http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Sunday, May 29, 2016

MARILAH KITA MELANGKAH KEHADAPAN DEMI SURVIVAL BANGSA DAN AGAMA.

285 comments:

  1. Udah hampir sebulan setengah kemamphosan budak jahanam Reentry
    Dengan tiba-tiba jer posting baru lagak alim taik kucing muncul ke mari
    Tak kan ler pula blogspot setan puaka ni otomatik boleh update sendiri
    Siapa yang ambil alih blogspot pukimak taik palat ini cuba perkenal diri

    ReplyDelete
  2. Masa sudah lama berlalu pasti jasad Reentry dah habis hancor binasa
    Kesian jugak arwah nii mamphos tak sempat nak sambut bulan puasa
    Dia pergii menemui Tuhan dengan membawak bersama berguni dosa
    Kinii dalam lobang kubor melalak sakan ler iblis nii mananggung seksa

    ReplyDelete
  3. Udah mau masuk dua bulan kemamphosan si Reentry berok kongkang
    Dalam lobang kubor habis reput tinggal tulang rangka jer terbongkang
    Tetiba ada pulak masuk posting serupa sampah sarap dalam longkang
    Barangkali yang ambil alih inii dari suku sakat macai Matdey tongkang

    ReplyDelete
  4. Keampuhan santet Mat Indon menghantar si Reentry kepada yang Esa
    Udah hampir dua bulan dalam kubor aruah si dajal bangsat ni terseksa
    Namun tak sampai seminggu lagi kita semua akan sambut bulan puasa
    Mudah-mudahan di bulan mulia ni aruah si barua ni diringankan seksa

    ReplyDelete
  5. Bila Reentry bahalol dah mamphos mari pulak entah mana punya durjana
    Dajal ni cuba mau ambil alih blogspot ini tapi serupa taik palat kulup bana
    Bangsat nii hanya buat tajuk posting tetapi isi atau komen entah ke mana
    Gaya pengecut dayus bacul ni agaknya iblis lahanat ini bapok atau betina

    ReplyDelete
  6. Waah..lagak kurang ajar celupar mamat berok ni mirip aruah si Reentry
    Bila kita acah maki hamun caci sumpah seranah baru komen nak diberi
    Tapi masih jugak barua bahalol ini berdegil tidak mau perkenalklan diri
    Ko ajak langkah ke hadapan ni nak sokong kerajaan atau Tun Malabari

    ReplyDelete
  7. Kini si pukiimak barua dajal ni dah kembali sunyi sepi diam membatu
    Tapi gaya kurang ajar dia ni mirip budak Reentry berok jubor kematu
    Tak kan lah pulak budak bangsat lahanat ni idop balik menjadi hantu
    Apa-apa pun mari lah kita mintak perlindungan dari Tuhan yang satu

    ReplyDelete
  8. Yang mari ambil alih blogspot pukimak lahanat taik palat nii siapa pula
    Mengapa si barua keparat nii sanggup menyusahkan diri nak carii bala
    Kadang-kadang tuu aku ni asyik dok memikir perah otak bagai nak gila
    Tak kan ler Reentry bahalol bangsat dah mamphos boleh idop semula

    ReplyDelete
  9. Peristiwa kemamphosan si Reentry patut diambil untuk dijadikan tauladan
    Kalu buat blogspot nak tentang kerajaan memang sengaja cari sakit badan
    Kini mari pula nak urus blog taik palat ni entah mana punya bapok pondan
    Namun udah terus menyepi mungkin sibuk berbedak bersolek berdandan

    ReplyDelete
  10. Mana udah hilang senyap je inii tuan admin blog maknyah bapok puaka
    Komen kejap jer lepas tu belah cabut lari tak nampak lagii bayang muka
    Barangkali dah terima nasib sama seperti aruah Reentry bangsat celaka
    Udah masok lobang kubor menunggu harii jer nak dihumban ke neraka

    ReplyDelete
  11. Memang tuan admin blogspot nii jenis tidak tahu adat berbudi bahasa
    Beginilah keadaannya bila tiada agama dan tak mengenal pahala dosa
    Tergamak dia kata dekat kita haram jadah bontot di awal bulan puasa
    Tidak takutkah dia di hari akhirat nanti akan segala pembalasan seksa

    ReplyDelete
  12. Aku jangka tuan admin ni kaki melantak pelahap macam aruah Reentry
    Bulan Ramadhan ke hapah ke mentekedarah serupa jer sepanjang hari
    Inilah hasil didikan dan ikutan tok guru tua sesat mereka Tun Malabari
    Apa jua ajaran nabi dan cerita seksa neraka sikit pun dia tak rasa ngeri

    ReplyDelete
  13. Aruah Reentry semasa idop dia dahulu puasa tidak tapii asyik membuta
    Sebelum asar udah ke pasar Ramadhan borong penuh satu boot kereta
    Kerja cukup malas tetapi mentekedarah kuat mengalahkan bapak unta
    Tahun ini kat dalam lobang kubor ler si pelesit nii mengelupor meronta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak dekat berbuka pun kau tak habis2 menfitnah dan caci nista.

      Astagfirullah....

      Delete
  14. Tuan admin ni pun rasanya tidak ubah macam aruah Reentry tukang karut
    Sepanjang hidup dia dulu mulut celupar maki hamun orang kuat mencarut
    Bila tiba time berbuka mentekedarah sampai boncit bujal dia punya perut
    Terawikh tidak pergi termengah dia terlentang sambil batang pelir diurut

    ReplyDelete
  15. Boleh jadi juga dia belom mamphos lagi inii budak Reentry lahanat durjana
    Tapi aku percaya santet Mat Indon udah bikin si dajal ni dua bulan merana
    Baru nak sembuh sikit-sikit dah tentu kinii tercungap ibarat bulan gerhana
    Tidak tahu apa nak buat kerja mentekedarah le sambil lancap kepala bana

    ReplyDelete
  16. Budak Reentry pukimak jahanam bangsat ni dah tidak berani cakap banyak
    Baru dia tahu langit tinggii rendah bila buat bagi Geng Kejora turun minyak
    Mana tidaknya hampir dua bulan si dajal ni terlantar kitorang balon lanyak
    Kini dia tahu kitorang nak kembali mengamuk pastii tidur pun tak nyenyak

    ReplyDelete
  17. Budak Reentry barua dajal bangsat cuba kembali mahu cari publisiti murah
    Tapi si bahalol ni dah diam menyepi bersembunyi gelabah tidak tentu arah
    Biar si setan keparat ni rasa akibat penangan kalau buat bagi Kejora marah
    Pasti berok makyeh ni tidor mamphos terlampau melantak mentekedarah

    ReplyDelete
  18. Budak Reentry bahalol jahanam bangsat dengan kerajaan dia sangat benci
    Tapi kini dah bertukar jadii dayus bacul pondan bapok maknyah meenachi
    Kena gempar siikit dengan Kejora terus sentap batang butoh tinggal seinci
    Buat diam pekak bodoh je walau pun teruk ditibai hantam cerca maki caci

    ReplyDelete
  19. Mana dia udah lari sembunyi senyap sepi jer ini Reentry Pukimak setan
    Duit BR1M kerajaan dia sapu tapi berkempen sokong DAP dan Pakatan
    Mari ler keluar berdepan dengan kitorang Kejora kalau ko anak jantan
    Kalu tidak batang butoh tu ngko kerat jer pergi lempar ke dalam hutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam'ah barua aku tak hambil BRIM jibon kepit ngkau tu.

      ChaaiiiiTTTT....!!!!

      Delete
  20. Budak Reentry pukimak jahanam ni dulu kaki kelentong aota belit putar
    Tapi kemudian nya dia terus menyepi bila Kejora serang bagai halilintar
    Kini bila terdengar akan kelibat kitorang dia jadi badi takut menggeletar
    Mana tiidak nya pukulan padu kita bikin dia hampir dua bulan terlantar

    ReplyDelete
  21. Budak Reentry syaithan haram jadah bangsat ni jenis pengkhianat dengki
    Dengan kerajaan D.S Najib ada saja tidak kena dan dia selalu serang maki
    Tak tau sedar diri dengan kerajaan BN ini lah dia boleh senang cari rezeki
    Memang dia nii jenis mulut celupar pok pek pok pek macam lobang puki

    ReplyDelete
  22. Entah mana pula menghilang Reentry barua pukimak dajal pengkhianat
    Takkan le udah tua bangka si bahlol setan dajal ni sakit pelir kena sunat
    Aku agak boleh jadi budak jahanam babi keparat ni udah kembali tenat
    Rasanya tahun ini tak sempat nak raya ler ini budak pelesit sial lahanat

    ReplyDelete
  23. Budak Reentry bingai unta tak padan papa melarat asyik nak bergaya
    Pemalas mengalahkan kerbau tapi asyik berangan ingin nak jadi kaya
    Kini kesan bisa santet kembali menjalar dia terlentang tidak bermaya
    Aku agak tak banyak hari lagii mamphos tak sempat nak sambut raya

    ReplyDelete
  24. Keadaan budak Reentry barua ni tak ubah idop tak mahu mati segan
    Merata ceruk setan ini sembunyi takut Geng Kejora perhambat ligan
    Udah banyak hari tak nampak bayang kelibat ini budak agama Pagan
    Barangkali budak dajal bangsat jahanam ni udah mamphos beragan

    ReplyDelete
  25. Reentry lahanat sering mempertikai kerajaan yang rakyat berii mandat
    Memang budak jahanam barua bangsat ni jenis manusia tidak reti adat
    Yang dia tahu pelir kasi lancap dan mentekedarah perut dia kasi sendat
    Bukan ingat nak bangun malam tambah pahala berwirid dan beribadat

    ReplyDelete
  26. Tak tahu mana dia larii Reentry dajal barua agama Pagan pemuja setan
    Memang iblis ni sangat penakut bayus bacul bapok tak ada sifat jantan
    Kejora tiibai hanya mengguna gurindam madah bukan kayu atau rotan
    Itu pun tak cukup tanah pelesit sial ni lari sembunyi entah mana hutan

    ReplyDelete
  27. Dulu kemain garang lantang lagi budak Reentry barua dajal ni beriya-iya
    Sibuk dia biising riuh rendah melalak merata blos tak ubah Hindu pariya
    Tapi kini dekat blog sendiri pun tak mampu buat apa lemah tak berdaya
    Aku yakin sangat si pelesit lahanat nii akan mamphos tidak sempat raya

    ReplyDelete
  28. Reentry tolol ikut jubor Matdey dengan China DAP dijadikan kuda kayu
    Ini lah contoh satu manusia dajal nak jadii perosak masa depan Melayu
    Namun kinii kacau bilau beruk dua ekor nii hilang bersama tiupan bayu
    Perjuangan taik palat dia jadi umpama batang pelir lembik terkulai layu

    ReplyDelete
  29. Entah banyak mana dia dah dapat pun kita tak tahu inii Reentry celaka
    Sanggup barua nii bersekongkol dengan DAP dan jadi Melayu derhaka
    Tak tahu macam mana dia jadi bodoh terikut dengan si Matdey puaka
    Mari ramai-ramai kita doakan budak dajal ni ditimpa bala malapetaka

    ReplyDelete
  30. Budak Reentry barua sial bangsat tak jawab sepatah diam serupa tugu
    Tak kan ler dia sibuk pukimak hapah ke bender sampai ke hari minggu
    Agaknya boncit terlentang kekenyangan baru sudah bedal bubor sagu
    Atau pun tenat terlantar serupa aruwah Seman Kadok dia punya regu

    ReplyDelete
  31. Banyak hairan Reentry dia punya blogspot sindiri pun dia buat tak endah
    Saya rasa yini budak sikarang dah jadi penagih di bawah pengaruh dadah
    Yenna dyey thamby.. mana pigii.. sudah lari ka.. dey poodachit poodaah
    Creeettt… creeett... air sireh kasi ludah sikit muka ini budak haram jadah

    ReplyDelete
  32. Reentry bangsat lahanat konon nak jadi pejuang tapii bengap tak ada otak
    Kemain lagi dia ikut geng pembangkang dengan Matdey dan Mukriz botak
    Namun berok makyeh dajal nii cabut lari lintang pukang bila Kejora gertak
    Puasa tidak tapi mengalahkan orang berpuasa time berbuka dia melantak

    ReplyDelete
  33. Dulu Reentry ngan si Seman kemain dengan Kejora ingin nak bertempor
    Namun berok maknyeh sial dua ekor ni lintang pukang kitorang gempor
    Yang si beruk tua tu mamphoss kojol setelah setahun lebih mengelupor
    Manakala si berok hingus nii pula kini monyok ibarat ayam berak kapor

    ReplyDelete
  34. Tak tahulah apa kesudahan nak jadi dengan ini Reentry barua kongkang
    Sanggup mau hancorkan bangsa sendiri kerna disuap Matdey tongkang
    Namun dengan Kejora budak iblis jahanam nii cabut lari lintang pukang
    Udah tak larat bangun mentekedarah sampai perut boncit terbongkang

    ReplyDelete
  35. Reentry dajal pukimak lahanat nii terus jadi setan bangsat punya budak
    Bukannya dia teringat nak belajar agama terus je jadi jahil pekak badak
    Bab amal ibadat sembahyang dan puasa langsong dia tak berkehendak
    Kalau sembahyang terawikh si barua ni tak payah citer ler lagi ler tidak

    ReplyDelete
  36. Aku agak budak Reentry dajal pukimak nii udah kembali tenat terlantar
    Dah dekat seminggu tiada lagi kata-kata dari mulut yang dapat dilontar
    Rasanya mungkin parah hendak menaip pun tangan dah terketar-ketar
    Menunggu hari jer maklekat maut nak masukkan ke dalam buku daftar

    ReplyDelete
  37. Mana dah menghilang pun tak tahu ini budak dajal Reentry monyet kera
    Budak pukimak iblis haram jadah nii dah tak berani lagi berdepan Kejora
    Barangkali si hanjeng kurap setan keparat ni udah lari balik ke Singapura
    Kat sana barua ni bebas mentekedarah sebab bukan Islam punya negara

    ReplyDelete
  38. Reentry ngan Matdey join pembangkang mahu kasi kerajaan BN jatoh
    Namun kempen dua ekor berok nii tidak sedikit pun BN jadi tersentoh
    Sebalik nya si bangsat nii dengan Matdey yang terok kena balon tutoh
    Kini mereka tak daya buat apa lagi selain dari mengurut batang butoh

    ReplyDelete
  39. Keadaan budak Reentry dajal ibarat sampan buruk di lautan tak bertepi
    Kemain nak tumbangkan kerajaan budak barua pelesit nii punya mimpi
    Namun kena lanyak teruk dengan Kejora terus kerbau ni diam menyepi
    Dah tak nampak bayang kelibat lagi ini neraka jahanam punya kayu api

    ReplyDelete
  40. Budak Reentry bahalol anggap Matdey seperti dewa bagai nak disembah
    Namun mamak tua cabuk itu yang mengheret dia hingga tumbang rebah
    Bila terdetik saja kelibat Kejora si barua nii terus jadi pucat menggelabah
    Kini tak tahu ke mana dia lari bersembunyi ini dajal fasiq pagan bedebah

    ReplyDelete
  41. Emangnya keadaan Reentry bajingan goblok rasain sakit dalam dan luar
    Inii sialan brengsek kini bener-bener kecut nggak berani lagi mau keluar
    Pasti sekali udah sentap sentot habis iblis ini punya kontol dalam seluar
    Barengkali si setan gombal ini merata ceruk merantau tuk cari penawar

    ReplyDelete
  42. Reentry dajai pelaq ni maknusia pasiq tak dak agama jenih budak liaq
    Budak iblih ni tak dak apa satu kegheja dia melilau saja ke ulu ke iliaq
    Bejumpa Geng Kejora awat tak amik kena balon tiibai bergiliaq-giliaq
    La nii dok meloko jadi seghopa kegha sakit samey urut batang peliaq

    ReplyDelete
  43. Budak Reentry haram jadah lahanat ni memang satu sen pun tak guna
    Dia punya perangai mengalahkan jin ifrit jembalang iblis dajal durjana
    Yang dia tahu melantak mentekedarah melancap batang kepala bana
    Kini dah hilang terus cabut lari bersembunyi tak tau ntah ceruk mana

    ReplyDelete
  44. Budak Reentry barua dajal sengaja buat fitnah ke atas Perdana Menteri
    Mungkin dia buat kerja keparat inii kerana dapat upah Matdey tua beri
    Namun si pelesit nii tak tahan kena tibai dengan Kejora terus cabut lari
    Dah tak nampak kelibat lagii agaknya mamphos tergantung bunuh diri

    ReplyDelete
  45. Budak Reentry memang keturunan bangsat jahanam barua haram jadah
    Kalu tengok kepada gaya gerak laku iblis dajal lahanat nii penagih dadah
    Penakut dayus pelir sentot entah mana ceruk hutan bapok nii lari redah
    Huergghh… ptuuiiihhh.. hingus gelema pekat muka dia aku mahu ludah

    ReplyDelete
  46. Langsong dah tak nampak keliibat lagi inii budak Reentry barua sial celaka
    Baru dia tahu bisa santau santet Mat Indon inii jahanam jembalang puaka
    Agaknya memang dah tenat nak mamphos ini iblis bakal penghuni neraka
    Proot.. creet.. creet… aku berak taik cirit kuning atas dajal nii punya muka

    ReplyDelete
  47. Budak Reentry bingai bahalol main ikut saja Matdey sokong DAP kafir harbi
    Apa saja kata dan perbuatan mamak tua tu dia anggap seperti sunnah Nabi
    Namun budak iblis dajal nii tak mampu tahan bila Kejora tibai bertubii-tubi
    Kelepaapp... dekat muka budak barua haram jadah ni aku lempar taik babi

    ReplyDelete
  48. Budak Reentry barua bangsat nampak nya dah kehilangan daya dan arah
    Baru dajal ni tahu akibatnya kalu bertindak buat bagi Geng Kejora marah
    Boleh jadi sakit yang dihadapi kesan santet kinii makin bertambah parah
    Atau pun mungkin dia terbongkang penat sebab terlebih mentekedarah

    ReplyDelete
  49. Dulu kemain lagi dia budak Reentry pelesit sembang lebat cakap takbor
    Namun empayar perjuangan taik palat dia Kejora dah kasi hancor lebor
    Kini udah tak daya lagii mau melawan tunggu masa je nak masuk kubor
    Keadaan budak iblis dajal ni serupa bapok menonggeng jer tadah jubor

    ReplyDelete
  50. Budak Reentry nii jenis manusia bangsat keparat haram jadah babi celaka
    Perangai dia ibarat ibliis lahanat jin ifrit setan pelesit jahanam dajal puaka
    Dengan bangsa Melayu dan Islam dia nii petualang pembelot penderhaka
    Bila udah mamphos nanti tak ada tempat lain layak bagi dia selain neraka

    ReplyDelete
  51. Pembaca semua dapat menilai budak Reentry dajal nii di pihak yang salah
    Buktinya ialah iblis ni tak berani lagi tampil untuk berdebat atau berbalah
    Dekat blog sendiri pun si barua ni tak berani tunggu terus dia cabut belah
    Secara tidak rasminya budak pukimak sial bangsat nii dah mengaku kalah

    ReplyDelete
  52. Budak Reentry cuba mau tonjol diri sebagai hero tapi hanya dapat malu
    Kemaiin dia mau tunjuk megah cakap besar pelir pun belum penuh bulu
    Kini si pelesit ni sedang menderita dek bisa santet penuh sakit dan ngilu
    Tak berapa lama lagi mamphos ler dia macam aruah Seman Kadok dulu

    ReplyDelete
  53. Budak Reentry bahallol mudah terpengaruh dengan Matdey punya drama
    Akhirnya pecah juga tembelang ini dua ekor pengikut Pagan punya agama
    Nak cari populariti murah tapi apa yang dia dapat hanyalah sakit percuma
    Mungkin tenat nak mamphos sebab itulah dia tak muncul udah agak lama

    ReplyDelete
  54. Dah hampir seminggu tidak nampak kelibat ini budak Reentry hingusan
    Pastii bisa santet kembali menusuk dia sedang nazak tak sedar pengsan
    Lihat lah kalu perangai jahat dekat dunia lagi Tuhan dah tunjuk balasan
    Waris terdekat tu boleh ler kalau mahu tengok-tengok pilih batu nesan

    ReplyDelete
  55. Mana dia udah menghilang pun tak tahu inii Reentry bahalol otak karat
    Nampaknya budak iblis pukimak dajal ni nak lawan Kejora dah tak larat
    Dia mendapat balasan dari Tuhan kerana banyak membuat dosa berat
    Dah tak nampak kelibat lagi inii barua hanjeng kurap jahanam keparat

    ReplyDelete
  56. Perancangan jahat Reentry iblis nak fitnah DS Najib serba tak menjadi
    Usaha budak bingai kadok ni baratnya naga mahu ditelan dek ular lidi
    Aku agak budak bangsat ni kaki dadah hirup daun ketum langgah todi
    Terus hilang tak nampak kelibat lagi ini budak Pagan pengikut Yahudi

    ReplyDelete
  57. Budak Reentry barua dajal bangsat dah lama tidak nampak bayang muka
    Tak tahu lah apa nak jadi dengan inii budak pukimak haram jadah celaka
    Puasa tidak tapii menyiibuk lebih melantak metekedarah waktu berbuka
    Memang tak ada tempat layak bagi nya bila mamphos selain dari neraka

    ReplyDelete
  58. Budak Reentry barua dajal tak muncul beri komen sudah begitu lama
    Itulah jadinya bila bodoh bingai mahu bikin blog dapat sakit percuma
    Tak tahu lah apa nak jadi dengan ini budak sesat Pagan punya agama
    Apa mungkin budak sial haram jadah ni udah mamphos tinggal nama

    ReplyDelete
  59. Budak Reentry dajal haram bangsat buat posting serupa sampah semak
    Dulu kemain lagi si kadok nii tapi kini udah tak berani lagi banyak lemak
    Agak nya kini budak iblis ni pergi mengadu dekat Matdey si tua mamak
    Terus tak berani keluar lagi inii budak barua babi haram jadah pukimak

    ReplyDelete
  60. Budak Reentry bingai tak melawan lagi bila Geng Kejora terus balon tutoh
    Dia punya empayar perjuangan taik palat kitorang udah kasi ranap runtoh
    Kena maki hamun cela caci cerca budak bangsat ni sikit pun tak tersentoh
    Boleh dia buat diam bodoh je sambil korek jubor dan gosok batang butoh

    ReplyDelete
  61. Budak Reentry bangsat ternyata dah mengalah terus belah angkat kaki
    Tidak menjawab sepatah pun berok makyeh ni walau teruk dicaci maki
    Ternyata budak sial dajal setan haram jadah ni bukanlah seorang lelaki
    Kalu bukan pondan maknyah bapok dia ni betina yang ada lobang puki

    ReplyDelete
  62. Mana dia dah hiilang pun tak tahu ini Reentry agama Pagan pelir tak sunat
    Perangai serupa haram jadah bangsat dengan Melayu dia jadi pengkhianat
    Namun kena dengan santau santet Mat Indon si iblis ni kini terlantar tenat
    Dah tak nampak bayang kelibat lagi ini budak pukimak dajal barua lahanat

    ReplyDelete
  63. Budak Reentry dajal barua ni ibarat orang sudah terantuk baru terngadah
    Dia dah sedar mahu tumbangkan D.S Najib dan BN bukanlah kerja mudah
    Melopong terkedu ler si mamat bingai bahalol nii menyesal dia tak sudah
    Terus menghilang tak nampak kelibat lagi ini budak bangsat haram jadah

    ReplyDelete
  64. Dah cukup seminggu tak nampak bayang kelibat ini budak Reeentry buaya
    Nampaknya kepada D.S Najib dan BN dia tidak lagi mendatangkan bahaya
    Budak pukimak barua ni kini semakin lemah tenat terlantar tidak bermaya
    Memang aku jangka budak lahanat ni akan mamphos tak sempat nak raya

    ReplyDelete
  65. Budak Reentry bangsat melarat asyik mentekedarah maggie dengan kicap
    Dajal nii sudah jadi umpama orang bisu tak tahu apa nak dikata atau ucap
    Mungkin yang dia masih mampu pun hanya mentekedarah dan melancap
    Tiap hari tengok bahan lucah lepas tu gosok batang pelir berdecup-decap

    ReplyDelete
  66. Budak Reentry bangsat takut dengan Kejora sampai taik cirit berterabor
    Tidak berani jawab sepatah tidak padan dulunya kemain celupar takbor
    Boleh dia buat diam bodoh jer walau berbagai kata maki caci dihambor
    Keadaan si dajal ni serupa bapok jer menonggeng tunggu ditutoh jubor

    ReplyDelete
  67. Budak Reentry bangsat lahanat ni benar-benar takut dengan Geng Kejora
    Keluar pun seminggu sekali dalam keadaan senyap bisu sepi tak bersuara
    Agaknya masih terasa bisa santau santet ini berok makyeh kongkang kera
    Tidak lama lagii mamphos ler macam Seman Kadok dia punya pak sedara

    ReplyDelete
  68. Warghh kahh kaah… dia buat lawak kelakar ini budak Reentry itik angsa
    Manusia fasiiq munafiiq sesat tak mengenal agama dan Tuhan yang Esa
    Ada ke layak untuk iblis dajal ini bertanya orang lain puasa ke tak puasa
    Nak menegur orang lain pada hal dirii sendiri penuh bergelumang dosa

    ReplyDelete
  69. Reentry dajal sangat takut dengan Kejora lari terkentut-kentut terberak cirit
    Sepanjang idop budak barua iblis ni terpaksa hadapi laluan hidup yang perit
    Tak tertanggung pukulan serupa maknyah auw auw zahir batin dia menjerit
    Kalau bukan pondan bapok dia ni mesti betina ada tundun dan lobang burit

    ReplyDelete
  70. Warghh kah kaah kahh.. lucu benar Reentry bingai mari nak berlagak ostat
    Kemain iblis nii ada hatii nak mengata orang tidak padan bodoh jahil batat
    Yang si pelesit ni tahu melantak mentekedarah janji perut jadi boncit ketat
    Satu lagii si dajal nii tak lepas ialah lancap pelir sambil tengok video pantat

    ReplyDelete
  71. Budak Reentry barua bangsat ni memang terkenal busuk punya kaki
    Tak tahu le sebab apa dengan kerajaan dan PM dia ni sangat dengki
    Pemalas asyik kerja mentekedarah dan tengok gambar lobang puki
    Penakut tak berani keluar walau teruk dihina cerca kutuk caci maki

    ReplyDelete
  72. Budak Reentry barua lahanat ni kaki mencarut tidak ada budi bahasa
    Memang si iblis bangsat nii manusia yang tidak tahu mengenang jasa
    Dia sering jer kutuk dan tabor fitnah ke atas P.M. yang tidak berdosa
    Tak kenal agama seumur idop tiidak pernah sembahyang atau puasa

    ReplyDelete
  73. Budak Reentry bingai bahalol kini terpaksa melalui kehidupan yang perit
    Terpaksa buat diam walaupun dulunya kemain lagii dia melalak menjerit
    Hidop pun serupa hanjing kurap sakit terjun segenap longkang dan parit
    Kini udah menghilang pula tak tau mana dia bersembunyi inii ostat burit

    ReplyDelete
  74. Budak Reentry iblis lahanat dulu mulut becok serupa lobang puki Kak Bedah
    Tapi kinii sering saja melarikan diri dan mulut dia pula senyap sepilah sudah
    Geng Kejora pukul tibai tak pakai kayu hanya guna pantun gurindam madah
    Itu pun tak cukup tanah dia pecut lari inii budak barua bangsat haram jadah

    ReplyDelete
  75. Budak Reentry pukimak bangsat ni memang manusia tidak tahu bersyukor
    Malam harii bawa bomoh carii tok keramat tempat menurun nombor ekor
    Bila siang bukan dia nak kerja tetapi tidor membuta mamphos berdengkor
    Tak tau lah apa nak jadii dengan budak Pagan penyembah berhala ni sekor

    ReplyDelete
  76. Budak Reentry barua jahanam dulu kemain celupar tapi kinii diam menyepi
    Entah mana ceruk dia bersembunyi pun tak tau ini budak bingai lembu sapi
    Terus tak nampak kelibat batang idong lagi inii dajal neraka punya kayu api
    Mungkin budak syirik Pagan sesat ni kini dengan tok bomoh berubat jampi

    ReplyDelete
  77. Dulu kemain galak lagi Reentry bahalol ingin mau mencetuskan huru-hara
    Tapi kini budak pukimak haram jadah ni dah senyap sepi tak lagi bersuara
    Takut benar nampaknya si maknyah bapok inii kena gertak dengan Kejora
    Terus tidak kelihatan bayang kelibat lagi ini budak monyet kongkang kera

    ReplyDelete
  78. Kesiian budak Reentry pelesit kena lanyak kat blog sendiri jadii bahan buli
    Terus diam kaku buat bodoh jer walau pun teruk dia dimaki caci dan perli
    Udah macam badii takut ibarat pernah kena tutoh jubor dengan Benggali
    Agaknya sekarang ni iblis ni rancang nak gantung diri sedang mencari tali

    ReplyDelete
  79. Seperti diduga Kejora terus dengan perang jihad tak hentii buat serbuan
    Budak Reentry bahallol lahanat larii rata menyondol seperti babi buruan
    Biar dia tahu langit tinggi rendah budak bangsat nii baru dia rasa habuan
    Ini lah padahnya bila tak ada cukup persediaan mau jolok sarang tabuan

    ReplyDelete
  80. Mamang lawak betul budak iblis Reentry Pagan ostat burit pemuja setan
    Ilmu tidak ada mahu ajar orang ibarat kail sejengkal nak menduga lautan
    Tak tau ke mana si dajal nii lari bersembunyi dah seminggu tak kelihatan
    Takkan ler dia baru bersunat kerat kulup pelir kalu nak kata pelir bentan

    ReplyDelete
  81. Reentry jadii rosak sesat kerana percaya sangat dengan Matdey mamaknda
    Segala kata-kata si tua nyanyuk tu diterima sama dengan Nabi punya sabda
    Tak tahulah kita budak dajal fasiq ni penganut Pagan ke Yahudi atau Budha
    Perjuangan taik palat iblis inii berakhir kosong yang ada hanyalah taik kuda

    ReplyDelete
  82. Geng Kejora tidak ada belas kasihan bertali arus mari masuk serang serbu
    Budak Reentry dajal bangsat tidak daya bertahan lari meninggalkan kubu
    Barangkali pelesit inii berlengkar kat rumah bersembunyi dalam kelambu
    Terus tidak nampak kelibat ekor dengan tandok lagi inii sial bingai lembu

    ReplyDelete
  83. Geng Kejora tidak kasi ruang dekat Reentry terus aggresif serang kerumun
    Hancor lunyai belakang budak dajal ni ibarat durian menggelek mentimun
    Tak daya nak buat apa lagi si bingai unta nii hanya terlopong mengelamun
    Terus tak nampak bayang kelibat lagi inii budak barua bangsat penyamun

    ReplyDelete
  84. Reentry bangsat pemalas serupa kerbau jarang mandi ketiak bau hapak
    Gatal nak buat blog tapi bikin posting serupa haram jadah kepala bapak
    Geng Kejora masuk tibai guna pantun madah saja bukan terajang sepak
    Itu pun tak cukup tanah budak barua pukimak jahanam ni lari menapak

    ReplyDelete
  85. Budak Reentry ni idop jadi sampah masyarakat satu sen pun tidak guna
    Tak habis-habis budak sial barua ni dengan dia punya perangai durjana
    Hari-hari budak jahanam ni buat dosa asyik tengok gambar burit betina
    Lepas tu apa lagi kerja iblis ni kalau tidak melancap batang kepala bana

    ReplyDelete
  86. Budak Reentry barua pengotor badan busuk ketiak hangit jarang mandi
    Kaki pemabok lalok mentekedarah dadah langgah ayer ketum arak todi
    Siang berdengkor bila pulak berpoya-poya merata kelab malam berjudi
    Tak tahulah apa kesudahannya ini budak pengikut agama Pagan Yahudi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau puasa ala-ala Pagan ke Kimak.Mencarut tak sudah sudah.

      Delete
  87. Warghh kah kaah kahh… akhirnya inii budak barua iblis keluar juga ke mari
    Dunia ni sempit memang tidak ada tempat untuk ngko nak belah cabut lari
    Ada satu syarat kitorang tidak makii carut ngko wahai budak dajal Reentry
    Ngko kena mari buat komen dalam blogspot taik palat ngko nii setiap hari

    ReplyDelete
  88. Segala kata dan perbuatan Matdey Reentry ikut umpama sunnah nabi
    Sanggup budak dajal ni ikut dia berkepit dengan DAP China kafir harbi
    Tak mustahil kalau budak dajal inii sanggup mentekedarah daging babi
    Tapi kinii dia penakut pelir udah sentap masuk macam kepala labi-labi

    ReplyDelete
  89. Budak Reentry barua lahanat lain tidak tahu kerja dia asyik kutuk gomen
    Tak sedar dirii melarat merempat kerja pun taraf kuli saja bancoh simen
    Kalau ada bini tu kot ler kata sibuk nak main burit ker atau nak beromen
    Ini buat blog dan posting serupa palat tapi tak mahu masuk buat komen

    ReplyDelete
  90. Puas kitorang menunggu budak Rentry jahanam bangsat tidak muncul jua
    Agaknya dia pergii berjumpa minta nasehat dengan Matdey si mamak tua
    Atau pun budak dajal haram jadah nii pergi bersembunyi entah mana gua
    Langsung dah tak nampak kelibat muka inii budak pukimak lahanat barua

    ReplyDelete
  91. Angkatan Geng Kejora tak hentii menyerang terus bagaikan tentera di utus
    Budak Reentry bangsat keparat dah tak ada lagi kelentong aota nak dicetus
    Tidak nampak bayang kelibat juga walau pun komen dah mencecah seratus
    Terus lesap ini budak pukimak lahanat barua bahalol tolol biol wayar putus

    ReplyDelete
  92. Budak Reentry pelesit lahanat dulu kemain lagii lantang celupar ghairah
    Namun kinii bagaikan udah jadi bodoh bisu senyap sepi kehilangan arah
    Agaknya dajal nii terbongkang sakit perut sebab terlebih mentekedarah
    Atau pun mungkin masa dia kecik dulu pak dia terlupa nak bayar pitrah

    ReplyDelete
  93. Kitorang sikit punya kaw punya maki takkan Reentry dajal tak rasa tersentoh
    Boleh kata tidak ada selang sehari pun kita ganyang tibai lanyak balon tutoh
    Agaknya budak iblis puaka ni terlebih mentekedarah kot dah tumbang jatoh
    Atau pun letih nak bangun sengal badan akiibat kerap melancap pala butoh

    ReplyDelete
  94. Budak Reentry jahanam bangsat nii memang tak punya maruah dan jati diri
    Boleh iblis nii buat diam bodoh je biar orang ganyang dia dekat blog sendiri
    Buat posting serupa taik palat pala butoh pas tu tak mau komen cabut larii
    Tak mungkin mamat berok ni dapat menyaingi saudara kita Tuan Parpukari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sibuk kerja la barua.Bukan macam ngkau mengketedarah duit rasuah sampai muka gelap macam bontot gorila.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  95. Warghh kaah kaah kahh... cari alasan lain lah kalau ya pun ngko nak beri
    Ngko nak bikin aota kelentong apa kat sini budak barua keparat Reentry
    Sibuk kerja pala kote pukimak hapah kebendernya sampai tiap-tiap hari
    Tak kan le kuli cabok macam ngko nii jadual kerja mengalahkan menteri

    ReplyDelete
  96. Aduuss.. lawak memang kelakar giler babi ini budak Reentry memerang
    Begitu lah adanya si mamat bapok nii helah dan alasan yang dia karang
    Tidak henti-henti dengan akal tipu muslihat kelentong aota temberang
    Dah ketandusan modal dan penakut baik ngko cakap saja terus terang

    ReplyDelete
  97. Alahaaii.. macam ler dia sorang saja yang kerja ini budak Reentry hingusan
    Daripada dulu dah bertahun-tahun itu sajalah barua dajal ni punya alasan
    Agaknya si mangkok ayun pukimak ni buat begitu mau minta belas ikhsan
    Ngko cari alasan lain lah berok makyeh oii alasan kerja tu kami dah bosan

    ReplyDelete
  98. Alahai.. inilah Reentry bohong temberang aota kelentong sepanjang masa
    Bila takut berdepan Geng Kejora alasan sibuk kerja tu memang udah biasa
    Pernah juga dulu mamat berok ni bagi alasan amik kompeni punya periksa
    Nanti macam citer P Ramlee buat alasan nenek dia mau bersalin esok lusa

    ReplyDelete
  99. Budak Reentry barua sial bangsat terus melopong terkedu menongkat dagu
    Kerja kepala butoh haper ke bender nya kalau sibuk sampai ke harii minggu
    Tak tahu bagai mana lagi nak kelentong kini si dajal ni menangis tak berlagu
    Walau pun si iblis ni buat helah kitorang Kejora masih tetap juga menunggu

    ReplyDelete
  100. Aduhai kasihan Reentry berok makyeh tak boleh jalan dia punya helah
    Itulah jadi nya budak ni bodoh dungu bingai masa kecik malas sekolah-
    Kalau udah kehabisan modal aota kelentong dia akan larii cabut belah
    Secara tak rasminya kita faham budak kerbau ni udah mengaku kalah

    ReplyDelete
  101. Woii Reentry ngko tak tahu ker kalau bagi gelaran orang barua tu berdosa
    Tapi bila ada geng kitorang yang kasar sikit ngko tanya pula posa tak posa
    Aku pun tak faham sebenarnya nko ni apa punya agama atau pun bangsa
    Idop nko nii dalam lakonan tipu kepura-puraan munapiq sepanjang masa

    ReplyDelete
  102. Pasal mentekedarah mengalahkan orang puasa ini mamat lalok kaki dadah
    Belum pukul tujuh lagi si dajal ni dah mula duduk bersila mengadap juadah
    Kalau dia melantak pulak tu kerbau ni gelojoh pelahap serupa haram jadah
    Huerrgghh.. ptuiihhh.. kat muka dan dalam pinggan nasi dia aku nak ludah

    ReplyDelete
  103. Mana pula dia dah hilang inii budak Reentry Pagan Yahudi punya pak lebai
    Kini dah diam menyepi dulu mulut celupar serupa lobang puki maa chiibai
    Aku yakin kesudahanb udak dajal nii akan tumbang juga Geng Kejora tibai
    Elok sangat iblis nii mamphos cepat pun sebab neraka dah pun melambai

    ReplyDelete
  104. Woi budak Reentry pagan ngko tu udah teruk tahap nak jadi sasau sawan
    Memang kalu tengok ke gayanya ngko dah tak berdaya lagi nak melawan
    Blogspot pukimak taik palat nii pun seperti kitorang sudah rampas tawan
    Apa kata kalu ngko surrender menyerah saja dan kita berbaik jadi kawan

    ReplyDelete
  105. Woi budak Reentry pagan tidakkah ngko terfikir untuk insaf dan bertobat
    Kalau ngko mau berubah bulan Ramadhan nii eloklah sebelum terlambat
    Ngko mintak ampun dengan Kejora nantii penyakit ngko itu boleh diubat
    Nanti kalau kitorang rasa puas hatii boleh ler kita offer ngko jadi sahabat

    ReplyDelete
  106. Kenapa ngko jadi bodoh bahalol bingai sangat budak barua dajal Reentry
    Selama inii apa yang ngko dapat bermati-matian ko sokong Tun Malabari
    Bukan kah lebih baik ko insaf bertobat dan menyokong Perdana Menteri
    Mari ler masuk jadi ahli Geng Kejora bawah pimpinan Tuan Muda Khairy

    ReplyDelete
  107. Ngko tak payah berpura-pura nak berselindung ler budak Reentry berok
    Dari keadaan dan tingkah laku ngko ni derita ngko tak dapat nak disorok
    Aku tahu sakit ngko kesan santet Mat Indon tu makin lama makin terok
    Baik ko mintak ampun segera dengan kitorang sebelum jadi lebih burok

    ReplyDelete
  108. Ok lah aku pun dah penat nak berbalah.Marilah kita berbaik-baik.Mulai hari ni aku adalah Team Kejora Astakona Oblonggata Tempura.Amacam ok tak

    ReplyDelete
  109. Woi budak Reentry dajal gaya bahasa ngko tu seperti ngko belum berubah
    Ngko buat tambah-tambah pulak nama geng kitorang serupa sial bedebah
    Dengan sebab kebedebahan ngko itu ada lagii satu syarat aku nak tambah
    Sebelum nak masuk geng kitorang ko kena minta ampun berlutut sembah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Disini aku mintak ampun dan merafak sembah kepada team kejora.Maaf Zahir dan Batin dengan ucapan duit raya takder ker...?Kih...Kih...

      Delete
  110. Bagus lah Reentry bangsat pukimak lahanat ngko sudah sedar dan insaf diri
    Mulai sekarang ngko kena setia menyokong kerajaan dan perdana menteri
    Ngko juga kena cakap yang ngko kagum dan sayangkan Tuan Muda Khairy
    Pangakuan inii nko kena buat sebagai kempen dekat blogspot si Parpukari

    ReplyDelete
  111. Tidaklah semudah itu untuk kitorang percaya dengan ngko Reentry sialan
    Kitorang nak nko gii berkempen sokong PM di blog Parpu selama sebulan
    Kalau ko boleh lepas ujian ini duit raya nanti kitorang kasilah pelan-pelan
    Tapii kalu ngko masih ingkar dan lagak samseng juga maka selamat jalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya pukimak Parpu Taik Gendhot tu block aku la kimak.Komen aku langsung tak lepas.Barua punya Parpu Gendot.

      Delete
  112. Apa lah ngko nii bodoh biingai bahalol sangat Reentry hantu jerangkong
    Ini lah akibatnya bila nko ikut jubor si Matdey jadi pengikut DAP tokong
    Parpu blok ngko sebab dulu DS Najib dan kerajaan ngko balon pelakong
    Kali inii si gendhut tu mesti lepas kalau ngko komen sebagai penyokong

    ReplyDelete
  113. Woi Reentry mangkok ngko gi ler cepat kat blog Parpu sbelum terlambat
    Cakap terus terang ngan Parpu gendhot tu ngko kini udah insat bertobat
    Pas tu ko bagi tau ler ko nak berkempen sokong PM bukan nak berdebat
    Ngko sabar ler sikit kalau dia perlii ngko atau bontot itam ngko dia sebat

    ReplyDelete
  114. Bila lagi ngko mau berkempen dekat blog Parpu wahai Reentry pekak badak
    Naper masiih berpeluk tubuh buat bodoh kayu lambat sangat nak bertindak
    Nak jadi ahli Geng Kejora macam ni kalu bingai mangkok ayun punya budak
    Jangan sesal kitorang nak kasi ngko last chance ni gko nak duit raya ke tidak

    ReplyDelete
  115. Aku dak agak dari awal lagi budak Reentry pelesit ni kita tak boleh percaya
    Kita semua nii nak di‘ngap‘nya nganga je mulut cari peluang macam buaya
    Pengakuan dia minta ampun nak join kitorang sebab ingin minta duiit raya
    Kalu kita main tangkap percaya buta memang kita mudah boleh terpedaya

    ReplyDelete
  116. Budak Reentry iblis lahanat keluar rancak sekejap lepas tu menghilang lagi
    Dia ni memang sengaja menolak tuah mensia-siakan peluang kita nak bagi
    Memang dia memilih untuk masuk dalam golongan orang-orang yang rugi
    Kalau dekat budak pukimak barua nii aku kasi penampor bersepai taik gigi

    ReplyDelete
  117. Budak Reentry barua dajal pukimak sudah tidak nampak lagi batang idong
    Berpura-pura mintak ampun tapi kita tahu niat sebenar yang terselindong
    Dengan sebab itu kita tidak akan berhenti budak dajal ni kita terus ladong
    Baru dia tahu tak dapat apa yang dikejar tercicir pula apa yang dikendong

    ReplyDelete
  118. Ke mana menghilang Reentry bangsat dah tak nampak kelibat bayang muka
    Barangkali budak barua pukimak ni kembali menghadap Matdey tua bangka
    Entah apa pula perancangan sedang dibuat ini dua ekor lahanat penderhaka
    Agaknya mamphos nanti mereka dua nii akan duduk sekawah dalam neraka

    ReplyDelete
  119. Terus tak nampak kelibat lagi ini Reentry keponden skeperr marang prapu
    Memang aku dak agak tak boleh percaya langsong ini budak barua penipu
    Buat-buat lembik tengkok mintak ampun duit raya kat kita dia mahu sapu
    Jangan ngko harap duit raya selagi ngko tak gii berkempen kat blog Parpu

    ReplyDelete
  120. Diam ah kau.Aku pergi Sri Perdana ada meeting cikit tadi.Kih...Kih...

    ReplyDelete
  121. Ngko ni merapu buka temberang aota apa pulak Reentry kepala bana
    Nak buat pukiimak kepala hatok ke jadah mender ngko gii sri perdana
    Mesti ko ni termasuk dalam senarai terima sumbangan bantuan dana
    Kalu atas sebab yang lain tak akan berbau ngko nak pijak kaki ke sana

    ReplyDelete
  122. Biasa le budak Rentry dajal nii tidak habis-habis dengan sembang lebat
    Sri Perdana tuu memang tempat untuk orang yang ternama dan hebat
    Tak tahu ler kalau kata situ ada buka klinik atau tempat untuk berubat
    Atau iblis nii ke situ sebab nak amik kesempatan duit raya nak disebat

    ReplyDelete
  123. Hairan sungguh budak Reentry pukimak iblis lahanat nii mana dah lari
    Udah dua harii berlalu tidak ada satu komen pun si barua setan ni beri
    Mungkin mentekedarah banyak dia membuta mamphos tak sedar diri
    Atau pun tak lah pulak dajal ni melancap batang butoh sepanjang hari

    ReplyDelete
  124. Nampaknya Reentry sial setan lahanat masih lagi dengan perangai lama
    Cara aksii dan tindak tanduk budak barua iblis nii seperti tak ada agama
    Ini lah agaknya hasil darii ajaran tok guru dia si Matdey keling apa nama
    Huerrgghh… ptuiiiihhhh... kat muka si dajal nii aku ludah hingus gelema

    ReplyDelete
  125. Entah ke mana pergi tak nampak kelibat batang idong Reentry kongkang kera
    Terus menghilang diri ini budak barua bangsat pembelot pengkhianat negara
    Boleh jadi si pukimak lahanat nii main mercun meletop kat tangan dia cedera
    Atau pun mungkin si iblis ni balik cari stok mercun untuk bisnes kat Singapura

    ReplyDelete
  126. Budak Reentry syaiithan puaka idop tanpa iman hanya berteras nafsu serakah
    Kini dah terus senyap sepi kelu diam membisu tidak ada lagi sebarang warkah
    Nampaknya budak pukimak lahanat ni dah lemah tak berdaya lagi melangkah
    Agak nya hampir raya nii dia melepak kat masjid cari peluang mintak sedekah

    ReplyDelete
  127. Budak Reentry jahanam bangsat dah kehabisan modal aota mau dibongkar
    Posting dekat blogspot tahik palat si dajal nii hanya jadi bahan lucu kelakar
    Tak daya nak buat apa lagi berok bangsat nii selain melancap batang zakar
    Batang butoh pun dah jadi lembik terkulai tak ubah seperti terung dibakar

    ReplyDelete
  128. Mana dia pergi udah banyak hari tak nampak ini Reentry sial pengkhianat
    Dia tak jawab pun si dajal nii kitorang buat komen sampai dah naik penat
    Tak tau lah kemana dia lari bersembunyi inii budak pukimak dajal lahanat
    Agaknya budak iblis haram jadah ni bentan sakit pelir kali kedua bersunat

    ReplyDelete
  129. Nampak nya tingkah laku perangai budak Reentry dajal tak dapat nak diubah
    Budak sial lahanat ni sengaja melemparkan diri ke dalam hina punya lembah
    Pasal itu Kejora akan terus menyerbu serang sengatt bagai tabuan dan lebah
    Biar bengkak lebam sengal bontot inii budak pukiimak jahanam sial bedebah

    ReplyDelete
  130. Budak siyalan brengsek Reentry kelihatan nya kontol udah kecut sentot
    Emangnya budak bajingan goblok ini dasar bacul dayus kontol kemetot
    Dilancapinnya kontol saban hari karna gak punya memek tuk dingentot
    Sebalik nya ahli angkatan Kejora asyik hantam godam dia punya bontot

    ReplyDelete
  131. Budak Reentry bangsat dulu kemain megah celupar mahu tunjuk handal
    Tapi kini si bapak berok ni dah diam menyepi kelu bisu kehabisan modal
    Langsung tak jawab sedikit pun bila Geng Kejora lanyak tibai paku bedal
    Tak tahu ceruk hutan mana dia lari sembunyi ini maknyah bapok sundal

    ReplyDelete
  132. Reentry barua lahanat dulu kemain berangan mau guling kerajaan beriya-iya
    Sana sini merata blog dia pergi riuh rendah bising mengalahkan hindu pariya
    Namun kinii dah tak daya nak bersuara lagi ibarat orang mereng putus waya
    Diam menyepi tak bersuara lagi sedang buat entah apa kepala butoh pak dia

    ReplyDelete
  133. Mana dia menghilang dirii bersembunyi pun tidak tau ini Reentry ketiak hapak
    Udah dekat empat hari berlalu si bangsat ni satu komen abok pun tak nampak
    Takkan budak dajal barua ni dah tua masih lagi kena penyakit demam campak
    Atau pun berkepiit celah ketiak mak atau dekat kepala butoh dia punya bapak

    ReplyDelete
  134. Bagi kitorang Kejora kerja melanyak budak Reentry nii dah jadi serupa hobi
    Kita mahu kasi ajar secukup-cukupnya sampai tewas ini sahabat kafir harbi
    Dah nampak bunga nak kalah pelir dia dah selam masuk serupa kepala labi
    Terus tak nampak bayang kelibat rupa lagii ini budak pukimak lahanat babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konon kata nak berbaik.Pundek hitam punya muka.

      Delete
  135. Walau pun kitorang udah offer untuk berbaik ngko masiih tak berubah jua
    Cuba tengok kat atas tuu ngko masih lagi panggil kitorang paria dan barua
    Aku tahu Rentry bangsat ngko nii masih di bawah pengaruh si Matdey tua
    Sebab itu le kitorang nak kembali berperang untuk ranapkan ngko berdua

    ReplyDelete
  136. Idea kelentong aota temberang budak Reentry bangsat udah makin pupus
    Budak dajal keparat ni pun dah tak ghairah lagi ibarat betina tua menopus
    Dia dan tok guru dia si Matdeyy tongkang kita akan kasi lenyap dan hapus
    Kita akan kasi ini dua ekor mala’un cacat tempang kalau pun tak mampus

    ReplyDelete
  137. Biar dia tau langit itu tinggii ke atau rendah ini Reentry setan anak gampang
    Dah tak mampu nak berlari lagi budak dajal bangsat ni ibarat kuda tempang
    Kejora tembak guna gurindam madah saja bukan tembak dengan senapang
    Itu pun tak cukup tanah iblis ni lari belum le lagi kena penyepak pelempang

    ReplyDelete
  138. Kejora akan terus lancar serangan bertubi-tubi tidak kira siang dan malam
    Kitorang akan tibai lanyak secukupnya inii manusia dua muka punya talam
    Dia bersama dengan tongkang si Matdey mamak kita akan kasi tenggelam
    Biar lah kisah derhaka dua ekor berok inii menjadi sejarah kenangan silam

    ReplyDelete
  139. Budak Reentry pasti tahu dalam kempen dia si Matdey udah terlebih cakap
    Pihak polis dah siasat dan pasti dia dengan konco macai akan kena tangkap
    Tidak sabar aku mau tengok dua ekor mangkok nii merengkok dalam lokap
    Boleh le bayang bagaimana dalam sel tu nanti dua ekor nii berpelok dakap

    ReplyDelete
  140. Budak Reentry bingai bahalol terikut rentak si Matdey mencetus huru hara
    Mereka inii mahu wujudkan suasana kecoh mengganggu kestabilan negara
    Namun bila polis bertindak nantii akan lenyap ler mereka punya sandiwara
    Elok sangat kalu dua ekor mangkok ayun nii dikurung sebilik dalam penjara

    ReplyDelete
  141. Entah mana pulak dia bersembunyi ini budak Reentry dajal jahanam bangsat
    Akibat terlalu taksub ikut jubor si Matdey budak barua nii jadi terlanjur sesat
    Kini baru dua ekor iblis nii kecut perut bila pihak polis sedang rapi menyiasat
    Mesti kedua ekor setan ni sentap sentot kecut batang pelir kat bawah pusat

    ReplyDelete
  142. Budak Rentry pukimak gatal mahu berpolitik tapi ilmu kosong dada tak berisi
    Diia terpengaruh dengan Matdey mau gulingkan kerajaan cecara konfrantasi
    Namun bila kini pihak polis mula siasat dua ekor kongkang ni resah pucat lesi
    Tak sabar rasa nak lihat dua ekor berok makyeh nie raya dalam kandang besi

    ReplyDelete
  143. Dulu budak Reentry pelesit barua lahanat kemain lagi celupar lantang galak
    Merata blog orang dia menceroboh masuk bising serupa hanjeng menyalak
    Namun iblis ni dah diam jer menyepi seribu bahasa walau terok ditempelak
    Kini jadi serupa maknyah bapok jer menjerit.. “auuww’ bila kain kena selak

    ReplyDelete
  144. Budak Reentry pukimak dajal maknyah bapok nii agaknya sedang bermekap
    Tak kan ler hari minggu sibuk dengan kerja lagi diam sepi jer tidak bercakap
    Tidak mustahil si pelesit barua lahanat nii polis cawangan khas dah tangkap
    Agaknya sekali dengan tok guru dia si Matdey dah merengkok dalam lokap

    ReplyDelete
  145. Tak tahu ke mana dia sudah menghilang inii budak Reentry Pak lebai malang
    Terus senyap sepi diam membisu tak berani lagi iblis ni tampil tunjuk belang
    Agak nya dia pergi bersembunyii bersama tok guru dia si Matdey tok dalang
    Atau pun gelojoh mentekedarah dia terbongkang mamphoss tercekik tulang

    ReplyDelete
  146. Kejora langsung tidak berii ruang terus tiibai balon lanyak serang dan serbu
    Budak Reentry iblis bangsat lari berselerak bagai anak ayam kehilangan ibu
    Mungkin kat rumah si Matdey tongkang tempat dajal ni sembunyi berkubu
    Terus tak nampak kelibat batang idong lagi inii budak bahalol bingai lembu

    ReplyDelete
  147. Budak dajal Reentry nak tunjuk hebat baju kat badan sendirii tak mau ukor
    Akibatnya kena lanyak balon ngan Kejora tertiarap tertonggeng tersungkor
    Agak nya dekat rumah si Matdey tongkang dia tidor mamphos berdengkor
    Aku nak tunggu dengar khabar jer polis cekup ini pengikut pagan dua ekor

    ReplyDelete
  148. Hairan sungguh budak Reentry pelesit lahanat nii tak muncul keluar juga
    Boleh jadi sibuk dengan bahan mercun dan bunga api barua nii berniaga
    Lepas tu dia balik cucuh dekat tepi rumah pulak ini setan kepala dongga
    Hingar bingar habis tak boleh nak tidor aman masyarakat jiran tetangga

    ReplyDelete
  149. Matdey tua pedukang ingat dia mantan P.M. boleh kebal undang-undang
    Dia buat kempen mahu jatuhkan kerajaan BN merata dewan dan padang
    Terikut pula jadii konco macai cacai si Reentry biingai bahalol otak udang
    Dah senyap sepi agaknya mereka dah masuk orang salah punya kandang

    ReplyDelete
  150. Matdey tongkang bertindak ikut perasaannya tua saja tapii tak ada otak
    Antara penyokong kuat jadii talii barut dia Reentry bahalol kepala botak
    Tapi si mamat berok bingai ni bukan tahu apa satu hanya kuat melantak
    Namun kini iblis dua ekor terus menyepi terkedu bila ketua polis gertak

    ReplyDelete
  151. Hairan sungguh ke mana dia dah menghilang ini Reentry berok kongkang
    Tak kan ler dekat sangat nak sambut raya dajal ni mamphos terbongkang
    Agak nya sedang bersembunyi bersama tok guru dia si Matdey pedukang
    Tidak sabar mau tengok mereka masuk lokap inii dua ekor pembangkang

    ReplyDelete
  152. Tak muncul-muncul juga budak Reentry pukiimak bangsat jahanam puaka
    Sudah dua hari lebih kitorang balon tibai bermacam pantun kita dah reka
    Mungkinkah dah kena tangkap polis bersama Matdey setan si tua bangka
    Atau pun tak mustahil budak dajal ni dah mamphos menunggu ke neraka

    ReplyDelete
  153. Nampaknya kali ini memang betul-betul kita udah menang penuh bergaya
    Kerajaan BN jugak UMNO akan terus bergemerlapan dengan sinar cahaya
    Kepada DS NAjib dan kabinet BN rakyat sudah semakin yakin dan percaya
    Manakala Reentry dajal pula mamphos terbongkang tak sempat nak raya

    ReplyDelete
  154. Baru padan dengan muka dia budak Reentry dajal tak tau mengenang budi
    Sebelum mamphos pun iblis ni dah tak berani keluar seperti dah kena badi
    Ada hati dia mau lawan kerajaan umpama naga berapi nak ditelan ular lidi
    Akibat nya terus terbongkang dalam lobang kubor ini budak Pagan Yahudi

    ReplyDelete
  155. Alahhaii.. masih idop lagi rupanya budak Pagan dajal Reentry taik palat
    Aku ingatkan udah terbongkang dalam tanah dibaham caciing dan ulat
    Namun dia dah tak berdaya nak buat apa lagi lemah lesu terkulat-kulat
    Bertambah gementarlah iblis ni bila Geng Kejora mengamuk buka silat

    ReplyDelete
  156. Besok kita dah nak sambut raya aidil fitrii wahai Reentry kongkang kera
    Janganlah lupa pula ngko nak mintak ampun maaf dengan Geng Kejora
    Mungkin sempena hari mulia ni kitorang nak rehat balon ko sementara
    Tapii bila lepas raya nantii tak boleh jamin ler ngko kami sambung dera

    ReplyDelete
  157. Dekat nak raya ni tak sempat nak azan Reentry sampai ke masjid cepat
    Amik peluang le kat masjid budak iblis lahabau nii beriktikaf merempat
    Dia berlakon sedih kat situ banyak le nanti sedekah si lahanat nii dapat
    Besok sakan ler budak pelahap nii mentekedarah lemang ngan ketupat

    ReplyDelete
  158. Budak Reentry pukimak dajal ni udah ler harta tak ada ilmu pula sedikit
    Aku agak fahaman anutan Pagan amalan Matdey budak ni udah jangkit
    Bila tiba jer bulan Ramadhan budak setan nii ada-ada je dia punya sakit
    Sepanjang yang aku tahu budak barua iblis nii sahur tak pernah bangkit

    ReplyDelete
  159. Ke mana dia sudah menghilang ini budak Reentry pengkhianat negara
    Dah banyak harii budak barua iblis dajal nii senyap saja tidak bersuara
    Barangkali budak hanjeng kurap ni balik sambut raya dekat Singapura
    Kok ya pun tak kan tak nak beraya miinta ampun maaf dengan Kejora

    ReplyDelete
  160. Udah letih penat kita mengarang Reentry tak juga beri apa-apa pun balasan
    Tak kan ler dekat nak raya ni pelesit ni dah tidor terus berteman batu nesan
    Nah.. ”kepala butoh pak hang” itu ucapan khas aku dekat Reentry hingusan
    Atau jika itu kurang kaw, nah.. “burit mak hang” mungkin ini akan berkesan

    ReplyDelete
  161. Tamat le sudah Ramadhan tiba Syawal dan takbir idul fitri pun mula bergema
    Walau pun budak Reentry setan tak puasa kita izin dia tumpang beraya sama
    Lega ler budak dajal barua pagan nii empat lima hari mentekedarah percuma
    Di hari mulia ini kita terima dia sebagai saudara walau pun dia tak ada agama

    ReplyDelete
  162. Aku mewakili Kejora nak ucap selamat hari raya dekat ko Reentry memerang
    Jangan lupa yang ngko ni sudah banyak buat salah dan dosa dengan kitorang
    Baik ngko mintak maaf segera di hari baik ini sebelum kami terus menyerang
    Kalau ngko mau berbaik nanti kita bagi offer lepas raya nanti ngko isi borang

    ReplyDelete
  163. Agaknya Reentry dajal bangsat ni kenyang tergolek serupa babi perut sarat
    Kerja mentekedarah tak henti sampai mahu bangun pun dia dah tidak larat
    Namun di hari yang mulia ini tali silaturrahiim kita masih jua mau jalin erat
    Maka aku nak ucaplah jugak selamat hari raya dekat ngko Reentry keparat

    ReplyDelete
  164. Mana ni tak nampak langsung kelibat ini budak bangsat Reentry kongkang
    Takkan ler awal-awal pagi dajal keparat ni ke rumah Matdey tua pedukang
    Agak nya gelojoh mentekedarah kat kerongkong tulang ayam tersengkang
    Tak mustahil di pagi aidil fitri nii budak iblis nii dah mamphos terbongkang

    ReplyDelete
  165. Hairan tak nampak bayang langsung inii budak Reentry tolol bingai unta
    Di pagi hari raya yang mulia ceria ini tak kan ler tidak ada apa-apa cerita
    Agak nya terlebih mentekedarah tak boleh bangun masih lagi membuta
    Atau pun awal pagi lagi dia dah keluar mintak sedekah duit raya merata

    ReplyDelete
  166. Tak lekat di rumah ler pergi berjalan raya sakan inii budak Reentry barua
    Mesti awal-awal lagi dia pergi mengecek duit raya dengan Si Matdey tua
    Sayang sekali budak dajal lahanat nii berada jauh tidak dapat nak bersua
    Kalau dia duduk dekat tu boleh ler juga aku nak ulor sedekah singgit dua

    ReplyDelete
  167. Memang kitorang telah duga awal akan nasib inii budak ibliis Reentry dajal
    Pelahap serupa kerbau melantak mentekedarah sampai perut boncit bujal
    Budak haram jadah lahanat ni mamphos sendiri tak sempat kita nak tunjal
    Di hari dan bulan mulia ini budak pukimak Pagan bangsat ni menemui ajal

    ReplyDelete
  168. Ramadhan dan juga Syawal tahun inii memang membawa kita seribu rahmat
    Kerajaan di bawah D.S. Najib dapat terus memerintah dengan aman selamat
    Manakala budak Reentry barua dajal setakat inii saja riwayat dia udah tamat
    Mengelupor le dalam kubor tunggu nak diihumban ke neraka selepas kiamat

    ReplyDelete
  169. Akhirnya mamphos juga budak Reentry bangsat lahanat ni mengadap yang Esa
    Kasihan budak barua dajal ni terpaksa bertemu Tuhan membawa berguni dosa
    Konon mengaku agama Islam tapii seumur idop tak pernah sembahyang puasa
    Kinii dalam kubor serupa babi sakit mengelupor meraung maklekat dera seksa

    ReplyDelete
  170. Alhamdulillaah.. nasib kitorang Kejora tahun ini nyata sangat baik dan bertuah
    Sempena hari dan bulan mulia ini rezeki datang kiri dan kanan melimpah ruah
    Namun sebalik nya malang bagi budak Reentry dajal terbongkang jadi aruwah
    Sibuk le waris dan sanak sedara dia nak buat kenduri tahlil masak nasik kawah

    ReplyDelete
  171. Santau santet ilmu terawangan Mat Indon memang ternyata hebat berkesan
    Walau pun agak lambat sedikit namun akhirnya jalan jugak Reentry hingusan
    Di sekitar rumah budak barua nii hanya terdengar sedu sedan rintih tangisan
    Manakala jasad si dajal ni pulak sedang terbongkang di celah dua batu nisan

    ReplyDelete
  172. Dalam kubor maklekat kejutkan Reentry barua darii keadaan terbongkang
    Maklekat tanya dalam kubor: “Kenapa ikut geng kafir DAP pembangkang?”
    Jawab Reentry: “Aku ikut jer tok guru agama Pagan aku Matdey tongkang”
    Maka.. whiaapp.. piiaapp.. rotan ekor pari singgah iblis ni punya belakang

    ReplyDelete
  173. Aruah budak Reentry pukimak bangsat konon nak beraksi hera ayam jalak
    Tapi pukulan sakti jarak jauh santau santet Mat Indon dia tak berjaya elak
    Kini dekat dalam kubor malaikat sebat dalam keadaan bontot dia terselak
    Apa lagi meronta mengelupor mengelepar ler serupa hanjeng dia melalak

    ReplyDelete
  174. Aruah budak Reentry dajal ibliis ketika hidup hanya bertuhan nafsu serakah
    Budak pukimak haram jadah nii mahu beraksi hero tapi dia tersilap langkah
    Kena pukulan sakti jarak jauh Mat Indon dia mamphos tak sempat menikah
    Apa-apa pun kita yang Islam ni kepada si Pagan nii Al-Fatehah kita sedekah

    ReplyDelete
  175. Budak Reentry Pagan barua tidak padan bahalol bingai mahu tunjuk hebat
    Namun bangsat nii tiada sebarang fakta melainkan sekadar sembang lebat
    Kena pukulan saktii santet Mat Indon dia mamphos tidak sempat bertobat
    Kini dalam lobang kobor melalak sakan le dia maklekat ganyang dan sebat

    ReplyDelete
  176. Akibat mengikut Matdey budak Reentry pagan hidup sengsara dan perit
    Boleh kata setiap hari Geng Kejora lanyak ganyang sampai terberak cirit
    Sepanjang idop kerja melancap butoh sambil tengok gambar video burit
    Kini di dalam kubor maklekat sebat belakang melalak meraung menjerit

    ReplyDelete
  177. Aruah budak Reentry pukimak dajal masa idop memang suka buat fitnah
    Sanggup dia lempar tuduhan karut terhadap DS Najib yang jujur amanah
    Namun kini budak barua iblis ni dah terbongkang tujuh kaki dalam tanah
    Bila masuk neraka nanti makanan untuk dia ialah tahik darah dan nanah

    ReplyDelete
  178. Alhamdulillaah akhirnya mamphos terbongkang jugak budak pagan Reentry
    Akan makin lemah dan piincang lah geng konco macai mamak Tun Malabari
    Maka sekarang bagi kita Geng Kejora tidak ada apa lagii perlu nak dikhuatiri
    Mungkin semusim dua lagi Tuan Muda kacak kita akan jadi PerdanaMenteri

    ReplyDelete
  179. Pemergian budak Reentry pagan kita cakap mamphos menggantikan mati
    Di hari pengadilan nanti pastii dia akan gelincir silatul mustaqim punya titi
    Memang itu le selayaknya ucapan untuk musuh negara yang tak ada bakti
    Blogspot pukimak taik palat ni tidak ada ke waris nak ambil alih urus ganti

    ReplyDelete
  180. Empat Julai dua ribu enam belas akan tersimpan sebagai tarikh keramat
    Inilah tarikh di mana riwayat hidup budak bangsat pagan Reentry tamat
    Kerajaan Barisan Nasional seterusnya akan berada dalam aman selamat
    Manakala D.S Najib sebagai PM akan selesa untuk meneruskan khidmat

    ReplyDelete
  181. Kepada D.S. Najib dan Tuan Muda Khairy teruskan segala khidmat bakti
    Kitorang yakin sangat tak akan ada lagii ancaman dari geng Matdey ceti
    Rasa nya cukup lah setakat inii buat sementara waktu kitorang berhenti
    Tiada makna nya bercakap dengan budak Reentry pagan yang dah mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau pehal..!! Macam pagan tak beraya jer...

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]