http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Thursday, July 21, 2016

BARUA OFFICIAL 1

190 comments:

  1. Tak tahulah bila budak Reentry pukimak dajal lahanat ni nak berubah
    Ingatkan kejahatan iblis ni nak berkurang rupa nya makin bertambah
    Orang lain lepas posa raya jadi makin baik tapi dia nii makin bedebah
    Inilah jadinya manusia bila kepada Tuhan tak mau ingat dan sembah

    ReplyDelete
  2. Tak habis-habis lagi dakyah tohmahan ini budak Reentry barua syaithan
    Dia langsung tiidak tahu membezakan yang mana kaca yang mana intan
    Sepanjang idop dia hanya tahu buat kelentong aota fiitnah dan hasutan
    Ini ada lah akibat terpengaruh dengan si Matdey tua PM punya mantan

    ReplyDelete
  3. Mana dah hilang banyak hari tidak muncul ini Reentry barua dajal pukimak
    Agaknya berok makyeh lahanat nii bersembunyi dalam mana hutan semak
    Tak kan sudah tua bangka masih lagi nak berkepit dekat celah ketiak emak
    Atau menyorok kat rumah tok guru Pagan dia si pedukang Matdey mamak

    ReplyDelete
  4. Tak tahu mana dia sembunyi ini budak Reentry pukimak barua lahanat
    Iblis dajal nii bukan saja dengan UMNO tapi negara dia jadi engkhianat
    Ntah bila dia nak sedar berubah tak tau ini budak Pagan pelir tak sunat
    Inilah jadi nya bila ikut tabiat Yahudi banyak makan burger ngan donat

    ReplyDelete
  5. Ke mana dia menghilang pun tak tau ini Reentry mata dua punya gergaji
    Kata mau sokong Kejora tapi budak barua dajal ni munafiq mungkir janji
    Budak Pagan lahanat ni tak boleh terpisah dengan perkara mungkar keji
    Pergi umrah pun tidak, jauh lagi ler kalau kata dia nak sampai pergi haji

    ReplyDelete
  6. Mana dia pergi dah lama tidak muncul ini Reentry berok kongkang
    Mungkin sedang mendengar agenda jahat baru Matdey pedukang
    Atau pun sedang bincang Bersih.5 dengan DAP dan pembangkang
    Dan tak mustahil juga budak barua ni dah mamphos terbongkang

    ReplyDelete
  7. Tanggal hari Khamis 21 haribulan Julai 2016 menjadi satu tarikh keramat
    Pada hari itu lah riwayat budak Reentry dajal mencapai nokhtah tammat
    Kerajaan di bawah pimpinan DS Najib kini bertambah aman dan selamat
    Walau pun musuh kita sedekah ucapan AlFatehah sebagai tanda hormat

    ReplyDelete
  8. Aruwah budak Reentry barua lahanat dulu kemain lagi megah takbor
    Namun perjuangan taik palat budak Pagan ni semuanya hancor lebor
    Kini budak pelesit nii mengelupor ler kena seksa dalam lobang kobor
    Maklekat rodok batang besi panas dalam iblis nii punya lobang jobor

    ReplyDelete
  9. Baru dia rasakan sekarang inii aruwah budak Reentry bahalol hingusan
    Masa dia hidup dahulu tidak padan dengan bingai baghal tapii perasan
    Kini bangkai bangsat jahanam ni tersepit antara dua batang batu nisan
    Terima je le seksa Maklekat derita azab kubor bagi dia sebagai balasan

    ReplyDelete
  10. Aruwah budak Reentry barua belot menderhaka tak tau mengenang budi
    Namun segala dakyah tohmahan fiitnah dia cuba tabur serba tak menjadi
    Kena santet Mat Indon mampos terbongkang inii budak tali barut Yahudi
    Kini bangkai budak Pagan nii tujoh kakii dalam tanah ler kekal bersemadi

    ReplyDelete
  11. Budak Reentry barua berok makyeh ni udah tak reti lagi nak aota kilas
    Kita bagi dia macam-macam komen perkara sama je si bahaol ni balas
    Ibaratnya macam kita curah bertong-tong dia bagi balik cuma segelas
    Atas sebab itu nak komen dekat blogspot taik palat ni dah rasa malas

    ReplyDelete
  12. Budak Reentry dajai ni hai oghang tua-tua dia gatai peliaq nak campoq
    Dia kena balon tibai taboh dengan Geng Kejora tak laghat nak kelupoq
    Ingat nak jadi ayam jagoh penyudah iblih nii jadi ayam behghak kapoq
    Akhiaq nya jadii maknyah daoh daghai bapok sembunyi ceghok dapoq

    ReplyDelete
  13. Tak tau la lagu mana dia pikiaq ni budak Reentry dajai pelaq bangkai
    Daghi dulu sampai laa tak beghubah peghangai seghopa jakun sakai
    Saja sukat buat honaq benda hak seincii dia buat bagi jadii sejengkai
    Laa ni tak tau nak buat apa gheja ughut batang peliaq dah mati akai

    ReplyDelete
  14. Budak Reentry barua pelaq ni dia mampuih ngan aku kalu mai Aloq Staq
    Haghi tu baghu dia gheti dok mengelupoq kena santau Mat Indon antaq
    Akibat bisa ghacun santet tu budak iblih nii dua bulan lebih dok telantaq
    Mai kita pakat sumpah mintak bagi dajai nii mampuih kena panah lintaq

    ReplyDelete
  15. Melingkop pi mana pun tak tau budak Reentry unta bangang mangkaq
    Tak padan bingai awang boceh ni beghangan jadi hero lagak pendekaq
    Tapi penyudah dia semua aksi budak iblih nii jadi bahan lawak kelakaq
    Aku ghasa budak daoh daghai ni tak lama lagi tuang laghi gulong tikaq

    ReplyDelete
  16. Budak Reentry hawaq pelaq nii keadaan dia seghopa bughong gelam
    Gheja nak tuang laghi sembunyi saja tungging pungkoq kepala selam
    Timbui mai sehaghi sat sajaa lepaih tu seminggu lebih dia tenggelam
    Peliaq pun daah sentap kemetot teloq pulak sentot masuk ke dalam

    ReplyDelete
  17. Waahh.. main kasar pulak nampaknya budak Reentry lahanat durjana
    Dekat bapak kita budak barua bangsat nii main carut cakap pala bana
    Memang budak iblis jahanam celaka ni tok nenek keturunan tak guna
    Dengan sebab itu kitorang akan terus tibai dia sampai terlucut celana

    ReplyDelete
  18. Budak Reentry pukimak lahanat keluar kejap jer sembunyi dalam gua
    Perangai jahat busuk taik palat budak setan ni masih tak berubah jua
    Memang bersepai gigi dia nii kena penampor aku kalau dapat bersua
    Apa-apa pun aku ucap “pala butoh pak hang” wahai budak sial barua

    ReplyDelete
  19. Budak Reentry hawaq dajai pelaq ni tak tahan dok kena tendang bontot
    Tak timbui keluaq mai dah bulih jadii iblih siai nii sakit oghat kejang otot
    Berangan nak jadii hero lagu mana batang peliaq pun dah sentap sentot
    Awat peliaq hang pun dah jadi lagu ‘pala butoh pak hang’ kecik kemetot

    ReplyDelete
  20. Hoi budak Reentry barua rentikan lah angan-angan nak jadi pahlawan
    Ngko gila-gila jadi pencacai Matdey tu bukannya dapat hapah habuan
    Sampai bila nko mau bersembunyi hidup jadi macam binatang buruan
    Melutut mintak maap jer lah dengan kitorang dan mari kita berkawan

    ReplyDelete
  21. Aku ni kadang-kadang tu kesian ler jugak dekat ngko Reentry syaithan
    Tak usah lah derhaka kepada bangsa hiingga sanggup sokong pakatan
    Niat sebenar kitorang nii mau bawak ngko keluar darii jalan kesesatan
    Apa kata kalau kita berhenti bergaduh dan bina sebuah persahabatan

    ReplyDelete
  22. Kita beri tawaran untuk bersahabat budak Reentry buat tak umpama
    Aku memang dah jangka budak pukiimak jahanam ni tak akan terima
    Beginilah bila berdepan dengan orang yang tak ada pegangan agama
    Dia ini tak payah pelawa persahabatan tapi penyepak atau buku lima

    ReplyDelete
  23. Budak Reentry iblis penderhaka ni bukan jenis boleh dibuat sahabat
    Kalu nak berkawan pun sekadar carii peluang duit kita nak dirembat
    Nasib baik ada kengkawan kita cepat menyedari sebelum terlambat
    Kalau dia mari himpit nak buat baik dengan penyapu kita perambat

    ReplyDelete
  24. Awat hangpa nii tak orang lain nak bekawan lain pada iblih ni sekoq
    Kalu bekawan ngan dajai ni habih lincin botak kepala kita dia kukoq
    Aku kalu terjumpa dengan dia nii awai lagi aku sepak bagii pungkoq
    Mai kita pakat ghamai-ghamai taboh dia nii biaq ghebah tesungkoq

    ReplyDelete
  25. Budak Reentry barua dajai mangkaq ni imej kerajaan di cuba nak calaq
    Dekat kita punya Perdana Menterii D.S. Nsjib macam-macam dia gelaq
    Tapii kita Geng Kejora tak akan biaq lagu tu saja inii budak Pagan pelaq
    Dapat kat aku kalu budak iblih ni batang peliaq dia aku nak kelaq-kelaq

    ReplyDelete
  26. Budak Reentry barua pelaq ni masa awai dulu bukan main loklaq celupaq
    Tapi kena Kelora tibai jadii seghopa ikan lampam naik ke daghat tekapaq
    Kita semawa budak dajai nii bekawan dia juai mahai kita pun tak kelapaq
    Dapat kat aku mat daoh nii mau senget heghot idong aku boh penampaq

    ReplyDelete
  27. Kita nak bebaik dengan Reentry dajai nii kesian dia dok kena tibai bebaloq
    Dia macam tolak mantah-mantah salam persahabatan kiita cuba nak uloq
    Kita ajak nak bekawan dia main juai mahai pulak kita pun dah tak kebuloq
    Mokalu bulih kat aku budak iblih ni aku nak jentik pala peliaq pulaih teloq

    ReplyDelete
  28. Bukanlah semudah itu nak terima ngko wahai Reentry lahanat bedebah
    Dekat muka DS Najib dan Tuan Muda KJ ibarat air taik ngko dah simbah
    Maka perlulah ko minta ampun maap dengan kitorang berlutut sembah
    Dan ko kena tunjuk kan bukti yang ko mau jadii orang baik dan berubah

    ReplyDelete
  29. Woii Reentry kalu nak berkawan ada beberapa syarat kitorang akan beri
    Pertamanya ko kena ler jadi baik insaf bertobat ubah prinsip dan jati diri
    Yang kedua ngko faham-faham lah mestii kena sokong perdana menteri
    Pas tu buang slogan ‘terima kasih tun’ dan tinggalkan kem tun malabari

    ReplyDelete
  30. Woi Reentry bangsat kalu nak jadi kawan kena ikit kita punya nasehat
    Dengan Perdana Menterii DS Najib ko buang semua dendam terpahat
    Pas tu ko kena buat pengakuan Matdey memang ada rancangan jahat
    Kalu ngko ingkar kitorang akan lanyak terus hingga ko tak boleh rehat

    ReplyDelete
  31. Ngko bagi tahu bahawa tuduhan ke atas DS Najib semuanya palsu belaka
    Buat pengakuan bahawa ianya komplot konspirasii si Matdey tua bangka
    Ceritakan bagaimana beberapa tokoh beri sumber palsu kepada Amerika
    Pengakuan tu ngko kena buat di sini dan juga kat blogspot PutraMerdeka

    ReplyDelete
  32. Inii ada beberapa lagi ngko kena buat wahai Reentry bahalol pekak badak
    Ngko buat pengakuan yang ngko dah menyesal jadii Matdey punya budak
    Mengaku juga ko tak akan jadi lembu lagi termakan Matdey punya dedak
    Kalu ngko ingkar juga serangan dan bedilan kat ko akan terus kamii ledak

    ReplyDelete
  33. Oi Reentry dajal berjanjilah bahwa tentang DS Najib ko tak akan lagi bising
    Mengaku ngko mula tau Matdey mau undang campurtangan negara asing
    Cakap yang ngko mula sedar bahawa rakyat semua dah mula naik runsing
    Kalu masih ingkar nak tunjuk keras kepala ngko kitorang akan terus lesing

    ReplyDelete
  34. Nko cakap kat sini bahawa semua kemelut inii angkara si Matdey kerala
    Hasrat mahu naikkan anak dia jadi PM sudah sampai ke tahap menggila
    Sanggup piihak kuasa asing campurtangan walau negara dijajah semula
    Cakap lah bahawa semua kemusanahan nak dibawa inii ngko tidak rela

    ReplyDelete
  35. Ke mana dah menghilang pun tak tau inii budak Reentry kongkang kera
    Nampaknya dia punya cakap konon nak ajak bekawan hanya sandiwara
    Kita punya banyak buat komen dia buat bodoh je langsong tak bersuara
    Udah tak nampak bayang kelibat lagi ini budak Pagan petualang negara

    ReplyDelete
  36. Langsong dah tak muncul-muncul lagi inii budak Reentry monyet ungka
    Memang budak barua dajal ni jenis fasiq munafiq hanya bermuka-muka
    Ajakan dia konon mahu berkawan dengan kiita ternyata bohong belaka
    Aku rasa budak jahanam ni hati dan jiwa masih dengan Matdey bangka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak betul syarat kau Badol!Duit pun tak masuk syarat dah beribu riban.Hang huluq la singgit dua ka dulu kasi aku semangat sikit ha.....

      Delete
  37. Woii budak Reentry haram jadah pelaq hang nii mola nak tunjuk takboq
    Masa ghaya haghi tu hang kata kalu singgit dua simpan saja celah juboq
    Kalu kot kat aku teseghempak dengan hang sohih gigi hang beteghaboq
    Hang lintaih maii kok belah utagha nii aku ghenyok hang dalam keleboq

    ReplyDelete
  38. Budak Reentry dajal nii kalu kita terima jadi geng kita hanya jadi semak
    Awal-awal lagi belum apa-apa dia mintak duit udah tunjuk sikap tamak
    Agak nya dia udah lama tak dibayar kena kencing ngan Matdey mamak
    Tunggu apa lagi kengkawan mari kita lanyak ini budak lahanat pukimak

    ReplyDelete
  39. Kawae nii memae daghi dulu budok Reentry bangsak nii kawae tok suko
    Peghangaa jahak sungguh apo hok kiijo-ae buak semuo tok keno belako
    Kawae setuju sangak kiito pakak ganyae inii budok natae beghok celako
    Buyii dio mapuh cepak sikik bulih moklekak humbae masok ke neghako

    ReplyDelete
  40. Budak Reentry setan polosit ni poghangai dio memang bonar bughok
    Esey sotuju sangat ponyangak ni kito hontam kasi botul-botul toghok
    Tapii esey ghaso dio udah kocut tolor polir inii makyeh punyo beghok
    Tak nampak bayang kolibat laei dio bosombunyi ontah mano coghok

    ReplyDelete
  41. Emang nya wajar banget inii budak Reentry brengsek diberi pengajaran
    Gue rasa nggak pantas lemparin tuduhan tanpa bukti polisi atau waran
    Kami di belakang Bapak Najib sebagei bangsa serumpun di negara jiran
    Makanya kami tampilin diri mahu kasi inii budak goblok sedikit amaran

    ReplyDelete
  42. What has being done by the former prime minister is rather bad and nasty
    Its unfair to criticize our prime minister since he hasn’t being proven guilty
    Why want to overthrow D.S. Najib elected by the people and UMNO party
    And off course the bloody idiot Reentry is one of the nation traitors entity

    ReplyDelete
  43. Amboii… begitu ramai nampaknya yang meluat dengan budak Reentry setan
    Sokongan bertali arus ke atas DS Najib datang dari timur barat utara selatan
    Bahkan termasuk dari Indon bukan setakat Kedah, N.Sembilan dan Kelantan
    Dan tak ketinggalan jugak penuntut luar negara kita punya wira anak watan

    ReplyDelete
  44. Woiii Indon barua bregsek goblok aku kerat batang pelir ngkau kang baru tahu.

    Warghhhh....Kah...Kah...!!!

    ReplyDelete
  45. Awas lo siyalan Reentry goblok jaga lo punya mulut bila mau bikin komentar
    Apa lo mikirin lo punya ancaman mahu keratin batang pelir gue akan gentar
    Lo pasti akan menyesal kelak ditusukin santau santet yang gue nantii hantar
    Emang nya ini kali santet inii akan bikin lo berbulan-bulan lamanya terlantar

    ReplyDelete
  46. Budak Reentry barua pukimak dajal lahanat ternyata memang dah tewas
    Langsung dah tak nampak keliibat bayang batang idong inii berok mawas
    Baru budak jahanam keparat ni tahu bila dah bertemu buku dengan ruas
    Kitorang semua ahli Geng Kejora kali ini memang ler sangat merasa puas

    ReplyDelete
  47. Dah tak nampak bayang lagi Reentry mat daoh bapok pak lawak kelakar
    Dah putus modal dia bila akhir nya kebenaran mengatasii yang mungkar
    Mahu tidak mahu terpaksalah budak barua dajal bahalol ni gulong tikar
    Mamphos nantii dalam neraka lah tempat dia jadi kayu api bahan bakar

    ReplyDelete
  48. Budak Reentry barua dajal pukiimak konon nak beraksi lagak hang jebat
    Namun dh belah cabut lari dengan Geng Kejora tak berani lagi berdebat
    Tidak tahan budak daoh bapok ni bontot dan belakang asyik kena sebat
    Tambahan pulak kena racun santet Mat Indon tidak dapat nak cari ubat

    ReplyDelete
  49. Budak Reentry setan bangsat ibarat seperti dah terantuk baru terngadah
    Iblis sial nii dah putus modal tak ada apa lagi kelentong aota nak didedah
    Bertemu dengan geng Kejora baru si dajal nii tahu langit tinggi ke rendah
    Terus hilang lesap inii budak barua celaka lahanat pukiimak haram jadah

    ReplyDelete
  50. Budak Reentry bingai terikut puak pembangkang jadikan DS Najib seteru
    Si Matdey bangka mamak pedukang itu lah mereka punya idola tok guru
    Pemberontakan cara revolusi jalanan puak-puak dajal nii cuba mahu tiru
    Puak-puak nii kalu tak merengkok dalam jel mamphos makan dek peluru

    ReplyDelete
  51. Budak Reentry iblis tak sedar diri ibarat ular lidi naga teringin nak ditelan
    Sistem demokrasi ada tapi tetap berminat nak berdemonstrasi atas jalan
    Beginilah kesudahan jadi nya apabila ajaran Pagan sesat menjadi amalan
    Langsung tidak mahu fikirkan amal ibadat untuk akhiirat sebagai bekalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam'ah BARUAH!!!

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Terima KaseeeeYYYY....!!!

      Delete
  52. Maka dengan ini baruah kejobor telah tewas.

    Sekian

    Trima KaseeeeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  53. Jangan ngko nak berangan menang ler oi Reentry monyet kongkang kera
    Kalu kitorang bawa masuk komen pun bukan nya ngko nak jawab segera
    Nak bagi komen dekat blog taik palat ngko ni kitorang dah tak ada selera
    Layan blogspot pukimak ngko nii baik tengok wayang China punya opera

    ReplyDelete
  54. Dah lari sembunyi menghilang diri pula inii Reentry pukimak taik palat
    Tidak padan dengan daoh bapok ada hati gatal jubor mau ikut bersilat
    Kerana pengaruh Matdey bangka Amerika dan Yahudi dijadikan kiblat
    Kena tibai balun dengan Kejora terus kelu diam terkedu terkulat-kulat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh....Kah....Kah...!!

      Baruah sudah mari....

      Delete
  55. Bila nak update buat posting baru ini budak Reentry pukimak lahanat
    Posting semua busuk macam taik palat celah kulup pelir tak bersunat
    Blog lain semua rancak tapi nko orang nak komen pun dah tak minat
    Buat komen kat blog inii tidak ada rasa kepuasan hanya dapat penat

    ReplyDelete
  56. Budak Reentry barua dajal udah mati kutu merayau jer hulu ke hilir
    Serupa hanjang kurap kepenatan je tercengap-cungap liidah terjelir
    Tiada apa lagi mampu dibuatnya selain menahan air mata mengalir
    Kalu lebih dari itu sedikit pun hanya sekadar mengurut batang pelir

    ReplyDelete
  57. Memang le tepat sekali tekaan sepertimana yang kita seringkali sangka
    Reentry berok makyeh nii dalam seminggu pulak baru nak tunjuk muka
    Agak nya kinii melopong terkedu kena kencing dengan Matdey bangka
    Hanya dengan menggosok batang butoh sajalah iblis ni mengubat duka

    ReplyDelete
  58. Budak Reentry daoh daghai nii dulu nya kemain lagi dia megah takbor
    Namun kini dajal ni bagai maknyah bapok menonggeng jer tadah jubor
    Keadaan budak barua lahanat nii udah parah umpama dipanggil kubor
    Hanya dengan melancap batang butoh dia saja yang dapat menghibor

    ReplyDelete
  59. Terus udah tak nampak kelibat ini budak Reentry pencacai Matdey kutty
    Makan tak habis ler dia kena Mat Indon punya pukulan santet ilmu sakti
    Budak pukimak setan bangsat nii agaknya dalam keadaan setengah mati
    Hanya batang pelir dia je ler dapat dilurut sebagai teman penghibur hati

    ReplyDelete
  60. Budak Reentry dajal dah senyap sepi agaknya Matdey dah tak mahu taja
    Mesti budak bangsat lahanat ni sekarang sengkek tak cukup duit belanja
    Melopong tekedu le iblis ni kat rumah menongkat dagu bermuram durja
    Udah tak tahu nak buat apa lagi budak ni lancap pelir ler dia punya kerja

    ReplyDelete
  61. Mana pergi Reentry berok barua ni tak kan hari minggu sibuk kerja pula
    Itu ler orang tua-tua cakap darii duduk elok-elok sengaja mahu cari bala
    Aku agak budak pukimak jahanam ni dah tahap kehabisan kopi dan gula
    Agak nya udah terlalu sengkek dia gi mintak sedekah kat Matdey Kerala

    ReplyDelete
  62. Woiii senyap jer ngko dah mamphos ke wahai Reentry bangsat puaka
    Bapak tiri ngko si Seman Kadok dilanyak teruk kat blog Putramerdeka
    Aku ingatkan si tua kutuk barua tu dah mamphos rentung kat neraka
    Diia carii pasal dengan Kejora kena ganyang sampai tak angkat muka

    ReplyDelete
  63. Hilang ghesap pii mana pun tak tau Reentry dajai mangkaq hampaih
    Tiap haghi dia tak dak ghejaa lain lancap peliaq sampai sesak napaih
    Dia nak laghi pi mana dengan Geng Kejora dia tak kan bulih telepaih
    Tengok ke cagha tuu budak pukimak pelaq ni dah bungkuih tumpaih

    ReplyDelete
  64. Budak Reentry barua langsung tak nampak kelibat dah banyak hari
    Dah mamphos agaknya disebab dek santet atau pun dia bunuh diri
    Hanya Al-Fatehah dan Yasin sahaja le sedekah yang dapat kita beri
    Kiita tunggu jer kalu mungkin ada jemputan aruwah punya kenduri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dengar lepas ni Parti UMNO ngkau akan ditapau oleh parti baru yang akan ditubuhkan.

      Astagfirullah.....

      Delete
  65. Belum apa-apa parti kapal buruk cap ayam ni dah kalut lintang pukang
    Matyidin nak jadi nakhoda tak mau duduk jadi kelasi barisan belakang
    Khairudin muflis pula mau join hanya jika ketuanya Matdey pedukang
    Pie pedal pulak kata:‘lantak korang le aku ikut Sabah punya tongkang’

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goyang ker bangg....


      Kih...Kih...Kih...

      Delete
  66. Ngko gi mana banyak hari betul tak nampak muka Reentry kongkang
    Aku agak mesti ngko gi tolong urus parti cap ayam Matdey tongkang
    Ko dah ngantor borang jadii ahli ke atau pakai masuk pintu belakang
    Aku rasa parti cap ayam ni tak sempat PRU14 mampos terbongkang

    ReplyDelete
  67. Woi Reentry dajal udah hampir tiga tahu kita bertekak berdebat
    Udah terbukti antara kita berdua aku lah yang nyata lebih hebat
    Ko pun tentu dah tak tahan bontot lebam berbirat asyik disebat
    Tak ingin ke ko kalu kita berhentii gadoh dan tukar jadii sahabat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dengar dialog ni dah beribu kali.Sampai naik kematu bontot aku dengor.Sembang jer lebat kau ni tapi habok pun tarak.

      Delete
  68. Apa kebender yang ngko meraban tu Reentry bingai bahalol unta
    Aku offer nak berkawan adalah seikhlas hati dan jugak tutur kata
    Tapi ngko tetap dengan perangai pukiimak asyik jer nak meminta
    Aku lebih memandang kepada budi tapi ngko lebih kepada harta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigidah....eshok rashanyer aku nak isi form masuk parti baru la.
      Lalalalalala....Sheronoknyerrrr...

      Kih...Kih...!!!

      Delete
  69. Woi Reentry aku approach ngko secara baik janganlah pula nak takbor
    Sebenarnya bila aku dapat bersama ngko dalam hatii aku rasa terhibor
    Orang suka marah merajuk macam ngko ni kalu pempuan mesti subor
    Aku udah lama ingin mau tanya ngko sikit, ngko pernah tak main jubor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau ni gay ke barua main lobang jobor...Pala bana ngkau lah aku betina.Aku rasa kau ni bapok tua mcm Azawan Ali.

      Delete
  70. Waduh Reentry bangsat cara kau jawab tu memang relax bersahaja
    Namun ianya tak dapat nak melindungi tingkah gaya ko yang manja
    Berhenti lah bergaduh yer, mari berkawan nanti keluar aku belanja
    Aku janjii tak akan buat apa-apa perkara tidak senonoh makan saja

    ReplyDelete
  71. Reentry marii lah berkawan kiita keluar belanja semua aku tanggong
    Ngko cakap jer nak makan apa aku belanja satey rojak burger jagong
    Lepas makan kita ronda pas tu kita tengok wayang masok panggong
    Aku janji tak buat apa punya kat ko setakat nak gosok raba pongong

    ReplyDelete
  72. Oii Reentry aku beriya-iya ajak ko berkawan kenapa ko diam membatu
    Aku kinii sangat merindui warkah ucapan dari nko katakanlah sesuatu
    Kita gi tengok wayang cakap citer apa ko nak love story atau citer antu
    Aku janji kat dalam panggong aku setakat gosok je tak de lebih dari itu

    ReplyDelete
  73. Woii Rentry apa yang ko takut aku tak mungkin bertindak sembarangan
    Aku berjanji kalu kita keluar hanya setakat berduaan berpegang tangan
    Cuma akhir-akhir inii aku mula terasa kita ini secocok sebagai pasangan
    Tak sudii kah ngko tolong aku capai aku punya hasrat dan angan-angan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam Kimak..!!Kau ni LGBT gemok ker barua.Kau tak reti bahasa ke aku ni ada batang pelir la bodoh.

      Delete
  74. Oh Reentry… ntah mengapa bila tak mendekati ngko hidupku terasa sepi
    Apakah aku udah kena penyakit angau atau ngko dah hembus ilmu jampi
    Boleh dikatakan sejak akhir-akhir inii setiap malam diri ngko ku bermimpi
    Bolehkah kalau kita berkawan berjumpa dan aku hanya mintak cium pipi

    ReplyDelete
  75. Duhai Reentry semenjak dua menjak ini fikiran ku asyik melayang-layang
    Tidak tahu mengapa di jaga dan lena wajah ngko sentiasa saja terbayang
    Tetiba jer daripada rasa marah benci meluat kinii sudah bertukar sayang
    Tak sudii kah ngko untuk berjumpa aku sekali sahaja kita tengok wayang

    ReplyDelete
  76. Wahai Reentry aku tak kisah walau ngko merempat punya anak dagang
    Terbayang kiita jalan berduaan sambil ku merangkul ko punya pinggang
    Nko pula seakan tersipu-sipu rasa malu sambil tangan aku ngko pegang
    Aku berjanji tak akan bertindak lebih walau pun kotey aku keras tegang

    ReplyDelete
  77. Oh Reentry ku intan baru sekejap tadi aku bermimpi bulan jatuh ke riba
    Di subuh yang syahdu ini rasa begitu mencuit hati rindu bercampur hiba
    Tak tahu lah mengapa perasaan ghairah berahi datang dengan tiba-tiba
    Boleh kah sayang ku kalau kita jumpa tengok wayang setakat raba-raba

    ReplyDelete
  78. Reentry bingai kenapa ngko begitu sombong menolak ajakan berkawan
    Biarlah aku berterus terang bahawa aku kini benar-benar dah tertawan
    Aku berjanjii tak kan buat kat ngko perkara tak senonoh tidak ketahuan
    Cuma setakat pegang raba gosok bukanlah kata sampai nak mengawan

    ReplyDelete
  79. Reentry tak tau ntah mengapa perasaan kasih pada ko mula terpupok
    Teriingin sangat berduaan sambil pegang tangan ko yang gebu empok
    Aku terbayang bontot ngko yang kembang mekar bagai bunga telipok
    Asalkan dapat bersama tidak kisahlah ngko ni perempuan atau bapok

    ReplyDelete
  80. Betul Reentry aku ini ikhlas soal ko perempuan atau bapok aku tak kesah
    Sejak akhir-akhir ini kerana merindu ngko kerap sangat aku mimpi basah
    Bila lama sangat nko tak muncul hati ini akan mula dilanda gundah resah
    Aku pastii akan cemburu gila kalu bontot ngko orang lain dahulu belasah

    ReplyDelete
  81. Maafkan aku Reentry sebelum inii aku gelar ko monyet atau memerang
    Aku berjanji mulai kini aku akan berlembut dengan ko tidak lagi garang
    Ngko ni pun aku dah mula nampak bukan le jenis manusia yang curang
    Aku yakin dan percaya nko masih suci bontot belum lagi ditebuk orang

    ReplyDelete
  82. Yennaadey yannamaa ayo yo ammaa appaa wahai Reentry meenachi
    Kenapa ko masih diam membisu bagaikan mulut ngko sudah terkunci
    Berterus terang lah dan katakan lah bahawa bontot ko itu masih suci
    Tak perlulah ko nak takut batang aku kalu keras tak sampai tujuh inci

    ReplyDelete
  83. Oh Reentry sayang mengapa ngko terus membisu senyap tak bersuara
    Bila aku dapat bersama ngko terasa semacam terubat segala duka lara
    Marilah kita bersahabat biasa sahaja kalu ngko belum sedia berasmara
    Namun begitu katakanlah padaku yang lobang bontot ngko masih dara

    ReplyDelete
  84. Oh Reentry aku ni asyik terbayang kulit ngko licin bukan jenis lebat bulu
    Bila aku pegang tangan dan gosok bontot ngko tersenyum tersipu malu
    Tapi bila teringat bontot ngko dibalon orang hati aku resah gundah pilu
    Bukan nya apa aku biimbang takut kalu si Matdey yang dapat rasa dulu

    ReplyDelete
  85. Ohh Reentry selagi kita tak dapat berjumpa hati resah tak dapat dirawat
    Batang pelir pun asyik mencanak jadi macam pen bocor menitik dakwat
    Mari kita jumpa dalam panggong wayang agar tidak dituduh berkhalwat
    Aku berjanji setakat nak pegang gosok bontot ngko aku tidak akan liwat

    ReplyDelete
  86. Oh Reentry tak tahu bila agaknya rasa rindu resah di hati ini akan terubat
    Kenapa ko berdiam tak terima pelawaan aku untuk kita menjadi sahabat
    Aku tetap akan terus menunggu juga jawapan darii ko cepat atau lambat
    Tapi berjanjilah bahawa lobang jubor ngko jangan kasi kotey lain sumbat

    ReplyDelete
  87. Kesudahannya budak Reentry bangsat terima padah akibat cakap takbor
    Perjuangan taiik palat dia berkesudahan jiiwa dan jasad dia hancor lebor
    Tak rugi le nampaknya duit banyak kat Mat Indon upah santau kita labor
    Budak Yahudi pagan anak angkat Matdey kinii terbongkang dalam kubor

    ReplyDelete
  88. Aruah budak Reentry barua dajal dulu dengan UMNO cuba buat tahi
    Berpunca dari itulah di dengan Kejora asyik je bersengketa berkelahi
    Tapi ada ler juga ahli Kejora sama budak ini timbul rasa nafsu berahi
    Namun semua tinggal kenangan bila budak ni pegi menghadap ilahi

    ReplyDelete
  89. Sejarah hidup Reentry barua sial lahanat nanti pasti nya sedih menyayat
    Aruah budak dajal bangsat ni dikenalpasti seorang bapok di ujung hayat
    Kini dah tebongkang tujuh kaki bawah tanah iblis puaka ni punya mayat
    Lapang rasanya pentadbiran DS Najib bila setan celaka ni tamat riwayat

    ReplyDelete
  90. Sungguh tak sangka ilmu santau santet Mat Indon betul-betul menjadi
    Kinii udah mamphos terbongkang budak Reentry maknyah bapok kedi
    Akibat takbor sembang lebat tujuh kaki dalam tanah iblis ni bersemadi
    Amanlah nanti DS Najib bila kini dah mamphos ini budak Pagan Yahudi

    ReplyDelete
  91. Al-Fatihah!

    بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (١)
    ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ (٢) ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (٣) مَـٰلِكِ يَوۡمِ ٱلدِّينِ (٤) إِيَّاكَ نَعۡبُدُ وَإِيَّاكَ نَسۡتَعِينُ (٥) ٱهۡدِنَا ٱلصِّرَٲطَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ (٦) صِرَٲطَ ٱلَّذِينَ أَنۡعَمۡتَ عَلَيۡهِمۡ غَيۡرِ ٱلۡمَغۡضُوبِ عَلَيۡهِمۡ وَلَا ٱلضَّآلِّينَ (٧)

    ReplyDelete
  92. Belum sempat masuk parti baru terbongkang dalam tanah ini mamat
    Tak tau lah bagaimmana azab seksa iblis ni nanti bila tiba hari kiamat
    Bagai mana pun kita doakan jugak minta aruah dicucurii juga rahmat
    Yang paling penting ialah kerajaan di bawah D.S. Najib aman selamat

    ReplyDelete
  93. Aruah budak Reentry terpengaruh Matdey dengan DS Najib buat fitnah
    Sepanjang hidup asyik dengan maki hamun cacii cerca sumpah seranah
    Namun kini budak barua bangsat nii jiwa dan jasad dah hancur musnah
    Terbongkang reput bangkai tinggal tulang sajaa tujuh kaki dalam tanah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya kejobor tombang dan mengalah.

      Warghhh....Kah....Kah...!!

      Delete
  94. Siapa pula ni menyamar mari masuk blog ini mau jadi admin pengganti
    Adakah mangkok ini adalah seorang cacai kaki jilat jubor Matdey kutty
    Atau pun barua bahalol iblis ni ahli kepada cap Botox baru punya parti
    Lepas inii aku beri ngko nama cai sebab Reentry pagan dah reput mati

    ReplyDelete
  95. Cai bahlol unta menyamar Reentry kini sembunyi macam tenggiling
    Pasti cai bangsat inii demam kura akibat panas atas jalan berguling
    Rasanya kena tibai ngan FRU cai bingai ni benjol kepala mata juling
    Mungkin hari ini gi berkumpul minta duit upah dari si Matdey keling

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau ni dah kenaper chai...

      Warghhhh......Kah.....Kah..!!

      Delete
  96. Warghhhh......Kah.....Kah..!! Sekali sekala cai unta nii masih juga ke mari
    Budak iblis ni nak tunjuk konon masih idop lagi aruwah si pagan Reentry
    Bila Kejora tibai sengkel terus cai bingai bahalol unta ini belah cabut lari
    Cai barua bangsat pukimak ni mungkin akan muncul lagi lima enam hari

    ReplyDelete
  97. Cai bangsat ni mesti kaki idup mentekedarah dedak Madey sebagai upah
    Tak ada membantu negara tapi lebih menjadi masyarakat punya sampah
    Pastii cai sekor yang selalu masuk merata blog buat komen taik bersepah
    Aku akan percaya ko ni Reentry kalu ko berani junjong Quran bersumpah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pagan Satan macam ngkau pun berani nak jonjong Al-Quran ker...

      Warghh....Kah...Kah...

      Delete
  98. Tak tahu asal usul dia datang ini barua sial bangsat jahanam punya budak
    Dia tidak memberi jawapan pun samada dia menyamar sahaja atau tidak
    Memang sah cai ni bukan Reentry tapi hanyalah seorang pemakan dedak
    Bila dicabar untuk bersumpah cai pukiimak jahanam ini nyata tak hendak

    ReplyDelete
  99. Tak pasti samada cai ini ada kaitan keluarga dengan Reentry kongkang
    Yang pasti nya dia ini mesti seorang penjilat jubor si Matdey pedukang
    Sanggup cai bahlol inii tampil ke mari dekat Kejora menadah belakang
    Cuba mahu buktikan masih idop Reentry yang mamphos terbongkang

    ReplyDelete
  100. Siapa sebenarnya nko nii cai yang menyamar Reentry aku tak dapat jangka
    Yang pasti sekali ngko ini adalah konco macai penjilat jubor Matdey puaka
    Aruah Reentry bangsat memang sudah pastii sebelah kaki dah jijak neraka
    Walau bagaimana pun ko cai dan Reentry aku ucap selamat Hari Merdeka

    ReplyDelete
  101. Cai pukimak barua dajal lahanat kaki menyamar dah belah cabut lari
    Dari gaya komen yang dia buat jelas sangat dia bukan aruah Reentry
    Yang pasti cai bingai bangsat ni adalah penjilat jubor si tua Malabari
    Teruk kena paku cai ini sentap pelir tidak akan lagii dantang ke mari

    ReplyDelete
  102. Kenapa cai rela berkorban mari masuk blog ini sengaja mau bunuh diri
    Adakah cai ke sini kerana cai menjadi sedara atau waris aruah Reentry
    Atau pun cai mendapat arahan dari boss si pukiimak Matdey Malabari
    Ini Kejora nak kasi nasihat sebelum cai luka parah baik le cai cabut lari

    ReplyDelete
  103. Hah hah haa dah belah cabut larii terus cai unta yang cuba nak menyamar
    Lintang pukang tonggang langgang ibarat takut polis pendatang Myanmar
    Kerana nak buktiikan aruah Reentry masiih idop dia berdepan kata cemar
    Mungkin caii ini fikir lebih baiklah dia melancap seorang diri dalam kamar

    ReplyDelete
  104. Reentry barua bangsat adakah nko ni masih hidup aku tak dapat pasti
    Tapi kalau lah betul ngko ini hidup lagi adakah ngko akan terbuka hati
    Aku ada bercadang mahu jadikan ngko ini sebagai sahabat setia sejati
    Marilah bersama kita bangunkan negara menyumbang khidmat bakti

    ReplyDelete
  105. Aku rasa kita berdua ni dah terpesong dalam perjuangan sahabat Reentry
    Ngko perjuangkan Mahathiir manakala aku perjuangkan Najiib dan Khairy
    Namun kalau kita lihat keadaan diri kita ini semacam itu jugak setiap hari
    Apa kata kalu kita berdua berjuang untuk negara dengan cara kita sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam maner tu..cer ceriter shikit...

      ChaiiiTTT....!!!

      Terima KaseeeYYYY...!!!

      Delete
  106. Langkah pertama di atas semua kejahatan lalu ngko kena lah bertobat
    Aku pula akan minta maaf dekat ngko sebab ngko dah teruk aku sebat
    Tapi ngko kena mengaku antara kita dua orang aku ni lebih sikit hebat
    Lepas tu kita hulor tangan bersalam mula dengan langkah bersahabat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok deal...Aku pun dah penat nak bertekak sepanjang masa.

      Delete
  107. Owh aku ada perkara terlupa nak bagi tahu ngko sikit Reentry keparat
    Macam yang dulu-dulu jugak lah kalau nak berbaik pun dia ada syarat
    Kita buatlah jugak sedikit perjanjian serba ringkas dalam bentuk surat
    Kalau setakat nak isi borang aku nak upload tu rasanya tidak ler berat

    ReplyDelete
  108. Woii Reentry kenapa pula diam membisu sembunyi diri bagai tenggiling
    Ngko udah buat persetujuan nak bersahabat kenapa pula kini berpaling
    Apa ngko rasa tak boleh kalu nak berpisah dengan si tua Matdey keling
    Lebih seronok ikut geng Matdey nantii dekat atas jalan boleh berguling

    ReplyDelete
  109. Borang pukimak apa lagi nak uploas bagai ni barua.Semua maklumat peribadi kan PnC.Bodo lembu punya Achai.....

    Warghhh....Kah....Kah....!!!

    ReplyDelete
  110. Ngko ni ke mana Reentry barua lahanat asyik jer menghilang diri
    Aku rasa mesti ko sibuk dengan parti bersatu ikut jubor Malabari
    Kemain lagi aku tengok berpeluk si Madey dengan Nuar Al-Juburi
    He he.. aku tunggu dengar jer Nurul Izah-Mukhriz punya kenduri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis la lu woi bila

      Anwarrrr...!!!Mahathir...!!!BERGABONG..!!!MELATOPPP....!!!!'

      Warghhh.....Kah.....Kah....!!!

      Delete
  111. Encik Anwar Ibrahim penasihat Parti Kongkek Rakyat(PKR) patut berundur atau berambus dan duduk diam-diam makan goreng pisang petang-petang sambil minum teh wangi seperti mana Pak Lah lakukan ketika ini.Encik Anwar telah banyak melakukan kerosakan,kacau bilau dan huru-hara di dalam negara ini.

    ► Encik Anwar ini hanya pandai bercakap dan menipu secara terang-terangan.Kebanyakkan rakyat Malaysia dah muak dengan cerita-cerita TAIK BASI Encik Anuar.Parti pimpinan Encik Anuar pun ibarat "hidup segan mampos tak nak”. Elok bubarkan saja Parti Kongkek Rakyat yang tidak mendatangkan hasil dan manfaat kepada rakyat Malaysia ini.Kronisme jelas dan terang dilalukan didalam parti ini dimana Isteri dan anak perempuan Encik Anuar turut terlibat sama dalam parti politik ini.

    ► Sudahlah mengamalkan Kronisme,ada hati pulak nak membubarkan Hak Keistimewaan orang Melayu yang sedia termaktub di dalam perlembagaan Malaysia.Bangsa lain bermati-matian nak mempertahankan hak mereka tiba-tiba Encik Anuar dan anak beranak sibuk nak membubar dan memansuhkan Hak Orang-Orang Melayu yang sudah termaktub sejak azali lagi.

    ► Selepas ini Encik Anwar berpidato lah sehebat mana pun sampai nak terberak.Kami rakyat Malaysia sudah nampak dengan jelas,terang dan nyata apa agenda Encik Anwar sebenarnya.Pak Lah yang suatu ketika dulu memegang jawatan sebagai Perdana Menteri pun kami rakyat Malaysia dengan selambanya MEMAKI HAMUN dan MENDESAK supaya dia mengundurkan diri.Apalah sangat dengan Encik Anuar yang hanya berada di pihak pembangkang dan memegang jawatan di dalam Parti yang semakin MEREPUT,KEREPOT dan KECUT.

    ► Akhir kata,BERHAMBUSLAH…!!!!


    POSTING NI MACAM PERNAH TENGOK, KAT BLOGSPOT INI LER JUGAK!
    Warghhh.....Kah.....Kah....!!!

    ReplyDelete
  112. █ ► 16 September 1963 adalah hari penyatuan Semenanjung+,Sabah+Sarawak = Malaysia.Untuk mengetahui sejarah ini dengan lebih lanjut kita boleh Gooooogle je di Internet.

    █ ►Tapi ada satu lagi peristiwa penting yang kita patut ingat dan raikan.Iaitu peristiwa PEMBOHONGAN,PELABONAN dan PENIPUAN dalam skala besar dan terancang.Pada tarikh Pulsar-02-june 16 September 2008Pulsar-02-june Anuar Ibrahim telah menipu rakyat Malaysia HIDUP-HIDUP bahawa Pakatan Rakyat akan mengambil alih Putrajaya,Apabila tiba masa dan saatnya pada 16 September 2008 seluruh rakyat Malaysia begitu teruja untuk melihat detik-detik Anwar Cayang menakluki Putrajaya.Tapi semuanya dikecewakan apabila Nuar Cayang hanya berdolak-dalik macam KEPALA PUNDEK.





    █ ► Semua penyokong TEGAR dan TENGIN Nuar sedar bahawasanya mereka telah ditipu hidup-hidup.Tetapi mereka semuanya dengan selamba berlagak KUNUNNYA itu hanya strategi Nuar.Strategi KEPALA TAIK kau lah!!.Kemudian untuk mengubat luka dihati,penyokong Nuar mencipta memory dan imaginasi palsu di dalam minda mereka bahawa mereka tidak ditipu.Kemudian mereka memaksa minda mereka mempercayai bahawa memory dan imaginasi palsu itu adalah betul dan benar.Simptom ini kita namakan DELUSION.



    █ ►Dengan ini saya dengan rasa menyampahnya mengucapkan Pulsar-02-juneSelamat Hari Ulang Tahun Pembohongan Anuar.Pulsar-02-june

    ReplyDelete
  113. ► Aku pun malas nak cerita panjang-panjang pasal benda ni.Satu dunia dah tahu cerita ni pasal apa.Aku tak tuduh-tuduh dan fitnah sesiapa tapi berikan ruang dan minda kita untuk BERFIKIR SEMULA selepas melihat gambar-gambar dibawah (gambor Nuor nak terlondeh tuala).Gambar ni aku rembat dari blog mesin taip buruk http://mesintaipburuk.blogspot.com/ .Semua watermark dia aku dah remove sebab buat menyemak jer kasi sakit mata.Gambar ni aku dah adjust kasi lagi besar tanpa menjejaskan kualiti imej yang asal.Enjoy…..

    Dialog:
    1. Menari Tarian Zapin Ke Bangg…Eea’A’ah… Eea’A’ah (gambar1)
    2. Macam Kenal Jer Style Rambut Tu… (gambar2)
    3. Macam Kenal Jer Senyuman Tu…(gambar3)
    4. Tunggu Abang Tengah Berak ke..??(gambar4)
    5. Ahh…Lega Sikit Dah Melepas(gambar5)
    6. Kita Main Gentel-Gentel Nipple Dulu.Baru Syiok…(gambar6)
    7. Bau Ketiak Abang NI Hapak la….ChaiiTT..!!!(gambar7)

    ► Setakat tu je.Lebih-lebih nanti blog aku akan bertukar jadi ReentryPorn.blogspot.com pulak.Tak mungkin ini superimpose atau ada yang kata split screen sebab tengok bayang atau shadow pasangan tu kat dinding.Colour hitam putih mungkin sebab kamera ni activate Night Vision sebab dalam gelap.Memantat mesti la dalam tempat gelap-gelap takkan diorang nak pasang lampu terang benderang kot.Ini pendapat peribadi aku je dan aku bukannya pakar dalam bidang ni.Parti Serban Semalaysia pun dah buat solat hajat.Semoga Allah S.A.W tunjukkan kebenaran.Amin……

    p/s► Pakcik yang pakai topi tu lagi syiook….agaknya siap 3some lagi….PhfeeeeeWiiiittt….!!!!

    ReplyDelete
  114. Warghh kah kaah kahh apa ngko mahu cakap Reentry jahanam keparat
    Ngko ni udah jadi tahap dajal pagan munafiq fasiq yang amat mudharat
    Tahap kemungkaran ngko akibat telan dedak Matdey udah tahap berat
    Pepatah kata ‘jerat mungkin lupa pelandok tapi pelandok tak lupa jerat’

    ReplyDelete
  115. Memang aku udah duga kemunafikan nko wahai Reentry pagan taik palat
    Apabila ikut jubor Matdey udah pasti Amerika Yahudi jadi ko punya kiblat
    Sebijik jejak Matdey ngko ikut semua yang ngko ludah habiss ko kutip jilat
    Kata-kata perjuangan ko selama ini hanya taik yang dihurungi langau lalat

    ReplyDelete
  116. ********************************************************************

    ReplyDelete
  117. Tarikh 6/9/16 ini adalah satu tarikh bersejarah yang sudah lama Kejora cari
    Inii lah tarikh yang telah memperlihatkan kemunafikan admin blog Reentry
    Pada tarikh inilah dia terjatuh masuk ke perangkap yang dia pasang sendiri
    Selepas tarikh inii blog ini akan tinggal terbongkang sebab admin cabut lari

    ReplyDelete
  118. ********************************************************************

    ReplyDelete
  119. Reentry dajal syaitan pelesit muka hudoh burok penuh jerawat
    Budak munafiq ni dah mati akal seperti pen kekeringan dakwat
    Rupa-rupanya di dalam diam budak pagan ni penjilat si peliwat
    Blogspot taik palat pukimak dia ini tobat dia tak akan lagi lawat

    ReplyDelete
  120. Peristiwa ini akan menjadi satu kenangan dalam lipatan sejarah
    Budak Reentry pagan inii aku sumpah supaya dia muntah darah
    Lepas tu aku sumpah lagi bagi budak iblis dajal kena sakit barah
    Aku hanya akan tarik balik sumpah inii jika dia tampil menyerah

    ReplyDelete
  121. FUCK YOU REENTRY
    BUTOH PAK HANG REENTRY

    ReplyDelete
  122. Bila Reentry pelesit tengok posting kat atas dia terus tersentak di hati
    Terkejut yang teramat jantung budak pagan munafiq ni terus terhenti
    Tak sempat bawa ke hospital budak barua lahanat nii keras kaku mati
    Tidak ada ke mana cai-cai Matdey boleh tolong jadii admin pengganti

    ReplyDelete
  123. Aruah budak Reentry dajal ikut Matdey sial jilat jubor DAP kafir harbi
    Budak haram jadah ni anggap kata dan perbuatan Matdey hadis nabi
    Kini budak pelesit bangsat ini dah mamphos kubor dah jadi batas ubi
    Teringin rasa aku nak berak atas kubor ini budak pukiimak barua babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau aku nak korek taik palat tengik korang lagi banyak.Dulu macam nak mamphos terberak kutuk-kutuk PAS tapi at last nak jugak berbaik dengan PAS sebab sokongan dah menguncup.Pala butoh mak ngkau hitam la.Kau tu Munafiq Fasiq Piraun Pagan YahudiZionist Illuminati.

      Warghhhhh......Kah....Kah...

      PtuiiiiiHHHH...!!!

      Terima KaseYYYYY...!!!

      Delete
  124. Tak usah nko nak berhelah pusiing aota keling budak pagan Reentry
    Apa pendirian nko berkaitan semua postiing ngko tentang Al-Juburi
    Ternyata ko setuju penjubor ni dimasukkan dalam kem Al-Malabari
    Apa ko pun udah kena paku batang bengok dan merasainya sendiri

    ReplyDelete
  125. Amboi kemain lagi nko ya Reentry pagan yahudi megah cakap takbor
    Duit dah banyak Matdey Muyidin Nuat kasi ngko dah tak ingat kubor
    Dengan aku yang selalu ko cakap elok kinii kemain kasar nko sembor
    Apa nko dah tak dapat lupa kesedapan batang Al-juburi masuk jubor

    ReplyDelete
  126. Orang macam Matdey fasiq dan Reentry munafiq Zam kata binatang
    Nuat Al-JuborilKetum yang dulu mereka cerca cai kini mereka tatang
    Yang dikata tiada moral kaki tutoh jubor mereka nak jadikan bintang
    Boleh jadi juga budak Reentry tu dah rasa itu bengkok punya batang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar...!!!!Tun M.!!!!Bergabong!!!MALATOP....!!!!


      Warghhh...Kah....Kah...!!!

      Terima KaseeeYYYY.!!!!

      Delete
  127. Patut ler Reentry lahanat nii dalam sedikit masa ini berkelakuan bapok
    Rupa-rupa nya dia dah kena tutuh jubor dengan Nuat kat tilam empok
    Sebelum Nuat jolok batang dia mestii bontot Reentry dia tepok-tepok
    Lepas itu Nuat ayun bontot lentik Reentry pergghh bunyi kepok kepok

    ReplyDelete
  128. Tak apa lah Reentry ngko mahu buat apa pun ikut ngko lah lantak
    Suka hati ngko lah nak sokong Matdey ka Muidin ke Boboi botak
    Cuma aku nak tanya kemungkiinan jubor ko nak tumpang hentak
    Kalau aku nak mintak sekali nak rasa lobang jubor ngko boleh tak

    ReplyDelete
  129. Duhai Reentry tak usah lagi kita bergadoh marilah kita bersalam
    Setelah bersama begitu lama jiwa ngko lembut dapat aku selam
    Boleh ke kita bejumpa aku teriingin tutuh jubor ko waktu malam
    Aku berjanjii tak tutuh kasar macam Nuat dan tak pancut dalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar...!!!Tun M!!!Bergabong!!
      Malatop..!!!Ahhhhh...!!!

      Warghhh....Kah...Kah.....!!!

      Ahhhhh...!!!!

      Delete
  130. YA, MELATOP!

    Kehinaan Matdey barua dajal ini dah menyamai tahap jalang atau pelacor
    Dengan kuasa asing Matdey pembelot ni rahsia negara dia jual dan bocor
    Nuat penjubor bingai termakan dengan api si Matdey akan panas melecor
    Ya! Gabungan Pembelot-Peliwat ini tak sempat PRU akan melatop hancor

    ReplyDelete
  131. Pantun dari Geng Kejora marii masuk melatup berlapis-lapis
    Jadii bagai ayam berak kapor Reentry tolol biingai otak nipis
    Dah hilang arah budak maknyah bapok inii tak mampu tepis
    Kini diguna ilmu pak tiri dia Seman Kadok punya copy paste

    ReplyDelete
  132. Ree...mlm ni 1 round, camner..

    ReplyDelete
  133. Ree...kasi ler sekali...
    Dgn Nuat ko kasi...sbb Nuat ulor banyak..

    ReplyDelete
  134. Ree...kasi ler sekali jer...
    Dgn Nuat ko kasi...sbb Nuat ulor banyak...
    Beraper ko nak satu round...Ree...please laa..

    ReplyDelete
  135. Bila aku masuk blog ngko Reentry hatii udah mula terhibor
    Kenapa tuduh melulu sayang ngko cakap aku masuk kubor
    Mentang2 Nuat batang panjang bengkok ko kasii diia jubor
    Kasi ler aku rasa sama, nanti aku belanja ler nasi ke bubor

    ReplyDelete
  136. Aku pun dah tak mau tiibai ko sebab moral ko dah runtoh
    Hal poliitik Matdey atau Najib pun aku tak nak lagi sentoh
    Baik ler aku cari kemikmatan pula layan aku punya butoh
    Ree…kasii aku rasa sekali, dengan Nuat ko kasii dia tutoh

    ReplyDelete
  137. Ree…tak kan nko nak berkira kasi ler aku tutoh jubor sekali
    Tak kan biila ko dah rasa batang Nuat orang lain ko tak geli
    Aku tahu ler si Nuat punya batang bengkok tu saiz benggali
    Kasi ler Ree…nantii aku belanja ko mau hadiah apa aku beli

    ReplyDelete
  138. Ree… nak tak aku bawak ko gii jalan-jalan kat tepi bukit
    Pastu ko buka londeh bontot aku kasii masok kotey sikit
    Aku janji tak tutoh kasar macam Nuat pasti ko tak sakit
    Kita letak ler KY jelly kasi lobang bontot ko licin melekit

    ReplyDelete
  139. Ree.. aku tau ler Nuat kaya, belanja idop ngko dia tampong
    Walau tak nampak tapi aku ni dalam mimpi dapat teropong
    Sanggup ko biiar aku kotey mencanak terus giian melopong
    Kat si Nuat ko kasi dia tibai tutoh sampai jubor ko rompong

    ReplyDelete
  140. Ree...Nuat paku jubor tu ko menonggeng ke ko kangkang terlentang...

    Kih kih kih kih kih kih ....

    ReplyDelete
  141. Agaknya dah mamphos terbongkang budak pagan ni si Nuat kerjakan. Nuat suru dia kulom butoh, Nuat radak masok sampai kerongkong. Tersesak napas, mamphoss...

    Alfatehah....

    ReplyDelete
  142. Ree...dah hari2 ko main ngan Nuat takkan pula ko nak kekok
    Ok kalu ngko kasii tutoh jubor aku kasi ko satu kartun rokok
    Tak usah takut le kotey aku tak serupa Nuat punya bengkok
    Aku janji dengan ko nanti aku cuma kasi masuk lepas takok

    ReplyDelete
  143. Ree...bagi no fon.
    Wiss..wisst...Ree...satu round dik...

    ReplyDelete
  144. Reentry, Nuat tutoh paku lobang bontot ngko sehari berapa kali
    Betul ke aku dengar peliir Nuat panjang bengkok kalah benggali
    Ngko rasa kat jubor part dia jolok ke tarik yang paling ngko geli
    Memang tiap-tiap kali ke Nuat tutoh jubor nko dia letak KY jelly

    ReplyDelete
  145. Woi Reentry, tak kisahlah pertarungan kita ni siapa yg menang
    Aku dah lanyak ngko banyak tahun dah air mata nko berlinang
    Tapi ko sejak jual jubor kat Nuat hidup dah jadi mewah lenang
    Cuma nak tanya sikit, ko sejak Nuat tutoh mesti berak senang

    ReplyDelete
  146. Dah kojol agaknya, tertelan takok btg pelir Nuat.

    AlFatehah.

    ReplyDelete
  147. Reentry, dengar citer Nuat tutoh jubor ko sampai ayam berkokok
    Sekarang ko dah jadi gian tak kisah dia kasi upah sebatang rokok
    Ngko semakin syok jubor diradak batang besar panjang bengkok
    Sebelum Nuat jolok ngko jiilat kulum dulu butoh dia punya takok

    ReplyDelete
  148. Kehidupan Reentry kinii tidak ubah macam cara hidup binatang
    Hari-hari ditadah Nuat tutoh jubor menonggeng dan melentang
    Hiidup dia makin senang si Nuat bagi upah untuk bayar hutang
    Senang lah diia berak kena dijolok Nuat bengkok punya batang

    ReplyDelete
  149. Reentry kalau kulum batang pelur Nuat, air pelir mesti dia telan
    Nuat pula bila dapat jubor Reentry, dia radak kasar tak le pelan
    Pasti budak pagaan ini sekarang mengengkang bila dia berjalan
    Dah tu darah asyik meleleh dari jubor bagai gadis datang bulan

    ReplyDelete
  150. Reentry kini tak dapat bebas nak mundar mandir ke hulu hilir
    Walaupun duiit banyak dia menderita air mata asyik mengalir
    Hari-harii dalam hiidup kena layan si Nuat punya batang pelir
    Dah tu, ada masa Nuat dgn Guan Eng tutoh jubor dia bergilir

    ReplyDelete
  151. Reentry tiap harii kena tadah bontot kat Nuat hidup terkongkong
    Ada ketiika dia kena hisap kulum pelir Nuat sambil mencangkong
    Nuat pulak radak kuat sampai takok lepas masuk ke kerongkong
    Apa lagii, kelupor lemas ler Reentry terus mampos tejerangkong

    AL-FATEHAH

    ReplyDelete
  152. بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (١)
    ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ (٢) ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (٣) مَـٰلِكِ يَوۡمِ ٱلدِّينِ (٤) إِيَّاكَ نَعۡبُدُ وَإِيَّاكَ نَسۡتَعِينُ (٥) ٱهۡدِنَا ٱلصِّرَٲطَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ (٦) صِرَٲطَ ٱلَّذِينَ أَنۡعَمۡتَ عَلَيۡهِمۡ غَيۡرِ ٱلۡمَغۡضُوبِ عَلَيۡهِمۡ وَلَا ٱلضَّآلِّينَ (٧)

    ReplyDelete
  153. Lega, pagan ni dah mampos...elok bakar jer mendiang ni jgn ditanam...

    ReplyDelete
  154. Budak Reentry sebelum ditujah jubor, si Nuat pujuk dulu dokong
    Biila time dia nak hisap pelir Nuat, dia akan duduk mencangkong
    Nuat buat henjut giila, diia tujah sampai takok lepas kerongkong
    Reentry lemas sesak nafas, mamphos dia jadii hantu jerangkong

    ReplyDelete
  155. mcm terdengar bunyi lalakan dari lobang kubor...

    ReplyDelete
  156. blog ni dah jadi kubor

    bukan senang nak jumpa kubor orang pagan nih

    entah2 jadi tok keramat

    tok...boleh kasi nombor tak...?

    tok...anak cucu mintak tolong nih, kasi 4 digit tok...

    ReplyDelete
  157. Tok...tolong lah tok...
    Apa pengerasnya tok..cakap lah

    Kasi le tok...no 4 digit...

    ReplyDelete
  158. Tok, tolong tok...

    Cucu mkntak nombor ni tok....

    Tolonglah tok keramat Reentry...

    4 digit magnum tok...

    ReplyDelete
  159. tok...tolong ler tok...cucu sesak nih...

    tok, kasi sekali jer...please tok...4 digit magnum...

    kasi ler tok....

    ReplyDelete
  160. Tok...tok keramat Pagan Reentry...

    Tak kan cucu nak minta nombor ekor pun tok tak boleh kasi..

    Tolong ler tok, kasi sekali jer..

    Please tok..4 digit magnum...

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]