http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Friday, September 11, 2015

MINTAK CADANGAN PUKIMAK.TIME MENYONGLAP TAK NAK PULAK MINTAK CADANGAN.

Tau-tau dah berhutang bertan-tan TAIK PALAT!

PUKIMAK ni memang betul-betul PUKIMAK!

244 comments:

  1. Apa kebender pukimak taik palat dia membebel ini Reentry bahalol mulut tempayan
    Tak habis-habis membuat dakyah tohmahan hanya berdasarkan fitnah dan andaian
    Bila dah tak ada modal kukuh nak menyerang mula ler si iblis nii meraban meroyan
    Memang budak jahanam keparat bedebah barua dajal lahanat nii tak boleh dilayan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perhimpunan taik merah ngkau diketawakan seluruh pelusok Malaysia.Malu woii nak turun berarak macam machai bodoh low class takder otak.

      Kih...Kih...Kih...!!!

      Delete
  2. Laungan sokongan terhadap perdana menterii Msia akan terus bergema
    Di seluruh pelusuk dunia memang sudah terkenal DS Najib punya nama
    Dia seorang pejuang bangsa yang sentiasa ambil berat akan hal agama
    Sebab itulah hartawan dari negara Arab tak keberatan untuk menderma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berak ngkau.

      Tun M cakap BULLSHIT.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  3. Woii budak Reentry bingaii bahalol ngko tak tahu akan sebenar punya cerita
    Si tua matdey cakap semacam tu sebenar nya sebab dia rasa berputih mata
    Masa dia perintah selama 22 tahun dulu tak dapat derma pun apa-apa harta
    Disebab kan timbul rasa dengkii di hatii maka dilempar pelbagai fitnah dusta

    ReplyDelete
  4. Woiii budak Reentry barua dajal jangan nantii ngko menyesal kemudian
    Perjuangan taik palat ngko tu ibarat macam laut luas yang tak bertepian
    Melihat keadaan nko ni kadangkala ada juga timbul macam rasa kesian
    Marii le join berjuang dengan kitorang nanti ngko akan dapat le bahgian

    ReplyDelete
  5. Budak Reentry dajal barua lahanat kini udah semakin teruk dan tak tentu arah
    Jadi penyokong matdey dia dapat cuma cikai ciiput tidak cukup mentekedarah
    Bertambah gelabah ler budak pukimak setan ni bila geng DSNajib naik marah
    Lebih-lebih lagii bila dia dapat tau ada perarakan besar kumpulan baju merah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chit poodaahh porenggge....


      ChaiiiTTT...!!!!

      Delete
  6. Saat kekalahan budak Reentry dajal pukimak barua lahanat udah dapat kita hidu
    Budak setan haram jadah ni udah tak tahu apa nak cakap jadi melopong terkedu
    Keadaan budak jahanam bangsat ni dah macam orang mabuk ganja atau candu
    Habis akal tidak tahu apa nak cakap budak iblis bedebah keparat ni cakap hindu

    ReplyDelete
  7. Budak Reentry bangsat sokong Bersih.4 rencana Cinabeng lahanat
    Bersama puak kapir barua DAP dia dan Mat dey sanggup berpenat
    Terhadap orang Melayu budak penderhaka nii nak jadi pengkhianat
    Aku agak budak dajal mualaf ni kulup pelir taik palat dia tidak sunat

    ReplyDelete
  8. Udah tak nampak kelibat lagii budak Reentry bingai kepala botak perut bujal
    Mungkin dia takut dengan geng baju merah nanti teruk dia kena tunjal-tunjal
    Barangkali juga budak pukimak nii dah tujuh kaki dalam tanah menemui ajal
    Pasti dalam kubor dia dilanyak ganyang dek maklekat inii budak barua dajal

    ReplyDelete
  9. Elok mamphos sesak napas jer dalam jerebu geng taik palat merah ni.
    Orang dok diam-diam kat rumah jerebu ngkau sibuk nak keluar macam sakai.

    Warghhh....Kah....Kah...!!!

    #BANGANG!

    ReplyDelete
  10. 16 September 2015 tarikh keramat semangat juang anak bangsa Melayu bersemarak
    Di segenap ruang jalan dan segenap inci tanah KL geng penyokong PM mula berarak
    Kalii inii puak-puak kapir DAP dan Cinabeng lahanat mestii kecut perut lari berselerak
    Budak bacul pukimak Reentry barua dajal mesti sejuk hangat nak terkencing terberak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikit jer aku tengok datang.Itu pun nasib kena paksa angkut orang kampung datang naik bas.Kalau tak hamlau la takder orang.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  11. Ngko tengok dekat mana hoii budak barua pukimak jahanam Reentry kongkang berok
    Bukan ke masa perarakan baju merah tu ngko dekat rumah dalam kelambu menyorok
    Kalau ngko ada muncul dekat Petaling Street kelmarin udah tentu ngko dilanyak teruk
    Inii pun ngko dah semakin beransur hilang lari bersembunyi tak tau entah mana ceruk

    ReplyDelete
  12. Ratusan ribu warga Melayu berpakaian baju merah membanjiri dan menggegar ibu kota
    Nampaknya begitu ramai penyokong yang tetap setia menyayangi PM kita yang tercinta
    Budak Reentry dajall bangsat lahanat terpegun terkedu melopong tak tahu nak kata apa
    Terus senyap sepi hening kelu lidah diam membisu ini budak bingai bahalol baghal unta

    ReplyDelete
  13. Budak Reentry pukiimak dajal keparat join bersih diperalat puak DAP dan pembangkang
    Diia juga terlalu terpengaruh dan percaya sangat dengan Mat Dey tua mamak pedukang
    Namun kini bila dilihat ratusan ribu geng Melayu baju merah budak ni lari lintang pukang
    Terus lesap menghilang entah mana bersembunyii inii budak sial lahanat kera kongkang

    ReplyDelete
  14. Budak Reentry barua bangsat jahanam bedebah kini terkedu melopong terkulat-kulat
    Bodoh bingai bahalol begitu mudah dengan puak Chinabeng DAP budak nii diperalat
    Namun kini dia mula gerun gementar bila geng baju merah penyokong PM buka silat
    Terus tak nampak kelibat bayang batang idong lagi ini budak ibliis jahanam taik palat

    ReplyDelete
  15. Woi budak Reentry dajal bangsat aku tahu ngko kinii berada dalam penuh kekecewaan
    Kesedihan kemelaratan hidop ngko ni memang tak dapat nak diluah dengan perkataan
    Itu le dari dahulu lagii aku bagi nasihat kepada ngko jangan terburu-buru ikut perasaan
    Namun belum le lagii terlambat kalu ngko ingin insaf dan kembali menyokong kerajaan

    ReplyDelete
  16. Waduh emangnya sengit sekalii kumpulan baju merah punya pukulan
    Ratusan ribu penyokong bapak Najib memenuhi segenap ruang jalan
    Budak goblok Rentry kinii udah bener bingung makan ngak bisa telan
    Terus udah menghilang dirii ini ibliis syetan brengsek gampang sialan

    ReplyDelete
  17. Memang kasihan sungguh dengan budak bangsat lahanat Reentry kepala dongga
    Disangkakan dia tidak ada sambutan perhimpunan baju merah tapi dia salah duga
    Melihatkan ratusan ribu penyokong PM membanjirii KL dia kecewa tidak terhingga
    Agaknya si barua dajal nie tak tahan sedih udah terjun lombong atau terjun telaga

    ReplyDelete
  18. Perjuangan taik palat budak Reentry bingai unta bahalol sudah boleh dikira tamat
    Kerajaan di bawah pimpinan DS Najib kini tidak lagi terancam dan sudah selamat
    Kemamphosan budak barua jahanam nii kepada kita adalah menjadi satu rahmat
    Pasti teruk dia disiksa dalam kubor sebelum dihumban ke neraka selepas kiamat

    ReplyDelete
  19. Udah agak banyak hari budak Reentry barua pukiimak nii tidak nampak bayang muka
    Punca atau sebab kehilangan budak dajal keparat lahanat nii memang dapat kita teka
    Memang sah dah mamphos agak nya habis reput isi kulit hanya tinggal tulang rangka
    Macam tak sabar menunggu kiamat nak lihat macam mana dia kelupor dalam neraka

    ReplyDelete
  20. Akhirnya perjuangan taik palat kepala bana budak Reentry dajal berjaya juga kita sekat
    Memang agenda mahu mengguling kerajaan bawah tajaan matdey jelas tak ada berkat
    Kesian jugak dengan budak barua pukimak ni mamphos menjelang raya haji dah dekat
    Orang lain semua seronok beraya iblis nii dalam kubor dilanyak ganyang dek maklekat

    ReplyDelete
  21. Al-Fatehah kita sedekahkan kepada aruah ini budak Reentry dajal lahanat mala'un
    Tidak lupa jugak atas kemamphosan dia kita ucap "innalillahi wa-inna ilaihi rhoji'un"
    Tidak pasti budak barua nii mamphos sebab santau santet atau pun penyakit ta'un
    Mari kita doa kan agar dikurangkan seksa ke atas inii budak pencacai mahafir'aun

    ReplyDelete
  22. Empayar perjuangan taik palat kulup bana Reentry bangsat kinii hancor binasa
    Budak pukimak haram jadah nii kini telah kembali menghadap Tuhan yang Esa
    Sepanjang hidop budak iblis siyal lahanat nii penuh bergelumang dengan dosa
    Kini di dalam lobang kobor budak barua dajal keparat ini menggelupor dideksa

    ReplyDelete
  23. Kesian sungguh aruah budak Reentry bingai sokong Mat Dey tidak diberi gaji
    Dengan Kejora pula asyik jer kena lanyak ganyang balon tibai bedal paku taji
    Tak berani nak melawan langsong walau dimaki hamun caci cerca umpat keji
    Kini dia mamphos terbongkang jadi bangkai tak sempat nak sambut raya haji

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (١)

      ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ (٢) ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (٣) مَـٰلِكِ يَوۡمِ ٱلدِّينِ (٤) إِيَّاكَ نَعۡبُدُ وَإِيَّاكَ نَسۡتَعِينُ (٥) ٱهۡدِنَا ٱلصِّرَٲطَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ (٦) صِرَٲطَ ٱلَّذِينَ أَنۡعَمۡتَ عَلَيۡهِمۡ غَيۡرِ ٱلۡمَغۡضُوبِ عَلَيۡهِمۡ وَلَا ٱلضَّآلِّينَ (٧)

      Delete
  25. Semasa hiidup budak barua Reentry sentiasa membuat fitnah dan bercakap takbor
    Akibat nya dia mendapat siksaan yang berat ketika dia berada di dalam alam kubor
    Setiap ketika dia punya batang pelir akan dibakar hingga jadii hangus rentung lebor
    Manakala batang besi panas bernyala malekat rodok masuk ke dalam lobang jubor

    ReplyDelete
  26. Budak Reentry bingai sekadar ayam daging konon nak beraksi jadi ayam jalak
    Berangan-angan mau guling kerajaan buat kempen macam hanjeng menyalak
    Namun dengan Geng Kejora budak pukimak jahanam ni sering kena tempelak
    Kinii dalam kubor dia diseksa maklekat tiap hari mengelupor meraung melalak

    ReplyDelete
  27. Arwah budak Reentry dajal hidop penuh amalan mungkar dan perkara hibah
    Kesian sungguh budak barua ni mamphos tak sempat nak bertobat berubah
    Mungkin terkejut tengok baju merah ramai dia sakit jantong mamphos rebah
    Kini mengelupor meronta le dalam kubor maklekat dera ini lahanat bedebah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh....Kah..Kah...!!!

      Jibby dah goyang ker woiii...!!!
      Cam kimak perangai dia

      Delete
  28. Alahai masih idop lagi rupanya ini budak pukimak jahanam Reentry muka kelabu
    Ingat kan udah mamphos terbongkang sesak napas akibat tersedut udara jerebu
    Atau mungkin tersumbat jantong terkejut melihatkan ahli baju merah ratusan ribu
    Namun walau masih idop budak bapok sial ni tetap bersembunyi dalam kelambu

    ReplyDelete
  29. Budak Reentry jahanam keparat dulu kemain sembang besar macam taiik gajah
    Kini hanya muncul seminggu sekali itu pun udah tak berani lagi dia nak berhujah
    Dengan geng Kejora teruk budak bangsat lahanat ni kena tibai balon tunjal tujah
    Penakut bacul dayus pondan bapok maknyah dibiarkan saja blogspot dia dijajah

    ReplyDelete
  30. Kelihatannya budak Reentry barua bangsat jahanam udah kalah menyerah
    Dulu kemain budak dajal nii lantang celupar namun kini dia tak lagi ghairah
    Diam kelu sepii membisu tiada suara walau pun dalam hati dendam marah
    Lebih-lebih lagii 16 September melihat ratusan ribu penyokong baju merah

    ReplyDelete
  31. Kita tak faham langsung prinsip perjuangan apa yang Reentry sial lahanat ni dokong
    Budak ni dah terlampau terpengaruh dengan cinabeng Bershit dan juga DAP tokong
    Begitulah juga dengan si tua nyanyuk mat dey tongkang budak iblis ni punya tekong
    Namun kedua-dua macaii dan tekong terkedu melihat baju merah punya penyokong

    ReplyDelete
  32. Sokongan rakyat menunjukkan kebenaran di pihak DS Najib dah makin menyerlah
    Budak Reentry barua keparat tak daya melawan lagi seperti udah menyerah kalah
    Senyap membisu je seribu bahasa tak berani lagii dia nak berbahas atau berbalah
    Penakut bacul dayus pondan bapok kat blog sendiri pun dia pecut lari cabut belah

    ReplyDelete
  33. Budak Reentry celaka dajal pukimak udah belah terus lari lintang pukang angkat kaki
    Tidak beranii nak jawab sepatah walau pun dikutuk cerca sumpah seranah caci maki
    Dibiarkan jer walau digelar bacul dayus pondan bapok maknyah tidak ada sifat lelaki
    Terus diam bodoh walau dikata dia seperti betina tua yang dah rompong lobang puki

    ReplyDelete
  34. Pemerintahan Ah Jib akan berakhir di Lautan Hindi.......

    ReplyDelete
  35. Tidak tahu le apa nak jadi dengan ini budak Reentry sakai bingai bahalol unta padang pasir
    Macam mana dia boleh tertiipu dengan Matdey dan puak cinabeng DAP jahat punya anasir
    Dekat blog sendirii pun budak mangkok lahabau nie udah lari tonggang langgang kena usir
    Macam dah tak berani lagii nak masuk dalam budak bapok dajal nii hanya meniti di persisir

    ReplyDelete
  36. Udah diam menyepi terus tak bersuara lagii budak Reentry bahalol baghal unta
    Mungkin sedang menahan kemarahan dan kesedihan sambil mengalir air mata
    Terkedu tidak terkata melihat ratusan riibu geng baju merah membanjiri ibukota
    Hakikat kebenaran berpihak D.S Najib membuat budak dajal nii semakin derita

    ReplyDelete
  37. Empayar perjuangan matdey tua dan budak Reentry hingusan kini hancor runtoh
    Tiap-tiap hari pagi petang tak renti-renti budak barua nii Geng Kejora balon tutoh
    Manakala sokongan rakyat terhadap perdana menteri Najib makin kuat dan utoh
    Dah melopong kelu lidah tak tahu nak kata apa lagi budak Reentry kepala butoh

    ReplyDelete
  38. Geng Kejora berterusan masuk ke blogspot Reentry taik palat ini serang dan serbu
    Budak barua pukimak nii udah tak berani keluar terus bersembunyi dalam kelambu
    Manakala di ibu kota pula minggu lepas penyokong baju merah keluar ratusan ribu
    Terus melopong terkedu ini budak jahanam bangsat bahalol bangang bingai lembu

    ReplyDelete
  39. Orang lain buka blogspot budak Reentry dajal ni pun kemain gatal juga mau buka
    Tapi blogspot pukimak taik palat dia ni tidak ubah macam haram jadah sial celaka
    Buat posting sampah serupa taik lepas itu belah cabut lari tak berani tunjuk muka
    Tak tahu lah apa nak jadi dengan ini budak munafiq fasiq iblis jin ifrit setan puaka

    ReplyDelete
  40. Geng Kejora akan terus melanyak budak Reentry dajal nii selagi tidak selesai hutang
    Kita akan ajar budak pukimak ni cukup-cukup kasi dia tertiarap tersungkor terlentang
    Dia dah tak berani nak keluar lagi terus menyorok walau dimaki bergantang-gantang
    Diam bodoh jer walau dia dilabel berok biawak hanjeng babii atau apa saja binatang

    ReplyDelete
  41. Warghhh....Kah...Kah...!!! Budak Reentry udah tinggal ujong hayat nyawa-nyawa ikan
    Dengan geng Kejora dia udah jadi takut fobea tak berani lagi nak cakap bukan-bukan
    Itu baru je kena tempias santet angin belum lagi santau yang masuk bersama makan
    Tak sempat le nak lihat si Seman Kadok kat blog PutraMerdeka kena ganyang sakan

    ReplyDelete
  42. Woii budak Reentry dajal dengar beritanya tahun hadapan BR1M akan naik lagi
    Pada muka ngko tak mau sokong kerajaan DS Najib ngko ni tentunya akan rugi
    Aku nak kempen blacklist ngko bantuan dari kerajaan satu sen pun jangan bagi
    Biar ko terus kebulor melarat terus mentekedarah biskut kering dengan maggie

    ReplyDelete
  43. Woi budak dajal haram jadah iblis lahanat pukimak celaka barua jahanam Reentry
    Kenapa nko dah terus jadi bacul dayus pondan bapok maknyah terus berdiam diri
    Ngko tak gi tengok ke macam mana aku lanyak Seman Kadok ko punya bapak tiri
    Tersungkor tertiarap dia kena ganyang kat blog Putramerdeka dan juga Parpukari

    ReplyDelete
  44. Kali ini memang betul-betul sudah mamphos Reentry dajal pukimak celaka
    Dah tak nampak langsung budak iblis barua ni punya kelibat bayang muka
    Mengelupor le di dalam kubor diganyang maklekat ini monyet beruk ungka
    Lepas kiamat nanti tak tau le macam mana teruk dia kena seksa di neraka

    ReplyDelete
  45. Budak Reentry barua haram jadah bangsat bedebah kinii dah mendapat balasan
    Santau santet yang dihantar Geng Mat Indon memang ternyata membawa kesan
    Udah mamphos terbongkang dalam lobang kubor le inii budak pukimak hingusan
    Kini budak babi lahanat ni tujuh kaki dalam tanah bertemankan hanya batu nisan

    ReplyDelete
  46. Maklekat tanya budak Reentry dajal masa idop sembahyang berapa acap
    Kenapa ngko nii menggeletar dan tergagap-gagap bila disuruh mengucap
    Apasal masa idop ngko asyiik tengok bahan lucah jer dan suka melancap
    Nah ambik ini...(besi panas) batang kotey ngko kita mahu kasi sedikit cap

    ReplyDelete
  47. Memang ngeri dan menyedihkan kehidupa budak dajal Reentry di akhirat
    Di dalam lobang kubor budak barua nii menerima seksa yang amat berat
    Budak iblis dajal nie ditibai sebat belakang dan bontot habis luka berbirat
    Meronta mengelupor melalak dia tak ubah macam babii hutan kena jerat

    ReplyDelete
  48. Maklekat kedua datang terus bertanya lagii dengan Reentry setan durjana
    Kenapa dibiarkan diri engkau pembangkang dan puak DAP kapir perguna
    Sanggup ko gadaii maruah bangsa hanya sebab dirasuah burit amoi Cina
    Nah amik inii…(minyak panas) kita kasi mandi sikit ko punya kepala bana

    ReplyDelete
  49. Maklekat ketiga mari tunjal-tunjal perut Reentry barua hingga bersembor taik cirit
    Dia cakap ‘ko jual maruah bangsa dan agama hanya dek amoi China punya burit’
    Sekarang terima balasan untuk nko bahalol azab derita seksaan yang amat perit
    Apa lagi budak dajal lahanat pukimak nii pun melalak meraung terlolong menjerit

    ReplyDelete
  50. Maklekat kempat pulak mari dengan bengis siap dengan caci nista cerca maki
    Lalu dikata dekat Reentry 'nko nii semasa di dunia memang busuk punya kaki'
    Maruah bangsa dan kesucian agama kau gadai untuk Cina punya lobang puki
    Nah ambik ni...(kerusi bara panas) memang sesuai sangat untuk ngko duduki

    ReplyDelete
  51. Datang maklekat kelima memarahi Reentry dengan muka merah padam berkilat
    Kenapa dengan puak pembangkang dan Cina kapir DAP ngko biar diri diperalat
    Adakah hanya kerana nak burit amoi dan kerana jubor si Mat Dey ngko nak jilat
    Nah ini makanan ngko....lalu disumbatkan ke mulut budak nie dengan taik palat

    ReplyDelete
  52. Datang lagi meklekat keenam memarahi budak Reentry barua dalam lobang kubor
    Apa ko join Bershit.4 Cina menghina Melayu hanya kerana duit dan burit dihambor
    Bila orang-orang Melayu Islam baju merah nak berkumpul ngko hina secara takbor
    Nah amik inii...(puntong bara api) sesuai sangat ler untuk ngko punya lobang jubor

    ReplyDelete
  53. Maklekat terus menyoal ketika dalam kubor budak Reentry lemah terdampar
    Kenapa semasa hidop engko asyik kerja mencarut dan mulut sangat celupar
    Ngko sanggup gadai agama semata-mata kerana burit amoi Cina ngko lapar
    Nah amik ko rasakan aku punya penendang penyepak penumbuk penampar

    ReplyDelete
  54. Arwah budak Reentry dajal lahanat masa ikut berarak Bershit.4 kemain lagi berapi
    Soal maruah diri pasal bangsa atau kepentingan agama budak iblis ni tolak ke tepi
    Mana tak nya budak pelir kulup taik palat ni disogok dengan ramai amoi Cina DAP
    Sebelum mampos budak haram jadah nii dah banyak lobang puki Cina dia kecapi

    ReplyDelete
  55. Arwah si barua Reentry beriya-iiya sokong Bershit.4 semata-mata kerana burit Cina
    Sanggup diketepikan bangsa dan agama hanya untuk puaskan batang kepala bana
    Sekarang baru dia rasa dalam kubor dia menempuh azab seksa menderiita merana
    Itu belum lagii seksaan tempat dia akan kekal abadi di dalam neraka jahanam sana

    ReplyDelete
  56. Meroyan yer bang....
    Jibby dah goyang ker ramai orang dah tak sokong.Dengar cerita FBI pun nak siasat Jibby cayang bushuk masham ngkau tu.

    #TERBERAKLAHKAU
    #BANGSHAT!

    ReplyDelete
  57. Woi budak Reentry mangkok takkan le ngko ni masih berdengkor lena
    Dah dekat nak raya nii tak ada ke ngko nak pergi jalan ke mana-mana
    Kalau ko lapang pergi le melawat dekat blog si gendot Parpukari sana
    Tengok posting 19/9 teruk Wak Seman Kadok bapa tiri ngko dah kena

    ReplyDelete
  58. Terima kasih kerana sudi ziarah bapak tiri ngko Wak Seman wahai Reentry bedebah
    Kalau ngko terlambat sampai sedikit je masa lagi gerenti ngko tengok si tua tu rebah
    Ngko tengok si tua ganyut tu kami Geng Kejora ajar sampai dia dah melutut sembah
    Tinggal ko sorang jer lagi yang masih berdegil tapi kami beri masa untuk ko berubah

    ReplyDelete
  59. Woi budak dajal Reentry ngko tengok macam mana Wak Seman kami kasi sekolah
    Komen terbaru yang dia buat kinii penuh budii bahasa serta sopan santun terserlah
    Kesian jugak aku bila bila tengok orang tua tu udah mau menurut tunduk mengalah
    Itu ler ko tengok kelebihan Geng Kejora pimpinan Tuan Muda KJ menantu Pak Lah

    ReplyDelete
  60. Kalau boleh ko pesan dekat bapak tiri ngko tu kalau nak komen berhati-hati
    Jangan ler pulak terlajak bikin Geng Kejora keluar mengamuk semula nanti
    Tengok si tua tu dah berlembut mangalah aku tibai pun dah tak sampai hati
    Tapii dengan ngko kalau main kasar kami akan lanyak terus itu dah gerenti

    ReplyDelete
  61. Pasal besok mau raya haji ini malam aku kasi can bagi ngko tidor nyenyak
    Tapii besok ngko jangan lupa pulak minta ma'ap dekat aku banyak-banyak
    Aku pun nak minta ma'ap juga pasal udah sekian lama ngko ni aku lanyak
    Namun begitu kalu lepas raya ngko buat pasal lagii jaga ngko aku henyak

    ReplyDelete
  62. Woi Reentry bangsat pagi raya nii aku cuma nak tanya khabar bukan nak berbalah
    Ngko pun nampaknya macam Seman bapak tiri ngko terus diam kami kasi sekolah
    Tak kan ler kitorang sekolahkan ngko sikit macam tu pun ngko dah nak terus belah
    Boleh ke aku buat kesimpulan yang ko berdua ni udah boleh dikira mengaku kalah

    ReplyDelete
  63. Memang rasa puas benar dapat sekolahkan Reentry bingaii dan Wak Seman Kadok
    Dengan geng Kejora kedua-dua sekali si anak tiri dan bapak tiri kena rapat terdudok
    Kalau dalam tinju pukulan seumpama itu dipanggil "uppercut" atau penumbok cedok
    Aku rasa lepas ini kedua-dua ekor nii akan cari songkok lebai terus mengajii pondok

    ReplyDelete
  64. Assalaamualaikum kenapa saudara Reentry tak jawab teguran saya
    Apa kah saudara melihat saya ini sebagai seorang yang merbahaya
    Masih berjerebukah di tempat saudara tidak dapat dimasuki cahaya
    Atau pun saudara nii dah mampos terbongkang tengah malam raya

    ReplyDelete
  65. Hoi Reentry bahalol kenapa ko biarkan dirii melarat hidop terbeban
    Duduk rumah pun kecik sempit baik sikit je darii ayam punya reban
    Nak menikah sen ciput tak cukup asyik melancap je dalam jamban
    Apa hal pun aku ucap selamat melantak sempena ini raya Qurban

    ReplyDelete
  66. Dah tak nampak kelibat langsung ini Reentry maknyah bapok muka kelabu
    Takkan hari raya pun tak berani keluar masih bersembunyii dalam kelambu
    Ada kemungkinan budak barua ni masuk wad lemas tersedut udara jerebu
    Atau boleh jadi gelojoh mentekedarah dia mamphos tercekik tulang lembu

    ReplyDelete
  67. Woi Reentry bahalol dajal sampai bila ngko nak terus idop merempat
    Ngko beriya-iya ikut bontot dan sokong matdey apa yang ngko dapat
    Mari ler join kitorang sokong PM nanti banyak lobang nko boleh lipat
    Tak mau ker kita nak offer ko peluang idop senang boleh kaya cepat

    ReplyDelete
  68. Haa nampak macam ngko berminat juga budak mangkok ayon Reentry
    Kerja ni mudah di bawah naungan dan diketuai oleh Tuan Muda Khairy
    Lawan balon dan tibaii siapa yang cuba nak burukkan perdana menteri
    Tapi macam aku cakap dulu ler untuk permulaan ngko dibayar gaji hari

    ReplyDelete
  69. Langkah pertama ko kena buat deklarasi sayangkan D.S Najib dan Khairy
    Antara blog buat pengakuan tu kat Putramerdeka, Dinturtle dan Parpukari
    Selepas ngko buat deklarasi tu baru ler borang jadi ahli kitorang akan beri
    Nanti ko kena isi nama alamat akaun bank baki bank dan segala butir diri

    ReplyDelete
  70. Lain kali kalu ada lagii perhimpunan baju merah ko wajib kena libatkan diri
    Gaji hari permulaan tidak tetap ia mengikut bilangan komen ko buat sehari
    Credit points atau bonus akan diberi jika ko buat komen tibai Tun Malabari
    Kalau ngko dapat cari maklumat coverline 1MDB lagi banyak bonus diberi

    ReplyDelete
  71. Kalu ngko nak jangan malu cakap jer le hoi budak Reentry dajal keparat
    Tak kan selama-lamanya ngko ni nak terus idop dalam keadaan melarat
    Kerja hanya sokong kerajaan dan tibai musuh DS Najib bukannya berat
    Tapi untuk diserap ke jawatan tetap macam aku ni banyak le lagi syarat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam kimak je syarat.Tak cover line plak tu.Blog aku ni public semua orang boleh baca.Dari komen kau dah terang nampak 1MDB ni memang betul-betul pukimak

      Delete
  72. Woi budak Reentry pukimak dajal kenapa ngko ni bodoh sakan
    Tahu ke tidak selama ni 1MDB telah difitnah yang bukan-bukan
    Termasuk ler si tua kutuk Seman Kadok ko punya pak penakan
    Itu sebab nak maklumat coverline agar imej 1MDB dibersihkan

    ReplyDelete
  73. Kalau tahap ni punya bingai dungu kitorang tak jadilah offer ngko Reentry
    Ambik orang bahlol macam nko buat tambah serabut kepala Tuan Khiary
    Elok ler kalau ngko terus jer menjadi cybertrooper taik palat Tun Malabari
    Nak merempat melarat mamphos kebulor ke itu ngko tanggung le sendiri

    ReplyDelete
  74. Apa ler punya bodoh bahalol budak Reentry ni tolak tawaran kita mahu bagi
    Kalau orang lain nak tolak offer lumayan sebegini tentu sekali ler terasa rugi
    Lepas ni dia idop melarat macam mana pun jangan harap kita nak offer lagi
    Biar dia mamphos kebulor hari-harii mencekik biskut kering dengan maggie

    ReplyDelete
  75. Seronok ler budak Reentry bangsat ni banyak daging korban orang sedekah bagi
    Kerja mencekik melantak mentekedarah ler budak pelahap nii sejak dari tadi pagi
    Udah kenyang boncit perut budak nii melancap batang butoh le nak buat apa lagi
    Senyap sepi je budak ni agaknya tertokak tulang lembu dah patah dia punya gigi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau serius nak offer email kat aku

      reentrycapsule@gmail.com

      Kalau tak gi mamphos lah.

      Peluang datang sekali je mangkok

      Delete
  76. Woi Reentry sial mangkok lahabau tak payah lah ngko nak banyak lemak
    Kalu amik ko join kitorang hanya akan jadi duri dalam daging bikin semak
    Ngko ni sampaI bila pun tak akan hilang pemikiran pengaruh Tun Mamak
    Dekat atas tu ngko kata "nampak 1MDB ni memang betul-betul pukimak"

    ReplyDelete
  77. Baru ngko tahu Reeentry barua dajal bila dengan kitorang ko nak cari pasal
    Sekarang ni baru mula nak merayu merengek bila dah mula rasa menyesal
    Padan dengan muka biar ngko terus hidop merempat seperti keadaan asal
    Orang nak bagi peluang tinggal dalam bungalo dia pilih nak duduk bangsal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nak sudah la.
      Gi mamphos la ngan ngkau.

      ChaiiiiTTT...!!!

      Delete
  78. Woi Reentry bahalol DS Najib gi US tak ada pun FBI interpol tangkap
    Tak ada pun berlaku tindakan seperti si matdey tok imam ngko cakap
    Begitu jugak meleset segala aota yang Wak Seman buat reka serkap
    Aku agak akhirnya tok iman ngan pak tiri ngko tu yang akan ke lokap

    ReplyDelete
  79. Tak tahu ler aku budak Reentry dungu nii nak jadi bodoh bingai sampai bila
    Percaya sangat dia dengan segala tohmahan matdey tua si mamak Kerala
    Mungkin dia ini salah seekor dari hanjeng-hanjeng yang si tua matdey bela
    Kena tangkap macam si Khairudin tu baru le menyalak serupa hanjing gila

    ReplyDelete
  80. Aku dengar khabar pihak polis nak tahan si mat dey tua dalam sedikit hari
    Biar padan muka dia celupar sangat masa Bershit hari tu itu Tun Malabari
    Kalu boleh biar polis rangkai sekalii Seman Kadok dengan budak Reentry
    Tak sabar rasa nak tengok tok guru dengan pencacaii dia sekali kena gari

    ReplyDelete
  81. Budak Reentry membuta berdengkur sampai tengahari tak malu dekat orang Cina
    Amal ibadat langsung tak pernah amik pedulii sembahyang Subuh entah ke mana
    Kerja malas asyik nak melancap je budak iblis ni layan gosok batang kepala bana
    Udah tu asyik nak menyalahkan kerajaan je bila idop susah melarat papa kedana

    ReplyDelete
  82. Woii budak Reentry bahalol contohi lah amalan hidup cara kami Geng Kejora
    Ambil berat pasal keamanan dan bersemangat nak mempertahankan negara
    Soal agama tidak diabaikan serta amal ibadat jugak sentiasa saja terpelihara
    Baru le hidup kita mendapat berkat dan sentiasa di dalam keadaan sejahtera

    ReplyDelete
  83. Bangun awal-awal pagi kita mengajii berzikir dan seterusnya tunaikan solat subuh
    Kena rajin berusaha bekerja bukannya duduk berlengkar di rumah berpeluk tubuh
    Kalau yang wanita pulak jaga tingkah laku pakaii tutup aurat biiar bertudung labuh
    Baru lah jiwa kita akan damai tenteram dan segala penyakit di hatii boleh sembuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi kimak.Berani ke nak tangkap Tun M.Mau huru hara negara ni dibuatnya.

      Warghhh....Kah...Kah...!!!

      Terima KaseeeYYYY....!!!

      Amarika dah pegang telor Jibby.Kalau tak nak sign TTPA habis semua akan dibongkar.Jibby tak nak kena tangkap terpaksa jari barua Zionost la.Negara tergadai semuanya akan musnah.

      PUKIMAK!!!

      Delete
  84. Apa ke jadah pukimak yang ko merepek meraban ni budak dajal Reentry
    Semua yang ko cakap tu tak ada bukti hanyalah fitnah andaian dan toeri
    Tak ada nak huru hara lah kalau polis tahan dan dakwa itu Tun Malabari
    Sejarah mungkiin berulang macam mana dulu dia buat kat Nuar Aljuburi

    ReplyDelete
  85. Saudaraku Reentry jadilah orang yang beriman dan berpegangan agama
    Jangan terlalu didorong oleh nafsu dunia jer ingatkan masa akhirat sama
    Ingat tempat tujuan kita terakhir sebab di dunia ni kita nak hidup tak lama
    Semua kemelut mau jatuhkan PM ni fitnah rekaan saja ibarat satu drama

    ReplyDelete
  86. Ubahlah diri saudaraku Reentry jadi rakyat berguna jangan jadi penderhaka
    Yakin pada ketentuan Yang Maha Kuasa dan buang segala syak wasangka
    Semua yang berkaitan DS Najib dan 1MDB ini sengaja direka fitnah belaka
    Jauhi fitnah kerana ia boleh menjadii penyebab menjurus diri mu ke neraka

    ReplyDelete
  87. Woi budak Reentry ke mana udah hilang Seman Kadok nko punya bapa tiri
    Kat blog PutraMerdeka posting "Korban 1MDB" dia kembali main pukul curi
    Tapi lepas itu orang tua penakut bapok tu belah cabut lari sembunyikan diri
    Ngko kasii tau si tua tu sampai ke lobang cacing pun dia tetap aku nak cari

    ReplyDelete
  88. Woi budak Reentry bingai Wak Seman bapak tiri ko tu sengaja nak cari padah
    Asal nampak orang komen sokong P.M. saja dia labelkan Kejora apa ke jadah
    Cakap besar sembang lebat tapi bila komen si tua ni main hentam buta redah
    Dekat blog Parpu dengan Putra Merdeka dah banyak kali muka dia aku ludah

    ReplyDelete
  89. Woi budak Reentry dajal konon nak jadi pejuang tapi minta rehat apa cerita
    Teruk sangat ke ngko kerja buruh binaan kuli kang tolak simen angkut bata
    Pemalas punya manusia sampai tengaharii pun masih belengkar membuta
    Orang macam ni lah yang dikatakan Datuk Zahid Hamidi jenis burung unta

    ReplyDelete
  90. Budak dajal lahanat Reentry dah teruk kena penyepak dan pelempang
    Terhoyong hayang budak iblis ni jalan pun dah macam orang tempang
    Mungkin kini dah mamphos agaknya inii budak haram jadah gampang
    DS Najib, KJ dan semua angota kerajaan BN pastinya merasa lapang

    ReplyDelete
  91. Budak Reentry hingusan bingaii bahalol tetapi cuba mahu berlagak pandai
    Dengan si Mat Dey dan puak pembangkang Cina DAP dia dijadikan kaldai
    Hanya disogok burit amoi Cina budak ni bangsa dan agama dia rela gadai
    Namun pucat lesi dia bila lihat gelombang merah melanda KL bagai badai

    ReplyDelete
  92. Kesian budak Reentry bangsat barua jahanam nii sentiasa resah jiwa bergolak
    Berangan konon mau jadi hero tapi hanya sekadar pak lawak kasi orang gelak
    Dulu kemain iblis ni celupar mau ceburi politik terhegeh-hegeh gatal dan galak
    Tapi kini hanjeng kurap belaan matdey ni dah diam menyepi tak lagi menyalak

    ReplyDelete
  93. Dah tak nampak langsung kelibat budak pukimak dajal Reentry setan jahat
    Kehabisan modal kelentong tohmah dibuatnya alasan konon mahu berehat
    Yang sebenar nya budak lahanat nii tidak tahan Kejora taji paku dan pahat
    Kini berehat le terus budak ni selama-lamanya tujuh kaki dalam liang lahat

    ReplyDelete
  94. Masa idop mulut Budak Reentry bangsat ni kemain celupar dan lancang
    Dia berkempen mau jatuhkan DS Najib ikut apa yang si matdey rancang
    Namun dia dihalang Kejora dan dilanyak pulak hingga tempang pincang
    Kini di dalam kubor jubor dia malaikat radak dan kotey dia kena cincang

    ReplyDelete
  95. Dulu kemain lagi budak Reentry dajal nii macam ayam jantan berkokok
    Kini dah jadi macam ayam betina tua jalan senget terbongkok-bongkok
    Udah habis ikhtiar tak daya nak lawan Kejora termenung bawah pokok
    Melopong terkedu menongkat dagu le inii budak sial lahabau mangkok

    ReplyDelete
  96. Tak tahu mana ceruk hutan budak Reentry dajal nii dah cabut lari redah
    Dengan Geng Kejora budak barua pukimak nii betul-betul terima padah
    Kitorang tibai balon pukul paku lanyak hanya mengguna pantun madah
    Itu pun tak cukup tanah dia lari ini budak jahanam keparat haram jadah

    ReplyDelete
  97. Entah mana ceruk budak Reentry barua dajal ni bersembunyi terperap
    Mana dia boleh tahan hari-hari Kejora balon tibai tertonggeng tertiarap
    Biar dia reti dan sedar diri sikit ini budak bingai bangsat hanjeng kurap
    Tahun depan bantuan rakyat BR1M naik dia mahu minta jangan harap

    ReplyDelete
  98. Budak Reentry jahanam mau tunjuk lagak tak pada muka macam ikan sepat
    Aku nak pastikan lepas nii apa-apa bantuan bawah UMNO-BN dia tak dapat
    Jangan diberikan apa pun lagii dekat dia walau seteruk mana dia merempat
    Kalu dia menyesal nanti nak balik menyokong PM kita jangan kasi dia rapat

    ReplyDelete
  99. Budak Reentry bingai habis modal ibarat tandan kelapa dah tinggal mayang
    Memang budak ni jenis penakut bacul dayus satu keturunan nenek moyang
    Tak berani lagi nak keluar takut kalau Kejora balon hantam lanyak ganyang
    Berlengkar tidor berdengkor je budak sial ni tak ubah macam babi kenyang

    ReplyDelete
  100. Memang betul dah mamphos agaknya budak Reentry iblis puaka
    Udah masuk dua hari langsung tak nampak kelibat bayang muka
    Di dunia budak keparat bangsat nii jadi pengkhianat penderhaka
    Di akhirat sebagai balasan dia jadi bahan bakar kayu api neraka

    ReplyDelete
  101. Terus udah tak nampak lagi budak Reentry dajal tukang bawa fitnah
    Dah tak kedengaran lagii dia punya kata mencarut sumpah seranah
    Apa jenis punya orang sembahyang tidak puasa zakat tidak pernah
    Kini amik nko melalak meraban ler tertanam tujuh kaki dalam tanah

    ReplyDelete
  102. Alahai budak Reentry sial barua nii rupanya panjang umor idop lagi
    Tetapi dia berani keluar pun bila waktu lewat malam atau awal pagi
    Dah kelu lidah sunyi sepi seribu bahasa tak ler lagi bercakap tinggi
    Namun kalau berlagak samseng lagii aku nak tampor bersepai gigi

    ReplyDelete
  103. Haii budak Reentry barua iblis ngko sekarang apa khabar
    Dalam bulan haji ni ngok oi nko kena ler banyak bersabar
    Kalu tak mahu susah lain kali geng Kejora jangan dicabar
    Kalau takut kena lanyak ganyang bolg ni baik je ko bubar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau goyang ke dengan blog aku sampai nak bubar.

      #KejoraPariaJibbby

      Delete
  104. Polis dah tekan hanjeng Matdey si Khairudin sial bangsat
    Kini Setpol Matdey Mathias Chang pulak sedang disiasat
    Dah mula tersepit hanjeng matdey puak haluan kiri sesat
    Matdey sendirii pun dah mula kecut batang bawah pusat

    ReplyDelete
  105. Woi budak Reentry tolol mana Seman Kadok ngko punya bapa tiri
    Ngko ada ke dengar cerita dekat mana orang tua kutuk ni dah lari
    Dari pagii sampai malam tak jumpa juga merata blog aku dah cari
    Ada kemungkinan tak si tua ganyut nii dah teguk racun bunuh diri

    ReplyDelete
  106. Hoii budak Reentry apasal aku tanya pun marah
    Apo ko ni lapar kebulor tak cukup mentekedarah
    Memang ko ni udah menggelabah tak tentu arah
    Kitorang lanyak sikit jer luar dalam semua parah

    ReplyDelete
  107. Hoi budak Reentry sial aku harap ngko dapat bertenang
    Kitorang terus serang ngko bukan le sebab nak menang
    Cuma kalau sehari tak tibai ngko rasa duduk tak senang
    Minta maaf ler ya bikin air mata ngko sentiasa berlinang

    ReplyDelete
  108. Saudaraku Reentry mari le kita pertahankan pemimpin negara
    Jangan percaya dengan semua tohmahan fiitnah dan angkara
    Itu semua perancangan jahat pembangkang punya sandiwara
    Mereka mau rampas kuasa secara perkelahian dan huru hara

    ReplyDelete
  109. Obama pun tak hingin dah jumpa Jibby.Cancel meeting bulan November ni.

    Warghhh...Kah...Kah...!!!

    ReplyDelete
  110. Saudaraku Reentry janganlah terperdaya segala fitnah dan dusta
    Semua ini angkara mereka yang rakus gilakan pangkat dan harta
    Tak usah pedulii dengan mereka itu biarkan apa mereka nak kata
    Mari le ikut Kejora kita pertahankan dan bela maruah PM tercinta

    ReplyDelete
  111. Wahai sahabat ku saudara Reentry yang baik bijak dan budiman
    Saya percaya saudara dapat berfikir secara rasional dan siuman
    Jangan mudah mempercaya maklumat palsu seperti si Othaman
    Ikut kita sokong PM jika saudara inginkan negara makmur aman

    ReplyDelete
  112. Saya percaya saudara Reentry inii seorang yang bijak pandai
    Takkan mungkin tuan admin blog bodoh bingaii sepertii kaldai
    Maruah bangsa agama dan negara jangan dibiarkan tergadai
    Marilah bersama musuh PM kita tibai lanyak landa dan badai

    ReplyDelete
  113. Berfikir lah secara waras Saudara Reentry jangan tergopoh gapah
    Bersekongkol dengan pembangkang saudara akan dapat sampah
    Mari le ikut Kejora kita sokong PM nanti saudara akan diberi upah
    Razekii saudara pastii berganda dan wang ringgit nanti melimpah

    ReplyDelete
  114. Saya yakin saudara Reentry ini memang orang yang sangat hebat
    Ini adalah dari pengalaman kita bertengkar berbalah dan berdebat
    Rebut peluang inii tinggalkan pembangkang dan saudara bertobat
    Jika ikut kitorang ni ibarat berteduh di bawah pohon berbuah lebat

    ReplyDelete
  115. Saya percaya saudara Reentry inii jenis yang rendah diri dan tidak juah
    Tak mungkin saudara ini begitu bodoh dungu bebal untuk menolak tuah
    Tentu saudara dapat merasa sokong MatDey hanya dapat makan kuah
    Sedangkan kalau ikut kita sokong PM rezeki pasti akan melimpah ruah

    ReplyDelete
  116. Saya nampak saudara Reentry inii seorang yang tinggi budi bahasa
    Saya yakin saudara tak pernah tinggalkan sembahyang atau puasa
    Tentu sekali saudara takut akan perkara melibatkan fitnah dan dosa
    Denga itu marii lah ikut Kejora kita war-warkan tuan PM punya jasa

    ReplyDelete
  117. Saya pasti Saudara Reentry ni sayangkan agama Islam dan bangsa Melayu
    Meliihat perpecahan yang melanda dan kemelut bangsa tentu saudara sayu
    Bukan le tujuan saya ni untuk berbalah melobi berkempen atau nak merayu
    Marii lah saudara bersama kita di belakang PM bersama sepanduk 'I love U'

    ReplyDelete
  118. Saya tak suka cara rakan-rakan Kejora di mana saudara dimaki umpat keji
    Jangan le disalah anggap kalau saudara Reentry budiman ni saya nak puji
    Semua adalah cara ikhlas tak ada kena mengena dengan apa-apa strategi
    Tapi saudara jangan ler lebih-lebih jual mahal nanti saya pun sama ikut taji

    ReplyDelete
  119. Wah budak Reentry dajal bangsat nampaknya udah kembali takbor
    Bila ada antara kita puji dia sikit kemain lagi dia jadi kembang jubor
    Ayuh Geng Kejora budak haram jadah iblis barua nii kita kasi lebor
    Marii kita tibai hantam lanyak dan terus hantar dia ke lobang kubor

    ReplyDelete
  120. Budak Reentry dajal keparat nii memang tidak boleh dibuat kawan
    Tak ada gunanya kita nak pelawa ini orang jenis sasau gila sawan
    Kalau dia mahu ikut kita pun nanti dia jadii jenis hanjeng gigit tuan
    Memang dia ni keturunan bangsat lahanat bukan nya bangsawan

    ReplyDelete
  121. Udah tiga hari tak nampak kelibat bayang budak Reentry sundal
    Agaknya udah kehabisan bahan aota fitnah nak dijadikan modal
    Dulu kemain budak barua pukimak ni melalak nak tunjuk handal
    Bila bukti banyak berpihak P.M. dia pulak yang teruk kena bedal

    ReplyDelete
  122. Kelihatan hari demi harii sokongan kepada matdey dah semakin pudar
    Dah sepi tak bersuara lagi itu si tua nyanyuk anak mamak nasi kandar
    Sebaliknya sokongan kepada PM makin meluas kampung dan bandar
    Perkara ini sebenarnya budak Reentry bangsat sendiri juga dah sedar

    ReplyDelete
  123. Kesian sungguh dengan budak bedebah lahanat Reentry kongkang
    Dia termakan dek dakyah palsu yang dibawak si Mat Dey tongkang
    Kedua-dua mereka sebenarnya udah termasuk jerat pembangkang
    Sekarang kedua-dua si boss dan si pencacai dah terjatuh longkang

    ReplyDelete
  124. Serangan darii angkatan Geng Kejora makin lama makin berapi
    Sebaliknya budak Reentry setan durjana makin diam sunyi sepi
    Mungkin dia sedang menepuk dahi dan menampar-nampar pipi
    Sambil dia tertanya di hati "adakah ini semua realiti atau mimpi"

    ReplyDelete
  125. Jibby tak lama beb.

    Wargh....Kah...Kah....!!!

    ReplyDelete
  126. Wargh....Kah...Kah....!!! Tun Matdey tak lama lagi dah akan ke dalam
    Buat kempen fitnah dan hasutan mau jatuhkan PM siang dan malam
    Kali ini budak dajal Reentry pencacai pun akan ikut sama tenggelam
    Korang sengaja carii pasal tidur atas simen elok-elok tidur atas tilam

    ReplyDelete
  127. Matdey ni asyik lagi buat fitnah hasutan tak sedar diri kubor melambai
    Ada ler juga sekor dua yang terpedaya seperti Reentry "maa chee bai"
    Tetapi Kejora tak kasi ruang langsung dua ekor musuh ini terus ditibai
    Tidak lama lagi si mamak tongkang dan budak pencacai ni "good bye"

    ReplyDelete
  128. Udah tak nampak lagi kelibat bayang budak Reentry hodoh muka kelabu
    Tak berani keluar menjawab lagi bila Geng Kejora mari masuk menyerbu
    Tak kan sampai dua hari masih nak menyorok sembunyi dalam kelambu
    Aku agak budak ibliis dajal nii dah mamphos lemas tersedut asap jerebu

    ReplyDelete
  129. Seumur hidop aku budak macam Reentry bingai ni belum pernah aku jumpa
    Punya penakut bacul dayus pondan maknyah khunsya bapok sebeginii rupa
    Tak beranii nak jawab sepatah abok bila Geng Kejora mari serang dan terpa
    Barangkali budak barua sial lahanat ni berada dalam gua sembunyi bertapa

    ReplyDelete
  130. Agaknya budak Reentry setan nii kini melopong terkedu menongkat dagu
    Takkan le dia tak ada lapang sedikit pun dalam masa cutii hujung minggu
    Mesti budak barua haram jadah ni sedang melalak menangis tak berlagu
    Atau pun terlentang dekat hospital macam Seman Kadok dia punya regu

    ReplyDelete
  131. Budak Reentry pukimak lahanat dah tak tahu apa lagi mau cakap
    Tak tahu ler budak tolol bingai bahalol nii bila mau berubah sikap
    Dengan dakyah pembangkang dia dan matdey dah terperangkap
    Kita tunggu tengok jer ler dia orang dua ekor ni tidor dalam lokap

    ReplyDelete
  132. Hoii budak Reentry dajal barua bangsat lahanat jahanam puaka
    Ngko tak gi tengok ke Matdey kena taji teruk kat Putra Merdeka
    Nampak sepertii semua komplot jahat si Matdey tak jadii belaka
    Geng pro D.S Najib kian banyak kalau diikut statistik dan angka

    ReplyDelete
  133. Tiada apa lagii suara budak Reentry dajal walau tiga hari berlalu sudah
    Kita tidak dapat pastikan apa dah jadi dekat inii budak sial haram jadah
    Langsung tak beranii menjawab walau dimakii hamun herdik dan ludah
    Kalau tak kena tangkap kes menghasut mungkin kes mengedar dadah

    ReplyDelete
  134. Nampak nya budak Reentry celaka pukimak bangsat dah angkat kaki belah
    Kalau dia tunggu nak lawan pun dia macam udah tahu yang dia akan kalah
    Barangkali juga dia udah sedar selama ini dia berjuang di pihak yang salah
    Tidak sia-sia lah segala usaha selama ini budak bingai ini kita kasi sekolah

    ReplyDelete
  135. Budak Reentry jahanam keparat konon nak jadi balachi Matdey tongkang
    Namun Geng Kejora tak kasi can dia kena tibai lanyak balon terkangkang
    Dah tak nampak kelibat lagi budak sial barua ni dua tiga hari ke belakang
    Rasanya kali ni memang betul budak iblis ni udah mamphos terbongkang

    ReplyDelete
  136. Budak Reentry badigol samdol nii dulu kat merata blog dia keluar kerap
    Tapi dia asyik jer ditibai lanyak dek Kejora sampai tertonggeng tertiarap
    Kini udah hilang sunyi sepi tidak tahu ke mana udah sembunyi terperap
    Barangkali betul dah mamphos ini belaan Matdey punya hanjeng kurap

    ReplyDelete
  137. Perjuangan taik palat Reentry nak guling kerajaan nampaknya tiada berkat
    Kempen dakyah fitnah kelentong aota budak barua ni Kejora berjaya sekat
    Udah tak nampak kelibat langsung budak pukimak ni dalam masa terdekat
    Barangkali sedang mengelupor dalam lobang kubor dilanyak dek meklekat

    ReplyDelete
  138. Al-Fatehah...akhirnya kepada Tuhan budak Reentry dajal ini dah kembali
    Tak lupa lah juga kita ucap "innaalillaahi wa-inna ilaihi rhooji 'uun.." sekali
    Masa idop aruah budak nii dengan si Matdey dia sanggup jadi macai kuli
    Akhirnya budak tolol ni terjatuh ke dalam lobang taik yang si Matdey gali

    ReplyDelete
  139. Di dalam kubor sekarang inii aruah budak Reentry barua menerima nasib celaka
    Inilah kesan akibat dari semasa idop budak nii menjadi pengkhianat penderhaka
    Aruah budak nii dah terlalu terpengaruh dengan Matdey tongkang si tua bangka
    Mengelupor maraung melalak le dia sementara nak dihumban masuk ke neraka

    ReplyDelete
  140. Maklekat tanya "kenapa ikut Matdey" ketika Reentry dajal berada dalam tanah
    Dijawab budak Reentry "kata-kata Matdey kuanggap seperti hadis atau sunah"
    Apa lagii maklekat terus naik marah lalu dimaki hamun serta sumpah seranah
    Nah! untuk ko (dituang ke dalam mulut Reentry) darah campur dengan nanah

    ReplyDelete
  141. Aku nak tengok Maharaja Calamari Jibby berani tak nak simen n tongdrumkan Majlis Raja-Raja.

    Warghh....Kah....Kah..!!!

    ReplyDelete
  142. Woii budak Reentry pukimak lahanat DS Najib dan Kejora tak ada apa masalah
    Sebabnya DS Najib selama ini tidak pernah dibuktikan membuat apa-apa salah
    Kalau pihak Majlis Raja-Raja mahu desak ke nak campurtangan ke biar sajalah
    Takkan ke mana-mana kebenaran suatu masa nanti pasti juga akan menyerlah

    ReplyDelete
  143. Majlis Raja-Raja cuma keluar titah supaya dipercepatkan siasatan
    Yang ngko jadi syok teruja sangat tu kenapa budak Reentry setan
    Lagii pun D.S Najib tak pernah buat apa-apa salah atau kejahatan
    Maka tidak jadi masalah kalau ada campurtangan raja atau sultan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah...Kah...Kah...

      Itu baru hint-hint atau intro.Banyak lagi akan menyusul.Pahlawan Kepala Bangsat menyusahkan rakyat.Bibir merah macam makan collagen extra white bontot ngan jubo lentik-lentik masa main golf cam bapok kimak.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Terima KaseeeYYYY...!!!!

      ChaiiiTTTT....!!!!!

      PtuiiiiiHHHH...!!!!

      Delete
  144. Nampak nya udah semakin aman dan reda 1MDB punya kemelut
    Matdey pun seperti udah kehabisan kering modal nak buka mulut
    Geng Kejora pun udah boleh tenang relax tak perlu lagi nak kalut
    Sehari dua lagii boleh le PM nak buat kenduri kuning punya pulut

    ReplyDelete
  145. Budak Reentry bangsat lahanat pun udah tak tahu apa nak kata
    Memang dah kehabisan modal fitnah nak dibuat kelentong aota
    Mungkin dia kini dah sedar dan mula nak berpijak di bumi nyata
    Cuma dia masih samar kelabu ibarat orang baru celik darii buta

    ReplyDelete
  146. Kah...Kah...
    Aku balon Jibby kat FB la mangkok.
    Bodoh punya orang tua kejora ni

    ReplyDelete
  147. Maka dengan ini berakhirlah riwayat Kejora Pundek Pandykutty.

    Al-Fatihah.

    Aman dah blog aku sekarang

    ReplyDelete
  148. Warghhh....Kah....Kah...!!! Budak Reentry dajal kinii jiwa dah bercelaru
    Peguam Negara kata kes 1MDB ditutup sebab tidak ditemui bukti baru
    Matdey tua pun kinii udah tak tahu nak kata apa makin resah haru biru
    Mereka dua ekor ini kinii macam monyet tempat tidak gatal rata digaru

    ReplyDelete
  149. Jibby sekarang semua orang meluat woi.
    Habis la...

    Warghhh.....Kah.....Kah.....!!!

    ReplyDelete
  150. Kekadang aku kesian dengan ngkau geng kejora.Orang dah balon Jibby bertubi-tubi dalam pelbagai medium tapi ngkau masih tak sedar duduk bawah mangkok jamban.Tapi bagus jugak kau outdated boleh aku balon Jibby dengan gumbira.

    Warghhh....Kah....Kah...!!!

    Sah ngkau ni orang Tua Kutuk Tak Sedar Diri tapi tak nak mamphos...!!!

    Terim KasseeYYYY.....!!!

    ReplyDelete
  151. Udah tak nampak kelibat lagi budak hingusan pukimak Reentry sundal
    Balik-balik ayat yang sama jer budak barua lahanat ni dah tiada modal
    Barangkali tak tahan pedih bontot budak dajal ni Kejora asyik jer bedal
    Itu ler jadi nya bila bodoh bingai bahalol tapii cuba mahu tunjuk handal

    ReplyDelete
  152. Dah mamphos agaknya budak Reentry hingusan perut boncit pusat bujal
    Lama juga tak nampak kelibat batang hidong ini budak barua setan dajal
    Tak tahan budak sial ini dengan Kejora asyik kena ganyang lanyak tunjal
    Kesudahan nya budak iblis haram jadah bahalol lahanat ni menemui ajal

    ReplyDelete
  153. Inilah akibat budak Reentry dajal terlalu terpengaruh dengan pembangkang
    Kesudahan nya malapetaka yang didapati ini budak monyet kera kongkang
    Tujuh kaki di dalam tanah akhirnya budak syetan ni mampnos terbongkang
    Mengelupor le dia setiap hari malekat pelakong kepala dan sebat belakang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tengah tengok jibby melabon kat parlimen pasal Bajet 2016 ni lah bahlol.

      Delete
  154. Bajet 2016 memperlihatkan kedudukan DS Najib semakin kukuh dan selesa
    Taburan pendapatan negara diagih agar setiap lapisan rakyat dapat merasa
    Lihat ler sendiri sebenarnya PM kita ini memang orang jenis banyak berjasa
    Elok lah ngko insaf Reentry dan minta ampun atas segala ngko punya dosa

    ReplyDelete
  155. Wooii budak Reentry hingusan bingai bahalol baghal apa cerita
    Nampak seperti ngko dah kelu lidah tak tahu apa lagi mau kata
    DS Najib udah makin dipercayai dan diterima oleh rakyat jelata
    Kelihatannya tak jalan semua si Mat dey punya kelentong aota

    ReplyDelete
  156. Penerimaan rakyat terhadap DS Najib dah semakin dapat kita rasa
    Mari lah bersama kita jadikan UMNO-BN parti yang gagah perkasa
    Tinggalkan saja si Mat dey nyanyuk yang tamak dan gilakan kuasa
    Belum terlambat lagi Reentry jika ngko mahu jadi pembela bangsa

    ReplyDelete
  157. Budak Reentry dajal lahanat dah tidak mampu lagii nak bersuara
    Si Matdey nyanyuk pun dah kehabisan modal nak cetus angkara
    Dalam bajet 2016 DS Najib udah buat yang terbaik untuk negara
    Pengagihan dana secara adil semua rakyat nanti akan sejahtera

    ReplyDelete
  158. Dah tak nampak kelibat bayang lagi budak Reentry bangsat puaka
    Terpengaruh dengan si Mat Dey dia kutuk kerajaan macam celaka
    Tapi semua tuduhan tak berasas kepada fakta statistik atau angka
    Budak dajal bahalol nii main terjah bodoh saja ikut dia punya suka

    ReplyDelete
  159. Kem si MatDey keling pundek nampaknya semakin sunyii sepii bisu
    Mahu serang dan jatuhkan DS Najib udah kehabisan modal dan isu
    Dia dah tak tahu mana lagii mahu cari bahan fitnah maklumat palsu
    Budak pencacaii dia si Reentry bingai pun dah turut sama letih lesu

    ReplyDelete
  160. Woi budak Reentry mangkok pasal 1MDB dah tak ada apa lagi kita nak debat
    Si Mat dey pedukang pun udah makin senyap tak nampak lagi bayang kelibat
    Lupaka nlah saja niat ngko yang mahu menderhaka nak ikut langkah si Jebat
    Apa kata kita buang saja semua yang keruh dan kita berdua menjadi sahabat

    ReplyDelete
  161. Woi budak Reentry lahanat aku tahu ngko kini dalam keadaan sangat kecewa
    Dulu kemain ngko overconfident belakang Matdey sembang lebat cakap lawa
    Kini baru ngko sedar si tua tu pun dah tercungap-cungap tinggal ujong nyawa
    Kalau ko rasa tak malu mari le join berjuang dengan kitorang aku nak pelawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ker Jibon Labon yang tengah tercungap-cungap.Aku rilek jer makan keledek goreng kat sini.

      Delete
  162. Budak Reentry pukimak dajal lahanat dah terus tak nampak lagi muka hidong
    Tak tahan budak haram jadah barua bangsat nie Kejora asyik tala dan ladong
    Takut benar budak siyal keparat nii terus belah cabut lari serupa lipas kudong
    Entah ke mana ceruk gua atau hutan tidak tahu budak iblis ni gi berselindong

    ReplyDelete
  163. Haah udah muncul budak Reentry dajal mungkin baru keluar dari gua
    Tak tahu lah bila nak di'update' buat posting baru ini budak iblis barua
    Agaknya dah tak dapat lagi bahan maklumat palsu dari si Matdey tua
    Dah tak sabar lagi rasa nya aku nak pelakong kepala mereka berdua

    ReplyDelete
  164. Budak Reentry dajal keparat ni buat posting pun sekadar sampah semak
    Dulu kemain garang dan lantang celupar lagi budak sial ni banyak lemak
    Barangkali budak ni dah tak diberi makan lagi oleh si tua matdey mamak
    Kini melopong terkedu ler dia ini budak jahanam bangsat barua pukimak

    ReplyDelete
  165. Mungkin budak Reentry dajal udah sedar menentang PM dia jadi rugi
    Dengan mamak madey aku agak sekupang pun si tua tu dah tak bagi
    Kini balik asal ler budak ni mentekedarah biskut kering dengan maggi
    Udah tidak tahu apa nak buat dia melancap batang butoh ler apa lagi

    ReplyDelete
  166. Budak Reentry pukiimak sial jahanam nie dulu kemain sembang lebat
    Tak padan dengan bodoh bingaii bahalol dia cuba nak berlagak hebat
    Kini dengan Geng Kejora iblis ni tidak berani lagi nak keluar berdebat
    Mungkin dia betul-betul serik kena lanyak dan kini udah pun bertobat

    ReplyDelete
  167. Dulu dekat blog Parpu budak Reentry nak lawan Kejora pakai main redah
    Bila kena balon tibai teruk baru dia sedar dia sengaja mengundang padah
    Kini terus senyap sepi tak berani lagi budak lahanat nii nak bertikam lidah
    Baru le dia tahu langit tinggi rendah ini budak barua keparat haram jadah

    ReplyDelete
  168. Budak Reentry pukimak barua lahanat makin sehari semakin resah gelabah
    Ada ke si tua nyanyuk macam matdey tu dia agungkan bagai nak disembah
    Budak hanjeng kurap ni juga salah congak dia sangka DS Najib akan rebah
    Kini menyesal tak habis ler dia ini budak bangsat jahanam keparat bedebah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian ngan ngko..Jibon sekarang lonely harap duit jer la yg bagi ada barua-barua dekat sekeliling dia.Tapi untuk berapa lama?Masa akan menentukannya.

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]