http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Sunday, November 17, 2013

REENTRY BERPERANG DI SINGAPORE

 

 

ScreenShot004

ScreenShot005

ScreenShot008

Nampak macam Regina Lee je amoi ni.Aku rasa amoi ni agen risikan DAP.

Tak guna punya DAP.Macam mana dia boleh menyusup masuk dalam team

Grup Gerak Khas aku ni.Takper kalau belot aku humban kat laut  jer nanti.

ScreenShot009

Bot nak diturunkan dan dilepaskan ke laut.Bawak bot dalam Typhoon.

ScreenShot011

Cing Cong Cing Cong askar PRC ni memekak.Sekali aku tembak mamphos.!!

Kot ye lapar  nak makan Frog Porridge pun sabar la.PtuiiiHHH…!!!!

ScreenShot014

On da way ke Changi Airport.Ikut kereta kebal sebagai perisai.Woiii Bahlol

tunggu aku lah mangkok.Nak ambik gambar masuk blog kejap.

ScreenShot023

Kiri ke Paya Lebar Road.Jalan terus ke Changi Airport.

ScreenShot024

Aku ingat lepas habis mission nak terus balik ke Johor Bahru ikut Tambak Johor.

ScreenShot029

Menyusup masuk dan mengendap di Changi Airport hangar.

ScreenShot030

C4 pun aku pakai nak letupkan orang kat sini.Teror tak aku.Warghh..Kah..Kah…!!!!

Kali ni aku masuk Singapore tak payah pakai passport dengan isi borang white card.Main redah je naik bot.

Warghhhh…Kah…Kah…!!!!

205 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsal ngko delete komen ko pulak.Ngko ada mencarut-carut ker lepas tu nyesal pulak terus delete.

      Warghhhh....Kah...Kah..!!

      Apa-apahal pun

      Terima KaseYYYYY...!!!

      Delete
  2. Entah entah faez zainal tu yang selalu berpantun dekat blog engko reentry.. Sekali dia lupa nak jadi anon.

    Aku teka je. Hi hi hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau dah.Sajer jer sakat dia.Lain kali log out dulu profile yg real.Ni nak aku delete ker atau buat bodo jer profile ni.

      Sekian

      Delete
    2. Yang berpantun tu budak lain.Tu Menachi.Tak guna punya menachi.

      Delete
    3. Siapa berpantun korang susah mahu teka
      Geng Kejora ramai & hebat-hebat belaka
      Kami memang mahir gurindam & seloka
      Bukannya bingai macam Reentry celaka

      Delete
  3. Bro aku rase geng kejora tu dah kene selsema burung unta.kih...kih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senyap terus menachi yennaporengge tu.lega rasanya blog aku ni.Tenang dan selesa.

      Warghhhh..Kah...Kah...!!!

      Delete
    2. Anon7.21am jangan le buat perangai bapok
      Main pukul curi lepas tu mahu lari menyorok
      Tak tengok kah Reentry kena ganyang teruk
      Nanti kau pula geng Kejora lanyak jadi jeruk

      Delete
  4. Reentry memang dah sah sawan sasau
    Entah pukimak abenda lah dia meracau
    Tak pun ada Geng Kejora sudah santau
    Macam orang dah sentot batang lancau

    ReplyDelete
  5. Perjuangan Reentry tidak sampai ke mana
    Bikin posting pun macam taik kepala bana
    Tidak ada cerita lain asyik-asyik hal Regina
    Geng Kejora dah tibai sampai lucut celana

    ReplyDelete
  6. Idup lagi.Aku ingat dah mamphos...!!!

    ChaiiiTTTT...!!!

    ReplyDelete
  7. Reentry kami dah tibai sampai tak larat
    Sekalilah juga dengan si James keparat
    Pukulan Geng Kejora memanglah berat
    Monyet dua ekor tu sampai jadi melarat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hairan James bangsat hilang mana pula
      Gian sangat nak sekeh dia punya kepala
      Hari tu gatal sangat masuk nak cari bala
      La nie dah lari meroyan bagai orang gila

      Delete
  8. Sudahlah Reentry rentikanlah merapu
    Nampak ketara sangat kau tak mampu
    Daripada kau buat ini posting menipu
    Baik kau pergi melalak kat blog Parpu

    ReplyDelete
  9. Reentry dah jadi gila meroyan tak tentu arah
    Dia punya sawan sasau dah jadi tahap parah
    KJ dapat celebrity award pun dia nak marah
    Bukannya dia tak boleh nak mentahkedarah

    ReplyDelete
  10. Reentry buat posting macam haram jadah
    Tak ada satu tujuan pun pakai main redah
    ChaiiTT nampak macam habis modal dah
    PtuiiHHH memang rasa macam nak ludah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkaulah haram jadah.Apa masalah dgn posting aku pulak?

      Warghhhh.....Kah...Kah...!!!

      Delete
    2. Reentry perang Singapore mahu bikin auta
      Apa motif dan tujuan kau mahu buat cerita
      Merapu gila meroyan dan khayalan semata
      Tak ubah seperti tompok-tompok tahi unta

      Delete
  11. Reentry sudah sawan tahap risau runsing
    Tak ada suatu isu pun sengaja nak bising
    Cerita perang Singapore cuba nak pusing
    Kalau duduk dekat mahu saja aku lesing

    ReplyDelete
  12. Apa penyakit atau mabuk kah ini Reentry
    Tak tahu apa maksud hujah dia mahu beri
    Kalau sudah tak ada modal isu nak dicari
    Cari tali sajalah buat ikat dan gantung diri

    ReplyDelete
  13. PETALING JAYA: Pemuda PAS digesa supaya mencontohi Umno dalam usaha memperkasakan parti khususnya bagi menarik minat golongan muda menyertai PAS.

    Sambil memuji taktik Umno yang mula mendekati golongan remaja seawal usia 18 tahun, Perwakilan Pemuda PAS Tumpat, Azhar Ibrahim kesal inisiatif itu tidak diwujudkan dalam PAS.

    "Umno boleh bangga mereka ada ahli yang ramai...18 tahun sudah jadi ahli, ini cara mereka perkasakan ahli Umno.
    _______________________________________________________________________________________

    Komen aku:

    Semua itu adalah atas kewibawaan dan ketrampilan Ketua Pemuda UMNO yang juga merupakan Menteri Belia. Maka sangat tepatlah perwakilan UMNO telah memilih beliau untuk terus kekal menerajui kepimpinan pemuda dan sudah sewajarnyalah PM telah melantik beliau sebagai menteri untuk membela dan menarik sokongan belia. Hidup KJ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khairy ketua segak tampan bergaya
      Cerdik pintar tangkas dan juga kaya
      Golongan muda dah makin percaya
      PRU 14 nanti UMNO pasti berjaya

      Delete
    2. KJ bijak terpelajar penuh ilmu di dada
      Menjadi idola dan harapan anak muda
      Untuk belia dia susun pelbagai agenda
      Sokongan baginya pasti kan berganda

      Delete
    3. 18 tahun semua budak rempit yang otak takder kualiti dan visi.Sebab tu time pergi time nak raih undi KJ ni kuat naik motor merempit ramai-ramai.1 anak muda yang berilmu dan berwawasan lebih bermakna dari 1000 ekor Mat Rempit yang bermuka busuk.

      Sekian

      Delete
    4. Reentry berhujah macam anjing tersepit
      Nampak benar bengap berfikiran sempit
      Hari tu dia buat isu modal gula sekampit
      Ini nak pusing pula ke cerita mat rempit

      Delete
  14. Apa lah nak jadi dengan Reentry tahi minyak
    Sudah slow tak berani lagi nak cakap banyak
    Kat blog Parpu aku tengok teruk kena lanyak
    Dah tentu sehari dua ni dia tidur tak nyenyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti di ambang PRU 14 ngko tengok la aku slow ker laju.

      Warghhhhhh....Kah...Kah...

      Kasi chan dulu

      Delete
  15. Apa le nak jadi dengan ini Reentry pekak badak
    Buat posting cerita kartun macam budak-budak
    Nak kata sejarah pun tidak bab politik pun tidak
    Lebik baik ko cerita Singapura dilanggar todak

    ReplyDelete
  16. Sudah tiga ekor orang kuat Reentry kena hapus
    Othaman, James & Velfire semua dah mampus
    Bingai sekor ni pun tak lama nafas nak hembus
    Sudah rasa sakit nampaknya dia dah berambus

    ReplyDelete
  17. Ke mana dah hilang James kulup bana tahi palat
    Hari tu kemain cabar macamlah nak ajak bersilat
    Boleh jadi dah mampos disambar petir atau kilat
    Dah reput daging dan kulit dia habis dijamah ulat

    ReplyDelete
  18. Woi dey Reentry yeenaporengge poooodah
    Kau bikin posting cerita entah apa ke jadah
    Kelihatan kau khayal lalok tak sudah-sudah
    Dengan Kejora kau akan terus dapat padah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry punya posting langsung tak faham
      Tak tau hujung pangkal apa sepatah haram
      Buat posting seperti tak cukup asam garam
      Macam kapal kena ribut tunggu nak karam

      Delete
  19. Reentry ce cite apa sebenar ko punya angkara
    Apahal ko nak pergi perang dengan Singapura
    Baik kau buat citer perang kau dengan Kejora
    Ceritakan semua kau punya derita & sengsara

    ReplyDelete
  20. Ngkau ingat geng aku ada masa nak melayan kau hari-hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry kau sebenarnya memang dah resah
      Kami tak peduli, kau tetap kami nak belasah
      Ko ada masa ke tidak ada ke apa kami kesah
      Tutup jerr lah blog nie kalau tak mahu susah

      Delete
  21. Mana semua Kera kejora... dah kojol ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua tengah sibuk gosok trofi shout award.Kang kalau tak buat habis kena screw dengan Regina DAP.

      Warggghhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
    2. James haram pukimak dari hutan Sarawak
      Sebulan sekali keluar cuba nak buat lawak
      Ingatkan masih kat hutan memburu biawak
      Dia macam tin kosong tiada isu nak bawak

      Delete
    3. Reentry pukimak dulu kemain lagi galak
      La ni macam bapuk asyik nak mengelak
      Dengan Geng Kejora tahu takut le pulak
      Dekat blog Parpu pula dia lari menyalak

      Delete
    4. Idop lagi mangkok ayon ni.Ingat sibuk gosok nipple.

      Warghhh....Kah....kah...!!!

      Delete
    5. Reentry punya hal aku rasa nak tergelak
      Kat blog Parpu dia teruk kena tempelak
      Dilanyak Geng Parpu macam lori balak
      Habis semua jubor dan kote kena selak

      Delete
    6. Bila pulak aku kena lanyak.Rilek je den kek sano.Membongak jo ekau ni.

      Delete
    7. Ko jangan nak kelentong kat sini Reentry
      Blog Parpukari gendut aku lawat tiap hari
      Ko telah dilabel pencacai Nuar Al-Juburi
      Ada follower mengaku bapak ko sendiri

      Delete
    8. Aku tau ngko yang jadi troll menyamar jadi Ayah Reentry.Lancau betul.

      Warghhhh....Kah...Kah...!!!!

      Delete
  22. Reentry kat blog Parpu teruk betul ditekan
    Dia kena hina dan cerca yang bukan-bukan
    Sama geng Parpu pun dia tak boleh makan
    Kalau Kejora join balun sama lagilah sakan

    ReplyDelete
  23. James babi hutan memang bahalol
    Konon nak bela si Reentry samdol
    Tak ada modal pakai redah sondol
    Nanti Kejora tembak pasti dia kojol

    ReplyDelete
  24. Reentry lembam terlopong menongkat dagu
    Sama lah James kotey kurap dia punya regu
    Kedua-dua mangkuk sudah lama aku tunggu
    Mungkin sedang melalak tangis tidak berlagu

    ReplyDelete
  25. James bangkai pala butuh banyak kurap
    Reentry bingai jubur macam getah skrap
    Geng Kejora tibai balun sampai tertiarap
    Ntah mana sudah lari sembunyi terperap

    ReplyDelete
  26. James pondan bapuk maknyah bukan le jantan
    Sekali sekala masuk mari nak curi kesempatan
    Main redah sondol tak ubah macam babi hutan
    Habs berbirat ponggong dia geng kejora rotan

    ReplyDelete
  27. Reentry buat posting macam orang tiga suku
    Macam dongeng bodoh tidak pernah berlaku
    Sebab itulah blog dia sering lengang tak laku
    Asyik Geng Kejora jer yang mari masuk paku

    ReplyDelete
  28. Reentry bangsat terus sedih berduka hiba
    James keparat pula dah lari ke hutan rimba
    Mereka tercungap bagaikan ikan kena tuba
    Lain kali dengan Kejora jangan nak dicuba

    ReplyDelete
  29. Riwayat Reentry kini dah makin tenggelam
    James setan pun dah tinggal seluar dalam
    Nasib mereka berdua makin tambah kelam
    Itu lah mahu lawan Kejora baik kirim salam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada apa bahlol.Orang tengah sibuk bikin kerja lain la bahlol.Takkan nak mengadap blog jer kerjanya.
      Reentry tetap gagah,berani dan setia.

      Terima KaseeeYYYY...!!!

      Delete
    2. Reentry nie kalau bab temberang hebat berabuk
      Penganggur keparat macam ko apehalnya sibuk
      Sepanjang masa sawan gila bagai orang mabuk
      Baik ko bunuh diri pergi terjun mana-mana lubuk

      Delete
  30. Reentry nie adalah umpama syaitan jelmaan
    Kerja sangat malas asyik nak kutuk kerajaan
    Komen gila babi macam orang tak ketahuan
    Dengan Geng Kejora dia dah dapat habuan

    ReplyDelete
  31. James kepala biawak dalam hutan sudah lari
    Takut kena ganyang dengan Kejora hari-hari
    Pelir dia sudah sentot tinggal panjang ibu jari
    Itulah kalau malapetaka sengaja mahu dicari

    ReplyDelete
  32. James kena tutuh sampai lobos lobang jubur
    Lari lintang pukang sampai tahi dia beterabur
    Hari tu kemain lagi mahu tunjuk megah takbur
    La nie dah mampos siap hantar masuk kubur

    ReplyDelete
  33. Malang sungguh nasib si James celaka
    Akibat gatal nak bantu si Reentry puaka
    Keduanya sekali dah dapat malapetaka
    Geng Kejora sikit pun takkan beri muka

    ReplyDelete
  34. James pastinya sekarang sangat menyesal
    Mari nak terkam buta tuli tidak tahu usul asal
    Dengan Kejora dia gatal pelir nak cari pasal
    Dilanyak paku balun macam nak hilang akal

    ReplyDelete
  35. James agaknya adalah spesis monyet beruk
    Dia terikut Reentry kongkang perangai buruk
    Kedua mereka dihentam lanyak sangat teruk
    Sudah lari sembunyi tak tahu tah mana ceruk

    ReplyDelete
  36. Hoi James mangkuk kau dah lari mana pula
    Memang kau setan anjing keparat hina cela
    Siap le kau aku nak sekeh ko punya kepala
    Sekali dengan lobang jubur ko aku nak sula

    ReplyDelete
  37. James pukimak jahanam marilah ke mari
    Ajak sekali dengan tok guru kau Reentry
    Kau berdua ada pengajaran aku nak beri
    Aku mahu bagi korang insaf mulai ini hari

    ReplyDelete
  38. James pelir kecut kenapa malu nak datang
    Masih di dalam hutan lagi ke buru binatang
    Dengan Kejora sudah takut ke nak tentang
    Seperti Reentry dah banyak kali terlentang

    ReplyDelete
  39. James lari menyorok macam binatang buruan
    Sudah bengong sawan sasau tak tentu haluan
    Dengan Geng Kejora dah teruk dapat habuan
    Itu lah akibatnya gatal nak jolok sarang tabuan

    ReplyDelete
  40. Reentry punya gila mereng dah sangat berlarutan
    Ada ke perang dengan Singapore dibikin coretan
    Ko memang patut dihantar ke Tanjung Rambutan
    Tak pun kau pergi ikut James tinggal dalam hutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka aku la setan.....

      Warghhh....Kah...Kah....!!!

      Delete
  41. Reentry dah makin hampir ke hujung riwayat
    Dibalun siksa Geng Kejora sepanjang hayat
    James pala bana aku anggap dah jadi mayat
    Kisah mereka berdua akan tingal jadi hikayat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada mak kesahhh...!!!

      Warghhhh...Kah...Kah....

      Delete
  42. Geng Kejora udah sentap
    Muka hodoh gigi ketap
    Sekali Reentry dan James rentap
    Meleleh dia punya air cipap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry sudah nyanyuk macam tua apek
      Apa punya mabuk nie yang kau merepek
      James sudah tak berani mari nak tempek
      Dia kena tutuh sampai meleleh air pepek

      Delete
  43. Geng Kejora masuk menyerang tak henti
    Bedil dan tikam macam anak panah sakti
    Reentry mula sesak nafas bagai nak mati
    Sakit & bisa rasa menusuk sampai ke hati

    ReplyDelete
  44. Reentry elok lah kau buat doa tolak bala
    Kau nie sudah sah sampai ke tahap gila
    Hari tu bawak mari modal sekampit gula
    Nie dibuat cerita perang Singapore pula

    ReplyDelete
  45. Mana dah hilang James kote kulup tahi palat
    Hari tu kemain gaya macam nak ajak bersilat
    Tak mahu tolong ke ini Reentry jubor berulat
    Dipaku Geng Kejora melopong terkulat-kulat

    ReplyDelete
  46. Reentry nampak gayanya macam dah nak kalah
    James haram pukimak pula macam terus belah
    Kekuatan Geng Kejora nampak makin terserlah
    Begitu lah hebatnya angkatan menantu Pak Lah

    ReplyDelete
  47. Reentry sudah makin resah, cemas dan hiba
    Pertolongan James dinanti tidak kunjung tiba
    Mungkin dia masih sembunyi di dalam rimba
    Geng Kejora tunggu je nak hentam selamba

    ReplyDelete
  48. Kasihan sungguh aku dengan James lahanat
    Terlalu ikut kan hasutan Reentry pengkhianat
    Merata hutan dia redah lari sampai dah penat
    Dia takut pasal kulup butuh dia aku nak sunat

    ReplyDelete
  49. Reentry apa bingai cerita perang Singapura
    Baik lah kau rentikan hidup dalam pura-pura
    Jadilah engkau rakyat berguna untuk negara
    Setidak-tidaknya kau contohilah geng kejora

    ReplyDelete
  50. Dey Reyentry yennaporengge poodah
    You punya posting kasi tukar baru dah
    Yini punya posting surupa haram jadah
    Tarak tukar kalu you nanti buruk padah

    ReplyDelete
  51. Reentry jahanam kau dah lari ke mana
    Takkan asyik kerja gosok kepala bana
    Atau pun engkau ni sebenarnya betina
    Sebab tu kau jeles sangat dgn Regina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon1207am tak mustahil sangkaan saudara
      Aku ada terbaca pendedahan pasal ini barua
      Ceritanya dibuat oleh dia punya bapa sedara
      Kononnya Cik Reentry adalah anak dara tua

      Delete
    2. Oh selama ini ramai dah salah anggap
      Aku dok ingatkan kotey dia dah sentap
      Rupanya dia ni jenis ada lubang cipap
      Kalau gitu bolehlah kita pakat hempap

      Delete
    3. Kalau dia betina betul pun sikit aku tak nak
      Dah menapouse mana boleh lagi beranak
      Lagi pun dia ni liar bukan senang nak jinak
      Silap gaya dia terajang telur kita jadi senak

      Delete
  52. Ada orang cakap si Reentry ni anak dara tua
    Tapi ada juga aku dengar dia janda anak dua
    Tak kisahlah bapuk ke nyah ke dara ke janda
    Dia dah takut lari pergi sembunyi dalam gua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry punya empayar dah hampir nak runtuh
      Dia punya kredibiliti dan kewibawaan dah jatuh
      Setiap hari Geng Kejora masuk mari dok tutuh
      Kalu jantan pun dah tak larat angkat pala butuh

      Delete
  53. Reentry dah tak mampu lagi nak melawan
    Kena paku taji sampai dah nak jadi sawan
    Sekalilah dengan James dia punya kawan
    Lari menyorok bagai orang dalam buruan

    ReplyDelete
  54. Geng Kejora dilanda sawan babi khatulistiwa.Semak samun blog aku dibuatnya.Makahai betul.

    Warghhhh....Kah...Kah...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry bengong jangan nak banyak lemak
      Kau sendiri yang mula bawa masuk semak
      Buat posting entah apa jadah cam pukimak
      Merapu putar pusing macam keling mamak

      Delete
  55. James musang padi sudah mampus terkangkang
    Reentry mabuk todi meracau bagai burung tukang
    Kejora bikin tibai habis berbirat bontot & belakang
    Mereka berdua dah kena humban dalam longkang

    ReplyDelete
  56. Kasihan jugak Reentry kongkang dan James kera
    Terpaksa lalui perit luka derita dan duka sengsara
    Tiap hari kena ganyang tibai pukul balun dan dera
    Itulah padah gatal sangat nak lawan Geng Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng Kejora datang serang tidak tentu masa
      Reentry terus jadi melarat dan hidup tersiksa
      James tahi unta tidak pasal turut jadi mangsa
      Gatal pelir sangat nak lawan biar mereka rasa

      Delete
  57. Bijak benar Geng Kejora buat pantun dan bermadah
    Bukan macam Reentry dan James pakai main redah
    Buat pantun pun lintang pukang macam haram jadah
    Mahu baca pun meloya tekak rasa macam nak ludah

    ReplyDelete
  58. James beruk masih di hutan cari kayu dan akar
    Sebulan sekali datang sini mahu dibuat kelakar
    Sekali Geng Kejora ramai-ramai serbu & cakar
    Lari lintang pukang panas jubor bagai terbakar

    ReplyDelete
  59. Reentry punya posting bodoh macam lembu
    Mahu baca pun rasa meloya air liur merambu
    Pembaca lain pun mesti sangat merasa jemu
    Bikin baru le, baru boleh dapat ramai tetamu

    ReplyDelete
  60. James kera tahi palat penuh kat kepala bana
    Reentry monyet tahi kering pukimak tak guna
    Kejora sudah londeh sampai tercabut celana
    Kedua mereka dah cabut lari entah ke mana

    ReplyDelete
  61. Kejora terus megah bagaikan mambang di awan
    Reentry dan James dilanyak sampai naik sawan
    Mereka terus cabut lari tak berani lagi nak lawan
    Blog Reentry7.com ni Geng Kejora terus tawan

    ReplyDelete
  62. Apa lah nasib Reentry dah jadi kong kali kong
    Seorang diri lawan langsung tiada penyokong
    Dia punya blog Geng Kejora habis kongkong
    Jadi bodoh tengok melopong macam tokong

    ReplyDelete
  63. Apa bendalah si kera kejora ni merepek sorang- sorang... Kesian pulak aku tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup lagi rupa nya ini James lahanat
      Belum kojol juga walau pun dah tenat
      Ingatkan dah mampos tinggal amanat
      Tak apa lah kotey kau nanti aku sunat

      Delete
    2. James bangsat ni idup pun tak guna dah
      Kejantanan dan maruah tercemar sudah
      Hari tu kemain pelawa diri nak bermadah
      Akhirnya kosong je macam haram jadah

      Delete
    3. Kesihan melihat duka derita si Reentry hantu
      James bahalol bengap mari konon nak bantu
      Namun dia tak tahu nak buat komen apa satu
      Akhir nya dia tumpang jadi mangsa kena latu

      Delete
    4. James butuh kulup aku rasa sangat kasihan
      Asyik jadi mangsa seperti budak belasahan
      Hari-hari kena tibai lanyak mana boleh tahan
      Muncul juga dia walau nak hujah tiada bahan

      Delete
    5. James jubur kerbau mengapa sepi membisu
      Baru kena tibai sikit tak kan dah jadi letih lesu
      Apa kau mabuk tuak ke kau tonggang samsu
      Ataupun duduk bawah ketiak mak hisap susu

      Delete
    6. James bingai umpama pelanduk dah masuk jerat
      Dah terpedaya termakan dakyah Reentry keparat
      Lari sembunyi takut kulup pelir dia aku mahu kerat
      Kedua-dua mereka terus menderita hidup melarat

      Delete
    7. Wahh Geng Kejora nampak betul-betul lepas geram
      James macam nak diajar sampai cukup asam garam
      Nampak macam dia dah lari entah kat mana terperam
      Sampai la ni tak ada pun berani jawab sepatah haram

      Delete
  64. Reentry jadi sangat takut terus lari lintang pukang
    Apa taknya tengok James kena tibai terkangkang
    Kedua-dua dah tercungap macam ikan pedukang
    Kejora balun tibai bagai nak lucut tulang belakang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry dan James dah kena pukulan sangat berat
      Kedua-dua belakang jubor kena tibai habis berbirat
      Pedih siksa luka bisa dah jadi tahap makin mudarat
      Sampai meneran berak keluar tahi pun dah tak larat

      Delete
    2. Geng Kejora terus masuk serang tidak kira waktu
      Pukulan datang pula sentiasa padat tepat dan jitu
      Reentry & James makin runsing fikiran dah buntu
      Kepala rasa sakit macam dihempap dengan batu

      Delete
  65. Ini peringatan dari aku untuk Reentry celaka
    Kalu lebih 200 komen nanti susah nak buka
    Standby buka posting baru jangan pula leka
    Jangan sampai kena bagi tahu aku tak suka

    ReplyDelete
  66. Komen jadi 200 tekan load more button kat bawah lah ngok.Bahlol betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lah tak mahu faham ini Reentry bingai dungu
      Bab load more itu lah lama pula nak tongkat dagu
      Dengan sebab tu banyak kerja lain jadi terganggu
      Apa ko ingat aku banyak masa kat sini nak tunggu

      Delete
    2. Ngko nak aku update pasal cerita apa? Pasal cerita Kejora taik haram jadah ker?Ker pasal Ah Jib Ngok punya ceritera.

      Warggghhhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
    3. Mahu bikin posting apa cerita itu ko punya pasal
      Tapi pastikan jangan lagi buat cerita macam sial
      Kalu rasa tak puas hati nanti tetap aku nak bedal
      Baik ko lebih hati-hati supaya nanti tak menyesal

      Delete
    4. Aku rasa ada cadangan bagus untuk kau Reentry
      Apa kata kau buat posting bagi pujian kat menteri
      Misalnya kau puji sikit Menteri Belia Sukan Khairy
      Tentu nanti blog kau ramai penyokong akan mari

      Delete
    5. Khairy ketua pemuda makin hebat ceria
      Cekap sungguh cara dia pikat para belia
      Bidang sukan pula sangat kemas diselia
      Satu seribu susah mahu cari macam dia

      Delete
    6. Najib pula tak kurang hebat memimpin negara
      Rakyat hidup makin tambah makmur sejahtera
      Dia lancakan pulak Majlis Ekonomi Bumiputra
      Orang Melayu Islam tentu lah sangat gembira

      Delete
    7. Najib dan Khairy penggerak Melayu baru
      Kebajikan rakyat terjaga segenap penjuru
      Kemajuan untuk negara juga terus diburu
      Rakyat sangat berterima kasih dan terharu

      Delete
  67. James setan haram jadah ntah mana dah pergi
    Dan sentot batang pelir tidak berani datang lagi
    Kejora tibai paku siang malam petang dan pagi
    Setiap kali kena balun teruk bersembur taik gigi

    ReplyDelete
    Replies
    1. James tahi palat kenapa sudah tak berani datang
      Takkanlah ko sibuk setiap masa pagi dan petang
      Atau ko dah kembali ke hutan memburu binatang
      Lainlah Reentry pulun kerja mahu selesai hutang

      Delete
    2. James lancau tahi palat aku pasti tak akan lupa
      Dia makhluk paling penakut aku pernah jumpa
      Tok guru dia Reentry pun lebih kurang serupa
      Cakap besar kosong macam kulit padi hampa

      Delete
  68. Ok.Aku nak gerak outstation.Tido kejap sebelum drive memalam yang gelap lagi shahdu.4 jam kat highway.Kalau sempat aku update balon geng kejora kepala bana dongga.

    Zzzzzzzzz.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko punya helah taik tu aku dah faham sangat
      Aku tahu ko memang dah pun hilang semangat
      Jauh dalam lubuk hati ko tu mesti terasa hangat
      Tetapi cabut lari juga takut Geng Kejora sengat

      Delete
    2. Ko outstation pegi perang Singapore ke setan
      Jangan le ko lupa pulak bawak C4 dua tiga tan
      Kemain berangan serupa hero filem hindustan
      Tapi penakut pondan bapuk tak macam jantan

      Delete
    3. Reentry bengap jangan nak buat janji palsu
      Jangan kau nak helah penat ke letih ke lesu
      Peduli apa ko lalok ke atau ko balun samsu
      Kalau tak update jugak aku tampar kau bisu

      Delete
  69. James kulup tahi palat mana dah tak dengar bunyi
    Tak ada lagi kah nak melalak bermadah menyanyi
    Hari kemain gatal pala bana kini kenapa pula sunyi
    Masih dalam hutan rimba lagi ke kau bersembunyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. James keparat terus menderita batin dan zahir
      Kena balun dengan Kejora sampai lidah terjelir
      Kini duduk meratap bersedih air mata mengalir
      Kerja buang tahi palat dekat kulup batang pelir

      Delete
  70. James unta pergi hutan buru mawas dan ungka
    Reentry sembunyi dari Ah Long dalam berduka
    Dua-dua ekor bangsat ini takut nak tunjuk muka
    Jumpa dengan Kejora tentu dapat nasib celaka

    ReplyDelete
  71. James maknyah bapuk jual bontot kat Chow Kit
    Daripada tidak buat kerja dapat juga duit sedikit
    Dia masih bertahan walau jubor lobos dan sakit
    Tiap hari terberak-berak taik punya cair melekit

    ReplyDelete
  72. Mana pergi James bapuk nie tiada apa jawapan
    Masih kat Sungai Rejang ke mengayuh sampan
    Menangkap biawak, ular, tikus, cacing dan lipan
    Dengan Kejora sudah tak berani lagi berdepan?

    ReplyDelete
  73. Sambil menunggu ni best jugak layan pesakit mental kat blog aku ni.

    Warghhhh....Kah....Kah...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry engko nie langsung tak bersikap gentlemen
      Setakat itu saja ke yang kau mampu nak beri komen
      Paling kuat pun ko kerja asyik nak mengutuk gomen
      Dapat dekat Geng Kejora kalu teruk ko kena romen

      Delete
    2. Otak tengah serabut kerja la bahlol.nanti balik rumah la mangkok.

      Delete
    3. Apa kebenda yang ko tunggu nie Reentry bangsat
      Engko tunggu nak kena bedil dengan peluru sesat
      Daripada dimaki hamun herdik dengan lebih kesat
      Baik kau battle4 kat Singapore jadi ejen penyiasat

      Delete
    4. Amenda serabut tak usah le ko nak mengadu
      Katanya malam tadi ko kat highway memandu
      Ko kerja apa mangkuk apa ko berniaga candu
      Atau kerja kedai judi tukang golek buah dadu

      Delete
    5. Diam'ah kau
      Esok nak balik KL pulak.Sangap betul.

      Delete
    6. Dey macha Reyentry ko punya kelentong tak menjadi
      Serabut kerja apa pala bana ke ngkau dah mabuk todi
      Baru je aku baca komen kau di blog PK 10:58am tadi
      Kau pegi lah basuh muka kalau pun malas nak mandi

      Delete
    7. Reentry kantoi masuk dalam perangkap seperti landak
      Buat komen bodoh bahalol bingai baghal pekak badak
      Geng Kejora ni semua dewasa bukanlah budak-budak
      Nak auta pun biarlah berpadan jangan yang tidak-tidak

      Delete
  74. James pondan pelir kecut dah pun mengaku kalah
    Reentry sorang diri jadi gementar dan serba salah
    Ada-ada saja direka berbagai alasan dia nak belah
    Dengan geng kejora tidak berani lagi nak berbalah

    ReplyDelete
  75. James haram pukimak langsung dah tak lagi keluar
    Baru aku ugut sikit ajer nak londeh dia punya seluar
    Hari tu kemain megah nak berbicara dirinya ditawar
    Kini sudah lari sembunyi dalam gua serupa kelawar

    ReplyDelete
  76. Syok juge nengok citer perang geng kejora lwn dgn reentry capsule sama james.Tapi apasal geng kejora aje asyik tembak, tuan tanah mcm mengalah je.Yang james pula apasal sekali dua je kuar, kasi balas balik le tembakan geng kejora tu.Ini kot yg reentry capsule cakap battlefield 4 tu, hi hi hi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. James bahalol bingai tu mana ada berani nak balas
      Reentry pula rasa takut nanti telinga dia kena pulas
      Kedua-dua tengkuk mereka Geng Kejora dah kilas
      Mereka tu seolah-olah merayu minta kasihan belas

      Delete
    2. Anon4.31pm janganlah mudah sangat terpedaya
      Reentry kongkang ni langsung tak boleh percaya
      Dia mabuk lalok banyak berhkayal di alam maya
      Battlefield pukimak kebenda dengar pun meloya

      Delete
    3. Bukan tak nak balas.Geng Kejora Taik ni suka ulang-ulang benda yang sama.Nyampah aku.

      ChaiiiTTTT...!!!!

      Delete
    4. Kejora terus membedil tak ada pun kasihan belas
      James jadi mangsa akibat bantu si Reentry culas
      Dua-dua ekor setan ni terus sepi tak berani balas
      Bak kata pepatah tak ada beban batu nak digalas

      Delete
  77. James aku anggap dah mampus takkan datang lagi
    Reentry pula sudah berambus tiada hujah nak bagi
    Aku pun mahu belah dan tidak mahu masa aku rugi
    Selamat tinggal bangsat-bangsat aku dah nak pergi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Kejora7.53pm jangan le bertindak begitu
      Dah lupakah saudara akan misi kita yang satu
      Blog setan ni sampai jadi hancur kita nak latu
      Kita juga mahu musnahkan ini Reentry hantu

      Delete
    2. Syabbas Kejora8.30pm atas semangat jitu saudara
      Geng kita takkan berundur dan kita terus akan mara
      Reentry sama konco-konconya akan terus kita dera
      Blog ini walau tak hancur pun akan makin bergelora

      Delete
  78. Geng Kejora nampak semakin ramai menyerang
    James sudah salah anggap dia ingat kan seorang
    Mereka cekap serta hebat dan bukan sembarang
    Semua betaraf panglima gagah di medan perang

    ReplyDelete
  79. Geng Kejora ganas menikam dan memanah
    James pala bana sudah pun hancur musnah
    Reentry lahanat punya le lari tak cukup tanah
    Mereka semakin parah luka makin bernanah

    ReplyDelete
  80. Waduh-waduh kok begitu ramei sekali sambutan
    Respon posting Reentry udah jadi rekod catatan
    Sedih banget James udah lari sembunyi di hutan
    Reentry pengecut kelihatannya nggak lagi jantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti kalo gue upload posting yang baruk pastinya kejoran taik kepanasan buritannya.Lo tunggu posting gue bakal yang bakal terbit.

      Selamat Sore.

      Delete
    2. Reentry jangan nak cakap setakat indah khabar
      Tunggu posting baru kau hati ku rasa berdebar
      Tapi awas ko jangan buat bagi aku hilang sabar
      Kalau tak upload juga siap ko makan penampar

      Delete
    3. Reentry buatlah posting bagi syok sikit ada karan
      Jangan cuba buat karut lagi aku nak bagi amaran
      Ko pun tau aku ni cepat marah jenis panas baran
      Ingat pesan aku ni kalau tak mahu kena tamparan

      Delete
    4. Reentry kalau tak ada idea di sini aku nak cadang
      Cuba kau buat posting cerita hal KJ turun padang
      Aku tak mau dengar lagi bab Najib main gendang
      Kalau buat juga siap le ko nanti kena penendang

      Delete
  81. James masih menahan bubu udang kat Sungai Rejang
    Reentry sakit teruk diganyang sampai urat saraf kejang
    Dua ekor monyet nie Geng Kejora sudah kasi telanjang
    Dah tidak berani nak datang lagi takut kena penerajang

    ReplyDelete
    Replies
    1. James bingai bahlol bodoh bengap macam lembu
      Kerja dia pergi hutan ataupun ke sungai tahan bubu
      Konon nak mari defend si Reentry tolol otak kelabu
      Takut dengan Kejora dia sembunyi dalam kelambu

      Delete
    2. James lari lintang pukang takut Kejora gertak
      Tinggal dalam hutan makan biawak ular katak
      Dah kebulur apa dia jumpa taik pun dia lantak
      Nak keluar takut Geng Kejora tikam atau tetak

      Delete
    3. James sudah jadi makhluk bangsat tak berguna
      Akibat nak jadi penyokong Reentry kepala bana
      Sudah kecut pelir telur sentot jadi seperti betina
      Sanggup biarkan diri dimaki caci cerca dan hina

      Delete
  82. Alahai apalah nasib sial dihadapi ini Reentry
    Kena buli sikit punya kaw dekat blog sendiri
    Sakit derita luka duka sengsara tidak terperi
    Harap pada James barua tapi dah cabut lari

    ReplyDelete
  83. James bingai tak berani keluar terus berkurung
    Duduk dalam rimba makan biawak mengkarung
    Pelir busuk penuh tahi palat banyak lalat hurung
    Nak tutup batang pelir kurap dipakai tempurung

    ReplyDelete
  84. Hebat sungguh geng Kejora buat pantun seloka
    Dalam kata kutukan terselit banyak unsur jenaka
    Tak macam Reentry dan James macam celaka
    Komen macam taik pakai redah merapu belaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng Kejora nie memang cukup latihan
      Cekap menyerang dan kemas bertahan
      Siap sedia cukup fakta hujah dan bahan
      Tapi Reentry hanyalah publisiti murahan

      Delete
    2. Latihan kebendanyer...
      Ulang-ulang benda yang sama jer
      Dulu kat blog PK teruk aku lanyak punyer
      Sampai sekarang dendam membara yer der

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    3. Poodah Reentry setan jangan kau nak cakap banyak
      Bukan ke kau sama Pak Man yang teruk kena lanyak
      Masa tu orang KJ dan geng Najib betul turun minyak
      Dekat sebulan ko dua orang tak dapat tidur nyenyak

      Delete
  85. James pukimak mesti nya menyesal tak sudah
    Dia dah termakan dakyah Reentry haram jadah
    Dua ekor lahanat nie sudah teruk terima padah
    Kejora ganyang hanya guna seloka dan madah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi ni Syaitooonn....!!!
      Pagi pagi buta dah meraban
      Meraban macam kotey bentan
      Tunggu nanti aku balon dan rotan.

      Delete
    2. Reentry tak payah nak membebel macam paria
      Kata nak upload posting yang baru tu mana dia
      Temberang kosong je auta macam keling India
      Geng Kejora tunggu je nak balun ko siap sedia

      Delete
    3. Reentry bangsat jahanam sudah makin tertekan
      James dalam hutan dah tak berani keluar pekan
      Geng Kejora punya penangan hebat dan sakan
      Dua ekor mangkuk sial nie sudah tak lalu makan

      Delete
  86. Cacing tanah dibuat umpan
    buat menangkap si ikan haruan
    siti nasihat kitol tak layan
    akhirnya mad said tolong tangankan

    dua tiga kucing berlari
    mana sama sikucing belang
    dua juta mad said taknak bagi
    gara gara kitol nak tunjuk belang

    tinggi tinggi terbang enggang
    akhirnya hinggap dipucuk nangka
    kitol ingat jadi menteri boleh tunjuk belang
    dia tak pikir lagi mb punya kuasa

    bersambung....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih idop lagi rupanya ini James babi turat
      Dah beranilah pulak dia ni mari naik ke darat
      Kusangka dah mampos kena peluru ke jerat
      Siap le ko kejora nanti tibai jubor ko berbirat

      Delete
    2. Hitam hitam si tampok manggis
      mana sama hitamnya arang
      sorang pun tak berani nak lawan james
      nyatalah kera hanya berani di belakang

      Delete
    3. Kitol melopong 2jota udah terbang.

      Warggghh....Kah...Kah...!!!

      Siti udah lempang
      Kini Mat Said pula terajang
      James,Reentry dan Pak Othaman rilek makan goreng pisang

      ChaiiiTTTTT...!!!

      Delete
    4. Buat masa nie korang berdua aku lepaskan
      Aku sibuk urusan pernikahan anak penakan
      Tetapi lepas nie korang aku tak kan biarkan
      Kalau takat korang tu kacang jer aku makan

      Delete
    5. Kejora 3.08pm tidak perlu lah nak susah hati
      Kerja ini ada ramai lagi geng kita boleh ganti
      Ini setan Reentry dan James tengoklah nanti
      Kita ajar ini dua ekor bangsat setengah mati

      Delete
    6. Poodah....!!!
      Aku kat JB lagi ni woiiiiiii....!!!
      Balik KL aku balon

      Delete
    7. JB hujan lebat.Shedapnya layan tido.Cancel lah nak update blog malam ni.Baru suspen sikit.

      Warghhhh....Kah...Kah.....!!!

      Delete
    8. Mat Said pukimak memang MB hantu
      Tempat BN kalah dia tak mahu bantu
      Siti pula dah teruk penyokong KJ latu
      Pasal sukan bola dia tak tau apa satu

      Delete
    9. Reentry dan James memang pekak dan buta
      Apalah ada sangat kalau setakat dua tiga juta
      KJ tu orang kaya melana dan sangat berharta
      Kalau tak cukup dengan Najib dia boleh minta

      Delete
    10. Dua tiga jota pun duit jugak.Yang best Mat Said dah kasi penerajang sama ini Kitol.

      Ini Macamlah baru syokkk...!!

      ChaiiiTTT...!!!

      Delete
    11. Hitam lah hitam hai lah si tampuk manggis
      Sungguh pun hitam hai sayang lazat isinya
      James teruk kena hentam terus menangis
      Reentry pulak dah sentot kepala butohnya

      Delete
  87. Reentry mangkuk jangan nak kelentong pula
    Berapa kali sudah cakap kau nak update bila
    Kalau esok tidak update kau akan dapat bala
    Aku tendang jubor kau dan aku sekeh kepala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu komen cecah 200 lah pulak.

      Warghhhhh....Kah...Kah...!!

      Delete
    2. Yennadey Reyentry yennaporengge pooodaaahh
      Posting kau ni udah lapuk masuk dua minggu dah
      Ko nak tunggu 200 komen pukimak apa ker jadah
      ChaiiTT huwarghh ptuiiHHH ni mula aku nak ludah

      Delete
  88. James tolol aku faham sangat dia punya belang
    Sekali sekala keluar seminggu pula menghilang
    Hari tu kemain pelawa diri tak ubah bagai jalang
    Kena ganyang dengan Kejora terus jadi malang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko ingat dia banyak
      masa nak melayan kepala hotak ngkau yang BIOL tu.

      Delete
    2. Pehal yang ko nak bela itu James biawak mengkarung
      Penakut palat puki mak serang lari macam tahi burung
      Kejora nak tangkap jolok jubur dia dengan buah terung
      Terus lari masuk hutan sembunyi monyok dan murung

      Delete
    3. James adalah bangsat paling penakut dan hina
      Dengan Kejora sudah sampai cirit birit dia kena
      Serupa jugak kecut sentot pelir Reentry durjana
      Baru mereka rasa pukulan Geng Kejora Regina

      Delete
  89. James pukimak tahi palat perangai semacam kera
    Terloncat tergaru macam kena belacan bila didera
    Batang pelir kulup kecut sentot seperti kepala kura
    Lari tunggang langgang takut dengan Geng Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry pun tak tahan kena balun bertubi-tubi
      Dipukul lanyak lenyek lunyai macam tapai ubi
      Kejora tibai ganyang sampai jadi sawan babi
      Tak berani nak balas dia buat le alasan ke JB

      Delete
    2. JB pukimak kebenda setan tu cuba nak tipu
      Sepanjang masa dekat blog PK dia merapu
      Itu pun nasib baik diberi ruang oleh si Parpu
      Sebelum ni habis cuci komen dia kena sapu

      Delete
  90. Komen sudah hampir sangat dengan 200 dah
    Bila lagi mahu upload baru punya haram jadah
    Yang kau sibuk sangat tu jual candu ke dadah
    Janganlah cakap kosong khabar sahaja indah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooii ngko dok buat apa lagi Reentry barua
      Posting baru aku dok tunggu tidak timbul jua
      Apa kau penakut macam bapuk pondan tua
      Atau kau ikut James sembunyi di dalam gua

      Delete
  91. Replies
    1. Wooi Reentry lahanat pukimak setan durjana
      Posting baru yang kau kata nak upload mana
      Kau nak suruh aku sabar bende kepala bana
      Nampak nya sial bahlol ni memang nak kena

      Delete
    2. Kalau nak berblog ke posting ke jangan le culas
      Ini dah macam malaun kaldai baloq liat pemalas
      Kau tau ke sekarang ni dah pun bulan dua belas
      Itu pasal pasal le telinga ko tu selalu kena pulas

      Delete
  92. Reentry dekat blog PK ngko dah tak boleh beraksi
    Semua komen dah ditapis balik si Parpu babi kasi
    Apa kata kalau blog engko ni pulak dibuat promosi
    Tapi janganlah ko sajikan posting macam taik basi

    ReplyDelete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]