http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Tuesday, August 19, 2014

TUN M PUN MENYAMPAH DENGAN AH JIB GOR

Warghhhhh....Kahhhh....Kah....!!!!

Terima KaseeeeYYYY....!!!!

108 comments:

  1. Tun Mamak Bendaharta tu panjang dia punya angan dan cita-cita
    Rasa hati macam tak puas pulak zaman dia dulu mengaut hareta
    Dia pun sudah mula lah balik 'apa ke nama' kelentong serta aota
    Namun ramai lagi rakyat yang dapat menilai tidak pekak dan buta

    ReplyDelete
  2. Bukan kita tak kenal ini mamadeyy Tun M dari Yindia bapak dia mari
    Sehelai sepinggang bercawat naik kapal arang dari Tanah Malabari
    Masa zaman diyer jadi PM habis diyer punya kroni kaut kanan & kiri
    Kini cuba pulak nak promote anaknya si botak jadi perdana menteri

    ReplyDelete
  3. Warghhh....Kah...Kah..!!!.
    Padan muka kena BALON dengan Tun M.

    Terima KaseeeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
  4. Bila aku dah update blog senyap pulak macam jenazah nak mamphos dalam lobang kobor.

    PtuiiiiKKKKK....!!!!

    ReplyDelete
  5. Reentry setan bangsat jahanam aku tahu ngko rindu aku bermadah
    Syukur nko mau juga nak update ini blogspot pukimak haram jadah
    Tetapi isi nyer macam taik palat ...PtuuiiiiiHHHH....!!!! aku nak ludah
    Aku bagi jaminan ko akan terima lebih banyak sengsara dan padah

    ReplyDelete
  6. Tun Mamadey nii dulu pegang tampok kepimpinan sampai 22 tahun
    Zaman pemerintahan diyer dulu terkenal dengan zaman mahafir'aun
    Namun kuasanya kini sudah makin nipis umpama kering punya daun
    Ini mamak malabari pundek akan makin hilang taring dia lambat laun

    ReplyDelete
  7. Udah lerr tak payah ngko nak bajet hebat woi Reentry jembalang
    Masa orang diam tak komen diyer kemain galak mengalah jalang
    Bila kener bantai sikit jer terus kecut pelir lari lenyap menghilang
    Tak guna punya anak penakan Man Kaduk ini Pak Lebai Malang

    ReplyDelete
  8. Dah mamphos terkangkang agaknya ini Reentry bangsat jahanam puaka
    Langsung sudah tak nampak lagi bayang kelibat batang idong atau muka
    Aman ler tahun ini BN-Najib-Khairy mau susun aturcara sambut merdeka
    Biar si lahanat pukimak Reentry keparat nie sambut 31 Ogos kat neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapa ke jadah nya Reentry sial bangsat lahanat pukimak nak berkabong
      Dulu kemain lagi diyer nii samseng lalok angkuh bongkak dan sombong
      Sekali Geng Kejora mari masuk tiibai balon sepak tendang melambong
      Tak tahan daulat si celaka keparat jahanam ni lari terjun dalam lombong

      Delete
  9. Agak nyer udah mamphos terkangkang ini bangsat pukimak jahanam Reentry
    Tak kan manusia jenis barua lahanat ini nak berkabung sampai tiga empat hari
    Boleh jadi tak tahan tekanan perasaan si keparat durjana ni sudah gantung diri
    Atau pun masin sumpah ramai orang setan dajal nii mamphos digelek dek lori

    ReplyDelete
  10. Masa orang diam kejap jer kemain lagi si Reentry hanjeng kurap ni menyalak
    Tak ubah macam pondan maknyah bapok gatal lobang jobor dia punya galak
    Namun apabila orang dah bagi respon si lahanat nie diam menyepi lah pulak
    Agak nyer si bangsat keparat ni dah mamphos terpenyek dilanggar lori balak

    ReplyDelete
  11. Reentry sial lahanat adalah seorang manusia yang tidak berguna
    Tahik palat penuh bersempai dekat dia punya kulop kepala bana
    Perangai macam syaitan jahanam bangsat dajal keparat durjana
    Diam bodoh jer walau dimaki hamun cerca herdik kutuk dan hina

    ReplyDelete
  12. Hari ini rasanya sudah jelas terjawab segala persoalan dan teka teki
    Reentry bangsat jahanam nie barangkali sebenarnya bukanlah lelaki
    Dia memang tak ada batang pelir sebaliknya hanya ada lobang puki
    Itu sebab diam sepi saja walau begini teruk dicerca herdik dan maki

    ReplyDelete
  13. Tak tengok ke video DS Shahidan Kasim cakap Najib terbaik dekat blog Parpukari
    Dia kata tidak ada lagi pemimpin terbaik lepas era Tun Makdey yang boleh kita cari
    Itu belum lagi bakal PM kita lepas ini yang tampan bergaya petah dan bijak bestari
    Terima lah hakikat kebenaran jangan ngko ego nak berbohong dengan diri sendiri

    ReplyDelete
  14. Boleh kata semua rakyat Malaysia sangat faham Tun Matdey punya hidden agenda
    Semua suara dan campurtangan dibuat untuk naikkan si botak diyer punya anaknda
    Namun si botak tidaklah seganding dengan penonjolan dan karisma ketua pemuda
    Lebih baik le Tun Matdey banyak beribadat dpd berpolitik sebelum masuk keranda

    ReplyDelete
  15. Masa PAU tahun lepas DS Najib and the gang tidak sokong Mukhriz si botak
    Apa lagi Tun Matdey pun mula ler bermain sandiwara melalak memberontak
    Namun Umno-Najib-Khairy cool saja tak ada rasa risau atau termakan gertak
    Tun Matdey pun hapa lagi frust nonggeng ler ke dinding kepala dia dihentak

    ReplyDelete
  16. Entah hapa ler nak jadi dengan ini Tun Matdey mamak kutty dari Malabari
    Dah tua nyanyok tu rehat dan buat ibadat je ler dan kena banyak insaf diri
    Ini masih nak menyibuk umur dah senja rumah kata pergi kubor kata mari
    Tak usah campor hal politik lagi lah jaga saja le bisnes anak-anak sendiri

    ReplyDelete
  17. Dulu kemain lantang lagi ini Reentry pukimak jahanam konon mahu tunjuk hebat
    Sekali Geng Kejora masuk mari kasi bedal hantam tibai lanyak balon dan sebat
    Kini udah luka parah luar dalam jasad jiwa zahir batin tidak boleh lagi nak diubat
    Terus belah cabut lari menghilang sembunyi langsung tidak nampak lagi kelibat

    ReplyDelete
  18. Udah hilang lesap tak timbul-timbul lagi ini Reentry setan jahanam keparat
    Kemain konon nak jadi pejuang tetapi bingai bahalol samdol otak berkarat
    Nampak nya si bangsat lahat durjana nie udah lemah lesu tiada lagi kudrat
    Kalau dah asyik melancap batang butoh badan jadi letih ler mana nak larat

    ReplyDelete
  19. Mana dah hilang tak nampak batang idong lagi ini Reentry lahanat barua keparat
    Kalau udah mamphos tak dapat aku nak bayang teruk derita seksa dia di akhirat
    Udah pasti lobang jubor dia disula bara dan batang pelir dicincang dikerat-kerat
    Tak dapat bayang sial bangsat nii meraung mengelupor macam babi kena jerat

    ReplyDelete
  20. Reentry barua pukimak seperti tak ada haluan mundar mandir ke hulu hilir
    Hanya yang mampu dibuat adalah menahan sebak dan air mata mengalir
    Sudah tak jadi jantan lagi habis kecut sentot semua telor dan batang pelir
    Ibarat macam maknyah bapok tonggeng jubor tunggu ditutoh bergilir-gilir

    ReplyDelete
  21. Reentry dajal bangsat setan jahanam nak jadi balachi Tun Matdey kutty mamak
    Tetapi dia jenis tak ada jati diri punya orang macam sial keparat barua pukimak
    Sudah tua bangkaa tapi tak sedar diri masih nak berkepit di bawah ketiak emak
    Bacul penakut pondan maknyah bapok dah sembunyi ntah mana punya semak

    ReplyDelete
  22. Ntah apa ler nak jadi dengan ini barua Reentry bangsat pukimak lahanat setan
    Boleh dia terpengaruh dengan dakyah Tun Matdey si tua nyanyok PM mantan
    Namun kini si iiblis keparat durjana nii dah jadi penakut tak ada lagi sifat jantan
    Udah terus diam menyepi cabut lari sembunyi tak tau entah mana ceruk hutan

    ReplyDelete
  23. Reentry bangsat pukiimak jahanam konon mau jadi Tun Matdey punya balachi
    Dengan DS Najib dan Menteri Belia tak ada pasal tetiba dia rasa sangat benci
    Namun kini dah sentap sentot telur dan batang pelir jadi maknyah meenachee
    Tak mampu nak berhujah walau sepatah haram mulut bisu bagai dah terkunci

    ReplyDelete
  24. Sudah hilang lenyap terus ini Reentry bangsat pukimak lahanat haram jadah
    Tidak tertanggung lagi agak nyer duka lara derita siksa sengsara dan padah
    Itu belum le lagi Kejora bagi penumbuk baru jer pakai gurindam dan madah
    Teryata sangat bacul ini sial keparat...PtuuiiiiiiHHHH....!!!! lagi aku nak ludah

    ReplyDelete
  25. Entah ke ceruk mana sudah cabut lari ini Reentry bangsat lahanat beruk kongkang
    Kemain berangan konon nak jadi balachee Tun Matdey Kutty si mamak pedukang
    Nak bawak dirii pun tak berdaya terumbang ambing terjun segenap parit longkang
    Kini udah menyepi terus tak bersuara lagi barangkali udah mamphos terkangkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam ah orang tua.Bergurindam pantun dung...dang...dung...dang..macam orang gilerr...!!!

      ChaaaiiTTT....!!!

      Delete
  26. DS Shahidan Kasim mengumpamakan DS Najib sebagai lampu suluh yang terang
    Memang sukar nak cari pengganti diia dalam keadaan pergolakan politik sekarang
    DSNajib juga prihatin dengan nasib rakyat diberi pelbagai bantuan segenap orang
    Reentry bangsat tahun depan jangan tak malu pulak nanti isii BR1M punya borang

    ReplyDelete
  27. Memanglah sangat benar DS Najib nie adalah umpama penyuluh punya lampu
    Sebab itu dia sangat disenangi oleh ramai para blogger terutama nya si Parpu
    Bukan macam Reentry bangsat jahanam pukimak lahanat taik palat kaki penipu
    Buat blog dan posting pun macam haram jadah tahik hanjeng sekadar merapu

    ReplyDelete
  28. Bila buat komen dia cakap dung dang macam orang gilerr ini Reentry takbor
    Kalau senyap kata pulak macam jenazah nak mamphos dalam lobang kobor
    Perangai tak ubah macam pondan maknyah bapok jalang gatal lobang jobor
    Sekali aku kasi penampor mau gigi bersepai ngan taik gigi sekali berterabor

    ReplyDelete
  29. Reentry bangsat keparat kener buang kerja kilang kini kerja bancuh simen
    Pukimak pengkhianat sial derhaka asyik nak kutuk dan menentang gomen
    Barua haram jadah bukak blog buat posting tapi lari tak mahu buat komen
    Keadaan ini ibarat dia melancap batang butoh sambil berangan beromen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi kimak!
      Berani jumpa aku kat Cyberjaya la.Kita lepak kat Ayam Penyet.

      PtuiiiiHHH....!!!

      Delete
  30. Bakal PM kita seorang pemuda terpelajar petah bicara pintar tampan bergaya
    Ilmu penuh di dada cerdik matang kemas segak miliki banyak harta kaya raya
    Tenang tak ada melatah pun bila raja bomoh cakap nak tampar macam buaya
    Reentry sial menyedari hakikat ini tetapi ego malu nak mengaku apakan daya

    ReplyDelete
  31. Tak pernah aku jumpa manusia sepukimak Reentry bangsat keparat durjana
    Barua lahanat iblis setan jahanam celakak dajal babi hanjeng kurap tak guna
    Buat blog.spot dan posting lepas tu lari menghilang sembunyi ntah ke mana
    Sudah ler tu posting pun teruk buruk busuk lebih dari tahik palat kepala bana

    ReplyDelete
  32. Reentry setan bangsat dah semakin "kosong" tak ada hujah berisi untuk berdebat
    Agaknyer si durjana lahanat keparat nie sakit teruk perut sembelit jobor tersumbat
    Tak tau samada si dajal jahanam nii udah mamphos kojol atau pun masih berubat
    Aku cari dekat blog parpu gendut pun si iblis puaka ni dah tak nampak lagi kelibat

    ReplyDelete
  33. Reentry pukiimak sial bangsat semakin resah fikiran jadi buntu dan canggung
    Derita seksa jiwa lara merana sengsara tersangat berat tidak lagi tertanggung
    Boleh si barua keparat nii dimaki cerca hina diam saja tidak rasa tersinggung
    Dapat dekat aku kalau si dajal lahanat nii mamphos dia aku sepak ponggong

    ReplyDelete
  34. Reentry umpama hanjeng kurap melarat ketiak masam muka kelat
    Pengotor badan diyer jarang nak mandi jobor busuk telor berkulat
    Batang butoh pula bila kenceng tidak pernah cuci penuh taik palat
    Jumpa dengan aku kalu mamphos aku taboh tendang kuntau silat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kat blog gendhot kechapi la bahlol..!!!

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    2. Wargh kah kah kah Reentry bangsat pastinya malam ni tidor tak nyenyak
      Zara Ashley and the gang dekat blog Parpu kerumun hantam dan lanyak
      Lihatlah akibatnya kalu bodoh bingai bahalol tapi suka nak cakap banyak
      Ini geng Kejora belum tumpang ganyang sebab belum lagi turun minyak

      Delete
    3. Alahai Rentry pukimak jahanam bangsat tak tau le ngko nie apa nak jadi
      Kesian jugak aku tengok nko kena hantam lanyak dekat blog Parpu tadi
      Ada kata nko terlebih langgah airr ketum ada pulak kata nko mabuk todi
      Entah lah setan oii nampak nya langkah ngko semua serba tak menjadi

      Delete
  35. Empayar si Reentry pukiimak jahanam bangsat kini sudah punah ranah
    Luka cedera dibalon dengan Geng Kejora udah makin parah bernanah
    Udah jadi sangat penakut bila kena gempar sikit jer lari tak cukup tanah
    Boleh diyer diam bodoh dungu jer walau teruk dimaki sumpah seranah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak bagi sedikit nasehat dekat ngko wahai setan durjana Reentry penipu
      Tak usah lah lagi nko pergi melepak buat komen dekat blog si gendut Parpu
      Ramai followers kat situ tidak berapa gemar dengan cara gaya ngko merapu
      Itu belum lagi Kak Bedah bibir tebal turun mai balon dengan batang penyapu

      Delete
  36. Warghhhh....Kah....Kah...!!! Kesian sungguh dengan Reentry hanjeng kurap
    Dekat blog Parpu Gendhot diyer pergi melepak konon glomour nak digarap
    Namun apa yang dia dapat hanyalah kena pukulan maut...nah hai...berderap
    Penyudah nya glamour ntah ke mana kena tibai balon lanyak rebah tertiarap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bahlol.Aku memang dah glamour lama dah bodoh.Kau jer bodoh macam Ah Jib Dung Dang

      Delete
  37. Hooii Reentry bangsat aku nampak engko ni udah semakin tidak ketahuan
    Lagi pula aku lihat engko sudah makin mengalah dengan aku tak melawan
    Apa kata egko kalau kita henti kan pernusuhan dan kita berbaik jadi kawan
    Kalau mahu ikut perjuangan geng aku nanti ko akan dapat banyak habuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap banyak kau ni.Email aku contact number ngko.
      reentrycapsule@gmail.com

      Kalau tarak email contact number means ngko memang hawau.

      Terima KaseeeYYY......!!!

      Delete
    2. Tau takut.Sembang lebat.

      PtuiiiHH la budak KeJoBor ni.

      Delete
  38. Tidak ada masalah aku nak bagi contact no dan email wahai lahanat Reentry
    Tapi ngko kenalah patuhi beberapa syarat sebelum ini yang pernah aku beri
    Syarat pertama masih sama nko kena declare 'saya sayang najib dan khairy'
    Syarat kedua permulaan kerja dengan geng kami ko akan kami beri gaji hari

    ReplyDelete
  39. Terpulang lah kepada ngko Reentry bangsat untuk buat keputusan sekarang
    Di tangan ngko ada mentimun dan ditangan ngko jugak ada bersama parang
    Aku udah bagi ko tawaran sila lah ngko beri kan jawapan secara terus terang
    Kalau setuju buatlah 'declaration' nanti aku hantar pendaftaran punya borang

    ReplyDelete
  40. Bloody Reentry is drown with his dream and fantasy
    But the Kejoras keep on attacking without any mercy
    This idiot is flatly beaten and helpless as we can see
    And we students will give our support from oversea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Student NgenToT.Sembang Lebat.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  41. Attacks against bloody Reentry get harder and harder
    Pity.. this poor Reentry is left with singlet and spender
    At last this stubborn stupid fool gave up and surrender
    He is now in real tensionn and having mental disorder

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh....Kah...Kah....!!
      Student UK pun lembam tak bley lawan aku.

      Terima KaseeeYYY...!!!

      Delete
  42. Belum bangun-bangun tidor lagi ini bangsat jahanam lahanat Reentry
    Pemalas macam kongkang masih bendengkor hingga ke tengah hari
    Yang dia tahu hanya komplen kerajaan rezeki tak mau nak usaha cari
    Tak tahu malu ke engko dikutuk sampai ke student dekat luar negeri

    ReplyDelete
  43. Reentry pukimak setan keparat kini sudah hilang haluan dan arah
    Kerja buruh kilang di tengah bandar tak cukup nak mentekedarah
    Tak pasal-pasal dengan BN-UNMO-Najib-Khairy dia mahu marah
    Sekali ditibai balon dek geng Kejora teruk juga dia cedera parah

    ReplyDelete
  44. Oh ya terlupa pulak yang hari ini kita rakyat Malaysia sambut merdeka
    Marilah kita buangkan segala rasa hasad dendam dan buruk sangaka
    Aku kat sini nak ucap juga selamat dekat nko Reentry jahanam puaka
    Harapannya ngko dapatlah terima ucapan aku ini dengan hati terbuka

    ReplyDelete
  45. The Kejoras attacked brutally like Ninjas with sword and spear
    This stupid bloody idiot Reentry is now in damn scare and fear
    He is really helpless cannot do anything other than cry with tear
    Lastly this culprit has no choice but to run away and disappear

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko takder pantun lain ke.Asyik benda yang sama jer.Buhsan dah aku.

      ChaiiiiTTT...!!!

      Delete
    2. Go to hell you damn idiot bloody fool culprit satan Reentry
      You just wait until we finish study and return to our country
      We’ll give full support to our leader Najib as well as Khairy
      Then you’ll know that there’re lots of thing you got to worry

      Delete
  46. DS Najib and Khairy be patient and just be steady
    It would not be long until we finished off our study
    Damn idiot stupid fool Reentry then just get ready
    At that time for sure your nose will then get bloody

    ReplyDelete
  47. Syabbas di atas semangat juang anda semua penuntut luar negara
    Terima kasih juga kerana memberi sokongan kepada Geng Kejora
    Kami sentiasa menantikan kepulangan anda wahai perwira-perwira
    Kita tidak mungkin nak biar si Reentry keparat mencetus huru-hara

    ReplyDelete
  48. Udah tak nampak kelibat bayang lagi ini pukimak jahanam lahanat Reentry
    Barangkali udah mula gerun dengan ramai penyokong student luar negeri
    Tau juga si bangsat dajal keparat setan sial celaka nii rasa takut dan ngeri
    Cekap pulak si iblis ni melingkop cabut lari sembunyi menghilangkan diri

    ReplyDelete
  49. Damn bloody Reentry ran away as if he is facing an emergency
    We are sure he is scared of the incoming attacks from oversea
    Don’t know where he is hiding as his face we can no more see
    His little cock now shortened and changed to become a pussy

    ReplyDelete
  50. Reentry bangsat jahanam hidup melarat pagi petang hirup maggie
    Mula-mula dulu kemain lantang diyer mahu tunjuk lagak dan ranggi
    Sekali Geng Kejora mari masuk bagii penampor bersepai taik gigi
    Terus diyer cabut lari menghilang kelibat bayang pun dah tiada lagi

    ReplyDelete
  51. Reentry iblis dajal puaka sial durjana pembelot langsung tak boleh harap
    Memang sangat bacul penakut ini setan bangsat jahanam hanjeng kurap
    Asyik kena tibai ganyang ini bangsat celaka hingga tertonggeng tertiarap
    Tak tahu ke mana si lahanat barua keparat nie lari bersembunyi terperap

    ReplyDelete
  52. Damn bloody Reentry is a stubborn idiot bullshit hell person
    He always complain and curse DS.Najib & KJ for no reason
    Just waitt till we come back, then we will teach him a lesson
    At that time we will make him surrenderr or end up in prison

    ReplyDelete
  53. Tidak sabar rasanya nak tunggu student-student dekat overseas tu pulang
    Biar si bangsat sial Reentry nii tau penyokong Kejora bukan calang-calang
    Tau lah nanti nasib dia kelak ini keparat setan lahanat dajal iblis jembalang
    Baru kena pukulan dari jauh pun si barua pukimak nii udah lari menghilang

    ReplyDelete
  54. Serangan dari student penyokong Kejora dekat overseas makin bertalu-talu masuk
    Reentry bahalol bangsat kini jadi resah risau bingung serabut bagai dah kena rasuk
    Terus dah cabut lari setan nii menghilangkan diri bersembunyi entah mana pelusuk
    Baru dia reti sikit ini barua lahanat dajall keparat jahanam pukimak tahik palat busuk

    ReplyDelete
  55. Today in this blog we manage to create a wonderful history
    Finally in the end the Kejora Team found their great victory
    Everyone realise we can never see again this poor Reentry
    Maybe this culprit is already dead knocked down by a lorry

    ReplyDelete
  56. Nampak nya D.S. Najib dan Tuan Khairy tidak lagi perlu nak risau atau gundah
    Semua perancangan dan plan pembangunan akan menjadi lancar dan mudah
    Ancaman khianat dakyah fitnah siReentry lahanat jahanam kini tamatlah sudah
    Memang sah dah mamphoss rasanya ini barua pukimak bangsat haram jadah

    ReplyDelete
  57. Geng Kejora bersama student kat oversea merasa teramatlah berbangga
    Perjuangan Reentry lahanat kini hancor dan diyer akhirnya tersungkor juga
    Mamphoss terkangkang juga penyudahnya ini barua setan kepala dongga
    P.M dan Menteri Belia udah tentu sangat bersyukur dan merasa amat lega

    ReplyDelete
  58. Kemenangan yang sebegini mudah diperoleh tidaklah pernah kita sangka
    Bukanlah suatu yang agak mudah mau tundukkan ini bangsat penderhaka
    Berkat usaha gigih kita akhir nya musnah jugak ini keparat jahanam puaka
    Penyudahnya bersemadi jugak si bahalol setan pukimak ini dalam neraka

    ReplyDelete
  59. Reentry bangsat punya posting tak ada satu benda pun yang berguna
    Kosong saja hampehhh buruk busuuk lebih dari taik palat kepala bana
    Daripada tengok posting setan ni lebih baik tengok ponggong Regina
    Boleh ler juga bawa berangan-angan sementara tidor tunggu nak lena

    ReplyDelete
  60. Reentry buaya darat nii mana tahan duduk bila cakap pasal Regina
    Mula lah nak mencanak batang konek diyer parking serba tak kena
    Meleleh ler air liur si setan jahanam nie bila teringatkan burit China
    Hapa lagi bangsat nie melancap ler dia gosok batang kepala bana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burit Cina tak cebok.Bushuk...

      ChaaiiiTTT....!!!

      Delete
  61. DS.Najib dah mula menampakkan semangat Melayu dan langkah perwira
    Dia bagi kebenaran untuk tangkap Geng PPS kepada ketua polis negara
    Nasib yang sama mungkin menimpa Reentry lahanat kalau bikin angkara
    Langkah ni semua adalah supaya kita rakyat dapat hidup aman sejahtera

    ReplyDelete
  62. Reentry keparat setan bangsat pukimak jahanam resah duduk tak senang
    Dia punya gerakan subversive serupalah macam geng PPS Pulau Pinang
    Si lahanat nie nak ajak guling kerajaan sebagai jalan mudah mau menang
    Tangkap sumbat ke dalam penjara baru nak menangis air mata berlinang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Subversive kimak kau.Aku kritik kelemahan Ah Jib Gor pun salah ker.Kimak haram betul.

      ChaiiiTTTT.....!!!!

      Delete
  63. Kritik pemimpin tak apa wahai Reentry sial lahanat kaki membuta tokey air liur basi
    Yang menjadi salahnya tu adalah nko ajak gulingkan kerajaan secara demonstrasi
    Secara tak langsung ngko mencabar perlembagaan kita yang amalkan demokrasi
    Itu pasal bila ko bersuara dulu si James taik palat cakap sokonan dia tak mau kasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak kimak.Aku terajang kau nanti.

      Delete
  64. Penentang kepimpinan PM dan KJ semakin lama semakin kian pupus
    Si James dayak babi hutan dalam sebulan jer Geng Kejora kasi lupus
    Si Man Kaduk pak sedara Reentry setan pulak kena santau mamphus
    Tunggu masa jer tak lama lagi si barua dajal Reentry nii akan dihapus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko boleh pergi mamphosss.....
      Ah Jib ngan KJ taik dah goyang bila Tun M dah bising.

      PtuiiiiHHHH....!!!!

      Delete
  65. Lega rasanya semua kejoran taik dah mamphos...!!!!

    Warghhhh....Kah....Kah...!!!

    ReplyDelete
  66. Tun Mamakkutty kalau sudah bersara buat ler cara macam orang bersara
    Ngapa pula nak kembali mengganggu pemerintah dan buat onar angkara
    Kita sebenarnya dah masak dengan dia punya aota keling dan sandiwara
    Tak puas lagi ke walau diberi 22 tahun peluang kaut cekau hareta negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ingat nak start kempen suruh Ah Jib Ptuiiii Dung Dang Dung Dang ni berundur lah.Amacam ok tak geng Kejora Taik Palat?

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    2. Reentry bangsat tak usah lah diikut perasaan amarah di hati
      Kesan nya kelak buruk dan negara kita jugak akan rugi nanti
      Kalu le DS Najib berundur siapa yang layak boleh nak ganti
      Tunggu KJ jadi Naib Presiden baru DSNajib boleh berhenti

      Delete
    3. Reentry pukimak lahanat dekat blog sendiri je berani mendabik dada
      Kalau berani cuba pergi kat blog Parpu Gendhot bawa kempen anda
      Boleh le nak tengok serangan pukulan bedilan kelak datang melanda
      Pasti kena balun terutamanya oleh Zara Asyley dan Kak Bedah janda

      Delete
    4. Reentry hanya terpengaruh dengan hasutan orang serta bisikan syaitan
      Tak ada suatu sebab yang kuat nak desak DS Najib suruh letak jawatan
      Kalu nak juga ikut le saluran yang betul cara demokrasi dan anak jantan
      Ini nko terpekik terlolong sana sini nak guna cara undang-undang hutan

      Delete
  67. Reentry hanya terpengaruh dengan hasutan orang serta bisikan syaitan
    Tak ada suatu sebab yang kuat nak desak DS Najib suruh letak jawatan
    Kalu nak juga ikut le saluran yang betul cara demokrasi dan anak jantan
    Ini nko terpekik terlolong sana sini nak guna cara undang-undang hutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Codename untuk kempen kali ini ialah Dung Dang Dung Dang.

      Delete
  68. Apa nko ingat negara kita ni macam zaman batu tak ada undang-undang
    Ikut ngkolah nak kempen ding dong ding dong ke dung dang dung dang
    Pergi lah engkau berdemonstrasi sepanjang jalan atau segenap padang
    Jumpa dengan aku ngko nie kalu tak makan penampor kena penendang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak aku nak berdemonstrasi ni bahlol.Perang saraf jer kat alam cyber.Mendesak Ah Jib Dung Dang berundur secara terhormat.Ngkau ingat aku ni geng Ketum ker nak demo kat jalanan.

      ChaaaaiiiiTTTT...!!!!

      Delete
  69. Perang saraf ke perang cyber ke hapa pun perang tetap kira perang
    Reentry setan barua lahanat tetap akan kami bedal bedil dan serang
    Berjuta gurindam pantun madah akan terus kami perbuat dan karang
    Sehinggalah si bangsat durjana nie hentikan segala aota temberang

    ReplyDelete
  70. Perjuangan Reentry setan bangsat semakin tempang dan pincang
    Bedilan dari penyokong DS.Najib semakin kuat padu dan kencang
    Berbagai langkah strategi kami dan Tuan Muda KJ sudah rancang
    Reentry pukimak barua lahanat akan hancor kami cincang-cincang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan Muda Kepala Bana!

      Warghhh.....Kah....Kah...!!!

      Delete
    2. Kami tahu kenapa ngko marah sangat dengan KJ wahai Reentry durjana
      Inii tentu tidak lain dari sebab perasaan cemburu buta ngko pasal betina
      Geram dalam hatii ngko tidak dapat kawal bila Tuan Muda dapat Regina
      Aku agak satu cara nko melepas geram ialah gosok lancap kepala bana

      Delete
  71. Mana sudah hiilang ini pencacai pembohong mat aota wayang
    Sudah belah cabut tidak nampak lagi dia punya kelibat bayang
    Apa sudah kehabisan ker temberang baru mau dibawa tayang
    Atau pun si keparat lahanat ni dah mamphos nyawa melayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry la... FYI aku tak minat burit cina.

      Warghhhh...Kah....Kah....!!!!

      Delete
  72. Sudah lebih dari dua hari masa dan waktu berselang
    Tidak muncul dah lagi ini Reentery pak lebai malang
    Penakut agak nya ini dajal iiblis setan sial jembalang
    Rupa perangai ibarat pondan maknyah bapok jalang

    ReplyDelete
  73. Reentry barua keparat punya perjuangan sekadar angan-angan
    Sama DSNajib di blog keling Parpukari dia cuba buat serangan
    Namun diyer punya kempen tawar sahaja tidak dapat sokongan
    Siiyan si bangsat pukimak sial lahanat ni berjuang kesaorangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila aku menyerang woiii....Tu baru gedik santai.Layan politik pukimak ni lebih2 bukan dapat apa pun.

      PtuiiiiiHHHH....!!!!

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]