http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Monday, April 6, 2015

GST=GOVERMENT SERUPA TAIK!

TAIK!

254 comments:

  1. Aku agak si mangkok bahalol Reentry nie bukannya faham apa yang dia tulis atau karang
    Dia hanya tahu melalak memekiik memekak semata-mata seronok mengikut rentak orang
    Tak faham akan hasrat kerajaan mahu kukuhkan ekonomi negara dia terus jer nak serang
    Sekali aku tampor bisu baru dia reti inii budak dajal bingai tolol pukimak punya memerang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Jib akan melingkup tak lama lagi woiii..!!!

      Delete
  2. Woii Reentry bahalol segala apa yang kerajaan buat tu tak ada ler nak berniat jahat
    Menjana pendapatan negara untuk pembangunan menjadii satu perkara yang sihat
    Bukan DS Najib buat sorang diri tapi merujuk kepada pakar ekonomi dan penasihat
    Ngko akan nampak perkara ini buruk le selama mana di hati ngko dendam terpahat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dinasti Ah Jib Gor akan terkobor.Paling lewat pun masa PRU14 nanti.Majoriti rakyat akan bangkit untuk balon kepimpinan Ah Jib habis-habisan.

      Delete
  3. Warghhh....Kah...Kah...Geng Kejora Taik Palat semua diam macam taik keras bila Ah Jib Bon kena balon atas bawak kiri kanan.

    Terima KaseeeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
  4. Bz yer banggg.......

    Jolok motor yer bang....

    Warghhhh.....Kah....Kah...!!!!

    ReplyDelete
  5. KUALA LUMPUR, 7 April:

    Gabungan Dewan Perniagaan dan Perindustrian India Malaysia (MAICCI) hari ini menyelar bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang lantang mengkritik kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

    Setiausaha Agungnya, Datuk M. Davendran berkata, Tun Dr Mahathir perlu berhenti mengkritik Najib menerusi blognya, chedet.cc berhubung isu membabitkan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) serta 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

    “Tun Dr Mahathir sepatutnya menghentikan kritikan terhadap Perdana Menteri dan perlu melihat kelemahannya sendiri semasa pentadbirannya,” katanya.

    Katanya, Tun Dr Mahathir perlu menunjukkan sokongannya kepada Najib, kerana beliau pernah mentadbir negara tanpa ‘serangan tidak wajar daripada pendahulunya’.

    “Telah banyak yang Mahathir lakukan untuk Malaysia, adalah lebih baik beliau berfikir secara baik, berbuat baik dan menyatakan perkara yang baik dan bertaubat di atas salah lakunya semasa pentadbirannya.

    Hari berikutnya, Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA), Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi dalam satu temubual dengan Astro Awani berkata, pihaknya akan mengambil langkah perlu bagi menangani kritikan daripada Tun Dr Mahathir.

    Mohd Puad berkata, JASA tidak akan mempertahankannya, sebaliknya akan terus ‘menyerang’ melalui media sosial berhubung tuduhan yang dibuat Tun Dr Mahathir.

    Sementara itu, menurut laporan The Star Online, seorang pemimpin BN Sabah turut tampil membidas kritikan Tun Dr Mahathir.

    Timbalan Presiden Parti Bersatu Sabah (PBS), Datuk Seri Dr Maximus Ongkili berkata, Tun Dr Mahathir sememangnya dihormati atas pencapaiannya membangunkan negara, namun, bekas Perdana Menteri itu, katanya, perlu mencermin diri, sebelum meminta Najib berundur.

    “Mungkin beliau telah lupa, ketika beliau menjadi Perdana Menteri, rakyat memintanya berundur banyak kali, tetapi beliau enggan,” kata Maximus.


    Read more: http://bm.therakyatpost.com/berita/2015/04/07/kenyataan-tun-m-diselar/#ixzz3WxyJicMr

    ReplyDelete
  6. Woiii Reentry pukimak bangsat ngko punya posting dan komen serupa macam kepala bapak
    Mana yang ngko cakap DS Najib kena balon atas bawah kiri kanan sikit pun aku tak nampak
    Apa yang aku banyak terbaca adalah hentaman ke atas mat dey itu bekas kepala perompak
    Orang mangkok bingai semacam ngko nie hanya boleh diberii penjelasan dengan penyepak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca la blog chedet aku balon Ah Jib kat komen sana.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  7. Woiii Reentry dajal barua lahanat ngko pilh ler orang sama kalau nak bikin kelentong aota
    Apa ngko ingat yang mengadap ngko nii orang tak sekolah ke orang bodoh ke orang buta
    Aku udah gii masuk lama jugak geledah selongkar blog mat dey pedukang tu merata-rata
    Puas berpenat nak cari komen taik palat ngko tapi tak der pun jumpa haram sepatah kata

    ReplyDelete
  8. Wooi Reentry pukimak dajal lahanat ngko tak usah terikut dengan tun mat dey si kepala dongga
    Dia tu sejak dari zaman pemerintahannya dulu sentiasa buat hal nak lihat orang Melayu berlaga
    Ngko tak ikut ke perkembangan terkini DS Najib udah jelaskan semua isu kat wawancara tv tiga
    Dengan segala penjelasan yang dah dibuat apa ngko masih lagi nak marah dekat DSNajib juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjelasan tidak memuaskan dan lari jauh daripada soalan.Ah Jib patut undur bersama Rosmah.Kata tak sekolah tapi nak cari komen aku yang latest kat blog Tun M pun tak lepassss....


      PtuiiiiHHHH...!!!!!

      ChaiiiTTT...!!!!

      Terima KaseeeeYYYY...!!!

      Delete
  9. Entah apa-apaan lagii yang masih nggak bisa puasin hati ini Reentry jahanem brengsek syetan
    Emangnya si goblok ini udah gila lantaren terlalu terpengaruh dengan itu tun pm punya mantan
    Kalo lo ngak bisa nyesuaiin diri dengan pemerintah yang ada lo berambus aaja tinggal di hutan
    Atau pun lo nyah aaja dari sini pegi tinggal di Indon nanti lo sama gue kita tukar aja kerakyatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berjota-jota rakyat berdiri teguh dibelakang Tun M tersayang.Ngkau cium lah bontot besau Rosmah dengan bontot tonggek bacin Ah Jib tu.

      Warghhhh....Kah.....Kah....!!!

      Delete
  10. Woi Reentry jahanam pukimak lahat ngko ni dah ibarat macam orang yang gila bayang
    Ngko ingat semua orang bodoh ke tak ada apa fakta atau buktii ngko nak main wayang
    Tak usah perasan le kata ada berjota-jota di belakang tun pedukang yang ngko sayang
    Tengok saja lah nanti dengan ngko sekali dengan mamak tongkang tuu akan melayang

    ReplyDelete
  11. Kesian budak Reentry jahanam pukimak lahanat nie berjuang kesaorangan tidak ada regu
    Kini melopong terkedu ler si keparat nie menggosok batang butoh sambil menongkat gagu
    Kena balon tibai lanyak hantam ganyang dengan Geng Kejora terus menangis tak berlagu
    Terus cabut larii sembunyi tidak berani muncul lagi hilang lesap sudah lebih dari seminggu

    ReplyDelete
  12. Dah tak kelihatan lagi bayang kelibat muka idong ini budak iblis jahanam Reentry barua setan
    Bodoh bingai bahalol tapi kemain mahu tunjuk lagak pejuang perangai macam sial babi hutan
    Terpengaruh sangat dia dengan tun si mamak matdey tongkang pedukang pm punya mantan
    Tapi bila nak berdepan dengan Kejora terus si mamat berok nii kecut pelir tak ada sifat jantan

    ReplyDelete
  13. Dulu kemain lagi Reentry dajal pukimak si budak hingusan nii lantang megah dan takbor
    Namun kini perjuangan taik palat busuk si jahanam keparat ni udah lingkop hancor lebor
    Mahu tidaknya sepanjang masa budak iblis lahanat ni asyik je kena sepak tendang jubor
    Barangkali si mamat sial tolol ni udah mamphos kering terbongkang dalam lobang kobor

    ReplyDelete
  14. Akibat dari sikap bingai dan tolol bahalol kini si Reentry baghal unta dah terima padah
    Tak tahu ke mana ceruk hutan budak bangsat pukimak sial jahanam nii dah lari redah
    Dulu kemain lagi si mangkok lahabau samdol badigol nie sibuk memekak riuh rendah
    Namun kini udah tak kelihatan lagii kelibat batang idong inii budak setan haram jadah

    ReplyDelete
  15. Geng Kejora terus menerrkam dan menyerang si Reentry lahanat tanpa belas ikhsan
    Budak dajal pukimak nii udah lembek lunyai parah tak tahu ntah berapa kali pengsan
    Ditambah pula jampi santet jarak jauh geng mat Indon tuu udah mula memberi kesan
    Barangkali si jahanam bangsat ni dah mamphos terbongkang antara dua batu nesan

    ReplyDelete
  16. Dah lama sungguh budak Reentry dajal bangsat lahanat ni tak nampak bayang muka
    Sudah kehabisan agak nya modal bohong fitnah dakyah kelentong aota dia mau reka
    Atau barangkali memang benar sudah mamphos terbongkang ini keparat penderhaka
    Pastinya setan nii sedang meraung meronta didera seksa maklekat dalam api neraka

    ReplyDelete
  17. Budak Reentry dajal pukimak jahanam kena penampor dengan Kejora habis gigi berterabor
    Ditambah pula dengan godaman dan hentaman geng mat Indon sampai taik cirit bersembor
    Kini budak dajal babi hutan nii sudah kering terbongkang jadi bangkai mereput dalam kubor
    Tentu mengelupor sakan iblis nii bila maklekat rodok bara api dalam dia punya lobang jubor

    ReplyDelete
  18. Al-Fatihah kita sedekahkan kepada ini budak Reentry lahanat yang telah kembali mengadap Tuhan
    Walaupun di dunia dia terlepas banyak balasan namun di akhirat dia tak dapat larii dari penderitaan
    Setiap hari pasti si jahanam keparat ini dilanyak balon sebat dek maklekat tanpa ada belas kasihan
    Marii lah kita sebagai sesama agama doakan agar budak bangsat durjana inii diringankan seksaan

    ReplyDelete
  19. Aku bz la pukimak.Berserabut kepala otak nak uruskan server babi hanjeng ni.IT admin yang dah berambos ni tinggalkan taik palat banyak untuk aku cuci.Sorry la kalau aku dah lama tak pukimakkan kau.Aku bz kerja sekarang ni berserabut perut.

    ChaiiiTTT....!!!!

    Terima KaseeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
  20. Geng Kejora memang ternyata cekap menyusun langkah dan mengatur serangan dengan rapi
    Pukulan yang diberi bukan hanya yang nampak tapi juga yang ghaib menggunakan ilmu jampi
    Kena ilmu santet dan santau geng mat Indon penyokong Kejora terus lembu nii diam menyepi
    Kini jadi bangaki tak bernyawa ler budak pukimak sial nie di dalam neraka jadi bahan kayu api

    ReplyDelete
  21. Ngam ngam plak timing kita reply komen sama.Mangkok ayon betol.Ah Jib pukimak perlu resign serta merta tanpa syarat!

    ReplyDelete
  22. Reentry siiyal dajal pukimak budak hanjeng memang sengaja menempah nasib celaka
    Sekalii dia kena dengan Geng Kejora dan puak mat Indon baru padan dia punya muka
    Kini melopong terkedu ler si mangkok sial lahanat ni hidup dalam resah bersedih duka
    Langsung dah tak nampak kelibat bayang batang idong lagi ini budak iblis dajal puaka

    ReplyDelete
  23. Budak Reentry mentah hingusan ni dulu kemain lagi lantang dan lancang mahu tunjuk hebat
    Namun tiada apa pun kesan perjuangan yang boleh kita liihat hanya sekadar sembang lebat
    Penyudahnya perjuangan taik palat ntah kemana sebaliknya ponggong dia yang kena sebat
    Ditambah pula dengan jampi santet puak mat Indon tu lagi parah ler diyer sukar nak berubat

    ReplyDelete
  24. Tak tahu lah apa nak jadi dengan ini budak barua bangsat Reentry pengikut matdey mamak
    Buat blog dan posting pun serupa haram jadah taik palat sekadar sampah untuk menyemak
    Namun bila dah kena dengan Kejora tak berani keluar lagi diam bisu tak lagii banyak lemak
    KIni langsung tak kelihatan lagii kelibat bayang muka idong ini keparat budak dajal pukimak

    ReplyDelete
  25. Dulu budak Reentry barua pukimak lahanat ni buat posting dan komen kemain kerap
    Namun kini dah diam sepi tak tahu ceruk hutan mana dajal nie bersembunyi terperap
    Kener tibai balon lanyak hantam ganyang dengan Geng Kejora tertonggeng tertiarap
    Terus cabut larii lintang pukang tah ke mana menghilang diri ini budak hanjeng kurap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerja cari duit lagi bagos la mangkok....

      Delete
  26. Engko kerja apa sekarang nie Reentry pukimak jahanam bingai pak lebai malang
    Boleh cukup mentekedarah ke ngko kalu setakat kerja kuli pencacai buruh kilang
    Apa mamak matdey pedukang tongkang tu tak bagi elaun ke ngko jadi petualang
    Aku agak tak lama lagi mamphos kering kebulor le ini sial laknat setan jembalang

    ReplyDelete
  27. Budak Reentry pukimak dajal bangsat lahanat nii udah berambus hilang entah ke mana
    Kesiian jugak budak keparat jahanam nie hidup dalam pilu derita duka lara jiwa merana
    Dia asyik kena lanyak tibai balon pagi petang siang dan malam tidur pun tak boleh lena
    Kinii dah tak tahu apa nak buat lagi melopong terkedu le melancap batang kepala bana

    ReplyDelete
  28. Budak Reentry barua pukimak haram jadah ni kini dah tak berani lagi cakap banyak
    Mesti setiap harii budak dajal lahanat nie melopong terkedu tidur pun tidak nyenyak
    Mana tidaknya sepanjang idop budak hanjeng kurap nie asyik kena tibai dan lanyak
    Itu lah padah dan akibat bila melawan kerajaan dan buat Geng Kejora turun minyak

    ReplyDelete
  29. Dah tak daya nak melawan lagi dengan Geng Kejora budak Reentry taik palat cabut lari
    Terus senyap sepi tak nampak kelibat bayang batang idong mamat nii sembunyikan diri
    Dulu kemain lantang memekak budak pukimak nii dekat blog keling gendot si parpukari
    Sekarang punya le penakut bacul dekat blog sendirii pun dah tak berani jengok ke mari

    ReplyDelete
  30. Budak Reentry pukimak dajal lahanat ni kelihatan seperti udah mengaku kalah
    Kita lanyak balon tibai kutuk herdik maki cerca pun dia dah tidak lagi mencelah
    Itulah akibat kalau cuba nak menentang D.S Najib dan geng menantu Pak Lah
    Atau pun budak bangsat keparat ni dah mamphos dan kembali ke rahmatullah

    ReplyDelete
  31. Budak Reentry dajal pukimak jahanam nii asyik jer menentang secara membabi buta
    Langsung tak ada alasan atau fakta kukuh sebaliknya hanya sekadar kelentong aota
    Namun kini sudah sunyi sepii membisu seperti kehabisan modal tanpa lagi kata-kata
    Agak nya memang dah mamphos diseksa maklekat dalam neraka meraung meronta

    ReplyDelete
  32. Aku rasa memang betul udah mamphos ini budak Reentry dajal lahanat pukimak keparat
    Kena lanyak ganyang dengan Kejora habis kecut telor pelir sentap kejang dia punya urat
    Sepanjang masa budak barua nie terseksa menderita miskin papa kedana hidop melarat
    Kini bila udah mamphos pun nasib tak berubah hari-hari dibalon malaikat di alam akhirat

    ReplyDelete
  33. Memang sah dah mamphos budak Reentry barua dajal ni dekat seminggu tak nampak bayang
    Sebelum mamphos pun budak haram jadah nii dah kehabisan modal aota mahu main wayang
    Kemain siyal lahanat nii berkempen untuk tun matdey pedukang yang dia sanjung dan sayang
    Namun segala aota fitnah dakyah taiik palat dia tak sampai ke mana nyawa dia dah melayang

    ReplyDelete
  34. Alahai masih idop lagi rupanya ini budak Reentry dajal lahanat pukimak bangsat puaka
    Aku ingatkan udah mamphos terbongkang ditiibai balon lanyak maklekat dalam neraka
    Seminggu sekali jer baru budak keparat sial jahanam ni muncul tunjuk dia punya muka
    Dah tu tak ada apa satu komen pun mampu dibuat sekadar ketawa macam sial celaka

    ReplyDelete
  35. Budak Reentry siial bangsat melarat kerja pun buruh kilang tak cukup mentekedarah
    Ada hati nak jadi militan subversif menentang kerajaan sengaja mahu mencari parah
    Namun dia dah lemah tak berdaya lagi dikutuk cerca pun tak mampu lagi nak marah
    Nampak jelas budak taik palat hanjeng kurap nie dah mengaku kalah dan menyerah

    ReplyDelete
  36. Pemerintahan Ah Jib akan berakhir di Lautan Hindi.......

    ReplyDelete
  37. Budak Reentry pukimak dajal lahanat nie dulu kemain sembang lebat dan lagak diri tinggi
    Namun kini idop susah kerap kena buang kerja mentekedarah pun biskut dengan maggie
    Sekali Geng Kejora kasi penampor budak haram jadah celaka ni beterabur habis taik gigi
    Terus lari menghilang dimaki dia beruk hanjeng atau babii pun dia udah tak melawan lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemerintahan Ah Jib akan berakhir di Lautan Hindi......hi...hi...hi..hi....

      Delete
    2. Kau tak risau ker.Banyak orang dah tak suka Ah Jib.Dulu lagi aku dah cakap.

      Warghhh....Kah....Kah....!!!!

      Delete
  38. Alahaii kenapa lah ini budak pukiimak jahanam terlalu buta mata dan juga buta hati
    Cakap main hentam borong saja tanpa ada statistik yang nyata fakta ataupun bukti
    D.S Najib sebenarnya merupakan pembela rakyat dan juga seorang pejuang sejati
    Kalu tak percaya kita tunggu dan lihat dia pasti akan dipilih lagi masa PRU14 nanti

    ReplyDelete
  39. Apa mau cerita Reentry pukimak dajal lahanat anak buah mamadey tongkang mamak kutty
    Kemenangan BN dekat PRK Parlimen Rompin dah ceritakan segala hujah fakta serta bukti
    Dekat PRK Parlimen Permatang Pauh pun walau kalah BN dah berjaya kurangkan majoriti
    Kita tunggu dan tengok sajalah wahai budak setan jahanam keparat PRU14 tak lama nanti

    ReplyDelete
  40. Budak Reentry pukimak haram jadah lahanat nii sudah kehabisan modal kelentong aota
    Udah diam sepi membisu terus si jahanam dajal keparat ni tak mampu lagi berkata-kata
    Buat rupa bodoh sial je walau dicerca caci maki kutuk dengan kata-kata kesat dan nista
    Memang aku agak udah nak mamphos dah ini budak barua bangsat bahlol baghal unta

    ReplyDelete
  41. Budak Reentry dajal pukimak sial celaka pelir penuh taik palat busuk tak pernah cuci
    Tak pasal-pasal atau sebab alasan yang kukuh dekat Perdana Menteri dia nak benci
    Namun budak hiingusan haram jadah nii dah jadi penakut butoh sentot tinggal seinci
    Langsung dah tak melawan lagii walau begitu teruk kena maki herdik cerca dan caci

    ReplyDelete
  42. Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh
    Reentry pala butoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau Pala Bana!

      ChaiiiTTT...!!!

      Terima KaseeeYYY...!!!

      Delete
  43. Budak Reentry barua pukimak dajal lahanat setan ni perangai dia sangat buruk
    Namun udah diam menyepi kena lanyak tibai balon dengan Kejora begitu teruk
    Kini tak tahu budak tolol haram jadah bangsat ni dah lari sembunyi mana ceruk
    Sanggup diam bodoh walau dimaki hamun panggil dia hanjeng babi atau beruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau kenapa aku diam menyepi.Sekarang ni 1Malaysia dah benci Ah Jib.So kerja aku dah senang.Goyang kaki jer la.Dekat luar sana ada berjuta-juta yang dah punya aliran fikiran dan pemahaman seperti Reentry.So sekarang tunggu masa jer lah yang akan menumbangkan Ah Jib Gor Taik Phalat Kulat.

      Pemerintahan Ah Jib berakhir di Lautan Hindi.......

      Warghhhh....Kah....Kah....!!!

      Delete
  44. Woi Reentry barua dajal aku tahu ngko ni kaki kelentong dan hanya gebang lebat
    Mungkin udah tiba masa untuk ngko berubah jadi baik insaf diri dan juga bertobat
    Walaupun ngko ni bahalol bodoh nak mamphos aku tetap pandang ngko ni hebat
    Apa kata kalau kita berhentii bergadoh dan kita berdua berbaik-baik jadii sahabat

    ReplyDelete
  45. Woi Reentry bangsat sampai bila ngko nak jadii golongan subversif dan pengkhianat negara
    Ada kah ngko memilih untuk berterusan hidup dalam keadaan mudarat dan susah sengsara
    Masih belum terlambat kalu ngko ingin nak mengecap kemewahan dan hidup riang gembira
    Mari ler aku nak offer nko masuk jadi ahli team kami dan kita berjuang bersama geng kejora

    ReplyDelete
  46. WOI REENTRY LAHANAT!!! INI AKU PETIK DARI BLOG PARPUKARI (LATEST POSTING) SBB NGKO PUN DAH LAMA TAK BERANI NAK KE SANA. TENGOK APA KATA PARPU:

    Kalau korang dah lama kenal blog aku ni, aku adalah antara blogger paling kuat memaki hamun KJ atau Khairy Jamaluddin, macam-macam gelaran aku bagi kat dia, aku panggil dia si Kitol dan pelbagai gelaran yang sangat tidak baik. Memang jilake la aku ni dulu.

    Tetapi setelah sekian lama aku hentam dan aku belasah dia di dunia maya ini, aku nampak perubahan dalam diri anak muda ini, dia menjadi semakin matang dan aku pun mula slow down dan paling membuatkan aku terdiam bilamana dia dilantik menteri. Bukan pasal dia ada kuasa tetapi kerana aku nak tengok mamat yang aku kuat belasah ni boleh ambil tanggungjawab ke tidak.

    Hebat mamat Tal Dark and Handsome ni rupanya, dia masuk dalam KBS dan habis semua kasi taruk. Maksud aku mana yang tak betul dia cuba perbetulkan dan aku faham sangat persatuan dan badan sukan memang banyak masalah mereka ni, ada sesetengah tu dah macam kanser pun ada, takleh nak repair kena potong dan buang terus. Hebat KJ dia masuk dan perbetulkan bamyak benda dalam KBS.

    Sebelum ini aku pernah cakap dengan orang-orang kuat dia, aku minat dia sebagai Menteri kerana dia lebih hebat dari Menteri lain tapi aku tak suka dia sebagai Ketua Pemuda UMNO sebab aku tak nampak dimana kekuatan dia. Aku rasa pada masa tu dia masih lemah sebagai Ketua Pemuda UMNO. Ini aku cerita sebelum pemilihan yang lepas.

    Tepai selepas Pemilihan Agong UMNO yang lepas dan dia mendapat sokongan penuh dari seluruh emuda UMNO Malaysia, aku sudah nampak dia semakin matang kerana semua lawan dia semasa pemilihan tempohari dia beri mereka tugas dan satukan mereka tanpa team A dan B atau C. Masa ni aku nampak KJ sudah mula matang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dah komen kat sana dah ngok.
      Gi la baca....

      Warghhh.....Kah...Kah....!!!!

      Delete
  47. Wooi budak dajal lahanat pukimak bangsat keparat jahanam Reentry
    Tak usah le ngko perasan hebat sangat atau cuba nak bermegah diri
    Cuba ngko gii balik jengok semula dekat itu blog si gendut Parpukari
    Baca ler tengok dekat ngko punya posting tu apa komen yang diberi

    ReplyDelete
  48. Budak jahanam dajal bangsat nii aku agak kedua-dua fizikal dan mental bermasaalah
    Dekat blogspot Parpukari si lahanat ni cuba mahu tonjolkan diri konon nak menyerlah
    Namun kat situ dia dah kena lanyak balon teruk dengan penyokong menantu pak Lah
    Dah tak nampak lagi bayang kelibat batang idong pukimak barua ni terus cabut belah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bz la bahlol.

      Warghhh....Kah.....Kah...!!!

      padan muka kena balon kat blog Parpukari Pundey Pundek Pandikutty...

      Delete
  49. Heii Reentry brengsek siyalan goblok lo coba lagi sekali layarin blog parpukari di sana
    Lo punya paman si Seman Kaduk umpama mati hidup kembali lepas setahun merana
    Coba lo tanyain dia bagemana sengsara sekali menghadapi santet gue yang dia kena
    Tunggu aaja sedikit masa lagi kami akan ajarin cukup-cukup lo dua ekor siyal durjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aritu bukan main ngkau kata Tuan Othaman dah meninggal.Sekarang kita tengok pulak siapa yang akan jadi arwah.


      Warghhhh....Kah....Kah..!!!!

      Bellia teguh dibelakang Tun M!

      ChaiiiiTTT...!!!!

      Terima KaseYYYYYY.....!!!!

      Delete
  50. Mana dah hilang inii budak lahanat Reentry jahanam puaka
    Bodoh bengap bingai bahalol darii kecik sampai tua bangka
    Sudah hampir dua minggu langsung tidak lagi jenguk muka
    Boleh jadii udah merengkok rentung terbakar dalam neraka

    ReplyDelete
  51. Budak Reentry lahanat pukimak bangsat jahanam kini tidur tak nyenyak
    Muncul pun sekadar tunjuk muka jer udah tak berani lagii cakap banyak
    Udah dua tiga tahun asyik kena tibai tajii hantam balun ganyang lanyak
    Tau takut budak iblis dajal nie kalau nantinya geng Kejora turun minyak

    ReplyDelete
  52. Dengan geng kejora si Reentry bingai tolol bahalol cuba nak bermain api
    Sembang lebat kemain nak guling kerajaan umpama mimpi dalam mimpi
    Sekali geng mat Indon mari masuk serang dengan santet dan juga jampi
    Kini udah kelu lidah kaku kaki tangan terus budak dajal nii diam menyepi

    ReplyDelete
  53. Budak pukimak bangsat Reentry macam dah tak melawan lagi dengan Kejora
    Diyer muncul pun hanya sekali sekala senyap sepi sahaja tidak lagii bersuara
    Barangkali dia takut nak cakap banyak kelak nanti akan lebih teruk kena dera
    Udah menyepi terus nampaknya ini budak setan dajal monyet kongkang kera

    ReplyDelete
  54. Budak Reentry dajal nii ternyata tolol bahalol macam otak sudah tepu
    Dengan mantan tun matdey mamak tongkang diyer cuba mahu ampu
    Tapi kini udah tak ada modal lagi nak buat komen dekat blog si Parpu
    Tinggal pak penakan dia jer si Seman Kaduk yang masih dok merapu

    ReplyDelete
  55. Budak Rentry babi hutan nie ibarat macam sudah terantuk baru nak terngadah
    Kena caci cerca makii hamun herdik teruk pun dia boleh buat endah tak endah
    Macam dah tak berdaya nak melawan lagi ini budak pukimak sial haram jadah
    Kalaulah budak ni ada depan aku...ptuiiiiiHHHHH....!!! muka dia aku nak ludah

    ReplyDelete
  56. Budak jahanam Reentry tak sedar diri melarat asyik mencekik biskut dengan maggie
    Dulu kemain budak barua lahanat nii tunjuk hebat konon sembang lebat cakap tinggi
    Namun kini si setan bangsat pukimak nii terdiam menyepi tak berani nak celupar lagi
    Dapat dekat aku kalu budak keparat durjana ni aku nak tampor dia kasi bersepai gigi

    ReplyDelete
  57. Warghhhh.....Kah.....Kah....!!!

    ChaaaaiiiTTTTT.....!!!!

    Terima KaseeeeeYYYY...!!!

    Kau tak risau ker Ah Jib dah goyah sekarang.Bila-bila masa boleh ranap dari sekarang.


    PtuiiiiiHHHH....!!!!

    ReplyDelete
  58. Budak dajal lahanat Reentry ni jenis jahil murakab barangkali tak pernah pun sembahyang
    Hidup diyer penuh dengan dosa buat pembohongan aota fitnah sekadar nak main wayang
    Tak ada fakta atau buktii pun yang menyokong dakwaan dia kata kedudukan DSN goyang
    Perangai budak abu jahal keparat nie memang tak ubah ibarat hanjeng dengan bebayang

    ReplyDelete
  59. Budak Reentry barua pukimak jahanam ni kita tidak faham apa sebenarnya yang dia cari
    Kalau diyer kena penampor aku sahih budak setan lahanat ni seminggu tidak makan kari
    Penakut mengalahkan pijat mari jengok komen sekejap je terus lintang pukang cabut lari
    Aku agak lama kelamaan budak mangkok ayun lahabau ni penyudahnya mati bunuh diri

    ReplyDelete
  60. Warghhhh.....Kah.....Kah....!!! Baru padan dengan muka ini bajingan pencetus angkara
    Kelihatannya udah semakin teruk si goblok ini dihentamin samanya penyokong Kejora
    Nggak sadar diri hidup pun melarat ada angan-angan mahu gugat kepimpinan negara
    Sebaiknya pihak berwajib tangkap aja ini budak brengsek kasi sumbat masuk penjara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak Ah Jib yang berhutang sampai negara nak bangkrap bikin rakyat merana kita pukak nak dipenjaranya.Sial punya pemerintah.Goyang telor Ah Jib aritu nak sumbat Tun M dalam jail.

      Warghhhh.....Kah...Kah...!!!

      Delete
  61. Hoi budak Reentry dajal keparat kita nie udah dua tiga tahun bertengkar berdebat
    Kita berdua nii lebih kurang sama handal cuma ternyata aku nii sedikit lebih hebat
    Nko pun tentu perasan yang nko tu abok pun tak ada hanya maiin sembang lebat
    Apa kata kalau dalam hal ni nko mengalah je dan kita dua orang menjadi sahabat

    ReplyDelete
  62. Woi Reentry barua setan ngko menyalak macam hanjeng boleh dapat berapa kupang
    Buat penat jer ngko melolong melalak pagi petang siang malam macam sial gampang
    Kalau nko kempen kasi orang lain naik pun jangan mimpi ler ngko boleh nak tumpang
    Mari ler masuk join geng kitorang nanti ngko mewah senang lenang hidup jadi lapang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu jer lah offer ngkau dari dulu.Tapi habuk taik palat satu sen pun aku tak dapat.

      PtuiiiiHHHH...!!??

      Delete
  63. Woii mangkuk ayun bingai bahalol pukimak barua keparat Reentry jebon memerang
    Ngko nak dapat satu sen abok macam mana dah ari tu ngko tak mau nak isi borang
    Apa nko ingat kami nii begitu bodoh dungu ke nak ulor bagi dekat orang sembarang
    Kalau nko dah rasa macam tebuka hatii aku nak upload borang untuk nko sekarang

    ReplyDelete
  64. Budak Reentry barua lahanat nii sembang lebat tapi abok tak ada hanya lebih aksi
    Dulu beriya-iya cakap nak join Kejora kita teruk-teruk hantor borang dia tak mau isi
    Kerja apa satu abok pun tidak tiba-tiba jer si jahanam nie duit nak disuruh kita kasi
    Sekali aku tampor budak pukimak dajal keparat nii mahu bersepai gigi tinggal gusi

    ReplyDelete
  65. Budak Reentry jahanam bangsat nii selalu main cakap kosong tanpa bukti fakta
    Udah jadi macam lumrah mainan hidup dia sentiasa jer mengguna bohong aota
    Sudah ler rupa buruk taraf kedudukan pun rendah papa melarat tidak ada harta
    Otak pula lembam bahallol bengap dungu mengalahkan kaldai baghal dan unta

    ReplyDelete
  66. Woii budak dajal keparat Reentry sampai bila ngko nak terus idop dalam merempat
    Ngko kerja ampu jilat jubor si matdey tongkang tu berapa banyak ngko boleh dapat
    Tidak teringin ke ngko nak ubah sikit nasib atau taraf idop ngko dan jadi kaya cepat
    Kalau ngko nak mari le join kitorang jadi penyokong DSN sementara masih sempat

    ReplyDelete
  67. Waduh mak...kenapa sih masih lagi berdegil ini Reentry brengsek pengkhianat bedebah
    Apa dia nggak sadarr segala lolongan nya memenatin aaja rejeki nggak juga bertambah
    Gue mikirin suatu waktu kelak pastii si goblok siyalan inii bakal insaf serta akan berubah
    Tunggu aaja si iblis ini nanti dalam kesempitan banget pasti dia datang berlutut sembah

    ReplyDelete
  68. Woi budak Reentry bingai mangkok tingkat berapa lama ngko nak hidup dalam pura-pura
    Tak ada kesudahanya dengan perjuangan taik palat ngko tu sebagai pengkhianat negara
    Peluang masih terbuka luas untuk nko insaf berubah dan masuk jadii ahli pejuang Kejora
    Dengan kami nko kelak senang mewah bekereta besar boleh berkepit dengan anak dara

    ReplyDelete
  69. Budak Reentry barua pukiimak haram jadah dah benar takut sampai terkencing dalam seluar
    Memang betul udah parah budak lahanat bangsat siial jahanam ibarat sakit tak ada penawar
    Dia udah cabut larii tonggang langgang lintang pukang sembunyi dalam gua macam kelawar
    Walau pun dikutuk herdik maki hamun caci cerca masih juga budak dajal ni tak berani keluar

    ReplyDelete
  70. Budak Reentry barua lahanat ibliis dajal nii macam nangka busuk terjelepuk jatuh
    Tak beranii keluar juga walau blogspot pukimak dia digoncang sampai nak runtuh
    Memang budak sial ni pondan penakut bacul dayus macam tak ada batang butoh
    Tak ubah macam pondan bapok maknyah menonggeng jubor tahan untuk ditutoh

    ReplyDelete
  71. Budak Reentry jahanam dajal keparat nie sudah terus belah cabut larii angkat kaki
    Punyalah penakut sungguh kecut telor sentap pelir semacam tak ada sifat laki-laki
    Sanggup diam bodoh jer walau dilempar dengan kata kesat nista serta dicaci maki
    Ibarat seperti janda gersang gian batang pelir mengangkang jer untuk ditutoh puki

    ReplyDelete
  72. Budak Reentry bacul dayus maknyah sial nii dah sepi terus tak bunyi berdetik
    Keadaan ibarat macam anak dara takut pelir tapi gian menggentel biji kelentik
    Dibiar saja orang hentam balun kutuk ibarat telor direntap kepala pelir dijentik
    Batang peliir tu baik potong jer cincang gaul dengan nasi basi kasi makan itik

    ReplyDelete
  73. Tak tahu ke mana sudah hilang inii lahanat Reentry dajal keparat
    Tak kan nak keluar lawan dengan Geng Kejora dia udah tak larat
    Agak nya dia dah terjelepuk terkangkang macam babi kena jerat
    Kalau udah penakut dayus sangat batang pelir tu elok saja kerat

    ReplyDelete
  74. Pukulan padu dari Geng Kejora memberi kesan yang teramat mendalam
    Batang butuh budak Reentry durjana udah habis kecut sentot tenggelam
    Kini budak hingusan dajal keparat nii tak berani lagi nak bikin putar alam
    Riwayat lahabau keparat ini hanya akan tinggal menjadi kenangan silam

    ReplyDelete
  75. Budak Reentry setan dajal pukimak lahanat nie barangkali dalam keadaan letih lesu
    Kena tajii teruk meraung melalak menangis macam budak kecil kelaparan nak susu
    Agak nya dah tak tahu apa nak buat melancap batang pelir ler melampiaskan nafsu
    Dimaki hamun caci cerca berguni-guni pun boleh dia buat bodoh jer diam membisu

    ReplyDelete
  76. Keadaan budak Reentry sial haram jadah nii ibarat macam sedang garu tempat tak gatal
    Udah tentu teruk sekali budak pukimak barua jahanam ni siang malam kena balun sental
    Tak daya lagi dia nak tampil melawan lantaran sakit teruk yang dialami fizikal dan mental
    Aku rasa budak bangsat keparat durjana melarat ni kini sedang terlantar tenat di hospital

    ReplyDelete
  77. Terus senyap sepi langsung ini budak barua lahanat babi pukimak haram jadah syaitan
    Biar padan dengan muka budak keparat nie padah dan akibat dari dia punya kejahatan
    Baru dia rasa dengan pukulan jarak jauh jampi santet oleh mat Indon punya perbuatan
    Kalau belum mamphos pun aku pasti si dajal bangsat ni sedang mengelupor kesakitan

    ReplyDelete
  78. Budak Reentry monyet babi lahanat nii terus tak ada dengar apa-apa lagi khabar
    Diam menyepi langsung tidak bersuara walaupun begitu berat dan hebat dicabar
    Agak nya dia udah kena sawan sasau atau demam kura berselimut dalam gebar
    Kalau dah begitu blogspot pukimak haram jadah taik palat ni elok jer tutup bubar

    ReplyDelete
  79. Sudah hampir dua puluh pantun tiada respon tak pernah jadi keadaan sebegini buruk
    Memang dah betul sah budak barua dajal lahanat ni dalam keadaan yang parah teruk
    Tak tahu lah budak bangsat pukimak setan keparat ni kini bersembunyi di mana ceruk
    Rasanya tak lama lagi le kita boleh buat kendurii arwah dan baca tahlil untuk ini beruk

    ReplyDelete
  80. Walau teruk dan berat dimaki hamput budak dajal lahanat Reentry tetap juga tak nampak muka
    Tidak tau apa sudah jadi dengan nasib inii budak iblis keparat durjana pukimak jahanam celaka
    Aku rasa memang dah mamphos terbongkang dalam tanah inii barua setan sial bangsat puaka
    Agaknya budak mangkok barua biawak ini sedang dilanyak dera dek maklekat di dalam neraka

    ReplyDelete
  81. Budak lahanat bangsat keparat melarat ni asyik cabut lari tidak ubah macam kudung punya lipas
    Lega rasanya bila budak Reentry pukimak babi hutan nii dah menghembos terakhir punya napas
    Akhirnya kita berjaya juga hapuskan ini pengkhianat budak dajal barua syetan mangkok hampas
    Blogspot haram jadah pala butoh taik palat ini sekarang dengan rasmi Kejora takluk dan rampas

    ReplyDelete
  82. Demikianlah balasan bagi budak dajal Reentry yang selalu bersikap angkuh dan takbur
    Kinii empayar perjuangan taik palat kepala butoh dia sudah lingkup punah hancor lebor
    Akhirnya budak barua bangsat keparat lahanat pengkhianat nie berjaya juga kita kubor
    Kini budak iblis ni di alam akhirat malaikat jokok bara api dalam dia punya lobang jubor

    ReplyDelete
  83. Rilek dulu bagi ngkau chance.Nanti aku akan kembali mengganas sampeiii ngkau terlungkop masuk terus lobang jamban.

    Warghhhhh.....Kah....Kah....!!!!

    ReplyDelete
  84. Sudah tak berdaya lagi nampaknya budak Reentry bingai penjilat Tun Matdey mamak tongkang
    Kena balon lanyak pukul tibai ganyang hantam godam taji paku sampai habis berbirat belakang
    Memang dasar penakut bacul dayus pondan bapok maknyah ini budak monyet beruk kongkang
    Nampak kelibat Geng Kejora saja terus budak pukimak keparat jahanam nie lari lintang pukang

    ReplyDelete
  85. Budak Reentry bangsat mangkok lahabau ni manusia jenis tidak ada jati diri
    Tak tahan diyer bila kena lanyak pukul tibai dengan Geng Kejora setiap hari
    Ada ker bila dimaki hamun cerca caci herdik budak dajal nii belah cabut lari
    Tidak berani nak bertahan budak barua lahanat nii walau dekat blog sendiri

    ReplyDelete
  86. Budak Reentry dajal pukimak jahanam nie terpaksa melaui kehidupan yang perit
    Geng Kejora tiibai hantam ganyang dia hingga jatuh segenap longkang dan parit
    Udah tak tahu nak buat apa lagi budak sial bangsat ni zahir dan batin terjerit-jerit
    Aku agak budak nii bukan lelaki tapi betina garik yang ada bijik kelentik dan burit

    ReplyDelete
  87. Budak Reentry barua lahanat dajal setan nie semangat jati diri dan moral sudah runtuh
    Dikutuk makii hamun cerca herdik caci pun boleh dia buat diam saja tak rasa tersentuh
    Memang budak haram jadah nie jenis penakut dayus maknyah tidak ada batang butoh
    Keadaan dia kini tidak ubah seperti betina sundal mengangkang puki je tunggu ditutoh

    ReplyDelete
  88. Budak Reentry bingai bahlol ni orang nak jadi pejuang dia pun gatal juga nak jadi pejuang
    Tapi dia tak sedar dirii idop pun malarat kais pagi makan pagi tidak cukup harta dan wang
    Dah ler gitu buat bodoh sombong pula tidak mahu join Kejora walau kita dah beri peluang
    Sekarang nie padan dengan muka dia biar mamphos kering ini mamat mangkok beruang

    ReplyDelete
  89. Mari kengkawan semua kita raikan kemenangan Geng Kejora ini yang penuh bergaya
    Budak Reentry pukimak lahanat sudah berjaya kita tewaskan dan dia dah tak berdaya
    Aku agak budak setan dajal ini akan mamphos tak lama lagi dan tak sempat nak raya
    Memang akan ke neraka jahanam ler budak bangsat nie muka pun tak punya cahaya

    ReplyDelete
  90. Budak Reentry pukimak lahanat dajal bangsat ni dulu kemaih buat kemas dan garang
    Tapii dah terus menghilang senyap membisu tak tahu di mana bersembunyi sekarang
    Memang budak sial barua jahanam keparat ni jenis tak mengenang budi punya orang
    Kalau awal tahun masa nak ambil BR1M dia ler yang awal-awal lagi kalut cari borang

    ReplyDelete
  91. Udah hampir seminggu tak muncul-muncul lagi ini Reentry bangsat lahanat kepala dongga
    Akhirnya budak dajal keparat pukimak sial jahanam ini berjaya Geng Kejora tewaskan juga
    DSN, YB KJ dan juga semua penyokong UMNO, BN dan kerajaan udah pasti merasa lega
    Untuk kita semua yang berjaya kalahkan setan nii pasti akan dapat habuan amat berharga

    ReplyDelete
  92. Setelah lama berpenat lelah akhirnya mayat budak bangsat bedebah inii berjaya kita langkah
    Perdana Menteri, Menteri Belia dan ramai lagi penyokong pasti akan ketawa berdekah-dekah
    PRU14 yang akan datang nanti sudah tentu sekali parti UMNO/BN akan lebih ramai pangkah
    Untuk aruwah budak pukimak lahanat ni marilah ramai-ramai yasin dan fatehah kita sedekah

    ReplyDelete
  93. Jolok motor yerr bang.......


    Wargh....Kah....Kah....!!!!

    ReplyDelete
  94. Memang sah dan tak sangsi lagi budak haram jadah bansat Reentry nii udah terbongkang mamphos
    Lebih baik duduk dalam tanah jadi makanan cacing dan ulat daripada hidup macam betina monopos
    Ahkirnya setelah agak lama berhempas pulas budak pukimak bedebah ni berjayalah juga kita hapus
    Alhamduliillah musuh pengkhianat yang mengancam kerajaan sedikit demii sedikit dah makin pupus

    ReplyDelete
  95. Alahai udah muncul kembali pulak ini budak Reentry dajal lahanat barua pukimak babi hutan
    Apakah benar diia atau hanya jelmaan roh diyer yang menyamar sebagai hantu atau syeitan
    Posting pun serupa taik hanjeng kosong hambar tak ubahnya ibarat gulai tidak cukup santan
    Muncul pun tak der apa komen macam taik palat sial busuk penakut tak serupa orang jantan

    ReplyDelete
  96. Muncul jugak rupanya ini budak Reentry dajal iblis setan bedebah jahanam pukimak keparat
    Namun hendak bertarung menentang geng Kejora budak lembik sotong nyata udah tak larat
    Mungkin budak hingusan perut boncit nii dah sedar kalau melawan nanti akan lebih mudarat
    Dia muncul pun budak barua lahanat nie malu-malu ibarat budak kulup pelir baru kena kerat

    ReplyDelete
  97. Apa punya bahalol bingai lembab tak tahu ler ini budak hingusan cacing perut boncit Reentry
    Boleh ke dia tanya jolok motor apa ke bende sedangkan orang sedang jolok jubor dia sendiri
    Udah tu muncul kejap jer tunjuk batang hiidong terus pula lintang pukang dia belah cabut lari
    Aku rasa budak dajal nie akan terus menghilang dirii dan tak akan berani lagi datang ke mari

    ReplyDelete
  98. Woi Reentry mangkok samdol sampai bila nak idop dalam kedaan melarat lemah tak berdaya
    Lagi pula cara perjuangan subversif taik palat nko itu hanya mengundang dirii kepada bahaya
    Lebih baik le ngko mari join kitorang Geng Kejora ni nanti idop boleh senang lenang jadi kaya
    Kalu ngko join kitorang dalam sedikit masa ini nanti kita boleh joli sakan bila nak sambut raya

    ReplyDelete
  99. Woi budak Reentry bahalol samdol sampai bila ngko nii nak terus idop susah merempat
    Ngko jadi penyokong tun matdey mamak tongkang tuu berapa sen jer ngko boleh dapat
    Mari ler join kitorang Geng Kejora dan sokong DSNajib nanti ngko boleh jadi kaya cepat
    Bukan setakat wang dan harta saja burit melayu ke amoi ke bila-bila jer boleh ngko lipat

    ReplyDelete
  100. Reengtry bingai jangan biarkan diri ngko dihimpit keadaan susah bersedih duka
    Masuk jer join team kitorang apa yang ngko mau nanti ngko boleh dapat belaka
    Kalau ngko suka burit cakap burit jenis mana saja pilih saja ikut yang ngko suka
    Ngko nak heran apa pasal ngko tu maklekat dah daftar masuk buku ahli neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngentot.Pastu isi borang taik palat kau publish satu dunia kat sini.

      BAHLOL!

      Delete
  101. testing pala butoh

    ReplyDelete
  102. Wahai sahabat lama ku budak bahalol Reentry
    Kenapa dengan Kejora asyik jerr nak cabut lari
    Udah takut ke nak gi komen kat blog Parpukari
    Tak kesian ke Tun matdey kena balon tiap hari

    ReplyDelete
  103. Woi Reentry bingai aku tahu ngko dah tersepit sekarang
    Mengaku kalah je ler tak usah nak eksyen tunjuk garang
    Ngko masih ada peluang kalau teringat nak join kitorang
    Kalau nko setuju aku nak upload kasi ngko isi itu borang

    ReplyDelete
  104. Aku bz keja ni PUKIMAKHIJAUTAIKPALAT..!!!!

    Kau tunggu nanti bila aku free.

    ChaiiiiTTTTT....!!!!!

    ReplyDelete
  105. Ngko bizi apa Reentry bangsat setakat kerja buruh kuli kang
    Cuba gi tengok blok parpu apa jadi geng Mat Dey pedukang
    Habis beselerak diaorang Geng Kejora kasii sebat belakang
    Sekor-sekor kena tibai balon taji hantam larii lintang pukang

    ReplyDelete
  106. Woi Reentry bingai bahalol ngko tu udah tahap gila sawan
    Secara tak langsung nko ni ibarat macam dah kami tawan
    Tak ada gunanya ngko memekik melalak cuba mau lawan
    Apa kata kalau ngko yang bingai nii kami offer jadii kawan

    ReplyDelete
  107. Ngko tak usah ler jadi bodoh berterusan Reentry beruang
    Zaman macam inii semua kerja jadi kalau ngko ada wang
    Cuba le fikir baik-baik sementara ngko nii kami beri ruang
    Memang bodoh sangat le kalu ngko sesiakan inii peluang

    ReplyDelete
  108. Kalau ngko setuju join kitorang isi borang yang kami akan beri
    Lepas tu ngko kena janji tak mau lagii jadi puak berhaluan kiri
    Buat pengakuan mahu kembali ke pangkal jalan dan insaf diri
    Akhirnya istihar ngko sokong D.S Najib dalam blog Parpukari

    ReplyDelete
  109. Wah wah budak dajal Reentry nii ngko main kong kalikong
    Kat blog Parrpu ngko tunjuk beranii sebab ada penyokong
    Sini ngko tak berani muncul menyorok macam jerangkong
    Ngko jaga kalu dapatt dekat aku kepala nko aku pelakong

    ReplyDelete
  110. Wooiii Reentry dajal kalu kat blog parpu kemain ko tunjuk berani
    Sekarang kenapa menyorok terperosok sembunyi bila dekat sini
    Sanggup ko diam bodoh monyok jerr walau dimaki berguni-guni
    Baru le terserlah kebaculan kedayusan kebapokan ngko hari ini

    ReplyDelete
  111. Woi Reentry pukimak lahanat barua setan kongkang beruk
    Baru ngko tahu dekat blog si parpu aku dah tibai nko teruk
    Kini udah hilang cabut lari melingkop entah ke mana ceruk
    Tak tahu lerr aku sampai bila nko nak sembunyii menyorok

    ReplyDelete
  112. Reentry dajal pukimak penjilat jubor matdey cukup tak berguna
    Dah cabut larii menghilang bersembunyi dirii entah ceruk mana
    Punya ler penakut idtak berani keluar itu pun baru jer sikit kena
    Memang sah si lahanat ni bukan jantan tapi sebenarnya betina

    ReplyDelete
  113. Reentry barua babi hutan nii dah belah cabut terus angkat kaki
    Tidak berani dia nak patah balik biarpun bertan-tan dicaci maki
    Punya lah penakut tak melawan tidak menunjukkan siifat lelaki
    Aku agak si bahlol nii anak dara tua jenis betina siial gatal puki

    ReplyDelete
  114. Reentry bangsat jahanam kini air mata bergenang tunggu nak menitik
    Walau seteruk mana dicerca caci dia diam bisu jer tak berani berdetik
    Udah tak tahu nak buat apa betina gatal nii kangkang selak kain batik
    Melancap ler ambil buah terong jolok burit sambil digentel biji kelentik

    ReplyDelete
  115. Muncul juga akhirnya inii Reentry lahanat iblis setan jin ifrit
    Agak nya baru bangun dari longkang atau keluar dari parit
    Pasti dia dalam keadaan terseksa zahir dan batin menjerit
    Gelak pun macam betiina sundal kegelian kena jolok burit

    ReplyDelete
  116. Nampak nya tercapai juga apa lama yang kita kehendaki
    Blogspot taik palat nie akhirnya dapat juga Kejora takluki
    Keseluruhan blogspot pukimak ini kini dah pun kita miliki
    Reentry sial hanya tengok saja sambil korek lobang puki

    ReplyDelete
  117. Dah tak beranii cakap apa lagii ini Reentry si hantu polong
    Dekat blog Parpu kemain nak menunjuk terpekiik terlolong
    Berani ler si dajal nie kat situ sebab ada juga orang tolong
    Kalu blog sendiri diam sepii ini gatal buriit punya mak long

    ReplyDelete
  118. Aku rasa santau santet puak Mat Indon tuu sudah memberi kesan
    Reentry betina sial nie rasanya sedang sakit parah tenat pengsan
    Dah tak banyak hari lagii le keluarga dia nak kena beli batu nesan
    Di akhirat nanti siap lerr betina sundal nii dia akan terima balasan

    ReplyDelete
  119. Reentry sial jahanam ini sudah hampir mahu mamphos aku rasa
    Ajal budak pukiimak lahanat inii bakal tiba entah esok entah lusa
    Kesian juga iblis dajal bangsat nii kalau mamphos sebelum posa
    Namun kita doakan agar terampun dia punya berguni-guni dosa

    ReplyDelete
  120. Elok sangat kalau budak Reentry unta ni tak idop pun di bulan puasa
    Kerja diia hanya mentekedarah melantak melancap sepanjang masa
    Memang budak jahanam nii jenis manusia penuh bergelumang dosa
    Tak dapat bayang dalam neraka nanti iblis sial nie kena balon seksa

    ReplyDelete
  121. Akhir nasib buruk menimpa juga budak Reentry bahalol bingai unta
    Barua sial inii kini sedang meraung parah menanggung azab derita
    Bisa dari santau santet mat Indon dah meresap masuk merata-rata
    Inilah yang dikatakan orang tua-tua badan binasa kerana kata-kata

    ReplyDelete
  122. Walau dimakii hamun caci cerca Reentry lahanat tidak muncul juga
    Memang tepat sekalilah seperti apa yang kita ramalkan dan diduga
    Akhir nya tamat riwayat ini barua pukimak dajal sial kepala dongga
    Manusia jenis keparat durjana macam nie memang tak bau syurga

    ReplyDelete
  123. Memang tak akan muncul lagi inii Reentry hingusan cacing perut buntal
    Kita semua bebas mahu hantam paku pukul balon tiibai ganyang sental
    Tidak melawan atau menepis langsung umpama kita menumbuk bantal
    Dibiarkan je tak ubah macam betina jalang kena jolok lubang puki gatal

    ReplyDelete
  124. Dengan pemergian Reentry durjana terlerailah segala dendam
    Geng Kejora bunuh dia hanya dengan jampii madah gurindam
    Budak lahanat jahanam bangsat ini penyudahnya kojol padam
    Semua malaikat di neraka melonjak gembira nanti nak godam

    ReplyDelete
  125. Reentry barua dajal syaitan konon nak jadi pengikut matdey kutty
    Mau memberontak nak guling kerajaan budak bahalol nii ada hati
    Kena hembusan santau santet mat Indon terus terbongkang mati
    Kini di alam akhirat iblis ni didera seksa malaikat tidak henti-henti

    ReplyDelete
  126. Aku agak Reentry barua lahanat nie jenis munafiq atau kafir hirbi
    Tak ada nampak kelibat pun yang dia percaya atau pengikut nabi
    Dengan geng pengkhianat dia nie sering membodek dan melobii
    Dia ni sanggup aku rasa sampai mentekedarah bewak atau babi

    ReplyDelete
  127. Reentry dajal pukimak barua celaka bangsat akhirnya terima padah
    Budak bingai kaldai baghal bahalol samdol toyol kini kojollah sudah
    DS Najib dan Tuan Muda Khairy kini tak perlu lagi nak rasa gundah
    Mari kita rayakan kemamphosan Reentry babi lahanat haram jadah

    ReplyDelete
  128. Kemenangan dan kejayaan Geng Kejora seperti sudah tersurat
    Reentry dajal dah mamphos terkangkang bagai babii kena jerat
    Kita balon apa pun tidak dapat dijawab sebab dia ada di akhirat
    Mulai sekarang kita tinggalkan jer ini blogspot pukimak keparat

    ReplyDelete
  129. Ah Jib To Hide sila RESIGN.....!!!!!

    Warghhhh.....Kah....Kah....!!!!

    ReplyDelete
  130. Ngko mahu tumbangkan D.S Najib tak usah ler nak bermimpi
    Penyokong Mat Dey dekat blog si Parpu pun udah sunyi sepi
    Masa awal je geng haluan kirii bongok tu tunjuk panas berapi
    Sekor-sekor udah lari takutkan mat Indon punya santet jampi

    ReplyDelete
  131. Baru dia tahu budak Reentry barua pukiimak lahanat ni dah cabut lari
    Entah ke mana ceruk rantau tak tahu budak iblis nie bersembunyi diri
    Udah tak berani nak jengok langsung sial dajal nie kat blog parpukari
    Takut ler nengok geng macai Mat Dey kena ganyang lanyak tiap hari

    ReplyDelete
  132. Dekat blog si parpu tu ngko berani juga keluar yer Reentry memerang
    Aku tahu ler bahalol kat situ ngko tumpang beranii sebab ramai orang
    Tapi penakut bacul dayus pondan maknyah bapok bila sorang-sorang
    Selalu jer nko ni sembunyi macam umang-umang masuk cengkerang

    ReplyDelete
  133. Entah dekat mana sembunyi pun tak tau inii budak lahanat Reentry
    Nak kata udah mamphos masih keluar jugak dia kat blog Parpukari
    Bila dekat blog sendiri langsung tak berani hampir asyik jer nak lari
    Mintak-mintak budak jahanam nie biar mamphos dilanggar dek lori

    ReplyDelete
  134. Reentry dajal barua lahanat tak sedar diri muka serupa bontot pasu
    Tak daya lagii budak jahanam nii nak melawan terus diam membisu
    Kejora udah ajar dan lanyak iblis keparat nii sampai lemah dan lesu
    Kini menangis meraung melalak ler bagai anak kecil kegianan susu

    ReplyDelete
  135. Dulu kemain lagi budak Reentry dajal ni lantang sombong dan ranggi
    Namun kinii dah menyepii bersembunyi tidak berani dia melawan lagi
    Kalau ada dekat budak iblis bangsat ni mau aku tampor bersepai gigi
    Baru budak sial pukimak nii tahu dan sedar langit tu rendah ke tinggi

    ReplyDelete
  136. Reentry sial pukimak dulu kemain lagi dia lagak angkuh dan sombong
    Sentiasa saja tunjuk hebat sembang lebat cakap tinggii membumbong
    Namun bila dia kena dengan Kejora tak tunggu ler cabut larii lambong
    Kalau udah takut sangat tuu bunuh diri je ler mangkok terjun lombong

    ReplyDelete
  137. Reentry bangsat si pelahap kini pasti nya tak senang duduk dan gelisah rasa
    Mana tidaknya mikirkan tempat mana mahu sembunyi makan di bulan puasa
    Baru padan dengan muka ini manusia iblis yang sentiasa bergelumang dosa
    Tambah bengang lagii le bila Parpu pula tunjukkan DS Najib punya jasa-jasa

    ReplyDelete
  138. Nantii Reentry bangsat akan sedar tak sokong DSNajib dia akan rugi
    Duiit tak ada merengkok jer kat rumah mana pun tak dapat nak pergi
    Makan pun kurang tak cukup ikat perut ciput sekadar lekat celah gigi
    Pagi petang siang malam budak dajal ni asyik mentekedarah maggii

    ReplyDelete
  139. Reentry bangsat siial jahanam konon mahu tunjuk handal
    Namun kinii si barua pukimak nie sudah kehabisan modal
    Sebalik nya dia pula yang hari-harii kena balon dan bedal
    Udah tak berani jenguk muka lagi ini betina jalang sundal

    ReplyDelete
  140. Dah lari terus tinggal dia punya blog ini Reentry beruk kongkang
    Ini lah padah nya bila menjadi geng pengikut Mat Dey pedukang
    Langsung dia tak melawan walau ditibai balon berbirat belakang
    Tak ubah sepertii betina sundal gian menadah puki terkangkang

    ReplyDelete
  141. Reentry dajal pukimak jahanam manusia hodoh buruk rupa
    Udah le begitu hiidup dia pula bangsat melarat miskin papa
    Takutkan Kejora entah ke mana iblis nie sembunyii bertapa
    Ini ler manusia paling bacul seumur idop aku pernah jumpa

    ReplyDelete
  142. Woii Reentry yennaadey pundek yennaasollek poodachit thambi
    Barua dajal nii mentekedarah ngan melancap jer dia punya hobi
    Tidak menjawab langsung walau dicaci maki hamun bertubi-tubi
    Boleh dia diam bodoh je walau digelar bewak hanjeng atau babi

    ReplyDelete
  143. Hoi breder reenty, awat hang dok biaq mat kejora ngan tekong indon tu dok tutuh pungkoq hang?
    Hang takut kat depa ka hang takut bil letrik hang naik melambong mcm dulu tu?
    Pala butoh hang tak dak ka brader reentry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko ingat aku ni takder life ker nak mengadap budak kejora taik palat tu hari-hari.Aku baca jer kadang-kadang malas nak reply bz dengan real life.

      Sekian.

      Harap Maklum.

      Delete
  144. ENTAH MENGAPA TETIBA JER BULAN PUASA INI JIWAKU RASA RESAH TERTEKAN
    MUNGKIN KERANA SELAMA INII UDAH BANYAK DOSA YANG TELAH AKU LAKUKAN
    TERUTAMANYA KEPADA NGKO REENTRY AKU SELALU KATA YANG BUKAN-BUKAN
    JIKA AKU MAHU POHON MAAF DARI NGKO ADAKAH NGKO SUDI UNTUK MAAFKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keyboard ngko rosak ker badol?

      Delete
    2. Aduhai Reentry kenapa berkias-kias tak mahu berterus terang
      Aku nak minta maaf dari ngko kenapa pula aku ko nak serang
      Jika ngko nie benar jujur dan ikhlas beri lah jawapan sekarang
      Semoga dengan itu jiwaku akan kembalii tenteram dan girang

      Delete
  145. Hei mat Kejora usah lo mahu mengalah dengan ini Reentry durjana
    Mana mungkin kita bisa pohon maaf sama manusia nggak berguna
    Lo nggak perlu risau nantii gue bisa jampii bikin lo tenang tidur lena
    Ayuh dong kita terusin bantai macai Pak Madey blog parpu di sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tuu mat Indon, memang sombong dan angkuh inii lahanat Reentry
      Kita mahu berbaik dengan dia sampai minta maaf pun tidak mahu diberi
      Manusia jenis ni memang sengketa dan permusuhan sahaja yang dicari
      Memang kesukaan dia hanyalah mencarut dan kumpul dosa setiap hari

      Delete
  146. Reentry iblis jin ifrit setan lahanat nii aku agak memang tak posa
    Mana boleh dajal nii hidup kalau tak sentiasa bergelumang dosa
    Mentekedarah dengan melancap itu le keje dia sepanjang masa
    Tak tahu ler ahirat nanti macam mana teruk dia akan kena siksa

    ReplyDelete
  147. Entah apa mahu jadi tak tahu dengan Reentry jahanam ni sekor
    Orang semua bangun sahur dia berlengkar jer tiidur berdengkor
    Keje dia asyik je berulang alik ke Singapore tiikam nombor ekor
    Tidak habis-habis buat dosa idop langsung tak mahu bersyukor

    ReplyDelete
  148. Reentry iblis sialan goblok udah tombang terus senyap sepi
    Begiitu dong kita Ajarin diya biar sampai ke tiidur dan mimpi
    Barengkalii udah berkesan kembalii gue punya santet jampi
    Biar dia rasain sampei mamphus inii neraka punya kayu api

    ReplyDelete
  149. Memang tak akan puasa punya ini Reentry lahanat kepala dongga
    Ini manusia pelahap kaki mentekedarah mana tahan lapar dahaga
    Awal pagii di tempat kerja tibai roti canai dalam stor bawah tangga
    Memang udah tertulis sejak lahir lagi dia ini tidak akan bau syorga

    ReplyDelete
  150. Tiidak tau entah mana ceruk si Rentry barua bersembunyii terperap
    Mesti si jahanam lahanat inii ketakutan terketar-ketar kencing kerap
    Mau bergerak pun macam askar dalam hutan merangkak meniarap
    Terus sunyi sepi tak berani bersuara lagi ini bangsat hanjeng kurap

    ReplyDelete
  151. Reentry dajal ngko nii memang hipokrit munafiq tak berguna
    Ngko pergii berlakon jadii ‘alim warak dekat blog parpu sana
    Pada hal ngko nii sebenarnya haprak kaki mencarut durjana
    Sepanjang masa kerja melancap gosok batang kepala bana

    ReplyDelete
  152. Dekat mana dia lari bersembunyi tidak tahu ini Reentry biawak
    Siang tadi dekat blog Parpu dia ada pergi cuba nak buat lawak
    Dulu lahanat nii ada geng James butoh taik palat dari Sarawak
    Kini seorang diri tidak ada kawan terkonteng-konteng ler awak

    ReplyDelete
  153. Reentry berlagak pandai macam masalah negara dia boleh rungkai
    Sembang jer lebat entah seumur hiidup tak pernah pun bayar cukai
    Kerja pun tak tetap tidak menentu gaji ciput hanya taraf budak cikai
    Orang nii elok je kalau berkawan dengan biawak pemakan bangkai

    ReplyDelete
  154. Reentry pelahap nii kerja mentekedarah jer sampai perut boncit senak
    Batang butoh tu tak kira bulan puasa ke siang malam asyik mencanak
    Kerja melancap le budak sial pukimak nii bini tak ada mahu buat anak
    Pada muka iblis ni orang nak minta maaf nak berbuat baik dia tak nak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astafiullahhalazim....bawak mengucap sahabat.Insaflah selagi belum terlambat...

      Assalamualaikum.....

      Delete
    2. Terima kasihlah Reentry kerana nko mengajak aku untuk insaf sebelum terlambat
      Tapi harapnya jangan lupa ler ngko pun pasal maki mencarut nii tak kurang hebat
      Tengok gaya kita nii nak semacam drama DS Najib dan Tun Madey nak berdebat
      Apa kata nko mengambil berkat Ramadan yang mulia ini kita berdua jadi sahabat

      Delete
  155. Ngko boleh berlakon depan kitorang tapi tak boleh berlakon dengan Yang Esa
    Tak jadii apa sahabat kalau setakat nak berhentii mencarut sebulan bila puasa
    Aku tahu ngko tak akan boleh berhenti tabi’at mencarut yang nko sudah biasa
    Tapi tak apalah nanti boleh ambil kira juga untuk kurangkan ngko punya siksa

    ReplyDelete
  156. Alhamdulillaah syukur le Reentry tahu juga nko nii takut dengan api neraka
    Tapi ingat sebelum ini ngko sering guna bahasa kotor kesat macam celaka
    Dekat D.S Najib laki bini ngko kutuk maki cerca carut ikut ngko punya suka
    Kalu nko betul insaf elok bulan puasa ni minta maaf kat dia secara terbuka

    ReplyDelete
  157. Tuan punya blog nii sebenarnya orang yang agak hebat
    Tapi khabarnya dia sudah meninggal jantung tersumbat
    Tidak sampai juga hajat ku untuk jadikan dia ni sahabat
    Alhamdulillaah sebelum mati sempat juga dia bertaubat

    ReplyDelete
  158. Aruah ni semasa hidupnya dulu memanglah banyak membuat dosa
    Boleh dikata seumur hidup dia kerja memaki carut sepanjang masa
    Nasib baik le juga dia sempat bertaubat dan matii pula bulan puasa
    Marilah kita semua berdoa agar di akhirat aruah diringankan seksa

    ReplyDelete
  159. Yang mana masih hidup mari lah kita semua muhasabah diri
    Kita tidak boleh jangka bila malaikat maut dan ajal akan mari
    Macam aruwah nie masih dalam keadaan sihat dua tiga hari
    Masih terngiang di telinga komen aruah nii di blog Parpukari

    ReplyDelete
  160. Semasa hidupnya aruah nii boleh dikata jenis orang tak makan saman
    Dia sangat memusuhi DS Najib dan YBKJ bersama si tua Wak Seman
    Namun mari kita berdoa semoga roh dia berada dalam keadaan aman
    Semoga aruah ini diterima dalam golongan orang-orang yang beriman

    ReplyDelete
  161. Arwah dulu hanya lah kerja kais paigi makan pagii hidup punya melarat
    Entah macam mana dia boleh terpengaruh dengan Tun madey keparat
    Dekat DS Najib dan YBKJ dilemparnya dengan pelbagai tuduhan berat
    Namun kita doakan agar dia diampun dan diringankan seksa di akhirat

    ReplyDelete
  162. Aruah nie dulunya pernah menjadi penyokong kepada UMNO/BN agak lama
    Entah macam mana dia boleh terpengaruh dengan TunMadey punya drama
    Cara hiidup dan gaya dirii dia ketika itu macam tidak ada pengangan agama
    Namun begitu kita tetap lah berdoa keinsafan dan dia punya taubat diterima

    ReplyDelete
  163. Aruah ni semasa hidup asik komplen sahaja tak pernah mensyukuri nikmat
    Namun alhamdulillah sempat juga dia bertaubat sebelum riwayatnya tamat
    Apa-apa pun kita doakan semoga rohnya kini dalam tenteram dan selamat
    Biarpun dia banyak dosa kita doa diringankan seksanya menjelang kiamat

    ReplyDelete
  164. Aruah ni kalau masih hidup kepada BN akan membawa banyak bahaya
    Tak tahu macam mana dengan kelentong Tun Madey dia boleh percaya
    Bukan kita tak kesian menghembus nafas terakhir tak sempat mau raya
    Mari kita doa agar di akhirat aruwah mendapat keampunan dan cahaya

    ReplyDelete
  165. Aruah Reentry masa hidup asyik jer jadi bahan belasahan
    Bila teringatkan balik dekat dia timbul le pula rasa kasihan
    Namun udah takdir dia kena pergii dulu mengadap Tuhan
    Semoga terampun semua diia punya dosa dan kesalahan

    ReplyDelete
  166. Masih idop lagi rupanya ini Reentry bangsat penipu
    Muncul juga dia pergii jengah dekat blogspot Parpu
    Namun masih dengan perangai lama asyik merapu
    Lahanat nii belakon mau jadi baik tak akan mampu

    ReplyDelete
  167. Mana ngko nak sembunyi budak mangkok lahanat Reentry
    Udah tak berani lagii ke nak pegi jengah kat blog parpukari
    Ngko tengok kat sana geng macai tun ramai dah cabut lari
    Sii tua Seman Kaduk pula kena lanyak student luar negeri

    ReplyDelete
  168. Woi budak Reentry dajal gi ler tengok Seman Kaduk kena tutoh
    Apa hal ngko ni terperap tak amik kisah walau langit nak runtoh
    Dekat blog ko sendiri pun bebagai komen tak rasa ke tersentuh
    Takkan dalam bulan puasa pun ko keje melancap batang butoh

    ReplyDelete
  169. Reentry dajal kenyang mentekedarah jalan le hulu hilir
    Sedih kena balon dengan Kejora air mata dia mengalir
    Tak ada keje dia bukak CD ngan website lucah bergilir
    Tengok gambar burit ler dia sambil lancap batang pelir

    ReplyDelete
  170. Reentry jahanam nie memang manusia pukiimak durjana
    Asyiik mau menentang kerajaan saja perangai tidak guna
    Masa lain dia keje tengok gambar telanjang punya betina
    Lepas tu apa lagi melancap le gosok batang kepala bana

    ReplyDelete
  171. Reentry barua lahanat mewarisi sikap penakut Tun Malabari
    Hanya berani bila ramai orang tapi penakut bila seorang diri
    Dekat blog parpu berani dia nie keluar tapi kat sini cabut lari
    Langsung tak beranii bertahan walau dekat blog dia sendirii

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]