http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Friday, August 10, 2012

REENTRY MENZIARAHI TANAH PERKUBURAN DI SINGAPURA.

Datang rumah saudara di seberang pulau ni.Selalu orang Malaysia masuk Singapore mesti upload gambar pergi USS(Universal Studio),pergi shopping Orchad Road lah.,itu lah ini lah,bebagai lah.Bajet global n urban la tuh.PTuiiiHHH…!!!

Baru aku tahu dan sedar aku ramai saudara Melayu Islam yang dah lama pergi di Singapura ni.So aku pun buat keputusan nak pergi menziarahi pusara mereka sementara aku kat Singapura ni.

Tanah perkuburan di Singapura ni rapat-rapat.Macam dekat Malaysia ada banyak gap atau ruang sikit.Mungkin tanah terhad dan mereka nak gunakan tanah semaksimum mungkin.

Sebenarnya ada banyak lagi gambar-gambar yang best.Tapi tak boleh nak upload kat sini sebab ada muka aku yang hensem-hensem masam tu dalam pic ni.Jangan maraa aaaa……ChaiiTTT..!!!!!

Terima KaseeeYY…!!!

Reentry Logo_thumb_thumb

5 comments:

  1. hahahaha...mana muke ko yg sengal kat kain sidai tu reentry....sengal la ko ni

    ReplyDelete
  2. tido kat rumah sedara ko mmg best..sbb bleh denga org kongkek malam2..maklum la flat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko takder benda lain nak dengar ke?Dari dengar orang kongkek malam2 baik ko layan porn je terus.Habis cerita.CHaiiTT..!!!

      Delete
  3. reentrycapsule...BUTUH PAK HANG!!!!!!!hahahahahhahahahaha

    ReplyDelete
  4. Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah LupaAugust 12, 2012 at 3:30 AM

    @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!!@ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!! @ReentryCapsule BUTUH PAK HANG.!!!!!

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]