http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Tuesday, July 1, 2014

AH JIB GOR HARUS LETAK JAWATAN.KIMAK!

Sekian,

Terima Kasih.

Demi Agama,Bangsa Dan Negara. 

248 comments:

  1. Takut jugak bila Kejora ugut nak tampor ini Reentry jahanam keparat
    Tapi diyer buat posting pun kosong tak ada kebenda idea otak karat
    Jawatan PM nie kalu najib letak yang nak amik tiada siapa yang larat
    Elok lah dia terus pegang sebab nampak DSN saja yang ada kudrat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang posting tak main panjang-panjang.Just hint-hint ala-ala bulu burit tipis jer.Bagi semua input awal-awal buat haper.Bila tibamasanya nanti baru aku sembur sampai tercirit air korang nanti.

      Warghhhh...Kah....Kah.....!!!!

      Delete
    2. Apalah malang yang menimpa ini Reentry pukimak barua setan jin iffrit
      Tiap harii pagi petang dibalun lanyak dan melalui kehidupan amat perit
      Kena tibai hantam ganyang dengan Kejora sampai bersembor taik cirit
      Udah sentap habis batang butoh tinggal lopak tundun jadi macam burit

      Delete
  2. Reentry pukiimak lahanat sebenarnya fahaman apa yang ngko dokong
    Engko hidop bersendirian jadi makin bingai fikiran sempit terkongkong
    Semua pandangan ngko tidak pernah pun ada pihak yang menyokong
    Kalau gini lebih baik ngko jadi tok sami saja makan tidor dalam tokong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku akan menyerang habis-habisan.

      Demi Agama,Bangsa Dan Negara.

      Delete
    2. Reentry barua lahanat tak usah lah engko nak hidup dalam berpura-pura
      Jangan le nak bermain dengan slogan ‘demi agama bangsa dan negara’
      Slogan iitu asal nyer adalah amalan yang dipraktikkan oleh Geng Kejora
      Ngko punya amalan ialah "pantang melintas janda muda atau anak dara"

      Delete
  3. Ngko mau serang habis-habisan nak pakai apa Reentry bahalol setan
    Apa ngko nak serang BN-UMNO-Najib-Khairy guna cotarr ke belantan
    Atau pun ngko nak ajak mogok berguling kat jalan macam orang utan
    Tak payah ler main acah-acah gempar dari jauh kalau sebenar jantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yenna deyy thamby kicik pukimak lahanat siapa sebenarnya yang goyang
      Ayoyo amma appa setan sial ngko tu yang sebenarnya terhoyong hayang
      Dey meenaachee yengge porrenggey jahanam tak usah ler main wayang
      Kardawaleyy pundeik keparat lebih baik ler ko bertobat dan sembahyang

      Delete
  4. Reentry pukimak lahanat tak usah ler biar diri ngko dalam mudarat dan bahaya
    Baik ngko ikut berjuang dengan kami nanti ngko boleh jadi sengang kaya raya
    Nko tak takut ke kalau kena penampor kami macam raja bomoh tampor buaya
    Nanti tak pasal-pasal tahun ini ngko parah tidak sempat mau sambut hari raya

    ReplyDelete
  5. Reentry bingai bahalol jahanam hidup sentiasa bergelumang dengan dosa
    Jarang buat ibadat dan seumur idop keparat durjana nie tidak pernah posa
    Idop si setan bangsat nie ikut hawa nafsu dan mentekedarah tak kira masa
    Bila udah mamphos nanti tak tahu lerr teruk mana menggelupor kena siksa

    ReplyDelete
  6. Reentry dajal mula mau belajar puasa tapi letih lembik terkangkang
    Lepas jam sepuluh pagi mula cari kedai mamak ikut pintu belakang
    Idop si setan ni asyik nak mentekedarah jer serupa ikan pedukang
    Pasal mencarut pelir butoh puki burit kat mulut tidak pernah lekang

    ReplyDelete
  7. Reentry keparat tak usah ler menderhaka konon nak jadi hero macam Hang Jebat
    Kalau nko nak insaf dan kembali ke pangkal jalan rasanya belum ler lagi terlambat
    Engko tidak takut ke bila udah mamphos nanti dalam kubor kena seksa dan sebat
    Mari ler join dengan Geng Kejora nanti kitorang ajar engko cara-cara nak bertobat

    ReplyDelete
  8. Reentry lahanat jangankan nak beribadat kulup pelir pun entah tidak dikhatan
    Elok benar ler dulu tu berkawan dengan James biawak yang tinggal di hutan
    Tak dapat bayang dua ekor nie mamphos nanti didera siksa sebat dan rotan
    Kepala tentu bengkak dan kepala butohh bentan dihantam dengan belantan

    ReplyDelete
  9. Reentry sial barua setan ni hidup dan mati sama saja langsung tiada berkat
    Mangkuk lahabau ni punya dosa tersangat ler banyak dan sukar nak disukat
    Tak dapat nak dibayang bila setan ni diherat di akhirat dengan tangan diikat
    Lepas tu si lahanat nie pasti menggelupor dibalun dan didera oleh malaikat

    ReplyDelete
  10. Reentry pukimak bahalol bangsat memang udah mamphos agaknya aku rasa
    Mana boleh tahan nyer si setan jahanam keparat nie kalau cuba nak berpuasa
    Sepanjang idop diyer kerja melantak dan mentekedarah ajer sepanjang masa
    Tak dapat aku nak bayang dalam kubor cam ner dia menggelupor kena siksa

    ReplyDelete
  11. Lihatlah apa yang terjadi dengan nasibnya si bangsat durjana Seman Kaduk
    Si James babi hutan pulak udah mamphos dalam hutan dipagut ular senduk
    Nasib yang serupa ler bakal tiba menimpa ini Reentry dajal setan bertanduk
    Menderita ler ngko jahanam sial lahanat sepanjang masa tak senang duduk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari dulu lagi aku memang agak si jahanam Reentry ni tidak akan tahan daulat
      Nasib diyer dah sama dengan arwah Seman Kaduk dalam kubor dibaham ulat
      Begitu lerr juga dengan rakan mereka James yang kulup pelir penuh taik palat
      Seelok nya tiga ekor bangsat nie mamphos serentak sekali jalan dipanah kilat

      Delete
  12. Reentry bahlol bangsat tak mahu beribadat kerja diyer asyik nak berhibor
    Tapi kini setan lahanat nie udah mamphos jasad diyer udah hancor lebor
    Udah pasti ler nantinya tak dapat dijawabnya walau pun satu soalan kubor
    Tak dapat aku nak bayang dia ditibai malaikat sampai taik cirit bersembor

    ReplyDelete
  13. Reentry barua setan lahanat terus berduka cita termenung melamun
    Geng Kejora udah betul-betul lanyak ibarat durian menggelek timun
    Terus lari sembunyi menghilang diri ini pukimak jahanam penyamun
    Tak muncul-muncul langsung walau pun berguni-guni dimaki hamun

    ReplyDelete
  14. DS Najib adalah sebenar-benarnya pejuang dan pembela nasib bangsa
    Diberinya berbagai bantuan seperti BR1M dapat ler jugak rakyat merasa
    Khairy pula kepada golongan belia banyak membantu dan menabur jasa
    Bersyukur kita semua rakyat Malaysia dapat hidup aman makmur selesa

    ReplyDelete
  15. Reentry bacul penakut macam pondan maknyah bapuk tak ada sifat lelaki
    Tanpa bersebab dengan DS Najib dan KJ si lanahat ni jadi sangat dengki
    Namun udah kecut pelir ini barua setan keparat durjana celaka haram puki
    Dah tak berani nak menjawab lagi sial bangsat nie walau teruk dicaci maki

    ReplyDelete
  16. Barangkali udah mamphos kering ini Reentry sial lahanat budak hingusan
    Geng Kejora kasi hantam lanyak ganyang kaw-kaw tak ada belas kasihan
    Tidak berdaya melawan ini bingai tolol dibiar jer diri jadi bahan belasahan
    Keadaan diyerr kini tak ubah bagai maknyah tonggeng jubor jadi tadahan

    ReplyDelete
  17. The Kejoras will never stop attacking and will always move forward
    They're very successful and had sent Reentry to the hospital ward
    For what they had done off course they'll be given a lots of reward
    And now we can no more see this stupid idiot bloody fool coward

    ReplyDelete
  18. Kemaraan dan serangan angkatan Kejora tak dapat dihalang atau dibendung
    Reentry dajal barua lahanat terus belah cabut larii mengalahkan lipas kudung
    Lama-lama sekali baru iblis setan keparat nie berani nak tunjuk batang idung
    La ni diyer sakit perut nak termuntah tak ubah perempuan baru mengandung

    ReplyDelete
  19. Reentry barua setan pukimak sial lahanat adalah sebesar-besar pendusta
    Perjuangan taiik palat dia hanya bersandar kepada dakyah fitnah dan aota
    Kener dengan Kejora si tolol keparat nie terus putih tulang dan putih mata
    Kini si bahalol bangsat nii terus diam membisu tidak mampu berkata-kata

    ReplyDelete
  20. Reentry baruaa lahanat kuat mentekedarah perut boncit banyak lemak
    Bulan puasa nie jam sepuluh pagi berlegar ler diyer cari kedai mamak
    Tak tahu lerr nanti bila mamphos kena dera seksa ini bahalol pukimak
    Idop dekat dunia ni pun sekadar jadi sampah masyarakat buat semak

    ReplyDelete
  21. Apa ler malang nasib si bangsat lahanat pukimak jahanam Reentry
    Tumpas terkorban kecundang tumbang terkankang di blog sendiri
    Kini si bahalol keparat setan durjana ni udah lesap menghilang lari
    Tengok ke gaya tu tidak mustahil si barua dajal nie akan bunuh diri

    ReplyDelete
  22. Reentry bahalol bangsat pukimak barua setan memang tak berguna
    Asal siang bulan puasa kalau tak kedai mamak dicari restoran China
    Mamphos nanti dalam kubor pasti setan sial ni akan tersiksa merana
    Diyer nanti akan kena cucok kat lobang jubor dan bakar kepala bana

    ReplyDelete
  23. Apa ler nak jadi bulan puasa ni dengan Reentry haram jadah pukimak keparat
    Asyik kerja menterkedarah siang hari sampai perut boncit nampak timbul urat
    Ntah macam mana ler nanti si jahanam ni akan didera dan siksa di hari akhirat
    Aku boleh bayang dia diseret dengan tangan kaki diikat dan leher pula dijerat

    ReplyDelete
  24. Reentry bahloll keparat setan durjana dalam bulan puasa ni sangat tertekan
    Sekarang nie agak susah dia nak cari tempat untuk senang mau curi makan
    Tapi kalau pasal raya diyer tidak mahu ketinggalan hari-hari shopping sakan
    Orang pegi terawih dia sibuk meronda merata membeli belah dalam pekan

    ReplyDelete
  25. Reentry bangsat durjana sekarang ini idop dengan sangat tidak selesa
    Sebab diyer susah nak curi makan waktu siang hari dalam bulan puasa
    Setiap hari ke kedai mamak ler si iblis ni dalam keadaan tergesa-gesa
    Mintak doa ler setan nie ditangkap dek Jabatan Agama biar diyer rasa

    ReplyDelete
  26. Reentry sial keparat pukimak setan bulu pelir jarang tapi bulu jubor lebat
    Mulut diyer tak pernah kosong siang malam makanan asyik mau sumbat
    Aku rasa si bahlol setan lahanat ni nanti mamphos tak sempat nak tobat
    Gerenti menggelupor sakan bangsat ni dalam kubor diseksa dan sebat

    ReplyDelete
  27. Reentry barua setan sial durjana tak mau beribadat dan tak ingat akan mati
    Udah pasti si puaka lahanat ini akan menderita didera seksa di akhirat nanti
    Leher diyerr diikat dengan rantai besi dan disebat malaikat dengan cemeti
    Mesti keparat nii tergelincir jatuh tak lepas lintas siratul mustaqim punya titi

    ReplyDelete
  28. Reentry bingai bahalol dajal puaka pukimak durjana ternyata sudah jadi sesat
    Serupa lembu lahanat ni mentekedarah sampai perut boncit tersembul pusat
    Tak berani dia nak menjawab walau pun dicerca maki dengan kata-kata kesat
    Sudah lari sembunyi terus menghilang tak berani keluar lagi ini setan bangsat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang nak dekat berbuka kau maki hamun dalam blog.

      PtuiiiiHHH....!!!!

      Delete
  29. Reentry sial pukimak lahanat bikin blog konon mahu jadi pejuang yang masyhor
    Tetapi semua orang tahu iblis ni sebaliknya ada niat jahat hati tidak pernah luhor
    Sebab itu Geng Kejora akan hantam tak kira asar maghrib isyak subuh ke zohor
    Kami akan tetap balun lanyak tibai ganyang tak peduli waktu berbuka atau sahor

    ReplyDelete
  30. Reentry bingai bahlol nak gulingkan kerajaan umpama mimpi dalam mimpi
    Tapi serangan dan bedilan Geng Kejora pasti tak akan mampu nak hadapi
    Mangkok lahabau ni pasti nanti akan mamphos juga kena santau dan jampi
    Penyudah nya dia akan dihumban ke neraka jadi bahan bakar atau kayu api

    ReplyDelete
  31. Reentry bahloll bangsat jahanam keparat mahu guling kerajaan buat kelakar
    Diyer nak ajak serang dan tumbangkan kerajaan BN macam dia ketua askar
    Sekali geng Kejora mari serang mengganas bersilat kuntau cekik dan cakar
    Nanti diyer akan mamphos dan pasti dalam neraka hangus rentung terbakar

    ReplyDelete
  32. Udah tak muncul-muncul lagi Reentry bangsat pukimak jahanam puaka
    Memang tak pernah bersahur agak nya ini bahalol keparat beruk ungka
    Setiap hari berlakon letih macam orang puasa sekadar bermuka-muka
    Namun sekarang rasa nya sedang mengelupor terbakar dalam neraka

    ReplyDelete
  33. Reentry lahabau bangsat sudah mamphos dalam tanah tujuh kaki tertanam
    Di akhirat nanti ke dalam neraka setan ni akan dihumban masuk menjunam
    Di situlah nanti si bahalol pukimak lahanat durjana nie akan kekal terbenam
    Diyer akan jadi bahan bakar atau kayu api menghuni kekal neraka jahanam

    ReplyDelete
  34. Reentry sial jahanam keparat nie idop diyer sangat sesat dan terpesong
    Beribadat berpuasa dan mengaji quran si bangsat ni tak mahu langsong
    Kini barua lahanat nie udah mamphos menuju ke kubor keranda diusong
    Tujuh langkah je semua orang balik pastinya akan disebat dan dipasong

    ReplyDelete
  35. Perjuangan taik palat Reentry sial celaka semuanya semata-mata ingin menderhaka
    Tidak ada haper satu kebenaran pun melainkan dakyah kelentong dan fitnah belaka
    Namun kini si mangkok setan pukimak lahanat ni udah langsung tidak nampak muka
    Barangkali dah mamphos dan disebat malaikat sementara nak dihumban ke neraka

    ReplyDelete
  36. Reentry setan bangsat dah mamphos lebih awal sebelum sempat sambut raya
    Kesian si barua lahanat nie banyak beli baju seluar tapi tak sempat nak bergaya
    Kita sedekahkan ajer ler fatehah semuga rohnya diberi sikit rahmat dan cahaya
    Namun kalu malaikat mahu sebat dan humban dia ke neraka juga apa kan daya

    ReplyDelete
  37. DS Najib dan Khairy kini pastinya merasa amat gembira dan terhibor
    Perjuangan taiik palat pala bana Reentry setan lahanat kini dah lebor
    Si bangsat durjana nii kini sedang mengelupor tersiksa dalam kubor
    Pala butoh diyer dicucuh api sementara bara ditujah ke lobang jubor

    ReplyDelete
  38. D.S Najib dan KJ sangat terhutang budi dengan Geng Kejora serta merasa amat lega
    Pengaruh dakyah fitnah serta tipu kelentong si Reentry durjana akhirnya terhapus juga
    Raya nanti udah tentu semua Geng Kejora akan dapat ganjaran yang sangat berharga
    Kesiian si Reentry bangsat keparat terus dirundung malang tak ada apa nak dibangga

    ReplyDelete
  39. Reentry lahanat jahanam cuba nak guling kerajaan dengan cara memberontak
    Dia mau guna cara undang-undang hutan tidak pakai peraturan atau guna otak
    Memang sesuai lerr dengan sifat macam haiwan dia yang asyik mau melantak
    Namun kini dia udah mamphos kojol Geng Kejora masuk mari tikam dan tetak

    ReplyDelete
  40. Entah lah apa yang nak jadi dengan ini keparat durjana setan puaka jahanam Reentry
    Barua sial lahanat ni pelahap tak henti mentekedarah walaupun bulan posa siang hari
    Lepas jam sepuluh pagi jer bangsat nii pintu belakang kedai mamak diyer masuk curi
    Mintak-mintak lerr dicekup Jabatan Agama bersama polis biar tangan diyer kena gari

    ReplyDelete
  41. Reentry setan durjana asyik nak tentang kerajaaan tak sedar dek untung
    Kini sudah jadi papa kedana melarat kering kosong diyer punya kantung
    Agaknya udah bunuh diri si bangsat pukimak lahanat nie mati tergantung
    Roh dia laa nie pastinya dalam neraka jahanam terbakar hangus rentung

    ReplyDelete
  42. Tak tahu ler entah ke mana sudah hilang lari ini Reentry bangsat jahanam puaka
    Sudah banyak hari tak kelihatan langsung ini keparat ibliis setan pukimak celaka
    Dekat blog sendiri pun jadi pondan penakut langsung tidak beranii jenguk muka
    Boleh jadi betul dah mamphos kering tunggu masa jer nak dihumban ke neraka

    ReplyDelete
  43. Memang sah si Reentry sial pondan bapok ni udah bertukar jadi maknyah meenachi
    Kulup pelir dia jadi sentap pendek kedut penuh taiik palat busuk tidak mampu dicuci
    Batang butoh dia kalau masih ada pun pasti udah sentot tinggal hanya setengah inci
    Kalau dia masih jantan tak mungkin terus diam menyepi bila begini teruk dimaki caci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry sial bangsat puaka aku tahu ngko kini sudah tidak tentu arah
      Luka cedera ngko luar dan dalam kini sudah makin bertambah parah
      Nko nak buat kerja apa sial selain dari kerja melantak mentekedarah
      Memang ngko tidak dapat nak lari lagi setan lebih baik jer menyerah

      Delete
  44. Lega sikit geng kejora dah MAMPHOS!!!

    Ahhhhhhh......

    ReplyDelete
  45. Alamak!! Masih bernyawa lagi rupanya ini setan durjana pukimak lahanat Reentry
    Ingatkan udah mamphos tergantung terjelir lidah akibat terlalu tertekan bunuh diri
    Iblis sial barua bangsat ni hanya berani muncul pun sekali dalam empat lima hari
    Itu pun sesudah merata ceruk sembunyi hingga udah tak ada lagi tempat nak lari

    ReplyDelete
  46. Reentry bangsat pukimak jahanam ni bab agama dan amal ibadat langsung tak endah
    Apa yang sentiasa dalam ingatan diyer ialah melantak mentekedarah tak sudah-sudah
    Jam sepuluh pagi jer mula lerr diyer mencari kedai mamak macam barua haram jadah
    Kener kejar dengan pihak Jabatan Agama dan polis merata hutan sial nii lari meredah

    ReplyDelete
  47. Reentry setan lahanat pukimak durjana nie langsung tidak amik tahu bab dosa pahala
    Tak tahu lerr di akhirat nanti macam mana teruk setan nie akan terima seksa dan bala
    Aku terbayang bagaimana nanti malaikat guna merton besar hantok dia punya kepala
    Sementara itu malaikat lain pula guna cotar besi panas lobang jubor keparat ni disula

    ReplyDelete
  48. Siapa yang ngko cakap sudah mamphos tu Reentry pukimak jahanam bangsat puaka
    Tak payah lerr ngko setan biingai bahalol keparat durjana cuba nak bikin lawak jenaka
    Engko tu ler yang macam nak mamphos empat lima hari sekali baru berani sua muka
    Puasanya tidak tapi menyebok jer kat pasar Ramadhan mengalah orang nak berbuka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit den.Ikut suko den la nak boli ko apo kek Bazar Ramadan.Today den nak boli Ayam Golek Berempah.Mosti jeles gilo punyo geng kejubor ni tengok den makan Ayam Golek-Golek.

      Warghhhhh.....Kah.....Kah...!!!!

      Delete
    2. Reentry bahalol bangsat ngko nii buat lawak bagi kami ketawa berdekah-dekah
      Ngko dapat duit mana beli ayam golek apa ngko kerja sambilan minta sedekah
      Nasib baik bulan posa rezeki murah kalau tak batu ngan tanah ler ngko kerekah
      Elok ler ngko iidop jadi bujang lapok sampai tua sebab ngko tak layak menikah

      Delete
  49. Reentry dajal iblis setan bangsat durjana pukimak bahlol jahanam keparat barua taik palat
    Kalau pasal mentekedarah habis licin dibaham hinggakan pinggan mangkok semua dijilat
    Namun manusia jenis penyamun beruk kongkang ungka nie selalu nyer tidak tahan daulat
    Kalau si baghal nii tak mamphos kena panah Kejora pasti diyer akan padam dipanah kilat

    ReplyDelete
  50. Reentry sial pukimak jahanam keparat dulunya kemain eksyen dan sombong
    Sekali Kejora mari masuk hantam tabuh tamporr sepak tendang melambong
    Kini diyerr tak kisah sangat asal dapat jolok dan sumbat perut bagi kembong
    Aku agak si bahalol nii suatu hari akan sawan sewel akhirnya terjun lombong

    ReplyDelete
  51. Reentry jahanam durjana mamphos nanti tak tau ler bagaimana teruk azab derita
    Boleh bayang bagaimana setan barua sial lahanat nii mengelupor meronta-ronta
    Kena kepit telor bakar peliir sula jubor sebat belakang siat mulut korek bijik mata
    Pasti diyer tidak tahan sakit melalak meraung memekik memekak ini baghal unta

    ReplyDelete
  52. Reentry barua pukimak sial jahanam udah banyak kali kena buang kerja dekat kilang
    Si bangsat durjana nie memang telah ditakdirkan dunia dan akhirat bernasib malang
    Entah ke mana ceruk rantau mangkok lahabau setan keparat nii dah lari menghilang
    Barangkali sudah mamphos terkubor dipukul hantam malaikat sampai hancor tulang

    ReplyDelete
  53. Reentry barua jahanam setan bahalol pukimak dah tidak mampu nak berkata apa
    Geng Kejora bagaikan tebuan setiap ketika terus sahaja masuk serang dan terpa
    Kesian benar sial keparat jahanam nie udah ler idop merana melarat miskin papa
    Si bingai baghal unta ni terus cabut menghilang diri kini dah tak lagi nampak rupa

    ReplyDelete
  54. Reentry lahanat bangsat iidop miskin papa melarat makan nasi dengan kicap
    Si bahalol keparat jahanam nie sudah mati akal tidak tahu apa lagi nak diucap
    Geng Kejora berterusan mari masuk sini hantam menyerang kerap dan acap
    Si bingai unta nei tak daya lagi nak buat apa melainkan gosok pelir melancap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cap cap cap burung kelicap
      Burung kelicap memakan kichap
      Ngkau la yang suka melancap
      Sampai badan lesu akibat acap kali melanchap.

      Warghhhh....Kah....Kah....!!!

      Delete
    2. Ewah-ewah Reentry sial bangsat cuba nak bermadah
      Tetapi dia punya pantun serupa jahanam haram jadah
      Tak reti nak susun atur ayat/perkataan dia main redah
      PtuiiiiiHHH macam barua pukimak aku rasa nak ludah

      Delete
  55. Reentry pondan bapok maknyah meenachee akhirnya terpaksa jua mengalah
    Tak mampu lagi si bahalol unta nie nak berhujah berdebat mahupun berbalah
    Diyer sorang-sorang mana mampu berlawan dengan geng menantu Pak Lah
    Kini jahanam puaka setan bangsat dajal keparat durjana nie udah terus belah

    ReplyDelete
  56. Entah ke mana sudah menghilang ini Reentry bahalol pukimak jahanam keparat
    Kesian sungguh dengan si bangsat puaka nii terpaksa menanggung azab berat
    Agaknya sekarang udah mamphos sedang mengelupor tersiksa di alam akhirat
    Jubor dia disumbat bara api manakala belakang disebat malaikat habis berbirat

    ReplyDelete
  57. Reentry dajal lahanat tak puasa tapi menyibok bila orang berhidang nak berbuka
    Idop si bangsat sial durjana nie sentiasa menipu berbohong dan bermuka-muka
    Pastinya diakhirat akan terima azab derita berat ini setan keparat jahanam puaka
    Memang selayaknya si celaka bahalol pukimak ini tergolong sebagai ahli neraka

    ReplyDelete
  58. Reentry mangkok lahabau dajal pukimak udah terus belah angkat kaki
    Pondan bapok maknyah menachee penakut bacul tidak macam lelaki
    Diam bodoh jer si barua bangsat lahanat walau pun dicerca dan maki
    Agaknya pelir dia sentap masuk tinggal tundun bebulu je serupa puki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai masih idop bernyawa lagi ini Reentry sial jahanam bangsat durjana
      Ingatkan setan nii udah mamphos kojol meninggalkan ini alam dunia fana
      Namun walau masih idop pun sial lahanat nii tak membawa apa-apa guna
      Perjuangan dia sekadar mentekedarah dan melancap gosok kepala bana

      Delete
    2. Reentry barua lahanat nii jenis setan bulu jubor lebat tapi bulu pelir jarang
      Hari-hari pagi petang siang malam dengan Kejora lahanat nii kena serang
      Tak daya dia nak buat apa melainkan menangis meraung dan mengerang
      Terus dia bisu diam menyepii udah hilang semua sifat jantan atau garang

      Delete
    3. Reentry barua lahanat nie jenis setan bulu jubor lebat tapi bulu pelir jarang
      Hari-hari pagi petang siang malam dengan geng Kejora diyer kena serang
      Tak daya dia nak buat apa melainkan menangis meraung dan mengerang
      Terus diam mengalah udah tiada langsung sifat nak melawan atau garang

      Delete
    4. Reentry setan bahalol ni memang bodoh bingai bangang baghal pekak badak
      Bulu jubor diyer panjang tak pernah digunting berceragah macam bulu landak
      Kena penampor dan penerajang Kejora si setan ni menangis tersedak-sedak
      Habis keluar air liur bertali dengan hingus dia meleleh mengalah budak-budak

      Delete
    5. Reentry pukimak sial keparat kini dah jadi penakut bacul serupa ayam betina
      Ntah mana ceruk dajal lahanat ni sedang sembunyi menggosok kepala bana
      Udah hilang terus tak berani muncul lagi ini barua iblis setan bangsat durjana
      Tidak ada maruah langsung untuk pertahan diri walau pun begini teruk dihina

      Delete
  59. Reentry lahanat sial jahanam keparat kerja mentekedarah jer serupa binatang
    Tak ada apa kerja si bangsat puaka ni gosok jer dia punya pelir punya batang
    Dulu si bahalol nie ngan arwah Seman Kaduk dengan aku ada banyak hutang
    Kalau dapat dekat aku si setan durjana nie mahu aku terrajang kasi terlentang

    ReplyDelete
  60. Luka lama Reentry pukiimak bangsat sial jahanam kini kembali berdarah
    Si bahalol jahanam nie udah tak tahu lagi apa nak buat jadi tak tentu arah
    Pergi masjid bukan nak terawih tapi tunggu moreh jar nak mentekedarah
    Kebulor ler keparat ni kalau tidak kerana bulan puasa rezeki agak murah

    ReplyDelete
  61. Reentry sial pukimak lahanat dulu kemain eksyen dan cakap takbor
    Sekali Geng Kejora masuk mari kasi penampor taik gigi berterabor
    Dah tak nampak muka barangkali sedang kena seksa dalam kubor
    Batang butoh dibakar manakala bara api disumbat ke lobang jubor

    ReplyDelete
  62. Mana pergi Reentry bahalol pukimak jahanam nie langsung dah tak nampak muka
    Sudah belah cabut lari sembunyi ke ini setan lahanat bangsat keparat dajal celaka
    Atau pun sudah mamphos kering terkangkang ini barua tolol monyet beruk ungka
    Barangkali iblis sial ni sedang disebat oleh malaikat sebelum dilempar ke neraka

    ReplyDelete
  63. Serangan Geng Kejora nampaknya Reentry lahanat tak mampu hadapi
    Udah tak nampak kelibat lagi pukimak jahanam nie terus diam menyepi
    Barangkali bangsat nii memang dah mamphos betul bukannya sipi-sipi
    Didalam kubor sedang disiksa lobang jubor disumbat dengan bara api

    ReplyDelete
  64. Memang sah udah betul-betul mamphos ini Reentry bangsat setan keparat
    Innaa-lillaah dan alfatehah diucap sesama Islam tanda kita juga ambil berat
    Tak tahu lerr si bahalol pukimak nie masa idop kulop pelir ntah tidak dikerat
    Agaknya sekali dengan taik palat bersempai-sempai dibawa nya ke akhirat

    ReplyDelete
  65. Kerajaan BN di bawah pimpinan DS Najib makin sehari semakin kuat dan utuh
    Sebaliknya si pengkhianat penderhaka Reentry bangsat dah tersembam jatuh
    Geng Kejora langsung tak bagi peluang dengan keparat nie terus saja ditutuh
    Kini si setan durjana ni terkedu melopong bodoh je kerja gosok kepala butoh

    ReplyDelete
  66. Reentry dajal lahanat kini papa melarat setiap hari diyer melantak hirup maggi
    Puasa dia tak larat kalau buat jugak pun hanya tahan setakat jam sepuluh pagi
    Si keparat durjana nii di dunia dan akhirat termasuk golongan orang yang rugi
    Asyik kena pelempang dengan Kejora setan sial ni dah tak berani kemari lagi

    ReplyDelete
  67. Reentry bangsat durjana idop macam haiwan akal fikiran diyer tidak panjang
    Yang dia asyik fikir ialah mentekedarah dan layan kepala butoh atas ranjang
    Sepanjang masa iblis nii asyik nak berhayun batang butoh dan bertelanjang
    Namun dia dah tak berani nak muncul lagi geng Kejora nak kasi penerajang

    ReplyDelete
  68. Aku agak si Reentry setan lahanat durjana nii memang betul dah mampus
    Akhir nyer si dajal musuh paling ketat Geng Kejora berjaya juga kita hapus
    Secara tidak langsung musuh dan ancaman kepada BN dah makin pupus
    Blogspot yang macam haram pukiimak nie elok saja kasi bubar dan lupus

    ReplyDelete
  69. Reentry bangsat pukimak jahanam sudah hilang langsung sifat sebagai lelaki
    Jenis bapok maknyah ni memangnya selalu suka operate tukar pelir jadi puki
    Sanggup si dajal puaka ni tinggalkan blog sendiri belah cabut lari angkat kaki
    Kalau dia masih lelaki takkan boleh diam bisu jer bila begini teruk dicaci maki

    ReplyDelete
  70. Seumor idop aku tak pernah aku jumpa manusia penakut macam ini sial Reentry
    Tidak akan boleh jumpa punya orang dayus begini walau satu dunia pun kita cari
    Memang si bangsat pukiimak sial durjana nie jenis tak ada maruah dan harga diri
    Lagi teruk dicerca herdik makii dan hamun lagi jauh si keparat nii belah cabut lari

    ReplyDelete
  71. Dulu kemain Reentry keparat durjana nie konon nak jadi pejuang semangat berkobar
    Namun kini perjuangan taiik palat si barua pukimak nie udah jadi kosong dan hambar
    Ntah mana menghilang si bangsat setan lahanat nie langsung dah tak dengar khabar
    Penakut dayus tidak berani muncul lagi walau berkali-kali dicerca herdik dan dicabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry bahalol pukimak lahanat dari lelaki udah bertukar jadi bapok pondan
      Diyer dah tak minat lagi dengan blog nie sebab sibuk nak jaga bentuk badan
      Hari-hari hadap cermin tengok dia punya bontot sambil bersolek berdandan
      Setan lahanat nie cita-cita nak buat part time sebagai mak andam atau bidan

      Delete
  72. Reentry pukimak jahanam sial bangsat langsung dah tak berani datang
    Geng Kejora dah kasi tampor dan terajang kaw-kaw sampai terlentang
    Udah belah cabut lari sembunyi ini dajal keparat puaka punya binatang
    Tidak menjawab langsung diya walau dimaki caci bergantang-gantang

    ReplyDelete
  73. Empayar taik palat Reentry lahanat pukimak dengan rasminya dikira runtuh
    Ini bermakna BN-UMNO-Najib-Khairy akan terus kekal dan tidak akan jatuh
    Sebaliknya pula si jahanam bangsat niie sudah kecut sentap batang butoh
    Dah jadi macam maknyah nonggeng jubor jer tunggu nak bagi orang tutoh

    ReplyDelete
  74. Perjuangan Reentry si barua setan pukiimak jahanam sudah dikira berkubor
    Semangat taik minyak dan taik palat diyer dah menjadi hancor dan cair lebor
    Si bapok maknyah nie asyik ke jamban jer sebab taik cerit kerap tersembor
    Dah jadi gatal dekat bontot diyer cari orang jerr suruh tutoh kat lobang jubor

    ReplyDelete
  75. Lobang juborr Reentry lahanat asyik kena tutoh udah jadi luas terbongkang
    Sebab itu le si jahanam sial keparat ni bila berjalan dia akan mengengkang
    Bulan posa jam sepuluh pagi nasi kandar free tokey mamak 'kira belakang'
    Tak tahu lerr apa nak jadi dengan ini barua sial jahanam bangsat kongkang

    ReplyDelete
  76. Nampaknya dalam pertarungan dengan Reentry setan ini Kejora menang dengan mudah
    Reentry sial taik palat iblis pukimak jahanam Kejora musnahkan hanya mengguna madah
    Si bahalol bangsat durjana keparat lahanat nie kini memang betul-betul dah terima padah
    Terus tenggelam tak timbul-timbul lagi ini dajal celaka lahabau bingai baghal haram jadah

    ReplyDelete
  77. Reentry dajal sial lahanat nie hidop diyer setiap masa asyik nak bersuka-suka
    Kejap lagi mula lerr dia nak ganggu orang ini barua iblis setan bangsat celaka
    Puasa tidak mahu tapi pantang tengok orang berhidang juadah mahu berbuka
    Kenapa ler malaikat lambat cabut nyawa keparat nii lempar dia masuk neraka

    ReplyDelete
  78. The Kejora Team has ultimately won this war against bloody Reentry as the whole
    This stupid idiot is defeated flatly like Brazil lost to Germany with numbers of goal
    And now this bloody bullshit BlogSpot the Kejoras had take over complete control
    At last damn idiot Reentry now become maknyah waiting to be fucked his asshole

    ReplyDelete
    Replies
    1. PtuuuuuiiiHHHH....!!!!

      Terima KaseeeeYYY...!!!

      Delete
  79. Reentry setan bangsat lahanat tak tahu ke mana udah menghilang lari tak dengar apa berita
    Tiada lagi suara lantang seperti dulu sebaliknya dah diam menyepi tak mampu berkata-kata
    Agaknya si penderhaka nii memang sudah tandus modal dan idea nak dijadikan fitnah aota
    Atau pun barangkali keparat jahanam nie sudah mamphos kering lenyap dari ini alam nyata

    ReplyDelete
  80. Reentry bangsat durjana ternyata seorang rakyat tak mengenang budi dan derhaka
    Tak ada pun satu sebab manasabah tetiba BN-UMNO-Najib-Khairy diyer tidak suka
    Semua ini hanyalah berpunca dari lahanat ini punya dengki dendam akibat hati luka
    Aku tak sabar nak tengok si dajal keparat nii mamphos dihumban ke dalam neraka

    ReplyDelete
  81. Kita sangat bersyukur BN-Umno-Najib-Khairy yang menerajui pemerintahan
    Negara aman makmor dan segenap lapisan rakyat dapat berbagai bantuan
    Perbelanjaan untuk hulur bantuan seperti BR1M bukanlah ribuan tapi jutaan
    Dekat nak sambut raya ni pulak mesti ada bonus untuk kakitangan kerajaan

    ReplyDelete
  82. Di bawah kepimpinan BN-Umno-Najib-Khairy kejayaan negara ini dapat kita ukur
    Dengan itu kita semua rakyat patut sangat lah berterima kasi dan juga bersyukur
    Jangan ada sorang pun yang terpengaruh dengan Reentry yang dah tersungkur
    Ini setan jahanam lahanat dajal bangsat bulu jubor panjang tak pernah nak cukur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masanya nanti akam tiba.Bagi Ah Jib Gor n KJ Regina Lee syok sendiri dulu.Tunguuuu.....

      Warghhh....Kah...Kah...!!!

      Musti mau ingat.Ini ReentryCapsul lah!

      ChaiiiiTTTT...!!!!

      Terima KaseeeeYYYY...!!!!!

      Delete
    2. Nak tunggu sampai kiamat ke Reentry bingai bahalol pukimak jahanam keparat
      Masanya akan tiba bila lagi siial lahanat tunggu engkau dah masuk alam akhirat
      Rentikanlah perjuangan taik palat nko tu dan jangan diikut cara fikiran otak karat
      Ngko ikut saja geng kami tak susah dekat DS Najib ngko boleh terus tulis surat

      Delete
    3. Reentry barua pukimak jahanam tak usahlah nak jadi pengkhianat buat angkara
      Mari hidup dalam hakikat kebenaran yang nyata dan rentikan semua sandiwara
      Perjuangan taik palat ngko tidak akan membawa ke mana melainkan sengsara
      Belum terlewat ngko nak balik ke pangkal jalan dan isi borang ahli geng Kejora

      Delete
    4. Reentry pukimak sial bangsat tak kan nak biarkan diri ngko terus idop merempat
      Ngko kerja kilang tu boleh ke cukup makan sebulan berapa sen saja ngko dapat
      Kalau ngko nak tukar fikiran beralih sokong DS.Najib ini adalah masa yang tepat
      Jangan buang masa isi jerr borang yang kami upload sebelum ini dengan cepat

      Delete
    5. Nama penuh (seperti dalam IC):............................................................................................................
      Nama gelaran: REENTRY CAPSULE
      No Kad Pengenalan: □□□□□□-□□-□□□□
      Alamat surat menyurat: .........................................................................................................................
      ................................................................................................................................................................
      No Telefon: Pej: ................................................. Hphone:...................................................................
      Pekerjaan sekarang: ............................................................................................................................
      Nama dan alamat majikan: ..................................................................................................................
      ..............................................................................................................................................................
      Pendapatan sebulan: .........................................................................................................................
      Pengakuan sayang dan taat setia kepada BN-Najib-Khairy (tidak kurang 25 perkataan):
      .............................................................................................................................................................
      .............................................................................................................................................................
      .............................................................................................................................................................
      Nama dan alamat bank: ……………………………………………………………………………………………………............
      …………………………………………………………………………………………………………….
      No akaun bank: ……………………………………………………………..........................................
      Gaji yang dipohon (sehari): ..............................................................................................................

      Delete
    6. Reentry dajal barua pukimak bangsat lahanat nie buat malu-malu kucing
      Walhal kita tahu dia masih percaya dan sayang kepada parti cap dacing
      Cuma sial jahanam keparat durjana nii agak kuat kelentong dan kencing
      Tengok jer nanti diyer akan balik sokong BN tak perlu teruk nak pancing

      Delete
    7. Reentry barua pukimak siial bangsat kini dah terus lari menghilang
      Dulu kemain diyer yang gatal cari pasal konon mahu tunjuk belang
      Kena cepuk tibai dengan Kejora dia terkedu macam lebai malang
      Kini terus jadi penakut bacul dayus macam bapok maknyah jalang

      Delete
    8. Reentry barua pukimak jahanam terpaksa melalui kehidupan yang perit
      Geng Kejora kasi ajar betul-betul dia jatuh segenap longkang dan parit
      Kena penampor terrajang sepak ponggong sampai tersembor taik cirit
      Pelir diyer dah sentot ke dalam tinggal le tundun berlopak macam burit

      Delete
    9. Kekuatan kerajaan BN-Umno-Najib-Khairy sukar lawan nak bagi jatuh
      Keamanan dan kemakmuran rakyat membuat hati kita rasa tersentuh
      Semua orang tak akan terpedaya lagii dengan Reentry kepala butoh
      Perjuangan dia macam burit berlendir senang sangat kalu mau tutoh

      Delete
    10. Barangkali udah hembhos napas terakhir ini Reentry sial haram jadah puaka
      Tak guna punya jahanam puasa langsung tidak asyik ganggu orang berbuka
      Tak sabar betul nak tengok si bangsat lahanat ni dihumban ke dalam neraka
      Mesti meraung dan mengelupor sakan ini setan keparat durjana dajal celaka

      Delete
    11. Kejayaan pemerintahan BN di bawah D.S. Najib makin menyerlah
      Ditambahlah pulak sokongan cemerlang Khairy menantu Pak Lah
      Reentry pukimak barua haram jadah terpaksa lerr mengaku kalah
      Tak tahu nak buat apa lagi si bangsat jahanam ni pun terus belah

      Delete
    12. Reentry pukimak bangsat lahanat makin lama semakin risau dan gundah
      Pembohongan fitnah dan dakyah palsu diyer udah banyak Kejora dedah
      Agaknya bahalol nii jenis mat gian yang selalu di bawah pengaruh dadah
      Eloknya polis tangkap atau malekat cabut nyawa je ini setan haram jadah

      Delete
    13. Reentry barua pukimak sial jahanam keparat udah belah cabut lari gulung tikar
      Kegiatan dakyah pembohongan dan fitnah diyer udah banyak Kejora bongkar
      Setan lahanat durjana ni memang dah biasa bergelumang dosa dan mungkar
      Elok jer kalau malekat cabut nyawa si dajal ni heret ke neraka dan terus bakar

      Delete
    14. Aku agak Reentry setan ni merajuk pasal dalam UMNO dulu dia tidak diberi jawatan
      Itulah punca sebenar yang dia mengelupor mengamuk sana sini macam babi hutan
      Dia ni bukan lagi psiko tapi dah peringkat mental layak hantar ke Tanjung Rambutan
      Namun adalah lebih baik kalau dia mamphos saja ini keparat pukimak lahanat setan

      Delete
    15. Aku rasa kali nie memang betul dah mamphos ini Reentry bingai bahalol baghal unta
      Mesti si lahanat pukimak bangsat nie di dalam kubor menanggung segala azab derita
      Padan ler dah banyak hari keparat ni diam menyepi tak keluar lagi walau sepatah kata
      Kalu masih idop tak mungkin tak jawab bila dilempar dengan pelbagai kata-kata nista

      Delete
    16. Innaa-lillaah terkorban juga akhir nya ini sial lahanat pengamal seks sama sejenis
      Kita sedekahkan jugalah Al-Faatehah kepada ini ketua pemberontak ala komunis
      Bagi Kejora kejayaan membunuh Reentry setan ni menjadi satu kenangan manis
      Geng Kejora dah berjaya tamat misi pohon mengundur diri dengan senyum sinis

      Delete
    17. Bulan ini terjadi satu detik kenangan indah dalam lipatan sejarah
      Mamphosnya si bahalol Reentry lembu yang kuat mentekedarah
      Kini kita semua dah bebas dari segala penyakit kudis dan barah
      Sudah tentulah masa depan kerajaan BN akan bertambah cerah

      Delete
    18. Arwah Reentry bangsat dulu bersama pak sedara dia arwah si Othaman
      Kemudian bila si Othaman mamphos si setan nie jadi kalut tak berteman
      Sekarang kedua-dua sekali iblis nie dah mamphos kita rasa cukup aman
      BN-UMNO-Najib-Khairy sudah makin bebas dari pelbagai rupa ancaman

      Delete
    19. Aman rasanya geng Kejora sebab ini Reentry barua pukimak jahanam dah jalan
      Namun sudah pasti sekarang dia sedang mengelupor disiksa ini bangsat sialan
      Si unta bahalol nii dalam kubor mesti gagal jawab semua malekat punya soalan
      Itulah akibatnya semasa idop tak mahu beribadat untuk akhirat sebagai bekalan

      Delete
    20. Arwah Reentry setan jahanam kini sedang menderita kena siksa dalam kubor
      Batang pelir si barua keparat ni dipanggang dan dibakar hingga hangus lebor
      Manakala puntung bara api dijolok masuk ke dalam diyerr punya lobang jubor
      Itu lah akibat kalau masa idop sentiasa berbuat mungkar dan bersikap takbor

      Delete
  83. Reentry barua pukimak jahanam tidak akan boleh aman tenang walau sedetik
    Setiap masa Geng Kejora tetap akan buru dia dan telor pelir dia akan dijentik
    Kini setan sial nii udah jadi maknyah duduk kat rumah pakai kain sarong batik
    Agak nyer batang pelir diyer sudah sentot jadi kecik bertukar jadi biji kelentik

    ReplyDelete
  84. Bloody Reentry always give excuses that he is all the while busy
    But actually this culprit is really afraid and coward as we can see
    He is now a 'maknyah' taking care of his body to look more sexy
    And his little cock has now shortened and becomes like a pussy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa lerr ngko waktu begini melayan internet sedangkan orang lain sibuk berbuka
      Beginilah keadaan orang yang dah mentekedarah waktu siang macam syetan puaka
      Orang lain sibuk nak beramal ibadat tapi nko hanya fikirkan hal seronok dunia belaka
      Aku rasa memang malaikat udah siapkan awal passport untuk nko masuk ke neraka

      Delete
    2. Woi konek...!!!

      Aku berbuka secara serdahana makan buah tamar,kuih onde-onde dan air tebu jer.Lepas tu terus siap nak maghrib.Bukan macam ngkau!Mengketedarah sampai pukul 9:30 malam.Puasa tapi melanchap.Puasa pukimak apa kejadahnya tu.Aku 11:00 malam baru makan heavy pekena nasi beriani gam dan Kebab daging.Pergghhhh....!!

      PtuuuiiiHHH..!!!!sama konek ngkau...

      Warghhhh.....Kah....Kah....!!!!

      Delete
    3. Apa-apahal pun aku ada plan gempak mau kasi Ah Jib NgenToT sama KJ Ngentot turun dari jawatan sedia ada.Tak yah terpekik terlolong tepi jalan macam Nuar Burit.Cukup sekadar psiko di media sosial.Kebetulan geng BN semuanya LEMBAM.Lagi mudahlah kerja den.Ok lah den nak tolong mak den buek kuih Bahulu ni ha...Dah bakar baulu pakai arang sodap pulak mengunnyahnyo.Ekau nak sikit.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  85. Reentry jahanam bangsat puaka tanya aku nak apa jawabnya aku nak balas dendam
    Sambai terberak-berak tercirit birit barua setan lahanat pukimak nie aku mau godam
    Bukan nak guna penumbuk atau penampor tapi hanya dengan madah dan gurindam
    Aku dengan geng-geng aku tak akan berhenti sehingga si keparat durjana ni padam

    ReplyDelete
  86. Memang lawak dan kelakar Reentry setan lahanat cakap dia berbuka secara sederhana
    Ada ke dia cakap makan sikit-sikit dulu siap nak maghrib ini barua bangsat kepala bana
    Boleh terima akal ke begini baik dan bersopan macam pak lebai ini keparat sial durjana
    Si iblis dajal pukimak nie kalau bab mentekedarah sanggup saja bila masa dan di mana

    ReplyDelete
  87. Mana pegi dah tak nampak bayang ini setan lahanat Reentry barua pukimak haram jadah
    Mesti masih lagi terbongkok-bongkok melantak mentekedarah melahap tak sudah-sudah
    Sudah ler tak puasa meninggalkan kewajipan fikiran pula tolol bengap bahalol IQ rendah
    Rasanya malaikat mungkar nangkir tak sabar lagi tunggu nak sebat biar dia terima padah

    ReplyDelete
  88. Reentry bangsat durjana idop sentiasa dalam pembohongan dan bermuka-muka
    Puasa tidak tetapi kuat melantak dan mentekedarah banyak waktu orang berbuka
    Dengan pemerintah pula buat macam-macam dakyah fitnah sebagai penderhaka
    Rasanya udah tak sabar malaikat Malek menunggu nak lanyak setan nie di neraka

    ReplyDelete
  89. Reentry bahalol pukimak tak tau nak buat apa mengubati hati nan rawan
    Barangkali si keparat jahanam nie udah sakit jiwa ke tahap sasau sawan
    Sudah diam menyepi si bangsat durjana nie tidak mampu lagi melawan
    Blog haram jadah lahanat nie dah hampir seratus peratus Kejora tawan

    ReplyDelete
  90. Reentry bahalol bangsat lahanat masa idop penuh bergelumang dengan dosa dan noda
    Tiap ujong minggu diyer akan ke Singapura main judi tikam ekor perlawanan lumba kuda
    Bila udah mamphos akan didera siksa sebab tak bawa besama pahala dan iman di dada
    Mungkin keparat nii tak tahu bahawa balasan seksa akan diberi terus tidak ditunda-tunda

    ReplyDelete
  91. Reentry barua lahanat memang tak boleh percaya dan juga tak boleh harap
    Asal bulan posa siang hari dia cari kedai mamak pekena nasi dengan sirap
    Menterkedarah kuat siang malam bulan puasa dan melancap sangat kerap
    Si bahalol ni dah banyak kali dibuang kerja jatuh papa melarat dan bankrap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marah yeerrr banggg.....

      ChaiiiTTT...!!!

      Terima KaseeeYYYY....!!!!

      Delete
  92. Reentry bangsat setan barua sial pukimak jahanam mesti menyesal tak sudah
    Dia yang cuba nak cari pasal dengan Kejora tapi diyer juga yang terima padah
    Korang mahu tau ke mana sudah pergi ini keparat durjana celaka haram jadah
    Mengalahkan orang posa dari pukul 6.30 petang tadi dia bersila depan juadah

    ReplyDelete
  93. Reentry bangsat siial pukimak jahanam adalah contoh sejahat-jahat manusia
    Dia buat kempen dan dakyah ajak rakyat merusuh rosakkan negara Malaysia
    Si bahalol keparat durjana nie tak sedar perbuatan diyer tu semuanya sia-sia
    Selagi ada Geng Kejora niat khianat dia tu tak kan berjaya sampai habis usia

    ReplyDelete
  94. Tak tahulah apa yang nak jadi dengan ini Reentry haram pukimak bangsat sialan
    Tidak kira bulan puasa ke tidak pelir asyik dilancap dan mulut asyik nak menelan
    Kalu tumpang mentekedarah dengan orang bebuka dia nak sudah jam sembilan
    Tak payah berangan jadi pejuang ler baik ko jadi peminta sedekah kat tepi jalan

    ReplyDelete
  95. Aaahhh....dah selesai solat maghrib dalam hati eden rasa lapang dan lega
    Malam nie nak bangun pulak sebelum sahur tahajud dan zikir kena berjaga
    Bukan macam Reentry iblis selagi belum jam 9 masih mentekedarah juga
    Si jahanam sial lahanat nie memang dah sah-sah tidak akan bebau syurga

    ReplyDelete
  96. Reentry setan lahanat nie idop bergelumang dosa dari muda sampai tua bangka
    Apa yang iblis ni fikir hanyalah memuaskan nafsu dan keseronokan dunia belaka
    Aku tak dapat nak bayang bila sudah mamphos ini bangsat jahanam dajal puaka
    Tak tahu le bagaimana teruk si keparat durjana akan didera seksa dalam neraka

    ReplyDelete
  97. Tak sudah-sudah lagi ke mentekedarah ini Reentry keparat sial jahanam celaka
    Memang sah keje diyer mengcekik melantak saja ini pukimak hantu dajal puaka
    Dah hampir jam sembilan belum jugak nampak ini bangsat durjana punya muka
    Tak kan diyer nak pergi sembahyang terawih kot ini iblis setan bakal ahli neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak gerak cari baju raya la bahlol.Jalan-jalan Masjid India pun syok jugak.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!!

      Delete
    2. Entah apa nak jadi dengan ini Reentry bangsat pukimak jahanam lahanat buaya
      Puasa nyer langsung tidak tapi menyibuk lebih pula nak shopping cari baju raya
      Yang si barua keparat nie tahu ialah melantak mentekedarah dan idop bergaya
      Perangai rupa iblis setan begini mahu mengaku pejuang boleh ke kita percaya

      Delete
    3. Reentry barua lahanat setan niie perangai cukup jahat mengalahkan jin tanah
      Berpuasa langsung tak mahu dan sembahyang terawih pun jugak tak pernah
      Dengan kerajaan dan pemerintah dia suka cerca makii dan sumpah seranah
      Manusia bangsat durjana macam ni elok je kita doakan bagi kilat petir panah

      Delete
  98. Reentry bangsat jahanam lahanat sial puaka adalah jelmaan iblis syaithan
    Taik palat banyak bersempai mungkin sebab kulup butoh dia tak dikhatan
    Pondan penakut bacul dayus maknyah bapok tak ada sifat sebagai jantan
    Tidak berani menjawab keparat durjana ni walau dimaki hamun bertan-tan

    ReplyDelete
  99. Apa ke jadah Reentry setan pukimak lahanat nie tak ada lagi khabar berita
    Udah jam lapan setengah pagi pun masih lagi asyik berdengkur membuta
    Memang jenis manusia pemalas ini bangsat kepaarat durjana baghal unta
    Masih diam sepi membisu iblis sial nii walau dilempar berbagai kata nista

    ReplyDelete
  100. Reentry setan bangsat jahanam memangnya jenis manusia tak berguna
    Tidak mahu puasa dan terawih langsung ini iblis keparat lahanat durjana
    Diye asyik nak mentekedarah dan melancap gosok batang kepala bana
    Masih juga membisu mulut terkunci walau pun begitu teruk sekali dihina

    ReplyDelete
  101. Reentry setan pukul sepuluh pagi ke kedai mamak makan nasi kandar berempah
    Disebabkan takut dengan polis dan jabatan agama dia selalunya tergopoh gapah
    Manusia semacam si lahanat jahanam ni dalam masyarakat hanya ibarat sampah
    Untuk si pukimak bangsat keparat niie tiket dia ke neraka malaikat sudah tempah

    ReplyDelete
  102. Reentry barua lahanat nak lawan kerajaan tak padan dengan hidup melarat
    Kena tibai dengan Kejora menggelupor dia macam babi hutan masuk jerat
    Namun kini dah menyepi lari bersembunyi ini sial bangsat jahanam keparat
    Tidak menjawab sepatah haram pun walau dikutuk dengan sebegitu berat

    ReplyDelete
  103. Reentry dajal barua pukimak sial nii memang jenis bingai bangang unta baghal otak karat
    Siang hari bulan posa asyik mentekedarah melancap bertelanjang tak ada benang seurat
    Nak lawan dengan Geng Kejora si bangsat lahanat celaka jahanam nie udah letih tak larat
    Terus diam sepi bersembunyi si mangkok kerbau bahalol keparat ni semacam babi turat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puasa letih la ngok.Takder napsu nak gadoh- gadoh.

      Terima KaseeYYYY...!!!

      Delete
    2. Apa yang letih nya bahalol setan jahanam bulan aje puasa ngko tu mana ada puasa
      Yang menyebabkan tubuh badan nko letih lesu tu pasal melancap sepanjang masa
      Manusia jenis bangsat durjana apa ngko nie sampai langsung tidak mengenal dosa
      Tak tau le bila mamphos nanti nko keparat lahanat teruk mana akan kena dera siksa

      Delete
  104. Reentry setan bangsat berlakon baik tak mahu gadoh konon nak bajet alim warak
    Padahal semua yang ikut perkembangan blog ini tahu dia ni jenis manusia haprak
    Nak gadoh ke tak nak gadoh ke Kejora akan tibai dia sampai terkencing terberak
    Kami akan buat sampai si keparat dajal lahanat pukimak nie lumpuh tak bergerak

    ReplyDelete
  105. Reentry jahanam keparat mau satu jam lebih bersila mencekik hidangan juadah
    Puasanya tak mahu tapi time bebukak lantak mentekedarah serupa haram jadah
    Aku agak mamat durjana bangsat lahanat nie memang mat gian kaki isap dadah
    PtuuuuuiiiHHHH....!!!! pala konek si barua dajal sial pukimak nie aku mahu ludah

    ReplyDelete
  106. Reentry barua setan insaflah nko dengan segala dosa kesalahan yang ko himpun
    Walau pun kita nii sering asyik gaduh nko kena ingat kita nie sebangsa serumpun
    Dah dekat dengan raya nie elok ler kalau nko dengan Kejora segera minta ampun
    Jangan nko nak berdegil mau tunjuk keras kepala nanti aku kasi penampor Jepun

    ReplyDelete
  107. Udah tidak nampak bayang kelibat ini lahanat jahanam barua pukiimak Reentry
    Memang sah si bahalol keparat durjana ni penakut bacul dayus udah cabut lari
    Agaknya dah bertobat terus si dajal sial bangsat nii tak nak datang lagi ke mari
    Apa le nak jadi si celaka bapok pondan maknyah nie tinggal terus blog sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom lepak blog ParpuKundi.Aku ada kat sana.

      PtuiiiiiHHHH....!!!!

      Delete
    2. Tau takut ngkau nak lepak sana.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    3. Reentry bangsat lahanat setan ngko nie maharaja lawak buat hati aku geli
      Aku dah pegi melawat blog parpundek tu aku tengok ngko asyik kena buli
      Apa ngko tak perasan ke aku ada masuk situ kasi penampor nko satu kali
      Nko ni dah macam sesat hilang arah tujuan bagai layang-layang putus tali

      Delete
    4. Muka ko burok.Aku tak perasan

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  108. Yennadey thamby Reyentry pundek ammaa appaa pukimak jahanam poodah
    Engkau lepak kat blog Parpu gendut asyik jadi bahan belasahan apa ke jadah
    Semalam aku nengok ngko kena paku tibai solid kaw-kaw dengan Kak Bedah
    Warghhhh....Kah....Kah...!!! PtuiiiiHHHH....!!!! Konek nko aku sekali kasi ludah

    ReplyDelete
  109. Reentry setan lahanat pukimak jahanam sudah kehabisan modal dan isu
    Sini kener serang sana kener bedil si keparat sial nie udah jadi letih lesu
    Dekat blog Parpundek Gendut pulak si dajal bangsat nii udah mati nafsu
    Kena sebiji penampor Kak Bedah janda terus diyer sepi diam membisu

    ReplyDelete
  110. Apalah nak jadi dengan si jahanam bangsat pukimak barua lahanat Reentry
    Kononnya nak tunjuk hebat ajak lepak dekat blog mamak gendut Parpukari
    Dengan Kak Bedah pun keparat nii udah kecut batang pelir terus cabut lari
    Kalu setakat si dajal haprak nii Geng Kejora tampor hanya guna tangan kiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian Ah Jib ngan KJ ngkau kena balon ngan aku kat blog Din Turtle.

      Warghhhhh.....Kah....Kah...!!!

      Delete
    2. Reentry bangsat durjana idop ngko tak ada kerja lain selain daripada mengata
      Ngko balon boss-boss aku dekat blog Din Turtle hanya secara membabi buta
      Aku tidak nampak pun sebalik tulisan ngko tu apa-apa hujah bernas atau fakta
      Nko nie tak nak berubah-ubah langsung nak terus juga idop sebagai kaki aota

      Delete
  111. Reentry barua bahalol bangsat pukimak nampak macam dah mati angan-angan
    Udah menghilang diri tak nampak lagi kelibat bayang ini syaitan goblok bajingan
    Agaknya demam terkejut si keparat durjana nie dek Kak Bedah puna penangan
    Itu belum lagi lahanat sial niie kena bisa dan bahadi Geng Kejora punya tangan

    ReplyDelete
  112. Hari baik bulan baik niie aku nak ucap Selamat Hari Raya dekat ngko lahanat Reentry
    Engko tu langsung tak puasa maka tak boleh lerr nak lebih-lebih raya kena sedar diri
    Lagi satu jangan pula buat-buat lupa ngko mintak maaf dengan Najib dan juga Khairy
    Dosa dengan geng Kejora pun kalu nko nak mintak maaf kami semua sedia nak beri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau bukan sambut Chinese New Year ker?
      Dung...Dang...Dung... Dang... Macam Orang Gilerrr....!!!!

      Warghhhh....Kah.... Kah...!!!

      Delete
    2. Tak guna punya Reentry bangsat lahanat masih nak tunjuk sikap angkuh dan sombong
      Si setan sial nie tidak sedar diri muka dia hodoh serupa itu asap lori punya serombong
      Kalu ngko tetap juga bersikap degil keras kepala nanti kami tendang ngko melambong
      Kami akan balon lanyak tibai ngko kasi mamphos dan campak masuk dalam lombong

      Delete
  113. Reentry si barua keparat memang sah sudah mamphos kering menjadi bangkai
    Persoalan tentang si jahannam lahanat yang dah menghilang kini udah terungkai
    Lenyaplah sudah si Othaman, James dan Reentry setan bangsat tiga serangkai
    Alhamdulillah kini kepimpinan BN-UMNO-Najib-Khairy tidak ada lagi kaki pertikai

    ReplyDelete
  114. Bukan niat hendak mengutuk atau mengata kepada si sial bangsat yang udah mati
    Cuma sebagai peringatan kepada semua yang masih hidup supaya lebih mengerti
    Jangan jadi macam arwah Reentry setan yang penuh hasad dengki dan busuk hati
    Sesama kita hendak lah berbaik sangka seperti Geng Kejora dan banyak berbakti

    ReplyDelete
  115. Aku balon bos ngko kat Blog Gendhot Kechapi.Kau tak baca ke bodoh.

    Warghhh.....Kah....Kah....!!!

    ChaiiiiTTTT....!!!

    ReplyDelete
  116. Woii Reentry sial bangsat jahanam keparat lusa hari raya aku harap ngko bergembira
    Itulah satunya hari dalam hidup nko berpeluang untuk nak hapuskan segala duka lara
    Tapi jangan pula ngko lupa nak mintak berbanyak ampun dan maaf dari Geng Kejora
    Kalau ngko tak minak maaf nanti lepas jer hari raya ngko akan balik kepada sengsara

    ReplyDelete
  117. Woi Reentry pukimak keparat ngko ni udah lama kehilangan petunjuk dan arah
    Hari raya tahun ini cubalah ngko berubah sikap sikit bayar jer lah itu zakat fitrah
    Jangan hanya nak penting hal dunia ikut hawa nafsu asyik kerja mentekedarah
    Aku nie cuma nak bagi nasihat sesama ugama harap nya ngko tidak ler marah

    ReplyDelete
  118. Sudah mamphoss terkangkang agaknya ini Reentry pukimak jahanam celaka
    Sudah tiga empat hari tidak kelihatan kelibat bayang ini keparat lahanat puaka
    Kalu masih idop ini dajal setan tak kan kat blog sendiri tak berani tunjuk muka
    Barangkali si barua sial durjana nie sedang dibakar rentung dalam api neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemas beg nak balik JB la bahlol.Shopping-shopping jap kat KL lepas tu gerak ke JB.Apa-apa hal pun

      Selamat Hari Raya.

      ChaaiiiiTTTT...!!!!

      Terima KaseeeeYYYY.....!!!!

      Delete
    2. Aduhai Reentry sial lahanat Selamat Hari Raya dekat aku mau juga ngko ucap
      Harapan aku di hari berbahagia ini banyak kenikmatan yang ngko dapat kecap
      Semuga raya nanti dapat ler ngko makan sedap-sedap selain melantak kicap
      Satu pesanan ikhlas dari aku lepas raya nanti kurangkan sikit aktiviti melancap

      Delete
  119. Woi Reentry sial keparat ngko nii puasa tak nak tapi raya giler bersemangat
    Geng orang-orang yang tak puasa macam ngko tak boleh raya lama sangat
    Ngko pulak tu kalu lama sangat tak jumpa aku mesti ngko giler rindu teringat
    Lagi pulak kepala ko tu tak boleh dibiar lama-lama tak sabar aku nak sengat

    ReplyDelete
  120. Hoi Reentry keparat sempena hari mulia ini Selamat Hari Raya aku nak ucapkan
    Orang pelahap macam nko ni mesti takkan lepas peluang mentekedarah sakan
    Jangan ler pulak ngko lupa dekat aku bila ngko sibuk bongkok melantak makan
    Apa hal pun dah lama aku tibai ganyang ngko bangsat harapnya ngko maafkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. PtuiiiiiHHH...!!!

      Aku nak gosok Baju Melayu pukul 3:00 pagi.Esok nak semayang raya.Duit raya aku jangan lupa mangkok.Kalau tak aku tibai kau nanti.

      ChaaaiiiTTTT....!!!

      Delete
  121. Al-Fatihah.Mamphos jugak akhirnya geng Kejubor taik palat ni.Aman blog aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry bangsat nie bab amal ibadat memang jahil dan buta
      Hidup nko penuh dengan dosa tipu dusta dan kata-kata nista
      Puasa enam hari lepas raya tak boleh lerr nak kata mengata
      Lain ler ngko puasa tak pernah asyik mentekedarah semata

      Delete
  122. Reentry barua celaka lahanat hanya berani serang dari tepi
    Agaknya selama ini setan ni perasan jadi hero dalam mimpi
    Bila Kejora tak masuk kemain buat komen serangan berapi
    Namun bila kita serang balik terus keparat ni diam menyepi

    ReplyDelete
  123. Agaknya sudah mamphos terkangkang ini Reentry hidung belang
    Barangkali banyak sangat mentekedarah ayam dia tercekik tulang
    Langsung dah tak muncul lagi ini barua jahanam setan jembalang
    Al-Fatihah kita sedekahkan kepada ini pukimak Pak Lebai Malang

    ReplyDelete
  124. Reentry jahanam bangsat durjana udah terus menyepi tidak lagi bersuara
    Agaknya tolol ni dah ditangkap pihak berkuasa dan diheret masuk penjara
    Atau pun mungkin dah mamphos macam si Seman dia punya pak sedara
    Lega rasanya dah tak ada lagi musuh Najib-Khairi dan jugak Geng Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai belum mamphos-mamphos juga ini pukimak jahanam Reentry
      Ingatkan udah mamphos tercekik tulang atau pun udah dilanggar lori
      Baru saja kitorang Geng Kejora selesai berbincang nak buat kenduri
      Tapi tak apa kita akan buat kasi dia mamphos juga dalam sedikit hari

      Delete
  125. Woii Reentry setan komen dah cecah 200 update segera jangan nko buat lupa
    Kami semua udah muak nak termuntah dengan ini posting taik palat punya rupa
    Jangan ler ngko sengaja nak melarikan diri masuk hutan atau gua pergi bertapa
    Kalau nko ingkar pastinya bala dan derita siksa yang lebih teruk akan menimpa

    ReplyDelete
  126. Udah mula nampak takut ini Reentry pukimak lahanat beruk kongkang
    Makin sehari semakin si bangsat jahanam nii mengundur ke belakang
    Tunggu masa nak mamphos jerr ini barua keparat pelahap pedukang
    Mamphos jer si durjana nie kitorang campak bangkai dia ke longkang

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]