http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Tuesday, July 7, 2015

ROMPAKAN TERBESAR YANG BELUM PERNAH KITA SAKSIKAN

Warghhhh...Kah....Kah...!!!!

ChaiiiTTTT....!!!

Terima KaseeYYY.....!!!!

#Meluat
#Menyampah
#TakRetiNakBerhambusKer

231 comments:

  1. Kesian geng kejora taik palat.Mesti tengah menggelupur sekarang ni.

    Warghhhh.....Kah....Kah....!!!

    ReplyDelete
  2. Woi budak Reentry dajal bingai siapa yang sebenarnya menggelupor
    Baru ni aku tengok Tun matdey idola ngko macam ayam berak kapur
    Agak nya dengan nko sekali dah tak masyuuk tak berasap lagi dapur
    Itu pasal kitorang kejora rasa kesian tak sampai hati lagi nak gempur

    ReplyDelete
  3. Woi Reentry barua lahanat siapa merompak dan siapa pula kena rompak
    Tak usah ler ngko nak main tuduh-tuduh je benda yang kita tidak nampak
    Nko nii kalu ada dekat dengan aku mahu kena penampar atau penyepak
    Dekat muka nko tu kalu tak tangan aku nantii lekat cap kakii punya tapak

    ReplyDelete
  4. Woi Reentry pukiimak keparat ke mana ngko dah menghilang
    Tak padan dengan bahalol bingai teringin mahu tunjuk belang
    Baik no rentikan saja jadii pengkhianat bangsa dan petualang
    Jangan diikut kan sangat rentak Tun Matdey si tua tok dalang

    ReplyDelete
  5. Woi Reentry bangsat jahanam macam mana dengan mat dey ko boleh percaya
    Perjuangan taik palat ngko tu hanya akan mengundang diri nko kepada bahaya
    Sampai bila pun nko akan terus papa melarat dan tak akan boleh nak jadi kaya
    Aku rasa tahun inii ngko kena pecah tabong ler tak cukup sen nak sambut raya

    ReplyDelete
  6. Mana udah hilang pun tak tahu ini budak keparat sial durjana Reentry
    Dah ler update posting pun serupa taik palat dia pula menghilang diri
    Boleh cukup makan ke ngko nii jadi pengikut Tun puak berhaluan kiri
    Tak der pekdah nya nko kerja menyalak mau lawan perdana menteri

    ReplyDelete
  7. Ke mana udah melingkop hilang ini budak Reentry sial bangsat durjana
    Tak kan sehari suntuk kerja memerap dalam seliimut jer asyik tidor lena
    Agak nya budak nii udah tak tahan asyik melancap batang kepala bana
    Mesti dia balik pergi merayap kat Singapore cari balun burit amoi China

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhhh.....Kah....Kah....!!!

      Delete
    2. Woi budak sial dajal keparat jahanam Reentry dagang merempat
      Ngko ni dekat aku udah terlalu banyak mengata dan mengumpat
      Sudah pasti sekali ler banyak bertimbun-timbun dosa ngko dapat
      Sebelum nko padam baik ler ngko minta maaf dengan aku cepat

      Delete
  8. Woii lahanat, antara kita berdua nii sudah agak lama sering jer bertelingkah
    Aku dengan nasionalisma aku dan ko pula dengan ko punya nafsu serakah
    Mungkin tidak lama lepas raya nie aku nak gii tunaikan umrah dekat Mekah
    Kalau aku mau ajak ngko bermaaf-maafan sempena raya nie ngko sudikah

    ReplyDelete
  9. Mana entah budak Reentry dajal lahanat ni dah hilang hampir seminggu
    Agak nya sedang memikir tak ada duit nak raya sambil menongkat dagu
    Atau mungkin udah tekena balik santet Mat Indon menangis tak berlagu
    Barangkalii sedang terlantar macam Wak Seman Kaduk dia punya regu

    ReplyDelete
  10. Tak tahu ka mana udah melingkop hilang budak Reentry dajal bangsat
    Mungkin kinii sedang menyesal sebab terikut ajaran Tun Matdey sesat
    Aku agak budak iblis nii dalam tahanan piihak polis sedang soal siasat
    Amiik ngko cari sapu tangan le banyak-banyak air mata tu nak dikesat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau pehall...Aku tengah main mercun ni.Nyibuk jer...

      Delete
  11. Sempena aidil fitri ini biar lah keikhlasan hatiku ingin ku curah
    Aku nak miinta maaf ler sebab udah banyak buat ngko marah
    Semuga naseb ngko berubah dan rezekii nko semakin murah
    Aku doakan agar raya nanti nko dapat banyak mentekedarah

    ReplyDelete
  12. Woii samdol aku minta maaf ler selama ini teruk ngko aku asyik belasah
    Kalu sempena aidil fitri ini ngko juga rasa nak minta maaf aku tak kesah
    Aku tahu ngko nii sambut raya dalam kesempitan dan penuh rasa resah
    Kalau dekat mau aku sedekah ngko singgit dua nak tolong orang susah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Singgit dua kau simpan jer la beli asamboi.

      Delete
  13. Reentry bingai pemalas kerja tidor membuta sampai bengkak bakup
    Melantak mentekedarah je kerja budak ni puasa tidak pernah cukup
    Lama dah tak muncul setan ni entak ke mana dah hilang melingkup
    Agak nya dia jual mercun seludup darii Singapore polis udah cekup

    ReplyDelete
  14. Woii Reentry bangsat ngko nie bila nak bejalar semayang ngan posa
    Adakah seumor idop ngko hingga mamphos asyik begelumang dosa
    Ngko juga ada banyak buat salah dengan aku apa ngko tidak terasa
    Kalu ko tak minta maaf segera nantii di akhirat ko akan teruk disiksa

    ReplyDelete
  15. Woi Reentry sial ngko ni dari senja sampai pagi asyik jer mentekedarah
    Kalau ngko bangun pun waktu sahor mesti melantak sampai pagi cerah
    Memang ngko nii makhlok jenis fasiq dan tak ada pedoman hilang arah
    Walau macam mana pun jangan ler pula sampai ko tak nak bayar fitrah

    ReplyDelete
  16. Reentry sial bangsat melarat idop kais pagii ibarat seekor burung
    Duit tak pernah cukup sentiasa dalam berduka pilu sedih murung
    Keluar ler berjalan-jalan jangan asyik duduk rumah jer berkurung
    Raya nanti tunggu depan masjid ler pegang kole atau tempurung

    ReplyDelete
  17. Keadaan hidop budak Reentry setan jahanam ini sungguh sedih menyayat
    Tak pernah pun merasakan kesenangan dan kemewahan sepanjang hayat
    Adakah budak dajal nie masih idop atau pun dah tamat dia punya ririwayat
    Mungkin dia cedera parah kena balon dengan cinabeng kat Plaza Low Yat

    ReplyDelete
  18. Tak tau ler apa mau jadi dengan ini budak Reentry iblis lahanat sialan
    Mahu cari duit lebih nak gah sakan raya macam-macam dia cari jalan
    Orang sibuk jual kuih kain baju dia pula jadiikan mercun bahan jualan
    Mungkin sekarang ni budak dajal ni balik Singapore cari stok bekalan

    ReplyDelete
  19. Entah mengapa Reentry biingai tidak muncul dah banyak harii berlalu
    Terus senyap sepi seribu bahasa bagaikan lidah sudah jadi kaku kelu
    Tak mungkin pula budak pukimak lahanat ni dah berubah jadi pemalu
    Aku rasa budak ni tak sempat raya udah mamphos kojol jalan dahulu

    ReplyDelete
  20. Baginilah akhirnya nasib budak Reentry tembaga punya buaya
    Penyudahnya si keparat puaka ini tumbang lemah tak berdaya
    Orang lain semua begitu riiang gembira suka seronok bergaya
    Budak bangsat ni mamphos terbongkang tak sempat nak raya

    ReplyDelete
  21. Demikian berakhirnya hidop Reentry pukimak yang tiada berkat
    Budak celaka nii mamphos tak sempat bayar fitrah punya zakat
    Orang lain bergaya habis baju cantik bersampin songket pelikat
    Dia hanya berselimut kain putih dalam kubor dilanyak maklekat

    ReplyDelete
  22. Orang sibuk nak beraya la bahlol mangkok ayon.

    ReplyDelete
  23. Wooi budak bingai mangkok samdol bahalol baghal unta Reentry
    Aku nak amik kesempatan ucapkan ko selamat hari raya aidil fitri
    Kalau ada silap selama inii aku minta maaf ler susun sepuluh jari
    Tapi macam biasa ler kawan lepas raya nanti ngko tetap aku cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Mangkok.
      Maap Zahir Batin.
      Duit raya aku mana?Kata nak bagi singgit dua aritu.Sembang lebat.

      ChaiiiTTT.....!!!

      Terima KaseeeYYYY..!!!

      Delete
  24. Amboii mestii melantak sakan budak Reentry jahanam si tukang karut
    Kerja mentekedarah ler dia nii dari pagi sampai kembong boncit perut
    Budak pelahap nie tak akan berhentii menyumbat hingga malam larut
    Cuti raya ni berlengkar macam ular sawa lei ini budak setan tali barut

    ReplyDelete
  25. Tak nampak kelibat langsung ini budak Reentry bahalol bangkai badol
    Agak nya senak perut kembong akibat langgah terrlalu banyak cendol
    Atau pun mungkin budak siial bangsat nii tercekik lemang sama dodol
    Biiar padan dengan muka dia pelahap sangat ini budak bingai samdol

    ReplyDelete
  26. Budak Reentry dajal bangsat nie mesti sedih di hari raya air mata mengalir
    Raya ni pasti sekali dia amik kesempatan cari duit minta sedekah hulu hilir
    Kalau mentekedarah macam biasa ler tentu disumbat sampai liidah terjelir
    Poket ngan perut pun kembong apa lagii duduk saja le lancap batang pelir

    ReplyDelete
  27. Reentry bangsat celaka pukimak jahanam idop tidak ada pegangan
    Nak gulingkan kerajaan cara memberontak dia punya angan-angan
    Tak sedar diri bangsat melarat tak ubah seperti budak gelandangan
    Kalau ada dekat tahu ler budak dajal nie kena aku punya penangan

    ReplyDelete
  28. Tak tahu ke mana hilang bersembunyi ini budak Reentry hanjeng kurap
    Mentang-mentang le cuti budak dajal ni duduk dalam rumah je terperap
    Asyik keje tido membuta hari-hari sekejap terlentang sekejap meniarap
    Dekat mana-mana blog pun budak bangkai nie udah tidak keluar kerap

    ReplyDelete
  29. Mana udah hilang melingkop ini budak si bangsat lahanat Reentry
    Dah tak berani nak jengok muka lagi walau pun dekat blog sendiri
    Tidak nampak lagii kelibat bayang batang idong udah banyak hari
    Agak nya terlantar kat hospital kena mercun bola putus habiis jari

    ReplyDelete
  30. Udah hampir seminggu budak dajal Reentry ni tak ada khabar berita
    Cari dekat blog Parpu gendhut pun tak nampak ini lahanat pendusta
    Memang dah kehabisan modal ler budak jahanam nii mau bikin aota
    Kemaiin gatal nak campor hal politik tak padan bengap macam unta

    ReplyDelete
  31. Reentry barua pukimak tak muncul lagi udah terus belah angkat kaki
    Tak beranii nak menjawab sepatah abok pun walau teruk dicaci maki
    Budak sial bangsat ni memang jenis tak ada telor tidak bersifat lelaki
    Memang aku sudah agak dari dulu dia nii betina tua ada lobang puki

    ReplyDelete
  32. Nampaknya kesinambungan pemerintahan DSNajib akan makin cerah
    Dah tak ada lagii tohmahan fitnah cerita palsu 1MDB yang bawa barah
    Geng juak macai Tun Matdey udah berselerak habiis entah mana arah
    Reentry dajal bangsat pula mamphos kembong terlebih mentekedarah

    ReplyDelete
  33. Lepas raya nii tak sempat pun Geng Kejora nak mengamok turun minyak
    Budak barua bangsat Reentry mamphos dulu dek mentekedarah banyak
    Sama saja nasiib dia macam di dunia dalam kubor pun lena tak nyenyak
    Tak boleh nak lelap mata walau sesaat si iblis celaka nii maklekat lanyak

    ReplyDelete
  34. Budak Reentry bingaii terpengaruh dengan Tun Matdey punya drama
    Menyiibuk menyelit masuk daun konon mau carii populariti dan nama
    Namun mungkin terkena sumpahan dia mamphos hayat dia tak lama
    Sebagai orang Islam mari kita sedekahkan alfatehah sesama agama

    ReplyDelete
  35. Maklekat tanya: kenapa ngko ikut itu Matdey PM punya mantan
    Selama hidop ngko ni tak ubah ibarat manusia bertopeng setan
    Dalam buku pahala inii kosong jer tidak ada sedikit pun catatan
    Nah..amik (rantai besii panas) belakang nko kita kasi sikit rotan

    ReplyDelete
  36. Budak Reentry dajjal keparat mamphos awal tak tahan daulat
    Tak sempat Kejora nak tibai kaw-kaw itu yang rasa agak ralat
    Kinii dalam tanah le berteman batu nisan ini lahanat taik palat
    Barangkalii udah reput hancor jasad dimakan cacing dan ulat

    ReplyDelete
  37. Alahai belom mamphos-mamphos juga inii Reentry setan puaka
    Diia muncul pun sekadar lepas batuk di tangga nak tunjuk muka
    Namun tidak akan lama hayat ini budak lahanat pukimak celaka
    Lambat laun si dajal bangsat ni akan jadi jugak kayu api neraka

    ReplyDelete
  38. Budak Reentry lahanat jahanam udah jadi bengong fikiran buntu
    Terus tak mampu bersuara lagii ibarat orang bisu diam membatu
    Memang si dajal keparat nii udah kojol mamphos atau matii kutu
    Yang muncul sekejap sehari dua lalu boleh jadii dia punya hantu

    ReplyDelete
  39. Budak Reentry pukiimak dajal lahanat entah mana pergii dah
    Dengan Geng Kejora udah tak berani lagii nak bertikam lidah
    Mungkin keletihan menggigil tubuh dah putus bekalan dadah
    Udah dekat seminggu tak muncul ini budak iblis haram jadah

    ReplyDelete
  40. Reentry dajal bangsat terpengaruh dengan Matdey punya maklumat palsu
    Hari tu kemain lagii budak bingai samdol ni menyalak bagai mabuk samsu
    Kinii dah terkantoi tak mampu lagi baghal unta nii bersuara terus membisu
    Tidak tahu nak buat apa kerja melancap ler barua ni sampai letih dan lesu

    ReplyDelete
  41. Budak Reentry setan ni kerja mentekedarah sampai tersembol pusat
    Entah macam mana dia terpengaruh dengan Mat Dey dan jadi sesat
    Agak nya kinii sedang bersembunyi sebab pihak polis sedang siasat
    Dah tak nampak kelibat bayang lagii ini budak jahanam sial bangsat

    ReplyDelete
  42. Budak Reentry barua lahanat dulu kemaiin mulut lancang dan celupar
    Tak ada apa iisu pun hal kecik-kecik ditokok tambah nak bikin gempar
    Namun kinii dia dan Wak Seman dua-duanya terkantoi dan terdampar
    Kalau ada dekat tau ler budak dajal nie dia rasa aku punya penampar

    ReplyDelete
  43. Memang budak Reentry jahanam nie jeniis manusia lahanat puaka
    Sengaja mahu cetus huru hara macam-macam tohmahan dia reka
    Di alam akhirat nanti tau ler balasan dia ini budak setan sial celaka
    Tak sabar-sabar lagi maklekat menunggu nak seksa dalam neraka

    ReplyDelete
  44. Keadaan budak Reentry dajal lahanat seumpama tersembam jatuh
    Perjuangan serta jugak empayar taiik palat dia habis hancor runtoh
    Sana sini geng Kejora asyik kejar lanyak tibai paku balon dan tutoh
    Kini melopong le dia tak tahu nak buat apa melancap batang butoh

    ReplyDelete
  45. Langsung udah tak muncul budak Reentry itu Matdey punya thambi
    Memang budak dajal bangsat ni penakut dayus bacul bagai labi-labi
    Boleh dia diam buat bodoh jer walau dicaci makii herdik bertubi-tubi
    Tidak dijawab langsung walau digelar monyet biawak atau pun babi

    ReplyDelete
  46. Budak Reentry sial bangsat keparat dulu kemain gatal sana sinii melalak
    Percaya dan terpengaruh dengan Matdey macam hanjeng dia menyalak
    Namun kini dia dah diam sepi kaku kelu membisu tidaklah lagi jadi galak
    Aku rasa budak dajal niie ada masalah besar kena buang kerja ler pulak

    ReplyDelete
  47. Habis la kali ni Ah Jib Gor.

    Warghhh....Kah....Kah....!!!

    Terima KaseeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  48. Budak bingai hingusan Reentry ni sekarang seminggu sekali jer berani keluar
    Dia masuk pun sekejap je buat komen sikit sembunyi semula macam kelawar
    Dengan Kejora budak pukimak lahanat nii takut sampai kencing dalam seluar
    Dah kena santau santet Mat Indon tu memang berat dan sukar carii penawar

    ReplyDelete
  49. Budak bahalol Reentry nie komen sekadar badut raja lawak mau buat orang gelak
    Dikatanya DS Najib habis kali inii tak ada satu alasan manasabah apa pasal pulak
    Sudah kehabisan modal isu mau dibuat tohmahan merapu seperti orang gila talak
    Tak habis-habis budak pukimak keparat sial bangsat nii serupa hanjeng menyalak

    ReplyDelete
  50. Budak Reentry dajal buat komen pun sekadak lawak menjadi bahan jenaka
    Dengan kerajaan dan juga UMNO budak bangsat nii mahu jadi penderhaka
    Namun Geng Kejora tetap pertahankan dan budak setan ni tak diberi muka
    Kini terus menghilang diri tak nampak kelibat lagi ini bahalol keparat puaka

    ReplyDelete
  51. Budak Reentry bodoh bingai bahalol ni kesian tak ada siapa nak didik
    Tak tau lah bila lagi budak samdol baghal unta nii nak jadi lebih cerdik
    Dulu kemain lagi dia budak pukimak lahanat ni lantang tergedik-gedik
    Kini udah menyepi terus tak menjawab pun walau teruk dimaki herdik

    ReplyDelete
  52. Budak dajal Reentry ni sudah ler hodoh buruk pula dia punya perangai
    Ditambah pulak dengan bahalol bengap unta baghal kaldai otak lengai
    Dah tak nampak kelibat bayang batang idong lagi ini budak tolol bingai
    Barangkali terlalu susah hati dia dah bunuh diri terjun ke dalam sungai

    ReplyDelete
  53. Geng Kejora tak berhenti-hentii terus jer rakus menyerang tikam dan panah
    Blog.spot empayar taik palat Reentry boleh dikatakan udah hancor musnah
    Budak dajal pukimak nie terus diam mambatu walaupun disumpah seranah
    Takut benar setan bangsat nii dengan Kejora dia cabut lari tak cukup tanah

    ReplyDelete
  54. Tun Matdey si mamak tongkang sikit punya bagus main sandiwara wayang
    Heran jugak Reentry bingai nii macam mana orang tua ni dia boleh sayang
    Namun kinii kedua-dua tok dalang karut dan pengikut dia dah mula goyang
    Budak dajal bangsat pukimak ni dah terus menghilang tak nampak bayang

    ReplyDelete
  55. Sekarang baru dia tau Reentry barua keparat nii langit tinggii atau rendah
    Kena cerca cacii herdiik hamput sumpah seranah pun dia buat tak endah
    Diam menyepii membisu seribu bahasa budak sial nii walau dimaki ludah
    Terus menghilang tak muncul-muncul lagii ini budah lahanat haram jadah

    ReplyDelete
  56. Budak Reentry pelahap kuat mentekedarah sampaii perut boncit bujal
    Dengan Geng Kejora dia cukup takut sebab asyik je kena tunjal-tunjal
    Kena pulak santau santet Mat Indon hingga hampir saja menemui ajal
    Langsung udah tak nampak kelibat lagi ini budak barua pukimak dajal

    ReplyDelete
  57. Budak Reentry bingai tolol tepengaruh dengan rentak Matdey mamak
    Dia buat posting pun kosong tak ada fakta hanya sekadar menyemak
    Kena tibai lanyak dngan Kejora kinii dia udah tidak lagi banyak lemak
    Terus tak muncul-muncul lagi ini budak iblis bangsat lahanat pukimak

    ReplyDelete
  58. Budak Reentry bengap bahlol terpedaya dengan Matdey punya sadiwara
    Dia ambil kesempatan nak tunjuk hebat sambil mahu cetuskan huru-hara
    Sekali dia kena tibai balon dengan Kejora terus sunyi sepi tidak bersuara
    Entah ke mana hilang pun tak tahu inii budak sial monyet kongkang kera

    ReplyDelete
  59. Budak Reentry dajal bangsat dah le hodoh perangai pun sangat buruk
    Tapi kini udah menyepi diri sebab kena tibai dengan Kejora amat teruk
    Tak tahu lah budak jahanam nie udah lari bersembunyi ke mana ceruk
    Dah tak nampak kelibat bayang lagi ini budak lahanat kongkang beruk

    ReplyDelete
  60. Tak tahu le idop lagii ke dah mamphos budak Reentry barua pengkhianat
    Geng Kejora udah kasi tibai balon paku tajii ganyang sampai parah tenat
    Nampaknya tidak sia-sia lah selama inii kita punya usaha letih dan penat
    Terus dah tak nampak kelibat bayang lagi ini budak pukimak sial lahanat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau ni dah kenapa setan..!!!!

      ChaiiiTTT...!!!

      Ini kali Ah Jib susah wooooo....

      Warghhh....Kah.....Kah...!!!!

      Delete
  61. Hei budak Reentry gue pasti lo kini dalam sedih banget serta muram durja
    Apaan aaja lu ngikutiin Pak Madey nggak cukup ongkos mau bikin belanja
    Baik ubah lo punya fikiran tolol mari ikut kami nyokongin Bapak Najib aaja
    Kalo mahu gue biisa rekomen sama Kejora kasii lo itu borang pohon kerja

    ReplyDelete
  62. Ngko tak perlu nak pikir banyak ler budak Reentry mangkok bangkai
    Jadi penyokong ikut bontot Mat Dey tu ngko hanya dapat ciiput cikai
    Lagi pula aku tahu le nko nii sekarang memang sedang sesak pokai
    Kalau tak malu mari join kitorang mewah nanti senang makan pakai

    ReplyDelete
  63. Dulu kitorang pelawa ngko tak nak budak Reentry sial pukimak lahabau keparat
    Sekarang nak bagi borang dekat nko pun pun kita ada tambah beberapa syarat
    Kat blog Parpu, Chedet dan Dinturtle gi cakap ko sokong DSNajib dunia akhirat
    Rasanya kerja buat declaration ni mudah sangat bukan le satu kerja yang berat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas tu taik palat ngkau nak bank in duit melalui Jhow Low atau Ah Jib Gor?Macam sial jer ayat Dunia Akhirat.Barakah sangat ker Ah Jib taik palat ni.Kau ingat aku percaya ke.

      PtuiiiiHHHH...!!!

      Delete
  64. Woi budak Reentry bangsat lahanat apa ko nii udah pikir masak-masak
    Tengok cara ko sekarang nii memang aku dapat agak ko sedang sesak
    Kita tunggu jer nanti masanya akan tiba ngko akan betul-betul terdesak
    Masa itu kelak pastii ngko akan datang melutut menangis teresak-esak

    ReplyDelete
  65. Apa le budak Reentry ni bahalol bingai bengap bengong bangang baghal unta
    Boleh ditolak nya mentah-mentah kita udah offer bagii peluang nak bikin harta
    Budak bangsat dajal pukimak nii bukan saja bodoh tapi pekak badak dan buta
    Biar budak nii rasa nanti dia akan berputih tulang dan juga turut berputih mata

    ReplyDelete
  66. Sungguh tak disangka budak Reentry barua bangsat nii memilih untuk terus melarat
    Udah le rupa hodoh papa kedanah idop pula penuh dengan maksiat dan dosa berat
    Tak tahu le budak dajal nii macam mana nanti dia akan mendapat balasan di akhirat
    Pasti nanti budak ni jubor dia akan dirodok api dan kotey dia pula akan dikerat-kerat

    ReplyDelete
  67. Tak tahu ler apa nak jadii dengan nasib ini budak Reentry dajal monyet kongkang
    Segalanya bermula kerana dia percaya dengan dakyah si tua Mat Dey pedukang
    Asyik kerja menambah dosa memaki hamun pemimpin ikut rentak pembangkang
    Macam tak sabar nak tengok di akhirat nantii maklekat sebat dia punya belakang

    ReplyDelete
  68. Budak setan dajal lahanat Reentry udah sesat terpesong mengikut langkah derhaka
    Akibat ketololan dia maka mudah ler diperalat dan ikut bontot MatDey si tua bangka
    Tak ada kerja budak jahanam bangsat ni asyik je mengutuk kerajaan macam celaka
    Boleh tengok le nantii macam mana maklekat akan balon lanyak dia nanti di neraka

    ReplyDelete
  69. Reentry bingai tak sedar bodoh bahlol ingin mau masuk ke politik punya kancah
    Keadaan diri dia terawang-awangan ke langit tak sampai ke bumi pun tak cecah
    Akibat kena lanyak dengan Kejora budak ni udah makin senyap tidak lagi lincah
    Tak tau apa mahu buat melancap batang butoh le dia sambil tonton video lucah

    ReplyDelete
  70. Budak Reentry barua sial keparat ikut langkah Mat Dey jadi pengkhianat bangsa
    Tak habis-habis budak dajal pukimak nii mengutuk kerajaan jer sepanjang masa
    Amal ibadat tak ada langsung idop dia sentiiasa saja bergelumang dengan dosa
    Tak dapat kita nak bayang bagai mana teruk dia dalam neraka nanti kena seksa

    ReplyDelete
  71. Budak Reentry lahabau pelahap kerrja mentekedarah jer sampai perut kembong
    Kita offer dia kerja nak bagi idop mewah senang dia tolak dengan cara sombong
    Geng Kejora langsung tak bagi peluang asyik jer kena tibai terajang melambong
    Aku agak akhirnya budak barua setan lahanat ni akan bunuh diri terjun lombong

    ReplyDelete
  72. Budak Reentry dajal bahallol nii pengaruh anasir subversif cuba mau diserap
    Namun Geng Kejora tak bagi peluang langsung dia kena tibai balon tertiarap
    Kinii budak barua pukimak jahanam nie tak tahu ke mana sembunyi terperap
    Langsung dah tak nampak lagii kelibat batang idong ini budak hanjeng kurap

    ReplyDelete
  73. Budak pukiimak lahanat Reentry udah hampir seminggu tidak kelihatan
    Duduk terperap kat rumah jerr macam budak baru kerat pelir berkhatan
    Penakut bacul dayus pondan maknyah bapok tidak nampak sifat jantan
    Terus menghilang tak muncul-muncul lagii ini budak lahanat babi hutan

    ReplyDelete
  74. Budak Reentry bingai bahlol terpengaruh dengan dakyah Mat Dey si tua bangka
    Tak ada kerja cari je kesalahan kerajaan macam-macam tohmahan palsu direka
    Namun kena ganyang dengan Kejora terus menghilang diri ini dajal penderhaka
    Terus dah tak nampak kelibat bayang lagi ini budak barua pukimak beruk ungka

    ReplyDelete
  75. Sudah tidak nampak lagi kini budak iblis sial keparat Reentry ini punya coretan
    Sebelum ni pun apa yang dia tulis semua semata-mata sampah fitnah hasutan
    Punya penakut tak bersifat lelakii tidak menjawab pun walau dimaki bertan-tan
    Tidak tahu ke mana ceruk dia udah bersembunyi ini budak dajal lahanat setan

    ReplyDelete
  76. Budak Reentry biingai tolol nie terpedaya dengan Matdey tua si petualang
    Namun segala rekaan tohmahan dakyah palsu dah berjaya Kejora halang
    Kasihan budak setan sial pukimak ni sentiasa je menempuh nasib malang
    Terus tidak berani muncul lagi ini budak iblis dajal puaka setan jembalang

    ReplyDelete
  77. Budak Reentry bingai unta nii terpaksa melalui kehidupan yang perit
    Kejora kasii tibai balon dia sampai jatuh segenap longkang dan parit
    Menderita hidop dia setiiap masa tersiksa zahir dan batin terjerit-jerit
    Udah tak nampak kelibat bayang lagi ini budak lahanat puaka jin ifrit

    ReplyDelete
  78. Macam mana pun tak tahu Reentry bangsat ni dengan Matdey dia boleh percaya
    Sudah lah dia yang jadi bodoh bingai orang lain pulak dia cuba mau mempedaya
    Sebab itu lah Kejora mengambil langkah awal untuk hapuskan semua ini bahaya
    Kini udah tak kelihatan lagii kelibat bayang ini budak jahanam lahanat hantu raya

    ReplyDelete
  79. Budak Reentry pukimak setan lahanat ni memang jenis orang tak berguna
    Dengan Keng Kejora teruk lembik lunyai budak sial jahanam nii udah kena
    Tak tau apa mau buat kerja melancap ler dia sampai melecek kepala bana
    Nampaknya udah menghilang terus ini budak dajal celaka keparat durjana

    ReplyDelete
  80. Budak Reentry iblis ikut bontot Matdey terhadap negara mahu dibikin mudarat
    Kemain konon mau libatkan dirii dalam politik tidak padan bingai otak berkarat
    Sekali si bahalol nii kena dengan Kejora mengelupor macam babi masuk jerat
    Kini terus menghilang tidak muncul lagi ini budak pukimak setan dajal keparat

    ReplyDelete
  81. Tidak ada suatu yang betul pun jika coretan budak Reentry dajal nii diimbau
    Semua kosong hampa abok ibarat di celah padi tumbuhnya rumput sambau
    Dah le idop pun kedana merempat melarat bodoh bigai pula macam kerbau
    Terus tidak beranii nak tunjuk muka lagi ini budak bahalol mangkok lahabau

    ReplyDelete
  82. Kehilangan budak Reentry maknyah bapok nii terus menjadi teka-teki
    Memang jelas budak barua dajal nii bacul penakut tidak bersifat lelaki
    Boleh dia buat diam pekak bodoh jer walau bergantang diherdik maki
    Keadaan dia kinii tak ubah betina jalang sedang kelebek lobang pukii

    ReplyDelete
  83. Budak Reentry bingai dah terpedaya dengan Matdey punya kelentong aota
    Semua yang diketengahkan hanyalah bersandar kepada palsu punya fakta
    Belum tahu akan kebenaranya terus mereka bawa canang jaja merata-rata
    Bila udah terkantoi terus diam sepi ini budak mangkok bahalol baghal unta

    ReplyDelete
  84. Geng Kejora terus rakus dan gagah marii masuk serang dan kerumun
    Dah tak angkat muka lagi Reentry dan Matdey itu dua ekor penyamun
    Mereka teruk kena lanyak lenyek seperti durian menggelek mentimun
    Kini budak barua dajal nii tak bersuara lagi walau teruk dimaki hamun

    ReplyDelete
    Replies
    1. ChaiiiTTTT.....!!!

      Terima KaseeeYYYY....!!!

      Takder saper boleh selamatkan Ah Jib Gor cayang busuk kau tu lagi.Ah Jib sekarang berada dalam keadaan Point Of No Return.

      Warghhhh...Kah...Kah...!!!!

      PtuiiiiHHH......!!!

      Delete
  85. Budak hingusan Reentry bodoh bingai nii otak singkat mudah diperalat
    Dengan maklumat palsu yang diibawa Mat Dey dia percaya bulat-bulat
    Ada ker dengan si tua mamak tongkang tu dia teringin nak jadi penjilat
    Namun dah tak kelihatan kelibat lagi ini budak dajal pukimak taik palat

    ReplyDelete
  86. Heran kita dengan Mat Dey tongkang Reentry sial tolol boleh jadi macai thambi
    Semua apa yang si tua tu kelentong dia percaya bulat-bulat macam hadis Nabi
    Namun Geng Kejora tak kasii can langsung budak nii ditibai lanyak bertubi-tubi
    Terus menghilang tak nampak kelibat lagi ini budak jahanam dajal lahanat babi

    ReplyDelete
  87. Habis Ah Jib Gor kali ni woiii...!!
    HABESSSS....!!!

    ReplyDelete
  88. Budak Reentry keparat lahanat perasan konon macam le dia segak
    Udah lah hodoh pelahap kuat mentekedarah macam burung gagak
    Tak padan dengan bodoh bingai bahlol mari cuba mau tunjuk lagak
    Nak cakap atau nak bawa keluar kenyataan pun biar ler agak-agak

    ReplyDelete
  89. Budak Reentry dajal barua ni tak ada arah perjuangan kosong dan kelabu
    Sebab itulah Geng Kejora tidak beri ruang masuk serang terjah dan serbu
    Terus kecut pelir budak pukimak jahanam ni lari sembunyi dalam kelambu
    Udah tak nampak kelibat batang idong lagi ini budak bahalol bingai lembu

    ReplyDelete
  90. Kali ni Ah Jib habesssss woooo...
    Habessss....!!!

    ReplyDelete
  91. Budak Reentry dajal pukimak lahanat udah ketandusan modal kata bicara
    Nampaknya pengarah dia si Matdey dah habis dialog nak buat sandiwara
    Walau pun dah tak ada isu masih juga setan barua nii nak buat huru-hara
    Namun dah larii menghilang diri ini monyet beruk makyeh kongkang kera

    ReplyDelete
  92. Budak Reentry dajal terus diiam dah tak ada apa isu yang boleh didedah
    Mungkin dia sedang berselimut menggigil akibat terputus bekalan dadah
    Dah lama tak nampak keliibat bayang batang idong ini ibliis haram jadah
    Sanggup berdiam diri buat bodoh jer walau dimaki dan muka dia diludah

    ReplyDelete
  93. Budak Reentry celaka ni memang manusia jenis suka mencetus huru hara
    Tak boleh tengok keadaan tenang aman damai ada saja mau dibikin gelora
    Namun budak pukimak sial lahanat ni diajar cukup-cukup oleh geng Kejora
    Kini dah senyap mungkin ikut Wak Seman Kaduk cabut balik ke Singapura

    ReplyDelete
  94. KJ : Pindahkan Pegawai SPRM Tidak Adil!!!

    “Saya melihat pemindahan pegawai itu sungguh pelik dan sangat mengecewakan. Biarlah SPRM menjalankan tugas tanpa sekatan atau gangguan dari mana-mana pihak,” kata Khairy yang merupakan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

    Khairy berkata, tindakan memindahkan pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) ke Jabatan Perdana Menteri (JPM) adalah tidak adil kerana mereka hanya menjalankan tugas diamanahkan.

    Katanya, beliau tidak sanggup membenarkan keadaan seperti itu berlaku kerana institusi seperti SPRM yang mesti dipertahankan untuk menjadi sentiasa bebas dan dapat menjalankan tugas dengan telus.

    Khairy berkata demikian ketika mengulas isu dua pegawai kanan SPRM iaitu Pengarah Operasi Khas, Datuk Bahri Mohamad Zin dan Pengarah Komunikasi Strategik SPRM, Datuk Rohaizad Yaakob, yang diarahkan berpindah ke JPM serta-merta berikutan siasatan kes 1MDB.

    ReplyDelete
  95. DEMI KEBENARAN KHAIRY TAK GENTAR DILUCUT JAWATAN

    "Saya tidak risau sebab saya percaya kita mesti berpegang teguh dengan pendirian kita iaitu melindungi institusi dan bercakap tanpa rasa takut dan gentar," katanya pada sidang media selepas merasmikan Mesyuarat Umno Perwakilan Pergerakan Pemuda, Wanita dan Puteri di Klang Selangor petang tadi.

    Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin tidak risau bakal digugurkan jawatan seperti mana berlaku kepada bekas timbalan perdana menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin susulan daripada semalam yang mahu polis menghentikan intimidasi terhadap pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

    Menteri belia dan sukan itu berkata, beliau berpegang dengan pendiriannya dengan menyatakan institusi itu perlu dilindungi dan bebas untuk bercakap tanpa rasa takut dan gentar.

    http://beliabangkit.blogspot.com/2015/08/panasss-isu-sprm-khairy-tidak-gentar.html

    ReplyDelete
  96. Begini lah rupa pemimpin yang udah lama kita cari
    Bersikap tegas serta tak mementingkan diri sendiri
    Muda bergaya lulusan universiti Oxford luar negeri
    Takkan ko tak mau sokong dia hoi bahalol Reentry

    ReplyDelete
  97. Tuan Muda Khairy kinii dah kembali lantang bersuara
    Dia tidak suka melihat keadaan kemelut dan angkara
    Begini lah kita mahu lihat kepada bakal ketua negara
    Nampak semakin begemerlapan sinar bintang kejora

    ReplyDelete
  98. Mamat tu LALANG woiii...!!

    LALANGGGGGG....!!!!!

    Warghhh....Kah...Kah...!!!

    ReplyDelete
  99. Alahai masih nak berkeras degil juga ini Reentry lahanat petualang
    Bila Khairy berubah mahu jadii baik ada saja dikata orang tu lalang
    Nampaknya budak inii masih terpengaruh matdey si tua tok dalang
    Tak tahu le bila dia mahu insaf berubah inii budak setan jembalang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap lagi Ah Jib sumbat duit ngan jawatan lagi gempak senyap la tu.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  100. Budak Reentry sial bangsat kinii memang betul-betul dah mati kutu
    Orang lain sibuk berhujah dan berdebat diye hanya diam membatu
    Puas cari dekat blog si Parpu gendut pun dia udah tak ada kat situ
    Udah belah cabut lari inii budak lahanat pukiimak jembalang hantu

    ReplyDelete
  101. Geng Kejora hanya pakaii madah tidak guna pedang atau lembing
    Itu pun budak Reentry dajal barua udah goyah terumbang-ambing
    Langkah perjuangan taik palat diyer makin sumbang dan sumbing
    Kinii dah tak nampak kelibat inii mangkok lahabau bapak kambing

    ReplyDelete
  102. Dah senyap tak lantang lagi ini budak Reentry dajal RBA pembangkang
    Mungkiin udah kehabisan modal semacam tuan dia si mamak tongkang
    Orang semua sibuk belaka berdebat dia buat diam je macam kongkang
    Dah membisu tak bersuara langsung ini budak barua lahanat pedukang

    ReplyDelete
  103. Dulu kemain lagi budak Reentry barua ni celupar garang dan lantang
    Apa saja yang kerajaan buat dianggap salah dan cuba nak ditentang
    Namun geng Kejora tak bagi ruang dia kena tibai tertiarap terlentang
    Kinii dah sepi tidak bersuara lagii ini bangsat lahanat punya binatang

    ReplyDelete
  104. Budak Reentry barua lahanat konon nak beraksii hero lagak Hang Jebat
    Namun kini udah kecut telur sentap pelir terus hilang tak nampak kelibat
    Orang lain semuanya sibuk sana sini serata blog berhujah dan berdebat
    Dia terus diam menyepi senyap membisu macam mulut udah tersumbat

    ReplyDelete
  105. Budak Reentry bingai 'pak lawak' udah ketandusan bahan jenaka
    Mungkin udah tak dapat maklumat lagi dari matdey si tua bangka
    Orang lain semua sibuk berhujah dia langsung tak nampak muka
    Mungkin dah dekat penghujung hayat inii bakal penghunii neraka

    ReplyDelete
  106. Perjuangan budak Reentry sial lahanat kini udah jelas berkubor
    Diyer punya empayar taik palat udah habees hancor berterabor
    Tidak ada pun rasa mau menjawab walau dimaki dan disembor
    Dia buat diam bodoh jer macam bapok gian tadah lobang jobor

    ReplyDelete
  107. Tuan Muda KJ menjawat jawatan menteri bukan setakat nak cari makan
    Kalau ada sesuatu pekara yang dilihat tidak betul dia tidak akan biarkan
    Nampak nya ada hasil dan kesan menteri muda bijak ini punya desakan
    Arahan piindah dua orang pegawaii SPRM ke JPM telah pun dibatalkan

    ReplyDelete
  108. Apasal FB Ah Jib kepala butoh block aku.
    Kata pahlawan bugis kepala bana!

    PtuiiiiiiHHHH.....!!!!

    ReplyDelete
  109. Warghhh...Kah....Kah...!!! Ini satu cara nak ajar ko Reentry pukimak
    Kalau dibiarkan ngko ni kami tahu makin lama makin banyak lemak
    Lagi pula ngko masuk FB tu bukan ada mende sekadar menyemak
    Amik ko sekarang pergi ler kat FB atau blog tuan ngko tu si mamak

    ReplyDelete
  110. Budak Reentry dajal lahanat pukimak taik palat kini dah mula gelisah
    Jalan senang ada banyak tetapi si barua setan ni sengaja cari susah
    Buat apa nak pegi ganggu sana sinii dan FB orang nak diambil kisah
    Dekat blog sendiri pun tidak tahan nak tunggu asyik je kena belasah

    ReplyDelete
  111. Budak Reentry nii sudah meroyan tidak ketahuan pangkal pokok
    Jalan yang lurus sedia ada tapi budak dajal ni cari jalan bengkok
    Mau cakap apa pun udah tak reti mulut lidah dia jadi kaku kekok
    Aku agak akhir sekali diyer ni cari tali ler bunuh diri jerut tengkok

    ReplyDelete
  112. Budak Reentry bangkai terikut dengan mat dey punya rentak
    Dah le idop papa melarat rupa hodoh bahalol tak punya otak
    Dia perasan lawa konon tak padan perut boncit kepala botak
    Penakut pondan dayus asyik cabut larii jer bila Kejora gertak

    ReplyDelete
  113. Budak Reentry hingusan nii terus menghilang lepas keluar kejap tadi pagi
    Kini si penakut bacul dayus bapok pondan maknyah ni dah tak berani lagi
    Memang budak lahanat haram jadah ni dah betul-betul lunyai Kejora bagi
    Kalau jumpa dekat aku dia nii aku nak tampor biar besepai dia punya gigi

    ReplyDelete
  114. Budak Reentry pukimak barua lahanatt dah ternyata tewas kecundang
    Langsung dah tak berani lagi budak dajal bangsat ni nak turun padang
    Mungkiin sebab udah ketandusan lagu derhaka yang mahu didendang
    Kalau jumpa dengan aku tahu ler budak ni rasa aku punya penendang

    ReplyDelete
  115. Budak Reentry bingai tolol ni hal kecik-kecik pun sengaja dia nak buat gempar
    Demi perjuangan tahik palat busuk dia tu sanggup hidop melarat kebulor lapar
    Tak padan dengan miskin melarat papa kedana mulut dia kemain lagii celupar
    Dapat dekat aku budak pukimak jahanam nii rasa ler dia aku punya penampar

    ReplyDelete
  116. Kesian team cyber Ah Jibon tak cukup power.Nak harapkan ParpuGendhot tu langsung tak boley pakai mangkok tu.Hujung bulan mintak payment je nak labohkan perut dengan usus besar dia je.Aku dengar Ah Jib dah hujung-hujung akhir empayarnya.Lepas ni korang semua melopong lah yer.

    Warghhhh.....Kah...Kah..!!

    Terima KaseeYYY...!!!!

    ReplyDelete
  117. Budak Reentry barua keparat kini sudah meroyan macam orang gila talak
    Kalu buat komen pun ibarat pak lawak je untuk nak bikin buat orang gelak
    Kita nak beri peluang untuk idop senang lenang mentah-mentah dia tolak
    Dia lebih rela jadi hanjeng peliharaan mat dey kebuloran bising menyalak

    ReplyDelete
  118. PETIKAN DARI BLOG A KADIR JASIN (THE SCRIBE):

    I have been many a time condemned for suggesting that Khairy Jamaluddin is the future leader of Umno and the country. There are many KJ haters and sceptics out there.

    I am no KJ’s admirer, but I have say that, given the dearth of promising young leaders in the party, KJ shines like a distant star in the dark void of space.

    I have not met him for years now. All that I know about him is from the media and from the people who dislike him.

    But no matter how hard I try, I could not seem to find another equally visible candidate to take over Umno in the years to come, assuming that the party survives the current leadership crisis, witch hunt, vendetta and MAD (mutually assured destruction).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu jer batak terbaik kononnya yang ada dalam UMNO.Tapi kat luar sana belambak lagi yang lagi bagus dari lalang muda ni.Bezanya diorang jijik nak masuk UMNO dah sebab selalu kena sekat.Antara orang bodoh dan lembam dalam UMNO KJ ni lah yang kononnya paling hebat.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Terima KaseeeYYY...!!!

      Delete
  119. Hoi budak Reentry barua bangsat pukimak setan lahanat kenapa tek sedar diri
    Tak padan dengan bingai tolol bahalol samdol nak kondem rendahkan menteri
    Inilah yang dikatakan oleh pepatah ngko tak pernah ukur baju di badan sendiri
    KJ tu bukan calang orang dia lulusan dari Oxford universiti teikenal luar negeri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak terkenal luar negeri.Kalau tak kerana rasuah jangan mimpi boleh jadi Ketua Pemuda UMNO.Kalau tak kerana Pak Mentuo jangan mimpi boleh jadi montori.

      Warghhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
    2. Tall.Dark.Bengap!

      Warghhh....Kah...Kah...!!

      Delete
  120. Woi Kejora yenna porri.Nanti nak dekat PRU kalau aku full throttle blog aku kempen BN lingkup memang habis.Takkan kau lupa kepakaran aku di zaman You Tube ngan blog kat Hanief dulu.Habess wooo Habess Woo....

    ReplyDelete
  121. Woi kepakaran pukimak taik palat apa yang ngko ada Reentry bangku
    Kalau setakat maki hamun carut marut style lama nko tu udah tak laku
    Sebaliknya ko tu yang nanti akan lebih parah kena taji tikam dan paku
    Ngko tunggu dan lihat saja ler nantii baru tahu bila ruas bertemu buku

    ReplyDelete
  122. Woi budak Reentry bangsat sedar ler sikit langkah ko tu dah makin sumbang
    Takkan ada kesan sikit abok pun kalau setakat ko punya lebat punya gebang
    Ngko punya blogspot taiik palat ciput cikai cokia nii sikit pun kita tak bimbang
    Lupakan je ler ngko punya angan-angan jangan mimpi ler BN akan tumbang

    ReplyDelete
  123. Warghhh....Kah...Kah...!!! Budak Reentry baghal kadok ni banyak kelakar
    Tak padan dengan bengap tolol bingai bahalol mengaku konon dia pakar
    Ibaratnya seperti jari licin tidak ada kuku tetapi teringin dia nak mencakar
    Langkah pun sumbang terhoyong hayang berangan mahu jadi pendekar

    ReplyDelete
  124. Woi Budak Reentry samdol tun Matdey mamak pedukang punya thambi macai
    Memang nko ni lawak kelakar betul mengalahkan pak pandir dan juga si luncai
    Kita sama-sama tunggu PRU nantii aku nak tengok semua impian ko berkecai
    Boleh ke nko nak kejar Merz BM ngan Ferari sekadar full throttle motor kapcai

    ReplyDelete
  125. Alahai lawak kelakar giler ini budak Reentry setan kepala dongga
    Cuba tepuk dahi dan cubit pipi tengok nko nii sedang tido ke jaga
    Kalau nak pasang angan-angan tu pun ngok oi biar ler berhingga
    Ini tak ubanhya macam ular lidi ciput cikai teringin nak telan naga

    ReplyDelete
  126. Full throttle binatang pukiimak apa nya mamat lalok bangkaii Reentry
    Ngko nii sedang berangan bawak trektor bajak ke atau memandu lori
    Kalu setakat motor kap kapcai jangan berangan le nak potong Ferari
    Ini le padahnya bak kata pepatah kalu tak ukur baju di badan sendiri

    ReplyDelete
  127. Woi ngko sedar ke apa yang sedang ngko cakapkan inii budak Reentry iblis
    Ngko tu papa kedana melarat sen pun ciput tahap macam orang dah muflis
    Kalau nak dibaratkan orang sakit bukan takat kurap jer tapi dah tahap siplis
    Lagi pula lawak kelakar giler bila ikan jerung mau digertak oleh si anak bilis

    ReplyDelete
  128. Warghhh...Kah...Kah...!!!

    Kita tunggu dan lihat nanti..

    Terima KaseeYYY....!!!!!

    ReplyDelete
  129. Kelihatannya si Reentry bajingan goblok nngak mampu lagi siih berbalah
    Tutur bicaranya pun jelas persis nya sepertii udah mahu menyerah kalah
    Emang nya ternyata berkesan banget cara Geng Kejora kasi dia sekolah
    Nah sekarang baru disadari bahawa dia sebenernya di pihak yang salah

    ReplyDelete
  130. Budak Reentry barua lahanat udah kehabisan modal fitnah mau main wayang
    Dia sendirii yang kecut perut sentap batang pelir kiita pula yang dikata goyang
    Kena hentam tiibai dengan Kejora sepanjang masa sampai terhoyong hayang
    KIni budak dajal pukimak nii udah belah cabut tak nampak lagi kelibat bayang

    ReplyDelete
  131. Budak Reentry pukimak jahanam bangsat keparat papa melarat tak sedar diri
    Dulu kemain lantang dan lancang namun kini kena gertak sikit terus cabut lari
    Dah tak nampak lagii bayang kelibat budak barua lahanat ni dah dua tiga hari
    Mungkin sedang berbincang dengan Wak Seman Kaduk dia punya bapak tirii

    ReplyDelete
  132. Dulu kemain lagi galak celupar dan lantang ini budak Reentry barua pengkhianat
    Kini bila iblis nii dah terasa nak kalah nampak macam dia udah kehilangan minat
    Asyik duduk terperap berlengkar jer dalam rumah macam budak kote baru sunat
    Dah tak nampak lagi kelibat bayang batang idong ini budak pukimak sial lahanat

    ReplyDelete
  133. Budak Reentry dajal barua asyik nak hentam kerajaan tak sudah-sudah
    Direka nya pelbagai dakyah hasutan dan tak benar cuba mahu didedah
    Kini bila semua tohmahan terbukti palsu dia udah mula gelabah gundah
    Dah banyak hari tak nampak kelibat ini budak sial bangsat haram jadah

    ReplyDelete
  134. Budak Reentry bingai kadok nii boleh diam bodoh jer walau dimaki bertan-tan
    Penakut bacull dayus pondan bapok maknyah tak nampak sifat seperti jantan
    Duduk terperap jerr kat rumah macam budak baru kerat kulup pelir berkhatan
    Langsung udah tak nampak bayang kelibat ini budak sial jahanam babi hutan

    ReplyDelete
  135. Melayu sudah sedia mau bakar UMNO sampai rentung hitam legam jika Ah Jib tak mau resign.

    Warghhhh....Kah....Kah...!!!

    ChaiiTTT..!!

    Terima KaseeeYYY...!!!

    P/S:-Itu jam aku akan gunakan kepakaran aku kasi hangit sampai tengik UMNO.

    ReplyDelete
  136. Warghhhh....Kah....Kah...!!! Sekali lagi Reentry bingai buat lawak kelakar
    Nak tunggu UMNO rentung hitam legam baru berani nak tumpang bakar
    Tak ada kita nak heran apa le dengan ko punya taik kuciing punya pakar
    Daripada buat lawak bodoh lebih baik le lancap nko punya batang zakar

    ReplyDelete
  137. Tak tahulah apa nak jadi dengan Reentry dajal anak buah matdey tongkang
    Adakah patut nak dibakarnya UMNO seolah-olah mahu tikam dari belakang
    Memang sah sangat budak pukimak sial lahanat nii tali barut pembangkang
    Namun Kejora tak akan kasii ruang dekat ini barua monyet beruk kongkang

    ReplyDelete
  138. Perangai jahat budak Reentry setan lahanat kini udah sendirinya jelas terbongkar
    Inilah yang dikatakan peribahasa kerana marahkan nyamuk kelambu nak dibakar
    Tapi yang lawak sangat tu boleh si bangsat bahalol nie mengaku diri dia tu pakar
    Memang kalu siapa pun baca pasti gelak terguling-guling akan dia punya kelakar

    ReplyDelete
  139. Budak Rentry barua lahanat cuba nak jadi tali abrut pembangkang sebar fahaman songsang
    Namun blokspot pukimak haram jadah taik palat busuk dia nii hanya kosong kering gersang
    Geng Kejora hantam tiibai balon pun tidak melawan tak ubah macam tumbuk batang pisang
    Kini tak tahu ke mana udah lari sembunyi menghilang ini budak jahanam kongkang musang

    ReplyDelete
  140. Budak Reentry dajal bangsat konon nak jadi thambi macai kepada matdey si bengong tua
    Namun dengan Geng Kejora budak jahanam keparat nie asyik lari jer takut dia nak bersua
    Kini tak tahu ler budak pukimak lahanat ni sedang bersembunyi entah ke mana ceruk gua
    Udah lama tak nampak kelibat bayang muka idong ini budak celaka bedebah setan barua

    ReplyDelete
  141. Agaknya budak Reentry bingai tolol udah kena buang kerja kinii jadi buruh tolak simen
    Tidak padan dengan papa melarat tak sedar diri asyik saja nak salahkan pihak gomen
    Jangan kata blog lain dekat blog sendiri pun senyap jer dia tak berani buat apa komen
    Boleh jadi kerja melancap batang butoh saja ler dia ni tak ada pasangan nak beromen

    ReplyDelete
  142. Langsung dah tak nampak kelibat lagi ini budak Reentry cacing perut boncit kepala botak
    Mudah dia terpedaya dan terpengaruh dengan dakyah pembangkang tak mahu guna otak
    Konon nak jadi pejuang tapi bacul penakut asyik je nak cabut lagi bila Kejora mari gertak
    Kalau udah serabut buntu pikiran cari tiang le atau ketul batu kepala ngko tu kasi hentak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghh....Kah...Kah...Yennnama appa solley..
      Itu Ah Jib sudah desperate mau mintak tolong sama pesara pencen jadi keyboard warrior kasi defend sama dia punya taik palat.

      Nampak sangat keyboard spender Jibon yang ada sekarang langsung tak berkesan.Aku sekarang low profile dulu sebab tengah cari ilham untuk pesta PRU14 nanti.Bakar awal-awal buat aper timing tak sesuai bro....

      Warghhh....Kah...Kah..!!!

      Itu jam sekali aku henjut kalihamput mau terberak korang nanti.Gue rasa kamu semua pasti ngak nyempat mau mencret atau ngentot bilamana Reentry Hensem Masam datang menyerang lo orang semua.

      Gue minggir dulu mau beli roti.

      ChaiiiTTT...!!!

      Delete
  143. Ngko tunggu nak cari ilham pukimak taik palat kebender oii budak Reentry sundal
    Tak payah nak kelentong aota lagi ler cakap jer yang nko tu dah kehabisan modal
    Inilah gaya bila bodoh bingai bahalol tolol samdol badigol tapii cuba tunjuk handal
    Kitorang tahu ngko sebenar nya tak tahan lagi tiap asyik kena lanyak balon bedal

    ReplyDelete
  144. Tak tahu lah apa yang nak jadi dengan ini budak Reentry lahanat dajal puaka
    Dia begitu berazam nak bakar UMNO nak jadi sebagai anak Melayu derhaka
    Semua ini kerana dia dah terpengaruh dengan dakyah matdey si tua bangka
    Namun dia tak sedar yang dirii sendiri nantii akan terbakar rentong di neraka

    ReplyDelete
  145. Budak Reentry samdol bingai pukimak ni memang jenis dungu mudah diperalat
    Apa saja tohmahan yang dibawa oleh si matdey bangka dia percaya bulat-bulat
    Keadaan budak biol bahalol ni ibarat mengaku pendekar tapi tidak tahu bersilat
    Ada ke logik masuk akal nak dibakar UMNO dengan ini blogspot cikai taik palat

    ReplyDelete
  146. Wargghhh...Kah...Kah...!!! memang kelakar giler ini budak Reentry kepala dongga
    Budak bingai ni nak bakar UMNO? kah kah boleh bikin gelak sampai jatuh tangga
    Ada baik kalu himpun semua gelagat dia buat skriip masuk maharaja lawak mega
    Boleh le juga lawak kelakar budak kaduk nii jadi bahan hiburan bersama keluarga

    ReplyDelete
  147. Budak Reentry dajal lahanat konon nak jadi penderhaka ikut langkah hang jebat
    Tidak padan dengan bodoh tolol bingai bahalol baghal unta mau berlagak hebat
    Semua yang budak barua nii cakap hanya kosong abok sekadar sembang lebat
    Kejora tidak kasi can langsung dekat budak sial ni belakang dia berbirat disebat
    Merata blog budak pukimak jahanam nie melarikan diri Geng Kejora perhambat
    Dengan mat Indon pun budak setan bedebah ni kena santet teruk puas berubat
    Dah menyepi diri budak iblis nii serupa pondan tak berani lagii dia nak berdebat
    Kini terus diam membatu membisu seribu bahasa seperti mulut udah tersumbat
    Terus menghilang diri bersembunyi entah mana ceruk tidak nampak lagi kelibat
    Mungkin budak keparat durjana hanjeng kurap nii udah insaf dirii ingin bertobat

    ReplyDelete
  148. Tidak tahu lah apa nak jadii dengan Reentry barua lahanat penderhaka
    Udah lah rupa pun hodoh perangai pula semacam siial jahanam celaka
    Suka-suka saja mahu bikin kecoh untuk cetuskan sengkata dan petaka
    Diia berkempen menyerang kerajaan mengguna kelentong aota belaka
    Hasutan dia buat pun berasas perkara karut fitnah yang sengaja direka
    Main hentam saja tak berdasar buktii statistiik samada data atau angka
    Semua posting dia bukan saja bohong tetapii dah seperti bahan jenaka
    Budak pukiimak bengap nii terpengaruh dengan Mat Dey si tua bangka
    Ada ker dengan mamak tongkang pedukang tu dia ingin nak jadi gurka
    Entah macam mana ler dia boleh percaya dengan itu tok dalang puaka
    Dari awal lagi lagak gaya derhaka budak setan ni memang kita sangka
    Sebab itu lah geng Kejora sentiasa berjaga-jaga dan tidak pernah leka
    Dan Geng Kejora masuk menyerang betul tepat pada masa dan ketika
    Kejora kasii tibai hantam lanyak ganyang dia sampai teruk cedera luka
    Jatuh berdebuk tidak ubah seperti jatuhnya busuk punya buah nangka
    Kini budak mangkok lahabau samdol ni dalam keadaan bersedih duka
    Murung sedih ler dia marah pun ada muka asyiik masam macam cuka
    Langsung budak bahlol bangsat nii dah tak nampak lagi bayang muka
    Entah mana ceruk hutan lari bersembunyi tidak tahu ini monyet ungka
    Ke mana dah hilang budak iblis keparat nii pun tak dapat kita nak teka
    Barangkali barua nii sudah mamphos reput isi dan kulit tinggal rangka
    Menggeletar ler dia tiidak boleh jawab bila maklekat tanya marabbuka
    Akhir sekali tidak ada tempat lain le yang layak bagi dia selain neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recycle jer kerja kau.Komen benda yang sama.Menyampah!

      Delete
  149. Udah tak tahu mau cakap apa lagi ini Reentry pukiimak jahanam bapok sundal
    Dulu kemain megah lantang tapi kini bahalol lahanat nii udah kehabisan modal
    Pesan orang tua kalu tak cukup ilmu di dada janganler cuba nak tunjuk handal
    Ini kan udah terima akibat hari-hari kena tibai lanyak hantam paku balon bedal

    ReplyDelete
  150. Budak Reentry pukimak bangsat keparat kini terdiam sepi lah sudah
    Tak dapat lagi dia nak berkata apa ibarat semacam sudah kelu lidah
    Udah agak kurang menyalak lagi mungkin dah habis bekalan dadah
    Nampaknya dah cabut lari ini budak iblis barua lahanat haram jadah

    ReplyDelete
  151. Cakap dia pun tak serupa bikin ini Reentry jahanam bangsat lahanat kepala bapak
    Dia kata Geng Kejora kerja recycle tapii yang dia sendiri recycle tu dia tak nampak
    Budak dajal barua setan nii kalau dekat udah tentu kena penampar atau penyepak
    Boleh le nak tengok dekat muka budak keparat ni cap bekas kaki aku punya tapak

    ReplyDelete
  152. Budak Reentry bingai tolol ni konon nak komen pasal politik tidak padan tak sekolah
    Balik-balik yang dia tahu kata "Najib habeees" berulang-ulang kali hanya itu saja lah
    Bila kita ajak berbalah ada saja bermacam alasan sibuk kerja lah sengaja cari helah
    Namun budak dajal ni dah tak nampak kelibat batang idong lagi dia dah cabut belah

    ReplyDelete
  153. Tak perlu ko nak bising-bising le budak barua pukimak bangsat lahanat Reentry
    Bila dah sampai masa dan ketika DS Najib akan berundur juga nantii suatu hari
    Kita pun udah dapat agak pada masa itu nanti siapa akan jadi perdana menteri
    Tidak ada lah calon yang lebiih sesuaii dan layak melainkan Tuan Muda Khairy

    ReplyDelete
  154. Tuan Muda Khairy seorang pemimpin yang bertenaga cekal tegas matang dan tabah
    Sokongan ahli-ahli UMNO dan juga rakyat biasa terhadap beliau semakin bertambah
    Geng Kejora cukup berkenan dengan idea Melayu Baru supaya Melayu jadi berubah
    Ngko tak boleh nampakkah kelebihan menteri muda ini hoi Reentry lahanat bedebah

    ReplyDelete
  155. Udah banyak bari berlalu tak nampak kelibat lagi ini Reentry budak hingusan
    Tak padan dengan tolol bingaii bahalol nak tunjuk sikap angkuh dan perasan
    Disebabkan perbuatan khianat dan durjana agak nya dia dah terima balasan
    Boleh jadi kinii dah jadii bangkai tujuh kaki dalam tanah berteman batu nisan

    ReplyDelete
  156. Memang sah udah mamphos inii budak Reentry lahanat pukimak barua celaka
    Dah empat lima hari budak dajal nii langsung tak nampak kelibat bayang muka
    Mesti teruk setan nii ditibai melekat sementara nak dihumban ke dalam neraka
    Sesama agama kita sedekah alfatehah walaupun budak iblis nii kita tidak suka

    ReplyDelete
  157. DSNajib dan Tuan Muda Khairy pasti terasa gembira dan teramat lega
    Terutama nya dengan kemamphosan budak Reentry si kepala dongga
    Makin terhapus lah tukang fitnah dan kaki-kaki yang suka melaga-laga
    Semoga dengan ini UMNO akan kukuh kembali sebagai satu keluarga

    ReplyDelete
  158. Akhir nya budak Reentry bangsat jahanam berjaya juga Kejora kasi binasa
    Sudah takdir budak dajal lahanat ni dijemput kembali mengadap Yang Esa
    Kesiihan juga rasa bila iblis barua nii mamphos bergelumang dengan dosa
    Marilah kita mendoakan agar budak bedebah ini dikurangkan segala siksa

    ReplyDelete
  159. Agak kasihan rasa budak Reentry dajal mamphos dalam keadaan masih bujang
    Sudah ketetapan takdir Yang Maha Esa budak setan puaka ni umur tak panjang
    Sekarang ni budak barua jahanam nii di alam barzakh dalam keadaan telanjang
    Terpekik terlolong le bila maklekat datang kerumun sebat lanyak sepak terajang

    ReplyDelete
  160. Maklekat datang tanya dengan budak Reentry jahanam soalan 'marabbuka'
    Lalu dijawab oleh budak jahil fasiq ni 'saya tak ada pakaian apa nak dibuka'
    Apa lagii maklekat mungkar nangkir pun jadii tersangat berang serta murka
    Piaap rotan singgah tengah belakang...paang penampar hinggap kat muka

    ReplyDelete
  161. Lalu maklekat tanya lagi soalan yang kedua ‘Siapa kamu punya penghulu?’
    Kemudian dijawab budak biol nii ‘Tun Matdey le saya punya ketua dahulu’
    Maka maklekat mungkar nangkiir semakin bertambah marah dan berbulu
    Nah (puntung bara api) dijolok ke jubor dan kelekuk,kepala dia kena palu

    ReplyDelete
  162. Ngkau ni dah kenapa.Delusion syok sendiri.
    Kesian aku tengok kau....Gi lah berubat kampung.Soh bomoh tu kerat telor kau mac Ah Jib

    ReplyDelete
  163. Woi budak Reentry bingai bahalol tak usah ler nak sembang lebat
    Siapa yang sebenarnya sakit dan perlu nak cari bomoh gi berubat
    Ngko tu ngok yang sebenarnya parah hari-hari geng Kejora sebat
    Seminggu sekali jer nko beranii keluar itu pun tak berani berdebat

    ReplyDelete
  164. Woi budak Reentry bangsat pukimak jahanam bangkit le ngko dari mimpi
    Cuba le ngko tepuk ngko punya dahi dan cubit-cubit sikit ngko punya pipi
    Bak kata ngko punya tokey si Mat Dey tua 'nampak gaya kita tak bulih pi'
    Elok lah nko jumpa orang tua tu ajak cari bomoh buat sikit hembus jampi

    ReplyDelete
  165. Ahai idop lagii rupanya ini budak barua lahanat pukimak Reentry
    Aku iingat ngko udah terbongkang mamphos gantung bunuh diri
    Tuhan bagi ngko panjang umor tu supaya bertobat dan insaf diri
    Balik ler ke pangkal jalan jangan terikut rentak MatDey malabari

    ReplyDelete
  166. Dah tak berani keluar lagi budak Reentry pukimak haram jadah celaka
    Memangnya udah kehabisan modal fitnah kelentong aota mahu direka
    Dia muncul pun sekalii saja dalam seminggu sekadar nak tunjuk muka
    Tunggu masa jer ler nak mamphos ini bangsat bakal penghuni neraka

    ReplyDelete
  167. Budak Reentry pukimak dajal lahanat ni kini betul-betul dalam keadaan tertekan
    Dia jadi penyokong matdey terus idop dalam keadaan melarat tak cukup makan
    Kalau masih idop lagi pun budak cikai biol nii hanya sekadar nyawa-nyawa ikan
    Tunggu masa je ler budak barua sial jahanam nii nak mamphos dan dikuburkan

    ReplyDelete
  168. Warghhh....Kah....Kah....!!

    Kesian Kejora Ngentotin.Pastinya ketika ini dipaksa dan dikerah oleh Jibon untuk menjaga imej dan namanya di alam maya yang sudah rosak teruk.Ditambah dengan BERSIH 4.0 lagi pastinya tak menang tangan ini Kejora Ngentotin bekerja serupa anjing kurap lapar tulang.

    ChaiiitTTTTT...!!!

    Terim KaseeYYY....!!!

    ReplyDelete
  169. Al-Fatihah dan Salam Takziah untuk Kejora Palat.Dengar khabarnya dah masuk ke alam barzakh.Moga disebat disana.

    Warghhh....Kah....Kah...!!!

    ReplyDelete
  170. Sudah ler mangkok hayon lahabau Reentry bingai si burung gagak
    Balik ler ke pangkal jalan benang yang basah tak usah nak ditegak
    Kitorang nii rehat sehari dua sengaja nak tengok ngko punya lagak
    Nampak macam tak senang duduk ngko nie rindukan Kejora jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Jibby kena attack atas bawah ngkau boleh rehat main nonok.Tak guna punya cybertrompet.

      ChaiiiTTT...!!!

      Delete
  171. Woi budak Reentry bingai bahalol tak payah ler ngko nak banyak cakap
    Ngko punya idola si matdey tongkang kini sebelah kaki dia dalam lokap
    Ngko pun sama yang ikut join bersih4 itu hari akan sekali kena tangkap
    Aku harap lepas inii korang semua akan sedar insaf dan berubah sikap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jibby tak lama lagi akan tombang woii.Paling lama sebelum PRU.Kemeluatan rakyat kini berada di tahap maksimum sampaikan kalau Jibby baca Quran dari pagi sampai ke malam pun orang akan tatap meluat woii.Jangka hayat korang tak lama.Tiada siapa yang dapat melawan kuasa Allah dan doa-doa orang yang teraniaya.

      #BERTAUBATLAH

      Delete
  172. Wooi budak Reentry pukimak lahanat ngko tu hanya harapkan gebang
    Dah cair taik telinga aku asyik dengar ko cakap DS Najib nak tumbang
    Yang sebenar nya ngko tu yang kini berada dalam resah dan bimbang
    Kalu terjerlus pun jangan salahkan orang sebab ko yang korek lobang

    ReplyDelete
  173. Sudah makin tidak tentu arah kini budak Reentry dajal lahanat bedebah
    Keadaan dirii budak barua nii kini sejuk hangat ibarat demam tak kebah
    Si tua matdey dan si botak mukhriz dah tak berapa hari lagi akan rebah
    Aku agak lagi sehari dua makin meroyan ler budak iblis nii mengelabah

    ReplyDelete
  174. Memang tepat dan benar sekali seperti mana yang telah kita jangka
    Dah mula kecut perut inii budak Reentry barua lahanat beruk ungka
    Lebih-lebih lagi bila dia tahu polis sedang cari matdey si tua bangka
    Terus budak dajal nii menghilang langsung dah tidak nampak muka

    ReplyDelete
  175. Budak Reentry lahanat nie hanya berani keluar bila kita rehat sebentar
    Bila Kejora masuk balik mula ler budak barua pukimak nii menggeletar
    Mungkin diyer udah kehabisan modal kelentong aota alam nak biputar
    Atau barangkali sedang menyorok dalam hutan tempat dia ni terlantar

    ReplyDelete
  176. Ntah ke mana udah menghilang ini budak Reentry dajal pencetus angkara
    Sekarang ni terima saja ler akibat menganjur Bersih4 mencetus huru-hara
    Takut pihak polis cari budak pukimak jahanam nie tak berani lagi bersuara
    Mana tidaknya dia dengan tuan dia si matdey sebelah kaki dalam penjara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jibby bangsat brengset.

      Warghhh.....Kah....Kah...!!

      Delete
  177. Beginilah sekarang cara berkempen taik palat budak bangsat Reentry si kera duku
    Muncul sekejap main acah-acah lari tidak ubah macam pondan punya tingkah laku
    Dah tidak mampu nak berhujah lagi seolah-olah mulut terkunci dan lidah kelu kaku
    Sebaliknya geng Kejora yang tidak henti-henti lanyak ganyang tibai taji balon paku

    ReplyDelete
  178. Woi Reentry bingai masih tak serik ke ngko ikut bontot si matdey malabari
    Sekarang nie pihak polis sedang cari korang kes bersih4 mana lu mau lari
    Tunggu jer ler korang semua geng pemberontak nanti tangan lu kena gari
    Tak sabar aku nak tengok budak bangsat ni diangkut naik polis punya lori

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]