http://reentry7.blogspot.com/

⏣➤MY PROFILE

My photo
Sub Urban, Malaysia
►ReentryCapsule percaya dan yakin memakan nasi itu boleh mengenyangkan perut.

➤KATA-KATA POYO

Pakar teori aerodinamik mengatakan rekabentuk tubuh badan Kumbang BambleBee adalah SALAH.Kumbang BamBleBee sepatutnya TIDAK BOLEH TERBANG.Seumur hidup, Kumbang BamBleBee tidak pernah belajar tentang teori aerodinamik dan dia pun tidak tahu sepatutnya dia tidak boleh terbang.Tapi dia hanya mahu terbang.Jadi dia terbang je lah.Sambil terbang dia pun berkata...." Ada Aku Kisah.!!..ChaiiTT"..!!...Terima KaseeYY..!!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Ntah Saper Cakap Aku Pun Dah Lupa -

➤SEARCH THIS BLOG

████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Thursday, December 19, 2013

SELEPAS 7 BILION LESAP.BARU NAK BUKAK MAKMAL KEPALA BUTOH.

Tak sanggup aku nak menulis lagi. 

Sekian

Haram Maklum

Terima KaseeYYYY...!!!!!

151 comments:

  1. Reentry bangsat ni apa ke jadah cerita
    Makmal kepala hotak apa kau nak auta
    Bagi lah hujah sedikit terang dan nyata
    Jangan hanya nak 'spin' dan belit fakta

    ReplyDelete
  2. Memang Reentry jenis fikiran cetek dan dangkal
    Buat tindakan bodoh macam orang tidak berakal
    Entah apa masalah sebenar nya dia nak sangkal
    Posting macam sial tak ketahuan hujung pangkal

    ReplyDelete
  3. James sial tak ada ke nak sokong atau bangkang
    Posting kawan ko ni semacam sampah longkang
    Apa kau masih sibuk di hutan menjerat kongkang
    Atau mencuci tahi palat butuh kat celah kangkang

    ReplyDelete
  4. Mana dah pergi Reentry dan James lahanat
    Masih bentan pelir kah sebab baru bersunat
    Dah tak berani lagi ini dua ekor pengkhianat
    Geng Kejora sudah tibai sampai sakit tenat

    ReplyDelete
  5. Reentry dan James adalah pengkhianat bangsa
    Kerja mengutuk pemimpin saja sepanjang masa
    Ada pula dengar berkempen nak rampas kuasa
    Namun Geng Kejora dah pun ajar secukup rasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jemput hadir diri ke kempen gulingkan kerajaan.Aku pun akan turun sekali.

      Sekian

      Salam Hormat.

      Delete
    2. Pergilah.. Engko boleh dicas atas kesalahan hasutan. Lama jugak tu kalau kena jail.. Aku pesan je.

      Delete
    3. Ha ha ha Reentry buat lawak tak kering gusi
      Rentikan lah hidup dengan khayalan fantasi
      Kerajaan dipilih berasas kepada demokrasi
      Tak pasal jer nanti duduk dalam pagar besi

      Delete
    4. Janganlah terpedaya dengan si Reentry keparat
      Para pembaca semua jangan lah termasuk jerat
      Demo guling kerajaan hukumannya sangat berat
      Daripada duduk elok-elok akibatnya jadi melarat

      Delete
    5. Hak berdemo termasuk dalam sistem demokrasi.Jangan buat-buat bodoh macam chapati basi.

      Ini New Year kita GEMPUR....!!!!

      Delete
    6. Hak demo memang ada kalau demo pasal dakwat, demo tentang bersih.. itu boleh. Demo untuk gulingkan kerajaan yang dipilih secara demokrasi.. macam yg engko cakap tu dah lain bro..

      Tapi kalau engko masuk penjara pun okey jugak.. Kan.

      Delete
    7. Reentry ni memang nyata jahat punya anasir
      Apa dia nak bagi Malaysia jadi macam Mesir
      Sebelum kita semuanya kebulur makan pasir
      Lebih baik setan bangsat keparat ini kita usir

      Delete
  6. James mangkuk setan tak ada ke apa nak cakap
    Takkan dah jadi betina kot asyik bersolek mekap
    Naya ko kalu termasuk Reentry punya perangkap
    Daripada tidur rumah panjang ko kena tidur lokap

    ReplyDelete
  7. Aku sayang bn... Demo demo ni aku tak minat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. James kini dah nampak Reentry punya angkara
      Perjuangannya ternyata nak cetuskan huru-hara
      Sebelah kaki James dah pun lepas dari penjara
      Seeloknya James marilah sokong Geng Kejora

      Delete
    2. James nampaknya dah meluat dengan Reentry
      Dia tak gemar dengan perjuangan berhaluan kiri
      Dia dah mula rasa sayang pula Najib dan Khairy
      Bagus lah James kalau dah sedar dan insaf diri

      Delete
    3. Pandangan dan sokongan James sudah berubah
      Penyokong Kejora pulak sudah makin bertambah
      Reentry bahalol nampaknya sudah makin gelabah
      Dah tak lama lagilah dia akan tumbang dan rebah

      Delete
    4. James sudah insaf dan mula menyokong Kejora
      Reentry sudah tiada bantuan rakan atau saudara
      Dah melopong terkedu tak mampu lagi bersuara
      Menggelupor le seorang diri menahan sengsara

      Delete
    5. James sudah pun buat tindakan yang bijak
      Dia sempat berundur diri sebelum terlajak
      Nasib baik dia tak ikut Reentry punya jejak
      Kalu tidak masuk dalam pagar besi jerejak

      Delete
    6. Reentry tak tahu mana lagi nak dapat bantuan
      Tinggal lah seorang dalam letih dan kelesuan
      James sudah benci tidak mahu lagi berkawan
      Tidak mahu terlibat lagi perjuangan kepalsuan

      Delete
    7. James tidak suka cara berdemo dan merusuh
      Dia sudah kenal siapa kawan dan siapa musuh
      Tidak mahu ikut lagi jejak Reentry kepala butuh
      Dengan geng Kejora dia sudah percaya penuh

      Delete
  8. Ke mana sudah lari sembunyi Reentry hantu
    James pun kini dah tak mahu lagi bersekutu
    Tidak ada siapa yang sudi nak datang bantu
    Mungkin sedang menghentak kepala ke batu

    ReplyDelete
  9. Dah nampak jelas agenda jahat Reentry puaka
    Dia mahu ajak kita semua menjadi penderhaka
    Inilah satu perkara yang james sangat tak suka
    Dia tahu akibatnya nanti akan jadi besar celaka

    ReplyDelete
  10. James kini dah pun jumpa apa yang dia cari
    Sekarang dia dah ada pegangan dan jati diri
    Dia tetap setia menyokong perdana menteri
    Dia dah mula benci dengan dakyah Reentry

    ReplyDelete
  11. Reentry dah menyepi bila James dah kasi lesing
    James tidak suka kalau kerajaan hendak diguling
    Dia akan terus lanyak Reentry sampai terkencing
    Pasal sokongan masa silam dia tak ambil pusing

    ReplyDelete
  12. Reentry kini seakan mati angan-angan
    Dia sudah makin tidak punya sokongan
    James pun sudah mula beri tentangan
    Hidup terasa seperti gelap pandangan

    ReplyDelete
  13. Reentry punya rencana jahat James sudah tahu
    Merusuh untuk guling kerajaan James tak mahu
    Nampaknya James dan Kejora dah satu perahu
    Membela maruah kerajaan BN berganding bahu

    ReplyDelete
  14. Reentry kini sudah seperti kehilangan arah
    Dengan James dia sudah teruk kena marah
    Luka yang lama nampak kembali berdarah
    Blog bahalol dia ni akan tinggal jadi sejarah

    ReplyDelete
  15. James sekarang adalah ibarat sebagai wira
    Tidak mahu terjerat Reentry punya angkara
    Dia sangat pentingkan keselamatan negara
    Dah mula rasa cinta kan perjuangan Kejora

    ReplyDelete
  16. PooooDahhhhh....!!!!

    Gulingkan Ah Jin Ptuiiii.Sayang lagi UMNO lagi sedap diorang SEBAT berbilyon bilyon ringgit.

    Turun....turun....!!!
    Turun Ah Jib...!!!

    Warghhhhh....Kah....Kah....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau umno sebat duit dah lama kena siasat dan didakwa .. Audit tiap tahun, sprm ada, polis ada..
      Paling penting pembangkang pun ada..

      Ingat diorang nak tulis dalam blog je kononya umno makan duit.. Kalau ada maklumat sahih dah lama diorang ni buat laporan polis. Setakat propaganda sapa pun boleh buat.

      Delete
    2. Semua ini propaganda Reentry akibat rasa cemburu
      Dia bengang tengok Najib dapat Rosmah solid gebu
      Khairy pula dapat setiausaha Regina cun dan jambu
      Tidak ada bukti kukuh pun pakai main hentam serbu

      Delete
    3. Ada orang kena bunuh bom dengan C4 dalam hutan pun lepas.Polis,SPRM,Mahkamah segala lancau ada pun lepas.7Biliyon tu bukan Ah Jib ke yg sendiri bagitau bayar kepada konsultan untuk urusan kerajaan.Tapi hasilnya macam PUKIMAK!!!

      PtuiiiiHHHHH....!!!!

      Delete
  17. James tengok Reentry dah kasi pooodah sama awak
    Ini sudah kira mengherdik James bukan lagi melawak
    Bangun le lawan tunjukkan kehebatan orang Sarawak
    Jangan asyik nak duduk dalam hutan jerr buru biawak

    ReplyDelete
  18. James kini sudah nampak Reentry punya rencana
    Kini dia tahu sebenarnya Reentry sangat tak guna
    James dah kasi tibai Reentry sampai lucut celana
    Reentry sudah kecut telur dan sentot kepala bana

    ReplyDelete
    Replies
    1. James cuma tak suka DEMO tak bermakna dia suka dengan pemimpin kerajaan yang korup lagi kurap.Itu hak dia tak suka berdemo dan aku perlu hormat.Tapi pukimak UMNO/BN yang korup lagi kurap perlu diajar.

      Chinese New Year ni Jibby tak nak main Dung...Dang...Dung...Dang...Lagi ker..???

      Warghhhhh.....Kah.....Kah...!!

      Delete
    2. James tak akan termakan dengan helah tipu daya
      Dengan Reentry keparat dia sudah tidak percaya
      James akan pertahankan kerajaan sedaya upaya
      Dia nak supaya kerajaan UMNO-BN terus berjaya

      Delete
    3. James sekarang bukan lah seperti dulu
      Dia benci dengan tindakan yang melulu
      Dengan Reentry sial dia dah tak sebulu
      Dia akan terus hentam tanpa segan silu

      Delete
    4. James makin hari sudah makin matang
      Nak jadi penderhaka dia cukup pantang
      Siapa ancam kerajaan dia tetap tentang
      Reentry dia sudah kasi balun terlentang

      Delete
  19. James tidak lagi termakan Reentry punya auta
    Dia mahukan kerajaan BN terus kekal di takhta
    Kerajaan dipertahankan sepenuh jiwa anggota
    Biarlah berputih tulang daripada berputih mata

    ReplyDelete
  20. James cuma mau rehat dulu dua tiga hari
    Dia akan kembali nanti nak balun Reentry
    Tak ada ruang belas kasihan akan di beri
    Dia akan tujah depan belakang kanan kiri

    ReplyDelete
  21. Reentry mahu guling kerajaan James tak suka
    Tak kan cempedak boleh bertukar jadi nangka
    James terjah terajang langsung tak bagi muka
    Dia tak mahu bersubahat dengan penderhaka

    ReplyDelete
  22. James bertindak pantas sebelum nasi jadi bubur
    Reentry terus terduduk bila James tendang jubur
    James tak akan beri ruang dia akan terus sembur
    Dia akan terus tibai Reentry sampai masuk kubur

    ReplyDelete
  23. James sudah nampak Reentry punya belang
    Dia sudah kenal siapa sebenarnya petualang
    Kempen nak guling kerajaan dia akan halang
    Dia akan ajar Reentry untuk cari jalan pulang

    ReplyDelete
  24. James sayangkan kerajaan dan juga negara
    Dia tidak suka jika orang nak cetus huru-hara
    Sebab itulah dia hentam lanyak Reentry kera
    Dia juga dah mula menyokong Geng Kejora

    ReplyDelete
  25. Reentry sekarang semakin risau dan gundah
    Akibat kempen sial nya dia dah terima padah
    James sudah mula mencemuh dan meludah
    Dia tidak sangka James nak berpaling tadah

    ReplyDelete
  26. James adalah sebenar-benarnya pejuang
    Dia pintar mencari kesempatan dan ruang
    Angkara derhaka dia tak kan bagi peluang
    Dia sudah kasi ganyang Reentry beruang

    ReplyDelete
  27. James tak mahu terjebak dengan ini bangsat
    Dia sudah pun mendapat petunjuk dan firasat
    Perjuangan Reentry kelihatan semakin sesat
    Polis pun nampaknya sedang rapi menyiasat

    ReplyDelete
  28. Reentry makin hari semakin tenggelam punca
    James sudah dapat membeza intan dan kaca
    Rencana jahat Reentry dia sudah boleh baca
    Dia tak kan teragak-agak untuk memaki cerca

    ReplyDelete
  29. Reentry terlalu ikut akan rentak pembangkang
    Dia cuba nak menikam kerajaan dari belakang
    James tak akan kasi can ini Reentry kongkang
    Dia dah kasi balun lanyak sampai terkangkang

    ReplyDelete
  30. Reentry sudah cabut lari nak lawan tak larat
    Dengan James dia dah kena pukulan berat
    Baru padan dengan perangai yang keparat
    James dah tibai sampai ponggong berbirat

    ReplyDelete
  31. James adalah wira bukan sembarangan
    Dengan Reentry dia dah bagi tentangan
    Kuat dan hebat James punya penangan
    Sampai Reentry dah mati angan-angan

    ReplyDelete
  32. Reentry berkempen nak timbulkan kacau
    Inilah yang membuat James sangat risau
    James sudah bagi pukulan karate kuntau
    Reentry hinggakan dah jadi sawan sasau

    ReplyDelete
  33. Reentry sudah semakin gelisah dan tertekan
    Kerajaan BN James tetap akan pertahankan
    Mahu ancam kerajaan James takkan biarkan
    Reentry sudah kena tibai balun lanyak sakan

    ReplyDelete
  34. Reentry bertindak melulu tak berfikir panjang
    James sangat marah lantas dia kasi terajang
    Dia dah londeh seluar Reentry kasi telanjang
    Reentry kini bagai jadi keras kaku dan kejang

    ReplyDelete
  35. Reentry mahu guling kerajaan dan buat gempar
    James sangat marah dan terus dia hilang sabar
    Dia tidak teragak-agak lagi terus bagi penampar
    Reentry terus jadi tumbang bagaikan terdampar

    ReplyDelete
  36. Ah Jib Gor perlu letak jawatan.Satu Malaysia dah MELUAT....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry janganlah cuba nak timbulkan haru-biru
      Kaedah pembangkang nampak nya kau nak tiru
      Najib merupakan contoh pemimpin Melayu baru
      Janganlah kau cuba mahu buat rakyat jadi keliru

      Delete
    2. Najib lah sebenarnya seorang pejuang perwira
      Dia menjadi pemangkin bagi kemajuan negara
      Dia sudah lancarkan Majlis Ekonomi Bumiputra
      Orang Melayu nanti nya akan terus bergembira

      Delete
    3. Kekuatan ekonomi Bumiputra Najib nak bina
      Peluang pendapat rakyat juga dia mahu jana
      James tak akan biar Najib terus dicerca hina
      Tahulah nanti dia nak ajar si Reentry durjana

      Delete
  37. Reentry tak ada modal asyik cerita pasal gendang
    Dia mau guling kerajaan James dulu akan hadang
    James bukan sahaja meluat tapi sudah meradang
    Sebab tu James tidak takut lagi terus dia tendang

    ReplyDelete
  38. Jahat sungguh rancangan ini Reentry hampas
    Namun dengan James dia tidak akan terlepas
    James nantinya akan kilas pulas dan hempas
    Biar dia penat tercungap sampai sesak nafas

    ReplyDelete
  39. James adalah pejuang sejati bukan lah sembarang
    Reentry mahu guling kerajaan James terus berang
    James dah tak takut walau nak bergolok berparang
    Dengan Reentry sekarang dia sudah istihar perang

    ReplyDelete
  40. James tak perlu nak takut dengan ini Reentry hantu
    Geng kejora akan sentiasa datang untuk membantu
    Kalau dia bertindak kasar kita akan sama-sama latu
    Kita lanyak sampai semua rancangan dia jadi buntu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau jangan nak jadi batu api lah.James....James.....James....Kata geng kejora taik kau ramai.James cuma tak suka demo tapi dia benci pemimpin bn yang tak amanah.


      PtuiiiiHHHH....!!!

      Delete
    2. Reentry janganlah sengaja nak taburkan fitnah
      Pakai main hentam melulu je sumpah seranah
      Siapa dia pemimpin yang dikata tidak amanah
      Membenci pemimpin BN James tidak pernah

      Delete
    3. James bukan lah jenis suka berpura-pura
      Dia sangat sayang kan pemimpin Negara
      Dia nak kerajaan BN terus jadi terpelihara
      Siapa ancam kerajaan dia balun tidak kira

      Delete
    4. Bukanlah nak jadi batu api atau pun nak perlaga
      James tegas membela kerajaan itu kita bangga
      Kerajaan dia nak pertahan sepenuh jiwa & raga
      Keberanian melawan Reentry sangat kita harga

      Delete
  41. James tidak suka cara Reentry memberontak
    Itu tindakan bodoh orang yang tak punya otak
    Hubungan mereka berdua dah semakin retak
    James marah kepala Reentry lantas dihentak

    ReplyDelete
  42. James adalah sebenar-benarnya anak jantan
    Dia tak kan biar Reentry ancam keselamatan
    Reentry seperti sudah pun kerasukan syetan
    James nanti akan kasi tibai dengan belantan

    ReplyDelete
  43. James nampak lembut tapi sebenar nya garang
    Dia memang benci siapa yang belot dan curang
    Reentry mau guling kerajaan James jadi berang
    James tak bertangguh Reentry terus dia serang

    ReplyDelete
  44. Reentry sekarang sudah jadi makin terdesak
    Bertindak melulu tak mahu fikir masak-masak
    James tidak beri ruang terus dia menggasak
    Reentry dah makin tenat nafas dia jadi sesak

    ReplyDelete
  45. Langkah Reentry nampak nya semakin pincang
    James sangat benci apa yang Reentry rancang
    Dia akan terus tikam tetak pancung dan cincang
    Sampailah Reentry tidak berani lagi naik tocang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berpantun la ngko sampai LEBAM.Satu Malaysia dah hangin satu badan dengan Ah Jib Gor dan Punaisihatnya.Jalan ke arah lobang jamban yang gelap gelita untuk pentadbiran pukimak berkonsultan Ah Jib semakin hampir.

      Sekian

      Terima KaseeeeeYYYYY...!!!

      Delete
    2. Satu Malaysia hangin engko kira macam mana
      Sama budak-budak kecik boleh le kau pekena
      Najib dan yang lain tahulah menyusun rencana
      Kemakmuran Negara kelak akan tetap terbina

      Delete
  46. James bukan lah jenis orang yang cakap banyak
    Tapi bila kerajaan terancam dia jadi turun minyak
    Dia tak bagi peluang Reentry terus saja dilanyak
    Reentry jadi mengigau malam tidur tak nyenyak

    ReplyDelete
  47. Reentry kini sudah jadi melopong terkedu
    Dia punya agenda jahat James dapat hidu
    James sudah kasi dia pukulan yang padu
    Reentry terus jadi hiba menangis tersedu

    ReplyDelete
  48. James adalah pejuang bangsa yang sejati
    Kerajaan BN dan PM bagi nya tetap di hati
    Reentry asyik cerca kerajaan tak renti-renti
    James akan balun Reentry setengah mati

    ReplyDelete
  49. Harap geng kejora teruskan menghentam aku mcm dulu dulu.. Aku lagi selesa mcm dulu.... Okey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janganlah James rasa nak merendah diri
      Dulu awak dihentam sebab geng Reentry
      Kini dah jelas James bukan berhaluan kiri
      Pertahan kerajaan sama-sama kita berdiri

      Delete
    2. James marilah bersama-sama kita berikhtiar
      Reentry mau guling kerajaan takkan nak biar
      Pengkhianat macam dia tu perlu lah kita ajar
      Mari sama kita kasi londeh dia punya seluar

      Delete
    3. Warghhh....Kah....Kah....!!!

      Kesian yerrrrr....merintih mintak sokongan macam Cipan lapar.

      ChaaaiiiTTTTT.....!!!!!

      Delete
    4. James dan rakyat Sarawak kena tindas tinggal tulang ngan kulit apakejadahnya dia nak sokong Kejora Taik.

      PtuiiiiHHHHHH....!!!

      Delete
    5. Reentry janganlah nak psaiko James pula
      Dia bijak untuk menilai bukan le sasau gila
      Rakyat Sarawak kata ditindas tu masa bila
      Reentry asyik jer mau buat fitnah dan cela

      Delete
    6. James di dalam hatinya tersangat berang
      Cuma dia belum lagi mau berterus terang
      Tunggu saja lah James pasti akan serang
      Dia takkan beri ruang Reentry buat curang

      Delete
    7. James sebenar nya masih lagi malu-malu
      Dia nak bagi ruang Geng Kejora tibai dulu
      Tak lama lagi dia pasti kan pukul dan palu
      Dia sangat benci tindakan Reentry melulu

      Delete
  50. James kenapa masih lagi nak berdiam diri
    Tunggu apa lagi kasi tibai le sama Reentry
    Mangkuk sial ni nak guling kerajaan sendiri
    Tak kan nak harap Kejora jer tibai hari-hari

    ReplyDelete
  51. James sebenarnya nak cari masa sesuai bertindak
    Dia ada lah ibarat bom jangka tunggu nak meledak
    Tunggu saja ler dia akan ajar Reentry pekak badak
    Dengan lubang jubor Reentry pun sekali dia radak

    ReplyDelete
  52. James sebenarnya tak ada pegangan diri
    Rupanya dia takut sangat dengan Reentry
    Keluar sekejap jer kemudian terus dia lari
    Buat rugi saja kata-kata pujian yang diberi

    ReplyDelete
  53. James tahi palat busuk tidak sayangkan negara
    Masih mahu bodek dan menjilat si Reentry kera
    Walalu pun sudah terang Reentry buat angkara
    James sial bacul langsung tak berani bersuara

    ReplyDelete
  54. Jaga ko James setan lahanat sial aku nak ajar
    Reentry nak guling kerajaan masih ko nak biar
    Berapa banyak engko ni Reentry sudah bayar
    Nanti aku nak londeh kau berdua punya seluar

    ReplyDelete
  55. Hasrat James nak bela kerajaan kini dah lebur
    Banyak ke duit sama kau Reentry sudah tabur
    Atau engko takut Reentry tutuh ko punya jubur
    Orang macam ko ni elok je antar masuk kubur

    ReplyDelete
  56. James baru memang tak boleh bawa berunding
    Takut sungguh dia dengan siReentry taik kucing
    Hal jaga negara langsung dia tidak ambil pusing
    Sanggup dia tengok saja kerajaan mau diguling

    ReplyDelete
  57. James agaknya sudah balik duduk rumah panjang
    Hari-hari dia ke hutan buru monyet babi dan kijang
    Berak pun atas pokok mandi dalam parit telanjang
    Kalu keluar mari pulak Geng Kejora akan terajang

    ReplyDelete
  58. James ke hutan cari cengkerik cacing dan ulat
    Balik rumah buat sayur rampai pucuk dan kulat
    Masal lapang dia gosok butuh buang tahi palat
    Butuh dia busuk hancing asyik je dihurung lalat

    ReplyDelete
  59. James sambut Krismas tengah hutan belantara
    Makan hanya panggang biawak lotong dan kera
    Melarat dengan penyakit hidup penuh sengsara
    Biar padan orang yang tidak sayangkan negara

    ReplyDelete
  60. James sial babi hutan ni memang betul otak karat
    Takut teruk sangat dia dengan si Reentry keparat
    Bab orang mau guling kerajaan dia tak amik berat
    Yang dia tau buang tahi palat dekat kote tak kerat

    ReplyDelete
  61. James barua dajal puki mak nie memang tak ku sangka
    Perangai macam haram jadah babi lahanat setan puaka
    Nampak sangat dia masih lagi mau sokong penderhaka
    Hanya semata-mata kerana dia takutkan Reentry celaka

    ReplyDelete
  62. James barua bangsat memang tidak sedar diri
    Dah melecet jubor kena tutuh dengan Reentry
    Entah mana ceruk hutan belukar dia sudah lari
    Habis diredahnya semak samun onak dan duri

    ReplyDelete
  63. James bukan tak tahu Reentry memang nya jahat
    Namun dia termakan juga Reentry punya muslihat
    Kerajaan mau diguling dia hanya tunggu dan lihat
    James baik pi Tanjung Rambutan sana kau rehat

    ReplyDelete
  64. James tahi palat penuh berkepal kat kepala butuh
    Sanggup berdiam diri kerajaan mau diguling jatuh
    Reentry buat kempen dia sikit tidak berani sentuh
    Memang betullah dia takut jubur dia Reentry tutuh

    ReplyDelete
  65. James dajal lahanat nie memang tak tahu dek untung
    Dia tak sayangkan kerajaan tempat rakyat bergantung
    Reentry mau guling kerajaan dia diam macam patung
    Mesti banyak Reentry kasi masyuk dia punya kantung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warghhhhh....Kah.....Kah....!!!!

      Terima KaseeeeYYYYY....!!!

      Delete
    2. James barua setan pukimak jahanam dajal lahanat sial dah lari ke mana
      Masih lagikah nak menyokong dan menyebelahi Reentry puaka durjana
      Reentry nak guling kerajaan apa kau nak buat tak tahu jer dan tidur lena
      Tak kan hari-hari dalam hutan kerja buang tahik palat dekat kepala bana

      Delete
    3. James babi hutan mangkuk ayun bangsat haram jadah keparat kenapa cabut lari
      Memang kau jenis tak mengenang budi boleh tengok kerajaan dikecam hari-hari
      Reentry sial celaka mau guling kerajaan tak ada pun apa komen engkau nak beri
      Rakyat bacul penakut pondan bapuk maknyah macam ko elok jer kalu bunuh diri

      Delete
  66. James kurap seorang rakyat yang tak amanah
    Dia ada lah lebih laknat dan jahat dari jin tanah
    Sanggup dia lihat kerajaan BN mau dimusnah
    Reentry ternyata derhaka dia tak berani panah

    ReplyDelete
  67. James tahi palat bana langsung tak boleh harap
    Kerajaan nak diguling dia masih duduk terperap
    Takut macam tikus dia dengan si Reentry kurap
    Reentry mau tutuh jubor dia sanggup meniarap

    ReplyDelete
  68. James setan tahi palat penuh pelir tak sunat
    Dia lihat saja kerajaan diancam pengkhianat
    Tak rasa nak tolong bila kerajaan agak tenat
    Takut nak mampos dengan Reentry lahanat

    ReplyDelete
  69. James butuh kurap tahi palat ke mana dah pergi
    Kena langgar babi hutan ke atau dah jatuh perigi
    Kejora sudah bagi penampar bersepai tahik gigi
    Lari tunggang langgang tidak berani ke mari lagi

    ReplyDelete
  70. Perjuangan Reentry sudah makin tak tentu arah
    Dia nak membawa kepada pertumpahan darah
    Tapi kita tahu masa depan kerajaan tetap cerah
    Najib dah banyak berdoa masa dia buat Umrah

    ReplyDelete
  71. Najib dan isteri menjadi contoh terbaik umat Islam
    Pergi buat umrah minta ampun segala dosa silam
    Bukan semacam Reentry terus hanyut tenggelam
    Mengumpat buat dosa tak habis siang dan malam

    ReplyDelete
  72. Tidakl ah sia-sia Geng Kejora berpenat lelah
    Akhirnya Reentry dan James mengaku kalah
    Mereka kecut telur sudah tak berani berbalah
    Kini kedua ekor keparat ni sudah terus belah

    ReplyDelete
  73. Reentry dah tidak mampu lagi nak tanggung beban
    Sekali sekala tampil buat komen pun tahap jamban
    Dengan Geng Kejora dia jadi penakut tahap gaban
    Mungkin duduk kat rumah jerr main batu selemban

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hujan lebat
      Kau pun jangan nak sembang lebat.

      Delete
    2. Apa ke hal pula nko nak sabit dengan hujan lebat
      Hujan, panas, ribut ke banjir nko tetap kami sebat
      Kami nak balun lanyak sampai le engko bertobat
      Labih baik le kalu ko berubah sebelum terlambat

      Delete
  74. James barua setan pukimak sudah lama cabut lari
    Reentry sial bingai pula tak tau mana nak bawa diri
    Asyik kena balun tibai tak ada belas kasihan diberi
    Geng Kejora masuk lanyak sampai blog parpukari

    ReplyDelete
  75. James maknyah bapuk penakut mengalah anak dara
    Konon cakap hebat sayang kan kerajaan dan negara
    Reentry ancam kerajaan dia tak berani nak bersuara
    Elok benarlah dia terus hidup dalam hutan belantara

    ReplyDelete
  76. Reentry engko tak layak mengaku diri anak watan
    Kau sengaja menghasut nak ancam keselamatan
    Baik le ngko pergi ikut James tinggal dalam hutan
    Engko buat kerja jerat monyet cari akar dan rotan

    ReplyDelete
  77. James memang ternyata kaki auta dan temberang
    Tahi palat dari putih sudah tukar warna jadi perang
    Reentry nak guling kerajaan tak ada pun dia larang
    Kejora tibai lanyak tak berani keluar dah sekarang

    ReplyDelete
  78. Reentry bingai pondan bacul penakut macam lipas
    Buat komen dan posting kosong umpama hampas
    Dia ingat mudah kerajaan nak diguling bagi tumpas
    Polis tengah siasat dan cari dia mesti takkan lepas

    ReplyDelete
  79. James barua tak tahu dah menghilang mana hala
    Orang ajak berbaik dia sengaja mau tempah bala
    Sekali Geng Kejora dah sekeh dia punya kepala
    Terus belah lari tak kan mari lagi sampai bila-bila

    ReplyDelete
  80. James bahalol setan keparat dah terus cabut lari
    Tidak ada siapa lagi nak tolong pertahan Reentry
    Tinggal le bingai lahanat ni meraung seorang diri
    Terpaksa menahan sengsara diganyang hari-hari

    ReplyDelete
  81. Tun razak berjaya mengubah nasib ratusan ribu pemuda melayu dizamanya dengan menempatkan mereka di felda.

    Dengan keadaan kerajaan ketika itu serba serbi kurang.. Alhamdulillah.. Berjaya.

    Dengan kemampuan kerajaan sekarang..
    Apa najib buat untuk mengubah nasib muda mudi yang kesusahan zaman ini..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Jib main Gendang Dung...Dang...Dang...dengan dapat LIKE Dua Jota.

      Warffff....Warffff..Ptuiiii...!!!

      Delete
    2. Apakah mereka jahil dan buta hati ini dua ekor kera
      Atau pun memang mereka dah tahu tapi pura-pura
      Kan ke Najib dah lancar Majlis Ekonomi Bumiputra
      Orang-orang Melayu tua muda nanti akan gembira

      Delete
    3. James bawak keluar cerita tun razak apa kaitan
      Ini zaman millennium lah bodoh bahalol syetan
      Lainle macam engko masih tinggal dekat hutan
      Najib sudah buka banyak peluang pendapatan

      Delete
    4. Kalau setakat lancarkan ASB2 untuk bumiputra.. Tak payahlah nak riuh.. Orang susah mana ada duit nak melabur..

      Delete
    5. Agenda Bumiputera berbilyon-biliyon tempohari senyap jer.Ker pusing-pusing dana pergi ke kroni jugak.Itupasal sunyi sepi.

      Pukimak betul..!!!

      Delete
    6. 11 langkah penjimatan kos perbelanjaan awam Najib umum segera
      Mahu jimat duit perbelanjaan kerajaan sebab nak tolong bumiputera
      Bermacam tindakan drastik Najib dah ambil nak selamatkan negara
      Janganlah Reentry setan dan James bingai nak cetuskan huru-hara

      Delete
  82. Woi mangkaq, tahun baghu tak kan tak buat entry/posting baghu ... cemuih nak muntah dah dok tengok hang punya posting ni, macam pala peliaq ja ...

    ReplyDelete
  83. Reentry sial dan james setan ke mana sudah menghilang
    Mungkin ke dah mampus terbongkang dah tinggal tulang
    Sudah kecut pelir tak berani tampil lagi nak tunjuk belang
    Geng Kejora dah ajar dan tunjukkan mereka jalan pulang

    ReplyDelete
  84. Geng Kejora dah boleh bersorak lantaran dah menang
    Reentry sudah tak punya apa modal lagi nak dicanang
    James dah mampos jadi bangkai hatiku terasa senang
    Reentry menagis melolong seorang air mata berlinang

    ReplyDelete
  85. Reentry bahalol dah tak berani bersuara
    James sudah mampos aku rasa gembira
    Tewas le sudah dua ekor musuh negara
    Kini blog ini sudah ditakluk Geng Kejora

    ReplyDelete
    Replies
    1. PooooDahhh ChiiiTTT...!!!

      PtuiiiiiHHHH...!!!

      Delete
  86. Oi apa nak jadi dengan engko ni Reentry beruk
    Tahun baru 2014 sudah empat hari kita masuk
    Posting engko masih lagi yang lama dan buruk
    Buat lah yang baru kenapa engko sangat teruk

    ReplyDelete
  87. SHAH ALAM - Pengalaman menghantar anak ke sekolah pada hari pertama tentunya menjadi momen indah yang akan dikenang oleh ibu dan ayah. Sudah pasti pelbagai rasa menyelebungi benak sanubari, ada suka, gementar dan mungkin juga sebak melihat anak kecil yang sudah menginjak dewasa.

    Perkara sama tidak terkecuali kepada Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar yang menghantar anak sulungnya ke sekolah pagi tadi. Khairy atau lebih dikenali dengan panggilan KJ berkongsi pengalamannya sebagai seorang ayah yang menghantar anak kesayangannya pada hari pertama persekolahan,

    KJ kira bagus,tak hantar anak ke sekolah antarabangsa. Menteri UMNO/BN kebanyakan hantar anak ke sekolah antarabangsa.Macam Mukhriz MB Kedah,anak bersekolah di sekolah antarabangsa.Kurang-kurang KJ tahu kesusahan rakyat.Tinggi juga semangat patriotik KJ.

    “Selamat tahun baru kepada semua kenalan media sosial!
    “Pagi tadi saya telah hantar anak sulung saya, Jibreil Ali atau "Cougar" ke sekolah untuk hari pertama beliau. Pasti ramai ibu bapa yang melalui pengalaman yang sama.
    “Saya rasa, saya lebih sedih dan 'nervous' daripada Jibreil,” tulisnya yang dipetik menerusi laman Facebooknya.
    KJ turut menasihatkan anaknya supaya belajar bersungguh-sungguh serta mencari ramai kenalan ketika di sekolah.
    “Study hard and make friends, son!,” tulisnya.
    Anak sulung KJ, Jibreil Ali memulakan persekolahan hari ini di Sekolah kebangsaan Taman Tun Dr Ismail (Dua) Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan tahun satu jer hantar sekolah kerajaan konon nak wayang.Tapi apa apahal pun syabas dan tahniahlah.Moga anak dia membesar jadi manusia yang berguna.

      Sekian,

      Terima Kasih.

      Delete
  88. Reentry.... happpy new year.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy New Year James.

      MekaSeeeeYYY...

      Delete
    2. Reentry setan dan James bangsat jadilah rakyat berhemat
      Sesama warga negara biar kita semua saling menghormat
      Takk kan le antara awak dua ekor saja main ucap selamat
      Bukan kena bayar pun nak buat ucapan kenapa nak jimat

      Delete
    3. Dia pun nak jugak.Ok lah.

      Happy New Year Geng Kejora.

      ChaiiTTT...!!!

      Terima KaseeeYYY...!!

      Delete
    4. Terima kasih lah atas ucapan nko Reentry setan
      Macam ini lah gaya hidup ugama punya tuntutan
      Tidak macam James tahi palat masih cara hutan
      Nak ucap New Year dekat Kejora pun keberatan

      Delete
    5. Ngkau la Setan!

      Warghhhh...Kah...Kah...!!!!

      Delete
  89. Reentry bahlol sial bila nak update nko punya posting
    Dah terlalu lapuk cabuk busuk seperti bangkai anjing
    Menyampah le aku tengok nak termuntah dan pening
    Aku bagi tempoh seminggu kalu tak engko aku lesing

    ReplyDelete
  90. Reentry setan keparat berlagak saja macam hebat
    Nak update posting pun macam sial punya lambat
    Jangan lah nko lalai buat yang baru dengan cepat
    Kalu tidak nanti siap jubor nko aku tibai dan sebat

    ReplyDelete
  91. Tuan admin, 10 Januari hari jadi KJ. Tak ada nak buat apa2 ucapan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu jer ngkau harijadi dia.Memang chai KJ yang dedikasi lagi berkonsultan.Apa-apahal pun Selamat Hari Jadi lah.Umur dia dah berapa hah?Untuk pengetahuan harijadi admin pulak pada bulan 7 iaitu July.Tarikh dan tahun adalah rahsia ok.

      Warghhh....Kah...Kah...!!!

      Triima KaseeeYYYY....!!!

      Delete

ReentryCapsule Web Log [ reentry7.blogspot.com ]