http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Saturday, November 13, 2010

LETAK LOGO LAWA SIKIT LA DEKAT STEERING INSPIRA.BARU SYIOKK.

Design Proton Inspira ni punya steering ni nampak tak menyerlah langsung.Panel button dah cun tapi logo kat tengah tu nampak kelam dan tak menyerlah.Macam kereta Low Spec.Aku rasa elok Proton letak logo yang menyerlah sikit dekat steering tu.Contohnya yang macam aku buat ni.Guna colour silver jer tak payah nak colourfull macam Waja punya steering sebab kalau banyak sangat colour macam menganggu mata n berserabut masa tengah driving.Aku edit tak berapa kemas sangat sebab aku bukannya pandai sangat pakai image editing software ni.Tapi lebih kurang macam ni lah ↓

 

Terima Kaseyyy….!!!

 

Reentry Logo

4 comments:

  1. poton x pandai berubah tapi lu pandai mengubah...hahaha

    ReplyDelete
  2. wow...bleh tahan jgk reentry..BUTUH PAK HANG!!!

    ReplyDelete
  3. ok jgk tu lu buat bro.bodoh betui la proton ni....kah..kah...kah...

    ReplyDelete
  4. simen. semua org tau tu. HAHAHA. MALAYSIA "BOLEH"

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]