http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Sunday, October 24, 2010

SIAPA KATA MALAYSIA TAKDER 'HOMELESS'

 

Sedih pulak aku tengok bayi yang umur baru 17 bulan ni tapi  dah terpaksa hidup dalam keadaan yang sangat daif dan menyedihkan.Tak sangka masih ada yang terpaksa hidup dalam keadaan begini.Kalau Mat Indon atau Mat Ganja yang duduk macam ni aku tak berapa heran sangat.Harap-harap ahli-ahli politik tak kisah la dari Kerajaan(yang boleh merasa denyut nadi kentut rakyat) ataupun Pembangkang (yang kununnya membela dan menjaga hak rakyat) tampil memberi bantuan.

 

Kepada Datuk Seri Sharizat(Menteri Pembangunan Wanita) harap ambil la dulu budak tu duduk di Rumah Perlindungan JKM buat sementara waktu.Budak tu pun dah banyak kali kena SAWAN mungkin sebab demam panas yang tak dipantau dan tak diberi ubat.

Kemiskinan di bandar ni kompleks dan rumit.Secara zahiranya kita nampak orang tu macam normal tapi sebenarnya mereka menderita di dalam diam.Manusia apabila terdesak + tiada iman dan akal yang waras akan terdorong untuk melakukan jenayah dan perkara yang diluar tabii  untuk survive meneruskan kehidupan.Harap maklum.

Berita dan gambar-gambar ni adalah BELAS IHSAN dari blog http://ondscene.my/. Gambar ni asalnya ada WATERMARK (ondscene.my)tapi sekali aku sudah kasi REMOVE daaa……terror tak aku macam Macgyver …Wakakakakak…Sakit mata lah tengok gambar-gambar yang ada TANDA AIR(watermark) nie…Chaittt……jangan mara aaa… bro ondscene.

 

Terima Kaseyyyy…..!!!! Pointing up◄------- Malaysia Fingers crossed◄----- 3 Jenis Sekolah ShiftyMacam PUNDEK..!!!

No comments:

Post a Comment

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]