http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Thursday, May 8, 2014

POLITICIAN SEMUANYA PUKIMAK.SEKIAN.

Terima Kasih. 

Salam Hormat.

Warghhhh....Kah....Kah....!!!!

202 comments:

  1. Lega rasenyer geng KenToT Kejubo dah MamPhos..!!!

    ReplyDelete
  2. Aduh idop lagi rupanya Reentry bangsat puaka
    Dulu sudah hilang tidak berani nak tunjuk muka
    Pondan bapok bacul penakut bagai sial celaka
    Kusang kan udah hangus rentung dijilat neraka

    ReplyDelete
  3. Idop lagi ini Reentry sial bangsat setan durjana
    Nak teruskan perjuangan taik palat kepala bana
    Dengan Geng Kejora teruk lunyai dia dah kena
    Melalak meraung terkedu hidup dalam merana

    ReplyDelete
  4. Perjuangan Reentry tahik palat sudah hancur lebor
    Geng Kejora udah tendang lebam dia punya jubor
    Muncul kembali pun hanya sekadar mahu berhibur
    Ibarat seperti hantu polong baru bangkit dari kubor

    ReplyDelete
  5. Reentry si goblok sialan pukimak udah cabut lari
    Enggak terlawan dia samanya Geng Mas Khairy
    Dihantem, digodem dan disakitin saban nya hari
    Emang nya si bajingan ini udah hilang harga diri

    ReplyDelete
  6. The Kejoras came and attack with arrows and spear
    Bloody Reentry now live in sadness, agony and tear
    This stupid coward already ran away and disappear
    Now we can hardly see his ugly foolish face in here

    ReplyDelete
    Replies
    1. U n ur black asshole can go to hell...!!!!

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  7. Reentry pukimak lahanat sudah nak jadi sawan sasau
    Geng Kejora udah kasikan dia guna-guna dan santau
    Seorang diri dia meratap menangis merapu meracau
    Memang setan bangsat sial durjana ni dah jiwa kacau

    ReplyDelete
  8. Mana udah hilang ini bangsat Reentry beruk kongkang
    Agaknya si jahanam sial ni udah mamphos terkankang
    Biar padan dengan muka ini bahalol keparat pedukang
    Elok jer bangkai diyer hantar Singapore naik tongkang

    ReplyDelete
  9. Reentry sial barua pukimak udah kehilangan arah
    Kena buang kerja tak ada apa nak mentekedarah
    Kejora udah tibai balon lanyak luka cedera parah
    Bergurau sikit je pun dia sudah cepat naik marah

    ReplyDelete
  10. Reentry bangsat jahanam taik palat apa cerita
    Udah kehabisan modal kah mahu dibikin aota
    Buat apa lerr membiar diri dalam susah derita
    Mari ler join kitorang kalu nak kan duit jota-jota

    ReplyDelete
  11. Woiii Reentry sial lahanat pukimak kenapa diam menyepi
    Sudah berada di alam nyata kah atau masih dibuai mimpi
    Atau pun ngko sedang jumpa bomoh buat mentera jampi
    Mengaku ajer ler dengan Kejora ngko tak mampu hadapi

    ReplyDelete
  12. Bertuah sungguh kita di bawah pemerintahan kerajaan barisan
    PM sentiasa menghulurkan pelbagai bantuan dan wang ehsan
    Menteri Belia pula sorang yang bijak matang dan berwawasan
    Tidak kah kau bersyukur wahai Reentry setan budak hingusan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersyukur haper kejadahnya.Ngkau ngan geng ngkau jer kaut jota-jota macam pukimak.

      PtuiiiiHHH....!!!

      Kimak Tul...!!!

      Delete
    2. Reentry bangsat durjana tak usah lah nak berpura-pura
      Konon ngko pembela anak watan nak pertahan Negara
      Ngko pun boleh kaut jota-jota tidak perlu nak sandiwara
      Kalu nko tak tahu cara mari lerr dapat petua dari Kejora

      Delete
    3. Woi pukimak!PM aku contact numberlah pukimak!Jangan cakap taik palat busuk jer macam haram jadah.

      Delete
  13. Reentry sial bahalol berhentilah jadi pengkhianat Negara
    Kenapa mahu biarkan diri ngko tu terus dalam sengsara
    Mari lerr kita ikut berjuang bersama dengan geng Kejora
    Baru lah nanti duit berjota-jota ngko akan jadi pandai kira

    ReplyDelete
  14. Reentry sial barua dah mula sedar akan kepukimakan dirinya sendiri
    Dia tersesat ikut rentak puak-puak pembangkang yang berhaluan kiri
    Kini dia dah tau siapa pembela rakyat dan siapa sebenarnya pencuri
    Selama ini dia udah banyak salah anggap terhadap Najib dan Khairy

    ReplyDelete
  15. Reentry bahalol pukimak sudah semakin teruk merapu sawan
    Dia punya cakap pun tidak tahu hujung pangkal tidak ketahuan
    Ada ke dia kata dengan PM siap boleh contact macam kawan
    Memang sah ini mangkuk lahabau dah gila babi hilang haluan

    ReplyDelete
  16. Reentry sial setan jangan biarkan diri ngko pembangkang peralat
    Tengok lerr nasib Seman Kaduk reput dalam tanah dimamah ulat
    Begitu le juga dengan si haram jadah babi hutan James taik palat
    Mari ikut perjuangan Kejora rezeki engko pasti datang bulat-bulat

    ReplyDelete
  17. Woii Reentry bahlol ngko punya artikel macam sial sekadar semak
    Cuba engko layari tengok dan belajar dekat blog Parpukari mamak
    Nak biarkan ngko mamphos tak ada mentekedarah aku tak gamak
    Mari kerja dengan Kejora dan rentikan perangai nko yang pukimak

    ReplyDelete
  18. Reentry sial barua jahanam ternyata mamphoss lah sudah
    Udah bertahun-tahun menanggung derita siksa dan padah
    Kini tugas ahli-ahli Geng Kejora udah jadi semakin mudah
    Tak perlu lagi susah-susah nak layan ini blog haram jadah

    ReplyDelete
  19. Lega lah rasanya Reentry sial jahanam keparat dah mamphos
    Pengaruh sesat dan dakyah songsang dia dah makin terhapus
    Musuh-musuh dan penentang PM dan Khairy jadi makin pupus
    Blogspot pukimak sial ni sudah jadi ibarat betina tua menopos

    ReplyDelete
  20. Memang sah udah mamphos ini Reentry bangsat jahanam celaka
    Kalu hidup pun tak guna perangai jahat mengalahkan beruk ungka
    Padan ler dimaki hamun herdik cerca caci dia tak lagi tunjuk muka
    Rupanya mamat ini sedang beratur di akhirat menuju pintu neraka

    ReplyDelete
  21. Kasihan sungguh nasib si Reentry bahalol baghal unta
    Itu lah balasan orang yang suka sangat buat tipu dusta
    Udah ler semasa hidup dia melarat miskin tak berharta
    Bila sudah mamphos pun di akhirat penuh siksa derita

    ReplyDelete
  22. Sudah tamat lah kini riwayat Reentry bangsat setan puaka
    Masa hidup dia asyik buat dusta dan fitnah macam celaka
    Semua soalan kubor pastilah tak dapat dijawabnya belaka
    Tunggu masa jer ler untuk dia dihumban ke dalam neraka

    ReplyDelete
  23. Perjuangan taik palat Reentry bahalol kini dah tamat
    Kasihan sungguh nasib ini bingai tolol punya mamat
    Menderita le dia dalam kubor sementara nak kiamat
    Semoga roh si mangkuk jahanam ni dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  24. Kita semua dengan arwah Reentry bangsat sudah tidak sama alam
    Namun begitu kita tetap masih ingatkan dia sebagai seorang Islam
    Mari lah kita semua lupakan segala perbalahan dan sengketa silam
    Kepada arwah keparat ni kita sedekah le juga al-fatehah dan salam

    ReplyDelete
  25. Kita semua rakyat Malaysia merasa tersangat lah beruntung
    Di bawah BN negara aman makmur boleh rakyat isi kantung
    Kini sudah tak ada lagi dakyah fitnah Reentry kaki kelentong
    Si setan bangsat tu kini dalam neraka udah terbakar rentung

    ReplyDelete
  26. Nak sambut Ramadhan rasa nya Geng Kejora ingin kenduri
    Boleh ler minta sedikit tajaan dari D.S. Najib atau pun Khairy
    Ini adalah kerana meraikan kekalahan puak-puak haluan kiri
    Juga sempena dengan kemamposan si barua siial Reentry

    ReplyDelete
  27. Tiga ekor musuh utama Geng Kejora sudah berjaya kita benam
    Seman Kaduk dah bersemadi di tanah kubur kat Sabak Bernam
    James pukimak taik palat dah lari balik ke hutan bercucuk tanam
    Kini terkubur pulak sekor lagi setan bangsat si Reentry jahanam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi babi.Bagi aku contact number ngkau lah pukimak.Send kat email aku lah bodoh!

      Delete
    2. Alahai hidop lagi rupanya ini Reentry pukimak jahanam puaka
      Ingatkan dah mamphos hangus rentung dijilat dek api neraka
      Sudah tiga hari berlalu langsung tidak berani nak tunjuk muka
      Mari jugak ngko bila benda nak mentekedarah tak ada belaka

      Delete
    3. Woi sial bangsat tidak semudah itu kami nak amik geng haluan kiri
      Dulu pun ngko dah tolak bila peringkat awal nak kasi ngko gaji hari
      Apa dah lupakah ngko setan beberapa syarat yang telah kami beri
      Salah satunya ngko kena cakap "saya sayangkan Najib dan Khairy"

      Delete
    4. Geli bulu pusat aku nak declare itu macam punya statement pukimak!Gaji hari kau berapa sen mangkok?kalau setakat RM100-200 kau simpan jer lah.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    5. Tapi ngkau kena ingat.Ini kali aku nak psiko sampai BN lingkop.Sekarang proses kumpol lemak korang dulu.Itu jam sudah mari kita kasi BOM TAIK satu kali.Itu jam kalu u sama u punya Kejobor Team pasti nangis.

      Warghhhh...Kah...Kah..!!!

      Terima KaseeeYYYY....!!!

      Delete
    6. Woi Reentry bahalol keparat benang basah tak usah nak ditegak
      Udah teruk melarat tu tak payah ler engko masih nak tunjuk lagak
      Engko kerja buruh kilang tu pun sehari berapa sen ajer aku agak
      Idop pun kais pagi makan pagi tidak ubah macam burung gagak

      Delete
    7. Sedar ler sikit keadaan diri engko tu wahai Reentry jahanam keparat
      Kami tahu sekarang ni ngko sedang merangkak susah papa melarat
      Idop ni tidak boleh hanya nak bersandar kepada tulang empat kerat
      Ngko cakap jer sayang Najib dan Khairy esok terus kami offer surat

      Delete
    8. Kimak lah. Offer Letter mana.Sembang jer lebat!

      Delete
    9. ISIKAN BORANG INI:

      Nama penuh (seperti dalam IC):................................................................................................
      Nama gelaran: REENTRY CAPSULE
      No Kad Pengenalan: □□□□□□-□□-□□□□
      Alamat surat menyurat: ............................................................................................................
      ...............................................................................................................................................
      No Telefon: Pej: ................................................. Hphone:.......................................................
      Pekerjaan sekarang: ..............................................................................................................
      Nama dan alamat majikan: ......................................................................................................
      .............................................................................................................................................
      Pendapatan sebulan: .............................................................................................................
      Pengakuan sayang dan taat setia kepada BN-Najib-Khairy (tidak kurang 25 perkataan):
      ..............................................................................................................................................
      ..............................................................................................................................................
      ..............................................................................................................................................
      Gaji yang dipohon (sehari): ..........................................

      Delete
  28. Tergamak sungguh tindakan ngko wahai Reentry barua pedukang
    Negara makmur tercinta ini ngko nak gadai dengan pembangkang
    Kami pahlawan Kejora tak akan nak biar ngko tikam dari belakang
    Ko tunggu ler kami akan pastikan ngko dulu mamphos terkankang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila nak hantar offer letter mangkok!

      PtuiiiiHHHH....!!!!

      Delete
    2. Engkau tak faham-faham ke wahai mangkok lahabau sial Reentry
      Kena le patuhi dahulu dengan semua syarat yang telah kami beri
      Kalau nak offer letter kener sayang dulu dengan Najib dan Khairy
      Peringkat permulaan engko kena setuju dengan bayaran gaji hari

      Delete
    3. Come on Reentry sial jangan terus jadi tolol bahlol dungu
      Peluang ada depan mata aper jadah lagi ngko nak tunggu
      Nanti kalu jawatan semua penuh ko menangis tak berlagu
      Kelak ko akan terus menghirup maggie sama bubur sagu

      Delete
    4. Aku ni sebenarnya kasihan juga dengan ngko Reentry keparat
      Sejak dah dibuang kerja nie engko hidup dalam susah melarat
      Ikut jer kami sokong BN jangan diikut fikiran otak ko yang karat
      Lagi pun kerja dengan Geng Kejora ni mudah jer tidak le berat

      Delete
    5. Ini aku bagi tau sikit cara kerja kami wahai Reentry beruk kongkang
      Ngko hantam balon lanyak jer sesiapa yang sokong pembangkang
      Siapa yang nampak melawan kerajaan ko tibai dia punya belakang
      Kalu siapa dok kutuk Najib dan Khairy ko humban masuk longkang

      Delete
    6. Engko tak teringin ke nak hidup senang lenang wahai Reentry beruang
      Takkan ngko nak biarkan diri terus merengkok papa macam ulat kuang
      Idop dalam zaman serba rumit mencabar ini engko perlu banyak wang
      Menyesal besar engko nanti kalau ngko tidak segera rebut ini peluang

      Delete
    7. Memang betul bingai bahalol tidak masuk ajar ini Reentry setan
      Jahanam keparat ni tak tahu nak bezakan antara kaca dan intan
      Kita dah bagi peluang dia langsung tak mahu amik kesempatan
      Nak pujuk sial bangsat ni susah macam nak jinakkan babi hutan

      Delete
    8. Ke mana sudah hilang bersembunyi Reentry pukimak haram jadah
      Bacul bapuk dekat blog dia sendiri pun dia dah tak berani mari dah
      Agak nyer merata hutan belukar setan sial bangsat ni lari meredah
      Ibarat seperti maknyah takut nak lawan menonggeng jubor ditadah

      Delete
    9. Aku bz kerja la mangkok.Macam mana nak contact geng butuh kejobor ni.Macam mana nak sign MOU.Bodoh ngkau ni.Aku nie hensem giler tau!

      Warghhhh....Kah....Kah....!!!!

      Delete
    10. Jangan nak perasan lebih ler mangkuk lahabau keparat Reentry
      Aku dapat agak muka ngko lebih kurang macam rupa bontot lori
      Sial melarat macam ngko ni hanya layak jadi kuli makan gaji hari
      Nak contact ke MOU ke cakap le dulu "sayang Najib dan Khairy"

      Delete
    11. Pukimak ngkau lah!Ngkau tengok sikit hari lagi kau dengan Kejubor Team kau akan hidup melarat macam Bapok Giler.Ini kali masa PRU aku kasi kaw-kaw punya.Kau takkan buat-buat lupa penangan aku masa berkempen dekat blog ParpuBabi dulu tu.

      Ingat!Kali ni lebih GEMPAK!!

      Terima KaseeeeYYYY....!!!!

      Delete
    12. Ngko nak kasi kaw-kaw abender nyer Reentry mangkuk ayun keparat
      Kempen taik palat pala bana ngko tu dah tak laku lapok basi berkarat
      Sebaliknya nanti engko tu yang akan jadi lebih parah merana melarat
      Keadaan ko nanti akan jadi tak ubah umpama babi hutan masuk jerat

      Delete
    13. Gempak haper nyer Reentry barua pukimak setan durjana
      Penangan ngko tak lebih dari taiik palat kulup kepala bana
      Penghujung ceritanya nanti ko yang akan berduka merana
      Geng kami puler makin banyak masyuk lebih kaya melana

      Delete
  29. BN tidaklah sebegitu mudah untuk lingkup wahai Reentry durjana
    Negara aman makmur dah lebih setengah abad berjaya kita bina
    Kalau dibiar pembangkang yang perintah tak akan bawa ke mana
    Jadi kacau bilau kelak ko pun tak sempat nak gosok kepala bana

    ReplyDelete
  30. Ntah aper ke jadah bender dalam fikiran ini Reentry barua setan
    Kempen mahu guling kerajaan pakai cara undang-undang hutan
    Merajuk pukimak haper tak tahu dia sudah mula sokong pakatan
    Apa dia ingat kalu puak-puak tu menang dia akan dapat jawatan

    ReplyDelete
  31. To work with the Kejora team is very interesting and wonderful
    Your life will sure change to be a lot more cheerful and colorful
    And off course both your pockets will be more packed and full
    Why don't he understand this poor Reentry stupid bloody fool

    ReplyDelete
  32. Bloody idiot coward Reentry is now in real damn worry
    He is now lacking of idea to come up with bullshit story
    Day and night being wallop by the supporters of Khairy
    Sooner or later we'll surely destroy this culprit and bury

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejobor Team semua bapok ceret beret.

      Warghhh....Kah...Kah...!!

      Nasib la aku sekarang bz dengan kerja.Kalau tak hangus Ah Jib Bon aku goreng.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!!

      Delete
    2. Mana udah melingkop hilang ni Reentry setan jembalang
      Bz kepala hotak hatok ngko aper nyer kerja takat kilang
      Aper kebender ko nak goreng tu sial bangsat petualang
      Sudah terhoyong hayang tak payah ler lagi cari malang

      Delete
  33. Woi kami dah masak benar dengan putar belit ngko Reentry hingusan
    Sibuk dengan hal kerja itu sajalah engkau punya tipu helah dan alasan
    Ngko punya kempen sekarang udah tak laku dan tidak ada apa kesan
    Perjuangan taik palat ngko tak ubah seperti keretapi gelincir landasan

    ReplyDelete
  34. Reentry barua sial lahanat kemain konon sibuk dengan kerja banyak
    Pada hal dia udah tidak tahan dibalon Kejora tidur pun tidak nyenyak
    Itu lah padah balasan bila cari pasal bikin Geng Kejora turun minyak
    Tunggu ajer ler pukimak jahanam nie Geng Kejora akan terus lanyak

    ReplyDelete
  35. Reentry mak nyah pondan bapok melalui kehidupan yang amat perit
    Tiap-tiap hari kena sebat belakang dan kena tibai bontot terjerit-jerit
    Mangkuk sial lahanat nie lari tonggang langgang bersembor taik cirit
    Kecut sentot semua telor pelir dan batang butoh dah tukar jadi burit

    ReplyDelete
  36. Kehidupan si bangsat Reentry udah semakin suram dan mendung
    Serangan dan bedilan Geng Kejora memang sukar nak dibendung
    Si setan lahanat nie apa lagi belah cabut lari macam lipas kudung
    Kini dia terus menghilang langsung tak nampak lagi batang hidung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku baru sampai office la lahanat.Kalau berani turun la Ara Damansara area office aku.Pukimak punya muka.Gaji ciput kedekut kerja suh buat macam taik.

      ChaiiiiTTT....!!!

      Delete
    2. Nak declare cayang KJ dengan Ah Jib Ptuii tu cukup cakap dekat ruang komen ni jer ker bahlol tolol badigol n samdol?

      PtuiiiiHHHH....!!!!!

      Delete
    3. Dengarlah sini baik-baik wahai setan bangsat sial jahanam Reentry
      Ini adalah antara syarat tambahan kepada ko yang kami mahu beri
      Tentang declaration atau pengakuan nko "sayang Najib dan Khairy"
      Ngko kena buat juga perkara serupa dekat blog mamak Parpukari

      Delete
    4. Hoi Reentry pukimak lahanat ini aku nak tambah satu lagi perkara
      Dekat blog Parpukari tu ngko bagi tahu yang ngko nak join Kejora
      Mengaku juga yang ngko tidak mahu lagi jadi pengkhianat Negara
      Ingat! Ngko tiada pilihan jika mahu lari dari segala azab sengsara

      Delete
    5. Reentry biol tolol samdol kami tahu engko dah mula nak menyerah
      Ngko tak ada pilihan lain sebab kilang tempat kerja ko udah parah
      Peringkat awal nie ko terpaksa lerr dulu terima bayaran gaji murah
      Kira ok ler tu dalam keadaan ko tak ada benda nak mentekedarah

      Delete
    6. Ngko mau tunggu fikir kepala hatok ko lagi Reentry jahanam keparat
      Ngko cakap jer sayang Najib dan KJ esok lusa nko akan dapat surat
      Mungkin peringkat permulaan nie ngko rasa kerja dengan kami berat
      Namun ia jauh lebih baik dari keadaan engko sekarang yang melarat

      Delete
    7. Jangan ngko nak bertangguh lagi Reentry sial lahanat setan durjana
      Takkan selama-lamanya ngko nak terus hidup melarat papa kedana
      Ngko ikut jer perjuangan kami kejap jer ngko boleh jadi kaya melana
      Kalu ngko taat dengan kami cakap jer nak banyak wang atau betina

      Delete
  37. Reentry pukimak kalau ngko nak kerja dengan kami ko kena pantas
    Kalau ngko buat endah tak endah nanti peluang ini orang lain cantas
    Ngko nanti giler tak larat bilang duit tak ubah macam helaian kertas
    Kalau ngko betul-betul mau sila isikan borang yang dilampir di atas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry bingai ngko tak baca ke borang kat atas atau ngko ni buta
      Bengap bahalol sial macam nie pun mahu harta dan wang jota-jota
      Tapi tak apa kami tetap nak penuhkan ngko punya impian dan cita
      Engko isikan borang yang di bawah ini wahai Reentry baghal unta

      Delete
    2. Nama penuh (seperti dalam IC):................................................................................................
      Nama gelaran: REENTRY CAPSULE
      No Kad Pengenalan: □□□□□□-□□-□□□□
      Alamat surat menyurat: ............................................................................................................
      ...............................................................................................................................................
      No Telefon: Pej: ................................................. Hphone:.......................................................
      Pekerjaan sekarang: ..............................................................................................................
      Nama dan alamat majikan: ......................................................................................................
      .............................................................................................................................................
      Pendapatan sebulan: .............................................................................................................
      Pengakuan sayang dan taat setia kepada BN-Najib-Khairy (tidak kurang 25 perkataan):
      ..............................................................................................................................................
      ..............................................................................................................................................
      ..............................................................................................................................................
      Nama dan alamat bank: ……………………………………………………………………………………………………...............
      …………………………………………………………………………………………………………….....
      No akaun bank: ……………………………………………………………
      Gaji yang dipohon (sehari): ..........................................

      Delete
    3. Borang macam PUKIMAK!

      Ngkau nak aku publish personal detail pasal aku kat satu dunia ker pukimak.Ngkau memang PUKIMAK!
      Send contact number kau kat rmail aku lah PUKIMAK!

      reentrycapsule@gmail.com

      PtuiiiiHHHH.....!!!!

      Delete
    4. Reentry sial lahanat jangan ingat ngko tu macam anak raja
      Kami ni mahu tolong ngko sebab kesian kepada ngko saja
      Lagi pulak ngko sekarang nie terdesak tak tentu hala kerja
      Gaji buruh ngko tu terlalu ciput tak cukup nak buat belanja

      Delete
    5. Hoi Reentry pukimak jahanam jangan engko nak mengada-ngada
      Kelulusan cikai pundek pun mau kan gaji banyak berganda-ganda
      Kalau engko tak berminat nak join kami pun tak ada haper benda
      Tapi kalu nak, cakap dulu sayang pres UMNO dan ketua pemuda

      Delete
    6. Cam butoh.Mamphos hidup balik aku takkan reply borang pundek pandikutty kapla kari bodoh kau tu.Kau jangan jual mahal sangat.Ini PRU akan datang rakyat dah meluat dengan BN.Tungu masa nak cucuh api dekat sumbu jer kasi meletop.Kalau Team Kejubor nak EGO n DEMAND macam PUKIMAK ngkorang tunggulah masanya BN akan berkubur sambil berjubur.Revolusi kali ni akan pastikan geng PUKIMAK kesemuanya akan dihapuskan sampai. MAMPHOS!

      Warghhhh.....Kah....Kah....!!!

      Delete
    7. Apa yang ngko melalut dan merepek ni Reentry jahanam keparat
      Yang meluat dengan BN macam ngko ni hanya ada berapa kerat
      Cucuh api pun tak nyala setan bahalol sebab bom udah berkarat
      Revolusi pukimak taik palat ngko tu akan buat nko makin melarat

      Delete
  38. Kasihan sungguh dengan si pukimak jahanam bangsat Reentry
    Konon mau berkempen untuk jatuhkan BN-UMNO-Najib-Khairy
    Mangkuk lahabau bingai ni agaknya gila sasau tidak sedar diri
    Atau pun si keparat sial lahanat nie sedang mimpi di siang hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry setan bingai bahalol sial pukimak kenapa nak marah-marah
      Apa luka-luka lama nko yang berkudis kurap udah kembali berdarah
      Nampaknya nko ni seperti dah hilang pedoman atau kehilangan arah
      Atau pun mungkin sebab dah kurang duit nak belanja mentekedarah

      Delete
  39. Reentry mangkok lahabau keparat tak usah ler nak berang-berang
    Ngko kena le sedar yang ngko nie sedang berjuang sorang-sorang
    Makin ngko marah makin teruk jadinya nko kena balon dan serang
    Tak usah ler degil mahu tunjuk ego ko sangat isi ajer ler itu borang

    ReplyDelete
  40. Reentry bahalol sampai bila nak terus menangis petang dan pagi
    Join jer ler Geng Kejora nko nanti akan senang dan tak akan rugi
    Isi aje ler borang kerja denan kami tak perlu nak fikir banyak lagi
    Kalau ko buat kerja dengan elok, nanti gaji bulan kami boleh bagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan ler aku nak isiborang n publish dekat sini BAHLOL!
      Berani datang jumpa la.Aku tempeleng jugak budak Kejobor ni kang.

      ChaiiiTTTT...!!!

      Delete
  41. Reentry pukimak setan barua jahanam dah keletihan lesu
    Sudah kehabisan modal tipu kelentong mahu dijadikan isu
    Ternyata sangat perjuangan taik palat diyer semua palsu
    Sekali Geng Kejora kasi penampor sudah diam sepi bisu

    ReplyDelete
  42. Perjuangan taik palat Reentry sial keparat udah jadi suram mendung
    Dah lima enam hari si lahanat pukimak ni tak nampak batang hidung
    Mana boleh tahan si bahalol ni hari-hari Geng kejora tala dan ladung
    Mungkin dia udah letih lembik mengalahkan perempuan mengandung

    ReplyDelete
  43. Najib dan Khairy bersama BN adalah pejuang bangsa yang sejati
    Ngapa Reentry barua setan jahanam terlalu sangat nak sakit hati
    PRU akan datang tak ader masalah punya sama-sama kita nanti
    PRK Teluk Intan baru-baru nie dah ada bunga menunjukkan bukti

    ReplyDelete
  44. Idop lagi rupanya ini Reentry tolol bangsat jahanam puaka
    Udah lima enam hari langsung tak berani nak jenguk muka
    Ingatkan ini sial dah merengkok rentong dalam api neraka
    Namun idop pun terus dalam resah sengsara pilu berduka

    ReplyDelete
  45. Reentry pembelot durjana buat kempen gila mahu bagi BN jatuh
    Namun tidak ler semudah itu UMNO-Najib-Khairy boleh disentuh
    Kemenangan PRK Teluk Intan bukti kerajaan BN masih lagi utuh
    Sial tolol bangsat lahanat nie terus kecewa mengurut pala butoh

    ReplyDelete
  46. Negara di bawah perintah BN aman sejahtera rahmatnya kita kecap
    Kejayaan PRK Teluk Intan buat Rentry lahanat bisu kelu tak terucap
    Si pukimak setan jahanam ni tak tahu buat apa lagi hanya melancap
    Hari-hari selak kain gosok diyer punye batang pelir berdecup decap

    ReplyDelete
  47. Reentry pondan penakut kelihatan nya terus udah angkat kaki
    Tidak berani nak menjawab walaupun teruk dicaci cerca maki
    Setan bangsat durjana nie macam sudah tidak ada sifat lelaki
    Seperti pempuan tua menopous yang udah kering lubang puki

    ReplyDelete
  48. Reentry pukimak dajal keparat perangai sangat buruk
    Geng Kejora dah balon paku tibai lanyak sangat teruk
    Terus tak berani muncul lagi ini barua kongkang beruk
    Diyer dah menghilang diri sembunyi entah mana ceruk

    ReplyDelete
  49. Geng Kejora mengamuk macam gajah jantan turun minyak
    Reentry setan sial bahlol jadi lembik kena pijak dan lanyak
    Mangkuk ayun ni dah tak lalu makan tidur pun tak nyenyak
    Terus diam menyepi diri tak berani lagi nak cakap banyak

    ReplyDelete
  50. Reentry bangsat puaka terus kena sepak tendang jubor
    Kejora kasi penampor sampai taik gigi diyer berterabor
    Perjuangan taik palat pukimak dia dah jadi hancor labor
    Tunggu hari je mangkuk sial ni nak masuk lobang kubor

    ReplyDelete
  51. Reentry barua setan bangsat sudah lari lintang pukang
    Tak berani lagi si lahanat nie nak menoleh ke belakang
    Geng Kejora dah hantam balun tibai berbiirat belakang
    Terus hilang tak nampak bayang iini monyet kongkang

    ReplyDelete
  52. Mana sudah hilang si Reentry mangkuk lahabau pukimak durjana
    Si lahanat barua jahanam ni dah bersembunyi entah ceruk mana
    Siang malam menahan siksa sengsara duka derita tidur tak lena
    Udah habis kecut sentot telur dan batang dia punya kepala bana

    ReplyDelete
  53. Wahai Reentry sayang kandaku perwira
    Dahulu kanda kemain lantang berbicara
    Ngaper sekarang udah kurang bersuara
    Betul ke nak apply kejer dengan Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanda sial taik palat ngko tu kini udah terdesak
      Hari-hari bahlol lahanat ni menangis terisak-isak
      Kat dapor hanya ada maggie jer untuk dimasak
      Sekarang nie bagi jer hapa offer pun dia gasak

      Delete
  54. Kegagahan dan kemegahan Reentry lahanat kini tamatlah sudah
    Tak tahu ke mana si barua pukimak durjana ini dah lari meredah
    Geng Kejora balon tibai hanya menggunakan seloka dan madah
    Nampak nya udah lesap menghilang terus ini setan haram jadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sekarang main area Putrajaya sebagai agen 007.

      Warghhh....Kah....Kah...!!

      Terima KaseYYYY...!!!

      Delete
  55. Reentry setan keparat pukimak lahanat kaki kelentong dan kencing
    Perjuangan mangkuk lahabau ni sekadar hangat-hangat taik kucing
    Dia mimpi mengigau mau tumbangkan kepimpinan parti BN-Dacing
    Main area mana pun Geng Kejora akan cari sampai lobang cacing

    ReplyDelete
  56. Reentry pukimak setan nampaknya dah terus menghilang diri
    Tidak tertahan dia diganyang balon hantam lanyak setiap hari
    Namun si lahanat sial keparat nie tak ada tempat lagi nak lari
    Lari ke lobang cacing pun Geng Kejora tetap akan terus cari

    ReplyDelete
  57. Dah berangan-angan nak jadi James Bond pulak ini setan Reentry
    Tak sedar diri rupa dia pun dah ler tak hensem macam bontot lori
    Dulu dia cuba nak tunjuk hebat jadi hero di blog mamak Parpukari
    Tunggu jer ler nanti ngko mamphos macam Seman Kaduk itu hari

    ReplyDelete
  58. Nampaknya di dunia pun Reentry sial barua ni dah dapat balasan
    Meroyan merapu konon nak jadi James Bond dia punyer perasan
    Tak mahu jadi Spiderman atau Ultraman ke duhai budak hingusan
    Baik ngko jadi maknyah jer ler tadah jubor buat tempat tembusan

    ReplyDelete
  59. Entah ke mana udah melingkup ini Reentry bangsat penderhaka
    Agaknya dah tak tahan terus lari bersama hati yang cedera luka
    Baru dia tahu langit tinggi ke rendah ini manusia jahanam celaka
    Tak akan berani lagi si setan keparat ni nak datang tunjuk muka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam ah babi.Aku kat pejabat menteri ni

      Delete
    2. Engko pergi jumpa menteri pasola ke mangkuk jahanam Reentry
      Memang sah ngko ni dah meroyan sasau mengigau di siang hari
      Atau pun ngko pergi minta sedekah kalu ada orang situ mau beri
      Begitulah jadinya nasib malang seorang petualang berhaluan kiri

      Delete
  60. Keadaan hidup Reentry barua lahanat udah semakin teruk dan parah
    Barangkali si setan bangsat ni dah tak ada benda nak mentekedarah
    Dalam kehidupan sempit melarat hilang lerr jugak semua rasa marah
    Ke pejabat menteri BN jugak ler akhirnya dia mengadu dan berserah

    ReplyDelete
  61. Reentry jahanam keparat udah tak tahan lagi hidup melarat derita pilu
    Si barua lahanat nie sudah mula menyesali semua tindakannya dahulu
    Perjuangan taik palat bangsat nie dah pun musnah bersama angin lalu
    Kini dia sanggup melutut sembah dengan menteri BN tanpa rasa malu

    ReplyDelete
  62. Reentry sial lahanat punya nafas tak lama lagi akan berhenti
    Kebuloran tak ada benda mentekedarah menunggu nak mati
    Hidup si bahaloll keparat ni sentiasa dalam derita susah hati
    Dia tiada pilihan terpaksa le jumpa menteri BN minta simpati

    ReplyDelete
  63. Reentry setan pukimak jahanam adalah petualang bangsa Melayu
    Perjuangan taiik palat kepala bana diyer sudah patah terkulai layu
    Kemelaratan hidup diyer membuatkan diri nya jadi sedih pilu sayu
    Akhirnya di pejabat menteri UMNO jugak ler tempat diyer merayu

    ReplyDelete
  64. Kepada BN dan UMNO Reentry siial bangsat dah tiada taat setia
    Perjuangan palsu puak pembangkang pulak yang menarik hati dia
    Namun kini diyerr terjebak dalam kemelaratan dan tidak lagi ceria
    Ahkirnya si keparat ni pergi juga minta tolong dekat Menteri Belia

    ReplyDelete
  65. Reentry sial barua pukimak dulu cuba mahu atur khianat punya langkah
    Dia bikin kempen jatuhkan BN dan minta parti pembangkang dipangkah
    Namun dia dah dapat balasan atas semua dia punya sikap dan tingkah
    Kesudahan nya di pejabat menteri BN juga le merengek minta sedekah

    ReplyDelete
  66. Reentry sial bangsat dajal lahanat dulunya cuba nak cetuskan sengketa
    Mahu bikin kacau seperti pembangkang untuk rosakkan negara tercinta
    Kini mangkuk lahabau ni ke pejabat menteri BN mengadu dan meminta
    Diyer kini dah sedar hanya kerajaan BN yang dapat membela nasib kita

    ReplyDelete
  67. Besyukur kita kini Reentry keparat durjana udah mula insaf dan sedar
    Diyer udah mula nampak perjuangan pembangkang dah makin pudar
    Diyer pun udah tidak lagi meroyan kat blog Mamak Parpu nasi kandar
    Cinta sebenar dia kepada UMNO-BN-Najib-Khairy tak dapat dihindar

    ReplyDelete
  68. Bagus ler kalau udah mula kembali ke pangkal jalan ini mangkuk lahabau Reentry
    Kini baru dia sedar dan rasa betapa sesat nya dia menyokong puak berhaluan kiri
    Dengar khabar dia sering berulang-alik ke pejabat menteri belia dalam sedikit hari
    Kalau dah betul terdesak berterus terang sajalah dan minta tolong dengan Khairy

    ReplyDelete
  69. Reentry pukimak setan keparat tak kan ngko nak kerja bancuh dan tolak simen
    Kami sekarang udah bersedia nak tolong ngko kalau ngko dah sokong gomen
    Geng Kejora nie walau pun dulu bergaduh dengan ngko kami tetap gentlemen
    Kalu nak jumpa minta tolong dekat Najib terus pun kami boleh tolong rekomen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku keluar masuk pejabat menteri macam pergi pasar malam jer.Terror tak aku.

      Warghhh.....Kah....Kah..!!!

      Delete
  70. Nampaknya Reentry bahalol pukimak nie dah mula tersipu-sipu segan silu
    Mau tidak nya si barua ni kata macam-macam dekat Najib suatu masa dulu
    Mahu jumpa dengan D.S. Najib si dajal setan lahanat nie terasa agak malu
    Diyer sudah jadi seperti gadis sunti tundun burit baru ada sehelai dua bulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burit kau la kempis macam tayar pancit.

      PtuiiiiHHH...!!!!

      Delete
  71. Reentry setan lahanat bingai pukimak kini udah mula sedar diri
    Sial ni sudah kembali sokong dan sayangkan Najib dan Khairy
    Kepada UMNO-BN keparat jahanam ni tidak lagi menuding jari
    Dia berulang-alik minta belas kasih kasihan di pejabat menteri

    ReplyDelete
  72. Nampaknya si Reentry bahalol jahanam pukimak sudah tiada pilihan
    Tidak tertahan diyer hidup melarat dalam sengsara derita kesedihan
    Dengan menteri BN jugak ler akhirnya dia pergi minta belas kasihan
    Bagaikan terdengar depan Najib dan Khairy dia punya suara rintihan

    ReplyDelete
  73. Reentry tolol bangang dah terlepas dari kesedihan dan muram durja
    Dulu kerja kompeni bahalol jahanam ni dah banyak kali dibuang kerja
    Tidak tertahan diyer melarat kesempitan hidup tak cukup duit belanja
    Akhir nya dia menghadap dengan menteri BN buat muka bodoh saja

    ReplyDelete
  74. Reentry mangkuk setan hidup menempuh derita lara pagi dan petang
    Dah ler tak cukup belanja diyer punya pinggang pula dikelilingi hutang
    Kini bangsat durjana nie udah menyepi malu tak lagi bersuara lantang
    Ke pejabat menteri BN tak segan silu keparat ni berulang kali datang

    ReplyDelete
  75. Reentry sial tolol bingai bahalol keparat budak hingusan mentah
    Kemain konon berangan mau tumbangkan kerajaan memerintah
    Sudah teruk lunyai bangsat durjana nie Kejora hantam dan ratah
    Setan ni keluar ke sini pun hanya sekadar jawab satu dua patah

    ReplyDelete
  76. Reentry setan bangsat puaka sekarang nie sudah betul-betul tenat
    Tidak terlawan diyer dengan Geng Kejora ini lahabau pengkhianat
    Memang sudah benar-benar takut dan kecut telor ini barua lahanat
    Lari lintang pukang macam budak-budak takut kotey mahu disunat

    ReplyDelete
  77. Kini keadaan hidup si Reentry setan nie makin teruk papa melarat
    Kena hantam lanyak balun tibai sampai belakang berbalor berbirat
    Nak lawan dengan Geng Kejora dia sudah lunyai lembik tidak larat
    Dah cabut lari terus ini bahlol barua pukimak sial jahanam keparat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam ah.Aku ada projek besar ni.Bz sikit.

      Sekian.

      Delete
  78. Reentry jahanam sial keparat akhirnya terpaksa juga tunduk mengaku kalah
    Terpaksa juga dia pergi melutut sembah orang Najib dan menantu Pak Lah
    Merintih merayu merengek melobi dia dan beri berbagai alasan serta helah
    Dapat le jugak dekat diyer satu dua projek seperti perbaiki jamban sekolah

    ReplyDelete
  79. Kasihan sungguh dengan Reentry barua setan budak hingusan
    Menderita hidup melarat sentiasa dalam dukalara dan tangisan
    Kebulor tak ada mentekedarah makin dekat dengan batu nisan
    Dia pergi merayu minta tolong projek dengan kerajaan Barisan

    ReplyDelete
  80. Reentry lahanat bahalol pukimak jahanam tidak akan boleh terlepas
    Geng Kejora akan kasi ajar tolol ni cukup-cukup sampai dia tumpas
    Bagi dia betul-betul reti ini setan bangsat keparat mangkuk hampas
    Sekarang ni udah lari terus menghilang penakut mengalahkan lipas

    ReplyDelete
  81. Kelihatannya si Reentry barua bangsat pukimak dah tak lagi nampak muka
    Aku agak udah belah cabut terus ini dajal sial lahanat keparat setan celaka
    Atau pun sudah mamphos terkangkang hancor reput hanya tinggal rangka
    Sementara roh si mangkok lahabau ni kini tersiksa dihukum dalam neraka

    ReplyDelete
  82. Kasiihan sungguh Reentry pukimak bangsat puaka kini melopong menongkat dagu
    Hari-hari si bahalol bingai baghal ni meraung melalak merintih menangis tak berlagu
    Hidupnya sentiasa tersiksa menderita zahir dan batin jiwa resah sentiasa terganggu
    Dia sangat takut kalau terima nasib macam arwah Seman Kaduk dia punya ex-regu

    ReplyDelete
  83. Dah mamphos rupanya geng kejobur ni.

    Terima KaseeeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
  84. Reentry pukiimak lahanat udah teruk sawan meroyan sasau gila
    Si bangsat siial durjana ni hanya berani keluar pun sekali sekala
    Udah lembik lunyai si setan keparat ni Geng Kejora taji dan tala
    Tak tertahan si barua jahanam ni asyik ditimpa malang dan bala

    ReplyDelete
  85. Dah cabut larii menyepi ini Reentry celaka dajal puaka bangsat
    Tak berani menjawab walaupun dimaki dengan kata-kata kesat
    Ini lah padahnya bila menjadi penyokong puak haluan kiri sesat
    Kini si bingai bahalol nie bagaikan udah terpisah roh dan jasad

    ReplyDelete
  86. Reentry barua pukimak jahanam terus hanyut tanpa pegangan
    Dulu sial bangsat nie terkenal dengan diyer punya kelantangan
    Sekali Geng Kejora masuk ke mari kasi penampor dan tangan
    Udah diam menyepi terkedu diyer bagaikan mati angan-angan

    ReplyDelete
  87. Reentry dajal bangsat puaka sekarang nie hidop melarat kebulor
    Ditambah sengsara Geng Kejora tibai belakang sampai berbalor
    Udah kecut perut si setan durjana habis sentap diyer punya telor
    Batang butoh si lahanat nie jugak udah sentot tak mahu lagi hulor

    ReplyDelete
  88. Reentry sial barua lahanat terus tersiksa siang malam pagi petang
    Kinii si mangkok setan nie terus menyepi tak lagi bersuara lantang
    Kejora udah betul-betul taruh kasi tertonggeng tertiarap terlentang
    Kita akan terus ajar cukup-cukup lahabau ni hingga selesai hutang

    ReplyDelete
  89. Dah mamphos agaknya si Reentry barua sial pukimak setan keparat
    Dua tiga bulan lamanya bahalol nie menderita hidop kebulor melarat
    Sebelum ini lari tonggang langgang takut kotey dia Kejora mau kerat
    Akhirnya tersungkor jugak lahanat jahanam ni macam babi kena jerat

    ReplyDelete
  90. Baru diyer rasa ini barua lahanat jahanam pukimak bangsat Reentry
    Diyer dibalun hantam lanyak teruk oleh penyokong Najib dan Khairy
    Terus diam jer sepatah dua jawapan pun dah tak mampu nak diberi
    Kesiian mangkok ayun nie tewas tertonggeng kat blog diyer sendiri

    ReplyDelete
  91. Reentry bangsat pukimak jahanam kenapa dah tak berani tunjuk muka
    Agak nya si bahalol sial lahanat ni masih lagi menderita bersedih duka
    Dah pun hilang terus nampaknya ini dajal keparat durjana setan puaka
    Barangkali mangkok lahabau dah mamphos rentong dalam api neraka

    ReplyDelete
  92. Entah ke mana dah melingkop ini Reentry barua monyet kongkang kera
    Kesian betul mangkuk lahanat nie tiap hari hidup dalam derita sengsara
    Tidak tertahan pukimak jahanam nie dibalun lanyak dengan geng Kejora
    Terus lari lintang pukang setan ni sunyi sepi tak berani lagi nak bersuara

    ReplyDelete
  93. Keadaan Reentry bahalol dajal pukimak keparat ni makin bertambah parah
    Hidop miskin melarat si setan lahanat ni tak ader bende nak mentekedarah
    Mangkuk barua ni dah tiada pilihan ke pejabat menteri BN pulak hala diarah
    Dengan Umno dan kerajaan BN dia dah nampak masa depan boleh cerah

    ReplyDelete
  94. Perjuangan taik palat pala bana Reentry bahlol bangsat udah hancor lebor
    Hari-hari Geng Kejora datang sebat belakang dan tendang dia punya jubor
    Dia asyik kena penampor dan penerajang taik gigi dan taik cirit bersembor
    Kini keparat nie udah mamphos sedang menggelupor kena siksaan kubor

    ReplyDelete
  95. Reentry dajal bangsat mesti menyesal buat bagi Kejora hilang sabar
    Kini si setan ni sendiri yang cabut lari terus tak ada berita dan khabar
    Dah tidak berani keluar langsung walaupun dicerca maki dan dicabar
    Buat posting pun macam haram pukimak elok jer blog sial ni dibubar

    ReplyDelete
  96. Empayar petualang Reentry setan lahanat dah hancor dan runtuh
    Si bangsat sial durjana nie terus lembik lunyai Geng Kejora tutoh
    Di maki hamun cerca herdik pun si setan ni macam tak tersentuh
    Diyerr hanya terkedu melopong bodoh sambil urut batang butoh

    ReplyDelete
  97. Dah melingkop terus ini Reentry pukimak sial lahanat barua setan durjana
    Penakut lari bersembunyi menghilang diri tak tahu ntah ceruk rantau mana
    Dengan Geng Kejora baru dirasa bangsat nie udah teruk betul diyer kena
    Habis hancor berkecai bahalol ni punya perjuangan taik palat kepala bana

    ReplyDelete
  98. Reentry bangsat pukimak adalah golongan pengkhianat dan ingkar
    Kemain si keparat jahanam nie konon nak berlagak hero pendekar
    Namun udah mamphos sial ni Geng Kejora mari serang dan cakar
    Kini jasad si bahalol unta ni dalam neraka hangus rentung terbakar

    ReplyDelete
  99. Memang sah udah mamphos Reentry barua jahanam keparat
    Elok lerr mamphos jer sial lahanat nie daripada hidup melarat
    Namun begitu keperitan yang ditanggungnya tetap juga berat
    Kini arwah si bangsat sedang disiksa bakar rentung di akhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada mak kesaahh....!!!

      Wargh.....Kah.....Kah....!!

      Delete
  100. Alahai idop lagi rupanya ini Reentry barua sial lahanat setan puaka
    Ingatkan udah rentong hangus terbakar jadi kayu api dalam neraka
    Dah hampir seminggu sembunyi kini baru mau jengok tunjuk muka
    Tak guna betul ini manusia dajal bangsat pukimak jahanam celaka

    ReplyDelete
  101. Reentry taiik palat barua setan lahanat punya perjuangan aota dan karut
    Geng Kejora udah tibai hantam balun taji habis luar dalam luka berparut
    Bangsat keparat nii udah sepi diam membisu tekak bagaikan kena jerut
    Sentap kecut batang pelir telor bagaikan dah sentot masuk dalam perut

    ReplyDelete
  102. Reentry sial pukimak kalau komen cecah 200 cepat update aku bagi amaran
    Jangan ngko buat-buat lengai dan lupa nanti aku naik marah dan hilang karan
    Engko jangan tak tahu kami Geng Kejora ni cepat pemarah dan panas baran
    Kalau tak update kami tendang dan tampor taik cirit dan gigi ngko bertaburan

    ReplyDelete
  103. Reentry udah tak tertahan hari-hari kena sepak tendang jubor
    Udah ler sakit kat ponggong taik cirit pulak keluar bersembor
    Kener pulak penampor sampai dia punya taik gigi berterabor
    Kini si lahanat pukimak nie tunggu masa jer nak masuk kubor

    ReplyDelete
  104. Reentry barua pukimak bahalol jahanam langsung dah tak berani datang
    Geng Kejora dah tiibai ganyang sampai tertonggeng tertiarap terlentang
    Baru diyer reti ini bangsat dajal setan celaka lahanat sial punya binatang
    Dah sentap telor si keparat ni dan sentot pelir diyer tak hulor lagi batang

    ReplyDelete
  105. Reentry bangsat pukimak setan jahanam dah langsung tak nampak muka
    Memang sah si durjana lahanat nii udah mamphos terbakar dalam neraka
    Melalak meraung le kena siksa ini lahabau sial keparat barua dajal celaka
    Padan le sebagai balasan atas perbuatannya yang jahat dan dosa belaka

    ReplyDelete
  106. Alahai belum mamphos-mamphos lagi rupanya Reentry lahanat setan
    Namun muncul pun serupa pondan bapok maknyah tak bersifat jantan
    Main acah-acah sepatah dua lepas tu lari sembunyi balik masuk hutan
    Mana berani tunggu keparat nie nanti Kejora hantam dengan belantan

    ReplyDelete
  107. Perjuangan pukimak taik palat Reentry bangsat makin kelabu dan kabor
    Empayar si barua lahanat mangkok setan kini dah musnah hancor lebor
    Kejora udah kasi pelempang dan penampor sampai taik gigi berterabor
    Kini dia dah jadi penakut macam maknyah menonggeng jer tadah jubor

    ReplyDelete
  108. Serangan dari Geng Kejora tak dapat lagi nak dibendung atau dikekang
    Udah tak tahan terus belah lari ini Reentry dajal monyet beruk kongkang
    Ditibai hantam balun lanyak habis berbalorr berbirat dia punya belakang
    Kini sial ni jadi macam maknyah tertonggeng tadah jubor mengangkang

    ReplyDelete
  109. Reentry bahalol sial bangsat jahanam udah ketandusan modal bicara
    Kini si setan lahanat pukimak ni sepi diam membisu tak lagi bersuara
    Keparat ni dah kena tibai lanyak kaw-kaw punya dengan Geng Kejora
    Udah sentap terus batang butoh diyer jadi pemalu macam anak dara

    ReplyDelete
  110. Geng Kejora terus mengganas tak mengenal benteng dan sempadan
    Reentry mangkuk ayun pukimak habis sedera dan sakit seluruh badan
    Kini dia duduk terperap jer kat rumah berhias bersolek dan berdandan
    Elok jer operate kerat batang butoh terus jadi maknyah bapok pondan

    ReplyDelete
  111. The Kejora never hesitate or stop to attack and raid
    This bloody Reentry is now really scared and afraid
    We can hardly see his face this damn satan 'jin ifrit'
    His little kote had shortened and now become burit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batang Pelir Mu Ahh...

      Aku bz sesangat ni bahlol.

      Delete
  112. Bizi kebende nyer penganggur melarat macam ngko ni Reentry durjana
    Keje kuli cuci longkang pun engko sudah jadi kelam kabut tidur tak lena
    Jangan ngko nak tunjuk lagak ler woi pukimak sial taik palat kepala bana
    Nampak sangat ngko ni udah jadi pondan penakut macam ayam betina

    ReplyDelete
  113. Dah tak berani muncul lagi si pukiimak Reentry bangsat penderhaka
    Geng Kejora udah kasi ajar betul-betul si keparat sial ini punya muka
    Biar diyer rasa ini mangkuk dajal lahanat barua jahanam setan puaka
    Agak nye kini diyer sedang menggelupor dipanggang dalam neraka

    ReplyDelete
  114. Bizi bizi bizi itu saja Rentry mangkuk lahabau ini punya helah dan alasan
    Tidak ada cara lain mau larikan diri ini bingai tolol punya budak hingusan
    Perjuangan pukimak taik palat diyer kini udah terkubor tinggal batu nisan
    Sebaliknya makin bertambah kuat dan utuh Najib-Khairy-UMNO-Barisan

    ReplyDelete
  115. Reentry pukimak lahanat sudah tak tahu apa nak buat mundar mandir ke hulu hilir
    Sial nie udah kena tibai balun lanyak ganyang hantam lembik sampai lidah terjelir
    Tidak berdaya keparat nii nak melawan hanya menangis air mata deras mengalir
    Sekarang ini setan nii melopong terkedu sekadar mampu mengurut batang pelir

    ReplyDelete
  116. Reentry barua pukimak jahanam kini udah tersungkur tersembam jatuh
    Empayar perjuangan taik kucing si tolol nie dah hancor berkecai runtuh
    Tidak berani dah nak menjawab si dajal ni bila bertubi-tubi Kejora tutuh
    Mungkin sekarang diyer sedang mencuci taik palat dekat kepala butoh

    ReplyDelete
  117. Serangan dan bedilan angkatan Kejora tidak dapat dihalang atau dibendung
    Reentry pukimak sial jahanam cabut lari lintang pukang macam lipas kudung
    Entah mana ceruk hutan rimba si celaka keparat nie sembunyi berselindung
    Sudah tiga hari si setan durjana bangsat puaka ni tak nampak batang hidung

    ReplyDelete
  118. Memang sah udah mamphos terkangkang ini Reentry jahanam bangsat puaka
    Udah banyak hari berlalu si pukimak sial durjana ni langsung tak nampak muka
    Pastinya semua soalan kubor ditanya kepada diyer tidak dapat dijawab belaka
    Agaknya si setan dajal ni sedang disebat sambil berbaris menuju pintu neraka

    ReplyDelete
  119. Reentry barua pukimak setan lahanat sudah mamphos hancor binasa
    Di dalam kubor si bangsat jahanam ni terus menanggung derita siksa
    Padan dengan muka keparat durjana ni terlalu banyak dia punya dosa
    Harap nyer dikurangkan sedikit siksaan barua nie kerana bulan puasa

    ReplyDelete
  120. Reentry bangsat jahanam kalau masih hidop mesti tidak tentu arah
    Kita udah tahu sangat si keparat durjana ni punya tabiat dan lumrah
    Menggelupor ler si lahanat nie bulan puasa nak curi mentekedarah
    Udah tentu merata lorong dan pintu belakang kedai mamak diarah

    ReplyDelete
  121. Sepanjang hidup Reentry dajal pukimak lahanat memang tak pernah puasa
    Macam lembu jerr si bangsat nie asyik nak mentekedarah sepanjang masa
    Bagi si mangkuk jahanam ni dalam hidup tidak ada istilah pahala atau dosa
    Sekarang ni baru reti si barua keparat ni dalam kubor kena sebat dan siksa

    ReplyDelete
  122. Reentry barua lahanat nasib macam arwah Seman Kaduk dia punya sahabat
    Dulu kemain dua ekor ni kat blog House PK berlagak konon nak tunjuk hebat
    Namun kedua-duanya dah mamphos terkangkang sebelum sempat bertobat
    Kini di dalam kubor dua ekor setan ni menggelupor didera siksa dan disebat

    ReplyDelete
  123. Kemamphosan Reentry setan lahanat BN-UMNO-Najib-Khairy merasa aman
    Samalah juga aman dengan kemamphosan Seman Kaduk dia punya paman
    Kedua-dua ekor barua bingai keparat ni di alam kubor saling menjadi teman
    Mereka disebat dera siksa sementara menunggu hari kiamat di akhir zaman

    ReplyDelete
  124. Reentry pukimak setan kerja dia hanyalah auta menipu dan menabur fitnah
    Namun Geng Kejora tak kasi peluang terus saja diserang tikam dan panah
    Kini si bangsat jahanam sial nie udah reput terkubur tujuh kaki dalam tanah
    Patut ler tak muncul-muncul lagi walau dimaki hamun dan sumpah seranah

    ReplyDelete
  125. Al Fatehah dan salam kita sedekah kepada arwah Reentry barua setan lahanat
    Mamphos juga bangsat jahanam nie setelah sekian lama menderita sakit tenat
    Busuk hanyir bau taik palat pala butoh sampai tukang mandi pun semput penat
    Agak nya si celaka keparat nie kulup kepala bana dia dulunya tak pernah sunat

    ReplyDelete
  126. Alahai idop lagi rupanya ngko nie Reentry pukimak jahanam keparat
    Ingatkan ngko sedang menggelupor tersiksa disebat di alam akhirat
    Mangkok setan lahanat macam ngko ni nak puasa mana ada kudrat
    Kalau puasa setakat jam sepuluh pagi tu boleh percaya le nko larat

    ReplyDelete
  127. Reentry lahanat larat ke puasa dengan sahur hanya menghirup maggie
    Komen dah dekat dua ratus kenapa nko masih belum update baru lagi
    Dengar sini woii bahalol jahanam keparat ini last warning aku mau bagi
    Kalau ngko tak update buat posting baru aku tampor bersepai taik gigi

    ReplyDelete
  128. Reentry barua bahalol setan tak perlu lagi ngko nak cakap banyak
    Jangan engko sengaja carii pasal bagi Geng Kejora turun minyak
    Kalau tak buat posting yang baru teruk nantiinya ngko kami lanyak
    Mau dua tiga bulan nantinya ngko menyesal dan tidor tak nyenyak

    ReplyDelete
  129. Damn bloody idiot Reentry has nothing more bullshit to tell
    It looks that not even a word here this stupid cow can spell
    Most likely this bloody fool is sick or rather feeling not well
    Or maybe he is already dead and being tortured in the hell

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amma Yenna ma chenna pullek...

      PtuuuiiiHHH...!!!

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]