http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Sunday, October 23, 2016

1MDB=1Malaysia Dijadikan Barua

Bajet 2017 sampah taik palat penipu nak mamphos macam SIAL..!!!!

Chaittt...!!!

Terima KaseeeYYY...!!!

794 comments:

  1. ‘2017 national budget’, definitely meaningful to the nation
    PM Najib dismisses ‘bankrupt’ and ‘failed state’ accusation
    But on the opposition’s side, they fell into deep frustration
    Their stupid coward MPs walked away and left the session

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meaningfull only for Kak Semah,
      85 million standalone just for fat lady,
      Jibon n his moron minister boleh blah,
      Perangai semua mengalahkan babi

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Bila tuduh kerajaan bankrap, pembangkang terima padah
    Keupayaan kewangan kerajaan buat mereka rasa diiludah
    Mendengar budget dibentang hatii puak babi rasa gundah
    Lalu mereka cabut keluar dari dewan serupa haram jadah

    ReplyDelete
  4. Dakyah tohmahan fitnah Matdey biol udah makin tak laku
    Bila PM bentang budget pembangkang jadi kelu dan kaku
    Sedih & sayu keluar darii dewan pembangkang kera duku
    Malu terkantoi, rasa seperti kepala mereka dah kena luku

    ReplyDelete
  5. Fitnah pembangkang konon negara bankrap tidak berjaya
    Rupanya kerajaan banyak duit serta gagah lagii berupaya
    Puak pembangkang terasa mereka terancam, dlm bahaya
    Lalu melangkah le MP mereka keluar dewan tak bermaya

    ReplyDelete
  6. Matdey bangsat ini perasan dia macam dulu masih gagah
    Sejak dulu dia ni dgn PM atau TPM asyik saja dia sanggah
    Kini dia buat fitnah bikin rakyat porak peranda bertelagah
    Agenda perpecahan Matdey ini perlulah segera kita cegah

    Biila anak tak dapat jadii PM, jadi kalut lah Matdey keling
    Fiitnah 1MDB lepas itu dia ajak rakyat kat jalan berguling
    Tetapii idea aota dia tidak laku, majoritii rakyat berpaling
    Lepas tu diajak Muydin carii tandatangan, merata keliling

    Matdey biol tua kutuk tak sedar diri dah nak masuk kubor
    Dariipada asal nak cantas Najib, kinii Umno dia mau lebor
    Rela disembah Kit Siang kominis dan Anuar kaki penjubor
    Kalau Melayu hancor, tak guna sesal nasi udah jadi bubor

    Matdey nak rampas kuasa cara yang cukup jiijik dan hina
    Sanggup diia melutut rayu dgn DAP komiinis punya China
    Rela dijiilat ciium Nuat peliwat jubor haram jadah durjana
    Dia tidak peduli walau orang Melayu akan hancur merana

    ReplyDelete
  7. Matdey sangat terkenal kotor dalam politik punya kancah
    Demi untuk cita peribadinya raja dan Agong pun dia acah
    Sanggup dijilatnya kominis dan disembah si peliwat lucah
    Dia tidak pedulii kalau nanti bangsa nak hancor berpecah

    Matdey kutip tandatangan guling Najib, komiinis DAP taja
    Merata petiisyen diusung mengemiis, sambil fiitnah dijaja
    Kini si keling tua ni hasut rakyat derhaka menentang raja
    Bagi cai-cai biol bingai, serupa tahap dewa Matdey dipuja

    Matdey sedar dia tidak boleh pakai kuku besii & tak kuat
    Dia dah jadi ibarat pen lama yang hampir kering dakwat
    Muka dah tak malu dicarii sokongan kominis dan peliwat
    Merata-rata kita dengar cara dia tu rakyat cukup meluat

    Memang kotor dan licik permainan poliitik Matdey Kerala
    Kalau tidak tak kan Sultan Johor nak kata Matdey ini gila
    Dia main wayang saja lakonan konon: ‘rakyat nak dibela’
    Demi cita peribadi tak dikisah bangsa nantii ditimpa bala

    ReplyDelete
  8. Matdey dulu bikin komplot untuk sumbat Nuat ke penjara
    Kini orang yang dia kata peliwat tak bermoral dibuat wira
    Dia ini bertekad mau rampas kuasa walau cara huru hara
    Kalu dia mampos beri dia title perosak keamanan negara’

    Matdey biol sasau jilat ludah, maruah diri tidak berharga
    Dia menghasut rakyat berontak dan rakyat nak kasi laga
    Hampr semua rakyat bencikan ini mamak kepala dongga
    Tapi dia tetap dgn angan2 mimpi ular lidi nak telan naga

    Dulu Madey kata kalu penjubor tak layak dijadiikan ketua
    Kini si tua nyanyuk munafiq ni dah tukar dia punya petua
    Anjing babi dia rela peluk jika mahu jadi dia punya barua
    Kini diajak rakyat berontak cara ganas zaman dalam gua

    Matdey kini dah tahap menghasut bukan kempen melobi
    Pengikut dia fanatik taksub menganggap dia setaraf nabi
    Sanggup dijilatnya penutuh jubor dan kominis kafir harbi
    Kalau ada jaminan Najib jatuh mungkiin dia kenduri babi

    Matdey tu manusia tua kutok yg tiada maruah harga diri
    Dia perdaya hasut rakyat untuk kepentingan diiri sendiri
    DAP yang terang-terangan dibenci kini dijadikan adik tiri
    Rela melutut sembah miintak tolong dgn si Nuat aljubori

    ReplyDelete
  9. Matdey penjilat ludah ini munafiiq dua muka punya talam
    Tengok cara hidup dia selama inii tak nampak gaya Islam
    Banyak kejahatan nya jiika nak singkap cerita yang silam
    Kalu tak kerana ikhsan Najib, si tua ni dah lama ke dalam

    Madey cuba nak berkeras guna cara kuku besi yang lama
    Dia ingat dia masiih ayam jalak tidak sedar ayam serama
    Hiidup pun tak sempurna tiada hidayah pegangan agama
    Sebenarnya tiada apa lagi Matdey ini hanya megah nama

    Matdey seperti terdesak mahu jatuhkan Najib dgn segera
    Dia rasa tidak jalan cara demokrasi, dibuat perangai kera
    Bila Agong meluat dengan dia, mulalah nak buat angkara
    Tunggu lah PRU nanti kalu nak guna cara pungutan suara

    Bila Agong tolak petisyen Matdey tak terdaya lagi bangkit
    Mahu karam pulak Bersatu yang taraf hanya sebuah rakit
    Caii-cai Madey buat tohmahan, kerajaan BN tak ada sakit
    Sebaliknya cai-cai yang jadii ibarat anjing menyalak bukit

    ReplyDelete
  10. Ini lah kisah Matdey lahanat mantan perdana menteri
    Difitnah nya kerajaan kerana ada kepentingan sendiri
    Belum puas juga syaithan ini 22 tahun peluang diberi
    Matdey nii memang manusia jenis tak tahu sedar diri

    Dilempar tuduhan fitnah berat dekat perdana menteri
    Duit 1MDB tidak hilang pun dituduhnya Najib mencuri
    Semua hanya berdasar buktii palsu andaian dan teori
    Ke hulu ke hilir dia jaja fitnah dan tohmahan tiap hari

    Anak kalah pemilihan pun kat Najib dia menuding jari
    Tak dapat buruk kan Najib alih dekat diia punya isteri
    Namun Najib dan keluarga tidak salah tidak akan lari
    Apa mau diriisau ada polis mahkamah hakim dan juri

    Matdey terus dengan tamak haloba juga pentiing diiri
    Maka ditubuhkan partii baru Bersatu puak haluan kiri
    Hingga sanggup diia liihat perpecahan bangsa sendiri
    Mungkin kerana dia ingat dia dulunya asal lain negeri

    Memang asal usul dia dulu mamak tongkang Malabari
    Darii benua India suku sakat depa inii datang ke mari
    Asal mereka peniaga capati papadom dan roti tandori
    Tok nenek moyang perempuan dia dulu inii pakai sari

    Kalau fitnah tidak jalan maka helah lain dia pastii cari
    Rakyat tidak mudah dipedaya dan mereka menyedari
    Sebab semua dah kenal sangat dia punya rentak tari
    Rasanya kesudahan dia ini polis akan cekup kasi gari

    Eloklah dia keluar UMNO ini dalam daging punya duri
    Dia tu pun ada seperti mempunyai kominis punya ciri
    Hayat dia pun sudah tak lama hanya membilang hari
    Kalu dia padam kojol elok sangat UMNO buat kenduri

    ReplyDelete
  11. Sebenarnya DS Najib ni adalah pejuang Melayu sejati
    Kalau kita selidikii memang dia telah banyak berbakti
    Dalam melaksana pentadbiiran dia nyata sangat teliti
    Kiita boleh lihat pelbagai kemakmuran rakyat nikmati

    Prinsip atau motto ‘rakyat didahulukan’ itu dah mesti
    Kesenangan rakyat memang menjadi janji yang pasti
    Merata desa dan kota banyak kemudahan serta utiliti
    Di bawah kerajaan UMNO atau BN itu ada lah gerenti

    Tetapii biasalah di mana-man pun ada juga yang anti
    Yang paliing ketara ialah keling mamak Matdey Kutty
    Semua orang tahu apa pasal Madey terlalu sakiit hati
    Salah satu sebab anak tidak dapat jadii PM pengganti

    Marah Matdey dengan Najib ibarat macam mau gusti
    Lalu dia berkomplot tohmahan dan fiitnah tiada henti
    Dengan Amerikaa dia ciipta hantar palsu punya bukti
    Antara caii-cai yang jadi tali barut ialah si betina Zeti

    Pasal tu kemenangan BN untuk rakyat sangat bererti
    Tidak sadar dirii dia asal darii India punya Keling ceti
    Adik beradik dulu pun hanya tokey papadom dan roti
    Sebahagiannya berniaga nasi kandar roti canai capati

    Madey nak bohong tidak tahu agak-agak, dia tak reti
    Tak pernah ke difikir nya balasan di hari akhirat nanti
    Citer dia biijak berbelanja sangat le menggelikan hati
    Konon kumpul duit gajii 29 tahun nak buka kedai roti

    Matdey bertuhan nafsu, tak pernah rasa puas dii hati
    Tak puas lagii zaman dia dulu udah kaut duiit berpeti
    Heran sungguh si tua kutuk nii tak ada ke ingat mati
    Pastii dia gelincir bila lalu siratul mustaqim punya titi

    ReplyDelete
  12. Reentry anjiing Matdey dah diam menyepi
    Dia berkhayal Bersatu menang dlm mimpi
    Di dunia tidak tentu arah ke tengah ke tepi
    Di akhirat nanti jadi neraka punya kayu api

    ReplyDelete
  13. Teghuiih dah ilang lesap Reentry dajai pelaq
    Kemain dia ini jilat juboq Matdey bapak ulaq
    Sembah DAP & peliiwat maruah dia tercalaq
    Dgn Kejora, si Pagan ni tak berani lagi loklaq

    ReplyDelete
  14. P.uak
    P.emberontak
    B.arua
    M.atdey

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.arti
      P.ukimak
      B.oss
      M.uydin

      Delete
    2. P.arti
      P.ecah
      B.elah
      M.elayu

      Delete
  15. Ini kali UMNO/BN hancur lebur bai...
    HANCUR....!!!
    HANCUR....!!!
    BARUWAAAAA...!!!

    Warghhhh.....Kah....Kah...!!!

    ChaiiTTTT..!!!!

    Terima KaseeYYY...!!!

    ReplyDelete
  16. Keupayaan parti Muydin-Nika ini tak usahlah nak pertikai
    Rakyat tak bermiinat sebab tak ada haluan inii parti cikai
    Serabut pasal nak berebut PM pun udah tak tahu rungkai
    Hancur lingkup terus ler bila pengerusi kojol jadi bangkai

    ReplyDelete
  17. Madey cadang Muydin jadi PM pembngkang jadi bergolak
    Masa dilantiik presiiden PPBM, Khairuddin awal lagii tolak
    Cadangan Madey tu DAP & PKR pulak bantah & tempelak
    Matdey jadi kian kalut, he he…kitorang tunggu nak gelak

    ReplyDelete
  18. Parti lain buat pemilihan MT secara mengundi demokrasi
    Parti cap bunga Muydin pulak, ‘ambo amik ler demo kasi
    Dapat le si Boboi, timb presiden, senyum tak kering gusi
    Ini dia contoh parti yang dicengkam oleh kuku pengerusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.arti
      P.ukimak
      B.oboi
      M.amak

      Delete
  19. CINA DAP BUAT LAPORAN SPRM, TUN DR. MAHATHIR ADA KEKAYAAN RM1.194 TRILLION!
    Friday, 11 December 2015

    Ada satu perkembangan yang menarik....

    Siapa individu yang bernama Abdul Hamid yang tiba-tiba mendapat perhatian luar biasa hari ini, terutama daripada DAP?

    Chong Zhemin, Ketua Biro Pembangunan Ekonomi DAP Perak dan Setiausaha Politik Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming segera menggunakan isu yang dibangkitkan itu dengan segera membawanya ke pengetahuan SPRM menerusi laporan yang dibuat.

    Dalam kenyataan medianya, Chong Zhemin berkata laporan SPRM itu dibuat kerana dakwaan terbaru oleh Abdul Hamid bahawa Mahathir menyerang Najib kerana Najib telah menghalang Mahathir daripada membawa masuk dana berjumlah RM1.194 trilion ke Malaysia, sekaligus menjadikan Mahathir secara tidak rasminya merupakan orang terkaya di dunia.

    "Bekas rakan Tun Mahathir, Abdul Hamid mendakwa, antara alasan yang menyebabkan Mahathir menyerang Najib adalah kerana Mahathir gagal memindahkan wang berjumlah RM1.194 trilion ke Malaysia. Abdul Hamid juga mendakwa, Najib sebagai Menteri Kewangan enggan menandatangani dokumen yang membolehkan dana tersebut dibawa masuk.

    "Seandainya pendedahan tersebut adalah benar, ianya amat memeranjatkan dan telah memecahkan tiga rekod dunia.

    "Pertama, dengan RM1.194 trilion (USD279 bilion), akan menjadikan Mahathir sebagai orang terkaya di dunia, di mana nilai kekayaan bersihnya akan menjadi lebih 3.5 kali ganda lebih tinggi daripada orang terkaya di dunia menurut Forbes 2015 yang hanya memiliki USD79.2 bilion.

    "Kedua, dengan RM1.194 trilion dana yang dimiliki oleh Mahathir, akan menjadikan dia satu-satunya bekas Perdana Menteri di dunia yang mempunyai kekayaan terkumpulan bersamaan dengan 4.47 kali ganda berbanding belanjawan negara. Jumlah perbelanjaan Malaysia sebagai dinyatakan di dalam belanjawan 2016 adalah RM267 bilion.

    "Ketiga, Mahathir juga merupakan satu-satunya bekas Perdana Menteri di dunia yang mempunyai kekyaan luar biasa yang boleh membayar keseluruhan hutang luar negara. Hutang luar negara sekarang ini adalah berjumlah RM740.7 bilion.

    "Mahathir perlu menjelaskan bagaimana dia memperolehi kekayaan luar biasa itu yang merupakan 3.5 kali ganda berbanding kekayaan bersih Bill Gates, 4.47 kali ganda berbanding belanjawan negara dan 1.6 kali ganda berbanding hutang luar negara. Dia perlu menjelaskan dari mana sumber kewangannya dan juga jumlah cukai yang telah dibayarnya daripada kekayaan luar biasa itu.

    "DAP Perak hari ini telah membuat laporan di SKMM Ipoh ke atas Tun Mahathir berdasarkan dakwaan oleh Abdul Hamid. Saya menggesa, SKMM untuk melakukan siasatan sekiranya RM1.194 trilion dana yang dimiliki oleh Mahathir adalah secara haram dan mengambil tindakan segera sekiranya terdapat sebarang salah laku." - Chong Zhemin.

    http://buletinsengal.blogspot.my/2015/12/cina-dap-buat-laporan-sprm-tun-dr.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waduh, rupa-rupanya Matdey ini gila punya kaya meliana
      Patut le senang je diupah konco macai dekat mana-mana
      Takut kena korek lagi maka dia gi melutut dgn DAP China
      Inii rupa nya tembelang sebenar Matdey iblis kepala bana

      Delete
    2. Kini tak boleh nak tutup lagi, tembelang Matdey terkopak
      Mcm mana jadii kaya meliana kalu bukan cara merompak
      Harta dia dah tak kisah, tapii naikkan jadi PM anak bapak
      Memang keling penderhaka ni dah patut dibagi penyepak

      Delete
    3. Duit si Matdey rupanya berkontena bukan lah lagi berpeti
      Tak kan dajal ini pandai tarik duit guna kaedah ilmu sakti
      Dia berlakon, himpun gaji 29 tahun mahu buka kedai roti
      Memang betul pelesit bedebah, ini Matdey biol keling ceti

      Delete
    4. Rakyat tertanya2 mcm mana Matdey, prinsip dia berubah
      Rupa-rupanya ni le punca dia cari DAP, ini keling bedebah
      Dia tahu kalau dia tidak tunduk, diia akan tumbang rebah
      Patut ler dgn Kit Siang kominis dia pergii melutut sembah

      Delete
    5. Matdey kata ‘nak selamat Malaysiia’, rakyat diia pekunun
      Rupa-rupanya keling Malabari ini, dulu besar kepala lanun
      Kalu tak ikhsan dari Najib, dia kena jenayah punya kanun
      Kini baru le kita taHu siapa ini bangsat punya ‘ta wau nun’

      Delete
  20. Mana pergii budak pagan, Reentry kongkang
    Dah hilang terus cai barua Matdey tongkang
    Agak nya sedang layan Nuat maiin belakang
    Atau boleh jadi sudah mampos terkangkang

    ReplyDelete
  21. Dah kojol agaknya.

    Tersangkut takok batang Nuat kat kerongkong masa mengulum.

    Innalillaah...
    AlFatehah.

    ReplyDelete
  22. Akhir nya dia mamphoss Reentry kangkong
    Fahaman pluraliisma dan LGBT diia sokong
    Penyembah peliiwat & komiinis DAP tokong
    Kulum pelir Nuat takok sangkut kerongkong

    ReplyDelete
  23. Apa yang ngko sibuk sangat tu Reentry barua dajal pukimak
    Agaknya ko jadii cacai tolong edar borang parti baru mamak
    Atau pun nko kena layan Nuat atas arahan keling tua tamak
    Sibuk konon, pada hal penakut sembunyi celah ketiak emak

    ReplyDelete
  24. bz apa bongok
    bz hisap lancap pelir Nuat ker
    atau bz basuh cirit, kena tutoh jubor dgn Nuat...?

    Warghhhh.....Kah....Kah...!!!

    ChaiiTTTT..!!!! Busyuukk!!!

    ReplyDelete
  25. Reentry pukiimak barua bangsat tak berani lagi nak takbor
    Empayar taik palat busuk budak Pagan ni Kejora kasi lebor
    Mana dia boleh tahan Anuat asyiik tutoh paku lobang jubor
    Kesudahannya budak dajal ini bersemadi dlm lobang kubor

    ReplyDelete
  26. Dah mamphos agaknya Reentry sakai dayak
    Nuat tiibai paku tutoh, jubor dia digolek ayak
    Nuat tersangat kasar, jubor Reentry terkoyak
    Kalu di akhirat, iblis inii neraka saja dia layak

    ReplyDelete
  27. Memang dungu ini Reentry bangsat lahanat
    Dia ikut bodoh jer Matdey dajal pengkhianat
    Sanggup jilat pelir Kit Siang busuk tak sunat
    Dgn Nuat dia rela tadah jubor sampai penat

    ReplyDelete
  28. Reentry siial langsung tak kenal pahala dosa
    Diia main ikut saja Matdey biol yg gila kuasa
    Nak guling Najib yang begitu banyak berjasa
    Tak ambil peduli kalau Melayu rosak biinasa

    ReplyDelete
  29. Reentry dajal pagan tak beranii lagi berdebat
    Terpaksa cabut belah sbb Kejora lebih hebat
    Dia hanya taiik kuda harapkan gebang lebat
    Kini di dlm kubor mengelupor malekat sebat

    ReplyDelete
  30. Hidup budak Reentry pagan bangsat ternyata tidak berkat
    Biila kulom butoh Anuat, dekat kerongkong takok terlekat
    Apa lagi, mengelupor mamphos le dia napas dah tersekat
    Kinii di dalam lobang kubor disepak terajang dek malekat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu cibai lanjiau kinana puk gui ham ka chan..!!

      Warghhhh.....Kah....Kah...!!

      ChaiiiTTT...!!!

      Terima Kaseeyyy...!!!!

      Delete
  31. Ntah apa dia meraban Reentry mualaf China
    Mungkiin kesan tutoh Nuat punya pala bana
    Udah terkoyak jubor ini budak pagan durjana
    Siang malam kena tutoh tak dapat tidor lena

    ReplyDelete
  32. Nuat tutoh jubor Reentry dia kasi upah rokok
    Reentry hisap butoh Nuat dgn membongkok
    Reentry agak malang Nuat jolok lepas takok
    Terkoyak kerongkong di hospital merengkok

    ReplyDelete
  33. Sbb turut Matdey, dgn Nuat, Reentry terjebak
    Hari2 kena tajii jubor sampaii terkoyak rabak
    Akibat dari itu, asyik terberak cirit berlambak
    Dah tak daya buat apa, hanya ditahan sebak

    ReplyDelete
  34. Reentry bangsat, ngko kinii dah sampai ke tahap sasau sawan
    Ternyata ngko sudah tewas dan tak berdaya lagi nak melawan
    Aku nak berii ko peluang sebelum ko lebiih teruk tak ketahuan
    Mau tak aku ajak ko berdamai dan kita berdua menjadi kawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udah berapa kali kau offer tapi aku meluat dengan syarat taik palat kau tu.Kalai betul nak berdamai aku nak tanpa syarat taik hanjeng kau tu.Paham tak!

      Terima KaseeeeYYYY...!!!

      Delete
    2. Waah… kemain lagi budak Reentry barua dajal ni, dia punya megah takbor
      Kita ajak dia untuk berbaik dan berdamai jadii kawan, kita pula dia sembor
      Maklum le sekarang ni budak pagan bapok ni sudah ada teman penghibor
      Hari-hari siang dan malam, tidak henti si Nuat layan tutoh dia punya jubor

      Delete
    3. Kemain lagi tahap sombong dia, ini budak Reentry jubor kudis ketuat
      Ada ke, orang ajak nak buat baik bersahabat, si iblis ni cakap meluat
      Waduh, buka maiin eksyen lagii dia bila dah bertuankan Nuat peliwat
      Tak tau lah macam mana rompong lobos jubor diia kena batang Nuat

      Delete
  35. Reentry serupa anjing kurap menyalak bukit
    Anuat letak KY Jelly kasii jubor licin melekit
    Demi kerana duit dia tahan juga walau sakit
    Perut senak lekat takok, tidak dapat bangkit

    ReplyDelete
  36. Reentry dungu bingai dah belah angkat kaki
    Diam bodoh bebal jer walau dia dicaci maki
    Ternyata budak pagan ni bapok bukan lelaki
    Pelir habis kecut tinggal tundun serupa puki

    ReplyDelete
  37. Dah mamphos.
    Takok pelir Nuat sangkut kerongkong dia agaknya. Mati lemas atas darat...

    Kik kik kik....

    ReplyDelete
  38. Maphos juga akhirnya Reentry pagan puaka
    Mmg tak guna idop pun ini iblis penderhaka
    Kerja layan butoh Anuat mcm bapok celaka
    Lepas kiamat mengelupor ler dalam neraka

    ReplyDelete
  39. Mampos juga akhir nya Reentry sakai dayak
    Nuat tutoh sampai jubor dia tidak larat ayak
    Habiis lobang jubor pagan ni lobos terkoyak
    Lepas kiiamat, neraka ler yg dia paling layak

    ReplyDelete
  40. Replies
    1. Kih kih kih...

      Mlm tadi berapa round ko kena Reentry?

      Best tak, panjang bengkok, tebal kat takok...

      Kah kah kah...

      Delete
    2. Berapa Nuat bayar ko satu round?

      Kalu tak mahal sangat, aku teringin jugak nak rasa jubor ko tuh...

      Ree...kita adjust satu round bila2...

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh ....

      Delete
  41. Yahoooo aku nak turun BERSIH sabtu ni.Kasi telor Jibon goyang tengok kebangkitan rakyat.

    YaHooooooo....!!!!

    YabeDaBeDu.....!!!!

    ReplyDelete
  42. Ko gi menyalak jadi hanjeng kurap Matdey tak ada apa hasilnya pagan...dapat sakit jer kena sekeh tibai ngan FRU...balik Nuat paku jubor pulak...
    Kih kih kih...

    ReplyDelete
  43. Agaknya dekat wad hospital kena pelakong dgn baju merah..

    Kih kih kih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jubo baju merah cabot lari.

      Warghhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
  44. Senyap jer...tengah melayan batang bengkok Nuat agaknya...

    Kih kih kih...

    ReplyDelete
  45. Ree...sehari bape round? Satu round Nuat kasi bape...?
    Waahh..loaded ler ngko, Matdey kasi lagi...

    Ptuiihhh...jubor busuk...cirit kuning kena butoh Nuat...

    ReplyDelete
  46. Agaknya dah kojol mamphos mcm blogger lahanat DinPenyu...padam dgn membawa berguni dosa, tak sempat nak bertobat...siap ler korang mengelupor kat akhirat...

    ReplyDelete
  47. Reentry barua kempen nak kasi Najib jatoh
    Tapi Najib & BN sikit pun tak ada tersentoh
    Sebaliik nya lobang jubor dia yg kena tutoh
    Hari-harii kena asak Nuat punya pala butoh

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  48. Kesiian sungguh dengan Reentry barua lahanat syaitan
    Tanpa Pas, Bershit taiik palat kali inii kurang sambutan
    Rakyat makin meluat Mahataik dajal PM punya mantan
    Agaknya budak pagan biol ini dah masuk Tg Rambutan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhh

    ReplyDelete
  49. Ree..Matdey kasi tidak kalu ngko ini aku nak mintak beli
    Kalau tak jual terus pun setakat nak rasa jubor ko sekali
    Aku punya batang pun tak kurang dengan saiiz Benggali
    Bagi aku rasa sama, tak kan batang Nuat je ko rasa geli

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhh

    ReplyDelete
  50. Mana Reentry setan pagan tak ada lagii nak lagak takbor
    Dulu kemain lantang celupar, kata kesat sering dihambor
    Tak kan ler barua lahanat ini udah mampos masuk kubor
    Barangkali sibuk melayan Nuat dia tonggeng tadah jubor

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  51. Dah tiada posting baru ini budak Reentry mat lalok dadah
    Barangkali dah kehabisan modal fitnah dajal ni nak dedah
    Terus mati kutu ini setan iblis hanjeng kurap haram jadah
    Pasti sibuk menonggeng, dekat Nuat lobang jubor ditadah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  52. Dah tidak ada lagii kelibat Reentry kongkang
    Lama tak muncul ini cacai Matdey tongkang
    Agaknya iblis ni dah mamphos terbobgkang
    Tak tahan diia harii-hari Nuat main belakang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  53. Reentry pagan barua bangsat tak muncul udah lebih seminggu
    Kena kenciing sama China DAP kini terlopong menongkat dagu
    Hari2 kena tutoh jubor dgn Nuat, iblis ni menangis tak berlagu
    Agaknya udah mampos terbongkang, batu nisan menjadi tugu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  54. إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيۡهِ رَٲجِعُونَ
    Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jualah kami kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (١)
      ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ (٢) ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (٣) مَـٰلِكِ يَوۡمِ ٱلدِّينِ (٤) إِيَّاكَ نَعۡبُدُ وَإِيَّاكَ نَسۡتَعِينُ (٥) ٱهۡدِنَا ٱلصِّرَٲطَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ (٦) صِرَٲطَ ٱلَّذِينَ أَنۡعَمۡتَ عَلَيۡهِمۡ غَيۡرِ ٱلۡمَغۡضُوبِ عَلَيۡهِمۡ وَلَا ٱلضَّآلِّينَ (٧)

      Delete
  55. Tiada lagii posting iblis dajal Reentry sundal
    Nak buat fitnah udah kehabisan isu & modal
    Kemaiin tak padan bapok mau tunjuk handal
    Jubor munafiq pagan ini hari-hari Nuat bedal

    ReplyDelete
  56. Mana budak Reentry kelendan lori simen
    Kemain iblis ni konon nak guling gomen
    Dah senyap sepi tak ada lagi apa komen
    Agaknya kalut Nuat turun jubor & romen

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  57. Woii Reentry pelesit, bertahun-tahun kita berbalah berdebat
    Ternyata ngko ini tak ada apa ke benda hanya gebang lebat
    Udah berbiirat belakang ngko, aku asyiik sekeh balon sebat
    Mau tak, kalu kita renti bergadoh dan bertukar jadi sahabat

    ReplyDelete
  58. Mana Reentry pagan tiada lagi cakap takbor
    Tak kan iblis ini dah mamphos masuk kubor
    Tak melawan pun pelbagai cacian dihambor
    Apa siibuk melayan Nuat tutoh lobang jubor

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  59. Mana tak nampak lagii kelibat Reentry pagan berok kongkang
    Tak ada lagi ke artikel posting nak promote Matdey pedukang
    Agaknya dajal ini sibuk layan Nuat tutoh jubor main belakang
    Atau tersangkut takok pelir Nuat, dah mamphos terbongkang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  60. Woi Reentry barua bangsat, ngko mcm dah tak lagi melawan
    Asyiik aku saja yg tibai lanyak ngko sampai jadi sasau sawan
    Blog ini pun nampak seperti Geng Kejora dah takluk & tawan
    Udah ler bahalol, tak usah bergadoh lagi, mari kita berkawan

    ReplyDelete
  61. Reentry barua haram jadah tak lagii melalak
    Dulu kemain serupa anjing dajal ni menyalak
    Kita pelawa ajak berkawan iblis sial ini tolak
    Mungkin sakiit jubor layan Nuat punya balak

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  62. Dah mamphos ke Re-entry lahanat pukimak
    Takkan sial ni menyorok bawah ketiak emak
    Tiada lagii dia punya komen sampah semak
    Apa dah tak bodek lagi Kerala punya mamak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau boleh diam tak pukimak hawau!Aku bz kerja ni

      Delete
  63. Ngko nii bz aper kebender Reentry taik palat
    Pagan mcm nko bukan nak kena tunaii solat
    Lagii pula jubor si Madey ngko kerja menjilat
    Mulut pun asyik ternganga jer dihurungi lalat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  64. Ngko ni bz haper ke bender Reentry musibat
    Kerja buroh kuli kang bukannya kerja pejabat
    Apa ko ini udah habis modal mahu berdebat
    Atau ngko sakit jubor, si Nuat tuutoh rembat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  65. Dah cabut lari Reentry pukimak haram jadah
    Agaknya kena kencing Matdey penjilat ludah
    Terus lesap budak pagan si lalok mat dadah
    Yenna dey solley thamby poodachiit poodah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  66. Udah tak nampak kelibat Reentry dajal setan
    Tidak padan dgn bapok mau berlagak jantan
    Apa si pagan inii baru bersunat kotey bentan
    Atau mungkiin dah biol masuk Tg Rambutan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  67. Tiiada lagii batang idong Reentry barua babi
    Dah habis modal fitnah tohmah pasal 1MDB
    Ikut Matdey biol, dijilat jubor DAP kafir harbi
    Mampos nantii pasti tak dapat syafaat Nabi

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  68. Entah mana dia hiilang Reentry barua celaka
    Udah banyak harii tak nampak bayang muka
    Kena kencing dgn si Matdey biol tua bangka
    Mamphos kelak, pastii bulat2 masuk neraka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  69. Mana dia hiilang Reentry pelesit anak haram
    Udah insaf ke inii budak kurang asam garam
    Dulu kemaiin bising celupar dia lepas geram
    Kiini dekat celah ketiak emak dia mengeram

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  70. Tiada lagii komen dari Reentry dajal pukimak maknyah sundal
    Nampaknya budak pagan iblis inii dah betul2 kehabisan modal
    Tak padan dengan pondan bapok ingin diia mau tunjuk handal
    Mungkiin dah lobos rompong lobang jubor si Nuat rodok bedal

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  71. Mana dah hiliang budak Reentry setan barua
    Dah tak dapat bayaran dari Madey keling tua
    Mungkin malu, dia kinii sembunyi dalam gua
    Pastii makan penampar Kejora kalau bersua

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  72. Terus senyap sepi Reentry pagan iblis pelir tidak khatan
    Tak padan maknyah bapok teringin nak berlagak jantan
    Tiada apa komen lagii komen ini budak dajal babi hutan
    Agak nya udah kena kencing dgn si keling Matdey setan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhhh

    ReplyDelete
  73. Budak Reentry maknyah ni diam bodoh jer biar diri dibuli
    Agaknya budak bapok ni pakai seluar dalam bunga & coli
    Mesti pantang digosok bontot dia akan mudah terasa geli
    Boleh tak kalau aku mintak nak rasa jubor ngko satu kali

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  74. Budak Reentry dajal ni sepanjang masa dgn alasan sebok
    Ntah apa yg dia bz sangat ini ibliis pagan berak tak cebok
    Dulu kemaiin lagii sembang lebat tapi hanya kosong abok
    Kini terus senyap bisu sepi ini dajal malaun muka tembok

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  75. Mana diia dah larii budak Reentry barua iblis
    Agaknya si Nuat tutuh jubor kena sakit siplis
    Dulu elok2 sokong BN kini dah miskin muflis
    Boleh jadi ifrit ni udah ditangkap siasat polis

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  76. Budak Reentry dajal sudah tiada lagi apa isu
    Dulu pun buat fiitnah beriita maklumat palsu
    Udah cabut ini lalok kaki mabok arak samsu
    Tak daya buat apa hanya sepi kelu membisu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  77. Reentry iblis mmg bapok tiada batang butoh
    Kita maki cerca caci dia tidak rasa tersentoh
    Kejora sekeh taji sampai dia terjelepuk jatoh
    Lobang jubor ifrit ni pula si Nuat balon tutoh

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  78. Dah tak dak bayang budak Reentry pagan dajai sesat liiaq
    Budak iblih daoh ni dah mati akai melilau ja ke ulu ke iliaq
    Kena taboh ghimbok dengan Kejora ayaq mata mengaliaq
    Tak tau nak buat apa lagii gheja dok ughut batang peliiaq

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  79. Budak Reentry barua jahanam ini bacul dayus punya kaki
    Tak beranii melawan walau teruk diikutuk cerca caci maki
    Memang pagan bangsat ini pondan maknyah bukan lelaki
    Batang pelir dah sentap habis tinggal tundun serupa puki

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  80. Akibat turut Matdey, budak Reentry hidup jadii susah perit
    Keadaan dia kini serupa hanjeng hidup dlm longkang parit
    Kini sepi dulu kemain lagi dia terkinja melalak terjerit-jerit
    Agaknya pelesit ni betina anak dara tua gatal lobang burit

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  81. Udah tiada lagi kelibat Reentry cacai Matdey mamak tongkang
    Tiada apa isu tohmahan lagii dia nak bawa ini berok kongkang
    Agak nya terlampau teruk si Nuat lanyak tutoh main belakang
    Kena batang bengkok Nuat terus diia mamphoss terbongkang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  82. Kasihan juga dgn Reentry luncai boncit bujal
    Akiibat menentang PM dia kena sekeh tunjal
    Hayat nya tak panjang ini iblis pukimak dajal
    Kesudahan dek santau santet diia temui ajal

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  83. Dah mamphos budak barua Reentry malaun
    Makin berkurang cacai Madey si mahafiraun
    Diia kena santet lebih teruk darii kuman taun
    Kita ucapkan inna lillahiwa inna ilaihi rhojiun

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  84. Reentry biol jadi Matdey punya anjeng kurap
    Dari idop senang terus iblis ini jatuh bankrap
    Kena buang kerja jadii pengutip getah skrap
    Dlm kubor malaikat taji tersembam tertiarap

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  85. Sah dah mamphoss...kih kih kih...

    ReplyDelete
  86. Hairan betul Reentry bahlol, dgn Matdey peniipu dia boleh yakin
    Dari keadaan hidup agak senang terus jadii papa kedana miskin
    Kini iblis ni udah jadi bangkai bau lebih dari busuk punya stokin
    Pagan lahanat ni tanam terus je tak usah nak mandi atau talkin

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
  87. Budak Reentry barua dajal tak muncul dah hampiir seminggu
    Kena lanyak dengan Kejora, syaitan ini menangis tak berlagu
    Sah dah mamphos mcm Seman Kadok diia punya bekas regu
    Kini bertemankan batu nisan ler kat atas kubor menjadi tugu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  88. Lapang rasa biila udah mamphos budak Reentry iblis puaka
    Dia jadii bengap dungu percaya dengan Matdey tua bangka
    Rasakan le azab akibat dari segala fitnah tohmah yg direka
    Tunggu kiamat jer, malaikat nak humban masuk ke neraka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  89. Padan dengan muka budak pagan ibliis Reentry sakai dayak
    Kerana wang dia sanggup jadi maknyah jalang jubor diayak
    Diia mamphos akibat sakit ditutoh Nuat sampai jubor koyak
    Akhirat nanti neraka jahanam jer le tempat dia paling layak

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  90. Perjuangan taik minyak Reentry iblis dajal nyata tiada berkat
    Segala tohmahan untuk burukkan BN berjaya kiitorang sekat
    Kini udah mamphos ini budak sial pagan sesat punya tarekat
    Mengelupor le dia dalam lobang kubor dilanyak dek malaikat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  91. Tiada lagi si Reentry punya sumpah seranah
    Diia dah kena santau jarak jauh punya panah
    Kini iblis ni tebongkang tujuh kaki dlm tanah
    Makanan harian malekat kasi darah & nanah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  92. Tiada lagi Reentry dajal punya megah takbor
    Dia dgn empayar taik palat nya hancor lebor
    Akibat jilat si Nuat teruk dia kena tutoh jubor
    Kini mengelupor le dia kena siksa dlm kubor

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  93. Reentry iblis mampos dlm keadaan hina keji
    Semayang pun tidak, jgn kata mau pergi haji
    Kini rasakan lah balasan spt Tuhan dah janji
    Sepanjang hari dlm kubor malaikat tiibai taji

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  94. Padan muka Reentry ibliis jahanam bangsat
    Kena lanyak Kejora sentot pelir bawah pusat
    Namun dah mamphos ini dajjal pagan sesat
    Kini disekeh maklekat hari2 air mata dikesat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  95. Budak Reentry barua ibliis hayat tak panjang
    Tak laku kahwin, mampos pun masih bujang
    Kiini dlm kubor keadaan diia bogel telanjang
    Setiiap harii maklekat bergilir sepak terajang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  96. Santau santet pukulan jarak jauh si Mat Indon nyata berkesan
    Reentry pukimak dajal udah mamphos bukan lah lagi pengsan
    Terbongkang dalam lobang kubor berteman hanya batu nesan
    Seksaan serta azab sengsara pasti dia teriima sebagai balasan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  97. Padan dengan muka Reentry bahalol penyembah DAP tokong
    Kerana ikut Matdey biiol gila, kafiir harbi sanggup dia sokong
    Dia mamphos layan butoh Nuat takok sangkut di kerongkong
    Kini dalam lobang kubor setiap hari maklekat sekeh pelakong

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  98. Budak Reentry dajal cuba nak burukkan parti BN simbol dacing
    Tapi kemudian dia sedari dgn Matdey lahanat dia kena kencing
    Disantau ilmu santet mat Indon, mata terbeliak gigi terkancing
    Kiini tujuh kaaki dalam tanah bangkai dibaham ulat dan cacing

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
  99. Sah dah mamphoss...innaa lillaah...

    ReplyDelete
  100. Akibat perbuatan belot derhaka, hidup Reentry barua tak selamat
    Kena pukulan santet jarak jauh, terus riwayat iblis dajal ini tamat
    Diseksa maklekat sementara nak humban ke neraka lepas kiamat
    Blog pukimak sial taik palat ini kini udah jadi macam tok keramat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
  101. Tok...cu nak mintak tolong sikit tok...
    kasi nombor magnum 4 digit boleh tak tok...?
    tolong ler tok...

    ReplyDelete
  102. Padan dgn muka budak bahalol bingai Reentry burong tekukor
    Akibat cuba menentang kerajaan, lahanat ini jatuh tersungkor
    Kiini iblis ini jadi tok keramat, dalam lobang kubor berdengkor
    Tok, boleh ke kalau cu nak minta tolong tok kasi nombor ekor

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  103. Apa khabarr tok keramat Reentry dekat sana
    Bantu ler cu ni, mahu kasi tambah sikit dana
    Cucu tiikam nombor ekor dah lama tak kena
    Tolong ler tok, kasii cu ini jad ii kaya meliana

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  104. Terus senyap sepi ini cacai Matdey Malabari
    Iblis inii udah mamphos hampir sepuluh hari
    Cucu ni nak mintak dari tok keramat Reentry
    Boleh ke tolong cu bagi kena ekor atau loteri

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  105. Replies
    1. kih kih kih...
      marah yer bang...?

      Delete
  106. Sudah ler Reentry bingai.. dah terok ngko jadi biinatang buruan
    Ngko pun kelihatan seperti dah tak terurus hampir sasau sawan
    Lagi terok padah ko dapat kalau cuba nak tunjuk hero melawan
    Apa kata ngko mengalah je dan marii le kita berbaik jadi kawan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
  107. Woi.. ngko dengar sini wahai budak pukiimak Reentry musibat
    Tidak serik ke lagi ngko dgn Kejora asyik kena pelakong sebat
    Tak usah ler lagi ngko nak besar diri mau tunjuk megah hebat
    Apa kata aku offer ngko untuk berdamai dan kita jadi sahabat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  108. Ngko dengar le nasihat aku ini wahai Reentry pelahap ular sawa
    Lupakan je Matdey biol yang sentiasa ngko anggap nabi & dewa
    Si tua bangka tu pun kini dah tercungap-cungap separuh nyawa
    Marii le kita berbaik-baik untuk jadi sahabat, ini aku nak pelawa

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah berapa jota kali kau pelawa aku bersahabat tapi tak jadi-jadi jugak.Bagero....!!So apa next step nak bersahabat ni hangswa?

      Delete
    2. Next steps untuk bersahabat mcm selalu le Reentry memerang
      Pertama ngko kena ler keluar dari pembangkang punya sarang
      Lepas tu kena berjanji BN-UMNO-PM tidak akan lagii ko serang
      Kemudian ko kena le isi bila aku upload itu lama punya borang

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

      Delete
  109. Ko dengar sini betul-betul Reentry mat lalok dadah kutu rempit
    Puak haluan kirii ngko kena buat bagi meraka itu jadi terhimpit
    Matdey dan Pakatan Haprak ngko kena tala, panah dan sumpit
    Ngko kena bantai dia kat blog Parpu & blog Cucu Tok Selampit

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  110. Reentry bingai nko kena keluar dari keadaan peminta sedekah
    Bersama dengan kerajaan BN marii lah kita megah melangkah
    Ngko kelak akan jadii senang hingakan mampu untuk menikah
    Kitorang akan bawa nko gii buat umrah atau haji dekat Mekah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  111. Reentry biiol tak kan mau terus papa kedana
    Apa ngko dapat sokong Matdey kepala bana
    Balik ler ke pangkal jalan jadi rakyat berguna
    Join le kitorang nanti ko boleh kaya meliana

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  112. Sekarang mana ada aku serang lagi BN UMMNO.Tak cukup lagi ker samdol?Kotey kau nak isi borang kat sini mangkok ayon.Kalau kotey besar bawak aku masuk jumpa kat tingkat 4.

    ReplyDelete
  113. Woi Reentry barua muka mcm kacang sepat
    Ingat ngko ni siapa tak menyempat-nyempat
    Sedar ler diri tu, ko hanya dagang merempat
    Belum apa-apa dah nak minta ke ting empat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  114. Reentry pelesit ini tak sedar diri punya dasar
    Pagan ini masih lagi nak tunjuk kepala besar
    Kita cuba berbaik diajak nya kita main kasar
    Budak malaun ini kita akan terus tujah sasar

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  115. Entah apa mau jadi dengan budak iblis pukiimak dajal Reentry
    Kita ajak berbaik jadi sahabat permusuhan jugak barua ni cari
    Agaknya dia masih cenderung dengan puak haprak haluan kiri
    Tak serik2 lagii si bahalol ini dikencing Matdey keling Malabari

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  116. Budah Reentry biiol unta baghal ini bukan sahaja menolak tuah
    Malahan si bapok ini mau lagak hero masih jua nak tunjuk juah
    Dia masih nak ikut puak haprak ibarat pohon yang tak berbuah
    Kesudahan nya mangkok bahalol malaun bingai ini makan kuah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  117. Aper jadah budak Reentry, kesenangan hidup tak mau digarap
    Budak dajal lahanat ni tetap memilih untuk jadi hanjeng kurap
    Dgn Matdey biol tua bangka, apa sangat yang dia mahu harap
    Kesudahannya akan terus dilanyak Kejora terlentang tertiarap

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  118. Budak Reentry mmg lahiir dengan otak karat
    Entah apa dia nak jadi ini pagan iblis keparat
    Kita offer kesenangan dia suka idop melarat
    Kat dunia merempat merana pula kat akhirat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  119. Udah diam sepi budak Reentry jahanam dajal puaka
    Agaknya pergi mengadu dengan Matdey tua bangka
    Kita nak tawarkan kesenangan lahanat ni tidak suka
    Memang dia pilih kesusahan ini iblis bakal isi neraka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa le Reentry bahalol unta ni fikir yang bukan-bukan
      Bengap biingai mungkin sebab banyak makan kelapa ikan
      Dalam UMNO-BN kiita boleh dapat projek dan peruntukan
      Bukan ko tak tau ramai yang dah berjaya buat duit sakan

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

      Delete
  120. Ntah apa nak jadi dengan si bahalol unta baghal Reentry
    Kerbau sial ini tolak kesenangan yang kita cuba nak beri
    Berbaik-baik dia tak mahu sebaliknya permusuhan dicari
    Kiita akan terus lanyak inii dajal lahanat puak haluan kiri

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  121. Reentry dajal pukimak terlalu menurut nafsu serakah
    Dia teriikut Matdey jahanam sumbang punya langkah
    Kesenangan tak nak, terus nak jadi peminta sedekah
    Sampai tua ler si bapok kedi ni bujang tidak menikah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh kaaahhh

    ReplyDelete
  122. Reentry barua iblis tak berani lagi nak banyak lemak
    Tak ada lagii dia nak ‘update’ posting sampah semak
    Agaknya kena kencing dengan si tua Matdey mamak
    Udah terus menyepi ini budak lahanat dajal pukimak

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaahh

    ReplyDelete
  123. Udah diam sepi semula Reentry maknyah sundal
    Tidak padan bangang ingin tunjuk megah handal
    Nak hentam kerajaan dia udah kehabiisan modal
    Budak barua dajal ni elok kita terus lanyak bedal

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
  124. Mari kiita terus sekeh ini budak Reentry barua setan
    Jahanam keparat ini talii barut puak haprak pakatan
    Dah terus tak muncul lagi ini sial lahanat babi hutan
    Memang iblis dajal ini maknyah bapok bukan jantan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaahh

    ReplyDelete
  125. Reentry dajal buat blog mengharapkan publiisiti murah
    Tapi kesudahannya papa tak cukup pun mentekedarah
    Kiita ajak berbaik, diia mau besar kepala marah-marah
    Mari kita lanyak barua ini kasi betul-betul cedera parah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhh

    ReplyDelete
  126. Reentry iblis ini mmg munafiq fasiq tak kenal arah kiblat
    Kemaiin ingin mau jadi pendekar walau tak tahu bersilat
    Dengan puak pakatan haprak dibiarkan dirinya diperalat
    Blogspot dia ni pun serupa sial barua pukimak taik palat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhhh

    ReplyDelete
  127. Budak Reentry pelesiit jahanam ini mesti sesal tak sudah
    Baru diia tahu, menentang kerajaan takkan bawa pekdah
    Kerana terlalu percaya Matdey biol, ranjau duri dia redah
    Huerghhh.. ptuiiihhh.. muka iblis dajal ini aku mau ludah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  128. Sehari tak tibai budak Reentry dajal rasa tak senang dudok
    Mari kita ajar cukup-cukup ini iblis lahanat setan bertandok
    Kalau le dapat jumpa aku nak ayun sebiji penumbok cedok
    Biar mamphos terbongkang mcm pak tiri dia Seman Kadok

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  129. Reentry dajal celaka semakin resah gelabah
    Dia tahu parti cikai Bersatu sudah nak rebah
    Ikut Matdey DAP tokong sanggup disembah
    Terus dah menyepi ini iblis lahanat bedebah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  130. Reentry mmg ler jenis pendengkii busuk hati
    Tiidak ada apa pasal dgn Najib & KJ dia anti
    Terpedaya dgn aota kelentong Matdey Kutty
    Dia mampos kelak neraka jahanam menanti

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  131. Reentry iblis dah tak berani lagi tunjuk muka
    Memang bacul dayus ini bapok setan puaka
    Tiada lagi fitnah si dajal jahanam ni nak reka
    Terus membisu ini pukiimak bangsat celaka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  132. Reentry dajjal ibarat sampan burok terapong
    Tak daya buat apa lagi hanya bisu terlopong
    Si Nuat tutoh lobang jubor sampaii rompong
    Bila mampos neraka le tempat berkampong

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  133. Reentry unta dungu bengap tolol hanyut dibuai mimpi
    Percaya dgn Matdey biol dia sokong kafir lahanat DAP
    Memang dajal ini bahalol bingai mengalah lembu sapi
    Kiini terngadah terkedu, iblis ini sudah diiam menyepi

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaahhh

    ReplyDelete
  134. Reentry dajal iblis tak cukup ilmu perang mau bertempor
    Tak padan dgn tolol dungu, hal kerajaan diia nak campor
    Kena balon tibai dgn Kejora terus jadi ayam berak kapor
    Mamphos nanti, dalam neraka le tempat dia mengelupor

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhh

    ReplyDelete
  135. Reentry biol terus menyepi selam kepala mcm kura-kura
    Iblis ni udah terpedaya dgn Matdey gila punya sandiwara
    Apa yg bahalol pukiimak inii dapat hanya susah sengsara
    Agaknya dajal ni dah nyah melingkup balik ke Singapura

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  136. Tak tau le apa nak jadi dgn budak Reentry musang landak
    Konon nak berpolitik tapi bodoh bahlol mcm budak-budak
    Ikut Matdey dia sokong puak haprak ini tolol pekak badak
    Habis lobos rompong lobang jubor dia si Nuat tutoh radak

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  137. Reentry iblis jahanam kini terjelepuk serupa lembu bunting
    Dulu kemain lagi barua dajal ini celupar melatah melenting
    Kini udah jadii macam maknyah bapok pakai anting-anting
    Bila lagi nak ‘update’ ini ko punya taik palat punya posting

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  138. Akibat mengikut jubor Matdey, Reentry dajal terima padah
    Barangkali budak pukiimak lahanat ini menyesal tak sudah
    Menongkat dagu ler barua bangsat ini terlopong terngadah
    Dah terus menghiilang ini budak iblis keparat haram jadah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  139. Budak Reentry barua setan lahanat terus diam macam tugu
    Menyesal ikut Matdey, pelesit ini terlopong menongkat dagu
    Tak lama lagi ikut jejak Seman Kadok dia punya bekas regu
    Di akhiirat kelak, neraka jahanam dah siap sedia menunggu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh

    ReplyDelete
  140. Reentry ikut si Matdey punya perangai burok
    Tapi budak iblis jahanam ini dah tewas terok
    Ntah ke mana dajal lahanat ini lari menyorok
    Tiiada lagi keliibat ini budak kongkang berok

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  141. Konon nak berjuang ini Reentry bujang lapok
    Tapi semangat keldai ni rapuh mcm keropok
    Buat dia bodoh jer kepala dia Kejora hempok
    Mmg barua ini jenis pondan maknyah bapok

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  142. Reentry biol ternyata sumbang dia punya langkah
    Barua ini masih berada di tahap peminta sedekah
    Hiidup dajal ini hanya bertuhankan nafsu serakah
    Bukan dia ada ingat langsung nak pergi ke Mekah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kah

    ReplyDelete
  143. Terus dah melingkup Reentry sial ma chi bai
    Bahalol bengap jadi malang punya pak lebai
    Diia cabut larii tidak tahan Kejora sekeh tibai
    Belum mamphos lagii neraka dah melambai

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  144. Reentry daoh bapok ingin nak jadi pahlawan
    Kena tala dgn Kejora terus jadi sasau sawan
    Dia dah senyap sepi tak berani lagi melawan
    Blog taik palat ini udah kena jajah dan tawan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  145. Matdey tak payah le lagi nak kelentong akta
    Pihak CIA sudah keluarkan baik punya fakta
    Skandal BMF dulu apa si tua ini mahu cerita
    Yang masih sokong dia 2-3 ekor bahlol unta

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  146. Reentry barua pelesit bangsat kini parah dalam dan luar
    Entah mana gua lahanat ni bersembunyi seperti kelawar
    Agak nya kini dajal bedebah ini terkencing dalam seluar
    Kelihatannya iblis jahanam ini tak berani lagi nak keluar

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhh

    ReplyDelete
  147. Reentry dajal iblis buat posting macam sampah dlm parit
    Akiibat kebahalolan hanjeng kurap ini melalui hidup perit
    Terus menghilang tak ada kelibat lagi ini pukimak jin ifrit
    Agaknya setan ini betina tua dah kerepot dia punya burit

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  148. Tak tahu ler apa nak jadi ini Reentry kongkang kera duku
    Perasan dirinya harimau tapi kucing tua dah tumpul kuku
    Dia buat blogspot serupa haram jadah, langsung tak laku
    Sebalik nya kepala dajal ini terus benjol Kejora tibai paku

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  149. Reentry dajal awal dulu megah gebang lebat
    Tapi terus sepi bila Kejora masuk tibai sebat
    Kini iblis lahanat ini tiada lagi bayang kelibat
    Terus meliingkup ini barua bedebah musibat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  150. Reentry barua jahanam sudah tak berani lagii angkat muka
    Baru iblis ni tau abok tak ada dengan Matdey si tua bangka
    Ntah bila dia nak mampos ini lahanat pembelot penderhaka
    Maklekat pun dah tak sabar nak humban dia ke dlm neraka

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhhh

    ReplyDelete
  151. Reentry barua dajal lahanat tak tahu ke mana dah pergi
    Terus menghiilang diri iblis bangsat ini tidak muncul lagi
    Hiidup pun sekadar mentekedarah roti biskut dan maggi
    Dapat budak giila babi ini, aku nak tampor bersepai gigi

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhh

    ReplyDelete
  152. Mmg tak guna inii Reentry dajal iblis keparat
    Barua tolol ini dah masuk Madey punya jerat
    Mau dihuru-harakan negara sampai dharurat
    Neraka saja le diia paling layak dekat akhirat

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  153. Reentry iblis dajal puaka dah tak lagi melobi
    Agaknya dikencing si Matdey dia punya nabi
    Udah sentot kepala pelir dia macam labi-labi
    Tiada bayang muka lagi ini sial hanjeng babi

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    ReplyDelete
  154. Reentry dajal bangsat udah tak buat lagi komentar
    Dengan Kejora iblis ni dah mula takut menggeletar
    Agaknya udah kena kesan santet Mat Indon hantar
    Dekat katil hospital rasanya setan ifriit ini terlantar

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaah

    ReplyDelete
  155. Akibat menentang kerajaan Reentry barua dapat padah
    Setiap harii kena caci cerca maki hamun herdik & ludah
    Dah tak nampak kelibat lagi ini iblis puaka haram jadah
    Baru pukimak bangsat ni tahu langit tinggi atau rendah

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhh

    ReplyDelete
  156. Reentry biol bahlol unta cuba nak cari publiisiti murahan
    Apa yang berok ini dapat hanyalah jadi bahan belasahan
    Tertipu dengan si Matdey bangka kita rasa agak kasihan
    Dengan Nuat pula tiiap hari lobang jubor dia kena tahan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhh

    ReplyDelete
  157. Sudah terus menyepi Reentry setan kepala dongga
    Tak padan ular lidi berangan-angan nak telan naga
    Iblis ni mau kejar BMW hanya dengan Proton Saga
    Baik ko ikat jer batu kat kakii, pas tu terjun telaga

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhhh

    ReplyDelete
  158. Budak jahanam Reentry dulu kemain lagi lantang buas
    Namun kiini si lahanat bapok ini udah terlentang tewas
    Terus udah tak muncul lagii ini kongkang berok mawas
    Baru iblis ini tahu bila udah bertemu buku dengan ruas

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhhh kaahh

    ReplyDelete
  159. Kemain lagi angan-angan besar budak biol Reentry luncai
    Dia mahu mengejar Mercedeze hanya naik motor kapchai
    Empayar perjuangan taik palat dia sudah hancor berkecai
    Apa pun dekat dajal pagan iblis ni kita ucap gong xi fa cai

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  160. Budak Reentry biiol tak cukup ilmu nak masuk gelanggang
    Perasan hero tidak padan pondan bapok jalan melenggang
    Kena tiibai sekeh sikit je dah cabut lari tonggang langgang
    Agaknya raya balik Singapore menkedarah babi panggang

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaahhhh

    ReplyDelete
  161. Mana dia udah melingkop Reentry bangsat kepala bana
    Tak kan ler dah dekat tengahari masih berdengkor lena
    Sibok dgn kerja pukimak apa nya cuti tahun baru china
    Boleh jadi gi makan kenduri Guan Eng kat Penang sana

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh kaaahhh

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]