http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Thursday, February 12, 2015

Ketum Junior

Senior dah ke dalam.
Sape pulak juniornya.
Renung-renungkan....

ChaiiiTTT...!!!

Terima KaseeeeYYY...!!!

207 comments:

  1. Apa kebender pulak posting tahik hanjeng ngko upload dekat sini Reentry beruk ungka
    Tak ada apa satu isu pun nak dibawa hampas kosong abok serupa haram jadah celaka
    Ngko nie memang dasar bangsat barua keparat durjana lahanat bedebah sial jin puaka
    Kalu setakat nak buat posting bingai macam ni blogspot pukimak ni baik tak usah buka

    ReplyDelete
  2. Rentry pukimak barua lahanat dulu kemain berkempen lantang megah dan bongkak
    Namun Geng Kejora marii masuk tibai lanyak hantam ganyang tertiarap merangkak
    Kena tampor tumbuk tendang terajang siku lutut muka idong dajal ni habis bengkak
    Dimaki hamun herdik cerca cela hina pun dia boleh diam bisu jer buat bodoh pekak

    ReplyDelete
  3. Wooii ngko tak payah ler nak ego dan hipokrit sangat mangkok lahabau samdol Reentry
    Ko mengaku je ler akan kelebihan dan kebijaksanaan yang ada pada Tuan Muda Khairy
    Kemas segak tampan kacak cerdik biijak lulusan Oxford universiti terkenal di luar negeri
    Satu dalam sejuta pun susah mau jumpa memang layak kalau dia jadii perdana menteri

    ReplyDelete
  4. Wahai Rentry berkelahi dan bertelingkah dengan kamu rasa macam menyesal pula
    Rasa bersalah pulak bila aku asyik membuli kamu sepak tendang buat macam bola
    Mahu kah kamu kita buang yang keruh dan semua perkelahian kita lupakan segala
    Ada kah kamu sudi kalau aku buat cadangan kita jadii sahabat dan berbaik semula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa kali dah kau cakap macam ni.Sampai nak terberak aku dengar dah.Lepas tu keluarkan borang bahlol kau tu suruh isi.

      Mangkok Ayon!

      Delete
  5. Ohhh Reentry daku tidak kisah ngko bangsa apa Melayu ke China ke atau Hindu
    Kalau sehari tidak dapat berbicara dengan kamu terasa di hatii tersangat le rindu
    Namun biila ngko mau melayan walau pun marah-marah terasa sungguh syahdu
    Nampak seperti udah mula tumbuh bibit-bibit mesra kita umpama kasiih berpadu

    ReplyDelete
  6. Bibit-bibit kemesraan antara kita berdua aku rasakan makin membahang berapi
    Tanpa kehadiran mu bersama terasa diri ini tersangat kesunyian resah dan sepi
    Semalaman ku tak dapat tidur nyenyak bahkan hingga terbawa di dalam mimpii
    Aku sering jugak tertanya-tanya mungkin kah aku sudah kena guna-guna jampi

    ReplyDelete
  7. Ohh Reentry cintaku sayaang di mana kah kini dikau sedang berada
    Diri ini tidak boleh nak tenteram tanpa kehadiranmu di sisi oh adinda
    Aku sendiri tidak faham akan perasaan yang sudah datang melanda
    Terasa macam diri ini sudah tersangat rindu dan jugak amat tergoda

    ReplyDelete
  8. Ohh Reentry kerinduan yang syahdu inii tidak tahu lah bagaimana mau ucap
    Ianya sering datang sendiri tanpa daku undang tersangatlah kerap dan acap
    Datang lah dikau segera mengubat rindu ini agar kasih mesra dapat dikecap
    Buat masa ini bagi menahan segala kerinduan aku hanya mampu melancap

    ReplyDelete
  9. Oh Reentry jangan dibiarkan kemesraan hubungan kita berkubur
    Kehadiran mu di sisi akan membuat diri ku merasa amat terhibur
    Kalu dapat bersama aku tidak kiisah walau dapat burit atau jubur
    Asalkan saja dekat batang tubuhmu air pelir ini dapat ku hambur

    ReplyDelete
  10. Ohh Reentry aku tertarik dengan sifatmu sebagai seorang wanita yang garang
    Dikau sungguh tabah bertenang walaupun geng aku sering masuk menyerang
    Aku tak kisah walaupun ada geng aku panggil ngko kongkang atau memerang
    Bagiku dirimu adalah seorang serikandii dan bukanlah perempuan sembarang

    ReplyDelete
  11. Woi ngentot.Aku jantan ada batang pelir la mangkok!

    Macibai sohai punya orang tua.

    ChaiiiiTTTT....!!!!!

    ReplyDelete
  12. Walaupun ada orang kata kamu nii China menyamar tapi aku yakin kamu ni Melayu
    Bila ngko mau beri respon walaupun secara marah-marah terbayang wajah mu ayu
    Meski pun ngko agak berumur aku yakin pipimu masih gebu bibir merah mata kuyu
    Apa sekalipun terima kasih kerana masih sudi bersamaku ‘oh my darling I love you’

    ReplyDelete
  13. Tak payah nak berselindung sayang identiti dirimu wanita mahu sembunyi ke mana
    Daku akan tetap merindui dan memujamu biarpun nko garang macam singa betina
    Dikau sentiasa je muncul di fikiranku membuat tidur daku tidak dapat nyenyak lena
    Terbayang saja dikau marah-marah manja asyik terpacak daku punya kepala bana

    ReplyDelete
  14. Biar lah daku berterus terang bahawa daku ingin melamar mu duhaii Cik Reentry
    Tidak sudikah diri mu jika daku ingin sunting secara sah untuk daku jadikan isteri
    Daku sangat yakin kita berdua secocok dan rumahtangga kita pasti amat berseri
    Tidak kah dikau kasihan keadaan ku ini yang asyik melancap pelir jer setiap hari

    ReplyDelete
  15. Oh Reentry sayang intan payung pujaan hati ku dikau kini barada di mana
    Jangan lah kau jadikan hubungan mesra kita suram seperti bulan gerhana
    Daku dapat bayang cipap dikau tembam tak ubah boss aku punya Regina
    Terbayang tubuhmu asyik mencanak jer pelirku macam nak pecah celana

    ReplyDelete
  16. Waduuh kini baru gue mengerti apa yang tersirat di sebalik segala kemelut suasana
    Nyonya Reentry yang selama ini gue matii-matian sangkakan jantan rupanya betina
    Emangnya pantas dia marahin Khairy karna nggak pilih diya sebaliknya pilih Regina
    Lantas dibikinnya ribut dengan bermacam unsur tohmah serta buruk punya rencana

    ReplyDelete
  17. Gandingan kepimpinan bapak Najib sama Mas Khairy emangnya udah elok
    Pokoknya kenapa si mahu diganggu gugat sama itu syeitan Reentry goblok
    Cocok banget diia diperangin sama Geng Kejora dengan parang juga golok
    Demikian itu persis pepatah mengatakan sarang tabuan nggak usah dijolok

    ReplyDelete
  18. Emangnya pengecut banget inii bajingan brengset tolol goblok Reentry
    Baru sedikit ajaa digemparin sama gue udah lesap hilang dia cabut lari
    Nggak berani dia bertahan si jahanem ni meskipun di blog milik sendiri
    Itu belum lagik didatangin serangan sengit dari penyokong Mas Khairy

    ReplyDelete
  19. Gue udah agak lama diamin negara ini yang gue rasa persis negara gue sendiri
    Rasanya nggak jadii kesalahan jika gue ada pendapat kepolitikan ingin gue beri
    Gue mikirin emangnya cocok banget Mas Khairy dipilih pengganti kepala negeri
    Orangnya ganteng kelulusan universitas Oxford pinter berdebet lagi bijak bistari

    ReplyDelete
  20. Udah nggak kelihatan batang hidungnya lagi si Reentry bangset syeitan puaka
    Pengecut dayus bacol nggak punya kelakiian persisnya pondan kunsya celaka
    Agaknya bajingan goblok sial ini udah kembali mengadap Tuhan ke alam baka
    Barengkali dia sedang meronta bagai sialan disiksa malaikat dalam api neraka

    ReplyDelete
  21. Emangnya kepimpinan Bapak Najib sama Mas Khairy mentadbir negara nyata hebat
    Lantas kenapa ya si brengset jahanem Reentry bikin ribut durhaka lagak Hang Jebat
    Namun si iblis siyalan ini mungkin udah mampus nggak kelihatan lagi bayang kelibat
    Kasiian bener manusia bertopeng syetan ini mampuss nggak sempat mahu bertobat

    ReplyDelete
  22. Emang nya pantas banget Bapak Najib cadangin Mas Khairy sebageii tonggak warisan
    Anak muda ini punya kapasiti besar bukan sekadar universitas Oxford punya kelulusan
    Kedua mereka bijak tangkas merencana sesuatu secara baik serta penuh berwawasan
    Pokok nya kenapa sii mahu ditentangin oleh Reentry siyalan goblok si budak hingusan

    ReplyDelete
  23. Entah ke mana si Reentry anak gampang budak jalanan inii udah menghilang
    Dulunya begitu galak sekali syetan ini bicara nggak ubah betina sundal jalang
    Kini dia udah terima padah diajarin sama Kejora serta ditunjukkin jalan pulang
    Penghujungnya blogspot sialan miliknya tergadai persisnya Pak lebai malang

    ReplyDelete
  24. Entah ke mana si Reentry anak gampang budak jalanan inii udah menghilang
    Dulunya begitu galak sekali syetan ini bicara nggak ubah betina sundal jalang
    Kini dia udah terima padah diajarin sama Kejora serta ditunjukkin jalan pulang
    Penghujungnya blogspot sialan miliknya tergadai persisnya Pak lebai malang

    ReplyDelete
  25. Emangnya pengecut bener ini Reentry bajingan nggak punya semangat jantan
    Dulu nya ini hanjeng kurap begitu lantang sekali menyalak bagei dirasuk setan
    Namun kini udah jadi pelarian hilang lesap sembunyi nggak tau di mana hutan
    Udah lebih semalaman dicerca herdik tengkiing masih juga dia ngak kelihatan

    ReplyDelete
  26. Reentry hanjeng kurap menyalak karna dengkii nggak punya pokok perjuangan
    Bapak Najib sama Mas Khairy begitu baik mentadbir mahu diberikan tentangan
    Mahu dibikiin tumbang UMNO juga BN itu dia punya rencana dan angan-angan
    Emangnya daser pengkhianat dan nggak tahu sukur ini iblis gampang bajingan

    ReplyDelete
  27. Wahei seluruh warga sahabat handei rakyat jelata kepenakan juga sanak saudara
    Walaupun gue ini hanya pendateng tetapi gue berani berdiri di sini untuk bersuara
    Ayuh kita berjuang untuk selamatin bumi inii dari Reentry bajingan punya angkara
    Marilah beramei-ramei kita bantu kerjaan Bapak Najib dengan menyokong Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo bikin ceritera ngentot apa dong.Tak ketahuan aku hujung pangkalnya.Serupa goblok ngentot yang sudah ilang akal gitu bicaranya.Gue rasa lo elok pulang aja ke negara lo yang kotor dan busuk tu.

      Dasar Bajingan.

      Warghhhh.....Kah....Kah...!!!

      Terima KaseeeYYY....!!!

      Delete
  28. Hok aolllohhh natae Reentry beghuk mokyeh ni tak dok kighjo balo dio caghi
    Pasar gapo yae demo ni jadi deki khenak sangak dengae Tuae Mudo Khairy
    Molek sangak doh jawaktae menteghi belio tu ke dio hok DSeghi Najik bughi
    Dio tu mudo jangok kemah bijok pandar lulusae pulok Oxford di luar negeghi

    ReplyDelete
  29. Woi Reentry dajai D.S.Najib ngan KJ dok peghentah baguih dah awat hang dok kenat
    Kesianla kat depa dok gheja teghok nak bagi ghakyat senang siang malam letih penat
    Memang betui la hang ni jenih suka kacau daun peghangai seghopa iblih setan laknat
    Kalu dok mai buat kacau lagi kami nak pelekoh tangkap hang peliaq hang kami sunat

    ReplyDelete
  30. Reentry bangsat colako nie memang jonieh manusio yang tidak tahu mongonang
    Minyak dongan letrik turun orang lain borsyukor dio pulak buet ghaso tak sonang
    Sokali dio kona tujah dongan Geng Kojora tosungkor di atih daghat dio boronang
    Kini molopong torkodu ler si koparat nie monangis tak borlagu air mato borlinang

    ReplyDelete
  31. Waduhh mak sukur sekalii begitu ramei sokongan muncul dari ahli angkatan Kejora
    Kelihatannya sokongan ini melibatin rata-rata warga rantau timur selatan juga utara
    Mereka semuanya seperti sehaluan nggak mau biarkan bumi ini tercetus huru hara
    Si bajingan goblok Reentry udah jadi ketakutan lantas lari nggak pantas lagi bicara

    ReplyDelete
  32. Turun nya harga petrol diesel serta letrik bikin semua warga merasa amat sukur
    Kelebihan keperihatinan Bapak Najib dan Mas Khairy udah jelas dapat kita ukur
    Ngak seperti si Reentry brengsek goblok yang pemalas hanya kerja berdengkur
    Namun udah nggak berani tampil lagii tenat digodam Kejora sampei tersungkur

    ReplyDelete
  33. Haiiyaa apa maciam suka galoh-galoh mau lawan sama kilajaan kita Incik Leenteli
    Siikalang maa itu bayalan bil letelik sulah mau tulun pasat disuluh sama Tuan Kaili
    Itu awat tawun pun kita alaa lapat luit BLIM maa kilajaan Latok Seli Najib sulah bili
    Kalu lu tatak suka sama kilajaan lu pigii luluk lain tempat la tak usah luluk ini negili

    ReplyDelete
  34. The government under D.S. Najib had made this country a peaceful place to stay
    But we can’t see the reason why bloody Reentry keep on complaining day by day
    If he does not love this country then pack all the belongings and get lost go away
    We all in the overseas think this culprit is now speechless and had nothing to say

    ReplyDelete
  35. I am not good in English but I feel that I want to sikit mahu jampok
    This bloody idiot Reentry is not a genuine lelaki but really a bapok
    The Kejora Gang had walloped him and been broken like keropok
    Now he is helpless speechless like wrotten nangka jatuh tersepok

    ReplyDelete
  36. Waduh waduhh perjuangan Kejora ternyata disokong juga sama kaum warga China
    Begitu juga dengan siswa-siswi luar negara kelihatannya nggak ketinggalan di sana
    Emangnya takjub sekali corak penyatuan yang D.S Najib dan Mas Khairy udah bina
    Tinggal si bangsat goblok Reentry aaja yang masih tegar jadi warga nggak berguna

    ReplyDelete
  37. Lantaren terlalu menyimpan dendem maka perjuangan si Reentry udah jadi terpesong
    Namun bila dilihat serangan Kejora dia geleter ketakutan ngak beranii keluar langsung
    Apakah mungkin si pengkhianat ini udah diberkas polisi dan dikurung dirumah pasung
    Ataupun inii goblok udah tenat bener menunggu saat kematian untuk jenazah diusung

    ReplyDelete
  38. Tak disangka sama sekali ada juga mat indon sesat masuk teringin nak campur tangan
    Cuba tengok tu orang Indon pun tak berkenan dengan cara Reentry punya perjuangan
    Kita pun tak kisah kalau nak sokong Kejora Melayu ke China tidak kira siapa gerangan
    Yang seronok tu mat indon nii sudah berjaya menutup si lahanat tu punya kelantangan

    ReplyDelete
  39. PooooDaaaaaHHHH...!!!

    ChaaaiiiTTTT....!!!!

    Nanti aku mengganas terberak korang.

    ReplyDelete
  40. Kesian aku tengok korang ni.Aku sorang pun korang tak boleh lawan.Sampai kena panggil geng taik kejora hamput taik palat ramai-ramai bikin semak blog aku.Banyak dah taik palat BN aku peram sampai dah nak berulat.Tiba masa yang sesuai aku akan spray semua taik- taik palat ni untuk jadi tatapan umum.

    Teruskan meNgeToT di blog ni.


    Warghhhh.....Kah....Kah...!!!!

    ReplyDelete
  41. Reentry barua setan pukiimak lahanat nampaknya udah semakin teruk terima padah
    Itu lah seeloknya balasan bagi ini iblis pengkhianat negara yang dah berpaling tadah
    Ramai penyokong termasuk Indon dan China minat dengan kempen cara bermadah
    Kalau belum mahu bertobat balik ke pangkal jalan dajal ni akan menyesal tak sudah

    ReplyDelete
  42. Dahai Reentry sesungguhnya aku kagum dengan semangatmu sebagai anak watan
    Kita tolak ke tepii persoalan jantina tidak peduli sama ada ngko ni betina atau jantan
    Begitu juga dengan soal kenegerian nko dari Johor ke Negerii ke atau pun Kelantan
    Apa kata kalau kita berhenti bersengketa sebaliknya kita bina sebuah persahabatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah naik kematu ketiak aku dengar ngkau ulang-ulang benda ni.Last-last macam tu jugak.

      ChaiiiiTTTT....!!!!

      Delete
  43. Amboi kemain sombong bongkak inii Reentry pukiimak sial lahanat setan barua
    Kiita berbahasa lembut mau ajak berbaik kata-kata kesat yang dilempar nya jua
    Bodoh bingai bahalol bebal bengap bangang baghal dari kecik sampai le ke tua
    Manusia bangsat jahanam keparat serupa inii elok melingkup duduk dalam gua

    ReplyDelete
  44. Pembaca semua boleh lihat dan menilai sendiri siapa di pihak benar siapa yang salah
    Kita pelawa secara elok mau ajak berbaik si bangsat lahanat nii masih mahu berbalah
    Memang si jahanam dajal keparat nie jenis keras kepala sentiasa tak mahu mengalah
    Inilah akiibatnya apabila kurang ilmu pelajaran masa kecik dulu malas nak bersekolah

    ReplyDelete
  45. Emang nya Reentry goblok bajingan inii manusia yang kepingin kepada permusuhan
    Apa-apaan aaja samanya Bapak Najib juga Mas Khairy dibikin nya pelbagai tuduhan
    Ayuh semua marii kita ajarin ini brengsek jahanem dan jadiikan dia budak belasahan
    Dia seorangan aja sendirian nggak punya teman pastinya nggak lama bisa bertahan

    ReplyDelete
  46. Emang nya cocok sekali sekiranya Bapak Najib memilih Mas Khairy sebagei pengganti
    Kami semua warga Indon yang bekerja di Malisia rasa sukur dan senang banget di hati
    Gue yakin banget inii bakal menjadi berita baik buat seluruh warga yang sangat dinanti
    Biar padan dengan muka Reentry goblok serta juga tokoh idola diia tun si mamak kutty

    ReplyDelete
  47. Udah menyepii terus nggak berani tampil lagi ini Reentry anak gampang gelandangan
    Kelihatannya ini goblok persis ketandusan modal bicara serta udah mati angan-angan
    Sama Kejora ngak berani lagii si jahanem keparat durjana ini mahu berikan tentangan
    Emang nya dayus bacul pengecut banget ini brengsek setan puaka makhluk bajingan

    ReplyDelete
  48. Melihat begitu ramei sekali penyokong Kejora si Reentry dajal terus cabut angkat kaki
    Udah nggak kelihatan lagi kelibat bayang muka hidung ini manusia khianat pendengki
    Emang nya si bajingan inii nggak punya telur dasar pengecut nggak punyai sifat lelaki
    Bukan itu aaja bahkan ada kemungkinan si goblok ini nggak punya pelir tapi ada meki

    ReplyDelete
  49. Perjuangan si Reentry goblok nyatanya hanya besandar pada rasa dengki dan dendam
    Karna itu kita semua nggak mahu kasii dia ruang lantas kiita masuk hantem dan godam
    Kelihatannya bajingan tolol ini udah cabut lari maka pengaruhnya udah bisa kita padam
    Begitu bijak nya penyokong Kejora nggak perluin senjata hanya pakei madah gurindam

    ReplyDelete
  50. Seluruh warga tempatan jugak warga asing hargai Bapak Najib dan Mas Khairy punya jasa
    Emangnya pantas banget jika rakyat negara seluruhnya nyokongin mereka kekal berkuasa
    Kelihatan nya Reentry siialan goblok udah bener-bener lemah mahu lawan nggak lagii bisa
    Nggak muncul-muncul lagii barengkali syetan ini udah kembali mengadap Tuhan yang Esa

    ReplyDelete
  51. Waduhh mak..masih mampu bernafas lagi ini Reentry brengsek syetan pencetus angkara
    Namun dia kiini udah seperti Hindu bisu hanya bisa meludah nggak mampu lagi bersuara
    Gue mikirin si tolol goblok inii udah nggak bermaya nggak mampu lagi dia bikin huru-hara
    Alhamdulillah sukur jelas sekalii kemenangan akhirnya berpihak kepada angkatan Kejora

    ReplyDelete
  52. Bapak Najib samanya Mas Khairy gue lihatin udah bikin yang terbaik segala-gala
    Habis apa-apaan lo Reentry sial goblok sengaja mahu bikin ribut bagei orang gila
    Emangnya lo ini nggak punya satu kerja sengaja mau bikin onar menempah bala
    Kalo jejak kaki ke Indon nahas lo kelak akan terpisah badan dari lo punya kepala

    ReplyDelete
  53. Hei Reentry brengset sial jahanem lo mau terus kekal anti pemerintah sampei bila
    Emang nya perbuatan lo menjadi pembelot Melayu itu suatu angkara keji dan cela
    Perlakuan lo saban waktu menghina Bapak Najib dan Mas Khairy kami nggak rela
    Awas kalo lo berani jejakin kaki ke Indon lo bisa mampus bontot lo akan kami sula

    ReplyDelete
  54. Tak sangka sama sekalii begitu ramai mat indon yang marah dengan si dajal Reentry
    Takut ada malu pun sama si lahanat pukimak ni dah hilang lesap tak dapat nak dicari
    Baru padan dengan muka orang yang tak tahu bersyukur dan sayang negara sendirii
    Satu masa nanti kalau dia tak mamphos dengan Kejora, dengan polis dia akan digari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi pundek.Aku sayangkan negara la sebab tu aku tegur sana sini.Aku tegur bukan sebab nak kucar kacir dan huru harakan negara.Aku nak negara ni ditadbir dengan ROH nya yang asal semasa negara ini mula ditubuhkan.Sekarang ni banyak KEPALA BUTOH jer kat dalam kerajaan tu.1MDB punya skandal macam pukimK haram diterajui oleh Ah Jib Gor sampai sekarang kekal misteri.Ringgit menurun GST bakal menaikkan harga barang,harga rumah macam PUKIMAK,peluang pekerjaan ciput tak rancak,graduan tak berkualiti dab lembam keluar macam taik cirit berduyun-duyun kemudian dibebani hutang.

      PtuiiiiHHHH...!!!!

      ChaiiiTTT....!!!

      Delete
  55. Waduuh mak..gue mikirin ini Reentry bajingan bangset udah nggak lagi siuman
    Menyamai kepala negara dengan kepala butoh kok apanya dia punya fahaman
    Emangnya si goblok tolol sialan ini jenis warga tegar onar nggak makan saman
    Pantasnya pihak berwajib ataupun polisi tangkapin aja dia kasii tahanan reman

    ReplyDelete
  56. Kok apaan karut mengarut yang dirungutin sama ini Reentry goblok sukar kita mengerti
    Emangnya apa aja program atau usaha kerajaan si bajingan ini nggak pernah puas hati
    Pantasnya lo rentiikan aaja kempen tolol melawan pemerintah kelak lo akan sesal nanti
    Lo nggak mungkin biisa tumbangin kuasa Bapak Najib walau lo kempen sampei lo mati

    ReplyDelete
  57. Reentry bangsat durjana berkempen untuk gulingkan kerajaan dengan cara ganas
    Itu yang membuat merata-rata rakyat termasuk le juga orang Indon menjadi panas
    Kita tidak marah kalu kerajaan nak ditukar mengikut kaeah demokrasi punya lunas
    Sebab itu kita berusaha nak benteras sebelum anasir subversif mula nak bertunas

    ReplyDelete
  58. Pejuang tahik minyak pukimak bahallol samdol tolol badigol apa ngko ini Reentry
    Buka blog buat posting serupa haram jadah lepas tu duduk berkomen sorang diri
    Kalu betul pejuang dan beranii jom kita pergi buat komen dekat blog si Parpukari
    Dekat sana tu posting sentiasa je bertukar dan followers dia berpuluh setiap hari

    ReplyDelete
  59. Mana mungkin si Reentry goblok sial tolol ini berani berdebat di blok Parpukari
    Kalo dia jejakin kakii ke sana ibarat sengaja maut ditempah ataupun bala dicari
    Di blog miliknya sendiri pun seringkali bajingan ini kandas merata ceruk dia lari
    Emangnya si dajal ini serupa hanjeng kurap menyalak aja nggak punya jati diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malasssssss......

      Gendhot yang dapat payment aku makan asap.

      PtuiiiiHHHH....!!!

      Delete
  60. Reentry goblok lo nggak usah terlalu hipokrit dan terus hiidup dalam pura-pura
    Kalo soal bayaran ongkos yang sering lo mikirin baik aaja kerja dengan Kejora
    Emangnya di peringkat mula lo dibayar gajii harian sebagei pekerja sementara
    Lama kelamaan lo boleh jadi mewah senang lenang hidup akan riang gembira

    ReplyDelete
  61. Kami dulu pun semasa kerja buruh binaan hidup dalam keadaan serba kurang
    Nah..lo pasti nggak percaya kalo lo ketemui kami dengan cara hidup sekarang
    Nggak usah mikirin panjang lagi dong pohon aja sama Kejora minta isi borang
    Hidup lo pastii lumayan masa depan lo akan cerah terjamin macam kita orang

    ReplyDelete
  62. Reentry tolol bangsat nggak usah dibiarkan diri lo terus hidup dirundung malang
    Lo nggak mungkin bisa hidup mewah senang lenang sekadar kerja buruh kilang
    Lebih baik join berjuang bersama Kejora lo pasti bahagia percayalah gue bilang
    Kelak lo bisa peroleh apa saja ongkos sama wanita hidup riang gilang gemilang

    ReplyDelete
  63. Udah nggak kelihatan lagi muka hidung Reentry sial brengsek pencetus angkara
    Barengkali si lahanat goblok inii sebelum subuh lagii udah bertolak ke Singapura
    Apaan lagii kalo ngak merayakan sambutan tahun baru bersama sanak saudara
    Gue ada dengarin dulu emangnya dia asal Cina jadi Melayu mahu berpura-pura

    ReplyDelete
  64. Reentry siyalan brengsek ini kalo mengkritik daser kerajaan bukan main lantang
    Jangan-jangan dia sendirii pun sama seperti kita juga hanya sekadar pendatang
    Beza nya cuma dia masih lagii kais pagi makan pagii kais petang makan petang
    Kerja dengan Kejora nggak mahu sanggup terus hidup melarat dikeliling hutang

    ReplyDelete
  65. Reentry dayus bacul ini dulunya lagak lantang dan garang persis harimau
    Namun sekarang manusia bapok sialan inii udah jadi lemah lembik lemau
    Kini nak berdebat atau berblog-blog si pengecut ini udah nggak lagik mau
    Barengkalii sibuk mau sambut tahun baru dia banyak nak beli buah limau

    ReplyDelete
  66. Harap bersabar sedikit geng-geng mat Indon jangan ler pula terlalu kasar
    Mungkin si lahnat nii sedang buat persediaan petang ni nak makan besar
    Sekarang ni dia sedang sibuk mau beli mercun gaharu limau dekat pasar
    Kasi peluang Reentry bangsat nii nak sambut raya jangan bagi dia gusar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kotey kau lah.Aku tengah workout la bahlol.Takkan nak layan Mat Indon taik ni jer.

      Warghhh....Kah....Kah..!!!

      So kalau aku kerja ada pejabat opis untuk aku tak.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    2. Kalu peringkat awal permulaan ni pejabat opis apa yang ngko nak harap
      Sebagai ahlii baru nko cuma pangkat rendah bawah taraf hanjeng kurap
      Kalu bagii bilik pun kosong jer tak ada perabot ngko kena tulis meniarap
      Gaji ngko pun akan sentiasa dipotong kalu ko malas dan ponteng kerap

      Delete
    3. Pukimak kau lah.Kalau macam tu aku stay balon ngorang jer lah pagi petang siang malam.Kalau aku taraf hanjeng kurap kau pulak taraf babi hanjeng kepala punat nonok bersiflis.

      Warghhhh.....Kah....Kah...!!!

      PtuiiiiiiHHHHH....!!!!!

      Delete
  67. Reentry setan goblok emangnya mata duitan yang hanya mikirin uwang
    Perjuangan tahi minyak apaan ini bahalol tolol mangkuk punya beruang
    Terusin aaja lanyak hantem dan godem langsung jangan diberi peluang
    Kita boleh lepasin dia kalo sikap buruk pengkhianat itu dia mahu buang

    ReplyDelete
  68. Waduh di pejabat Tuan Muda udah ada sekretari si amoi nona manis Regina
    Ini mahu dipelawain pula bawa masuk lagi seekor bangsat siyal mualaf Cina
    Apa mungkin bisa kita percayain ini goblok brengsek syetan keparat durjana
    Loh akhirnya dia perluin juga bantuan Kejora bila gak tahu lagi nak ke mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng UMNO PUKIMAK memang takut kalau orang lagi genius masuk team diorang.Takut dah tak boleh cari makan.Takper lah aku pun tak hadap sangat nak kerja dengan bangsat petualang negara.Bila tiba masa yang sesuai nanti baru lo tahu lubang jamban tu cetek ke dalam.

      Warghhh.....Kah....Kah...!!

      Terima KaseeeeYYYY....!!!!

      Delete
  69. Kelihatannya seperti kecewa banget ini dajal bangset si setan goblok Reentry
    Emangnya dia inii kepingin bener mau berkhidmat dengan Tuan Muda Khairy
    Namun dia harus tahu dia perlu akur dengan semua terma syarat yang diberi
    Apa apaan pula kaitannya dengan lobang jamban ini brengsek gak sadar diri

    ReplyDelete
  70. Dalam sedikit masa ini elok juga lo luahin apa aaja yang lo nggak puas hati Reentry
    Tiga atau empat harii ke hadapan lo akan kami tinggalkan bersendirian seorang diri
    Ini adalah karna kami serta juga angkatan Kejora akan bercutii lamanya empat hari
    Satelah sekian lama bermandii peluh ruang untuk kami rehat tetap Tuan Muda beri

    ReplyDelete
  71. Reentry brengsek gue ngerti bila gagal bekerja dengan Kejora lo jadi kecewa tahap gila
    Namun begitu lo perlu juga behenti jadi penderhaka karna ianya sifat yang keji dan cela
    Lepas cuti tahun baru nanti mungkin lo ada nasib mana tahu lo boleh memohon semula
    Lo percaya lah gue bilang kalo kerja dengan Tuan Muda masa hadapan lo akan terbela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok jugak pergi cuti.Harap mamphos terus lagi elok dari menyemak kat sini.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!!

      Delete
  72. Cuti pun sudah habis kami ahli Geng Kejora kena ler mula balik kerja
    Memang udah jadi tugas kami semua ini sebagai pejuang yang ditaja
    Kini kami kembali menyerang dan terus mengganas semula ala ninja
    Reentry pukimak lahanat akan kembali terseksa dan bermuram durja

    ReplyDelete
  73. Geng-geng mat Indon pun rasa nya sudah mula kembali dari tanah seberang
    Mereka semua pun rasanya dah tak sabar lagi nak mula kembalii menyerang
    Terima lah akibat nya bila lakukan perkara yang membuat Kejora jadi berang
    Biar kita ganyang dan ajar cukup-cukup ini dajal bangsat Reentry memerang

    ReplyDelete
  74. Emangnya kami semua ini nggak saber banget untuk kembali bersuara
    Kami semua menungguin aaja isyarat menyerang dari angkatan Kejora
    Ayuh kita bergandingan untuk musnahin ini bajingan pencetus angkara
    Nggak usah diberi ruang langsung Reentry goblok bikin ribut huru-hara

    ReplyDelete
  75. Reentry bajingan goblokk saban masa terpaksa terusin hidup dalam penyesalan
    Emangnya pantas nasibnya begiitu lantaren darii dia punya onar serta kedajalan
    Udah terus gak kelihatan lagi kelibat bayang ini brengset punya makhluk siyalan
    Gue agak udah mampus kojol tercekik karna melantak terlalu banyak kuih bulan

    ReplyDelete
  76. Reentry bangset jahanem ini dulunya pembangkang tegar dilihat dari sejarah lampau
    Kini si iblis goblok ini menjadi penderhaka dan pembelot UMNO serta juga pelampau
    Gue agak si setan sial ini pasti nya diupahin PKR serta udah peroleh banyak angpau
    Kita perlu benteras diya punya kegiatan sekali dengan dia punya blog kita kasi tapau

    ReplyDelete
  77. Kasiian banget sama si Reentry brengset durjana udah sekian lama asyik didera
    Udah nggak kelihatan kelibat lagi diya seperti takut bener dia sama Geng Kejora
    Atau barengkali si setan goblok ini masih lagii merayain tahun baru di Singapura
    Menunggu bakal mahu sambut upacara Chap Goh Mey bersama sanak saudara

    ReplyDelete
  78. Buang masa jer mat-mat indon korang nak layan ini Reentry lahabau mangkok ayun
    Gue ingat si lahanat melarat ni terlalu susah hati lalu dalam lombong dia udah terjun
    Kalau tidak pun sama ada dia dah gantung diri atau pun dah keras kaku tegok racun
    Satu kemungkinan lagii si bangsat pukimak nie terbakar meletup masa main mercun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat dah mamphos ngkau ni.Cina yang raya kau yang sakan.

      ChaiiiiiTTTTT....!!!!!!

      Delete
  79. Reentry syetan brengsek jahanem nggak mampu melawan lagi persis wanita tua menopus
    Barengkali juga manusia goblok bangset siyalan bertopeng inii bener-bener udah mampus
    Makanya sedikit demi sedikit penentang bapak Najib dan mas Khairy udah semakin pupus
    Ayuh kita rayain kemenangan inii si lantaren musuh besar negara udah berjaya kita hapus

    ReplyDelete
  80. Waduh mak...masih panjang umur rupanya syetan bertopeng manusia si goblok Reentry
    Udah diherdik cerca hina makii barulah si brengsek sialan jahanem ini mahu tampilin diri
    Untuk pengetahuan lo kami semuanya baru aaja pulang bercutii panjang dari luar negeri
    Semua uwang sara hiidup hotel dan juga makan ditanggung beres samanya Mas Khairy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hasil ngentot duit rakyat.Esok mati masok dalam lobang kobor malaikat sebat bontot hitam kau sampai berterabur jubur.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Terima KaseeeYYYY....!!!!

      Delete
  81. Reentry bangsat jahanam pukimak janganlah suka buat tuduhan liar membabi buta
    Masih belum buang lagii kah perangai hasad dengki dakyah kelentong fitnah dusta
    Tuan Muda tak ada tipu rakyat tetapii digunakan hasil titik peluh bersih punya harta
    Bukan macam ngko berangan je nak kaya tapi pemalas asyik berlengkar membuta

    ReplyDelete
  82. Tuan Muda merupakan tokoh yang cerdik bijak pandai berwawasan serta mempunyai jatii diri
    Dia dah berjaya mengumpul harta kekayaan dari kebijaksanaan atas usaha titik peluh sendiri
    Seorang muda yang sangat cekap dan tangkas sebeginii di manakah lagii dapat kita nak cari
    Sebab itulah DSNajib dah nampak dari awal dia punya ketokohan bakal jadi perdana menteri

    ReplyDelete
  83. Gue emangnya setuju banget dengan suara pandangan dari semua anon yang di atas itu
    Jika dilihatin dalam UMNO sebagei mengganti Bapak Najib dia pasti ranking nombor satu
    Mas Khairy ini tenang sekali dalam apa aaja tindakan ngak melatah melulu tidak menentu
    Gue rasain seluruh warga emangnya senang sekali sama beliau kecuali itu Reentry hantu

    ReplyDelete
  84. Tuan Muda Khairy bukan aaja tenang dalam tindakan malahan begitu tangkas biicara
    Jika mahu diukurin dalam arena perdebatan bila-bila aaja dia akan pasti muncul juara
    Kalo dilihat darii sudut fizikal diia ganteng banget sentiasa aja digilain anak-anak dara
    Nggak sepertii si Reentry goblok udah lah rupa jelek siikap pula buruk persisnya kera

    ReplyDelete
  85. Mas Khairy walau pun bijak berpelajaran serta kaya raya namun nggak suka bermegah
    Beliau seringkali mengamalin sikap mengalah nggak gemar bikin repot atau bertelagah
    Gue yakiin banget anak muda inii pastii berjaya naik ke puncak nggak siapa bisa tegah
    Jika beliau yang jadi kepala negara gue rasa umno dan juga negara pasti makin gagah

    ReplyDelete
  86. Mas Khairy begitu cepat naik dalam usia yang muda karna dia punya kapasiti dan upaya
    Emangnya sukar untuk kita cari seorang anak muda seusia beliau yang sebegitu berjaya
    Udah lah bijak berpelajaran tinggi banyak kekayaan orang nya ganteng tampan bergaya
    Maka nya kita amat yakiin menteri Bintang Kejora inii akan kekal bergemerlapan cahaya

    ReplyDelete
  87. Nampaknya semakin ramai mat indon marahkan Reentry bangsat terus serang dan serbu
    Si keparat lahanat pukimak nie seperti dah tak berani keluar bersembunyi dalam kelambu
    Dalam sehari dua lagi agak nya budak setan barua ini udah tentu larii meninggalkan kubu
    Baru diyer tahu langit tinggii rendah ini Reentry bingai bengap bebal bahalol bodoh lembu

    ReplyDelete
  88. Mat-mat Indon nie rasanya amat berkenan dengan Tuan Muda punya konsep Melayu Baru
    Diia tidak mahu orang Melayu terus mundur duduk bawah tempurung semacam katak puru
    Konsep yang mahu dia perkenalkan ialah ilmu harta dan kemajuan perlu sentiasa kita buru
    Kita ambil iktibar dari kemajuan nagara-negara barat bukan budaya mereka tu kita nak tiru

    ReplyDelete
  89. Akibat sombong Reentry syetan goblok inii terus hidup dalam kondisi melarat serta pincang
    Udah ditawarin kerjaa dengan Kejora terus ditolak mentah-mentah nggak mahu berbincang
    Jika si bajingan brengsek ini masih terusin lagii menghina Mas Khairy dia akan kita cincang
    Kita nggak akan beri dia ruang sedikit pun dan dia akan terima pukulan yang lebih kencang

    ReplyDelete
  90. Naik sebab RASUAH.Semua orang sedia maklum beb.Sembang NGENTOT GOBLOK dalam blog boleh.Statistik menujukkan Tuan muda kau dah berapa tak laku akibat suka menyelit cari publisiti murahan standard Mat Indon Rockers Chow Kit Road.

    PtuiiiiHHHH....!!!

    ReplyDelete
  91. Hey Reentry bajiingan goblok dakyah fitnah tohmah kelentong auta bagi dirii lo udah sebati
    Nggak usah begitu terdesak dong jangan lah sama sekali dibuat tuduhan palsu sesuka hati
    Jika bener lo punya tuduhan rasuah itu, nah.. ayuh dong.. tampil ke hadapan tunjukin bukti
    Pihak bewajib serta juga dewan pengadilan mahkamah dan pihak polisi sedia ada menanti

    ReplyDelete
  92. Reentry setan bangsat ini jadi bingai bahalol otak dangkal sebab banyak makan kepala ikan
    Mana statistik cakap tuan muda kami tak laku jangan hanya aota kosong yang bukan-bukan
    Penurunan tariff bil letrik bulan depan nanti tu bukankah atas Tuan Muda KJ punya desakan
    Sebenarnya banyak lagi jasa sumbangan dan khidmat bakti untuk rakyat dia sudah lakukan

    ReplyDelete
  93. Emangnya Reentry syetan goblok ini jenis manusia yang bahalol tolol sekadar budak hingusan
    Ini makhluk sialan apa-apaan sekali pun kerajaan bikin nggak mungkin bisa kasii dia kepuasan
    Awas lo jahanem.. segala perilaku jelek lo itu nanti dunia akhirat lo nanti akan rasakan balasan
    Lo usah jadi muka nggak malu kelak lo jangan diambil lagii bantuan BR1M punya wang ikhsan

    ReplyDelete
  94. Emang nya tepat bidalan mengatakan setajam-tajam mata pedang lebih tajam lagii lidah
    Geng Kejora menyerang si Reentry setan goblok hanya menggunain pantun dan madah
    Kini si bajingan siyalan brengsek ini udah cabut lari nggak tahu ke mana hutan dia redah
    PtuiiiiHHHH...!!! ini budak gelandangan punya muka dan hidung satu kali gue mau ludah

    ReplyDelete
  95. Reentry bangsat pukiimak jahanam nampak nya udah kehabisan fitnah dan tuduhan palsu
    Kini si lahanat dajal keparat ni dah tak tahu nak cakap apa lagi tak ubah seperti orang bisu
    Geng Kejora udah betul-betul hantam lanyak balun tibaii ganyang sampai lembik letih lesu
    Udah tak berdaya lagi si barua setan nii meraung tangis jer ler ibarat budak kecil nak susu

    ReplyDelete
  96. Woii Reentry bingai tolol ngko nii udah dikenal pasti sebagai anasir subversif berhaluan kiri
    Butiran terperinci diri ngko pihak perisikan dan SB dah kasii dekat pejabat perdana menteri
    Kalau kitorang mahu ngko nii bila-bila masa jer boleh masuk ke dalam pihak polis kasi gari
    Namun ngko masih boleh selamat lagi kalu mahu join bekerja di bawah Tuan Muda Khairy

    ReplyDelete
  97. Reentry barua pukimak jahanam ngko sudah tak boleh nak lari ke mana lagi dah sekarang
    Satu cara jalan selamat nko pergi menetap di Singapura itu tambak Johor punya seberang
    Namun kalau masih mau selamat tinggal di Malaysia nii ngko kerja saja dengan kita orang
    Kalau ngko sanggup dan setuju cakap jer tidak usah malu-malu aku nak kasi ngko borang

    ReplyDelete
  98. Wahai Reentry sahabat ku jangan terlalu hipokrit dan cuba nak menipu dirii sendiri
    Terima lah hakikat dan kenyataan tempat bumi yang anda sedang pijak dan berdiri
    Kami tahu rasa benci amarah anda dah makin bertukar jadi sayang kepada Khairy
    Kalau ianya benar mengaku saja kamii sentiasa bersiap sedia borang untuk diberi

    ReplyDelete
  99. Reentry setan dajal lahanat kini betul-betul dalam keadan dilemma atau serba salah
    Dengan Geng Kejora dia sudah tidak sanggup lagi berdebat dah tak tahan berbalah
    Secara tak rasmi nya bolehlah dikatakan si bangsat keparat ni udah mengaku kalah
    Nak sokong Kejora ke tidak bila dia udah mula nampak kelebihan menantu Pak Lah

    ReplyDelete
  100. Nampaknya kita udah berjaya takluk dan tawan ini Reentry pukimak lahanat jahanam keparat
    Diyer dah bersetuju nak bersama menjdai pejuang Kejora kerana tak tahan lagi hidup melarat
    Namun tidak le semudah itu mangkok macam biasa nko kena penuhi dahulu beberapa syarat
    Buat deklarasi di sini dan blog Parpu: “saya sayangkan DSNajib dan Khairy dunia dan akhirat”

    ReplyDelete
  101. Reentry dajal lahanat pukiimak jahanam udah bersetuju mau masuk jadi ahli Geng Kejora
    Kami tahu ngko kinii benar-benar terdesak sebab sebelah kaki ngko sudah dalam penjara
    Ngko kena minta ampun dahulu sebab ngko pernah cakap Najib/Khairy petualang negara
    Cakap juga tuduhan rasuah ko terhadap Tuan Khairy hanyalah rekaan sekadar pura-pura

    ReplyDelete
  102. Woi Reentry bangsat kalu nak borang masuk Kejora kena ikut beberapa syarat yang kami beri
    Antara syarat awal yang ngko kena patuhi ialah pergi buat kenyataan berikut di blog parpukari
    Kenyataan yang pertama ko kena buat: “D.S. Najib perlu terus kekal sebagai perdana menteri”
    Yang kedua pula: “Jika perlu diganti jawatan PM, yang paling layak ialah tidak lain dari Khairy”

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malas lah.Ayat tu nampak sangat menjilat tahap taik palat bucuk bacin.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  103. Kinii sikap sebenar yang ada pada Reentry barua bangsat inii boleh kita nampak dengan jelas
    Kalau kita terima dia pun nanti akan jadi duri dalam daging tidak mungkin dia akan jujur ikhlas
    Mana mungkin mampu keja dengan Kejora ini mangkok lahabau tahap lembu punya pemalas
    Lagi pula jenis dah biasa jadi pembelot penderhaka kalu diberi susu tuba yang dia akan balas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geli la ayat kau tu.Dunia Akhirat bagai.Aku sembah Allah je aku tak sembah manusia.Lagi-lagi manusia badigol samdol badol.

      PtuiiiiHHH.....!!!!

      Delete
  104. Waduh mak dia udah kembali semula kepada sikap kesombongannya ini Reentry memerang
    Kalo beginii bukan aaja ahli angkatan Kejora kami geng-geng mat Indon ini turut naik berang
    Ayuh, semua geng penyokong bapak Najib dan juga Mas Khairy terusin aaja lancarin perang
    Sama ini Reentry goblok nggak perlu ditawarin berbaik sebaliknya kasi aaja dia mata parang

    ReplyDelete
  105. Emang nya inii Reentry sial setan brengsek goblok bacol, dayus pengecut kayak pondan
    Nggak sadar diri hidup pun miskin melarat kerja pun nggak tentu sekadar buruh kelindan
    Nah.. silakan.. kalo lo berani datang jejakin kaki lo di bumi Indon nyeberangin sempadan
    Innaalillaahi wainnaa ilaihi…pastinya akan bercerai lo punya kepala dari lo punya badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo ngomong ngentot aja.Proooottttt...!!!

      Delete
  106. Awas lo punya kata bicara wahei goblok siyal bajingan budak hingusan bahalol Reentry
    Walo sampei ke lobang tikus lobang cacing lobang cengkerik pun lo tetap akan gue cari
    Lo lihat lah sepuas-puas nya ini alam maya tempat lo duduk dan jugak tempat lo berdiri
    Tentu lo masih ingat lagii bagei mana tragis nya kematian si Othaman lo punya bapa tiri

    ReplyDelete
  107. Reentry syeiitan gendeng bandel gombal lo dipersilain untuk sepuas-puasnya ngomongan tinggi
    Lo berani bikin main-main dengan gue lantaren lo belum pernah merasain kesan ilmu santet lagi
    Bila lo kena nanti nggak bisa diubatin saat mau ajal lo akan berterusan menggeleter berlaga gigi
    Tunggu aaja seperti Othaman bapak tiri lo secara halus perlahan santet itu kami hantar dan bagi

    ReplyDelete
  108. Hey Reentry bajiingan goblok lo pastii udah biasa dengan kemahiran ilmu santet punya ceriita
    Untuk pengetahuan lo di bumi Indon ini ilmu santet ini emangnya udah terkenal di merata-rata
    Lo akan perlahan-lahan mengalami kesakitan teramat banget dan akan mampus dalam derita
    Ianya gak mungkin bisa diubatin lagi melainkan lo minta ampun dan maaf dengan serta merta

    ReplyDelete
  109. Reentry bangsat lahanat kami tahu ngko kinIi dalam ketakutan tak usah ko nak berpura-pura
    Mungkin ngko masih mau tunjuk hebat sembang besar tapi jiwa ngko dalam resah sengsara
    Ini bukan pertama tapi udah banyak kali geng-geng mat Indon nIi pukul pakai jampi mentera
    Kamii rasa sangat tak sabar mahu tengok mayat ngko diusung untuk disemadikan di pusara

    ReplyDelete
  110. Tak apa Reentry mungkin ngko masih lagi mahu tunjuk lagak hebat megah dan sembang besar
    Kami sekarang udah pun dapat arahan untuk musnahkan ngko secara halus atau secara kasar
    Selain dari santet geng mat Indon kami juga dah cari bomoh secara santau pun kami nak sasar
    Sebelum ngko lenyap untuk selama-lamanya ngko akan menderita resah gelora hati jadi gusar

    ReplyDelete
  111. Tahu takut juga rupa nya budak Reentry hanjeng kurap nii konon lagak sembang meninggi
    Ntah dekat ceruk mana si bangsat nii sembunyi menggeletar macam orang demam denggi
    Dengar je ilmu santet mat Indon cabut lari dia tak cukup tanah terus tak berani muncul lagi
    Kalu ler dapat jumpa berdepan dengan aku budak lahanat ni aku nak tampor bersepai gigi

    ReplyDelete
  112. Reentry barua ni kemain tunjuk lagak jual mahal tak padan dengan muka macam tapak selipar
    Tak sedar diri bodoh bahalol bingai bengap bangang tapi mulut dia kemain kurang ajor celupar
    Namun penakut bacul dayus pondan maknyah bapok cabut larii bila sikit jer mat Indon gempar
    Kalau dapat kat aku budak setan keparat ni tahulah dia macam mana aku nak ayun penampar

    ReplyDelete
  113. Geng Kejora serta penyokong DSNajib makin kencang padu marii masuk menggasak
    Budak Reentry mangkok lahabau sial nii nampaknya dah makin tersepit dan terdesak
    Kemain nak tunjuk pandai konon ubun-ubun masih lembik ibarat telur separuh masak
    Agak nyer budak lahanat keparat nie sedang lap hingus sambil menangis terisak-isak

    ReplyDelete
  114. Warghhh.....Kah...Kah....!!!

    Terima KaseeeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Santet ke pantet ker memantet mantet.

      ChaiiiiTTTT....!!!!!

      Delete
  115. Reentry bangsat keparat lahanat suka ganggu urusan kerajaan hanya sekadar jadi tukang sebok
    Buat blog semacam haram jadah pukimak posting tak der bender isi hanya sekadar kosong abok
    Memang dia jenis rakyat tak berguna inii Reentry barua pukiimak hanjeng budak hingusan cabok
    Dapat dekat aku kalu tahu ler macam mana jadi rupa muka idong dia kena aku punya penumbok

    ReplyDelete
  116. Reentry dajal pukimak jaham membenci Tuan Muda Khairy hanya kerana berdasar kepada perasaan dengki
    Sebab dia dengan Tuan Muda bagaikan langit dengan bumii jika dibandingkan wang akaun bank punya baki
    Namun budak barua lahanat nii takut dengan Kejora kadang-kadang tak keluar juga walau bertan-tan dimaki
    Kalau ler terjumpa berdepan dengan aku siap ler dekat muka budak bingai tolol ni cap aku punya tapak kaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau ni kenaper?Senggugut ke?

      Warghhhh.....Kah...Kah....!!!

      Delete
  117. Kalau ler aku terjumpa budak Reentry iblis dajal bangsat nii aku nak sepak tendang terajang dia punya jubor
    Aku jugak nak tampor muka pukimak sial mangkok lahabau ni sampai gigi dia bersepai atas jalan berterabor
    Biar sebulan dua dia tak boleh nak makan benda keras atau pedas hanya sekadar makan jelii dengan bubor
    Kalu tak serik juga aku nak antor bebudak mat Indon lanyak kalau tak ke wad hospital terus ke lobang kubor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo ngomong apa?Sakit kepala ari- ari mikirin pasal gue.Lo sama team Kejobor lo boleh duduk diam-diam dalam itu ketiak Rosmah.Gue sudah tidak aktif lagi seperti dulu.Gue sekarang sibuk dengan kerja gue di kantor.Lo usah perlu risau bangat dong.

      Warghhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
  118. Nampak seperti udah mula insaf inii Reentry pukimak sial celaka bangsat lahanat bedebah
    Dia pun dah boleh terima kenyataan kedudukan D.S. Najib dan KJ kuat tak mungkin rebah
    Atau mungkiin bila dengar kita nak main ilmu santet dan santau dia dah mula naik gelabah
    Kita boleh pertimbangkan untuk lepaskan budak dajal ni kalau diyer mahu melutut sembah

    ReplyDelete
  119. Udah menghilang terus nggak tampil-tampil lagi inii Reentry bajingan goblok pencetus angkara
    Kelihatan nya dia udah nggak punya modal lagii mahu dibikin fitnah tipu helah jugak sandiwara
    Kini baru dia sadar kekuatan penyokong bapak Najib dan juga penangan darii angkatan Kejora
    Barengkali diya udah kecewa banget lantaren ditewasin lantas merajuk bawa diri ke Singapura

    ReplyDelete
  120. Walo ke ujung dunia sekali pun lo nggak akan bila lepasin dirii Reentry jahanem bajingan keparat
    Kecualii jika lo pohon ampun dari Bapak Najib dan Mas Khairy atas segala tuduhan lo yang berat
    Kalo tidak kami akan terusin buru lo dan jika kami bisa dapat tangan dan kakii lo kami akan kerat
    Sekira nya lo masih ulangin lo punya sikap lo yang jelek kami akan terus antar lo ke alam akhirat

    ReplyDelete
  121. Kelihatannya si bajingan gablok Reentry udah nggak mampu biicara terus aaja diam membisu
    Kini kalian semua udah tentu dapat nilai dan juga bejakan yang mana bener yang mana palsu
    Si budak gampang siyalan brengsek ini ternyata tewas tumbang nggak lagi bermaya letih lesu
    Barengkali si jahanem syetan gombal ini sedang meraung melalak kayak hindu mabuk samsu

    ReplyDelete
  122. Akhir nya kebenaran dan kemenangan berpihak kepada Tuan Muda Khairy menantu Pak Lah
    Reentry si jebon pukimak penghasut khianat derhaka nampaknya sudah pun menyerah kalah
    Dia muncul pun sekadar dengan ucapan satu dua perkataan je kemudian terus dia lari belah
    Mari lah kita semua penyokong D.S. Najib dan Kejora kita lafazkan rasa syukur Alhamdulillah

    ReplyDelete
  123. Tak tahu lah kita entah ada apa dosa kesalahan yang lalu pada dia punya ayah atau pun ibu
    Kenapa lah ditakdirkan si Reentry lahabau bahalol nie dilahirkan bodoh bingai serupa lembu
    Boleh diye tolak mentah-mentah tawaran bekerja dengan Kejora gaji boleh dapat beribu-ribu
    Sanggup pulak berjuang taik hanjeng tak dapat satu sen pun dalam tun mat dey punya kubu

    ReplyDelete
  124. Jampii manderem ilmu santet mat-mat Indon tu nampak nya memang sangat memberi kesan
    Udah tidak kelihatan lagii kelibat bayang muka hidung Reentry setan bahalol budak hingusan
    Ngko mahu tunjuk lagak samseng keras kepala sangat sekarang ni amik ko rasakan balasan
    Rasanya tak lama lagi dalam seminggu dua atau sebulan je dah boleh tempah ler batu nisan

    ReplyDelete
  125. Emangnya ternyata hebat sekalii ilmu jampi santet kita punya jarak jauh punya cara pukulan
    Terus nggak kelihatan lagi kelibat bayang muka hidung ini dajal goblok punya budak siyalan
    Barengkali si setan brengsek bajingan ini udah kembali menyambut Tuhan punya panggilan
    Waduhh lucu banget dia ngomongin kita ‘gi mamphoss’ tetapi dia yang terlebih dahulu jalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau ni kenapa syaitan....!

      Nak aku buat open declaration macam parpufundek padayapa pandikutty kuch kuch hotai heyyy tu ke.Ngko nak aku tulis saya cayang Khary Jamaludin dan Najib Tun Razak kat posting blog aku ke?.

      Nihawma cheesee puyau kowtow ptuiiiHHHHH...!!!

      Delete
  126. Dah mapuhhhhh agaknya kejora kenToT ni.

    Warghhh.....Kah...Kah..!!

    Agak lelucon ya ini goblok.Disangka kita yang ajal tapi rupanya dia yang ke kekuburan dulu.

    NgenToT...!!!

    ReplyDelete
  127. Oh aku mikirin agaknya ini budak kejora udah mamphos terkena santet nya sendiri.Lelucon sungguh rasanya bilamana diharapnya kita mamphos tapi yang kojol dahulu.

    Warghhhh.....Kah......Kah....!!!

    ReplyDelete
  128. Tu la selalu doakan orang cepat mamphos masuk neraka jahanam bagai sekarang tengok saper yang kojol dulu masok lobang kobor.Kalo ngko dah mamphos aku ampunkan semua dosa dosa silam ngkau pada aku.

    Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  129. Warghhhhh.....Kah....Kah...!!! ini budak Reentry bahalol ternyata sekali silap buat ramalan
    Kita sengaja mau lihat sejauh mana budak bangsat nii tenggelam hanyut dalam khayalan
    Namun segala keseronokan itu hanya kita beri untuk seketika sahaja tidaklah berkekalan
    Kini bersiap sedia le si barua bingai tolol bahalol ni untuk terima azab kita punya pukulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini roh kau ker datang online sekejap.Badigol punya hantu.

      ChaiiiiTTTTT...!!!

      Delete
  130. Waduh kelihatannya ini Reentry monyet siyalan goblok begitu riang gembira sekali
    Barengkali dia mikirin dirinya udah terselamet terus dari kena dera siksa dan dibuli
    Namun keriangan nya nggak kekal lama karna derita hidupnya kini datang kembali
    Emang nya ini syeitan bajingan anak gampang akan lebih parah derita luka ini kali

    ReplyDelete
  131. Emang nya sengaja kita berii sedikit ruang untuk budak syeitan brengsek ini bergembira
    Waduh lucu banget bila budak goblok jahanem ini mikirin dia udah tewasin Geng Kejora
    Namun masanya nggak lama untuk bajingan sialan ini berdepan kembali saat duka lara
    Nah..kini udah tiba ketikanya si tolol keparat ini menjalani semula hidup derita sengsara

    ReplyDelete
  132. Emang nya Tuan Muda udah bikin arahan beri peluang seminggu untuk lo bersuka-suka
    Biar lo ada sedikit kesempatan rasain dan nikmatin kondisi hidup luar darii seksa neraka
    Sekarang masanya udah kembali untuk lo hadapi semula hidup dalam resah pedih duka
    Bersiap lah lo budak siyalan goblok untuk bakal berdepan nasib hidup yang lebih celaka

    ReplyDelete
  133. Waduuhh...begitu lucu sekali bila budak Reentry syeitan gombal ini mikirin dia udah menang
    Nah, kita udah tampil kembali makanya si jahanem goblok ini kini pasti duduk nggak senang
    Kehadiran kita bersama angkatan Kejora pastii akan membikin di atas daratan dia berenang
    Emangnya si bajingan dajal sialan bangset inii akan terus meratap tangis air mata berlinang

    ReplyDelete
  134. Tak tau le ntah ke mana dah menghilang ini Reentry barua bangsat pukimak dajal keparat
    Nak lawan Geng Kejora yang disokong oleh ramai mat-mat Indon tu mana le dia nak larat
    Barangkali azab racun ilmu santet mat-mat Indon tu kini mula berkesan dan mula melarat
    Dapat dekat aku kalu budak lahanat jahanam nii mampus dia pelir dia nanti aku nak kerat

    ReplyDelete
  135. Segala usaha kita untuk membanteras pengkhianat dan musuh kerajaan tidak lah rugi
    Si Reentry pukimak lahanat setan bangsat kini udah lari terus tidak berani muncul lagi
    Dulu kemain budak pukimak jahanam nie lantang celupar sembang besar lagak tinggi
    Sekali si barua dajal nie kena penampor dengan Geng Kejora bersepai dia punya gigi

    ReplyDelete
  136. Budak Reentry iblis keparat nie udah tak nampak kelibat bayang batang hidung agak sekian lama
    Agaknya si lahanat barua jahanam pukimak setan nii memang dah mamphos hanya tinggal nama
    Baru-baru ini ada juga keluar mari mengarut dekat sinii aku agak dia punya hantu yang menjelma
    Sekarang diam sepii tak melawan lagi seolah-olah Geng Kejora dah dapat kemenangan percuma

    ReplyDelete
  137. Reentry siyalan brengsek lo nggak perlu menipu dirii dan hidup dalam kepalsuan atau pura-pura
    Gue pasti lo merasain kesepian kerinduan banget serta membutuhin kehadiran angkatan Kejora
    Emangnya sengaja kami sepakat minggirin diri karna mau bikin dirii lo dalam kerinduan jiwa lara
    Nah sekarang kami tampil semula di lo punya blogspot sial inii kembali menyusun madah bicara

    ReplyDelete
  138. Kinii baru lo tahu dan rasakan wahai Reentry goblok bajingan syeitan lahanat bangset durjana
    Lantaren merindui kehadiran dan kata bicara gue dan juga Kejora lo tidur pun nggak bisa lena
    Keadaan diri lo gelisah membutuhin kehadiran Kejora persis nya malam dalam bulan gerhana
    Membiarkan diri lo dalam kesepian resah merindu itu emangnya sengaja kami susun rencana

    ReplyDelete
  139. Reentry siyalan setan goblok nggak usah berselindung dan cuba hendak menipu diri sendiri
    Sebenernya sekarang lo udah ketemuin apa yang selama ini lo asyik mengejar dan mencari
    Emang nya secara diam-diam lo udah mula sukain Bapak Najib dan juga Tuan Muda Khairy
    Kalo lo masih ngak malu mau nyertain Kejora bila-bila masa aaja borangnya biisa kami beri

    ReplyDelete
  140. Nampak nya macam sudah tenggelam punca dan kehilangan diri kini si Reentery memerang
    Barangkali dah kena buang kerja pulak si bahalol ni agaknya kembali menganggur sekarang
    Hoii budak bingai tolol samdol ngko tidak teringin ke hidup senang mewah macam kita orang
    Kalau ko rasa tak malu nak join juga kerja dengan Kejora apply le kami nak sediakan borang

    ReplyDelete
  141. Nampaknya bergaduh dengan budak dajal bingai bahalol ni tak da pekdah
    Tak keluar lagi dah walau dikutuk cerca caci herdik hina umpat maki ludah
    Agak nyer dah mamphos terbongkang jadi bangkai ini budak haram jadah
    Deiy macchhaa yennadey thambi pundeik yenna sollek poodachit poodah

    ReplyDelete
  142. Emang nya segala daya usaha kita menggunain ilmu santet nyata udah memberi kesan
    Kelihatannya udah lemah tempang dan nggak berdaya lagi ini bajingan budak hingusan
    Lantaren meninggi diri suka ngomong besar kini ini iblis udah terima akibat dan balasan
    Saatnya kian hampiir untuk diya bakal tidur tujuh kaki dalam tanah berteman batu nisan

    ReplyDelete
  143. Emang nya rentetan sejarah hidup Reentry budak bajingan goblok aamat menyedihkan sekali
    Selama beberapa tahun dengan Geng Kejora saban waktu diiya didera siksa hantem dan buli
    Lantaren ketakutan terlalu banget ini ibliis terus lari dan blogspotnya pun udah nggak dipeduli
    Al-Fatehah…seperti dijangka di hujung episod kepada Yang Maha Esa akhirnya diya kembali

    ReplyDelete
  144. Arwah si Reentry setan siyal goblok coba pengaruhin kita hancurin pemerintah tapi nggak bisa
    Tetapi perkara sebalik nya yang terjadi bilamana dia sendiri serta blog nya yang hancur binasa
    Emangnya neraka jahanemlah tempat paling cocok bagi ini bajingan yang penuh dengan dosa
    Namun sesama igama mari kita tolong berdoa moga aruwah si brengsek ini dikurangkan siksa

    ReplyDelete
  145. Warghhh.....Kah....Kah...!!!

    Ah Jib Gor akan diminta undur dari Putrajaya.Jika enggan serangan politik bertubi-tubi akan dilancarkan.Selamat bergumbira dan syok sendiri geng Kejobor taik palat yellek pundi sollek.

    Terima KaseeeeYYYY...!!!

    ReplyDelete
  146. Ngko ni dah mula balik nak buat kerja dakyah ftnah ngko ke Reentry barua dajan syetan
    Kami tahu ngko ni udah termakan dengan itu mat dey mamak pedukang punya hasutan
    Dia tu nak jatuhkan D.S. Najib sebab mahu buka jalan bagi dia punya anak-anak jantan
    Kita semua tahu dan faham sangat lah dengan agenda dan akai itu P.M. punya mantan

    ReplyDelete
  147. Perjuangan Reentry syeitan goblok ini ternyata nggak punya asas landasan atau hala tuju
    Mahu diapa-apain dengan pemerintah ada sedang negara begitu pesat membangun maju
    Emangnya cocok banget BN-UMNO yang memerintah dengan bapak Najib sebegei teraju
    Kita dapat saksikan dengan jelas bagei mana pembangunan negara begitu pesat dan laju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saksikan dengan jelas hutanv negara berbilion-bilion semakin tenat,1MDB PUKIMAK ROMPAK duit rakyat,ringgit jatuh merundum dan banyak lagi.Ah Jin akan bungkus.Percayalah.

      Terima KaseeeYYYY....!!!!

      Delete
  148. Waduh waduh sebenernya lo nggak faham laigi tentang itu 1MDB wahai Reentry kongkang
    Kelihatannya lo dipengaruhin partai PR dan hujah lo persisnya mirip kepada pembangkang
    Lo juga terlalu ngiikutin marah lantaren lo terpengaruh dengan dakyah si mamak pedukang
    Namun Geng Kejora pasti nggak kan biarkan dan lo akhir nya akan mamphos terkangkang

    ReplyDelete
  149. Dakwaan bahawa urusniaga 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dengan syarikat pelaburan antarabangsa PetroSaudi sebagai satu urusniaga yang mencurigakan dan penuh korupsi sangat tidak masuk akal.

    Ini kerana urusniaga terbabit telah memberi keuntungan kepada 1MDB sebanyak USD 488 juta atau lebih kurang RM 1.3 Bilion.

    Tun Dr. Mahathir Mohamad mungkin tidak terbaca maklumat mengenai urusniaga ini apabila menulis dalam blognya semalam mempertikaikan kredebiliti Petrosaudi.

    - See more at: http://www.melanaublogger.com/2015/03/pelaburan-1mdb-dengan-petrosaudi-

    ReplyDelete
  150. Reentry bangsat bahalol pukimak ni kalau kita bertahu apa sekali pun dia pasti takkan percaya
    Sebenar nya si bingai tolol nie dengan puak pembangkang dan matdey kuty dia dah terpedaya
    Jenis ideologi dan aliran kefahaman yang begini terhadap negara amat mendatangkan bahaya
    Rakyat haluan kiri subversif beginii memang perlu segera kita hapuskan kalau tengokkan gaya

    ReplyDelete
  151. Reentry pukimak lahanat baik ngko rentikan saja kerja tak der pekdah nak rosakkan negara
    Mari lah bersama kami ikut haluan kanan berjuang dengan D.S Najib dan juga Geng Kejora
    Hidup ngko pun akan jadi lebih sempurna tak melarat lagii senang lenang mewah sejahtera
    Kalu ko nak burit cakap je dengan kami bila-bila masa boleh dapat janda ke atau anak dara

    ReplyDelete
  152. Udah tak nampak lagi kelibat bayang batang idong ini budak dajal pukimak bangsat jahanam Reentry
    Kelihatannya sudah kehabisan akal modal kelentong dakyah fitnah atau hasutan yang diya boleh beri
    Ternyata segala kelebihan dan bukti kebenaran berpihak kepada kerajaan dan jugak perdana menteri
    Nak tunggu apa lagii daripada dihantam godam dengan lebih teruk dia awal-awal lagi belah cabut lari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makin hari aku makin benci dengan Ah Jib Gor.Latest beli personal jet macam beli keropok lekor kat Pasar Malam.Teruskan dengan kerakusan berjoli katak dan bergumbira sepuasnya kerana setiap perbuatan yang jahat akan ada harganya.

      Kuasa Rakyat Adalah Muktamad!

      Delete
  153. Nampaknya Reentry bangsat lahanat ni dia punya perangai dengki sampai ke liang lahat
    Entah hapa ke jadah ada dalam fikiran si bahalol nie sehingakan belii jet pun dikata jahat
    Beginilah keadaannya bila perasaan dendam kesumat di dalam hati sentiasa jer terpahat
    Cuba nko berubah sikit menjadi lebih waras rasional dan berfikir secara yang lebih sehat

    ReplyDelete
  154. Dah banyak hari tak nampak lagi bayang kelibat batang idong ini Reentry barua hanjeng kurap
    Kena balon lanyak pukul ganyang hantam paku tiibai taji dengan Kejora sampai rapat tertiarap
    Pukulan jarak jauh ilmu santet puak-puak Indon tu pun nampaknya makin lama makin mujarab
    Agaknya budak dajal nii sakit menggeletar tunggu nak mamphos dalam rumah duduk terperap

    ReplyDelete
  155. Kesian sekali gue lihat ini Reentry syetan goblok hidup dalam kondisi melarat bagei sampah terbuang
    Pekerjaan pun hanya kais pagi makan pagi bayaran gaji sedikit saban hari ngak pernah cukup uwang
    Biila ditawarin untuk bekerja dengan Geng Kejora diya berlagak sombong nggak mahu ambil peluang
    Nah biarkan diya terus rasain hidup dalam kesempitan lantaren sikap angkuhnya ini Reentry beruang

    ReplyDelete
  156. Reentry sial barua dajal bangsat hidup merempat tiap hari harapkan mentekedarah biskut dengan maggi
    Sekolah dulu malas serupa kerbau kerja hanya sekadar buruh kasar cikai gaji ciput kais pagi makan pagi
    Tapi kemain dia nak tunjuk pandai konon berlagak sombong ditolak nya tawaran kerja yang kita nak bagi
    Sekali dia kena bedal hayun dengan Geng Kejora dan mat-mat Indon tu kecut pelir terus tak muncul lagi

    ReplyDelete
  157. Dah hilang terus tak tahu ntah kemana ceruk hutan budak bahalol unta ni lari meredah
    Kalau bedepan dengan aku memang muka idong budak sial jahanam ni aku nak ludah
    Dapat dekat aku kalu aku nak penampor mau bersepai gigi ini budak iblis haram jadah
    Deiy macchhaa yennadey thambi pundeik yenna yellek pundi sollek poodachit poodah

    ReplyDelete
  158. Ntah hapa ke jadah tak boleh faham maksud Reentry barua: “kuasa rakyat adalah muktamad”
    Selama inii pun kita tengok kerajaan BN pimpinan DS Najib dalam keadaan baik dan selamat
    Bebagai rupa bentuk pembangunan dan bantuan segenap lapisan rakyat dapat kecap nikmat
    Tak tahu le dah serupa orang hilang pedoman gila meroyan aku melihat ini biol punya mamat

    ReplyDelete
  159. Reentry pukimak jahanam bangsat ni nampaknya dah sawan sasau jadi tidak tentu arah
    Tanpa alasan kukuh dengan perdana menteri dia tak pasal-pasal tiba-tiba jer nak marah
    Agak nyer budak dajal nii udah betul-betul dalam kesempitan tidak cukup mentekedarah
    Namun dia dah tak berdaya lagii nak lawan Kejora nampak pun macam udah menyerah

    ReplyDelete
  160. Duhai Reentry rasanya sudah lebih dari dua tahun pertemuan di blog ngko nii antara kita
    Dalam pertemuan secara maya ini kerap kalinya antara kita berlaku selisih dan sengketa
    Ngko dan aku asyik jer sering berbalah berdebat berkelahi dan juga saling kata mengata
    Apa kata ngko kalau mulai dari saat inii aku cadang sebuah persahabatan pula kita cipta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun tak kira dah berapa tahun.Ngko ni sembang jer lebat tapi habuk pun tarak.Hari ni ajak bersahabat,esok kau start gadoh balik.Macam taik kuceng kering.

      ChaiiiiTTTT...!!!!

      MekaseeeeYYYY...!!!!

      Delete
  161. Cuba le tengok tu anda para pembaca dapat buat pertimbangan dan boleh nilai sendiri
    Sayakah yang jahat dan suka kepada permusuhan atau pun ini budak lahanat Reentry
    Kita tawar untuk bersahabat dengan bahasa elok tengoklah bagaimana jawapan diberi
    Memang budak pukimak jahanam nie tak minat perkara baik sengketa saja yang dicari

    ReplyDelete
  162. Waduh waduh kok begitu sekali sikapnya ini Reentry goblok terhadap ahli angkatan Kejora
    Masakan wajar bila ditawarin berbaik jawaban diberi dengan begitu jelek sekali kata bicara
    Emangnya untuk menangani ini budak brengsek syetan gombal kita nggak punya lain cara
    Ayuh rakan-rakan terusin aaja menyerang sebelum si iblis inii kembali mencetus huru-hara

    ReplyDelete
  163. Memang nya dia celaka tak berguna langsung ini Reentry bingai bahalol unta
    Kita cakap secara baik-baik nak ajak bersahabat dilemparkan kata-kata nista
    Ada kah patut kita tawar persabatan taik kucing kering dikatanya kepada kita
    Kalau dah begitu sikapnya ayuh rakan semua kita teruskan semula sengketa

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]