http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Wednesday, July 7, 2010

BERSERABUT PERUT

█►Semalam saudara aku punya Laptop ada problem lepas beli charger baru.Charger lama dah rosak katanya.Dia pun beli la Universal Charger jenama apa ntah aku pun dah lupa.Lepas masuk charger beberapa jam Laptop dia jadi panas lepas tu keluar spark atau percikan api dekat belakang port charger tu.Lepas tu langsung charger tu tak boleh pakai.Dia pun bagi la Laptop dia tu kat aku suruh tengok-tengokkan la apa-apa yang patut.Aku ni bukannya pandai sangat repair laptop nie tapi aku cuba la diagnose apa punca dan problem sebenar laptop ni.☻

Klik gambar untuk Besarkan ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

foto_45740  foto_45740

 

 

        
           

 

     

 

   

 

    

 

Memang berserabut perut betul.

 

Terima KaseYY…..

No comments:

Post a Comment

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]