http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Sunday, February 14, 2016

BHA_RHU_WHA BANGSAT!

300 comments:

  1. Tak tau le apa nak jadi dengan ini ustad munafiq fasiq Reentry katak puru
    Dekat posting sebelum ini terus dia cabut lari tidak tahan dihujani peluru
    Bila dah tersepit tak tau nak buat apa dibuka pula posting taik palat baru
    Namun macam mana pun selagi tak surrender ustad iblis ni tetap diburu

    ReplyDelete
  2. Memang tidak silaplah sebelum inii aku punya jangkaan atau pun firasat
    Mangkok lahabau barua sekor ni memang pengikut ajaran tarekat sesat
    Dia nak suruh orang bertobat tetapii dia sendiri gelarkan orang bangsat
    Namun bila Geng Kejora mengamuk terus sentap pelir kat bawah pusat

    ReplyDelete
  3. Reentry barua bangsat buka blogspot dan posting konon mau carii nama
    Namun hujah yang dilontarkan hanyalah aota fitnah lakonan dan drama
    Si dajal nii cuba nak berlagak aksi ustad tapi sayang tak ada ilmu agama
    Sebab itu semua hujah dia Kejora ratah senang jerr macam buah kurma

    ReplyDelete
  4. Saper jadi bharhuwa dia yang rasa palatnya.

    Kih...Kih...Kih....

    ReplyDelete
  5. Baik ngko tutup jer inii blogspot wahai Reentry bangsat kongkang kera
    Buat posting pun serupa taik palat babi nak komen pun tak ada selera
    Nampak benar ko nii maknyah bapok tapi cuba nak berlagak jadi wira
    Ngko tak akan dapat apa pekdah kecuali kena belasah dengan Kejora

    ReplyDelete
  6. Woi Reentry ngko tu hanya anak bilis cikai tak usah ler mimpi jadi jerong
    Kalau ilmu kosong di dada tak usah ler nak masok gelanggang bertarong
    Inilah yang dikatakan pepatah idong tak mancong pipi tersorong-sorong
    Nak tewaskan ngko nii tidak susah cukup kalu ketuk dengan tempurong

    ReplyDelete
  7. Reentry barua haram jadah ni terok sangat bahan posting yang dia saji
    Ini lah jadinya bila jahil tak berilmu tapi malas nak belajar dan mengaji
    Yang dia tau hanyalah buat fitnah bohong mengutuk orang umpat keji
    Namun dia tidak akan terlepas di akhirat kerana itu Tuhan punya janji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku hint-hint sikit jer korang dah meroyan.Kalau aku henjut laju-laju mau terberak korang.PRU akan datang BN sakit tenat woiii.Tak dapat aku bayangkan tsunami rakyat yang bakal melanda.Masa tu baru kau tahu langit tu tinggi atau infiniti.Kih....Kih...Kih....

      Delete
  8. Berubah lah insaf dan bertobat segera wahai Reentry jahanam keparat
    Jangan hanya nak berseronok mengejar dunia ingat le juga hari akhirat
    Beramallah ikut cara ajaran Islam dan tinggalkan gaya cara hidup barat
    Percayalah bahawa sesungguhnya balasan Tuhan itu teramatlah berat

    ReplyDelete
  9. Hoii Reentry pukimak buangkan lah pemikiran ngko yang cetek dangkal
    Jangan hanya mengikut dorongan hawa nafsu tetapi gunakan juga akal
    Kehidupan dunia inii hanya lah sementara dan yang di aknirat itu kekal
    Cuba ko tanya kan diri sendirii untuk ke sana adakah ngko cukup bekal

    ReplyDelete
  10. Woi Reentry barua iblis rentikanlah ngko punya aota dan sembang lebat
    Tak payah ler nak berlakon lagi semua orang dah tahu ngko tu tak hebat
    Tidak ingin ke ngko nie nak insaf diri balik ke pangkal jalan dan bertobat
    Mungkin ko masih tahan dengan kitorang tapi tahan ke maklekat sebat

    ReplyDelete
  11. Woi Reentry bangsat sampai bila ngko ni nak terus bergelumang dosa
    Nak jadii baik mulia berguna di mata masyarakat ngko tak ada ke rasa
    Ingatlah bahawa hayat kita ini boleh berakhir bila saja tak tentu masa
    Dan kalu mamphos dalam keadaan sekarang terok ko maklekat seksa

    ReplyDelete
  12. Woi Reentry barua bangsat buang ler perasaan busuk dengki dalam hati
    Bertobat dan berubah lah jadi manusia yang mulia akhlak dan dihormati
    Jangan le asyik nak berseronok ikut nafsu saja ingat sama kita akan mati
    Percayalah bahawa amal kita akan dihisab bila dihidupkan semula nanti

    ReplyDelete
  13. Aku rasa ngko nii Reentry barua dajal tidak ada rasa insaf dan kesyukuran
    Ini lah akibat nya bila ngko terlalu leka menurut nafsu dan dibuai hiburan
    Hiduplah cara agama Islam berpandukan ajaran rasul hadis dan Al-Quran
    Bukan apa aku rasa sesama agama menjadii kewajipan aku buat teguran

    ReplyDelete
  14. Hoi Reentry kitorang ni boleh nampak jiwa ngko tu dah teruk rosak parah
    Kalau dibaratkan penyakit sudah sampai tahap stage empat punya barah
    Sebab itulah kitorang turun ramai-ramai ni nak kasi ngko sedikit tazkirah
    Harapnya ngko dapat terima dengan baik dan janganlah pula nak marah

    ReplyDelete
  15. Bukannya kitorang nak berlakon atau sandiwara ler Reentry burong gelam
    Kitorang tengok dah lama ngko ni dalam keadaan sesat hanyut tenggelam
    Maka kitorang terlintas juga nak tolong agar hari akhirat ngko tidak kelam
    Bukan apa kitorang rasa dah jadi tanggongjawab menolong sesama Islam

    ReplyDelete
  16. Ambillah iktibar dari nasihat kitorang ni Reentry dajal segeralah berubah
    Jangan lah semata-mata kebendaan harta dunia saja yang ngko sembah
    Kalau boleh le kita teringin nak lihat sampai tahap ngko beserban jubah
    Bahkan juga sampai ngko dapat gi haji kat Mekah tawaf keliling kaabah

    ReplyDelete
  17. Woi Reentry bangsat buang le amalan dan sikap cara hidup jahat durjana
    Tinggalkan perbuatan suka berpoya-poya balik lewat malam kejar betina
    Jangan le hanya bertuhankan nafsu je asyik melancap layan kepala bana
    Ingat le akan harii akhirat dan buat pesediaan yang cukup untuk ke sana

    ReplyDelete
  18. Tak tahu ler apa nak jadi dengan ini Reentry bingai bahalol baghal unta
    Matahari dah meninggi begini pun dia masih lagi berlengkar membuta
    Inilah jadinya manusia kalau dengan Allah dan rasul tak ada rasa cinta
    Hiidup hanya bertemankan hawa nafsu dan kebendaan semata-mata

    ReplyDelete
  19. Woi Reentry dajal ingatlah hayat kita ni bila-bila masa saja boleh berakhir
    Cuba ngko belajar bangun awal lepas sembahyang suboh banyak berzikir
    Rajin keje jangan jadii malas dan keluarkan diri dari keadaan miskin fakir
    Lengkapkan dirii dan bersiap sedia untuk jawab soalan mungkar nangkir

    ReplyDelete
  20. Sikap sebenar Reentry barua jahanam ni para pembaca sendiri boleh lihat
    Beginikah cara jawapan terhadap orang yang sudi untuk memberi nasihat
    Orang cuba untuk memberi bimbingan tapi diberi nya balasan nista jahat
    Memang kita udah syak dari dulu lagi si iblis dajal ni penuh tipu muslihat

    ReplyDelete
  21. Tak tahulah apa kesudahan akan jadi dengan ini Reentry barua setan puaka
    Hiidop penuh dengan sandiwara lakonan tiipu muslihat riak bermuka-muka
    Kita beri nasihat sebanyak mana pun hatinya dah jumud tak mahu terbuka
    Inilah contoh manusia bangsat yang tidak takut kepada bahang api neraka

    ReplyDelete
  22. Tak tahu ler bila Reentry bingai bahalol ni akan berubah jadi lebih cerdik
    Dah tak tahu macam mana cara lagii si jahanam bangsat ni boleh dididik
    Kita punya teruk mau beri tunjuk ajar dan layan dia seperti adik beradik
    Tapi bukan sahaja si iblis ni tak masuk ajar malahan kita pula dia herdik

    ReplyDelete
  23. Entah apa mau jadii pun kita tidak tahu dengan inii Reentry badak sumbu
    Tak kan ler si setan barua lahanat ni tidak pernah dapat didikan ayah ibu
    Nak berii nasihat dan tunjuk ajar kat dia lebih teruk dari mengajar lembu
    Kita punya le bersusah payah cuba beri nasihat tapii kita pula dia bambu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghh....Kah...Kah....

      Sekarang u mau apa?

      PtuiiiiHH...!!!

      Delete
  24. Di dalam hati Reentry barua bangsat ni penuh hasad dendam dan benci
    Nampaknya memang lah sukar hatinya untuk berubah walau pun seinci
    Kita udah cuba berusaha untuk berii bimbingan dengan penuh niat suci
    Bukan kata dia nak ucapkan teriima kasih bahkan kita pula diludah caci

    ReplyDelete
  25. Kejora telah buat berbagai usaha hinggalah terpaksa mengalah berlembut
    Ingin nak didik dengan penuh niat sucii dari hujung kaki ke hujung rambut
    Namun nak mengajar Reentry bangsat ni ibarat cuba tenggelamkan sabut
    Sanggup si barua ni maki ludah kita udah ler tunjuk ajar kita tak disambut

    ReplyDelete
  26. Walaupun bermusuhan Reentry mangkok lahabau masih kitorang hormati
    Kita cuba nak beri tunjuk ajar agar dia berubah menjadii manusia berbakti
    Niat kita inii adalah agar dapat sama-sama selamat di akirat bila dah mati
    Namun bukanlah dia nak ucap terima kasih tapi maki ludah sebagai ganti

    ReplyDelete
  27. Woi Reentry bila lagii ngko mau tinggalkan kelakuan jahat seperti jin ifrit
    Ketahuilah bahawa azab seksa dari Tuhan di akhirat nantii amatlah perit
    Bangun le sekali sekala sepertiga malam untuk bertahajud dan berwirid
    Jangan asyik nak bangun hanya nak tengok video lucah citer main burit

    ReplyDelete
  28. Reentry jahanam bangsat ni memang jahat degil bukan sahaja pemalas
    Dia seperti tidak takut atau mau insaf dengan beban dosa yang digalas
    Kita cuba bersusah payah nak memberi bimbingan dengan tulus ikhlas
    Bukan sahaja tunjuk ajar kita tak diendah tapi maki cerca yang dibalas

    ReplyDelete
  29. Tak tahulah apa nak jadi dengan ini manusia jahil sesat munafiq Reentry
    Tidak akan bangun tinggal tempat tidor si lahanat ni kalau tak tengahari
    Langsong tak diambil endah nya pelbagai tegoran dan bimbingan diberi
    Kalu dah bangun pun masuk sinii kejap jer lepas itu asyik nak cabut lari

    ReplyDelete
  30. Reentry barua bangsat ni memang orang jenis tak boleh diberi pelajaran
    Kalu cakap pasal amal ibadat dia tak mahu yang dia suka adalah hiburan
    Bagi si barua ini hanya betina dan burit yang sentiasa bermain di fikiran
    Inilah contoh manusia yang tidak takut Tuhan dan tak percaya AlQuran

    ReplyDelete
  31. Tidak tahulah apa yang akan jadi dengan ini Reentry barua haram jadah
    Memang bagi siapa sekali pun nak bentuk ubah iblis ni bukanlah mudah
    Segala nasihat dan tunjuk ajar yang cuba kita beri langsong tak diendah
    Kita yang cuba nak bimbing dia dipanggil nya baruwa dan jugak diludah

    ReplyDelete
  32. Tak tahu sampai bila dia boleh berubah jadi baik ini Reentry barua lahanat
    Mengaji tidak mahu tak tahu bezakan antara haram halal wajib dan sunat
    Kalu nak beri tunjuk ajar dekat si iblis ni kita hanya akan dapat letih penat
    Kita cuba beri bimbingan bukan dia mahu ikut malahan kita dimaki laknat

    ReplyDelete
  33. Memang ternyata sangat susah untuk mengubah sikap ini Reentry beruang
    Nak didik dia kita rela mengalah dan segala ego kemegahan diri kita buang
    Namun dia tetap juga sombong bongkak walau kita udah berii dia peluang
    Begini lah jadinya bila hidop dia hanya bertuhankan nafsu harta dan wang

    ReplyDelete
  34. Teramat lah sukar rasanya nak mentarbiyah ini Reentry bangsat durjana
    Bagi si pukimak jahanam ni apa pun yang kerajaan buat semua tak kena
    Kita sudah cuba sedaya upaya nak didik jadi manusia yang baik berguna
    Bukan sahaja tunjuk ajar kita tak dihargai malahan kita pula dimaki hina

    ReplyDelete
  35. Baguslah nampaknya Reentry dajal bangsat nii seperti dah mahu berubah
    Itu pun sampai nak kena balon lanyak ganyang hingga tertonggeng rebah
    Harap nya si barua keparat nie tak akan ulangi perangai lahanat bedebah
    Kalu masih mau berlagak samseng juga kita sumpah dia ditimpa musibah

    ReplyDelete
  36. Ngko dengar lah baik-baik Reentry mangkok apa yang kitorang nak ucap
    Selain dari yang wajib buat jugak amal sunat seberapa banyak dan acap
    Janganlah nanti depan kitorang jer berlakon beristighfar dan mengucap
    Tapi bila di belakang balik kerja lama tengok video lucah dan melancap

    ReplyDelete
  37. Sedarlah Reentry dajal lahanat jangka hayat kita dah tak banyak berbaki
    Buat amalan untuk sucikan dosa kita sepertii di badan kita mencuci daki
    Kalau berkeluarga jadi tanggongjawab bimbing anak isteri sebagai lelaki
    Jangan asyik nak berhibur je bukak internet tengok gambar lobang puki

    ReplyDelete
  38. Woii Reentry barua bangsat tak jemu-jemu ke ngko berlengkar membuta
    Bangunlah sepertiga malam bertahajud ingatkan Allah dan Rasul tercinta
    Hanya amal ibadat sahaja nantii di akhirat yang akan membantu diri kita
    Bukannya harta benda atau betina yang selalu ngko usong bawa merata

    ReplyDelete
  39. Woi Reentry barua dajal bangun le buat sunat sebelum sembahyang suboh
    Ngko nii asyik berlengkar saja siang malam hanya nak menyedapkan tuboh
    Tak tau bila lagi le dalam benak hati ngko nii iman dan taqwa akan tumboh
    Sampai bila ko terus nak jadii pemalas bontot dan belakang asyik berlaboh

    ReplyDelete
  40. Entah apa nak jadi pun tak tahu dengan ini barua lahanat punya Reentry
    Pahala untuk bekalan di hari akhirat nanti bukan si dajal ni ingat nak cari
    Kerja untuk kesenangan dunia pun malas berdengkor jer sepanjang hari
    Bila terdesak tak cukup mentekedarah asyiik salahkan Perdana Menteri

    ReplyDelete
  41. Awal pagi begini orang lain semua kalut terkejar-kejar mahu pergi kerja
    Tapii si pemalas unta kerbau nii tak amik peduli dia buat tak apa sahaja
    Asyik berlengkar membuta saja tidak kira masa malam siang pagi senja
    Dah tu asyik nak menyalahkan orang lain bila tak ada duit buat belanja

    ReplyDelete
  42. Memang betult-betul barua bangsat tak berguna ini sial pukimak Reentry
    Bila kita bincang saja bab kebaikan atau agama terus dia belah cabut lari
    Memang sampai bila pun manusia jenis munafiq fasiq ni takkan insaf diri
    Entah-entah dah mamphos terbongkang tengah jalanraya dilanggar lori

    ReplyDelete
  43. Tah tahu entah ke mana dah menghilang ini Reentry barua bangsat celaka
    Biila kita bawa masuk perkara berkaitan soal ugama dia tak nampak muka
    Kalau cerita bab seks ke pasal pelir burit memantat yang itu baru dia suka
    Memang layak sangat ler iblis haram jadah nii dihumban ke dalam neraka

    ReplyDelete
  44. Memang jelas sekalii sifat jahil fasiq munafiq ini Reentry pukimak lahanat
    Jangan kata dia akan suka perkara yang bersangkut dengan amalan sunat
    Bincang berkaitan hal wajib seperti sembahyang puasa pun dia tak minat
    Memang tak nampak jalan kita boleh didik inii sial dajal iblis pengkhianat

    ReplyDelete
  45. Rentry barua pukimak kini hanya mampu tersengeh gelak ibarat orang bisu
    Tak tau nak sedar dirii mau berlagak tidak padan muka serupa bontot pasu
    Dia serang D.S Najib hanya kerana percaya Matdey punya maklumat palsu
    Inilah jadinya bila tak tahu bersyukur dan hidop hanya bertuhankan nafsu

    ReplyDelete
  46. Reentry dajal ni tak tahu berterima kasih dan derhaka ibarat si Tanggang
    Tak cukup ilmu di dada mahu tonjolkan diri jadi hero tengah gelanggang
    Kena tibai balon lanyak dengan Kejora dia cabut larii tonggang langgang
    Kini terus senyap membisu kelu keras kaku serupa babi golek panggang

    ReplyDelete
  47. Reentry mau tikam kerajaan hingga sanggup berbaik dengan DAP kafir harbi
    Bermodalkan maklumat palsu darii Matdey dia serang D.S Najib bertubi-tubi
    Bila mamphos nanti dekat padang Masyhar dia tak akan dapat syafaat Nabi
    Orang semacam ini tak layak diberi sebarang panggilan kecuali gelaran babi

    ReplyDelete
  48. Reentry barua pukimak jahanam keluar sekejap jer kini dah lari menyorok
    Tak tau si maknyah pondan bapok ni dah bersembunyi entah mana cerok
    Tak ada rasa nak melawan sikit pun walau dihina caci maki sebegini terok
    Dia buat diam bodoh tak kesah jer walau digelar hanjeng babi atau berok

    ReplyDelete
  49. Reentry bingai bahalol unta kena tibai balon lanyak sampai terberak cirit
    Dah tak daya nak bangun lagi si lahanat nii ibarat beca jatuh dalam parit
    Diam bodoh kaku kelu senyap membisu walau pun dalam hatii menjerit
    Keadaan si barua jahanam nii ibarat janda gian terkangkang tadah burit

    ReplyDelete
  50. Terus tidak nampak kelibat bayang muka lagi ini Reentry pukimak durjana
    Bukan saja barua nii bertaraf maknyah malahan lebih penakut dari betina
    Dah sentap sentot kemetot habis agak nya dia punya batang kepala bana
    Diam bodoh jer tak melawan si pondan bapok ni walau terok dimaki hina

    ReplyDelete
  51. Jelas nyata Reentry maknyah pondan bapok nii memang bukan jantan
    Bayang kelibat batang idong iblis pelesit ni langsong dah tak kelihatan
    Geng Kejora tibai dengan lidah pakai pantun je tidak guna kayu rotan
    Itu pun tak cukup tanah dia lari ini barua pukimak lahanat babi setan

    ReplyDelete
  52. Geng Kejora kini betul-betul mengaamuk datang serang dan kerumun
    Reentry jahanam setan bangsat jadii terkedu melopong mengelamun
    Terus menghilang tak muncul-muncul lagii ini budak barua penyamun
    Dibiar tak melawan pun bapok jahanam nii walau dihina maki hamun

    ReplyDelete
  53. Woii Reentry jahanam bangun ler sembahyang tahajud sekalii sekala
    Untuk persediaan bekalan hidop hari akhirat kita cari tambah pahala
    Perbanyakkan amal makruf dan tinggalkan ler segala perbuatan cela
    Jangan hanya nak layan nafsu ingat burit lancap butoh punya kepala

    ReplyDelete
  54. Woii Reentry kita semua nanti akan menghadap Tuhan Yang Maha Esa
    Lakukan lah sebanyak amal ibadat untuk menghapus ngko punya dosa
    Tidak takut ke nanti di alam akhirat nak berdepan pelbagai azab seksa
    Jangan hanya nak tengok citer main burit lancap pelir sepanjang masa

    ReplyDelete
  55. Entah ke mana menghilang pun tak tahu ini Reentry sial berok kongkang
    Dah dua hari tak nampak bayang kelibat ini iblis tali barut pembangkang
    Tak kan le dia lari pergi bersembunyi kat Matdey punya celah kangkang
    Agaknya si baruwa bangsat ni dah dilanggar lori mamphos terbongkang

    ReplyDelete
  56. Reentry maknyah bapok sotong langkah sumbang nak berlagak pendekar
    Anak kucing baru nak tumbuh kuku berlagak serupa rimau nak mencakar
    Namun kini si setan iblis baruwa bangsat nii jadi aruwah dah gulong tikar
    Kita tunggu je le nanti akan bau kapor barus dan asap kemenyan dibakar

    ReplyDelete
  57. Aahh lega rasanya dengan kemamphosan inii Reentry barua haram jadah
    DS Najib dan Tuan Muda Khairy kini tak perlulah lagii nak merasa gundah
    Kitorang pun boleh ler berehat tak perlu teruk nak karang pantun madah
    Pendek kata dengan kemamphosan dia banyak perkara akan jadii mudah

    ReplyDelete
  58. Alahai dia masih bernyawa lagi rupa nya ini Reentry lahanat taik kucing
    Ingat dah mamphos kojol bila dah teruk cedera parah tenat meruncing
    Walau pun masih idop dia masih dalam ketakutan terberak terkencing
    Tak daya nak berkata apa lagii bagaikan lidah kaku dan gigi terkancing

    ReplyDelete
  59. Reentry bangsat barua lahanat ni memang jenis tak tahu dek untong
    Asik nak menyalahkan kerajaan je inii setan pukimak monyet lotong
    Agaknya masa si dajal ni bersunat dulu kulup pelir tak habis potong
    Muncul kejap je lepas tu sembunyi balik ini maknyah bapok sotong

    ReplyDelete
  60. Tak guna betul Reentry barua dajal ni fahaman komunis cuba nak diserap
    Namun Kejora tidak rela nak biarkan lalu si iblis nii dibalon tibai tertiarap
    Kini dah belah cabut lari tak tau di mana setan nii bersembunyi terperap
    Memang selayaknyalah si pukimak sial bangsat ni digelar hanjeng kurap

    ReplyDelete
  61. Segala tunjuk ajar yang kita sudah berii Reentry dajal buat tak diendah
    Kita mahu bimbing si iblis ni jadi orang baik tapi kita pula dimaki ludah
    Aku agak si lahanat ni memang setiap masa di bawah pengaruh dadah
    Tak ada gelaran lain sesuai baginya selain darii panggilan haram jadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marilah kita berbaik-baik.Kih...Kih...Kih...

      Delete
  62. Pelawaan mahu berbaik Reentry dajal nii mesti terselit seribu muslihat
    Tidak mungkin akan mudah padam di hatinya segala dendam terpahat
    Itu hanya helah nak minta Geng Kejora berhentii bagi tazkirah nasihat
    Panggilan ‘baruwa’ kepada kita menunjukkan dia masih berniat jahat

    ReplyDelete
  63. Kita semua nii dah masak dengan muslihat Reentry jahanam keparat
    Dia pasti pujuk dan lemahkan kita sampai kita berjaya dia peluk erat
    Apabila kita dah terleka sedikit kepala kita setan barua ni akan kerat
    Namun tidak semudah itu ahlii Geng Kejora nak jatuh ke dalam jerat

    ReplyDelete
  64. Reentry cuba nak berlakon pipi tersorong-sorong idong tak mancong
    Bila kita dah termakan pujuk dia maka iblis nii nanti akan melencong
    Dia tunggu kita silap langkah sikit jer pasti leher kita akan dipancong
    Tapi tak le semudah itu kita nak masuk perangkap ini hantu pocong

    ReplyDelete
  65. Kita takkan mudah termakan Reentry pelesit punya helah dan rayu pujok
    Geng Kejora nii cuma bertegas dan berwaspada bukan ler sebab merajok
    Kita tahu si barua jahanam ni bila sudah tersepit dia cuba nak tukar tajok
    Mungkin kita terima dia bila kita rasa dia dah betul-betul dapat petunjok

    ReplyDelete
  66. Dalam hal berbaik dengan seseorang Kejora tersangatlah berhati-hati
    Sejauh mana keikhlasan Reentry sial bangsat nii kita tidak dapat pasti
    Takut bila dah berbaik terlalu percaya si iblis nii akan tikam kita nanti
    Panggilan atau gelaran ‘baruwa’ terhadap kita sudah nyata jadi bukti

    ReplyDelete
  67. Sekarang ni baru le Reentry barua bangsat lahanat ni kena tempelak
    Cara dia merengek ajak berbaik nie tak ubah seperti orang gila talak
    Sama juga le kalau diibarat betina menopos cuba nak kembali galak
    Dulu kata kitorang nii syiah sesat kini gatal mahu ajak berbaik pulak

    ReplyDelete
  68. Pembaca tengok ler sendirii dipanggilnya kita ‘mangkok ayon’ ini mamat
    Kalau betul mau berbaik tentu dia panggil kita dengan panggilan hormat
    Ini bererti dalam hati iblis ni masih lagi tersimpan rasa dendam kesumat
    Sebab itu kita rasa kalau berbaik dengan mangkok ni tak begitu selamat

    ReplyDelete
  69. Reentry penyamun cuba mau gulu-gulakan kita dengan pelawaan manis
    Di belakang kita iblis ni dah siap memasang jerat sambil tersenyum sinis
    Kalau baik pun dia akan jadi musang berbulu ayam atau yang sama jenis
    Kejora perlu lebih berwaspada kalau cuba nak dekati inii kepala kominis

    ReplyDelete
  70. Semua helah kerenah Reentry sial bangsat ni kitorang udah cukup masak
    Si iblis barua ni merengek nak berbaik dengan kita bila dah rasa terdesak
    Dulu kat blog Parpu masa bersama Seman Kadok kemain lagii kita diasak
    Kini bila si Seman udah mamphos menangis ler kesaorangan terisak-isak

    ReplyDelete
  71. Kita kena amik kira jugak apa yang sebelum ini Reentry sial pernah ucap
    Pelbagai gelaran sepertii ‘ustad syiah’, ‘barua, ‘mangkok’ kita ini dia cap
    Kinii dia cuba dekati kita bila dah kesempitan hirup maggi dengan kicap
    Jadi bila dia ajak berbaik boleh ke kita nak percaya ini setan kaki lancap

    ReplyDelete
  72. Bila masanya tiba nanti kitorang boleh berbaik dengan si barua Reentry
    Cuma kita tak pasti samada boleh ke tidak tiba itu ketika masa dan hari
    Iaitu masa si dajal inii mula menyata rasa suka kepada Najib dan Khairy
    Kalau dah tiba masa itu kitorang tak berat untuk hulurkan sepuluh jari

    ReplyDelete
  73. Dulu kemain megah lagi Reentry setan lahanat ni kita diserang dan marah
    Namun apabila Kejora bertindak balas serang balik dia terok cedera parah
    Tambahan lagi bila Matdey kencing dia si iblis barua ni jadi tak tentu arah
    Kinii dia nak berbaik cari makan dengan kita bila tak cukup mentekedarah

    ReplyDelete
  74. Kitorang Geng Kejora ni bukan le nak jual mahal bongkak atau besar diri
    Cuma kitorang ni agak sangsi dengan sikap nko wahai mangkok Reentry
    Macam mana nak berbaik kalau ko asyik serang kutuk Perdana Menteri
    Kalu nak berbaik ngko kena rasa sayang dia dan juga Tuan Muda Khairy

    ReplyDelete
  75. Woi Reentry bangsat kita tahu ko kinii dah terhoyong hayang nak rebah
    Akhir nya ko carii kitorang juga bila dah nak mamphos terdesak gelabah
    Kitorang boleh terima untuk berbaik kalau ko dah bersedia nak berubah
    Tapii kena ler ko minta maaf dulu dengan kitorang dan berlutut sembah

    ReplyDelete
  76. Berinteraksi dengan Reentry setan berdengkor ni hanya boleh buang karan
    Tidak akan diterima nya si bahalol nii apa-apa pun tunjuk ajar atau tegoran
    Rasanya kita tinggalkan je iblis nii dulu sebelum nanti kita hilang kesabaran
    Lebih baik kita sembahyang sunat telaah kitab dan baca ayat suci Al-Quran

    ReplyDelete
  77. Reentry barua ni kerja membuta jer tak kisah apa walau langit nak runtoh
    Hidop hanya bertuhankan nafsu ajaran agama sikit pun dajal ni tak patoh
    Sebelum nak tidor asyiik sumbat mentekedarah dan lancap batang butoh
    Kalu ada duit sikit dia keluar berpoya-poya cari puki jalang untuk ditutoh

    ReplyDelete
  78. Reentry iblis jahil sesat ni tentang hari akhirat tak ada ke dia rasa bimbang
    Berjaga malam beribadat dia tak mahu tapii lebih minat perkara sumbang
    Kalau dia jaga pun tidak lain dari kerja tengok gambar pukii punya lobang
    Tambahan pula hari minggu tak akan bagun selagi matahari tak rembang

    ReplyDelete
  79. Woi Reentry barua lahanat ingat le sama hari akhirat insaf dan bertobat
    Kalau ngko ingin nak berubah jadi baik rasanya belum ler lagi terlambat
    Mungkin masa idop kat dunia nii nko masih rasa diri ko tu megah hebat
    Tapi di hari akhirat nanti boleh tahan ke bontot ko kalu maklekat sebat

    ReplyDelete
  80. Tak nampak muka lagi Reentry iblis pelesit penganut ajaran tareqat sesat
    Agaknya gerakan bawah tanah kepala kominis dajal ni polis tengah siasat
    Habis kecut sentap sentot kemetot agaknya dia punya pelir bawah pusat
    Terus menghilang tak muncul-muncul lagi ini sial keparat barua bangsat

    ReplyDelete
  81. Secara tak rasminya boleh le dikatakan Reentry iblis dah mengaku tewas
    Dah pastii semua ahlii Geng Kejora di dalam hatii merasa sangat lah puas
    Kinii dia tak berdaya lagii ibarat jalang tua lobang puki dah rompong luas
    Baru dia tahu si baruwa bangsat inii bila dah bertemu buku dengan ruas

    ReplyDelete
  82. Gembira sungguh Kejora bila dah dapat kalahkan Reentry bahalol unta
    Rasanya dengan kemenangan kali ini kita akan peroleh habuan berjuta
    Mungkin ramai di antara geng kita akan tukar baru sport punya kereta
    Yang pastinya tentulah ramai ahli Geng Kejora nantii dikelilingi wanita

    ReplyDelete
  83. Kesiian Reentry barua pelesit terus hidup dalam keadaan papa melarat
    Mentekedarah masih tak cukup walau pun teruk kena buat kerja berat
    Akibat nak melawan Kejora si iblis dajal inii kerugian dunia dan akhirat
    Biar padan dengan dia punya muka ini setan lahanat jahanam keparat

    ReplyDelete
  84. Agaknya pagi ni Reentry barua ni mentekedarah ubi rebus ngan sagu
    Mungkin rasa sesal gadoh dengan Kejora dia menangis tiidak berlagu
    Dia dah tak terdaya nak berkata apa lagii terlopong menongkat dagu
    Tak kan ler si dajal lahanat nii sebok dengan kerja juga ujong minggu

    ReplyDelete
  85. Walau dilempar pelbagai cemuhan Reentry iblis dajal tidak muncul jua
    Dah dekat tengahari si pemalas ni masih berlengkar macam ular sawa
    Boleh jadi tak cukup mentekedarah dia gi mengadu sama Matdey tua
    Baru dia tahu langit tu tinggi ke rendah ini setan sial pukimak baruwa

    ReplyDelete
  86. Kitorang ni semakin sangsi ler dengan niat ngko Reentry kepala bana
    Kalau ngko asyik panggil kita ‘baruwa’ kita nak berbaik macam mana
    Jika ikhlas mau berbaik panggil ler tuan ke atau yang lebih sempurna
    Inii ngko asyik nak naikan darah kitorang saja mengeruhkan suasana

    ReplyDelete
  87. Ingat Reentry dalam sengketa inii kitorang dalam keadaan lebih selesa
    Ngko pun tentu sedar selama ini ngko tu le yang selalu parah terseksa
    Maka kalau ingin nak berbaik kena elok ler sikit ko punya budi bahasa
    Kalau masih nak main kasar nko juga akhirnya yang akan jadi mangsa

    ReplyDelete
  88. Woii Reentry sekali lagi Kejora nak pesan sarang tabuan usah dijolok
    Kalau ngko masih lagii simpan niat mahu berbaik buat perangai elok
    Sopan santun ko kena jaga biar betul dia punya tatacara selok belok
    Jangan kasi kitorang naik darah nanti ngko kena tetak parang golok

    ReplyDelete
  89. Woi Reentry dajal kalau ngko masih mau berbaik kitorang boleh terima
    Buat baik sesama ummah itu sudah menjadii tututan kita punya agama
    Namun kalau sudah berbaik ngko kena lah buang semua perangai lama
    Tapi kalau ngko cuba main kasar lagi ko nanti kena penampor percuma

    ReplyDelete
  90. Kalau mahu berbaik ngko mintak maaf dengan kitorang terlebih dahulu
    Mengakulah yang selama inii ko buat tuduhan kat DS Najib cara melulu
    Ngko kena berjanji yang ngko tak kan ulangi perbuatan jahat masa lalu
    Dalam urusan untuk berbaik ni ngko buat sajalah tidak perlu rasa malu

    ReplyDelete
  91. Kita udah pun buat pelawaan untuk berbaik dengan Reentry bahalol unta
    Tunggu sahaja dahulu kita mahu dengar apa si barua keparat nii nak kata
    Nanti pembaca semua boleh nilai sendiri samada dia ni benar atau dusta
    Kalau permusuhan masih juga berterusan maka jangan lagi salahkan kita

    ReplyDelete
  92. Woi Reentry pelesit buktikan bahawa ngko nii jujur ikhlas dan tak diragu
    Kenapa masih melopong tak bersuara buat diam bodoh jer macam tugu
    Jawapan dari mulut ngko tu dah tidak sabar lagii kitorang semua tunggu
    Tak kan si iblis dajal belum balik kerja ini hari adalah cuti hujung minggu

    ReplyDelete
  93. Kelihatannya Reentry seperti pelawaan kita mau berbaik tidak disambut
    Dia hanya keluar untuk tunjuk muka tapi tidak ada pun jawapan disebut
    Nampaknya si dajal ni masih nak besar kepala walau kita dah berlembut
    Memang si pelesit lahanat ni sengaja nak buat bagi otak kita berserabut

    ReplyDelete
  94. Kita sudah jangka memang akan begini perangai ini Reentry memerang
    Dia selalu sahaja sengaja buat tindakan supaya kita semua naik berang
    Kalau dia nak berbaik kenapa nak berteka teki dan tak berterus terang
    Maka dengan ini kita buat kesimpulan si dajal nii masih nak berperang

    ReplyDelete
  95. Memang Reeentry barua dajal ni tidak akan terima seperti yang dijangka
    Kitorang bersusah payah pelawa dia berbaik tetapi ternyata dia tak suka
    Sebelum inii dia hanya berpura ajak berbaik ini pelesit bakal ahli neraka
    Kalau jumpa dengan aku udah tentu cap lima jarii lekat dia punya muka

    ReplyDelete
  96. Reentry barua lahanat ni bila kita beri nasihat tunjuk ajar kita ditempelak
    Kemudian bila kita pelawa dia ajak untuk berbaik-baik si keparat nii tolak
    Kelihatan nya semua yang menjurus kepada kebaikan dia akan cuba elak
    Dia seperti lebih suka hidop bersengketa seperti hanjeng asyik menyalak

    ReplyDelete
  97. Cara Reentry barua ni bertindak ibarat dia masih suka nak bersengketa
    Memang kalau dah kaca takkan boleh digilap untuk dijadikan permata
    Ayuh kengkawan tunggu apa lagii bersiap sedia kita hunuskan senjata
    Marii kita turun ramai-ramai kasi ajar inii Reentry bahalol baghal unta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tanya elok-elok tu aper...Yang kau tacing-tacing sentitip ni aperhal?

      Delete
  98. Ngko ni mahu cuba kelentong aota apa lagi Reentry capati sambal dalca
    Gaya bahasa yang ngko gunakan untuk menolak itu kitorang boleh baca
    Cuma beza nya kali inii ngko tidak panggil baruwa atau guna maki cerca
    Betul kata bidalan tak mungkin dapat jadi permata kalu menggilap kaca

    ReplyDelete
  99. Kenapa ler ngko ni dilahirkan bengap sangat Reentry bangsat taik kucing
    Perkara ini bukan le ada bersangkut dengan hal sensitip atau soal tacing
    Ngko jadi talibarut pembangkang mahu jatuhkan parti BN simbol dacing
    Sebab itu kitorang sangsi takut nantii bila berbaik kitorang kena kencing

    ReplyDelete
  100. Tidak payahlah ngko nak berdolak-dalik Reentry bahalol musang landak
    Apa ngko ingat kitorang semua ahli Geng Kejora nie bingai pekak badak
    Kitorang semua nii dah cukup matang ler bukannya masih budak-budak
    Cara ngko memberi jawapan itu sama sahaja dengan mengatakan tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak aku kata tidak.Itu persepsi ngkau jer.Kalau aku kata YA macam mana?

      Delete
  101. Kitorang ni dah masak sangat dengan helah muslihat Reentry buaya
    Memang si iblis barua bangsat nii jenis manusia tak boleh dipercaya
    Dia buat akal keling cuba putar belit kata tidak disuruh kita teka ‘ya’
    Apa dia fikir kitorang ni cikai bingai sangat ke senang nak diperdaya

    ReplyDelete
  102. Mana mungkin dia nak berbaik dengan kita ini Reentry monyet ungka
    Selama ini dengan PM pelbagai kutukan maki seranah dia kata belaka
    Dengan boss kita Tuan Muda Khairy juga si berok makyeh nii tak suka
    Ajakan berbaik tempoh hari itu semata-mata lakonan bermuka-muka

    ReplyDelete
  103. Reentry barua lahanat ni penuh tipu muslihat jika sejarah lalu disingkap
    Bab tipu menipu kelentong aota putar alam si jahanam nii cukup cekap
    Sudahlah kengkawan jangan termakan dengan si setan ni punya cakap
    Bila kita terima jawapan ‘ya’ bererti kita terjatuh dia punya perangkap

    ReplyDelete
  104. Ingat kengkawan bila berurusan dengan Reentry iblis ni kena hati-hati
    Dia punya “trick” helah belit putar alam boleh mengalahkan India ceti
    Mesti si bangsat nii dah banyak belajar tipu helah dari Matdey capati
    Baik punya baik dalam tidak sedar nantii kitorang dia racun kasi mati

    ReplyDelete
  105. Reentry barua lahanat punya tektik nii seperti mula nak jual minyak
    Nanti bila dia tengok kita agak terleka sikit kita pulak dia nak lanyak
    Boleh jadi jugak dia jerut leher masa kitorang sedang tidor nyenyak
    Secara muktamad dia tak mau berbaik tak perlu lagii cakap banyak

    ReplyDelete
  106. Kengkawan kena ler selalu beringat dengan inii Reentry kepala dongga
    Dia punya helah nak buat baik untuk dekatii kita hanya sebagai tangga
    Mula-mula dia buat lembik serupa ular tanah tapi akan tukar jadi naga
    Kita semua boleh ditelannya bila-bila masa jer kalau tidak berjaga-jaga

    ReplyDelete
  107. Kebanyakan orang tahu Reentry pelesit ni kaki putar alam aota kelentong
    Kalu buat baik berkawan dengan dia ibarat masok dalam taik punya tong
    Mula-mula tuu memang ler dia akan buat lembik tengkok seperti sotong
    Tapi bila si iblis sial nii dah dapat rapat kepala kita nanti dia akan potong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astafrilullahalazim...itu semua dusta fitnah dan adu domba.Bertaubatlah kalian dengan kadar segera.

      Delete
  108. Woi…dey Reyentry thamby…yennadey yennamaa yennasholey apa cirita
    Jangan ler ngko fikir worang lain sumuaa tada pandai bingai bahalol unta
    Sudah cukup ler ngko mahu yeksyen berlakon bikin tiipu kelentong aota
    Yitu pipatah Milayu lama cakap dey kalu tada tumbuh tuntu tada milata

    ReplyDelete
  109. Apa ke bender Reentry dajal ni merepek pasal adu domba dusta fitnah
    Tak perlu berlakon le orang tahu perangai dia serupa jembalang tanah
    Tanpa apa bukti kebenaran DS Najib dilempar tuduhan pecah amanah
    Tak cukup dengan itu hari-harii keluar dari mulut dia sumpah seranah

    ReplyDelete
  110. Reentry iblis keparat nii kita dah cukup faham dengan dia punya lagak
    Perasan macam dia lawa tak padan bontot itam macam burong gagak
    Kalau tidak puas hati nak kata dekat orang lain pun biarlah agak-agak
    Heran kenapa dajal nii marah sangat kalu kita cakap KJ tampan segak

    ReplyDelete
  111. Mana dia dah menghilang inii Ustad Reentry taik kucing perosak ummah
    Takkan le sampai dah malam buta begini pun dia belum lagi balik rumah
    Barangkali masih sibuk kat surau tarekat ajaran sesat memberi ceramah
    Ini lah contoh manusia yang bukan sahaja jahil tetapi iman jugak lemah

    ReplyDelete
  112. Kita belum dapat pasti apa sebenarnya Reentry dajal ni punya matlamat
    Sebab itu dalam mentafsir dia punya niat kena berhati-hati dan cermat
    Menerima membuta tuli untuk berbaik dengan dia tidak begitu selamat
    Silap langkah kita disembelih si pelesit nie dan riwayat kita boleh tamat

    ReplyDelete
  113. Tidak semudah itu kita nak terima berbaik dengan ini Reentry kongkang
    Satu sebab ialah si dajal ni begitu jelas menjadi tali barut pembangkang
    Mungkin dia pelawa kita nak berbaik inii atas nasihat Matdey tongkang
    Bila ada peluang terbuka maka nantii dia akan tikam kita dari belakang

    ReplyDelete
  114. Janganlah kita terus-menerus mengadu domba dan ungkit mengunkit.Hidup di dunia yang fana ini singkat sahaja.Esok lusa pasti kita akan dijemput ke sana.Bertaubat dan berdamailah.

    ReplyDelete
  115. Bila aku dah jual murah janganlah kau nak melebih-lebih pulak.Aku lesing kang baru ngkau tau.

    Warghhh.....Kah.....Kah...!!!

    Terima KaseeeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  116. Wargh kak kaah kahh…Reentry dajal muncul semula dengan lagak ostat
    Boleh percaya ke kita dengan nasehat muslihat jahat ini kaki memantat
    Ternyata sudah tiga empat tahun sidajal ni jadi kita punya musoh ketat
    Ngko tulis macam mana pun niat sebenar tu dosa maklekat udah catat

    ReplyDelete
  117. Tak sangka pula komen aku dengan si Reentry barua ni keluar serentak
    Boleh bikin semua orang pecah perut bila si dajal nii cuba tukar watak
    Ewah ewah masih mau lagak macam samseng nak lesing kepala hotak
    Sebelum ko nak lesing parang aku sampaii dulu kepala ngko aku tetak

    ReplyDelete
  118. Boleh jadi betul jugak Reentry mangkok lahabau ni dah nak jual muurah
    Barangkali si bangau pemalas ni dibuang kerja tak cukup mentekedarah
    Ataupun pasal Mukhriz dijatoh maka Matdey terajang dia sebab marah
    Maka dia fikir bila dia beralih masok ke kem kita masa depan dia cerah

    ReplyDelete
  119. Kengkawan janganlah termakan dengan Reentry dajal ni punya muslihat
    Mintak simpang dengan iblis laknatullah ni tidak usah le kita bersubahat
    Manusia jahil munafiq nii bila-bila masa pun akan sentiasa berniat jahat
    Walaupun di mulut dia tunjuk manis dalam hati dendam tetap terpahat

    ReplyDelete
  120. Aku rasa pelawaan Reentry barua nii nak berbaik hanya helah dan karut
    Rasanya mesti ini tektik ala kominis cara pembangkang punya tali barut
    Si keparat durjana ni nanti akan cari kesempatan leher kita akan dijerut
    Silap-silap gaya nanti ada pulak di antara kita yang akan terburai perut

    ReplyDelete
  121. Memang ler berbaik-baik itu menjadi agama dan nabi punya tuntutan
    Tapi bukanlah berbaik dengan musoh yang cuba nak cari kesempatan
    Masa loaded dihantam balon kita kemudian carii kita bila kesempitan
    Bersahabat dengan orang begini serupalah bersahabat dengan setan

    ReplyDelete
  122. Ke mana dia dah lesap menghilang ini bingai tolol Reentry ikan bujok
    Boleh jadi teruk sangat Kejora kasi sekolah dia dah terus lari merajok
    Udah tua bangka pun biar le mamphos tak hingin rasa aku nak pujok
    Apa pun sebelum mamphos kita doakan dia dapat hidayah petunjok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang dah nak berbaik dia pulak perangai macam barua.

      Delete
  123. Tuan semua boleh tengoklah sendiri gelagat ini Reentry memerang
    Macam mana nak berbaik kalu asyik panggil ‘barua’ dekat kitorang
    Kiita cuma nak nyakat dia mau lihat sejauh mana tahan kita serang
    Bila dia kata kita ‘perangai macam barua’ jelaslah sikap dia curang

    ReplyDelete
  124. Boleh percaya ke kengkawan Reentry munafiq nii dah insaf dan berubah
    Panggilan ‘barua’ dekat kita itu tanda dia tidak ada sifat sabar dan tabah
    Takut nya kalau berbaik madu kita beri cuka getah nanti dajal ni simbah
    Kita tunggu dan lihat dulu seterusnya gaya gelagat inii lananat bedebah

    ReplyDelete
  125. Bila fikir nak berbaik dengan Reentry barua lahanat ni hati mula runsing
    Sebab si iblis dajal ni memang dah terkenal kaki aota belit putar pusing
    Tengok lah malam tadi tu dia yang ajak berbaik kita pula dia nak lesing
    Bila dibuat tegoran nasehat suruh berubah dia pulak membebel bising

    ReplyDelete
  126. Hoi Reentry bangsat munkin ngko kini melarat tak cukup mentekedarah
    Boleh jadii juga dah sampai ke tahap layak untuk menerima zakat fitrah
    Namun begitu ngko kena le pandai bawa dirii sebagai orang yang parah
    Kalau kena sindir tibai lebih kurang tu sabor jer ler jangan cepat marah

    ReplyDelete
  127. Memang Reentry jebon ni terkenal dengan muslihat aota tipu helah
    Bukan baru masa DS Najib nii tapi sejak zaman Matdey dah Pak Lah
    Namun si bahalol ni kena ler sedar yang dia kini di pihak yang salah
    Jadii kalau terdapat sedikit sebanyak kekasaran dia kena mengalah

    ReplyDelete
  128. Kelihatan nya Reentry brengsek goblok mulai undur minggirin diri
    Sebaiknya kita semua ucapin rasa sukurr kemenangan Tuhan beri
    Emangnya nanti Bapak Najib pasti sekali gembira sih ngak terperi
    Kalian semua Geng Kejora tunggu aaja imbuhan darii Mas Khairy

    ReplyDelete
  129. Sebagei penyokong gue juga turut rasa sukurr atas kemenangan Kejora
    Emang nya ngak pantas si Reentry bajingan membelot cetusin angkara
    Bapak Najib serta lain bapak menteri udah lakuin terbaik untuk negara
    Bagei mana kelak mahu cari makan kalao situasi sering aaja huru hara

    ReplyDelete
  130. Persoalannya kenapa siih dengan tiba-tiba si Reentry coba dekati Kejora
    Bila gagal kalahin Kejora dari luar dia coba hancurin dari dalam gue kira
    Emangnya kita tau banget si brengsek ni gunain ala kominis punya cara
    Kalo kalian terima tawaran dia bererti kalian sengaja mengundang lara

    ReplyDelete
  131. Gue mikirin inii Reentry syeitan goblok kinii dalam keadaan terlantar
    Barengkali udah mulai mujarab berkesan sih santet yang gue hantar
    Kalo inii bener maka seluruh tubuh si iblis ini pasti kini menggeletar
    Maka para malaeikat tentu sibuk bersiap sedia dengan buku daftar

    ReplyDelete
  132. Gue rasa yakin sih dari mulut Reentry udah mulai mengalir keluar darah
    Udah tentu sekali ramei tetangga dan sanak saudara kinii datang ziarah
    Melihatin kondisi si goblok ini pasti ramei jadi gundah nggak tentu arah
    Sebagei usaha terakhir ke gedung sakit juga si setan gombal ini dikerah

    ReplyDelete
  133. Walau pun jauh dari si Reentry dajal namun di hati gue ada semacam firasat
    Rasanya di kamar gedung sakit malekat maut udah cabut nyawa itu bangsat
    Boleh kita bayangin suasana sedih warga keluarga air mata mengalir dikesat
    Kasihan si brengsek inii kembali mengadap Tuhan dalam keadaan jahil sesat

    ReplyDelete
  134. Reentry setan goblok emangnya manusia nggak tahu mengenang budi
    Semasa hayatnya dahulu dia mahu telan naga nggak sadar dia ular lidi
    Namun usaha buruknya mahu jatuhin pemerintah nggak bisa menjadi
    Kinii di alam kubur menuju akhirat tempat si brengsek inii kekal abadi

    ReplyDelete
  135. Perjuangan aruah Reentry bajingan persisnya jerung mahu digigit bilis
    Dilancarin blogspot mahu berkempen namun nggak ada apa isi ditulis
    Ada juga dia ziarahi berkempen di blog lain tapi hanya perosak majlis
    Namun kini semua laman cyber udah aman dengan perginya inii iblis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diam'ah Indon Barua bregsek ngentotin.Jangan lo cobain mau bikin cerita sinetron disini.Gue disini sihat-sihat aja dengan ijin tuhan.

      Warghh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  136. Waduuh… masih bernafas laagii rupanya si Reentry brengsek bajingan
    Iblis ini bernasib baik masih bisa lepasin diri dari gue punya penangan
    Namuun santet kali inii adalah bikinan sendiri hasil gue punya tangan
    Gue mahu ajarin betul-betul sih ini dajal anak gampang gelandangan

    ReplyDelete
  137. Kelihatannya lo bernasib baik juga Reentry iblis karna masih bisa selamat
    Gue nggak nafikan dek karna keijinan dari Tuhan riwayat lo belum tamat
    Namun nantii santet gue akan dipadu sama ilmu terawang punya ajimat
    Kalo pun lo ngak mamphos lo akan rasain dunia ini bagi lo bagei kiamat

    ReplyDelete
  138. Nggak mengapa sahabat semua kita biarin dulu iblis ini ketawa gembira
    Tiba saat nya nantii bajingan goblok inii akan menangis dalam duka lara
    Santet yang gue akan bikin ketika pertapaan akan bawa seksa sengsara
    Hanya bisa disembuhin bila dia mari berlutut pohon ampun dari Kejora

    ReplyDelete
  139. Ini harii gue bener-bener mahu pratikkan semua gue punya ilmu mantera
    Ilmu terawangan raga sukma kiyai gentar alam dari keenam punya indera
    Berkat luhur nafas makrifat puasa harii kliwon gue susun ayat kata bicara
    Atas nama kiyai wali sultan agung tembusin raga Reentry dengan segera

    ReplyDelete
  140. Nampaknya sindiran Reentry dajal udah buat Mat Indon begitu marah
    Kelihatannya seperti semua bermacam jampi mantera habis dia perah
    Akibat mempermainkan kebolehan dia kali ini si lahanat ni akan parah
    Aku nak tunggu dengar berita jer si bangsat jahanam ni muntah darah

    ReplyDelete
  141. Kalau tengok ke gaya cara nampak nya Mat Indon tak cakap kosong
    Jampi dia bukan main-main atau kiasan tapii dibuat secara langsong
    Tak pasti ilmu yang dia amalkan tu mengikut syariat atau terpesong
    Namun apa pun kitorang tunggu tengok jer jenazah iblis nii diusong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jin ngkau aku dah flush dalam lobang jamban jiran belakang rumah aku.

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  142. Biarkan dahulu si Reentry barua bangsat ni bermegah diri cakap besar
    Tunggu sahaja masa santau santet lebih power Mat Indon nanti sasar
    Jangan dia tak ingat apa jadi si Seman Kadok bila cuba bermain kasar
    Setahun lebih dia minta tolong anak cucu beli ikan sayur dekat pasar

    ReplyDelete
  143. Ini kaali pasti mantera santet ghaib terawangan gue bisa ampuh tembus
    Nggak saberr rasanya kita menungguin nafas terakhir Reentry dihembus
    Tunggu aaja lagii sehari dua tujuh kakii bawah tanah dia bakal tertimbus
    Kasian sih bajingan inii bakal tinggalin dunia nggak sempat dosa ditebus

    ReplyDelete
  144. Tak apa kita tengok jer Reentry ni dengan sikap takbor tidak berpantang
    Masih besar kepala tidak padan lembik serupa rebus punya ubi kentang
    Tak sabar aku mau tengok si pelesit ni atas katil terbongkang terlentang
    Biar sampai tahap si iblis setan nii tak boleh nak beza bulan dan bintang

    ReplyDelete
  145. Tak apa Reentry ni ko megah takbor sembang lebat tunggu saja ler awak
    Selama ni dengan orang lain mungkin dia boleh ejek main buat melawak
    Nanti dia tahu ler akibat pukulan jarak jauh silat ghaib Mat Indon bawak
    Aku teringin sangat mau tengok macam mana dia merangkak ini biawak

    ReplyDelete
  146. Mana dah menghilang pun tak tahu inii Reentry pak lawak tukang karut
    Tak cukup mentekedarah ler Matdey dah tak amik lagi dia jadi tali barut
    Kena gempar dengan Mat Indon si barua dajal nii dah mula kecut perut
    Kini melopong terkedu tak daya nak buat apa batang pelir digosok urut

    ReplyDelete
  147. Aku yakin santet ilmu pertapaan terawangan Mat Indon mesti berkesan
    Udah tak nampak lagi kelibat batang hidong ini budak Reentry hingusan
    Agaknya dia kini dalam kadaan lemah terlantar atau boleh jadi pengsan
    Sanak sedara terdekat boleh ler kalau nak pilih-pilih tengok batu nesan

    ReplyDelete
  148. Kalau tengok ke gaya tu Reentry bangsat nii sepertii menyesal tak sudah
    Dia cuba merayu sembah nak berbaik tak dilayan Kejora buat tak endah
    Tak tahu kenapa sampai ke tahap mau jilat balik apa yang dia dah ludah
    Mesti dia kini betul-betul dalam keadaan sesak ini lahanat haram jadah

    ReplyDelete
  149. Lawak sungguh Reentry setan puaka cuba nak menyamar jadi pak lebai
    Direka susun ayat seperti ostat ini pukimak lahanat munafiq maa ciibai
    Tapi sayang tipu muslihat tak menjadi sebaliknya dia kena lanyak tibai
    Kena pulak pukulan jarak jauh Mat Indon kini maklekat dah melambai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Innalillah...bertaubatlah wahai sahabat...Hari kiamat itu benar.Mati itu juga benar..Insaflah...

      Delete
  150. Haah Reentry barua bangsat tadi lama menghilang kini dia muncul pulak
    Kini iblis ni timbul sekali sekala je dulu kemain lagi celupar lantang galak
    Asyik lari sembunyi je baru nak muncul sampai dah teruk kena tempelak
    Tak ubah macam maknyah bapok menjerit ‘auuww’ bila kain kena selak

    ReplyDelete
  151. Wargh kah kaah kahh muncul lagi Reentry dajal dengan ayat lagak ostat
    Melalok meroyan meraban si jahanam nii agak nya tak dapat memantat
    Lakonan ngko tu tak mungkin mengurangkan dosa yang maklekat catat
    Sesama manusia boleh le nko tipu pakai bedak gincu baju kebaya ketat

    ReplyDelete
  152. Ko nii sedang berlatih mau masok maharaja lawak ke Reentry sial bedebah
    Lakonan ngko cuba nak tipu maklekat tu hanya buat dosa ngko bertambah
    Manusia barua munafiq jahil fasiq macam ngko ni mana mungkin berubah
    Tak akan kitorang percaya sekalii pun ngko tampil dengan beserban jubah

    ReplyDelete
  153. Rentikan ler bikin ‘punch line’ lawak ostat Reentry tak usah ler mengarut
    Semua orang sudah tahu ostad nii pakar dalam kata kesat juga mencarut
    Satu lagii ‘kepakaran’ ostat ialah bab melancap batang pelir bawah perut
    Daripada membebel meroyan lebih baik batang pelir tu ostat gosok urut

    ReplyDelete
  154. Alaahai tak tahu ler apa nak jadi Reentry iblis cuba nak berlagak pak haji
    Semua orang dah tahu ko terkenal dengan mencarut dan kata kesat keji
    Aku rasa ngko dah tersesat hingga jadi begini teruk sebab Tuhan nak uji
    Udah ler sahabat gii kedai beli muqaddam cari tok guru belajar mengaji

    ReplyDelete
  155. Tidak tahulah apa kesudahan dengan ini ostat bangsat munafiq Reentry
    Rasanya selama ini dia tak pernah tau halal ke haram rezeki yang dicari
    Orang lagak pura alim ini pernah kita dengar tabong masjid dibawa lari
    Mintak-mintalah moga sebelum pejam mata taufiq hidayah Tuhan beri

    ReplyDelete
  156. Orang macam Reentry ni akan buat apa saja bila tak cukup mentekedarah
    Entah kat mana dia belajar buat ayat ala ostat konon mahu bagii tazkirah
    Seumor idop tak pernah pedulii bab sembahyang puasa atau zakat fitrah
    Ada duit lebih sikit cari lobang pantat betina jalang tempat dia joli curah

    ReplyDelete
  157. Macam mana dia terlintas nak berlagak ostat ini Reentry bahalol unta
    Dia dah tersalah congak sebab ingat kiita semua macam dia jahil buta
    Mahu mengajar orang konon dirii sendiri langsong tak kenal alif ba ta
    Dia sesuai jadii tok guru ajar mencarut dan guna perkataan kejii nista

    ReplyDelete
  158. Wargh kah kaah kahh Reentry muncul lagak ostat dia ingat orang nak puji
    Namun apa yang iblis ni dapat hanyalah sindiran cemuhan dan umpat keji
    Memang padan pun dengan muka ostat fasiq ni kena paku tibai balon taji
    Orang munafiq nie tempat dia neraka paling bawah itu Tuhan punya janji

    ReplyDelete
  159. Apa nak jadii dengan Reentry macai anak didik ostat Matdey mamak
    Memang jadi lawak bila setan bertanduk nak menyamar jadi ulamak
    Demi kemegahan dan ego diri coba tipu maklekat pun dia tergamak
    Tak sabar nak tengok maklekat balon dia inii barua lahanat pukimak

    ReplyDelete
  160. Reentry fasiq nak bertazkirah ibarat dengan air minyak mahu dicampor
    Kena dengan geng bijak pandai Kejora tak daya lagii dia nak bertempor
    Kinii terus diam melopong terkedu tak ubah macam ayam berak kapor
    Dekat dalam kubor nanti tak tau le macam mana dia akan mengelupor

    ReplyDelete
  161. Nak jadi ostat Reentry oi belajar jauhkan diri dari perkara keji dan cela
    Kalau ilmu tak ada orang akan cap nko sebagai jahil bangang atau gila
    Manusia yang dah tersesat nie dia nak berubah jadi baik tak tahu bila
    Nak ajar dia lebih baik aku gi jemaah kat masjid boleh tambah pahala

    ReplyDelete
  162. Tak tahulah apa kesudahan nak jadi dengan Rentry iblis kepala bana
    Entah bila si barua lahanat nii akan berubah jadi orang baik berguna
    Berlengkar membuta dari petang ke malam maghrib entah ke mana
    Bila malam pula jadi kutu rayau sampai menjelang pagi kejar betina

    ReplyDelete
  163. Reentry dulu merata blog dia pergi melalak mencarut terjerit-jerit
    Kinii dengan tiba-tiba tampil dengan watak ostat ini barua jin ifrit
    Boleh juga kalu kita nak terima tapi kita kasi dia nama ostat burit
    Ostat jahil munafiq ini hanya layak duduk kat tepi longkang parit

    ReplyDelete
  164. Memang sejak dari dulu Reentry barua ni orang jenis tak tahu sedar diri
    Baru mula nak belajar merangkak si iblis ni berlagak macam kuat berlari
    Dia haya setakat layak bagii ceramah tazkirah dekat si gendut Parpukari
    Ini le contoh jenis orang yang tak pernah ukur baju dekat badan sendiri

    ReplyDelete
  165. Reentry tidak cukup ilmu di dada nak masok bertarung di gelanggang
    Tak sedar dirii hanya pipit cikai mahu lawan terbang dengan enggang
    Kini dia buat diam bodoh macam tongkol je walau telor dia dipegang
    Terus sepi membisu kelu keras kaku tak ubah seperti babi panggang

    ReplyDelete
  166. Tak sangka dia ada bercita-cita jadi ostat ini Reentry setan muka kelabu
    Si bangsat keparat nie tak sedar ilmu hanya ciput sikit tahap abok debu
    Baru iblis nii tahu langit tinggi ke rendah bila Geng Kejora masok serbu
    Terus lesap menghilang tak nampak kelibat bayang lagi ini ostat lembu

    ReplyDelete
  167. Geng Kejora betul-betul udah naik hangin menyerang tangkas dan rakus
    Reentry jadii melopong terkedu diam kelu keras kaku macam ikan kukus
    Tak daya lagi si dajal nii nak lawan terus dia gulong tikar angkat bungkus
    Kini dah lesap menghilang tak nampak kelibat bayang lagi ini ostat tikus

    ReplyDelete
  168. Reentry jahanam tak sedar dengan kerajaan dia menumpang rezeki
    Tanpa alasan dan bukti PM dan kerajaan dia cerca herdik caci maki
    Dia mungkin tak sedar yang dia dah ada dalam neraka sebelah kaki
    Kemain konon mahu mengajar orang ini ostat penggila lobang puki

    ReplyDelete
  169. Langsong dah tak nampak batang idong lagii ini Reentry ostat iblis puaka
    Mungkin dia udah sedar apa yang dia lakukan itu semuanya salah belaka
    Memang Tuhan paling marah dengan sikap munafiq atau bermuka-muka
    Tuhan udah janjikan tempat bagi mereka ini paling bawah punya neraka

    ReplyDelete
  170. Woii Reentry dajal tak ingin ngko kedua-dua dunia dan akhirat selamat
    Tetapkan iman dan yakinlah dengan kebenaran datangnya hari kiamat
    Kita tidak akan hidup selamanya dan tak tentu biila riwayat kita tamat
    Berubah bertobat dan insaf lah semoga Tuhan akan beri ngko rahmat

    ReplyDelete
  171. Reentry setan ni seperti tak tahu bezakan kefasiqan dengan kebenaran
    Cara amalan dan gaya hiidop tiidak berteras kepada landasan Al-Quran
    Kita pun tak dapat pastikan iblis ni penganut apa mazhab punya ajaran
    Barang kali si lahanat ni mengaji dengan tok guru Syi’ah sesat dari Iran

    ReplyDelete
  172. Reentry coba berlagak konon dia inii seorang alim yang baik berbudi
    Tapi Tuhan tidak restui semua usaha niat tak betul dia tidak menjadi
    Nak mengajar kita berbatang rotan sedangkan dia hanya sebilah lidi
    Aku agak tidak mustahil si dajal bangsat nii penganut agama Yahudi

    ReplyDelete
  173. Ke mana pergi Reentry iblis ni dah tengah malam buta tak balik rumah
    Boleh jadi ada tempat gerakan bawah tanah si Yahudi ni bagi ceramah
    Memang disebut Nabi puak Yahudii nii suka bikin pecah belah ummah
    Kita doakan jangan ler ada yang terpengaruh muslimin dan musliimah

    ReplyDelete
  174. Aku rasa sudah tiba masanya Reentry ni pihak berwajib segera siasat
    Kita boleh syakki si pelesit ni mengembangkan fahaman ajaran sesat
    Tengok ler setiap hari lepas tengah malam baru balik ini sial bangsat
    Tangkap kurong dalam lokap atau mana-mana tahanan punya pusat

    ReplyDelete
  175. Tuhan dah tunjuk kepada Reentry akibat cakap besar sembang lebat
    Ini sebagai peringatan kepada orang lain agar jangan ingat diri hebat
    Lain ler kalau kita inii memang taraf tok guru kiyai ada ilmu penebat
    Sekarang ni amik ler si bangsat lahabau ni dah tak ada cara berubat

    ReplyDelete
  176. Itu le Reentry bangsat tak usah takbor cakap besar kitorang dah bilang
    Dengan puak Mat Indon jangan nak berlagak kalau ilmu calang-calang
    Nampak nya sejarah yang menimpa Wak Seman Kadok akan berulang
    Akibatnya dalam seharii dua jer ngko akan tinggal kulit dengan tulang

    ReplyDelete
  177. Kesan bisa santau santet Mat Indon hantar kali ini kuat berkali ganda
    Semakin kencang pergerakan naik turun dekat si iblis inii punya dada
    Nampaknya tugas hakikii maklekat maut tidak dapat lagi nak ditunda
    Sanak sedara waris boleh le kalau mau carii batu nesan dan keranda

    ReplyDelete
  178. Dah terbongkang atas katil tidak bermaya lagi ini ostat kaki lancap
    Ostat barua ni kat kitorang memang selalu gelaran ‘barua’ dia cap
    Mesti sekarang ini dia menyesal atas apa yang dia cakap dan ucap
    Sanak sedara suruh ler dia mintak ampun dan ajar juga mengucap

    ReplyDelete
  179. Reentry menanggong akibat kerana kebolehan Mat Indon diejek persenda
    Kinii dia sedang menderita apabila bisa santau santet itu menusuk di dada
    Kita sama-sama le tunggu bangkai si setan dajal ni diusong dalam keranda
    Dah tak lama lagi le ancaman ke atas DS Najib dan kerajaan akan jadi reda

    ReplyDelete
  180. Memang kita percaya kalau amalan niat tak betul Tuhan tidak akan serta
    Lebih-lebih lagi seperti Reentry iblis yang coba belakon penuh tipu dusta
    Buktinya jelas sekali kita nampak bila si dajal nii Tuhan balas serta merta
    Kini terlantar dekat atas katil tercungap-cungap ini ostat Yahudi pendita

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]