http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Wednesday, January 15, 2014

KOMPLOT PENIPUAN KANGKONG TERBESAR DALAM SEJARAH MANUSIA.



Tengok dan fahamkan betul-betul macam mana sistem kangkong menipu kita.


Sekian,


Terima KaseeYYY...!!!!!!

215 comments:

  1. Kerana kankung... geng kejora tak berani nak angkat muka.. takut kena libas.. Kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh...Kah...Kah...!!!

      Dulu naik sekarang dah turun.....
      Ohhhhh...KangKung....

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Geng Kejora aku dengar dah mamphos keracunan kangkung belachan.

    Warghhh...Kah...Kah....

    Aman dah blog aku.Aaaahhhh.....leganyer.....

    ReplyDelete
  4. Congrats bro!geng kejora dah lesu.hehehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora bukanlah letih atau pun lesu
      Sengaja nak duduk diam membisu
      Posting ibarat hindu mabuk samsu
      Nak buat komen pun tak ada nafsu

      Delete
    2. Kejora bukanlah lesu atau tepu
      Tapi udah malu pasal kangkung aritu
      Tunggu isu kangkung reda dulu
      Baru keluar tunjuk muka cam berudu.

      ChaiiiTTTT...!!!!

      Delete
  5. Kepimpinan Najib dan Kejora semakin menyerlah
    Rakyat makin makmur tak hadapi banyak masalah
    Reentry lahanat dah tidak ada modal nak berbalah
    James haram pukimak pun sudah sama ikut belah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhh...Kah...Kah...!!

      Kepimpinan Ah Jib makin lemah
      Isu kangkung tak bley blah
      Punaisihat mendorong kepada musibah
      Adakah petanda pimpinan Ah Jib kan goyah.

      Delete
  6. Woi reentry.. Mana engko. Senyap je. Nah nyanyi lagu ni

    Samba Apa Saja –Hattan

    Kalau sakit carilah doktor
    Mintak ubat baru cepat sembuh
    Kalau bosan carilah kawan
    Minta tolong baru rasa lapang
    Hidup ini mudah jangan kau berat-beratkan
    Suka dan duka hanya permainan hah
    Kalau sepi carilah kasih
    Minta cintanya baru hilang sunyi
    ( korus )
    Tak payah kemana-mana
    Aku ada di depanmu
    Hanya menanti kau kata
    Selamanya akulah yang satu
    Tak payah kau susah-susah
    Aku ada di depanmu
    Hanya menanti kau kata
    Akulah yang kau rindu
    Apa saja aku sedia lakukannya
    Apa saja aku sanggup
    Jadi kawan dan kekasih
    Kalau bosan carilah kawan
    Minta tolong baru rasa lapang
    Kalau sepi carilah kasih
    Minta cintanya baru hilang sunyi
    ( ulang korus )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh pulak suruh ulang-ulang korus.Ingat ni karaoke ke?

      ChaiiTTT...!!!!

      Delete
  7. Reentry..ooooo reentry..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidop lagi rupanya ini Reentry kongkang
      Sudah teruk aku balun berbirat belakang
      Dulu dia belah larikan diri lintang pukang
      Aku fikirkan sudah mampos terkangkang

      Delete
    2. Aku ingat ngkau yang mamphos..!!!

      Tenang sikit blog aku macam Taman Negara.

      Warghhh...Kah....Kah...!!!

      Delete
    3. Mana sudah hilang si James lahanat
      Sudah berhenti kah jadi pengkhianat
      Dia pun belah lari sampai lelah penat
      Takut kulup butuhnya aku kerat sunat

      Delete
    4. Isu kangkung dah reda baru kau tunjuk keluar batang pelir kau balik.Tak guna punya geng kejora taik.

      Delete
    5. Reentry dah macam cacing kena panas
      Geng Kejora mula balik nak mengganas
      Bak ranting patah kembali tumbuh tunas
      Hutang lama banyak engkau kena lunas

      Delete
    6. Aku Hutang apa ngan ngkau Samdol?Kau berbulu ker dulu kena balon kaw-kaw dengan Reentry n Tuan Othaman.

      Keshian.....

      Warghhh...Kah....Kah...!!!

      Delete
    7. Jiwamu Reentry kini kembali kacau
      Di dalam hati engkau pastinya risau
      Othaman dah kojol aku kasi santau
      Nko pun tak lama lagi sawan sasau

      Delete
  8. Reentry tak usahlah nak berlagak kemas
    Ngkau tu sebenarnya sudah mula cemas
    Telur pelir engkau nanti kami mau ramas
    Cepat atau lambat ngko akan mati lemas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cemas apakejadahnya.Aku rilek jer makan kangkung belacan kat sini.RM punya nilai pun dah turun macam kangkung.Hebat betul Ah Jib Gor ni.Lagi samdol dari Pak Dol Hadhari.

      ChaiiiTTT...!!!

      Delete
    2. Reentry ko memang jenis suka cakap besar
      Mengalahkan tokey borong ikan dekat pasar
      Padahal dalam hati ngko tersangat lah gusar
      Sebab ngko tahu yang ngko nak kena sasar

      Delete
    3. PRK Kajang confirm kalah.Nuar main Jobor pun boleh confident menang dek KELEMBAMAN Ah Jib Gor Ptuiii.
      Betapa baculnya barisan kepimpinan Ah Jib.

      PtuiiiiiHHH...!!!

      Delete
  9. James barua pukimak dah tak berani lagi masuk
    Dia punya lobang jubor sudah lobos kena tusuk
    Kulup pala bana dia pula penuh taik palat busuk
    Sudah lari sembunyi entah mana hutan pelusuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. James tengah garu pusat baca komen pondan ngkau ni.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    2. James sial bangsat adalah seekor setan
      Bagai pondan maknyah tiada sifat jantan
      Kini masih bersembunyi di tengah hutan
      Tak berani keluar takut kote kena khatan

      Delete
  10. Reentry bingai sial lahanat sudah tidak tentu arah
    Geng penyokong engkau semua aku sapu cerah
    Othaman, James dan Velfire habis semua parah
    Semuanya akan tersimpan dalam lipatan sejarah

    ReplyDelete
  11. Reentry mangkuk samdol pastinya gundah
    Nak lawan geng Kejora bukan le hal mudah
    Sudah ramai geng ngko yang terima padah
    Engko siap cari saja lah jalan nak lari redah

    ReplyDelete
  12. Tunggulah sahaja wahai setan Reentry
    Engko pasti akan menderita setiap hari
    Kami akan tibai ganyang kanan dan kiri
    Memang tak ada ruang ngko mahu lari

    ReplyDelete
  13. Hai Reentry ... happy Valentine Day ... uummmuaahhhh ... cup(3x) ... luv U ... bye ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ni mesti g*y kan ... I like.. Muah

      KEJORA DI LANGIT BIRU

      Delete
    2. Anon 15Feb-6.12pm sengaja nak mengundang padah
      Kejora tak akan keluar buat komen kalau tak bermadah
      Nak menyamar jadi Geng Kejora bukan nye hal mudah
      Rentikan je le kerja buat perangai macam haram jadah

      Delete
  14. Reentry tidak berani lagi buat karenah
    Kejora datang kembali lagi memanah
    Luka yang lama sudah mula bernanah
    Kini dia melarikan diri tak cukup tanah

    ReplyDelete
  15. Dah senyap menyepi Reentry kepala bana
    Dengan Geng Kejora dia sudah teruk kena
    Kini melopong terkedu engko tidur tak lena
    Sebab mulut celupar engko badan merana

    ReplyDelete
  16. Reentry nak rosakkan kerajaan yang dah utuh
    Semua pemimpin yang ada dia nak bagi jatuh
    Tapi dengan geng Kejora dia teruk kena tutuh
    Sekarang menyepi lari le sentot kepala butuh

    ReplyDelete
  17. Reentry bahalol ngko nie gebang saja kuat
    Posting basi ngko nie orang sudah meluat
    Tajuk yang baru bila pulak engko nak muat
    Cuba lah tengok macam mana Parpu buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku makin sibuk 2014 ni lah.

      ChaaaiiiTTT...!!!!

      Delete
    2. Reentry mangkuk baghal ngko selalu jer ada alasan
      Engko punya posting taik nie ramai yang dah bosan
      Baik buat yang baru sebelum kena ku punya libasan
      Nanti aku tibai lanyak ganyang nko sampai pengsan

      Delete
    3. Sibuk ke tak sibuk ke aku hapah peduli
      Alasan taik nko tu aku sudah sangat lali
      Nie aku nak kasi warning nko lagi sekali
      Sebelum lobang kubor nko aku nak gali

      Delete
    4. Nanti cuti 2 hari ni aku update lah mangkok..!!

      ChaiiiTTTT...!!!

      Delete
    5. Kata-kata engko peganglah sebagai janji
      Buat posting bagi elok sikit kalau nak saji
      Jangan lah sampai jadi bahan umpat keji
      Kalau buat tak elok teruk nanti ko aku taji

      Delete
    6. Membebel apa pulak ni..

      Delete
    7. Anon302am apa pasal pulak tetiba nak menggelupor
      Hal Kejora dengan Reentry apa ke jadah nak campor
      Sebelum engkau tak pasal percuma kena penampor
      Lebih baik kau pergi masak makan maggie kat dapor

      Delete
    8. Anon 3:02.Dia tu bukan membebel tapi meroyan tahap sawan cipan.

      Warghhh....Kah....Kah.....!!!

      Delete
    9. Reentry sial tak payah lah nak cakap banyak
      Nko dengan si 302am kacang jer aku lanyak
      Nanti kalau aku dah mengamuk turun minyak
      Ko dua ekor bangsat pasti tidur tak nyenyak

      Delete
    10. Turun minyak ker turun TAIK!

      Warghhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
  18. dua tiga kucing belari
    mana sama kucing belang
    dua tiga pantun james tak peduli
    geng kejora merajuk pulang

    limau kasturi diperah ke gelas
    air kosong jadi singebeng
    parut lama masih berbekas
    ada hati nak tunjuk bengkeng

    tanam pisang tepi kongkang
    akar kangkung didalam parit
    bersambung....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambungan:

      tanam pisang tepi kongkang
      akar kangkung didalam parit
      reentry dah masuk longkang
      james terguling dalam parit

      Delete
    2. Warghhh....Kah....Kah...

      Geng Kejoran dah menyirap kena balon dengan Jamesa.
      Aku ada exam la kat company aku ni.Malas dah nak layan politik.Gi mamphos la ngan korang.

      ChaiiiTTTT...!!!

      Delete
    3. Ngko kelentong bender nyer Reentry celaka
      Tak kan le cempedak boleh menjadi nangka
      Ko tak usah le berlakon atau bermuka-muka
      Exam kepala hatok apa nyer dah tua bangka

      Delete
    4. James barua lahanat pukimak hantu
      Kena tujah dengan aku setiap waktu
      Dah berbirat bontot dia aku tibai latu
      Mesti otak dia kini serabut dan buntu

      Delete
    5. Ngkau tu yang bahlol.Kerja makan tidor duit rasuah UMNO mana tau apa-apa pasal kerja.Kau ingat budak sekolah ngan student U jer ker ada exam.BAHLOL..!!!

      Delete
    6. Ginilah cara mengelat kalau dah bukan jantan
      Bawak masuk mai berbagai alasan bertan-tan
      Exam hotak hatok engko apa pulak sial setan
      Kenapa tak cakap jerr ko sibuk nak berkhatan

      Delete
  19. Reentry dan James dua ekor pengkhianat
    Perangai bangsat ngalahkan setan lahanat
    Namun kedua ekor itu kini parah dan tenat
    Dapat dekat aku depa dua aku mau sunat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry sial bingai baghal kenapa nye begini
      Terus terang sajalah kalau sudah tidak berani
      Jangan dibuat alasan exam dengan kompeni
      Ingat kami bebudak ke nak kelentong kat sini

      Delete
  20. Reentry sial barua sudah lari pecut belah
    Ternyata jelas dia tak berani nak berbalah
    Tentu lah malu kalau mau mengaku kalah
    Direka kata mau ada exam sebagai helah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak aku tengah serabut lah bodoh..!!banyak pulak benda nak baca.

      ChaiiiTTT...!!!

      Delete
    2. Reentry mangkuk sial bahalol usah nak main sandiwara
      Dulu asyik sekejap ke JB sekejap pulak kata Singapura
      Ini cerita exam kepala hotak pulak konon nak pura-pura
      Orang lain boleh dikelentong tapi bukan dengan Kejora

      Delete
    3. Reentry ko rentikanlah buat perangai lahanat durjana
      Tak payahlah nak buat sandiwara atau wayang china
      Kutu rambu lalok macam kau exam apa kepala bana
      Cari tempat dan orang lain le kalau nko nak perkena

      Delete
    4. Reentry barua sial setan bahalol yennadeyy thambi
      Aku agak ngko nie sudah sampai ke tahap gila babi
      Nko mungkin kuat berangan macam cerita labu-labi
      Balik je le ke kampong exam tanam jagung atau ubi

      Delete
    5. Jangan kacau aku kat opis lah.Bz ni.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Delete
  21. Nak baca cerita pasal KJ?

    Buka website ini:

    "http://jahaberdeen.blogspot.com/2014/02/khairy-jamaludin-cool-mnister.html"

    ReplyDelete
  22. Kami semua Geng Kejora tsangat lah merasa puas
    Pengaruh UMNO dan Najib sudah semakin meluas
    Pembangkang & Reentry pula dah mula nak tewas
    Baru tahu sekarang bila bertemu buku dengan ruas

    ReplyDelete
  23. Reentry mangkuk pala bana dah kecut pelir
    Geng Kejora dah cekik sampai lidah terjelir
    James barua setan pulak kecut tunggu gilir
    Kedua ekor sial ini air mata penuh mengalir

    ReplyDelete
  24. Sudah diam nampaknya Reentry sial pendusta
    Dah melopong kelu lidah tak dapat lagi berkata
    Terpaksa mengaku kalah walau pun menderita
    Hanya menahan tersebak berlinangan air mata

    ReplyDelete
  25. Reentry dah pening lalok macam penagih dadah
    Dengan Geng Kejora dia dah teruk terima padah
    Begitulah juga dengan si James sial haram jadah
    Terpaksa lintang pukang cari jalan mau lari redah

    ReplyDelete
  26. Kasihan sungguh dengan si lahanat Reentry
    Diserang tibai paku balun oleh geng Khairy
    Dilanyak hentam & ganyang di blog sendiri
    Tidak tahu ke mana lagi mau melarikan diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keshian...Ah Jib pun sekarang tengah blur....

      Warghhhh...Kah..Kah...!!!

      Delete
    2. Reentry setan bahalol setiap hari kena sembor
      Berbirat belakang lunyai pedih sampai ke jubor
      Nak buat macam mana nasi dah pun jadi bubor
      Ngko tadah tangan jer tunggu hari masuk kubor

      Delete
    3. James barua sial pukimak juga tak kurang malang
      Kejora dah tibai terasa sakit rasa sampai ke tulang
      Dah tak berani lagi nak jenguk muka tunjuk belang
      Sentot telor dan kepala butoh terus je menghilang

      Delete
    4. Reentry sial hanya mampu berdoa tangan ditadah
      Cari pasal dengan Kejora dia menyesal tak sudah
      Hidup nya kini dalam suasana cemas dan gundah
      Sekarang barulah dia perasan langit tinggi rendah

      Delete
    5. Reentry bahlol keparat pandangan pun dah kelabu
      Geng Kejora bertubi datang menyerang dan serbu
      Tidak tahu mana nak lari sembunyi dalam kelambu
      Itulah akibat balasan orang bingai jenis otak lembu

      Delete
    6. Reentry bahlol lahanat dah tak ada sifat lelaki
      Nak melawan pun seolah tak larat angkat kaki
      Tunduk diam saja walaupun dicerca dan maki
      Butoh tu ngko kerat jer operate buat jadi puki

      Delete
  27. Geng Kejora terus menyerang gagah dan perkasa
    Empayar Reentry dajal sudah hampir rosak binasa
    Mangkuk sial lahanat ini sudah semakin tak selesa
    Direka nya cerita konon kompeni nak bagi periksa

    ReplyDelete
  28. Beginilah kesudahannya hidup Reentry sial celaka
    Dengan Kejora sudah teruk dia dapat mala petaka
    Semua tahu dia jenis temberang kelentong belaka
    Apa jadah cerita exam kompeni pulak cuba direka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau apa tau.Pengangur sepenuh masa mengketedarah duit rasuah UMNO.

      PtuiiiiiHHH....!!!!

      Delete
    2. Geng Kejora dah mengganas macam hilang sabar
      Reentry lahabau belah lari tidak lagi dengar khabar
      Mangkuk lahanat kalau ngko tak berani bila dicabar
      Blok haram pukimak ini elok jer ler kalau nko bubar

      Delete
  29. Reentry sial jahanam dah sangat teruk kena latu
    James si babi hutan pun dah tak ingin nak bantu
    Padan dengan muka ini dua ekor bangsat hantu
    Terlopong meraung le hentak kepala dekat batu

    ReplyDelete
  30. Reentry mangkuk samdol dah tak mampu bersuara
    Walau di dalam hati ngko penuh dendam membara
    Engkau akan terus dilanyak ganyang siksa dan dera
    Melainkan engko minta ampun maaf dengan Kejora

    ReplyDelete
  31. Ammaa appaa yennadey Reyentry thamby apa cirita
    Macam sudah bisu tidak tahu lagi apa mau bikin kata
    Yengkau punya hidup saya lihat ada banyak mindirita
    Yitu pasal lain kali jangan ada banyak bohong waota

    ReplyDelete
  32. Haiyaa kawan Leently maa ata sulah manyiak teluk
    Tatak tau maa mana lia sulah ata pigi lali menyolok
    Lia manyiak susah hati lo muka pun maciam beluk
    Sikalang sulah lali sembunyi tatak tahu mana celuk

    ReplyDelete
  33. Reentry kan dulu gue udah bilang lo nggak mahu ngerti
    Terlalu banget panasaran dan terlampau turutin kata hati
    Lo mahu lawan sama Kejora persisnya menempah mati
    Kalo masih gak mahu minggir diri maut bagimu menanti

    ReplyDelete
  34. Reentry kawe tahu demo lo ni dalae serbo saloh
    Kawae nok nasihak demo lebih baik ngaku kaloh
    Tok bulih nok mene kalu demo teghuh nok baloh
    Bukae lawae mu awae ini geng menantu Pak Loh

    ReplyDelete
  35. Rentry sudah kono hontam toghuk tidak ado kasihan boleih
    Esei ghaso mamat ni sodang bosodih kote dah tak kogheih
    Mangkuk ayun sial ni asyik berblog yo kojo pun dio malaeih
    Tak guno bondo jadi ghakyat Malaysio mongabihkan boreih

    ReplyDelete
  36. Reentry baloq liat ni aku ghasa mata dah pudaq
    Haghi-haghi kena tibai dengan Kejora tersandaq
    Haghapnya dia dah mola ghasa insaf dan sedaq
    Sebelum kena lagi teghuk baik kalu dia beredaq

    ReplyDelete
  37. I feel that you better listen to my advise Reentry brader
    The attacks from the Kejora is like lightning and thunder
    There'll be no more safe place for you to run or wander
    Before things get worst I suggest you better surrender

    {REMARK FORM UK}

    ReplyDelete
    Replies
    1. UK kebendanya.Ngko dari Tanjung Karang kan?

      ChaiiiTTT....!!!!

      Delete
  38. WOOWWWW!!!

    Segenap lapisan rakyat Melayu China India tampil bersuara
    Sokongan terus mari dari arah timur barat selatan dan utara
    Tidak ketinggalan juga dengan para penuntut di luar Negara
    Begitu lah bukti kehebatan dan aura Menteri Bintang Kejora

    ReplyDelete
  39. Geng Kejora ni semua penganggur.Mengketedarah gaji buta KJ bagi jer.Apa pun tak tau.Pukimak betul.Rakyat terbeban dengan berbagai kenaikan kos diorang langsung tak terasa sebabnya pukimak ni semua penganggur profesional macam bos diorang tu jugak.Menganggur tapi duit dalam akaun bank berbilion.

    PUKIMAK BETUL..!!!!

    CHaiiiiTTTT....!!!!

    ReplyDelete
  40. reentry... mari sini aku nak isap kote engko. Cakap banyak tak guna.
    Syuuupppop!!...

    KEJORA DI LANGIT BIRU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 21 Feb 7.41pm ni aku agak pasti kau orang gila
      Apehal kejadah engko nak main-main menyamar pula
      Ngko ni minat dengan batang butuh Reentry sejak bila
      Rentikanlah kerja dan perbuatan ko yang keji dan cela

      Delete
  41. Reentry setan sial meraung tangis siang dan malam
    Batang butuh pun dah habis kecut sentot tenggelam
    Pukulan Geng Kejora beri kesan teramat mendalam
    Riwayat mangkuk keparat ini tinggal kenangan silam

    ReplyDelete
  42. James haram barua pukimak mana sudah lari
    Tidak rasa ke mau tolong ini lahabau Reentry
    Dulunya bala dengan Kejora sama-sama cari
    Tak kan derita dia nak tanggung seorang diri

    ReplyDelete
  43. Tembakan dan bedilan Kejora terus menjunam
    Baru padan dengan muka Reentry sial jahanam
    Pengaruh dakyah sial jahatnya berjaya dibenam
    Empayar lahanat ini akan tumbang dan tertanam

    ReplyDelete
  44. Marilah kita semua rayakan wahai rakan dan kawan
    Blog haram pukimak ini Geng Kejora sudah tawan
    Reentry mangkuk setan dah diam tak lagi melawan
    Mungkin duduk beselimut demam kura atau sawan

    ReplyDelete
  45. Begitulah kesudahan pilu riwayat si Reentry
    Tak ada tempat lagi untuk dia kalau nak lari
    Kecundang dan terkorban di blognya sendiri
    Al-Fatehah semuga roh nya rahmat dicucuri

    ReplyDelete
  46. Roh Reentry lahabau sial ini pasti nya tidak tenteram
    Rasanya dalam lobang kubor muka dia masih muram
    Sebab masa nak mamphos tak sempat lepas geram
    Lagi pula blog dia serabut serupa barua anak haram

    ReplyDelete
  47. Reentry masa hidop perangai macam beruk ungka
    Bila dah mamphos nie mesti akan jadi hantu puaka
    Terhoyong hayang ke hulu hilir bawa tulang rangka
    Begitulah nasib ini setan sial bangsat barua celaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry janganlah muncung macam ikan bujuk
      Muka yang buruk macam sial jangan le ditunjuk
      Apa kanda nie sudah sampai ke tahap merajuk
      Marilah sini alahai sayang intan dinda nak pujuk

      Delete
  48. Riwayat Reentry mangkuk baghal tinggal sejarah
    Dia mamphos kesakitan macam kena sakit barah
    Masa hidop pun sentiasa dalam derita luka parah
    Itulah balasan bila buat bagi Geng Kejora marah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry aku tahu nko sebenarnya memang hebat
      Banyak idea informasi serta mahir jugak berdebat
      Apa pendapat ngko kalau kita berdua bersahabat
      Tapi sebelum itu nko kena lah lebih dulu bertobat

      Delete
    2. Bergurau dengan ngko aku rasa macam terhibur
      Tapi bila aku dah puji ngko janganle pulak takbur
      Kalau ngko jual mahal aku sepak ko punya jubur
      Tak pasal-pasal nanti taik cirit engko bersembur

      Delete
    3. Aku no hal punya kalo nak bersahabat.

      Sekian,

      Terima KaseeeeYYYY...!!!

      Delete
    4. Dengan aku ko taknak bersahabat ke.. Takot.

      KEJORA DILANGIT BIRU

      Delete
    5. Cakap banyak tak guna.PM phone number kat email aku.

      Sekian.

      Terima KaseeeeYYYY....!!!!

      ChaiiiiTTTT.....!!!!

      Delete
    6. Anon 23 Feb 4.21pm ni dah terlampau banyak lemak
      Mungkin dah terlepas dari kepungan bapak dan emak
      Mari menyampuk hal urusan orang tua-tua buat semak
      Menyamar pulak tu jadi Kejora macam barua pukimak

      Delete
    7. James setan barua ikutlah macam langkah Reentry
      Kalau dah tak larat lagi nak lawan elok jer serah diri
      Tidak perlu lagi nak takut menyorok atau cabut lari
      Mari semua jadi sahabat aku dan juga geng Khairy

      Delete
  49. James barua kulup bana mesti sangat menyesal
    Dengan Kejora dulu dia lah yang mula cari pasal
    Udah kena tibai teruk dia lari balik ke tempat asal
    Kini tinggal di tengah rimba diam dalam bangsal

    ReplyDelete
  50. James sial barua pukimak mesti dalam berduka
    Dibalun lanyak luar dan dalam habis semua luka
    Mahu teruskan hidup rasa seperti dalam neraka
    Kini langsung sudah tak berani nak tunjuk muka

    ReplyDelete
  51. James bangsat tahi palat dah diam tak bersuara
    Duduk tengah rimba tahan jerat biawak dan kera
    Namun di dalam hati simpan dendam membara
    Kena tibai dengan Kejora sangat sakit sengsara

    ReplyDelete
  52. James beruk makyeh busuk sangat banyak tahi palat
    Pantang kain terselak butuh dia penuh dihurungi lalat
    Kejora dah sepak ponggong terhoyong terkulat-kulat
    Lari tonggang langgang ke hutan sembunyi mengelat

    ReplyDelete
  53. James haram sial kenapa hidup dalam duka lara
    Kecut pala butuh langsung tidak berani bersuara
    Baik ikut macam Reentry tak perlu banyak bicara
    Mengaku kalah jer terusmasuk jadi Geng kejora

    ReplyDelete
  54. Tahniah dan syabbas kita ucap kepada Reentry
    Dia kini sudah temui petunjuk juga dapat jati diri
    Dia juga tidak mahu lagi memusuhi geng Khairy
    Ikut bersama kita menyokong perdana menteri

    ReplyDelete
  55. Reentry dengan rakyat dia cukup amik berat
    Dia tak rela nak tengok rakyat hidop melarat
    Dia juga ambil BR1M dan tidak anggap jerat
    Bukan seperti James bahlol lahanat keparat

    ReplyDelete
  56. Reentry dapat BR1M rasa sungguh bahagia
    Bukti aman makmurnya negara kita Malaysia
    Untuk sokong kerajaan dia kini dah bersedia
    Di bawah pimpinan PM & juga menteri belia

    ReplyDelete
  57. Reentry bagai baru bangun dari jatuh tersungkur
    Dia terasa ibarat baru jaga dari lena berdengkur
    Keperihatinan pihak kerajaan dia dah dapat ukur
    Dapat BR1M baru-baru ini dia sangat bersyukur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woii mangkok!
      Seumur hidup aku tak pernah apply BRIM BRUM BRAM NI.Jangan nak buat cerita kelentong.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Hari ni masuk BRIM dalam bank tak sampai 5minit kejap jer duit lesap.RM650 kat KL nak buat apa woiii...!!!

      Delete
    2. Reentry kalau amik pun jangan le malu mengaku
      RM650 pun duit juga brader bukannya tidak laku
      Penuh kembung juga tu kalu masuk dalam saku
      Kalau nko tak mahu bank-in jer lerr ke akaun aku

      Delete
    3. Takkan aku ambik punya.Korang ni buruk siku.Dah ambik suka mengungkit-ungkit pulak nanti.Biar hidup miskin tapi jangan jadi bangsat!

      Sekian

      Delete
  58. Rakyat dapat RM650 ciput cinonet.Menteri n kroni SEBAT berjota-jota ringgit macam palat.

    Kalau betul nak bantu masukkan BRIM ni RM300 setiap bulan dalam akaun penerima.Setakat setahun sekali boleh pergi PUKIMAK lah dengan Ah Jib dan Pak Menteri.

    Terima KaseeeeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apehal yang nko membebel nie Reentry gagak
      Engko kalau nak congak pun biar lah agak-agak
      Bahagian rakyat jika dihimpun berbilion le jugak
      Kalu tak reti duduk diam lah jangan tunjuk lagak

      Delete
    2. Nko tak payah ler nak tunjuk baik 'alim kucing kat sini
      Memang adat dan lumrah dekat mana pun ada kroni
      Mahu idop zaman sekarang nie kena licik dan berani
      Macam ko tu pun ada juga buat songlap kat kompeni

      Delete
    3. Licik dan berani SONGLAP,SEBAT dan MENIPU ker?
      Itu pasal Bos ngkau MENGANGGUR pun boleh pump in duit berjuta-juta dalam bank.

      Pukimak betul!

      Delete
  59. Reentry kenapa ler nko tunjuk sangat ketololan
    Nko ingat ni gaji ke elaun nak bagi setiap bulan
    Hujah dan pendapat ngko kali ini macam sialan
    Sebab tu nko asyik kena Kejora punya pukulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam tu simpan jer la duit BRIM kau tu.Tak hadap der aku.Dah la ciput.Lepas orang dah ambik mengungkit-ungkit macam cibai.BRIM ni takder makna kalau cost of living naik mencanak tinggi macam rambut n tetek Rosmah.Sudahnya duit BRIM tu diguna untuk bayar hutang atau kos sara hidup yang melambung tu jugak.

      Macam PUKIMAK!

      Delete
  60. James barua sial pukimak mesti shopping sakan
    Perut sah boncit pagi petang malam asyik makan
    Empat lima hari ini mesti dok mampus kat pekan
    Dia sedang loaded baru dapat BR1M ler katakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry lahanat pun sakan ler jugak berbelanja
      Apa tak nya penganggur tak ada apa satu kerja
      Konon tidak mau BR1M tu cakap kat mulut saja
      Tak malu asyik nak kutuk kerajaan merata dijaja

      Delete
    2. Kau lah penganggur profesional.Duit masuk jota-jota songlap sana songlap sini.Ok lah aku nak masuk office dah ni.

      Terima KaseeeYYYY...!!!

      Delete
  61. Reentry dan James mari ler sokong Kejora
    Dah dapat BR1M tidak ke merasa gembira
    James bulan ni tak perlu lagi menjerat kera
    Reentry pula kalau rokok sebulan kira sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dah sebat lapan jota boleh la menggangur seumur hidup.

      Tak guna punya Gen UMNO baru ni.

      PtuuuiiHHHH....!!!!

      Delete
  62. Kita rakyat Malaysia tersangat lah bertuah
    Punca rezeki setiap masa melimpah ruah
    BR1M diberi membantu golongan bawah
    Sekali sekala merasa jugak hidup mewah

    ReplyDelete
  63. James sudah tidak mahu lagi bantu Reentry
    Dia kini sudah banyak insaf serta sedar diri
    Dia dah nampak kebaikan perdana menteri
    Lebih-lebih lagi sesudah BR1M telah diberi

    ReplyDelete
  64. James adalah rakyat yang taat dan cintakan Negara
    Dia benci dengan cara yang boleh timbul huru hara
    Cara perjuangan Reentry dia sudah tidak berselera
    Dia dah mula sayang kepada Najib dan juga Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi penganggur profesional.Malam jaga siang tidur.Kentot betul!

      Delete
    2. Kejap lagi dah petang nak dekat Asar baru bangun tidor dengan muka basi.Tak guna punya geng KJ Kejora burit ni.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Sekarang ni confirm tengah meleleh air liur basi sambil bulu ketiak terjojol keluar sambil tidor nyenyak.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!

      Delete
    3. Woi bangun la woiiiii..!!!!
      Orang dah habis semayang jumaat.Jap lagi pun dah nak balik opis ngkau masih tidor diulit air liur basi tengik lagi ker?

      Warghhhh....Kah.....Kah....!!!

      Delete
    4. Gila betul dah nak maghrib pun lentok lagi tak bangun-bangun mangkok ayon ni.Patut la muka basi sembab jer.

      PtuiiiiiHHHH...!!!!

      Delete
    5. Wahai Reentry bahalol janganlah salah sangka
      Tuduhan sial engko tu buat dosa kering belaka
      Masa siang kami kerja tak layan ini blog celaka
      Bila habis kerja atau hari cuti baru le kami buka

      Delete
  65. Reentry... jom dating. Tak payah layan sangat geng kejora yang sorang tu.. Dia dah masuk ayaq

    KEJORA DILANGIT BIRU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai apa cerita ni Reentry sial barua petualang
      Dikejar anon 1 Mac4.28pm si maknyah jalang
      Tak tau lerr nko ni beruntung ke nasib malang
      Hal cinta ngkorang berdua aku tak nak halang

      Delete
    2. Bukan itu geng ngkau ker?Siap tulis Kejora Di Langit Biru.

      ChaiiiTTT...!!!

      Delete
  66. Geng penentang Kejora sudah semakin pupus
    James barua tahik palat memang sah mampus
    Reentry sial baghal pun dah berjaya aku hapus
    Pengaruh puak haluan kiri ini dah padam lupus

    ReplyDelete
  67. Reentry mangkuk setan ternyata dah kalah
    Dia dah tak berani lagi nak tampil berbalah
    Geng Kejora dah kaw-kaw kasi dia sekolah
    Baru dia kenal pengaruh menantu Pak Lah

    ReplyDelete
  68. Reentry sial jahanam ni mesti sedang berduka lara
    Terus diam sunyi sepi tak berani lagi nak bersuara
    Takut kecut telur benar dia dengan pukulan Kejora
    Mesti lepas ni buat alasan ke JB takpun Singapura

    ReplyDelete
  69. Reentry lahanat setan pukimak si kucing kurap
    Dulu pantang diusik darah cepat nak menyirap
    Sekali Geng Kejora tibai balun lanyak tertiarap
    Belah cabut entah di mana sembunyi terperap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak lepak macam Ular Sawa kat rumah la bodoh.Layan ngkau dapat apa.Esok nak kerja lagi.

      PtuiiiiHHH...!!!

      Delete
    2. Tau sangat lerr Reentry bangsat ngko punya perangai
      Sial lahanat bahlol mangkuk lahabau ini Reentry bingai
      Dah tak ada helah nko sengaja buat lengah dan lengai
      Sari dua lagi agaknya ngko cari jambatan terjun sungai

      Delete
    3. Reentry baghal jahanam dah tidak ada apa boleh diucap
      Bedilan dari Geng Kejora datang begitu kerap dan acap
      Ibarat orang melarat pokai baham maggie dengan kicap
      Ngadap CD citer blue je ler sambil batang pelir dilancap

      Delete
    4. Malam jadi burung hantu siang jadi baboon tidur berdengkur.Tak guna punya geng penganggur Kejora Taik ni.

      ChaaaiiiiTTTT....!!!!

      Delete
    5. Reentry lahabau aku tahu ko setiap masa gundah
      Buatlah kerja yang banyak mendatangkan pekdah
      Rentikan lah mencemuh orang dan suka meludah
      Ubahle diri ngko dari perangai barua haram jadah

      Delete
    6. Ni bangun kejap jer ni.Jap lagi terus tido mamphos!Ok lah aku banyak kerja ni.

      PtuiiiHHH...!!!

      Delete
    7. Hooi Reentry samdol Geng Kejora bukan sembarang
      Pemanah dan penembak kami ramai bukan le sorang
      Tidak tentu ketika siang ke malam masuk menyerang
      Dengan ko sekor kami dah sepakat istiharkan perang

      Delete
    8. PRK Kajang ni aku ingat nak kempen lingkupkan BN.Jangan maraaaa aaaa.....

      Korang siap-siap la nak lawan nanti.Setakat KJ nak buat Klinik Pukimak konon bantu orang muda tu boleh pergi jalan lah.Tak kemana der jentera Pemuda UMNO/BN lembam-lembam masam ni.

      Warghhhh....Kah.....Kah....!!!

      Delete
  70. Reentry puaka jahanam makin bertambah gerun
    Panik seperti naik basikal brek putus turun cerun
    Penyerang-penyerang Kejora makin ramai turun
    Lepas ni kena minta tolong dengan tuhan Harun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti kita lihat siapa yang kenaaaa......

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!!

      Delete
    2. Jangan berangan lerr Reentry sial lahanat durjana
      Ikut kepala hotak ler jangan diikutkan kepala bana
      Selama ini aku lihat nko & James yang asyik kena
      Kejora tibai balun paku taji sampai terlucut celana

      Delete
  71. Dah diam sepi nampak nya Reentry lahanat hantu
    Mana le boleh tahan Geng Kejora berterusan latu
    Melopong terkedu ler mangkuk ayun nie mati kutu
    James pukimak tahi palat pun dah tak ingin bantu

    ReplyDelete
  72. Geng Kejora terus gagah mengganas dan berkuasa
    Reentry setan sial bangsat makin derita dan tersiksa
    Luar dan dalam semuanya tersangat lerr sakit terasa
    Bak kata pepatah Melayu kerana mulut badan binasa

    ReplyDelete
  73. Reentry bingai dah tak berani angkat kepala terus tunduk
    Keadaan dia tak ubah macam setan dah tercabut tanduk
    Semakin sehari dia semakin resah dan tak senang duduk
    Takut nasib malang menimpa diri seperti Othaman kaduk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jam sampai nak terberak KL pagi ni.Masuk opis pun lambat.Tak guna punya Ah Jib.

      ChaaaiiTTTT....!!!

      Delete
    2. Reentry sial bahalol usah terus buat perangai tak guna
      Meroyan & membebel entah apa ke jadah kepala bana
      Setiap masa sengaja cari pasal nak keruhkan suasana
      Jam nak terberak kat KL Najib apa ada kena mengena

      Delete
    3. Tak tau lerr apa nak jadi dengan Reentry setan durjana
      Asyik cari pasal jerr mahu cetuskan huru hara bencana
      Apa saja yang kerajaan buat bagi dia semua tidak kena
      Dia ni agaknya dah termakan hasutan puak-puak China

      Delete
    4. Dah la jam sana sini.Kena bayar tol lagi pulak tu.Ngentot betul Ah Jib ngan Rosmah ni.Rakyat menderita dia tahu ker.Pukimak betul Ketua Pemuda Kepala Bana.Konon pergi kerja ker pergi parlimen itu hari naik bas rapid kl la konon.Setakat satu hari naik bas pukimak apa namanya tu.

      PtuiiiiHHH....!!!!

      Delete
    5. Jangan mencemuh tak menentu wahai saudara
      Tuan belum mengenali rapat itu Menteri Kejora
      Dengan rakyat marhein dia cukup ramah mesra
      Berjalan kaki ke parlimen pun o.k. je dia tak kira

      Delete
    6. Ngko tak payah berkempen lah wahai Reentry berdebah
      Menteri Kejora sedikit pun tak gentar atau menggelabah
      Sokongan dari kalangan belia tiap hari makin bertambah
      Bakal PM kita nie semakin kuat pengaruh tolak tak rebah

      Delete
    7. Kejora pun tahu mamat Reentry sekor nie kuat gebang
      Langkah perjuangan tahi palat dia dah makin sumbang
      Kerajaan sekarang nie sedikit pun tak merasa bimbang
      BN senget pun tidak jauh sekali lerr kalau nak tumbang

      Delete
  74. Tak guna betul ini Reentry sial pukimak beruk kongkang
    Memang nampak sangat dia menyokong pembangkang
    Aku agak dajal sekor ni jenis LGBT suka main belakang
    Dapat dekat aku mau aku tibai humban dalam longkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak sokong pembangkang.Tapi kerajaan pun 2x5 cam gampang.
      Elok jerla aku berkempen kasi ini BN tumbang masa PRK Kajang.
      Baru itu menteri-menteri pukimak tau jangan jadi bacul dan petualang.
      Aku confirm geng Kejora tak tidur malam punya nak counter penangan aku nanti.

      Warghhhh.....Kah....Kah...!!!

      Terima KaseeeYYYY.....!!!!

      Delete
    2. Geng Kejora sedikit pun tidak ada kerisauan di hati
      Kami semuanya adalah pejuang anak Melayu sejati
      Penangan tahi palat ko Reentry sentiasa kami nanti
      Kau akan dapat balik penangan kami setengah mati

      Delete
  75. Reentry keparat update le posting baru semangat
    Komen hampir cecah 200 aku mahu kasi peringat
    Jangan ler sampai nanti aku dah mula naik hangat
    Kalau tidak pasti sakit teruk ngko nanti aku sengat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak kerja la ngok nak update.Bukan dapat duit pun.

      Warghhhh....Kah...Kah...!!!

      Kali ni komen nak cecah seribu pun lantak pi la.

      ChaiiiiTTTT....!!!!

      Delete
  76. Reentry nko punya latest posting nie dah lapok berkulat
    Kalau makanan pun udah jadi rosak lembik basi berulat
    Apa mau tunggu jadi busuk macam nko punya taik palat
    Cepat update yang baru sebelum aku amuk pecah silat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah aku nak balik rumah dah.Ngko update jer lah buah pelir atau buah nipple ngkau.

      Sekian

      Terima KaseeeeYYYY....!!!

      Delete
    2. Reentry sayang buktikan diri kanda nie sebagai anak jantan
      Tunjukkan kanda nie hero sebenar bukannya lahanat setan
      Update ler posting yang baru yer duhai kanda sayang intan
      Dinda janji tak marah atau pun tibai kanda dengan belantan

      Delete
  77. Reentry samdol ada ler saja helah dan putar alam
    Sudah jadi biol bingung macam orang buta kelam
    Terhoyong hayang macam kapal mau tenggelam
    Pukulan dari Geng Kejora bawa kesan mendalam

    ReplyDelete
  78. Akhirnya Reentry mangkuk setan lahanat tewas juga
    Tak jadi sia-sia lah Kejora berkorban malam berjaga
    Kemenangan ini adalah sesuatu yang amat berharga
    PM dan Menteri Belia tentu sekali merasa amat lega

    ReplyDelete
  79. Replies
    1. Malam jadi burung hantu.Siang berdengkor macam Siput Babi.

      Delete
  80. Lain kali kalau tak biasa berjaga waktu siang jangan mengada nak bajet gempak konon tak tidur siang.Baru semalam satu hari tak tidur siang tup tup hari ni terus tidor mamphos sampai lepas ishyak.Tak guna punya geng kejora samdol.

    Warghhhh....Kah.....Kah...!!!!

    ReplyDelete
  81. Ngko mau cakap apa pun ikut suka nko jer lah
    Geng Kejora hebat cekal dan tidak akan kalah
    Bukan le semudah itu kami nak lari atau belah
    Semalaman tak muncul internet buat masalah

    ReplyDelete
  82. Reentry tunjuklah sifat perwira seperti langkah si Jebat
    Jangan main redah saja seperti orang silap makan ubat
    Kalau nko di pihak benar dan memang nko betul hebat
    Buka le posting yang baru & bernas mari kita berdebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Internet problem ker ngko tido mamphos.Nampak sangat duduk memerap kat rumah.Takkan rumah ngan tempat kerja internet dua-dua down.

      PtuiiiiHHHH...!!!

      Delete
    2. Geng Kejora mengamalkan sikap berdisiplin sentiasa
      Waktu bekerja di pejabat tak mengelat mencuri masa
      Guna masa secara berhemah bukan ikut suka selesa
      Tak macam Reentry lahabau tak kenal salah ke dosa

      Delete
    3. Reentry sial keparat udah mula nak kalut keliru
      Tidak senang duduk jiwa udah kacau haru biru
      Geng Kejora tak putus-putus serang dan buru
      Tidak berani dia nak update buka posting baru

      Delete
    4. Buang masa jer update pasal politik taik kat Malaysia ni.Korang jugak yang untung sebat berbilion-bilion ringgit.Hidup aku macam tu jugak.Pergi mamphos lah.

      Sekian

      Delete
    5. Kena buang kerja dah ker ,,,kih kih

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]