http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Sunday, September 7, 2014

AKU DENGAR BANYAK ORANG DAH TAK SUKA AH JIB.

Warghhhh....Kah.....Kah....!!!

ChaaaaiiiTTTT...!!!!

Terima KaseeeeYYYY....!!!

467 comments:

  1. Nasib dah mamphos geng Kejora Taik Fhalat ni.

    Ahhhhh.....lega......

    ReplyDelete
  2. Ngko ada statistik ke yang ramai tak suka DS Najib atau pakai main redah
    Jangan lah engko cuba nak saiko followers secara tektik sial haram jadah
    Perangai busuk taik palat ko ni akan membawa lebih banyak derita padah
    Kimak... ChaaaaiiiTTTT...!!!! PtuuuiiiHHHH...!!!! lagi sekali aku mau ludah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau ni tak peka pada perkembangan semasa lah.Duduk menjilat ice bucket KJ tu sampai otak pun jadi LEMBAM.

      Delete
  3. Reentry bangsat taik palat keparat lahanat nko nie terlalu ikut hati dan rasa
    Bak kata pepatah Melayu ikut kan hati kelak mati ikut kan rasa kelak binasa
    Jangan ler ingat ngko sorang saja yang selau ikut perkembangan semasa
    Ngko lihat kepada yang buruk sahaja tapi tak tengok dia orang punya jasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasa apa?Main Gendang Cina.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Delete
  4. Aku dah balon Ah Jib kat blog Che Det.Gi lag bace....

    K... Bye...

    ReplyDelete
  5. Wei Reentry lahanat yennadey yengge porenggey thambi macchaa
    Setakat engko nak hantam balon tu orang tak kisah pedulii nak baca
    Semua orang memang udah mangli dengan ngko punya maki cerca
    Mereka semua tahu nak beza kan yang mana intan yang mana kaca

    ReplyDelete
  6. Kesian nyer Reentry pukimak taik palat beruk kongkang kera duku
    Dia punya dakyah fitnah serta kempen songsang sudah tidak laku
    Dekat blog si Parpu keling gendot diia asyik kena balon dan paku
    Kini pergi menempek kat blog Matdey hanya sekadar hujung kuku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janji balon.Kat FB pun aku balon tau.Ngkau jer bodoh tak tahu.

      Warghhh....Kah....Kah....!!!

      Delete
  7. Apa lah nak jadi dengan ini barua jahanam pukimak lahanat Reentry
    Memang sah si celaka setan dajal keparat ni bermimpi di siang hari
    Idop kais pagi makan pagi pun ada hati mau balon perdana menteri
    Agaknya si bangsat durjana ni tak pernah ukur baju di badan sendiri

    ReplyDelete
  8. Woi Reentry sial jahanam ngko punya belakang dah lunyai kami sebat
    Namun ngko nie masih jugak berdegil keras kepala mahu tunjuk hebat
    Rentikanlah semua kerja nko yang tak berpekdah mari kita bersahabat
    Tapi sebelum tu ngko kena lerr insaf ubah diri dulu dan jugak bertobat

    ReplyDelete
  9. Nasib baik dah MAMPHOS.Kena himpap dengan baldi ALS ais bodoh tu kot.

    Warghhh...Kah...Kah...!!

    ReplyDelete
  10. Reentry bangsat lahanat janganlah beranggapan buruk dan berperangai keji
    Sebenar nya ramai dari ahli Geng Kejora gi ke Mekah menunaikan fardu haji
    Engko tengok ler nanti lepas Raya Aidil Adha nanti lunyai bontot ko kami taji
    Pasti nya ketika itu ngko akan kembali tersiksa sengsara derita itu kami janji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli geng kejora ni semua tua bangka nak mamphos ker?

      PtuiiiiHHH....!!!

      Delete
  11. Wahaii Reentry bangsat kenapa lah dilahirkan dengan otak cetek dangkal
    Dah le bodoh bingai bengap baghal unta kaldai jahil pula dan pendek akal
    Tua ke muda kita semua makhluk bila-bila masa boleh jalan dan tak kekal
    Pikir lah sama soal mati dan buatlah ibadat untuk ke akhirat sebagai bekal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer lah pakcik.Tak sangka pakcik ni dah tua tapi BENGAP.Ada ker Si Budak Hitam tu dipujanya.Tua tapi BAHLOL !

      ChaiiiTTT....!!!

      Delete
  12. Entah ke mana udah menghilang ini Reentry bingai budak hingusan
    Bulu butuh tak penuh lagi belum tahu beza air gula dengan manisan
    Bengap bahalol bangang tapi macam pandai jer dia punya perasan
    Sekali kena penampor aku bersepai gigi mau dua tiga hari pengsan

    ReplyDelete
  13. Tak tau ke mana dah larii sembunyi budak Reentry setan jahanam keparat
    Barua lahanat muka kelabu perasan tidak sedar diri hidup bangsat melarat
    Agaknya udah mamphos terkangkang macam babi dua tiga hari kena jerat
    Dapat dekat aku kalau langsai budak hingusan ni kulup kotey dia aku kerat

    ReplyDelete
  14. Memang sah dah tenat atau mamphos ini Reentry pukimak babi hutan
    Pondan bacul maknyah penakut bapok kecut telor tak ada siifat jantan
    Bodoh bingai bengap bangang bahalol tolol ini budak bangsat syaitan
    Ada ke asyik percaya ikut je jubor matdey keling itu pm punya mantan

    ReplyDelete
  15. Kesian budak Reentry barua bangsat terpaksa lalui kehidupan yang perit
    Asyik kena balon tibai belakang dengan Geng Kejora sampai tercirit birit
    Tak tahu apa lagi nak dibuat melainkan zahir batin melolong dan menjerit
    Pelir diyer pun dah sentap habis tinggal tundun je membukit serupa burit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau tu yang lesap hilang.Main burit kat Thailand ke.

      ChaaaiiiTTT...!!!!

      Delete
    2. Astagha...kami semua adalah orang-orang beramal dan beriman
      Ahli-ahli Geng Kejora dilatih cara hidup bepekerti mulia budiman
      Bukan macam si Reentry lanahat keparat jahat tak makan saman
      Asyik ke lorong hj taib chow kit selalu mencari tidur punya teman

      Delete
  16. Ahli Geng Kejora semua mewah loaded pelbagai nikmat hidup dapat dikecap
    Tak serupa Reentry bangsat melarat asyik metekedarah maggi dengan kicap
    Perit pilu duka derita sengsara merana lara melarat papa tak daya nak diucap
    Kalu gian burit apa lagi gosok batang pelir le dia tercungap-cungap melancap

    ReplyDelete
  17. Lagi mewah lah geng ngkorang lepas ni.Babi Ah Jib dibawah PEMANDOL nya dah naikkan harga RON95.Patut la kau mewah semacam holiday sana sini.

    Kuasa Rakyat Adalah Muktamad

    ReplyDelete
  18. Tidak kesalkah ngko Reentry bangsat lahanat terus melarat jadi dagang merempat
    Kalau nko rasa nak beralih arah join geng kami masih ada masa dan masih sempat
    Poket dan perut ngko nanti akan sentiasa kembong dan tidak ler lagi kempes rapat
    Dengan kami bukan saja senang mewah duit hareta benda burit pun senang dapat

    ReplyDelete
  19. Entah ke mana udah larii menghilang ini Reentry barua lahanat manusia tak guna
    Agak nyer dekat tempat tidor ini keparat tak der kerja lain melancap kepala bana
    Sudah tidak berani nak muncul lagi nampaknya ini dajal bangsat pukimak durjana
    Atau pun si setan jahanam puaka ni udah mamphos meninggalkan ini dunia fana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bz balon Ah Jib kat FB n blog la bahlol.Tak dilupa juga aku membalon Ketua Pemuda Palat ngkau tu.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  20. Woi barua setan lahanat ngko belum bangun gi semayang raya ke lagi Reentry
    Tak pergi jenguk ke isu harga minyak petrol & diesel naik dekat blog Parpukari
    Cuba ngko pergii baca tengok komen-komen terbaru yang dimasukkan ini hari
    Langkah kerajaan naik harga minyak dapat sokongan termasuk dari luar negeri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku baru habis sembahyang Raya kat Masjid Bandar Baru Uda la badol.Aku dah baca.Lepas makan nasi himpit jap lagi aku balon ngkau balik.

      Warghhhh.....Kah....Kah...Kah...!!!

      Delete
  21. Tak tahu apa nak jadi dengan ini Reentry barua bangsat lahanat setan
    Percaya sangat dia dengan mamak keling mat dey PM punya mantan
    Dekat blog Parpukari dia masuk buat komen konon mau tunjuk jantan
    Ahir nya kena balon dari segenap ceruk timur barat utara dan selatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ker Ah Jib yang teruk kena balon.

      Badigol

      Delete
  22. Dah bangon pagi lepas tu terus tido macam lembu sembab.Tak guna punya Kejora Taik ni.

    Tuiiiii....!!!!

    ReplyDelete
  23. Kenapalah ngko nii Reentry pukimak lahanat di pagi raya mulia nak buat angkara
    Apa tak reti adat dan bahasa ke ini setan keparat durjana monyet kongkang kera
    Lepas semayang aku pegi jalan berziarah rumah jiran rakan serta sanak saudara
    Nanti malam hari pula nak berkumpul buat jamuan khas sesama ahli geng kejora

    ReplyDelete
  24. Wahai Reentry bahalol pukimak di hari mulia ni aku nak amik kesempatan
    Nak ucap selamat hari raya aidil adha khas buat ngko barua lahanat setan
    Semoga di hari mulia ini ngko jenuh mentekedarah dan dapat keberkatan
    Teringin juga nak sedekah singgit dua kat ko kalau kita duduk berdekatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Singgit dua.Ngko simpan jer lah buat beli Ding Dang.
      Selamat Hari Raya Aidiladha jugak untuk ko dan geng sembab ko tu.

      Sekian

      Delete
  25. Ke mana pula dah menghilang ini setan durrjana Reentry kedana idop melarat
    Agak nyer merata perkarangan masjid pergi minta sedekah ini lahanat keparat
    Nak melawan dengan geng kejora nampaknya si sial bangsat ni udah tak larat
    Batang pelir pun sudah kuncop kecil sentot sentap tinggal tak sampai sekerat

    ReplyDelete
  26. Reentry hingusan bodoh bingai tolol bahalol kaldai bengap baghal unta
    Dengan pemimpin Negara dia suka buat tohmahan fitnah dan mengata
    Sama tuan Khairy dia cemburu sebab dapat setiausaha si Regina jelita
    Untuk melepas geram si bangsat ni melancap ler tabor air pelir merata

    ReplyDelete
  27. Reentry pukimak setan bangsat nampaknya sudah tidak lagi ghairah
    Boleh jadi sedang berubat lantaran luar dalam zahir batin luka parah
    Atau pun udah mamphos tercekik dek terlalu banyak mentekedarah
    Nampaknya blog sial jahanam ini akan tinggal jadi kenangan sejarah

    ReplyDelete
  28. Yang ngko pergi gadoh cari pasal kat FB tu buat kebende Reentry memerang
    Tak kan makhluk penakut bapok maknyah rupa ko ni nak gadoh dengan orang
    Aku yakin sangat dekat situ jugak lunyai bontot engko kener balon dan serang
    Udah ler dekat blog sendiri pun hari-hari kener tibai derita tersiksa mengerang

    ReplyDelete
  29. Dekat FB addres mana ngko dok bergadoh tu wahai Reentry kongkang kera duku
    Kalau engko berani dan betul-betul kaki gadoh engko bagi tahu lah mari dekat aku
    Aku nak antor geng tentera kejora ke situ gi join sekali lanyak balon tibai dan paku
    Nanti engko pasti akan betul-betul jadi lunyai hancor dan akhirnya mamphos kaku

    ReplyDelete
  30. Dekat blog si Parpukri Gendhot Reentry bangsat dah mula rasa gerun nak mara
    Makin ramai nampak nya kelibat dan komen pro DS.Najib dari penyokong kejora
    Sokongan datang masuk dari segenap pelusuk negara timur barat selatan utara
    Tidak ketinggalanlah jugak dari anak-anak buah KJ termasuk pelajar luar negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam ah kambing.Baru balik Singapore rembat iPhone 6 tadi.Letih ngok beratur panjang...

      Terima KaseeeYYYY....!!!

      Delete
  31. Reentry pukimak bangsat jahanam jangan ler nak kelentong tunjuk hebat
    Papa kedana melarat macam nko nii iPhone 6 mana mampu nak rembat
    Inilah jadah nya dunia cyber maya nii tempat orang lagak sembang lebat
    Orang macam nko nie ada layak duduk kat kaki lima Chow Kit niaga ubat

    ReplyDelete
  32. Mana udah hilang lesap ini Reentry dajal setan keparat barua pukimak lahanat
    Tak kan si bangsat durjana ni sakit kulup pelir kot lantaran kali kedua bersunat
    Agak nyer dah mengaku kalah tak berdaya lagi nak melawan lemah dan penat
    Atau boleh jadi udah mamphos terkangkang ini sial jahanam iblis pengkhianat

    ReplyDelete
  33. Kesian sungguh inii Reentry pukimak setan dah sesat tiada siapa nak bimbing
    Hidup diyerr hanyut terdampar tiada arah hala tujuan dalam terumbang ambing
    Geng Kejora tikam hanya guna lidah dan madah tidak guna keris atau lembing
    Terus cabut lari pecut terkucil-kucil ini bangsat jahanam punya bapak kambing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gi blog parpundek.

      Warghhhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
  34. Aku dah pegi nengok kat blog parpu komen ngko pasal isu kastam
    Rasanya kali nie tentu engko dah serabut pening macam nak pitam
    Mamphos engko petang tadi ada sorang mat Kelantan nak hantam
    Patut le ko senyap terus lari masuk sembunyi dalam lubang ketam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko ingat aku heran ngan mat kelantan!

      Ptuuuiiii....!!!!

      Delete
  35. Nasib dah kojol geng ice bucket zumba ni.Tenang damai jer blog aku ni.Ahhhhhhh........

    ReplyDelete
  36. Syukur ...woi Reentry lahanat di blog Parpukari ada perkhabaran gembira
    Dengar katanya Perdana Menteri kita DSNajib tidak lama lagi nak bersara
    Parpu kata boss kami Tuan Muda akan pegang tampuk pimpinan Negara
    Alahai...akan bertambah-tambah gemerlaplah lagi cahaya bintang Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai Reentry bangsat puaka kelihatannya luka di hatimu makin parah
      Udah takdir Tuan Muda kami nak dipilih jadi PM buat apa ko nak marah
      Mari ler ikut jadi ahli geng kami masa depan ko kan terjamin dan cerah
      Perut nko gerentii akan boncit kami sentiasa suap bagi mentekedarah

      Delete
  37. Sudah macam cacing kepanasan nampaknya ini keparat sial Reentry
    Tak tahan pedih mata telinga dan hati lahabau ni kat blog si parpukari
    Makin ramai yang menyokong Tuan Muda kami jadi Perdana Menteri
    Sokongan datang dari rata pelusuk negara dan jugak dari luar negeri

    ReplyDelete
  38. Khairy adalah pemimpin yang pintar matang berkarisma dan berwawasan
    Dia mendapat sokongan dan disenangii oleh rakyat dari segenap lapisan
    Sudah menyepi mati kutu tak terkata apa lagi ini Reentry budak hingusan
    Terus melingkop bawa diri tidak tahu lagi nak reka tohmahan atau alasan

    ReplyDelete
  39. Reentry bangsat lahanat sudah ketandusan isu atau idea untuk disentuh
    Si pukimak jahanam nii ibarat bagaikan dah tersembam tersungkur jatuh
    Sebaliknya dia sendiri pula yang asyiik kena tibai lanyak balon dan tutoh
    Kini melopong terkedu le keparat sial durjana ni mengurut kepala butoh

    ReplyDelete
  40. Reentry dajal iblis jahanam puaka terus tersiksa menderita merana
    Buntu otak matii akal patah langkah tak tahu nak buat macam mana
    Gosok batang pelir le nak buat apa lagi ini bangsat keparat durjana
    Keje melancap je barua ni sampai melecek dia punya kepala bana

    ReplyDelete
  41. Ternyata perjuangan Reentry lahanat hanyalah dakyah serta kepalsuan
    Kini langsung menikus diiam menyepi senyap sunyi tidak lagi melawan
    Dekat blog sendiri pun lari sembunyi tak ubah macam binatang buruan
    Agak nye si bahalol bangsat baghal nii akhirnya akan jadi sasau sawan

    ReplyDelete
  42. Reentry bangsat bingai bahalol sudah kehabisan aota tembelang
    Udah sentap telor sentot pelir terus dia lari sembunyi menghilang
    Terus tak timbul-timbul dah tak berani lagi diyer nak tunjuk belang
    Baru dia tahu langit tinggii ke rendah ini keparat pak lebai malang

    ReplyDelete
  43. Tak tahu ke mana si Reentry bangsat durjana ni udah berambhos
    Barangkali si mangkok lahabau nie sudah terkangkang mamphos
    Al-Fatihah akhirnya si jahanam lahanat ni nafas terakhir dihembos
    Di antara dua batu nisan si setan barua nie terbongkang ditimbus

    ReplyDelete
  44. D.S. Najib terpaksa ambil Tuan Muda jadi pengganti sebab tiada pilihan
    Dalam ramai-ramai pemimpin yang kita ada dia punya banyak kelebihan
    Terlopong terkedulah si Reentry sial bahalol pukimak suggguh kasihan
    Akhir nya setan lahanat nie makan hati dan mamphos dalam kesedihan

    ReplyDelete
  45. Memang sah udah mamphos ini Reentry keparat jahanam puaka
    Patut ler sudah hilang langsung tak nampak bayang tunjuk muka
    Kesian si keparat durjana nii mamphos dalam keadaan berduka
    Kini meraung melalak ler dia didera dek maklekat dalam neraka

    ReplyDelete
  46. Reentry bangsat semasa hidop terumbang ambing seperti keling mabuk todi
    Perjuangan taik palat pala bana dia kosong hambar hampa serba tak menjadi
    Namun rasa lega si setan jahanam nie dah pergi selamanya terhenti urat nadi
    Kini terjerit terlalak tersiksa dibakar dalam neraka keparat nii kekal bersemadi

    ReplyDelete
  47. Bukanlah nak mengutuk atau mengata dekat orang yang dah jadi mayat
    Tapi sejarah perjuangan taik palat arwah si malaun nie cukup menyayat
    Kena balon tibai pukul lanyak ganyang dek kejora sampai tamat riwayat
    Kini dia punya blogspot sial macam haram pukimak tinggal jadi hikayat

    ReplyDelete
  48. D.S Najib dan Tuan Muda memang telah banyak berbakti dan berjasa
    Bukan macam arwah si Reentry setan lahanat asyik mengumpul dosa
    Kini baru padan dengan dia punya muka si bangsat ni biar dia merasa
    Dilanyak ganyang balon sebat dek maklekat siang malam kena seksa

    ReplyDelete
  49. Reentry barua pukiimak konon nak wujudkan parti baru pembangkang
    Namun ahli-ahli geng kejora setiap masa mengawas dan mengekang
    Terjelepuk tersembam tertonggeng tersungkur inii lahabau kongkang
    Akhirnya tujuh kaki dalam tanah le ini bangsat mamphos terbongkang

    ReplyDelete
  50. Kecoh lebih pulak mamat ni.Ah Jib resign jangan harap lah Mangkok Ayon Zumba tu nak naik.Setakat jadi menteri cukupkan korum bolehlah.Hasil kerja tarak.Idea zero.Misi n visi hampas dan hambar.Korang ni exiceted kecoh semacam apahal!Itu saja test market kat blog nak tengok respone orang ramai bertapa meluatnya diorang dengan Tuan Taik Muda ice bucket korang tu.

    Warghhhh.....Kah.....Kah....!!!

    ReplyDelete
  51. Aduh alahai masih bernapas lagi rupanya ini Reentry bingai bangsat budak hingusan
    Aku ingatkan sudah mamphos terbongkang tertimbus di celah antara dua batu nisan
    Atau pun terkejut beruk sebab parpu cakap KJ nak jadi PM terus lahanat ni pengsan
    Kalu betul jadi apa yang parpu cakap ko nanti jangan harap singgit dua wang ikhsan

    ReplyDelete
  52. POSTING TERKINI BLOG PARPUKARI (HOUSE PK), 19 Oktober 2014, 10.09 pm.

    TERKINI! KENYATAAN RASMI KJ KETUA PEMUDA UMNO TENTANG KEBIADAPAN WAKIL GERAKAN DARI JOHOR!

    Aku dapatkan statement dia melalui talian kecemasan dan inilah dianya kenyataan rasmi Ketua Pemuda UMNO Malaysia:

    Jangan nak kurang ajar. Orang macam ini tak ada tempat dalam Barisan Nasional. Tak faham sejarah, tak hormat bangsa lain.
    Patut dia tanya kenapa Gerakan lemah? Apa sumbangan Gerakan kepada BN? Patut fikir macam mana nak hidupkan semula parti bukan menghina orang Melayu.
    Presiden Gerakan kena jelaskan, apakah ini pendirian rasmi Gerakan? Kalau tidak minta tindakan diambil terhadap orang ini.

    Khairy Jamaluddin Abu Bakar
    Ketua Pemuda UMNO/BN

    Ngko tak gi lawat ke mamat?

    ReplyDelete
  53. AKU DENGAR BANYAK ORANG DAH MAKIN SUKA KJ.

    Warghhhh....Kah.....Kah....!!!

    ChaaaaiiiTTTT...!!!!

    Terima KaseeeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  54. Bz gadoh kat FB.

    Warghhh....Kah...Kah...!!!

    ReplyDelete
  55. Kat FB tu ngko gadoh pala butoh haram taik palat apa Reentry
    Atau pun kau sememangnya buat alasan sebab engko nak lari
    Sudah gayat ke nak bincang pasal pengganti perdana menteri
    Kalau nak jalan mudah engko sokong je lah perlantikan Khairy

    ReplyDelete
  56. Aku tengok kat blog parpu kemain rancak isu hanjeng engko tumpang sama
    Ngko ni lahanat betul ke reti bab hukum hakam dan hal bersangkutan agama
    Tidak sangka aku yang ngko nii pandai juga main sandiwara dan buat drama
    Dekat blog parpundek gendot kemain lagii tunjuk garang tapi kat sini trauma

    ReplyDelete
  57. Woi Reentry sial tak yah le gi debat isu hanjeng yang macam haram jadah
    Kita bincang pasal mencari bakal pengganti D.S Najib lagi banyak pekdah
    Orangnya sangat jelas terserlah tak kira samada disembunyi atau didedah
    Semoga di bawah dia negara makin makmur marii kita doa tangan ditadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam ah,aku bz kat FB.Kau jer outdated tak tau.

      Warghhhh....Kah...Kah...!!

      Delete
  58. Nashib baik udah mamphosss...!!!

    Warghhh.....Kah...Kah....!!!

    ReplyDelete
  59. Woi mangkok kejora taik palat ceret.Nkgau tak risau ker,Orang Melayu dah nak activate button untuk bikin tsunami kasi itu Ah Jib Gor terlungkup.Lu jangan main-main.Ini kali takder saper lagi boleh backup Ah Jib Gong

    ReplyDelete
  60. Udah mamphos Geng Kejora ini nampaknya.

    Warghhhhh.....Kah...Kah....!!!

    Terima KassseeeYYY...!!!!

    ReplyDelete
  61. Woi Reentry, ngko skrg nie senang lenang tido lena ler ...bebudak kejora tu dah tak ganggu dan sakat ko lagi...
    Sib baik diorang dah mampos....

    ReplyDelete
  62. Pehal nie RC? Nak buat komen pun kene taip pengesahan itu ini, bukan robot le...cam sialll!!! Udah ler blog pun mcm kimak...

    ReplyDelete
  63. Rasa tak sabarr sangat menunggu hari
    Pertabalan pengganti Perdana Menteri
    Tak perlu risau atau susah hendak cari
    Kita dah pun ada ketua pemuda bistari

    ReplyDelete
  64. Geng Kejora semua merayakan detik dan saat terindah
    Reentry dajal lahanat pukimak kini mamphos lah sudah
    Tamatlah sudah riwayat ini blogspot barua haram jadah
    Di neraka jahanam sial celaka keparat ini terima padah

    ReplyDelete
  65. Baru padan dengan muka ini Reentry siial bangsat celaka
    Udah lesap menghilang terus langsung tak nampak muka
    Memang sah sudah mamphos ini jahanam keparat puaka
    Meraung melalak ler dilanyak dek maklekat dalam neraka

    ReplyDelete
  66. Reentry barua pukimak lahanat dulu terpekik terjerit
    Geng Kejora hantam tibai lanyak sampai tercirit-cirit
    Kehidupan si bangsat durjana nie tersangat ler perit
    Batang pelir sentap tinggal tundun jadii serupa burit

    ReplyDelete
  67. Kehilangan si Reentry pukimak lahanat terus menjadi teka teki
    Tak berani nak jawab langsung walaupun teruk dihamun maki
    Si dajal keparat celaka jahanam ni sebenarnya bukanlah lelaki
    Dia tidak ada telur batang pelir tapi sebaliknya ada lubang puki

    ReplyDelete
  68. Terus diam sepi Reentry setan lahanat langsung tak berdetik
    Entah ke mana sembunyi takut telor nanti Geng Kejora jentik
    Agaknya duk berlengkar dekat rumah hanya pakai kain batik
    Batang butoh pun dah sentap masuk jadi serupa bijii kelektik

    ReplyDelete
  69. Empayar perjuangan taiik palatt Reentry kini hancor runtoh
    Si jahanam puaka ni terus lari sembunyi sentap pala butoh
    Sanggup dia diam saja dihina cerca tak rasa pun tersentuh
    Tak ubah macam bapok menonggeng jubor tunggu ditutoh

    ReplyDelete
  70. Pengaruh dari barua penentang kerajaan makin berjaya dihapus
    Sekor demi sekor petualang pengkhianat negara menjadi pupus
    Ancaman kepada DSNajib dan Tuan Muda sudah semakin lupus
    Reentry jahanam bangsat ternyata udah terbongkang mamphos

    ReplyDelete
  71. Reentry si bangsat barua pukimak setan lahanat jahanam keparat
    Geng Kejora balon tibai lanyak ganyang sampai belakang berbirat
    Lembek lunyai si iblis sial durjana ni longlai terkulai parah mudarat
    Kini bertambah deritaa sengsara diseksa maklekat di alam akhirat

    ReplyDelete
  72. Reentry bahalol bodoh bingai tongong tolol budak hingusan
    Tetapi kemain dia megah mengaku macam pandai perasan
    Kinii dalam tanah bersemadi tersepit antara dua batu nisan
    Hari-harii disebat dek maklekat sebagai seksa dan balasan

    ReplyDelete
  73. Reentry semasa hayat diyer penuh bergelomang dengan dosa
    Asyik kerja melancap tidak pernah ibadat semayang atau posa
    Kini bila udah mamphos di alam akhirat baru diye tahu merasa
    Hari-hari kena dengan maklekat dilanyak balon dera dan siksa

    ReplyDelete
  74. Warghhhhh.....Kah...Kah....!!!
    Bebudak kejora idop lagi... mamphos le engko RC...

    ReplyDelete
  75. Ha hah hah haa ...
    Memang sah!!! Sah sangat ...
    Betul lah seperti apa yng Hanief sangka dulu ...
    Ini RC rupanya Parpu Gendot...
    Itu Parpundek rupanya RC...

    TERBUKTI! TENGOK CARA DIA MINTA PENGESAHAN KITA " I'M NOT A ROBOT "...

    Mulai hari ini dia elok dipangggil Parpukari Capsule ...
    Warghhhhh.....Kah...Kah....!!!

    Terima KassseeeYYY...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua orang dah tahu perangai ini ParpuCapsule kongkang kera
      Diye memang jenis munafik penipu cekap berlakon bersandiwara
      Gergaji dua mata musang berbulu ayam banyak buat hal angkara
      Namun dia punya geraklaku tak boleh lepas lari dari Geng Kejora

      Delete
  76. Reentry sial barua haram jadah masa hidup bongkak takbur
    Kena dengan Geng Kejora si lahanat nii terus musnah lebur
    Terus tak melawan langsung seumpama bapok tadah jubor
    Kini dia udah jadi bangkai terbongkang dalam lobang kubor

    ReplyDelete
  77. Geng Kejora beterusan masuk menyerang dan serbu
    Teruk lunyai Reentry bangkai kena terjah dan bambu
    Terus diam tidak menjawab ini pukimak bingai lembu
    Agak nyer setan nii masuk sembunyi dalam kelambu

    ReplyDelete
  78. Reentry sial jahanam celaka bangsat bulu jubor banyak tetapi pelir tak ada bulu
    Tak tahan kena tibai balon lanyak ganyang dengan Kejora larii sembunyi selalu
    Pondan maknyah bapok pengecut bacul pukimak setan bangkai muka tak malu
    Boleh diyer diam bodoh saja walau dimaki hamun cerca hina herdik bertalu-talu

    ReplyDelete
  79. Kini dah terjawab persoalan dan teka teki berkaitan dengan ini Reentry durjana
    Si lahanat pukimak bangsat ni bukanlah jantan rupanya tapi sebenarnya betina
    Hanya ada lobang borit setan sial lahanat ni bukannya ada batang kepala bana
    Pasal tu ler kecot diam sepi sembunyi walau pun teruk dimaki dicaci dan dihina

    ReplyDelete
  80. Serangan ke atas Reentry pukimak jahanam datang bertali arus
    Si dajall bangsat durjana nie jadi kalut kelam kabut tidak terurus
    Badan dia makin tak sihat makin lama semakin susut dan kurus
    Penyudahnya si barua lahanat keparat nie kojol mamphos terus

    ReplyDelete
  81. Geng Kejora terus menerus masuk serang tujah tikam dan panah
    Empayarr Reentry pukimak babi hutan habis hancor punah ranah
    Terus diam tak menjawab walaupun teruk kener sumpah seranah
    Kini seperti Seman Kaduk dia tebongkang tujuh kaki dalam tanah

    ReplyDelete
  82. Reentry barua setan lahanat dajal bangsat dujana sial pukimak
    Konon nak jadi pejuang dan pengikut setia Tun matdey mamak
    Tapi diyer dah larii sembunyi buat blog pun sekadar menyemak
    Sudah diam hilang terus tak berani lagi diyer nak banyak lemak

    ReplyDelete
  83. Kepada ngko Reentry barua lahanat selamat tahun baru aku nak ucap
    Bersyukurlah dengan kerajaan kita atas segala nikmat yang nko kecap
    Harapnya ngko makin murah rezeki tidak lagi hirup Maggie ngan kicap
    Satu pesan dari aku tahun ni harap ngko kurang sikit aktiviti melancap

    ReplyDelete
  84. Memang sah udah mamphos ini Reentry jahanam setan ular naga
    Sempena tahun baru pun sial pukimak nii tak muncul-muncul juga
    Tak tidorr terbongkang mamphoss sampai langsung tak jaga-jaga
    Ini bangsat kalau betul mamphos pun tak akan mimipi bau syorga

    ReplyDelete
  85. Woi pukimak.Pasal mintak pengesahan masa letak komen tu blogspot ni yang auto set lah.Aku pun dah lama tak cek sejak geng Kejora MAMPHOS.

    Dengan ini saya mengumumkan Blog Reentry masih wujud dan gagah perkasa.Aku bz banyak kerja bukan macam geng kejora holiday oversea lepas songlap duit rakyat.

    #Belia benci PM bengap!

    ReplyDelete
  86. Nantikan kemunculan wajah baru blog Reentry yang segar sempena 2015.Parpu gendhot pukimak tu bukan aku la bahlol.Dia gemuk aku slim.

    Warghhhh....Kah.....Kah...!!!

    ChaiiiTTTT...!!!!

    Terima KaseeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  87. Alahai idop lagi rupanya ini ini Reentry kongkang monyet ungka
    Sudah hampir sebulan lebih tidak nampak kelibat bayang muka
    Aku ingatkan sedang mengelupor ditibai malekat dalam neraka
    Rega minyak DSNajib udah kasi turun apa engko tak rasa suka

    ReplyDelete
  88. Minyak dah turun rega rakyat jelata seronok tak tekira
    Lanjutan pemberian BR1M juga perkhabaran gembira
    Reentry lahanat tak kan masih nak bersedih duka lara
    Mari ler kita beri sokongan pada D.S.Najib dan Kejora

    ReplyDelete
  89. Dah kemaskini borang BR1M ke Reentry sial kepala bana
    Engko kena banyak bersyukur jangan jadi khianat durjana
    Apa kerajaan buat ko komplen je macam-macam tak kena
    Minyak dah turun harga ngko juga nanti banyak nak guna

    ReplyDelete
  90. D.S.Najib sayang dan perihatin dengan seluruh rakyat jelata
    Terus dihulurkan bantuan BR1M walau pun kita tak meminta
    Heran sungguh Reentry lahanat barua ni kenapa masih buta
    Rentikan lah kerja dakyah fitnah serta segala kelentong aota

    ReplyDelete
  91. Kini kebaikan serta keperihatinan D.S.Najib terbukti sudah
    Tak ada modal hal buruk lagi geng pengkhianat nak dedah
    Masing-masing jadi terlopong terkedu bagai kan kelu lidah
    Udah tak terkata apa lagi ini Reentry bangsat haram jadah

    ReplyDelete
  92. Emang nya bapak Najib pemimpin prihatin serta bistari
    Kepala negara tersohor popular dalam juga luar negeri
    Sama rakyat saban tahun bantuan uwang BR1M diberi
    Nggak sempat-sempat turut beratur nanti Mas Reentry

    ReplyDelete
  93. Reentry sial lahanat barua setan hodoh muka kelat
    Kepala butoh bekurap kotor busuk penuh taik palat
    Geng Kejora balon lanyak tibai bantai terkulat-kulat
    Agaknya udah mamphos bangkai reput diratah ulat

    ReplyDelete
  94. Reentry barua bangsat jahanam sial lari bagaikan buruan
    Terlalu takut dia terus jadi mereng sasau meroyan sawan
    Terus menghilang agak nyerr mamphos tak lagi melawan
    Blog setan haram pukimak ni akhirnya geng kejora tawan

    ReplyDelete
  95. Reentry setan sial ni pengotor bangsa umpama nila setitik
    Kepada rakyat berbagai racun dakyah dia cuba nak suntik
    Berangan mau menjadi hero ingat muka dia banyak cantik
    Kini dia mampos kering terkangkang tesembol biji kelentik

    ReplyDelete
  96. Reentry dajal puaka ni penuh dengan tipu dusta kelentong aota
    Entah ke mana lari sembunyi tak dengan lagii apa sepatah kata
    Diam bodoh jer walau dimakii cerca dengan berbagai kata nista
    Agak nyer dah mamphos dilanyak maklekat penuh seksa derita

    ReplyDelete
  97. Diam ah bangang!

    #Belia benci PM "BANGANG"!

    Terima KaseeeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  98. D. S. Najib mendapat sanjungan segenap lapisan Negara
    Penurunan harga minyak menjadikan kita semua gembira
    Termasuk le juga si Reentry barua lahanat kongkang kera
    Syabbas BN tahniah UMNO hidup D.S.Najib bravo Kejora

    ReplyDelete
  99. Tak tahu ke mana Reentry barua jahanam ini udah menghilang
    Memang penakut dayus bacul ini sial lahanat bapok jembalang
    Dulu kemain pukimak setan nii konon kemas nak tunjuk belang
    Agaknya iblis nii kini udah mamphos reput hanya tinggal tulang

    ReplyDelete
  100. Dulu si Reentry bangsat durjana nii serupa hanjeng jer menyalak
    Merata blog setan ni terjah masuk perasan konon dia ayam jalak
    Namun pukulan padu Geng Kejora lahanat nii tak dapat nak elak
    Kini dalam neraka pula tempat dia kena seksa meraung melalak

    ReplyDelete
  101. Reentry pukimak setan bodoh bingai baghal tolol otak singkat
    Perjuangan taik konon nak guling kerajaan tidak dapat berkat
    Segala dakyah tohmahan aota dia geng Kejora berjaya sekat
    Kini keparat puaka nii menggelupor ler ditibai balon maklekat

    ReplyDelete
  102. Reentry barua sial lahanat hilang pedoman tak tentu arah ke hulu hilir
    Tak daya buat apa dilanyak Kejora hanya menahan air mata mengalir
    Tak lagi melawan ibarat bapok tadah jubor tunggu ditutuh bergilir-gilir
    Memang si bangsat keparat nii pondan maknyah tak ada batang pelir

    ReplyDelete
  103. Agaknya Reentry keparat dah sedar menentang kerajaan adalah rugi
    Kelihatan nya dia dah tak lantang dan mulut tidak selancang dulu lagi
    Maklumlah sedang tunggu nak dapat BR1M yang D.S.Najib nak bagi
    Kira lepas ler tu kalau dia nak guna untuk beli 3 bulan punya Maagie

    ReplyDelete
  104. Aku bz la mangkok!
    Nanti nak dekat pilihanraya kalau tak berubah aku balon sampai lebam bontot ngkau nanti.

    Warghhh....Kah....Kah..!!!

    ReplyDelete
  105. Bizi saja menjadi Reentry dajal barua lahanat ini punya alasan
    Sebenar nya setan keparat nie tak tahan Kejora punya libasan
    Setiap harii kena tiibai lanyak balon belakang sampai pengsan
    Udah lari melingkop ini bangsat celaka punya budak hingusan

    ReplyDelete
  106. Reentry keparat papa melarat tiap hari mentekedarah Maggii
    Asyiik kena hentam ganyang dengan Kejora petang dan pagi
    Sekali si pukimak sial ni kena penampor sulong bersepai gigi
    Terus lahanat ni lari sembunyi tak berani muncul-muncul lagi

    ReplyDelete
  107. Emangnya kelihatan Reentry syetan goblok udah menyerah kalah
    Si jahanem siyal ini nggak mampu tanggung pukulan lantas belah
    Nggak berani lagi si bangset ini nentangin geng menantu pak Lah
    Bapak Najib juga Kejora kini betul aman dan sukurr Alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo goblok duduk diam diam udah.Gue disini aman aman aja.Ngak ada apa yang rungsingkan pikiran gue.Lo sama Pak Ah Jib sama lo punya Tuan Taik Muda gue rasa udah tak keruan dihentam pagi petang siang malam sampai udah lebam ngentotnya.

      Warghhhh...Kah...Kah..!!!

      Terima KaseeeeYYYY....!!!

      Delete
    2. Lo emangnya dayus bacul si, Reentry syetan brengset bajingan
      Lebih pantass sii kalo lo hentikan segera loo punya ngomongan
      Lo tutupin aja ini blog sebelum lo kenaa lebih banyak penangan
      Warga subversif umpama lo cocoknya letak aja dalam kurungan

      Delete
  108. Hok aollohh...yo dok mapuh-mapuh lagi ini pukimok dajaar Reentry
    Tak dok sebak yo dok maghoh dekak KJ dengae Pedano Menteghi
    Geng Kejogha hantae lanyok ganyae setae lahanak nii setiak haghi
    Dulu duo tigo bulae jugok si jahanae kepaghak ni beloh cabuk laghi

    ReplyDelete
  109. Reentry bangsat celaka dah tak keruan serupa hindu mabok samsu
    Kena tampor sepak terajang dengan Geng Kejora sampai letih lesu
    Diye nak terus kutuk dan kondem DSNajib dah tak ada apa-apa isu
    Kini si lahanat pukimak jahanam ni hanya terlopong diam membisu

    ReplyDelete
  110. Reentry setan budak pelahap asyik pikir pasal mentekedarah
    Tak ada sebab tak ada pasal dengan DS.Najib dia nak marah
    Namun Geng Kejora kejar pukul lanyak sampai cedera parah
    Terus iblis bangsat nii cabut lari lintang pukang tak tentu arah

    ReplyDelete
  111. Reentry setan pemalas asyik mentekedarah dan tidor berdengkur
    Kebaikan kerajaan bawah pimpinan DS.Najib dia tak reti nak ukur
    Harga minyak dah diturunkan pun barua nii tidak mahu bersyukur
    Namun Kejora mari ajar si lahanat nie tibai dia sampai tersungkur

    ReplyDelete
  112. Di bawah pimpinan D.S.Najib negara aman makmor dan selamat
    Minyak turun harga Reentry bangsat juga tumpang dapat rahmat
    Terlopong terkedu tidak terkata apa lagi ini bahalol punya mamat
    Perjuangan taik palat dia agak nya sampai setakat ini saja tamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. GST sudah mali ma....Itu pasai Ah Jib sula talak helan sama itu duit minyak.Haiya...manyak pandai tipu ini setan kejola.

      Cing cong ceng chow chow GST cibai khew tiayau Ah Jin Gor Ptuiiii...!!!!

      Delete
  113. Reentry barua pukimak lahanat udah tak seghairah macam dulu
    Kebaikan kerajaan pimpinan DS.Najib membuat lidah diyer kelu
    Ditambah pula Geng Kejora asyik lanyak balon tibai bertalu-talu
    Kini si keparat ni diam bersembunyi kerana takut dan juga malu

    ReplyDelete
  114. Dah jadi bengong mereng sawan sasau si Reentry kena sembor
    Geng Kejora kasii sepak tendang tampor sampai gigi berterabor
    Terus sepii tidak melawan umpama bapok tonggeng tadah jubor
    Tunggu harii jer nak mamphos terbongkang masuk dalam kubor

    ReplyDelete
  115. Reentry pukimak bangsat durjana perut boncit jubor berkulat
    Idop melarat pemalas pengotor kulop butoh penuh taiik palat
    Kerja diye nak salahkan kerajaan jubor matdey dia asyik jilat
    Namun udah diam menyepi Kejora kasi pukulan kuntau silat

    ReplyDelete
  116. DS.Najib berjaya membawa kesejahteraan dan kemakmoran negara
    Reentry pukiimak jahanam sudah sepi kelu tak ada lagi modal bicara
    Iblis nie hanya mengetap gigi geram menahan sebak duka sengsara
    Aiir mata diyer bergenang tak ubah macam air lendir burit anak dara

    ReplyDelete
  117. Empayar perjuangan taik palat Reentry kini udah hancor lebor
    Si jahanam keparat durjana ni mati akal pandangan jadi kabor
    Diam terus tak melawan ibarat bapok kena tutoh lobang jubor
    Tunggu hari jer bangsat ni nak mamphos timbus dalam kubor

    ReplyDelete
  118. Tak muncul juga Reentry maknyah ni walau teruk dicerca maki
    Kena paku dengan Kejora terus bangsat durjana ni angkat kaki
    Aku agak si pukimak barua jahanam nii betina sial bukan lelaki
    Agak nya tak ada apa nak buat kerja kelebek jolok lubang puki

    ReplyDelete
  119. Reentry setan bangsat haram jadah pukimak sudah ternyata tewas
    Geng Kejora dan juga penyokong DS Najib merasa tersangat puas
    Terus menghilang tak berani keluar lagi ini beruk kongkang mawas
    Baru dia tahu barua lahanat ni bila dah bertemu buku dengan ruas

    ReplyDelete
  120. Riwayat empayar taik palat Reentry keparat tamatlah sudah
    Tiada lagi modal tohmahan fitnah celaka sial ni mahu dedah
    Sudah belah cabut ini bangsat tak tau mana hutan lari redah
    Elok jer kalau dibungkus tutup ini blog pukimak haram jadah

    ReplyDelete
  121. Reentry pukiimak jahanam kaki jilat Tun Mat Dey Mamak pedukang
    Seman kadok pak penakan dia kena lanyak mamphos terbongkang
    Kawan baik dia si James dulu pun kena henyak larii lintang pukang
    Terus takut mengeletar tak keluar lagi ini lahanat monyet kongkang

    ReplyDelete
  122. Belum pernah aku jumpa orang sepenakut ini Reentry sial bangsat
    Tak muncull juga walau dilempar pelbagai cercaan kata-kata kesat
    Agaknya si dajal ni memang dah mamphos terpisah roh dari jasad
    Pasti dia dilonggok dera seksa dalam golongan orang-orang sesat

    ReplyDelete
  123. Udah tenggelam terus ini Reentry mangkuk bingai bahalol baghal unta
    Sanggup diam jer si tolol ni walau dicerca maki dengan kata-kata nista
    Memang sah udah mamphos ini penipu jahanam kaki temberang aota
    Dah tentu sekarang ni sedang diseksa malekat kelupor meronta-ronta

    ReplyDelete
  124. Warghhhh....Kah....Kah...!!!!

    Terima KaseYYYY...!!!

    Apa kes pegawai khas Si Kitol ngkau tombok muka orang.Dah jadi gengster keparat ker sekarang.

    Terima KaseeeYYYY...!!!!!

    ReplyDelete
  125. Reentry bingai sudah mula menggeletar kecot telor tak tentu arah
    Siapa cuba nak hina Tuan Muda kami akibatnya kepala berdarah
    Engko pun kalau dapat dekat kami akan dapat akibat lebih parah
    Nasihat aku pada engko jangan buat sampai Geng Kejora marah

    ReplyDelete
  126. Idop lagii rupanya ini Reentry kepala dongga dajall setan puaka
    Ingatkan sedang menggelupor dilanyak maklekat dalam neraka
    Jangan berlebih hiina Tuan Muda kalau sayang ko punya muka
    Ngko lihat pemuda perkasa Lenggong dah teriima nasib celaka

    ReplyDelete
  127. Ke mana udah sembunyi Reentry pukimak dajal bangsat petualang
    Sekejap jer muncul tunjuk muka sebulan dua pulak dia menghilang
    Dulu kemain sial keparat nii konon berlagak hero nak tunjuk belang
    Kini udah jadi penakut bacul dayus tak ubah bapok maknyah jalang

    ReplyDelete
  128. Hoi Reentry setan keparat rentikanlah jadi pengkhianat negara
    Tak mahu ke ikut kami berjuang bersama dengan Geng Kejora
    Bersama kami gerenti hidup ngko nanti akan riang bergembira
    Kalau ngko nak burit cakap jer bangsa apa janda ke anak dara

    ReplyDelete
  129. Budak Reentry kini tak amik kesah walau langit mau runtuh
    Dihina kutuk maki hamun cerca caci pun tak rasa tersentuh
    Dah tak berani angkat muka lagii bila kena tibai balun tutoh
    Yang mangkok ni tahu buat ialah kerja lancap batang butoh

    ReplyDelete
  130. Tak tahu apa nak jadi dengan ini budak hingusan pelir kulup Reentry
    Baru kena gertak sikit jer pun udah tonggang langgang dia cabut lari
    Dekat blog lain pun udah takut nak masuk contohnya blog Parpukari
    Budak ni aku ingat tak der kerja lain melancap butoh jer dia hari-hari

    ReplyDelete
  131. Reentry siial barua buat blog konon perasan dia hero nak beraksi
    Namun posting dibuat semua macam tahik palat kosong dan basi
    Tidak ubah macam burit nenek tua hanya kulit kerepot tak ada isi
    Lebih baik engko buat posting baru sebelum penendang aku kasi

    ReplyDelete
  132. Entah apa nak jadi pun tak tau dengan ini barua bangsat Reentry
    Pondan penakut dayus tak melawan walaupun dekat blog sendiri
    Geng Kejora gertak sikit pun tak cukup tanah setan lahanat ni lari
    Aku agak dajal keparat nii dah terkangkang mampos gantung diri

    ReplyDelete
  133. Reentry iblis bangsat lahanat tak ada modal lagi nak bersuara
    D.S.Najib sudah buktikan dia dapat buat terbaik untuk negara
    Begitu jugak dengan kecekapan khidmat bakti Menteri Kejora
    Terkedu menyepi terus lerr ini lahanat monyet kongkang kera

    ReplyDelete
  134. Reentry lahanat hodoh muka burok tak ubah tapak selipar
    Dulu kemain lantang berdakyah mulut pula sangat celupar
    Namun sudah diam kecot telur bila Kejora sikit jer gempar
    Itu belum lagi kener penumbok penendang dan penampar

    ReplyDelete
  135. Reentry dajal babi celaka pukimak bangsat jahanam haram jadah
    Walau dilempar kata cacian begitu kesat dia tetap buat tak endah
    Aku agak barua lahanat setan keparat ni memang penagih dadah
    PtuiiiiiiiHHHHHH...!!!! dekat muka dan hidung dia aku mahu ludah

    ReplyDelete
  136. Warghhhh....Kah...Kah..!!!

    Terima KaseeeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
  137. Oh saudara ku Reentry yang disayangii katakanlah sesuatu
    Janganle dikau sepanjang masa hanya diam sepi membatu
    Mungkin dikau sedang bermasaalah boleh daku cuba bantu
    Marilah dikau bersama daku serta Geng Kejora kita bersatu

    ReplyDelete
  138. Duhai Reentry sayang apa katamu kalau kita berbaik bersaudara
    Lupakanlah segala perselisihan dan sengketa dendam membara
    Alangkah indah nya jika dikau bersama daku dalam Geng Kejora
    Bersama kita berganding tangan membina kesejahteraan negara

    ReplyDelete
  139. Pepagi dah komen.Jom kita berbaik semula.

    ReplyDelete
  140. Duhai sayang Reentry daku sangat rindu akan kata-kata dari mu
    Membaca coretan-coretan dari mu sayang daku tak pernah jemu
    Alangkah sepi dan hampa rasanya walau sehari kita tak bertemu
    Daku bepeleseran dekat blog Parpukari kenapa tak jumpa kamu

    ReplyDelete
  141. Duhai Reentry sayang kenaper blogspot dikau sangat tidak laku
    Kering tandus sunyi sepi sejuk dingin tak ubah macam ais beku
    Hanya daku dan Geng Kejora yang mari masuk tikam dan paku
    Harapnya sudilah kiranya dikau menerima akan kehadiran daku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malass....Bukan dapat hasil pun update selalu.Baik bikin kerja lain yang datangkan hasil.

      Terima KaseeeYYYY...!!!!

      Delete
  142. Duhai Reentry sayang susah benar daku mahu ucap kata-kata
    Alangkah indahnya kalau dikau ni memang sebenarnya wanita
    Dari rasa sayang padamu udah timbul pulak macam rasa cinta
    Perasaan ingin berdamping dengan dikau terus meronta-ronta

    ReplyDelete
  143. Oh Reentry daku cuba bayangkan dikau sebagai anak dara
    Ngiur lentok tubuh dikau buat nafsu daku bertambah gelora
    Alangkah indahnya jikalau tubuh dikau dapat kubelai mesra
    Bagai terdengar dikau merengek dalam lembut lunak suara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ada kotey la mangkok.
      Ngentot betol punya budak.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Terima KaseeeYYY...!!!

      Delete
  144. Oh Reentry daku masih bayangkan dikau gadis yang ayu jambu
    Seakan-akan terlukis di depan mata daku kulit dikau halus gebu
    Rambut dikau menutup payu dara sedikit ikal panjang merambu
    Oh betapa indah nya jika daku dan dikau dapat tidur sekelambu

    ReplyDelete
  145. Oh Reentry sayang jangan lah dikau suka berlakon mengada-ngada
    Katakan lah pada daku yang dikau adalah anak dara atau pun janda
    Terbayang di fikiran daku betapa montoknya dikau punya buah dada
    Bila bayangkan tubuh dikau selama itu gelora daku tidak mahu reda

    ReplyDelete
  146. Oh Reentry sayang bagai kan terdengar suara dikau merdu manja lunak
    Bila daku bayangkan dikau gadis manis ayu kotey daku terus mencanak
    Kalau dapat daku ratah tubuh dikau tak dapat dibayangkan betapa enak
    Akibat menahan kotey daku dari terus terpacak perut daku terasa senak

    ReplyDelete
  147. Oh Reentry sayang daku membayangkan dikau bagai seorang puteri
    Bermain-main di mata daku tubuh dikau yang licin gebu putih berseri
    Alangkah indahnya jika daku dapat sunting dikau untuk dijadikan suri
    Sudah pastii dikau akan daku gomol tak kira siang malam setiap hari

    ReplyDelete
  148. Duhai Reentry sayang daku masih yakin dikau ini seorang perempuan
    Daku sering membayang wajah dikau yang cantiik ayu manis rupawan
    Cuma daku tak dapat pastikan dikau sudah rosak atau masih perawan
    Apa hal pun tubuh putih gebu dikau tetap membuat daku jadi tertawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi mangkok ayon.Sakit mental ke bahlol.

      ChaaaiiiiTTTT.....!!!!!

      Delete
  149. Oh Reentry daku tahu dikau cakap ada kotey untuk potong stim daku
    Namun segala tipu helah dan sandiwara dikau sikit pun tak akan laku
    Terbayang je tubuh mulus dikau kotey daku terus keras macam paku
    Semakin besar panjang dan bengkok naik banyak urat berbuku-buku

    ReplyDelete
  150. Oh Reentry sayang teringat tubuh gebu dikau hati daku sangat terhibur
    Daku sering membayangkan dikau bagai anak dara sunti sedang subur
    Tak dapat gosok tundun pun tak apa kalau dapat gosok kawasan jubur
    Puas daku tahan dirii tak mahu air kotey daku keluar pancut tersembur

    ReplyDelete
  151. Oh Reentry rindu daku pada tubuh dikau tak tahu bagaimana mau ucap
    Tidak dapat daku bayang nikmat nya jika tubuh dikau dapat daku kecap
    Bila daku terbayang tubuh dikau puas daku bertahan diri dari melancap
    Teringat jer akan tubuh dikau daku gosok batang daku berdecup decap

    ReplyDelete
  152. Oh Reentry sayang ntah biila tubuh dikau akan dapat daku miliki
    Jangan lah dikau cuba nak tipu daku yang dikau ini adalah lelaki
    Daku tahu dikau bukan ada batang kotey tapi ada setundun puki
    Kalu ada orang lain yang dapat dulu tentulah sekali daku dengki

    ReplyDelete
  153. Oh Reentry daku tidak kiisah dikau puterii umno atau pembangkang
    Igauan daku pada sekujur tubuh mekar dikau tak kan pernah lekang
    Tidak dapat le daku gambarkan kalau dikau tidur bogel terkangkang
    Tujuh hari tujuh malam daku tak akan tidor terus mata bersengkang

    ReplyDelete
  154. Daku sering bayangkan buah dada dikau ada agak besar penumbuk
    Bagi daku dikau tetap bau wangi walau pun kencing cipap tak cebuk
    Alangkah nikmatnya jika cipap tembam ketat dikau dapat daku tebuk
    Tak macam puki tua Kak Bedah kering kontang kedut kerepot cabuk

    ReplyDelete
  155. Cam gampang.Gila seks tahap Nuar Jubur Taik.Woi bahlol aku ada kotey ngan telor la kimak.Gila seks tahap Stopa Spender.

    Warghhhh...Kah....Kah..!!!

    ReplyDelete
  156. Oh Reentry sayang identiti sebenar diri dikau telah dapat daku cari
    Jangan ler lagi pura-pura jadi jantan konon mahu buat satu misteri
    Walau cara kasar atau caraa halus dikau tetap akan daku peristeri
    Dengan kotey panjang bengkok daku dikau tak mungkin dapat lari

    ReplyDelete
  157. Duhai Reentry sayang daku merayu kasih dikau bagai meminta sedekah
    Tak dapat hiilang ingatan daku cipap diikau yang tembam gebu merekah
    Kalau le dapat cipap dikau dekat daku akan daku kerjakan hingga pokah
    Terbayang tubuh dikau kotey daku mencanak Warghhhh...Kah....Kah..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gay bontot busuk ngkau ni.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  158. Duhaii Reentry sayang manjaa buah hati pengarang jantung intan
    Usahlah dikau bersandiwara mahu tipu daku yang dikau ini jantan
    Ponggong tonggek dan tudun tembam dikau bagai jelas kelihatan
    Bijik dikau pun kecil genit bagai baru dipotong lantaran berkhatan

    ReplyDelete
  159. Oh Reentry malam pertama kita berdua pasti sekali saat yang indah
    Walau nak tembusi ciipap sendat dikau bukan nya satu kerja mudah
    Namun daku pastii cipap dikau air banyak tidak perlu guna air ludah
    Bukannya semacam puki tua lanjut kedut kering kerepot Kak Bedah

    ReplyDelete
  160. Oh Reentry daku sering bayang kan cipap dikau berair licin lecak
    Kalau ler dapat sudah tentu pagi petang siang malam daku kocak
    Tidak dapat nak bayang kita berjimak bergomol berguling rancak
    Bila terkenang dikau kotey daku sepanjang masa keras terpacak

    ReplyDelete
  161. Ohh Reentry terbayang diikau terlentang bogel tundun cipap membukit
    Belahan cipap dikau daku usap gosok semakin berlendir basah melekit
    Akan daku benamkan kotey daku memasuki cipap dikau sedikit-sedikit
    Daku beri jaminan cipap dikau tidak akan terkoyak dan tidak rasa sakit

    ReplyDelete
  162. Ohh Reentry sering daku terbayang jika di dalam bilik hanya kita berdua
    Bilakah agaknya ketika dikau sedang telanjang bulat daku dapat bersua
    Tak kisah lah walaupun dikau ini mungkin janda atau pun anak dara tua
    Daku pasti satu masa cipap dikau batang kotey daku dapat tembusi jua

    ReplyDelete
  163. Duhai Reentry daku sering terbayang bulu burit dikau halus dan jarang
    Jikalau dikau duduk mencangkung burit dikau tersengih macam kerang
    Kotey daku dah tentu sekali akan terangguk-angguk mencanak garang
    Daku kan ratah henjut hentak burit dikau hingga merengek mengerang

    ReplyDelete
  164. Mental problem aku rasa mamat sekor ni.Batang pelir dikatanya cipap.Meroyan lah ngkau sorang sorang macam babun tua kegersangan.
    PtuiiiiiHHH..!!!

    ReplyDelete
  165. Di dalam tidur daku termimpi-mimpi dalam jaga daku tercari-cari
    Siapakah gerangan inii si manis ayu jelita rupawan gadis misteri
    Daku tak kiisah walau dikau menyamar guna nama Cik Reentry
    Asal saja dikau sayang dapat daku sunting untuk dijadikan isteri

    ReplyDelete
  166. Daku sering bayangkan tetek dikau montok tegang tak jatuh
    Burit diikau pulak akan terus melimpah air pantang disentuh
    Akan daku persiapkan hingga betul keras daku punya butuh
    Biar sampai jadi terkoyak pokah burit dikau akan daku tutuh

    ReplyDelete
  167. Ohh Reentry kangkang kaki dikau seluas-luasnya akan daku bukak
    Cipap putih gebu tembam dikau akan daku nyonyott jilatt dan tokak
    Biji kelentik kecik dikau akan lunyai daku kerjakan sampai bengkak
    Kedua-dua belah tetek montok dikau akan daku ramas serta cekak

    ReplyDelete
  168. Duhai Reentry daku agak dikau segar bugarr bak buah baru berputik
    Daku akan gomol nyonyot hiisap tetak dikau yang macam buah betik
    Tak lupa akan daku usap dan jilat dikau punya cipap dan biji kelentik
    Biar dikau karam dalam kenikmatan sehingga airr burit dikau menitik

    ReplyDelete
  169. Oh Reentry terbayang dikau dara sunti tetek baru besar ubi kentang
    Pasti tembam membukit cipap dikau jika dikau tidur bogel terlentang
    Apa lagii keras mencanak terangguk-anguk pelir daku punya batang
    Akan daku hantam lanyak cipap dikau siang malam pagi dan petang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh...Kah...Kah...!!!

      Sah geng UMNO TAIK PALAT NI kaki memantat.Batang pelir pun disangkanya pantat.

      PtuiiiiiHHHHHH....!!!!

      Terima KaseeeYYYY....!!!

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]